Assetto Corsa rally (early access)

Nyt lähtee tuo rs50 setti gigantista säästä 100e jokaisesta 500 eurosta hintaan 699e(g rs load cell polkimien kanssa). Parisadan alennus jos laitat noita vaihekeppejä ja käsirajjuja samaan pakettiin. Mulla on kokemusta Moza R5 setistä ja nykyään on RS50 setti käytössä ja onhan se selvästi parempi. Alussa tuntui että ei hirveän isoa eroa mutta nyt kun käyttänyt enemmän rs50 setti selvästi parempi ja hinnan väärti mikäli budjetti venyy sinne. Tähän peliin tuli juuri myös Logitechin Trueforce tärinäpalautus. En ole testannut sitä vielä niin en osaa sanoa minkälainen toteutus.

Molemmat kuitenkin on oman hintaluokkansa parhautta. Et mene väärin kummallakaan, tuo Moza on myös erittäin hyvä 400e hintaan tai tarjouksesta jopa halvemmallakin. Softassa on isoja eroja, Logitech on suunniteltu plug & play tyyppiseksi eikä hirveänä säätömahdollisuuksia(toki perusjutut on säädettävissä), Mozassa on ajureissa huomattavasti enemmän säätöä ja kustomoitavaa jos niin haluaa tehdä.
Kiitos vinkistä! Taidan keinahtaa Logitechin orjaksi, sen verran houkuttaa trueforce ja homman helppous. Sit pitäs enää pohtia joku järkevä penkintapainen mihin saa pultattua värmeet kiinni.

Kiitos vinkistä! Taidan keinahtaa Logitechin orjaksi, sen verran houkuttaa trueforce ja homman helppous. Sit pitäs enää pohtia joku järkevä penkintapainen mihin saa pultattua värmeet kiinni.

Noista mulla ei ole paljoa kokemusta, käytössä Wheel stand pro DD joka on varmaan about minimi mitä tuon tehoselle direct drive ratille tarvii. Mulla menee tilanpuute edellä ja tarvin kokoontaitettavan ja kompaktin telineen joten tuo käytössä. Olen ihan tyytyväinen ollut kuitenkin.

Verkkiksessä on myynnissä versio johon ymmärtääkseni menee myös tuo logitekki sekä moza kiinni. Siinä on myös shifterille teline. Tässä tuo WHeel stand pro kotisivun linkki, mielestäni sama(voi vaatia 2 kertaa linkin klikkaamista, ekalla kerralla pitää regioni valita joka ohjaa etusivulle. Toisella menee tuotesivulle). Setup video. Tuo on kuitenkin hieman erinäköinen kuin minun DD malli, että en osaa sanoa onko yhtä vakaa. Jos et tarvi kompaktia ja kokoontaitettavaa telinettä, niin suosittelen katsomaan jotain oikeaa rigiä. Niistä muilla on enemmän sanottavaa. Mulla ei niistä kokemusta.

Viimeksi muokattu:
No itse seurannu muutamaaki striimiä ja hieman kyllä jääny logitechistä kuva ihan muuta kuin helppous :D Toisaalta myös aika rajallinen päivitettävyys vaikuttais olevan logitechin puolella että ei siinä

Noista mulla ei ole paljoa kokemusta, käytössä Wheel stand pro DD joka on varmaan about minimi mitä tuon tehoselle direct drive ratille tarvii. Mulla menee tilanpuute edellä ja tarvin kokoontaitettavan ja kompaktin telineen joten tuo käytössä. Olen ihan tyytyväinen ollut kuitenkin.

Verkkiksessä on myynnissä versio johon ymmärtääkseni menee myös tuo logitekki sekä moza kiinni. Siinä on myös shifterille teline. Tässä tuo WHeel stand pro kotisivun linkki, mielestäni sama(voi vaatia 2 kertaa linkin klikkaamista, ekalla kerralla pitää regioni valita joka ohjaa etusivulle. Toisella menee tuotesivulle). Setup video. Tuo on kuitenkin hieman erinäköinen kuin minun DD malli, että en osaa sanoa onko yhtä vakaa. Jos et tarvi kompaktia ja kokoontaitettavaa telinettä, niin suosittelen katsomaan jotain oikeaa rigiä. Niistä muilla on enemmän sanottavaa. Mulla ei niistä kokemusta.
Rigihän se olla pitäisi, mutta realiteetit on juttu erikseen. Pitää käydä ihmettelemässä tuota Wheelstandpro:n DD versiota. Sille näyttäisi olevan myös keppiteline olemassa.

Anyways ei kaapata kamakeskustelulle sen enempää palstatilaa. Kiitos vinkeistä.

Kun Darkki mainitsit että jäit v0.3 PB:stäsi ~3s. niin huomasin ettei Alfa kulje Severnin alku-suoralla aivan samoja kuin aiemmin.

Ennen kelasi aina 160kmh, Vmax 161.

0.4:lla sellaiset 158-159kmh. Killeri-droppien yli voi nyt ajaa kovemmin eikä auto lähde heti oksistoon, alusta imee patit ja montut selvästi paremmin.

Myös pätkien pehmeät kohdat keskellä tietä joissa ennen jäi helposti vehje kuin liukumaan epäluonnollisesti sisältävät nyt enemmän sivuttaisluisun pitoa, renkaat tuntuvat uppoavan pehmeisiin kohtiin paremmin eli vähemmän tota sivuttaista pinta-liu'untaa.

Auto kulkee enemmän massan suuntaan ja vaikeampi paikoin hallita, josta mainitsin viime viikolla, ei lähde vastaheittoon niin helposti, käsijarrulla taas kun laittoi niin helpommin pyörähti liikaa/ympäri.

Piti rukata asetuksista käkkäriä ettei ota niin tehokkaasti, oliskohan mulla nyt gamma, vai mikä offset siellä se nyt olikin niin muistaakseni se nyt mulla 1.0 > 0.7 niin ottaa ~samalla haluamallani teholla kuin oli v0.3 ja sain takaisin luottamuksen käsijarrun käyttöön.

Kun Darkki mainitsit että jäit v0.3 PB:stäsi ~3s. niin huomasin ettei Alfa kulje Severnin alku-suoralla aivan samoja kuin aiemmin.

Ennen kelasi aina 160kmh, Vmax 161.

0.4:lla sellaiset 158-159kmh. Killeri-droppien yli voi nyt ajaa kovemmin eikä auto lähde heti oksistoon, alusta imee patit ja montut selvästi paremmin.

Myös pätkien pehmeät kohdat keskellä tietä joissa ennen jäi helposti vehje kuin liukumaan epäluonnollisesti sisältävät nyt enemmän sivuttaisluisun pitoa, renkaat tuntuvat uppoavan pehmeisiin kohtiin paremmin eli vähemmän tota sivuttaista pinta-liu'untaa.

Auto kulkee enemmän massan suuntaan ja vaikeampi paikoin hallita, josta mainitsin viime viikolla, ei lähde vastaheittoon niin helposti, käsijarrulla taas kun laittoi niin helpommin pyörähti liikaa/ympäri.

Piti rukata asetuksista käkkäriä ettei ota niin tehokkaasti, oliskohan mulla nyt gamma, vai mikä offset siellä se nyt olikin niin muistaakseni se nyt mulla 1.0 > 0.7 niin ottaa ~samalla haluamallani teholla kuin oli v0.3 ja sain takaisin luottamuksen käsijarrun käyttöön.
Just meinasin alkaa huutelemaan uudelleen, että eikö kukaan oo huomannu että se kelaa vähempi nykyään. Mutta nyt epäilen että on jotain häikkää mun systeemeissä kanssa, kun en saa siitä irti kun sellasen 151kmh maksimissaan :hmm: On tarkistettu että kaasu menee pohjaan ja ei jarrukaan laahaa, mutta silti ei kule ton kovempaa.

^laahaako käsijarru?
Ei laahaa, noi kaikki tuli tarkastettua tossa viikonloppuna ku vähän ajelin.

Testailin tossa äsken vähän Subarua ja samalla reissulla tuli Alfallakin piipahettua Walesissa. Afon Bidno - Severn pätkällä lopussa välityksistä riippumatta 151kmh on max mitä se Alfa kelaa. Mutta sama pätkä toiseen suuntaan, niin siinä alussa painetaan kyllä 4 vaihteella rajottimeen ja vauhtia on se 160kmh. Se siis meni aikasemmin tuola AB-Severn pätkälläkin aika helposti rajoittimeen sillä lopun "suoralla", mutta nyt 0.4 päivityksen jälkeen, niin ei millään.

Racedeparmentissa alkaa olee hyvä liuta modeja, skinejä enimmäkseen.

Tämän kuitenni laitoin:

Noi mainitsemani nopeudet Severnillä kuten sanoin.
Afon Bidnossa hyvä kun 150 menee takasuoralla.

Statistiikka

Viestiketjuista
306 665
Jäsenet
82 919
Uusin jäsen
Jair

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom