Paras rattiohjain ja muut autopelivarusteet

Liittynyt
29.05.2020
Viestejä
85
Ittellä on r12 ja forcet pelistä riippuen 45-60% mutta tuolla 60 euron erolla hinnassa olis omakin valinta vitosen sijasta tuo r9.
Mutta siihen kun lisää jonkin ratin + polkimet (loadcell), niin eikai setin ero ole vielä noin pieni? Jos on niin toki silloin R9 on selkeä valinta.

Itselle kuitenkin aiempaan settiin (Logi G27 vakiopolkimilla) jolla tuli joskus ajeltua enemmän on R5 kaiketi aika hyvä upgrade. Oma rigi tulee myös olemaan mallia liikuteltava ainakin toistaiseksi.
Saahan tuosta myös myydessä varmaan jonkin verran jos päivittää sitten joskus myöhemmin.
 
Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
1 447
Mutta siihen kun lisää jonkin ratin + polkimet (loadcell), niin eikai setin ero ole vielä noin pieni? Jos on niin toki silloin R9 on selkeä valinta.

Itselle kuitenkin aiempaan settiin (Logi G27 vakiopolkimilla) jolla tuli joskus ajeltua enemmän on R5 kaiketi aika hyvä upgrade. Oma rigi tulee myös olemaan mallia liikuteltava ainakin toistaiseksi.
Saahan tuosta myös myydessä varmaan jonkin verran jos päivittää sitten joskus myöhemmin.
En ostais 5nm vääntöistä basea. Itsellä Fanatec CSL DD 8nm ja tekisi mieli tuota päivittää voimakkaampaan. Nyt kun se vääntää 100% tehoilla ilman voiman clippaantumista kanttareissa se tuntuu ihan hyvältä ajaa, mutta jotenkin toivoisi että ne kanttarit saisi iskemään vielä hieman kovempaa. Veikkaisin että 12-15 on jo riittävä vääntö melkein kelle tahansa, mutta itse kuolaan Simucuben 25nm vääntävää rattia.

Mulla tuo CSL DD ollut noin vuoden käytössä. Muuten ihan menevä tuote ollut.
 
Liittynyt
02.01.2024
Viestejä
21
Mutta siihen kun lisää jonkin ratin + polkimet (loadcell), niin eikai setin ero ole vielä noin pieni? Jos on niin toki silloin R9 on selkeä valinta.

Itselle kuitenkin aiempaan settiin (Logi G27 vakiopolkimilla) jolla tuli joskus ajeltua enemmän on R5 kaiketi aika hyvä upgrade. Oma rigi tulee myös olemaan mallia liikuteltava ainakin toistaiseksi.
Saahan tuosta myös myydessä varmaan jonkin verran jos päivittää sitten joskus myöhemmin.
R5 ja r9 basen hintaero on 60e.

Itte siirryin modatusta g25:sta. Polkimina mulla on kiinasta tilattu kolmen pedaalin setti joissa kaikissa polkimissa load cell. Kuluineen ja veroineen hintaa jäi noin 280e.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 268
Csl DD 5nm oli vähän näivänen, mutta 8nm on kyllä jo itelle ollut G27 jälkeen aika maistuva. En paljoa siihen päälle kaipaa kyllä. Tosiaan Fanatecciä en ostaisi mutta Moza kuulostaisi tällä hetkellä omaan korvaan hyvältä.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 707
Mozan rattivalikoima ei ole yhtä laaja kuin Fanalla mutta mun mielestä enemmän kuin riittävä joten en keksi syytä olla aloittamatta Mozan ekosysteemillä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 998
Viestejä
4 348 264
Jäsenet
72 300
Uusin jäsen
Vesa Ovaskainen

Hinta.fi

Ylös Bottom