MZW Sim Hardware – High Quality Sim Racing Hardware
mzw-simhardware.com
Vastaavaa settiä löytyy MZWltä ja on tilattavissa Suomeen.
Ja on oman kokemuksen mukaan laadukasta kamaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
MZW Sim Hardware – High Quality Sim Racing Hardware
mzw-simhardware.com
Vastaavaa settiä löytyy MZWltä ja on tilattavissa Suomeen.
Samaa mieltä edellisen kanssa. Lippu- ja rev-ledit on kaikki mitä ratissa tarvitsee olla eikä nekään pakolliset ole. Sen verran vähän noita näyttöjä tulee katseltua.
Natiseeko muiden alurigit loadcelliä polkiessa vai täytyykö mun myöntää kasanneeni ton väärin?
Mulla on yleensä natissut se itse poljin eikä niinkään rigiVedin poljintason atomeiksi ja kasailin kaikki uudestaan ja poistin pienetkin välit. Sama lopputulos, joten tunnen itseni tyhmäksi. Melko ärsyttävän kuuloinen ajaessa.
Jos muilla on RSH:n rigejä, niin pystyttekö laittamaan kuvia miten ootte viritellyt teidän poljintasot?
Mulla on yleensä natissut se itse poljin eikä niinkään rigi
Vedin poljintason atomeiksi ja kasailin kaikki uudestaan ja poistin pienetkin välit. Sama lopputulos, joten tunnen itseni tyhmäksi. Melko ärsyttävän kuuloinen ajaessa.
Jos muilla on RSH:n rigejä, niin pystyttekö laittamaan kuvia miten ootte viritellyt teidän poljintasot?
Delenordic, menossa näköjään kesäale. Hessun käsijarrun tilasin, kun 10 pinnan alekoodin kanssa (BLACKSMOKE10) €271,26 ilmasilla posteilla. Katotaan miten tuo toimii vs modailtu "ebay" kässäri.
Ei mitään hajua, itsekkin törmäsin tohon joskus kesä/heinäkuun aikana. Ei varmaan ihan heti ole poistumassa, koska blacksmoke tiimillä ja delellä on jonkillainen kaupallinen diili.Onko tietoa kauanko BLACKSMOKE10-alekoodi on vielä voimassa ? Viimeisen kk aikana tullut tilattua simutarvikkeita 500€ edestä Deleltä, viimeisin toimitus vasta eilen, nyt harmittaa, kiitos kuitenkin koodista, pitää pohtia vielä toista ratti hankintaa.
Endor AG today filed an application with Landshut Local Court for the opening of insolvency proceedings due to over-indebtedness and inability to pay. Endor AG's foreign companies are not affected by the application.
Endor AG stellt Insolvenzantrag | Corporate - EQS News
www.eqs-news.com
Lyhyt käännetty lainaus:
Endor (Fanatec) hakeutuu konkurssiin. Corsairin antaman siltalainan myötä velat 95 miljoonaa.
Eli onko Fanatecin laitteet nyt verkonpainoja sitten 6kk* kuluttua?
* tai kunnes ekat ongelmat tulee ilman ajantasalla olevaa ajuritukea
Eli onko Fanatecin laitteet nyt verkonpainoja sitten 6kk* kuluttua?
* tai kunnes ekat ongelmat tulee ilman ajantasalla olevaa ajuritukea
Enkä ymmärrä mihin se ajurituki yhtäkkiä lakkaisi konkurssin kautta tai vaikuttaisi, että laitteet lakkaavat toimimasta? Erikoinen ajattelutapa.
Jos nyt fanatecin jättää väliin niin eikö tosiaan alle tonnilla saa "entry, 5nm+" DD ratti-poljin settiä load cellillä? Kytkin ei pakollinen ainakaan alkuun.
Saa. Mm. Mozalta.
Moza Racing R5 Bundle -rattipaketti, PC 509,99
Moza Racing R5 Bundle tarjoaa kattavan paketin aloittelevalle virtuaalikilpakuskille.Moza Racing R5 Bundle sisältää uuden R5 Direct Drive -rattirungon, ES-ratin sekä SR-P Lite -pedaalit.www.verkkokauppa.com
Myy vaikka nuo polkimet eteenpäin ja vielä on pelimerkkejä 500e load celleille.
MOZA...Eikä R5 basea edes pysty ostaa yksinään..
Niinhän ne Microsoftinkin ratit lopettivat toimintansa ajurituen puutteen takia, vaikka firma ei mennytkään konkkaan. Siihen aikaan käyttöjärjestelmät kyllä vaihtuivat useammin kuin nykyään.
Microsoftin ratit? Kaipaisin selitystä.
MS teki 90-luvulla hyviä ratteja
Itsellä myös ehdoton lisä tuo jos päätän R5 bundlen ostaa. Paljonko tuli kuljetukselle hintaa?Moro
Mulle on tulossa (tai vasta tänään lähettävät kun ei ilmeisesti ole yhtään varsatossa vaan tekevät aina kun tilaus tulee) tällainen loadcell kitti: Load-Cell Kit Moza SRP Lite compatible - Alien Mods
,Katsotaan minkälaisen tuntuman saa jarruun kun vähän muuntelee halppis spedaalia.
Nyt taitaa vähän aika kullata muistoja .
MS Sidewinder FF ratin joskus omistin ja vaikka siitä on aikaa tolkuttoman kauan, niin muistan, että se oli ihan hirveä tekele.
Toivottavasti tekevät ajureista opensourcen niin aina löytyy joku vääntäjä.Tuskinpa muutosta tulee. Enkä ymmärrä mihin se ajurituki yhtäkkiä lakkaisi konkurssin kautta tai vaikuttaisi, että laitteet lakkaavat toimimasta? Erikoinen ajattelutapa.
Fanatec ei muutenkaan ole mikään kuukausittain ajuripakettiansa päivittelevä. Yleensä uusien tuotteiden (ja sitä kautta firmisten) päivityksen yhteydessä päivittyy.
Tälläkin hetkellä "virallinen" v455 ajuripaketti ei ole mikään ihan tuore, julkaistu 02/2023. Beta v457 kyllä löytää Fanatecin forumilta.
MS teki 90-luvulla hyviä ratteja (ja muitakin peliohjaimia), ne vain jäivät pois käytöstä kun tuli uudet Windows versiot joihin ei enää saanutkaan ajureita. Toisin kuin esim vastaavan ikäiset Logitechit.
Ittellä on r12 ja forcet pelistä riippuen 45-60% mutta tuolla 60 euron erolla hinnassa olis omakin valinta vitosen sijasta tuo r9.Itse kyllä skippaisin tuon R5:n ja ottaisin vähintään R9, ei tuo direct drive pääse oikein oikeuksiinsa 5Nm väännöllä.