Paras rattiohjain ja muut autopelivarusteet

Liittynyt
21.08.2019
Viestejä
25
Minkälaista settiä palstan asiantuntijat suosittelisi lähteä rakentamaan 1500e budjetilla, kun hankittavana on runko, ratti ja polkimet?

Mulla on noin 1000 tunnin kokemus G27/G29:lla ajamisesta ja nyt antais budjetti ja prioriteettilista myöten dd-kamojen hankinnan paremmilla polkimilla. Vaihdekeppi ja käsijarru ei kuulu tähän listaan, tulevat myöhemmin, sen verran rata-orientoitunutta on oma ajaminen.

Oon silmäillyt rattien ja runkojen kohdalla lähinnä Mozaa ja Simagicia ja polkimista Mozaa ja Heusinkveldia. Toisaalta tekis mieli jättää Simagic Alpha/Moza R5 -taso väliin ja hypätä ylemmäs, mutta mitä tuumii tämä palsta?
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 141
Tohon budjettiin ei kyllä Simucube ole vaihtoehto muuten ku käytettynä.
Moza R12 on varmasti oikein passeli ja väännötkin piisaa useimmille.
R5 Mozaa en voi suositella, menee vähän se DD-ratin idea ohi sen kanssa.
 
Liittynyt
04.12.2017
Viestejä
52
Minkälaista settiä palstan asiantuntijat suosittelisi lähteä rakentamaan 1500e budjetilla, kun hankittavana on runko, ratti ja polkimet?

Mulla on noin 1000 tunnin kokemus G27/G29:lla ajamisesta ja nyt antais budjetti ja prioriteettilista myöten dd-kamojen hankinnan paremmilla polkimilla. Vaihdekeppi ja käsijarru ei kuulu tähän listaan, tulevat myöhemmin, sen verran rata-orientoitunutta on oma ajaminen.

Oon silmäillyt rattien ja runkojen kohdalla lähinnä Mozaa ja Simagicia ja polkimista Mozaa ja Heusinkveldia. Toisaalta tekis mieli jättää Simagic Alpha/Moza R5 -taso väliin ja hypätä ylemmäs, mutta mitä tuumii tämä palsta?
Jos ei vaihdekepille ole tarvetta niin ei varmaan myöskään kytkinpolkimelle vielä?

Entäs tällainen setti:

- Kotimaiset Simgrade VX-Prot: 499€ (kaasu ja jarru)
- Simagic Alpha Mini ja sille ratti: tonnin luokkaa?

Yleinen käsitys on se, että Alpha Mini peittoaa Mozan R12:n. Toisaalta Mozalta on tulossa kohta uusi FFB 3.0, joka on ainakin betatestaajien mielestä aivan selvä parannus ajotuntumaan ja eivät todellakaan haluaisi palata takaisin vanhaan.
 

Rusna

Make ATK Great Again
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 337
Minkälaista settiä palstan asiantuntijat suosittelisi lähteä rakentamaan 1500e budjetilla, kun hankittavana on runko, ratti ja polkimet?
Pieni venytys budjettiin ja:

Simraceshoppiin pieni ale Dan Suzuki YouTube-kanavan kupongilla. Löytyy esim tuolta:

Omakohtaista kokemusta noista ei ole, mutta noita olen tässä itse pyöritellyt ostoskorissa pari päivää :)
 

Chaplin

Ei käy muuten kävis
Tukijäsen
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 995
Unohdatte nyt kokonaan rigin joka tarttis myös saada tuohon 1,5 kiloon, vai mennäänkö satasen Wheel Stand Prolla.

Vai tarkoittaako "runko" wheel basea?
 
Liittynyt
21.08.2019
Viestejä
25
Kiitän, hyvä tietää Mozan tulokkaastakin, saa nähä jääkö sitä vielä odottelemaan.

Tosiaan rigiä ei tarvi, veljellä on metallintyöstötaidot luokkaa velho, niin käytän sitä surutta hyväkseni, kun rigi tehdään maaliin. Rigi on piirrettynä jo, mutta viimeistellään se kun tiedetään ajokamojen mitat.
 
Liittynyt
21.08.2019
Viestejä
25
Pieni venytys budjettiin ja:

Simraceshoppiin pieni ale Dan Suzuki YouTube-kanavan kupongilla. Löytyy esim tuolta:

Omakohtaista kokemusta noista ei ole, mutta noita olen tässä itse pyöritellyt ostoskorissa pari päivää :)
Tää näyttää siltä, että budjetti saattaa venähtää tuon verran itelläkin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
252 011
Viestejä
4 388 954
Jäsenet
72 895
Uusin jäsen
Lepakkosika

Hinta.fi

Ylös Bottom