Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näinhän se on, ei ole itselläkään tilaa laittaa kunnon rigiä mihinkään. Itsekin aina siirrän pelien jälkeen setin työhuoneen nurkkaan odottamaan seuraavaa kertaa. Saman työpöydän ääressä kun ajetaan rallia ja tehdään etätöitäTäällä melkein samalainen setti, polkimet päivitin vielä Thrustmasterin load celleihin. Niitä kyllä suosittelen mikäli budjetti antaa myöten, aikamoinen parannus noihin vakio t300rs polkimiin. Nojatuolissa ja wheel stand prolla saa kyllä ihan kelpo kokemuksen vr lasien kanssa, ja tuo teline on niin kompakti että saa siirrettyä syrjään pelisessioiden jälkeen, joka on itselle must. Kiva on kyllä noita kunnon rigejä katsella, vaikka eivät ole itselle vaihtoehtona.
Toinen vaihtoehto olisi t300rs + T-LCM load cell polkimet mutta budjetti taas nousee.
Mulla on myös Wheel Stand Pro:ssa kiinni, t300rs ratin voi myös hard mountata siihen, TMX/T150 oli vaan clampilla kiinnitettävissä. Tosin molemmilla pysyi tukevasti paikoillaan.
Itsellä myös simetik, tosin ei leveämpi r vaan aiempi K2. Eipä ole syytä vaihtaa, toimii täysin ja vaikka profiili olisi vielä jäykempi niin kun ei tässäkään rattitaso anna periksi/heilu vaikka sillä seisoisi/liikkuisi niin miksi vaihtaisi. Ainoa melkein olisi että jos alumiinirakenteinen olisi kevyempi niin olisi helpompi liikutella. Vaikka pyörät itselläkin alla.Simetik julkaissut uuden alumiiniprofiili rigin
X2 Cockpit | Simetik
Itellä kyseisen puljun K2-R ja oon ollut erittäinen tyytyväinen
Koitin tilata tuolta rigiä, mutta eivät hyväksy Suomalaista osoitetta. Laittelin kyselyäkin sinne, että josko toimitusmaihin saataisiin Suomi myös.
Hetken olin jo ostavinaan, mutta katselin netistä videoita kyseisestä liikuttelijasta ja melko äänekäs tuntuu olevan....joku myy SFX-100 settiä Racedepartment-foorumilla 1200€.
Hetken olin jo ostavinaan, mutta katselin netistä videoita kyseisestä liikuttelijasta ja melko äänekäs tuntuu olevan.
Veikkaan että alakerralla ei huumorintaju riittäisi, välissä kun vain onteloelementti jonka eristyskyky onneton.
Ääni luultavasti harmittaisi myös itseä pelatessa, kun ei ole kuulokkeita korvilla vaan kajareista tulee äänet.
No mutta se olikin jo myyty, kuulemma 1200eur meni tarvikkeisiin ja 3D-tulosteet antoi mukaan "ilmaiseksi".
Onko sitten Latviaan halvempi kuin Suomeen jos sen rakentaminen täällä maksaa ~2keur
Sain Puolasta Motion Systems:ltä uudet eBrake osat Motion Platform V3:seen ja vaihdoin niiden sisuskalut, niin vaan loppui vinkuminen, loistavaa
Will Ford laittoi rigiinsä D-Box:n
...Jos nyt rakentaisin omani, valitsisin SFX-150 koska hintaero ei ole suuri.
Nykyinen settisi, varsinkin nyt päivitettynä on varmastikin hiljaisempi.
.. akustointi vai muutto ?
Mulla karkas mopedi nyt lopullisesti, tilaukseen meni eRacing-Lab:n DIY MEGA+ eli SFX-150 ilman tarvetta tulostella osia.
Tarttee alkaa perehtyä akustointiin
Voi tulla kohta Motion Platform V3 myyntiin ellei sitten ole hyvä kun molemmat yhtä aikaa päällä.
Onko kokemusta MX Bikes crossisimusta?
Ajattelin josko ostais, tukee motionia ja VR:ää.
Liian kallista ei nyt pystyEiks Maken pitäny vaihtaa Fana SC2:een...
Joo sama juttu, en ymmärrä oikeen itsekään enää
Ei toi tän videon perusteella mitään järkyttävää ruuvien ääntä pidä.
Mutta syytä laittaa joo kumia ja jotain akustointilevyä tassujen alle.
Jossain videossa joku oli laittanut pesukoneen alle tarkoitettua vaimennuslevyä.
Taitaa nyt joutua rigin siirtämään pois olohuoneesta, tulee liikaa naruja että sitä sais kätevästi siirreltyä.
Mustat otin, tää mun kämppä on niin musta-valkoinen muutenkin ettei tänne punainen tai sähkönsininen oikein sovi vaikka kivan näköisiä onkin.Minkä väriset alumiiniprofiilit valitsit ? Itse olen kuolaillut punaisten perään ..
Onko pitkäkin toimitusaika ?
Tuo vaikuttaa kyllä aika unelma-setiltä
Joo ei tule, siellä on kolme eri softaa listattuna ja tuo yksi niistä.Softaa ei tainnut tulla mukana paketin mukana, siihen hommaan sit ehdottomasti SRS!
Mustat otin, tää mun kämppä on niin musta-valkoinen muutenkin ettei tänne punainen tai sähkönsininen oikein sovi vaikka kivan näköisiä onkin.
Ei mitään tietoa toimitusajasta.
Pistin sinne kyselyä ensin että eikö heillä todella ole varastoa Euroopassa ettei tarvitsisi maksaa järkyttävää rahtia ja ALV:a...mutta sit pistin kuitenkin tilauksen.
Sieltähän tulee vielä lopullinen hinta rahdille joka pitää vahvistaa ennen kuin lähettävät mitään ja veloittavat maksua.
Joo ei tule, siellä on kolme eri softaa listattuna ja tuo yksi niistä.
SimRacing Studio, SimTools, FlyPT Mover
Eli toi sit se mikä niistä kannattaa hommata?!
Se pitää ostaa erikseen.50$ näyttäs olevan tuo SRS Thanos versio, vuosimaksullista lisenssiä en löytänyt.
50$ näyttäs olevan tuo SRS Thanos versio, vuosimaksullista lisenssiä en löytänyt.
Joo Motion Compensation on kyllä must, jo penkinkeikuttimessa se on mun mielestä hyvä.
Joo 24% alv toki huomioitu tilausvaiheessa, lopulliseksi hinnaksi oli rahdin arvion kanssa vähän alle 3500eur.
Jos myyn Motion Platformin, niin pyynti siitä lienee 1000-1500eur luokkaa...mut siitä sit joskus kunhan tuo joskus saapuu.
Tässä SFX-100 JA Motion Platform V3 liikkeet vedetty äärimmileen:
4kpl aasd-15a drivereita.Montako driveriä tulee, 4 ?
Jos näin, oletko ehtinyt jo miettiä näille koteloa tms. ?
Näemmä suositellaan että toimilaitteet olisivat lähempänä toisiansa kuin rigin päissä
ja että penkki olisi mahdollisimman lähellä toimilaitteiden keskikohtaa
3" D-Box maksaa vaivaiset 27 600 eur
Hetken olin jo ostavinaan, mutta katselin netistä videoita kyseisestä liikuttelijasta ja melko äänekäs tuntuu olevan.
Veikkaan että alakerralla ei huumorintaju riittäisi, välissä kun vain onteloelementti jonka eristyskyky onneton.
Ääni luultavasti harmittaisi myös itseä pelatessa, kun ei ole kuulokkeita korvilla vaan kajareista tulee äänet.
No mutta se olikin jo myyty, kuulemma 1200eur meni tarvikkeisiin ja 3D-tulosteet antoi mukaan "ilmaiseksi".
Onko sitten Latviaan halvempi kuin Suomeen jos sen rakentaminen täällä maksaa ~2keur
Sain Puolasta Motion Systems:ltä uudet eBrake osat Motion Platform V3:seen ja vaihdoin niiden sisuskalut, niin vaan loppui vinkuminen, loistavaa
Will Ford laittoi rigiinsä D-Box:n
Hieno homma!Ei kyllä oma SFX-100 ole mielestäni äänekäs. Äänekkyyteen vaikuttaa paljon kuinka viimeistelee liikkuvat osat.
3" D-Box maksaa vaivaiset 27 600 eur
Kiinassa kuulemma joku kansallinen loma ja lähettävät paketit ensi viikon perjantaina, toimitusaika 7-10vrk eli ei tässä kauaa enää tartte odotella
Peruutin SFX-150 (DIY MEGA+) tilauksen.
Aloin sitä tarkemmin suunnittelemaan, ni eihän se edes mahdu tänne
Eikä mulla kyllä nyt ole oikein varaakaan...tarttee jatkossa koittaa vähän harkita näitä hankintojani...
Voihan se tietty olla noinkinTilanpuute on tekosyy!