Loppusuoralla ollaan, vaihdekeppi, päätymuovit, mustia kulmapaloja ja Simlabin peitelevy polkimiin uupuvat vielä.
Tarkoituksena oli piilottaa suurinpiirtein kaikki elektroniikka itse rigin "sisälle" ja aika pitkälle siinä onnistuin.
Rigin sisus sisältää siis 4 SimXperiencen & D-Boxin ohjainlaatikkoa, USB-hubin, jatkoroikan sekä tarvittavan kaapeloinnin.
Toistaiseksi etuosassa on vielä sähkömuunnin, tuulettimien ohjainlaatikko etc.
Suunnitelmat muuttuivat toteutuksen aikana monasti aikaa huomattavasti vieden, viimeisimpänä kun polkimista loppui säätövarat hieman kesken, piti keksiä uusi toteutus ja onneksi entuudestaan löytyi ylimääräistä alumiiniprofiilia, ei ulkonäöllisesti siistein ratkaisu mutta käytännöllisesti taasen huomattavasti parempi.
Penkin ja polkimien suhteen ei juurikaan ole säätövaroja, ainakaan kovin nopeasti toteuttavissa joten allekirjoittanutta pidemmät vierailijat joutunevat hieman kärsimään
Tätä ei kuvasta juurikaan erota mutta itse penkki on upotettu mahdollisimman alas.
Voipi olla että edessä olevia D-Boxin aktuaattoreita pitää vielä viedä hieman lähemmäksi takana olevaa, kuullostanee ehkä yksinkertaiselta toimelta mutta sisäisen kaapeloinnin vuoksi ei sitä kuitenkaan valitettavasti ole.
Tuulettimet alkuperäisissä asetuksissaan olivat kylläkin aika yliampuvat, kädet tulivat kylmiksi vaikka ajoin hanskoilla
G-Belt tuo kyllä mielettömästi immersiota lisää, auttaa jarrutuksissa huomattavasti, hieman ikävästi kylläkin hinkkaavat kaulaa johon tähän pitää keksiä jokin ratkaisu, ehkä kauluksellinen paita vain.
G-Seat toimii nyt paremmin kuin aiemmin ja tämä ihan vain sen vuoksi että ajovyöt liimaavat kuljettajan penkkiin kiinni jolloin myös tunnet fyysisesti paremmin G-Seatin tuntemukset.
D-Boxista ei juurikaan sanottavaa ole kun olen nähtävästi jo tähän niin tottunut, ajaminen tuntuu vain niin luonnolliselta tämän kanssa, integroidun tärinä toiminnon kanssa saan halutessani huoneen ikkunoita myöten resonoimaan
Säätämistä, viilaamista riittänee viikoiksi mutta vihdoinkin on päästy radalle ja voi poijat, kuinka hyvältä se tuntuikaan !
Ps. nostan hattua jokaiselle rigin rakentajalle, itse en ole kovin "tekninen" ihminen mutta reippaan ajan ja kärsivällisyyden kanssa tämäkin itseltäni onnistui.