Vision
Make ATK Great Again
- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 2 635
Kiitos
Joo suoraan on kytkettynä myös tässä CSL Elitessä.
Näemmä V3 polkimien naru pitää vaihtaa mukana tulleeseen, veikkaan että häiriösuojan takia.
3.56 ajuri (sen mukana tulevat fw päivitykset) lienee järkevintä asentaa tässä kohdin kun käytän myös Universal Hubia?!
Tuossa ajurissa on ne uusimmat ominaisuudet, eikä liene suurempia ongelmia.
Torque key ilmeisesti vain jumpperi joka avaa maksimiväännön?
Koitin siitä etsiä tietoa, mutta ei ollut kuin jossain revikassa että laittaa sen kiinni ja unohtaa koko asian.
Hätäpainiketta en ottanut, toivottavasti ei tule tarvetta.
Tuon kiinnitys on ilmeisesti tasainen toisin kuin CSW2.5 ja CSL Elite joissa ratin akseli on hieman ylöspäin?
Rigin tasossa on kallistus alas, mutta ei ylös.
Ollut tosi tyytyväinen tuohon Eliteenkin (eri planeetalta kuin edellinen G29), pitää toivoa että panostus DD-baseen saisi edes vähän suupielet ylöspäin
Mitä itse olet tykännyt, onko ollut hintansa väärti?
Hubista ei ole kokemuksia joten en osaa sanoa ajuri versiosta sen tarkemmin.
Base/wheel/motor-firmwarea voi huoletta päivitellä alas/ylöspäin jos esiintyy ongelmia.
Käytännössä voit jättää torque "avaimen" vain paikoilleen ja unohtaa sen olemassa olon.
Nuorempien kokeillessa ehkä itse ottaisin tuolloin kylläkin varmuuden vuoksi avaimen pois.
Itselläni ei ole myöskään hätäpainiketta ja kertaakaan ei ole ollut tilannetta eteen jossa sille olisi ollut tarvetta.
Oma base on kiinnitetty sivuista (Sim Lab P1) jolloin kulmaa on kohtuullisen helppo muuttaa.
Tämä on jo kolmas DD-setti (AccuForce & SimuCube 1) ja firmware ongelmaa lukuunottamatta, joka korjaantui uusimmalla testi firmwarella, olen ollut hyvinkin tyytyväinen.
Houkuttaisi hankkia 911 GT3 R ratti F1:sen kaveriksi mutta vielä toistaiseksi en ole raaskinut.
Olen muuten aika varma että ennen pitkään konsoli pelaamisesi vaihtuu takaisin pc-pelaamiseen