Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Thrustmasterin T300 on hintaluokan pahin kilpailija, makuasioita kummasta tykkää enemmän.
Esität nyt omaa mielipidettäsi faktana. T300 ei ole yhtään kalliimpi, jos ottaa halvemmilla polkimilla. Tällä hetkellä jopa halvempi paketti kuin G29.No ei kyllä sinne päinkään. T300 on step up G29:stä. G29 on täysin entry-level ratti ilman mitään muokkausvaihtoehtoja. T300 voit esim vaihtaa ratteja mieleiseksesi ja käytössä on koko TM:n ekosysteemi lisäosineen.
G29 varmasti ajaa asiansa perusrattina mutta kyllä se hintaero T300 on ihan perusteltu.
Minä en mutuile. Mulla oli pohjilla kokemusta G29:n edeltäjistä, eli G25 ja G27, sekä T300:sta ja parista Fanatecin hihnavetoisesta, joista toisen omistan edelleen (Porsche GT2). Valitsin G29:n, koska tykkäsin jo G27:sta paljon ja T300 ei hihnavetoisuudestaan huolimatta ollut tuntumaltaan parempi. Jos olisin edelleen innostunut rallipeleistä, niin olisin saattanut T300:n valita, koska mielestäni rallissa hihnavetoisuus pääsee kukoistamaan. Nykyään kiinnostaa kuitenkin lähinnä formulat yms. rata-autoilu, jossa Logitechin tuotteet toimivat mielestäni hyvin.Sellainen jolla on kokemusta sekä hihnavetoissesta T300:sta että hammastanko+ratastoimisesta G29:stä voi tehdä vertailua, muuten on mutuilua.
Pelasin G29:llä vuoden ja olin pääsosin tyytyväinen, mutta Fanatecin hihnavetoista kun on käyttänyt ei siihen rattaiden ruksutukseen ole paluuta.
Huomenna pääsee testaamaan suoratoimista basea kun Podium Racing Wheel F1 saapuu
Jep, makuasioita nämä monesti on, kuten aiemminkin sanoin. Paljon on kiinni siitäkin, että minkälaiseen tuntumaan tottuu, koska erilainen tuntuma voi tuntua huonolta, vaikka ei sitä "oikeasti" olisi.Olikohan Assetto Corsa tai Project Cars 2 jossa joku tietty FFB efekti oli G29:llä aivan järkyttävä, tuloksena ihan pirunmoista ruksutusta joka tuntui kaikkea muuta kuin hyvältä.
Mutta on sitten henk.koht. makuasia koska mun mielestä G29 oli DiRT Rally 2.0:ssa kelpo, muissa huono.
Ratasvetoisissa se ffb deadzone keskellä ("klappi") voi olla isompi ongelma kuin rattibasesta kuuluvat äänet. Mutta onhan niitä logitecheja käyttäviä nopeita kuskeja joita tuokaan ei kait pahemmin häiritse.Saattaa monilla olla vähän psykologinenkin juttu se negatiivinen näkemys ratasvetoisia kohtaan. Ratasvetoisuus kuulostaa heti kättelyssä huonolta asialta ja jos sitä rohinaa jää kuuntelemaan, niin sehän tuntuu heti pahalta. Aikojen saatossa on tullut pelattua oikeasti paskoilla ratasvetoisilla, joka sai minutkin epäileväksi jossain kohtaa, mutta kun G27 oli pitkään käytössä ja siihen tottui, niin ratasvetoisuus ei ole enää minulle kirosana. Kuulokkeet päässä ei yleensä kuule juuri mitään ääniäkään ratista.
Veikkaan että ne määrät kuitenkin sellaisia etteivät ihan liukuhihnalta tee tai että olisi varastot täynnä valmiita. Vaikka sen muutaman sata vuodessa myisivätkin. Voi myös olla että myyntimäärät räjähtänyt ylöspäin ja siksi tökkii.
Toimitusajat ovat siis jotain aivan muuta mitä mainostavat. Toivon mukaan tuotteen laatu korvaa heikon asiakaspalvelun ja katteettomat lupaukset.
Kieltämättä toimitusajat ovat ainakin sinun kohdallasi kusahtaneet pahemman kerran. Itsehän sain omani jo pe 3.7 ja tilaus meni sisään to 18.6, kuten meillä jo olikin puhetta tästä YV:n välityksellä. Asiakaspalvelukin onnistui omalla kohdallani hyvin, sain Nuno Alvesilta kysymällä varsin tarkat ja paikkansa pitävät tiedot tilaukseni edistymisestä, tilaukseni lähti liikkeelle jopa hieman ilmoitettua aiemmin. Itsekin mietin vähän samaa kuin @Raikku että näinköhän heidän uuden K2-R -riginsä kysyntä on noussut pilviin ja sen takia hommat takkuavat sekä toimitusajoissa että asiakaspalvelussa. Vaikea sanoa, mistä johtuu.
Sen uskallan kyllä luvata, ettet tule pettymään rigiin itseensä. Useamman viikon K2-R:n omistaneena olen erittäin tyytyväinen ostokseeni ja koen saaneen rahoilleni vastinetta erittäin hyvän laadun ja tukevuuden muodossa.
Toivottavasti toimittavat tilauksesi lähiaikoina, tsemppiä odotukseen!
Ite tilasin oman K2-R rigin monitori ja shifteri telineellä 8.7 ja sain kanssa saman sähköpostin jossa kyseltiin tuota PC tasoa, mutta jätin sen pois kun ei ole itellä sille tarvetta, saa ostettua jälkeenpäinkin. Äsken tuli sähköpostia että paketti on lähetetty, pitäisi saapua viikon päästä jos kuriiripalvelun sähköpostiin on uskomista.Tänään vihdoinkin sain kuulla, että paketti olisi lähdössä, MUTTA...
Monitoriteline on saanut tuotekehityksen kautta myös uudet ominaisuudet ja siinä on nyt enempi säätömahdollisuuksia sekä laajempi valikoima eri VESA-kiinnityksille. Hinta uudelle telineellä on nyt korkeampi, mutta laittavat sen tilauksen mukaisen vanhan hinnan mukaan.
Nyt vain tuohon telineeseen ei sisälly enää PC/Konsoli tasoa ja se on ostettava erikseen ja uusi teline on toimitettavissa vasta viikon lopussa. No vastailin, että laittakaa nyt se teline myös mukaan, kun sellainen oli jo tilausvaiheessa telineessä ja olen valmis odottamaan sitä viikon lopulle, jotta voivat toimittaa kaikki kerralla...
Saas nähdä miten tuo toimitusaika nyt pitää paikkaansa. Hieman on tuo luottamus kärsinyt itselläni noihin toimitusaikoihin mitä lupailevat.
Ite tilasin oman K2-R rigin monitori ja shifteri telineellä 8.7 ja sain kanssa saman sähköpostin jossa kyseltiin tuota PC tasoa, mutta jätin sen pois kun ei ole itellä sille tarvetta, saa ostettua jälkeenpäinkin. Äsken tuli sähköpostia että paketti on lähetetty, pitäisi saapua viikon päästä jos kuriiripalvelun sähköpostiin on uskomista.
Käsijarru on kahdella uramutterilla/koneruuvilla kiinni shifterissä.Hei @Make73 Sä oot näköjään mountannu tuon shifterin ja käsijarrun samaan levyyn kiinni.
Vai onko käsijarru kiinni shifterissä? Sellainen mahdollisuus on olemassa.
Itse pelannut koko ikäni TV:stä ja olen ollut niihin hyvinkin tyytyväinen, kunnes ostin tällä viikolla ensimmäisen pelinäytön (Samsung CRG9) ja ero on huima näytöltä pelatessaTäälläkin paljon ollut juttua että minkä kokoselta näytöltä olis hyvä pelata. Koitin eilen piruuttaan miltä tuntuis makkarin 49". En tiiä onko toi telkkari todella huono vai kaikki telkkarit.. F1 2020 pelinä ja oli kyllä käsittämätöntä kuraa. Jotenkin niin iso viive tai muuta kummallista, että tuntu kun auto luistelisi. Oikein osaa edes kuvailla kuva oli hyvä ja näennäisesti toimi. Kaikki liikkeet tuli pehmennettyinä ja jäljessä. Suoraan vaihto tohon 32" pelinäyttöön ja ero oli kyllä huima.
Täälläkin paljon ollut juttua että minkä kokoselta näytöltä olis hyvä pelata. Koitin eilen piruuttaan miltä tuntuis makkarin 49". En tiiä onko toi telkkari todella huono vai kaikki telkkarit.. F1 2020 pelinä ja oli kyllä käsittämätöntä kuraa. Jotenkin niin iso viive tai muuta kummallista, että tuntu kun auto luistelisi. Oikein osaa edes kuvailla kuva oli hyvä ja näennäisesti toimi. Kaikki liikkeet tuli pehmennettyinä ja jäljessä. Suoraan vaihto tohon 32" pelinäyttöön ja ero oli kyllä huima.
Siis tarkoitat leveämpiä, kuten ultrawide? Eivät venytä noin yleisesti ottaen. Toki etenkin vanhemmissa peleissä ei ehkä ole kyseisille resoluutioille tukea, jolloin kuva joko venytetään tai näytön reunat jätetään mustaksi, mutta nykypeleissä tätä ongelmaa ei yleensä ole.Pelinäyttö on aina pelinäyttö mutta eikö ne isoimmat venytä kuvaa sivuttais suunnassa?
En kyllä edes tutkinut asetuksia että olisko joku pelitila ollut. 4k ja 60hz asetuksilla toki jotain halvempia philipsin telkkareita kyseessä.Itse kun konsolikäytössä tv, tietysti, niin kyllä huomaa välillä kun unohtuu "oma asetus" kuvalle eikä vaihda peli-asetusta niin kyllä on viivettä ja outoutta ohjauksessa esim ajopeleissä. Ennen kuin huomaa ja vaihtaa
kuvatilaa. (Sony XF9005/55)
Mulla on käytössä F1 2020:n kanssa halpa viime vuonna ostettu 50" Samsung 4K telkkari, jossa on pelitila päällä. En huomannut mitään merkittävää eroa, kun pelasin muutaman tunnin viime viikolla käyttäen muussa pelikäytössä olevaa Asuksen 34" ultrawide-pelinäyttöä. Toki kyse on hitusen vanhemmasta 100hz näytöstä, mutta pätevä pelinäyttö joka tapauksessa.En kyllä edes tutkinut asetuksia että olisko joku pelitila ollut. 4k ja 60hz asetuksilla toki jotain halvempia philipsin telkkareita kyseessä.
Tänään tuli postissa eli toimitusaika jotain 3kk:tta.Kovasti tuntuu noi rimmien tilaukset tökkivän, Kiinasta ei tullut lainkaan ja sain rahat takaisin reilu kuukauden odotuksen jälkeen.
Elättelin tässä jo toiveita, että saapuisivat heinäkuun aikana nuo omat Verkkokauppa.comista tilatut T-LCM -polkimet, kun saatavuus vaihtui avoimesta noin 6-10 päivään, mutta niin vain on lähtenyt taas tuo arvioitu lähetettävissä päivä valumaan myöhäisemmäksi.
Nyt on taas tilattavissa Amazon.de. Itse kun tilasin niin oli ei varastossa ja ei tieto toimituksesta, mutta viikko tais mennä ja lähetettiin ja saapu viikossa.
Amazon veloittaa korttia vasta lähetysvaiheessa.Se vaan kun ei oo mitään varmuutta kauanko menee, voi olla että viikko, mutta saattaa mennä pari kolme kuukauttakin. Ei viitsis sitä aikaa tuota ~200€ makuuttaa Amazonin tilillä. Näkyi taas saatavuus Verkkokauppa.comin tuotesivulla muuttuneen avoimeksi ja Thrustmasterin omassa kaupassa 25.9.2020.
Itse nyt menin ja peruutin koko tilaukseni noista LCM polkimista. Kukaan ei tunnu tietävän onko se toimitusaika 3 viikkoa vai 3 kuukautta?Se vaan kun ei oo mitään varmuutta kauanko menee, voi olla että viikko, mutta saattaa mennä pari kolme kuukauttakin. Ei viitsis sitä aikaa tuota ~200€ makuuttaa Amazonin tilillä. Näkyi taas saatavuus Verkkokauppa.comin tuotesivulla muuttuneen avoimeksi ja Thrustmasterin omassa kaupassa 25.9.2020.
Ei muuta kuin tilausta FanatecilleItse nyt menin ja peruutin koko tilaukseni noista LCM polkimista. Kukaan ei tunnu tietävän onko se toimitusaika 3 viikkoa vai 3 kuukautta?
Tätä ei voi laittaa verkkokauppa.comin piikkiin kun nekään ei sitä oikeasti tiedä.
Sielläkin on ainakin 4 eri mallia joista valita.Ei muuta kuin tilausta Fanatecille
V3:set Performance kitilläSielläkin on ainakin 4 eri mallia joista valita.
Kertokaas joku joka tietää.
CSL 2 polkimellaEi kai siellä neljiä eri polkimia ole?!? Kahdet load cellit,
CSL:t ja clubsportit, itseltä suositus jälkimmäisille