Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistähän se sitten mahtaa joustaaNetistä luin että nuo V3 pedaalit on tuolle rigille liikaa. Ei saa niiden kanssa tukevaksi vaikka mitä tekisi.
Vaatiiko tuo säätäminen jonku ohjelman lataamista?Oma on todella tukeva niin V3 polkimien (LC säädetty 90%:iin), DD-basen, vaihdekeppi+käsijarru, kuin 100kg 186cm ukon köriläänkin kanssa...ei voi kuin suositella.
PC käyttäjät varmaan säätää sieltä Fanatecin ohjainpaneelista.Vaatiiko tuo säätäminen jonku ohjelman lataamista?
Kävin kanssa rigiä testaamassa viime viikolla. Sain ainakin tosi hyvän ja mukavan tuntuisen ajoasennon. Jopa siinä määrin että meni tilaukseenKävinpä istumassa Pirkkalan Verkkokaupassa esillä olleessa OP-Rigissä Sim racing eSM -finaalin hardware | simracing.fi
Ihan jees, mutta omaan makuun vähän liian makaava ajoasento + ei tuollanen mahtus omaan premissiin sitten millään..
Kävin kanssa rigiä testaamassa viime viikolla. Sain ainakin tosi hyvän ja mukavan tuntuisen ajoasennon. Jopa siinä määrin että meni tilaukseen
Kertokaa se hinta
Pitää testata, pelannut nyt pelkästään ACC:ta ja vähän DiRT Rally 2.0:aa.Minkälaisen tuntuman muuten (PS4)DD:llä saa Turismoon?
Fanatecin DD1 vai Simucuben 2 Sport? Simucuben base jää hieman halvemmaksi kuin Fanatecin base Podium Hubin kanssa.
Fanatecissa kolmen vuoden takuu ja Simucubessa kahden, silti Simucube taitaa olla laadukkaampi?
Mites specsit, kummassa paremmat?
Simucube parempi, Fanatecillä pääsee helpommalla (ja halvemmalla) jos kerää monta rattia. Varsinkin jos ei halua ylimääräisiä johtoja ratin ja basen väliin.
Niin tuossa tapauksessani klappi ei siis tullut itse pikakiinnityksestä, joka on normaalia näissä Fanatecin vehkeissä.Kai DD:ssäkin jengi aina laittaa sen "pikalukon"ruuvin myös kiinni? Itse käyttänyt CSW:eissä sitä alusta asti, eli 7 jotain vuotta. Mikään ratti/hubi ei ilman sitä ole ollut klapiton. Eikä se ole iso vaiva aina laittaa siinä samalla.
Itse painin saman asian edessä. Sitten olin vielä vrs direct force pro jonossa. Lopuksi päädyin Ollien SW20 V3:seen Vielä en voi mitään kokemuksia kyseisestä laitteesta sanoa, koska jouduin lähtemään kesälomareissulle samana päivänä kun sain paketin kotiin. Vtun loma.... Vielä viikko menee ennen kuin pääsee testaamaan Elämäni pisimmät kolme viikkoa.Fanatecin DD1 vai Simucuben 2 Sport? Simucuben base jää hieman halvemmaksi kuin Fanatecin base Podium Hubin kanssa.
Fanatecissa kolmen vuoden takuu ja Simucubessa kahden, silti Simucube taitaa olla laadukkaampi?
Mites specsit, kummassa paremmat?
Halvemmalla? Oikeat ratithan maksaa vähemmän mitä fanatecin tuotokset?
Mitä tarkoitat noilla ylimääräisillä johdoilla?
Näemmä parilla kympillä saa ButtKickerille lisäosan Simetikille, ei ole huono investointi sekään.
Itse ButtKickerin kun saa kuitenkin alle 200 euron postikuluineen.
Mitä nyt parikymmentä tuntia sen kanssa pelaillut, niin ihan loistava lisäys rigiin konsolikäytössäkin ilman asianmukaista softaa.
Vielä kun kelit tässä viilenee sopivasti loman alkaessa, niin jaksaa pelailla
Asunnossa kun noin 30 astetta, niin wheel base puhisee koko ajan, kuulemma 25 astetta raja että sammuisi joskus.
En ole sellaista huomannut, penkissä se tuntuu.Tärisyttääkö se ratilla/polkimilla asti?
Jep, kerrohan sitten kokemuksia miten pelittää kuulokeliitännästä.Käsittääkseni tuon saan laitettua kuulokeliitännän kautta PS4Pro tai sitten ihan vain optisella johdolla muuntimeen (opt -> Analog).
Tilasin sunnuntaina podium läpyskät Universal Hubille ja torstaina on taas noudettavissa, mulla ollut joka kerta sama 4 työpäivää toimitusaika.