Recycle
C&R PUMPUM
Tarkistin niin tuskin oli smurffi, lvl 280 ja Genjiä kaikissa pelimuodoissa yhteensä 81h. Toiseksi pelatuin hero Ana, jota takana 31h.Noistahan ei tiedä onko heillä toinen pelitili/smurffi jolla sitten harjoittelevat compissa, eivätkä niin välitä lopputuloksesta kun ei ole main.
EDIT: Kyllä tämä peli tarjoaa ihmiselle aivovamman ja pahemman luokan hermoromahduksen.
Äsken pelattiin comppia ja tiimiin sattui tämä lvl 30 Anderson, joka oli ilmeisesti ostanut accountin trollausta varten. Rupesi itkemään match chattiin ennen pelin alkua, että tiimissä on 2 goldia, minä ja joku oikeasti hyvä Hanzo main. Muut tiimissä (myös hän itse) oli platinaa, samoin kuin koko vihollisen tiimi. Siinäpä se sitten menikin, herra otti Widowmakerin ja keskittyi pelin sijaan chattaamiseen. Valitti kuinka lvl 400 pelaaja (minä) on vielä goldissa. Attackin lopussa otti Torbin ja istui basessa, edelleen chatissa vinkuen. Vihollisten hyökätessä matsi oli ohi alle 30sec ja myös vihollisen tiimistä lähes jokainen pahoitteli tälläistä trollia.
Tätä se OW tarjoaa parhaimmillaan.
Viimeksi muokattu:

Ja vaikka tuosta ei varmaan mitään rangaistuksia tule enkä oletakaan, niin todennäköisesti sama tyyppi vinkuu muissakin peleissä niin noista kertyy sitten ennen pitkää ehkä rangaistus