Overwatch (PC, PS4, Xbone)

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 274
Itse olen tykännyt visuaalisesta ja äänellisistä päivityksistä. Pingi on tippunut 50->20, mutta pelissä tulee ajoittain tilanteita missä ukot warppailee pitkin mappia hetkellisesti. Kill camissä näkyy vihu eri kohdassa kuin itse näin tilanteessa. Vastaavia ei ow 1 ollut, sitä tullut se 7-8h viikossa pelattua. Tosin tuli tuolla Asian serverillä pelattua, koska sinne pääsi nopeammin. Fps165 locked ja pingissä ei näy heittoa tuon bugin aikaan. 3080ti ajurit päivitetty, siellä oli ow2 ajurit. OW2 tukee nyt natiivisti ultrawideä, tämä oli hyvä lisä =)
Mulla tapahtui tuo sama, että kill camissä vihollinen oli eri kohdassa. On kyllä outoja bugeja.

Tankkipelaaminen on kyllä muuttunut todella paljon vuoden takaisesta. Tankit tekee suunnilleen yhtä paljon tai enemmänkin lämää kuin depsit ja sen lisäksi vielä torjuu damagea. Välillä tankkipelaajat saa aika hyvin dominoitua kun monesti tarvii useamman henkilön apua niiden tappamiseen.
 

Kasikaks

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.08.2022
Viestejä
789
Itse olen tykännyt visuaalisesta ja äänellisistä päivityksistä. Pingi on tippunut 50->20, mutta pelissä tulee ajoittain tilanteita missä ukot warppailee pitkin mappia hetkellisesti. Kill camissä näkyy vihu eri kohdassa kuin itse näin tilanteessa. Vastaavia ei ow 1 ollut, sitä tullut se 7-8h viikossa pelattua. Tosin tuli tuolla Asian serverillä pelattua, koska sinne pääsi nopeammin. Fps165 locked ja pingissä ei näy heittoa tuon bugin aikaan. 3080ti ajurit päivitetty, siellä oli ow2 ajurit. OW2 tukee nyt natiivisti ultrawideä, tämä oli hyvä lisä =)
Mulla on uwd:ssä tyhjää reunoilla pienet kaistaleet. Googlettamalla yleinen ongelma.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 274
Saa nähdä keksiikö Blizzard mitään järkevää niille vanhoille assault-mapeille (2CP), joita ei nyt ole ollenkaan pelattavissa (paitsi custom gamesin kautta). Kyllähän niihinkin on paljon työtä tehty ja olisi harmi jos ne jää vain unholaan, kuitenkin hienon näkösiä mappeja vaikkei 2CP:stä tykkäisikään. Olis kiva jos niistä muokattaisiin vaikka payload tai push mappeja.

Mikäköhän idea siinäkin on, että kaikissa vanhoissa mapeissa on vaihdettu yö/päivä toisinpäin kuin OW1:ssä?
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
711

Ultra asetuksilla haijastuksista on näkyny viitteitä mahdollisista PvE tehtävistä ja Pariisi mukana listalla. Tuskin noita mappeja hukkaan heitetään, eikä PvE:ssä taida samoja ongelmia olla kuin moninpelissä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
669
Pidin kyllä vanhasta lootbox systeemistä enemmän kuin tuosta seasonpass mallista. Nyt on reilun viikon ehtinyt pelailla ja täytyy sanoa että tuossa seasonpassissa ei juuri skinien lisäksi ole muuta odotettavaa, muu sisältö on tylsää mitäänsanomatonta kuraa joka lootboxissa hukkui kohinaan. Seasonpass esim. Codin puolella toimii paremmin koska ainakin viimeisimmässä osassa sieltä sai aseita tms. käyttökelpoista kamaa käytännössä parin levelin välein. Nyt tuossa OWn seasonpassissa odottaa käytännössä vaan noita kymmenien vaihtoja.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 411
Pidin kyllä vanhasta lootbox systeemistä enemmän kuin tuosta seasonpass mallista. Nyt on reilun viikon ehtinyt pelailla ja täytyy sanoa että tuossa seasonpassissa ei juuri skinien lisäksi ole muuta odotettavaa, muu sisältö on tylsää mitäänsanomatonta kuraa joka lootboxissa hukkui kohinaan. Seasonpass esim. Codin puolella toimii paremmin koska ainakin viimeisimmässä osassa sieltä sai aseita tms. käyttökelpoista kamaa käytännössä parin levelin välein. Nyt tuossa OWn seasonpassissa odottaa käytännössä vaan noita kymmenien vaihtoja.
Noi tuodaan jotenkin huonosti myös esille. Jotain saavutuksia on saavutettu, mikä ihan okei, saavutukset on ihan hauskoja. Mutta mulla ei ole aavistustakaan mitä mä olen saanut edistymisellä, jos mitään.
 
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
155
Seasonpassi olisi siedettävä jos peliaikaa ei olisi rajallisesti vaan passin voisi suorittaa ajanmittaan omaa tahtia. Nyt ongelma on se et jos sen ostaa niin tuntuu, että väkisin olisi väänettävä ja pelattava, ettei rahoja menetä jos ei ehdi aikarajassa passia suorittamaan. Tämä tekee passien tekemisestä enemmän suorittamista.. Ei kivaa.

Saisi muut ottaa mallia Diaboticalista, josta ei varmaan ole kukaan kuullut täällä, mutta kyseinen peli antaa valita seasonpassin, mitä haluaa expaa ja sitä voi tehdä hamaan tappiin jos uusi passi ehtii tulla niin sen voi ostaa ja aktivoida tai sitten voi jatkaa vanhan passin suorittamista. Toki kaikki kai on rahasta kiinni ja varmaan on blizzun pojilla dataa millä saadaa maksimaalinen hyöty tostakin irti.
 

GGoljatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 639
No on tämä nyt taas :mad: Jonossa sijalla 900 kun ajattelin pari erää käydä koettaa. Enpä ole ennen fps:ään jonottanut...

edit. No nyt huomasin että joku live-huoltokatko menoillaan, liekkö vaikutusta asiaan. Ehkä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
206
No on tämä nyt taas :mad: Jonossa sijalla 900 kun ajattelin pari erää käydä koettaa. Enpä ole ennen fps:ään jonottanut...

edit. No nyt huomasin että joku live-huoltokatko menoillaan, liekkö vaikutusta asiaan. Ehkä.
Just tunti sitten alkoi halloween event joka ruuhkauttaa servereitä väkisinkin. Onneksi ei ollut tuhansissa laskettavissa jonottajat ainakaan omalla kohdalla.
 

GGoljatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 639
Juu tuo eventti ne varmaan sitten pisti ruuhkaisaksi. Vartin- kakskyt minuuttia taisin itse odotella jonossa ja sitten toimikin ihan normisti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 100
Kokeiltu pari kertaa ja ei tässä ainakaan mitään mullistavaa muutosta alkuperäiseen tuntuisi olevan . Pelit tuntuvat keskimäärin ehkä hieman nopeatempoisemmilta tai sitten ne ovat aivan täyttä kaaosta, menee varmaan hetki totutella heroissa tehtyihin muutoksiin. Comppikin on pikaisesti testattuna ihan samaa suolailua ja syntipukkeilua kuin ennenkin. Muutamaa heroa opin jo vihaamaan, esim. Orisan tappoi joskus ennen vanhaan jollain X supportilla yksin mutta nykyään sen kaatamiseen tarvitaan pieni armeija.

En tosin tiedä jaksaako tätä enää, oon pelannut kuitenkin lähes launchista lähtien (kesä 2016) ja alkaa maistumaan vähän puulta jo koko peli enkä usko että pienet hienoviilaukset siellä täällä onnistuisi pitämään enää mielenkiintoa yllä. Deathmatchiä ja muuta satunnaista kasuaalia mättämistä ehkä voisi vielä satunnaisesti hakata mutta muuten olisi jo ehkä aika siirtyä muiden pelien pariin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
155
Itse olin vähän skeptinen miten tämä 5vs5 toimii, mutta sen jonkun 10h jälkeen voin jo sanoa, että onnistunut muutos. Ei ole käyny mielessä et oispa kiva ampua 4 shieldiä et saa vähän dmg sen jälkeen sisään. Ja ulteikin tuunattu paskemmiksi, että eivät täysin ratkaise pelien tulosta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
449
OW2 on kyllä pilannut Mystery Heroesin. Tankit ovat liian vahvoilla tuossa pelimoodissa.
 
Liittynyt
25.12.2017
Viestejä
116
Kysäsen kaverin puolesta mikä mahtais olla vikana.
battlenet aukee normaalisti ja toimii mut kun yrittää alottaa ow:n niin batlenet sanoo et peli päällä mut peli ikkuna ei aukea.
tehtävien hallinnassa näkyy et ow käynnis mut ei saa kuvaa auki.
tehtävienhallinasta pystyy sulkeen pelin jolloin voi yrittää käynnistää peliä uudelleen joskus peli käynnistyy ja joskus peli ei käynnisty vaikka kuinka sulkee ja käynnistelee uusiks.batlenet ja ow asennettu uusiks kahdesti eikä auta.
nvidian ajurit päivitetty eikä ole apua.
olisko heittää vinkkejä miten tuon sais toimimaan?
 
Liittynyt
27.03.2018
Viestejä
521
Kysäsen kaverin puolesta mikä mahtais olla vikana.
battlenet aukee normaalisti ja toimii mut kun yrittää alottaa ow:n niin batlenet sanoo et peli päällä mut peli ikkuna ei aukea.
tehtävien hallinnassa näkyy et ow käynnis mut ei saa kuvaa auki.
tehtävienhallinasta pystyy sulkeen pelin jolloin voi yrittää käynnistää peliä uudelleen joskus peli käynnistyy ja joskus peli ei käynnisty vaikka kuinka sulkee ja käynnistelee uusiks.batlenet ja ow asennettu uusiks kahdesti eikä auta.
nvidian ajurit päivitetty eikä ole apua.
olisko heittää vinkkejä miten tuon sais toimimaan?
Yksi mahdollisuus: peli aukeaa toiseen näyttöön/tv:hen, joka on kiinni näytönohjaimessa muttei ole päällä? Tosin alleviivattu viittaisi johonkin muuhun.
 
Liittynyt
25.12.2017
Viestejä
116
ei ole toista näyttöö.
mut poistin kaikki ov ja batle tiedostot koneelta ja nyt ainakin tuntuis toimiva.
mut itellä paljon tehokkaampi netti käytössä kun kaverilla niin huomena testaillaa toimiiko peli
 
Liittynyt
26.10.2017
Viestejä
203
Pelaako täällä kukaan tätä konsolilla? Random squadilla comp pelaaminen on kuin laittaisi käden jätemyllyyn uudelleen ja uudelleen. Jos täältä saisi järkevän tiimin kasaan peli-illoille..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 274
Tässä on kyllä crossplay PC ja konsoli-pelaajien kesken :)
Niin mutta se ei toimi competivessa ja hyvä niin. En haluaisi ainakaan omaan tiimiin konsolilla pelaavia koska se tähtääminen on sen verran vaikeampaa verrattuna näppikseen ja hiireen.

Itse oon kokeillut switchillä pari kertaa ow2:sta mutta ei oo oikeen napannut se pelaaminen.
 
Liittynyt
03.03.2020
Viestejä
78
Season 6 tuli pihalle eilen ja sen mukana Steam-integraatio ja iso markkinointipusku.

Mielipiteitä?
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 449
Paskaa, achievementeistä tulleita kolikoita ei näy ei kuulu, kaudessa ei tienaa (ainakaan ilman competitivea) juuri mitään eli ei toivoakaan mistään ilmaisista premiumbattlepasseista :thumbsdown:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 411
Paskaa, achievementeistä tulleita kolikoita ei näy ei kuulu, kaudessa ei tienaa (ainakaan ilman competitivea) juuri mitään eli ei toivoakaan mistään ilmaisista premiumbattlepasseista :thumbsdown:
Yksi battlepass ostettu (toi vasta loppunut kausi) kerätyillä rahoilla. Joskin osa oli varmasti perua ykkösestä.
 
Liittynyt
03.03.2020
Viestejä
78
Mä itse säästelin mun coineja siihen että ostaisin noi pve missionit.

Mut eihän niitä saa ku riihikuivalla ehe......
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 449
Yksi battlepass ostettu (toi vasta loppunut kausi) kerätyillä rahoilla. Joskin osa oli varmasti perua ykkösestä.
Joo, mullakin olisi nyt yhteen varaa justiinsa, ykkösestä tulleita kai. Mutta en käytä tuohon, koska tällä tahdilla menee joku 10 kautta per 1 ilmaispassi. Ja tosiaan puuttuu hatusta heittäen 1500 kolikkoa (1½ premiumia vissiin?) mitä olisi pitänyt tulla acheista tässä parin kk sisään
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 411
Joo, mullakin olisi nyt yhteen varaa justiinsa, ykkösestä tulleita kai. Mutta en käytä tuohon, koska tällä tahdilla menee joku 10 kautta per 1 ilmaispassi. Ja tosiaan puuttuu hatusta heittäen 1500 kolikkoa (1½ premiumia vissiin?) mitä olisi pitänyt tulla acheista tässä parin kk sisään
Toi on jotenkin typerästi visualisoitu, mutta tuossa on kahta valuuttaa (käsittääkseni) ja toista saa pikkuhiljaa challengeista ja toista siitä battlepassista ('ow1 rahaa'). Toiset creditsejä ja toiset coineja tms. Ja niillä vanhoilla ow1 rahoilla voi avata skinejä ja toisella ostaa kaupasta... Tjsp.

Nimimerkillä ihmettelin ja googlailin itse puuttuvia rahoja...
 
Liittynyt
03.03.2020
Viestejä
78
Toi on jotenkin typerästi visualisoitu, mutta tuossa on kahta valuuttaa (käsittääkseni) ja toista saa pikkuhiljaa challengeista ja toista siitä battlepassista ('ow1 rahaa'). Toiset creditsejä ja toiset coineja tms. Ja niillä vanhoilla ow1 rahoilla voi avata skinejä ja toisella ostaa kaupasta... Tjsp.

Nimimerkillä ihmettelin ja googlailin itse puuttuvia rahoja...
Joo sit se on vähän sillai ovelasti tehty että osan skineistä saa ostettua niillä legacy coineilla (eli joita saa nyt BP:stä ilmatteeks) ja osan ainoastaan OW coineilla eli ns premium currencyllä. Mut jos sul ei oo tarpees Legacy coineja niin näyttää että saisit ostettua OW coineilla uuh skinin vaikka sehän ois just typerää rahankäyttöä.
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 449
Joo sit se on vähän sillai ovelasti tehty että osan skineistä saa ostettua niillä legacy coineilla (eli joita saa nyt BP:stä ilmatteeks) ja osan ainoastaan OW coineilla eli ns premium currencyllä. Mut jos sul ei oo tarpees Legacy coineja niin näyttää että saisit ostettua OW coineilla uuh skinin vaikka sehän ois just typerää rahankäyttöä.
Mutta acheissa se kuvake on ollut nyt käytössä olevan currencyn näköinen?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 100
En oo koskenut koko roskaan kuin muutaman kerran originaalin hautaamisen jälkeen. Ai tämä on siis Steamissäkin nykyään? Eiköhän se joku vajaa parisen tuhatta ykköseen upotettua tuntia riittänyt tätä. :dead:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 472
Viestejä
4 163 295
Jäsenet
70 412
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom