Overwatch (PC, PS4, Xbone)

Tänään oli taustalla jokin päivitys latautunut. Ilmeisesti ei kuitenkaan Moiraa ole tulossa vielä.
 
Periaatteessa ei mitenkään, mutta sitten QP jäisi niille jotka oikeasti vain haluavat pelata, ei mitenkään kilpailullisesti.

Nythän QP:ssa pelaa ne jotka pelaa pelaamisen/viihdykkeen takia ja ne jotka haluavat Competitive peliä mutta eivät halua menettää Rankkiaan.
Ja tämä aiheuttaa nykyistä ongelmaa, jossa ragetaan kun jotkut eivät pelaa tosissaan/kunnolla.


Unrankedista saisi yhä Competitive Pisteitä ja Season End Participant palkinnot.
Mutta ei tarvitsisi pelätä Rankin alenemista koska Ranking systeemiä ei olisi.

Joku "Free for all/Deathmatch"-competitive voisi olla ihan hyvä ratkaisu. Ne joita ei kiinnosta pelata tiiminä voisivat mennä sinne sooloilemaan ja häviöstä voisi syyttää vain ja ainoastaan itseään.
 
Deathmatch on nyt lähinnä kisaa siitä kuka on paras varastaa tappoja. Hauska pelimuoto kyl sinänsä, mutta ei mitenkään tulis toimimaan kilpahenkisenä.
 
Deathmatch on nyt lähinnä kisaa siitä kuka on paras varastaa tappoja. Hauska pelimuoto kyl sinänsä, mutta ei mitenkään tulis toimimaan kilpahenkisenä.

No jos siitä saisi vaikka competitive pointseja, jos pääset vaikka kolmen parhaan joukkoon niin saat enemmän tjsp. Kuitenkin jotain mikä erottelisi tosissaan comppia pelaavat ihan vain huvin vuoksi pelaavista. Competetivessa vain on tällä hetkellä liikaa pelaajia joiden ei kuuluisi olla siellä ja jotka suhtautuvat siihen juurikin tuollaisella deathmatch-asenteella ilman että halutaan oppia mistä pelissä pohjimmiltaan on kyse.
 
No jos siitä saisi vaikka competitive pointseja, jos pääset vaikka kolmen parhaan joukkoon niin saat enemmän tjsp. Kuitenkin jotain mikä erottelisi tosissaan comppia pelaavat ihan vain huvin vuoksi pelaavista. Competetivessa vain on tällä hetkellä liikaa pelaajia joiden ei kuuluisi olla siellä ja jotka suhtautuvat siihen juurikin tuollaisella deathmatch-asenteella ilman että halutaan oppia mistä pelissä pohjimmiltaan on kyse.

Ongelma juontaa siitä että kilpailullisesti pelaaminen vaikuttaa jotenkin siistimmältä tai muuten hienommalta, minkä suoni juontaa jatkuvasta sijoitusten vertailusta ja oman sijoituksen hehkuttamisesta, mitä näkyy tässäkin ketjussa. Tuo kilpailumuotohan on sitä varten, että pelistä ja sen mekaniikoista syvemmin kiinnostuneet voivat siellä kokea peliä vielä syvemmin. Muita pelimuotoja voi sitten pelata rennommin ja kokeilla kaiken laista - pieni sooloilukaan ei haittanne.

Ikään kuin hyvän sijoituksen metsästäminen hikihatussa olisi jotenkin hauskaa, jos ei muuten ole kiinnostunut siitä miten sitä voi kohottaa, kuten pelaamalla tiiviisti yhteen jäitä hatussa ja asiallisesti (fundamentaaliset seikat).
 
Ongelma juontaa siitä että kilpailullisesti pelaaminen vaikuttaa jotenkin siistimmältä tai muuten hienommalta, minkä suoni juontaa jatkuvasta sijoitusten vertailusta ja oman sijoituksen hehkuttamisesta, mitä näkyy tässäkin ketjussa. Tuo kilpailumuotohan on sitä varten, että pelistä ja sen mekaniikoista syvemmin kiinnostuneet voivat siellä kokea peliä vielä syvemmin. Muita pelimuotoja voi sitten pelata rennommin ja kokeilla kaiken laista - pieni sooloilukaan ei haittanne.

Ikään kuin hyvän sijoituksen metsästäminen hikihatussa olisi jotenkin hauskaa, jos ei muuten ole kiinnostunut siitä miten sitä voi kohottaa, kuten pelaamalla tiiviisti yhteen jäitä hatussa ja asiallisesti (fundamentaaliset seikat).
Kilpapelaamisesta voisi tehdä "siistiä" myös esim ehdotetulla competitive DM pelimuodolla, jolle voisi olla vaikka omat leaderboardit. Siellä jokainen saisi pelata sitä mitä haluaa ja pisteitä tulisi/menettäisi aina sijoituksen mukaan. Nykyään competitivessa on liikaa sellaisia pelaajia, joita homma ei oikeasti kiinnosta ja samalla he pilaavat tosissaan yrittävien pelit. Toisin sanoen comppiin ei pitäisi tulla pelaamaan rennosti vaan tryhardaamaan.
 
Pelasin pitkästä comppia soolona ja tuli taas todettua millaista paskaa tuo voi olla. Heti ensimmäisessä pelissä Anubiksessa oli Genji-main joka ei ollut voicessa ja overextendaili meille häviön ekassa erässä. Tokassa erässä tyyppi instalockkasi taas Genjin ja jatkoi samaa perseilyä eikä pyynnöistä huolimatta vaihtanut toiseen heroon vaikka vihollisella oli Zarya ja Symmetra, lienee sanomattakin selvää että hävittiin tuo peli.

Ei omalla suoriutumisella ole mitään merkitystä jos on yksikin tuollainen idiootti tiimissä. Voisikin pitää taas competitiven vähän aikaa kiinni. :sdarra:
 
Viimeksi muokattu:
Competitivesta ei tule mitään sooloilijoitten takia ja QP on täynnä tryhardeja joten ei voi edes pitää siellä hauskaa.
Arcadessa on vain typeriä game modeja "rotaatiossa" joita ei kiinnosta pelata pätkän vertaa.

Tämän takia tarvittaisiin Unranked ja Ranked Competitive ja Comp DM/TDM.
Lisäksi Arcadessa pitäisi olla KAIKKI game modet.


Pelikokemus olisi jo näillä muutoksilla parempi.
 
Se ois ihan hyvä muutos jos matchmaking sijoittas joka matsiin väh. yhden tankki- ja yhden support pelaajan. Tuosta on redditin puolella ollut paljon keskustelua että toivoisivat jotakin täppiä matsin etsimiseen jos haluaa jompaa kumpaa noista pelata, niin tulisi vähän tasapuolisempia matseja.

En kyllä ymmärrä niitä jotka tulee compin puolelle pelaamaan hahmoja mitä eivät selvästi osaa, toissapäivänäkin seurasin mercyllä mcreetä joka ei olis osunut ladon oveen vaikka seisois sen edessä. Sitten kun katoin sen pelihistoriaa niin näytti olevan luciomaini ja mäkkärillä ei ollut pelannut kuin korkeintaan 1% uransa aikana. Sitten on tullut viime aikoina pelattua monta matsia tankeilla niin että damaget ja elimit on kultaa. Paljon on siis noita depsin pelaajia jotka ei saa mitään aikaiseksi compissa ja yleensä pelit kaatuu siihen.
 
Sitten on tullut viime aikoina pelattua monta matsia tankeilla niin että damaget ja elimit on kultaa. Paljon on siis noita depsin pelaajia jotka ei saa mitään aikaiseksi compissa ja yleensä pelit kaatuu siihen.
Turha niitä mitaleja on tuijottaa, Winston, D.va, Roadhog, Zarya ei ole mikään amerikantemppu saada kultaisia mitaleita (ja RH, Zarya, D.va myös kultaista damagea) perus comp matsissa. Lisäksi voi miettiä että tekeekö tankkina oikeita asioita matsin aikana, depsien elämä muuttuu aika paljon hankalammaksi jos tankit vaan jahtaa niitä eliminaatioita ja damgea eikä suojaa tiimiä yhtään. Toinen ääripää taas se että vaikka flankkeri pääsee vihollisen selkään niin tankit ja supportit vaan ihmettelee chokella että voivoi tuonnekko pitäisi mennä.
Toki itsellekkin monesti on tullut niitä ylpeitä Team Potaton rosteriin kuuluvia depsejä puolelle mutta monesti hävityn pelin jälkeen olen todennut että ei se depseihin ole kaatunut
 
Toinen ääripää taas se että vaikka flankkeri pääsee vihollisen selkään niin tankit ja supportit vaan ihmettelee chokella että voivoi tuonnekko pitäisi mennä.
Esimerkiksi Hanamurassa defendellä olevan Reiskan ei missään nimessä kuulu jättää chokea healerin kanssa jos esim Tracer/Sombra/Genji tjsp flanker pääsee pointille. Flankkerin tappaminen tuossa tilanteessa on vain ja ainoastaan DPS:n homma ja esim mainitun Reiskan meno pointille aiheuttaa korkeintaan sen, että koko muu vihollistiimi pääsee chokesta läpi.
 
Turha niitä mitaleja on tuijottaa, Winston, D.va, Roadhog, Zarya ei ole mikään amerikantemppu saada kultaisia mitaleita (ja RH, Zarya, D.va myös kultaista damagea) perus comp matsissa. Lisäksi voi miettiä että tekeekö tankkina oikeita asioita matsin aikana, depsien elämä muuttuu aika paljon hankalammaksi jos tankit vaan jahtaa niitä eliminaatioita ja damgea eikä suojaa tiimiä yhtään. Toinen ääripää taas se että vaikka flankkeri pääsee vihollisen selkään niin tankit ja supportit vaan ihmettelee chokella että voivoi tuonnekko pitäisi mennä.
Toki itsellekkin monesti on tullut niitä ylpeitä Team Potaton rosteriin kuuluvia depsejä puolelle mutta monesti hävityn pelin jälkeen olen todennut että ei se depseihin ole kaatunut
Se mitalien tuijottelu on lähinnä sitä että erän jälkeen katsoo tilannetta. Kyllä se vähän laittaa ihmetyttämään että mitä ne depsit tekee jos omaa 2-4 kultamitalia tankilla. Mun pelityyli on enemmän passiivinen kuin agressiivinen eli en juokse tappojen perässä. Nyt mitä oon D.va:lla eniten pelannut niin kyllä sitä tulee ensisijaisesti suojeltua omia supportteja ja jahdattua vihun flankkereita.

Edelleenkin koen että paras keino parantaa omaa peliä on katsoa noita matseja jälkikäteen ja miettiä omia valintoja että onko ne oikein vai olisko pitänyt tehdä jotain toisin.
 
Esimerkiksi Hanamurassa defendellä olevan Reiskan ei missään nimessä kuulu jättää chokea healerin kanssa jos esim Tracer/Sombra/Genji tjsp flanker pääsee pointille. Flankkerin tappaminen tuossa tilanteessa on vain ja ainoastaan DPS:n homma ja esim mainitun Reiskan meno pointille aiheuttaa korkeintaan sen, että koko muu vihollistiimi pääsee chokesta läpi.
True, tarkoitin omassa viestissäni sitä kun pusketaan pointille/choken ohi. Defendissä taas ihan eri hommat.

Edelleenkin koen että paras keino parantaa omaa peliä on katsoa noita matseja jälkikäteen ja miettiä omia valintoja että onko ne oikein vai olisko pitänyt tehdä jotain toisin.
Tämä ainakin itsellä toimi kun overwatchia aloin pelaamaan, sai facepalmata paljon omille teoille pelien aikana kun katseli ne jälkikäteen :D
 
Toinen ääripää taas se että vaikka flankkeri pääsee vihollisen selkään niin tankit ja supportit vaan ihmettelee chokella että voivoi tuonnekko pitäisi mennä.
True, tarkoitin omassa viestissäni sitä kun pusketaan pointille/choken ohi. Defendissä taas ihan eri hommat.
Tuohan just riippuu siitä että saako se flankkeri houkuteltua siitä chokelta porukkaa pois vai onko se edelleen 5v5
 
Ei kannata mitaleita tuijotella, se ei kerro peliälystä.

Joskus voi voittoon riittää sekin että hääräät vain vihulaisten takana tai sivussa ja heistä kaksi alkaa jahtaamaan sinua ja siinä välissä oma tiimi puskee ja nistii niitä ketkä jäivät puollustamaan. Tästä et saa mitaleita etkä mainintaa.

Tosiaan isoimpia yllämainittuja ongelmia on ettei kaverit osaa hyökätä oikeaan aikaan. Jos oma toveri puskee nätisti sivusta kimppuun niin pitäisi jo iskeä kuin sika limppuun. Eivät aina reagoi vaikka joku ultilla vetelisi sisään, kuten Reaper, joka voi tappaa näpäkällä ultilla helposti yhden tai kaksi kaveria. Vaikka Reaper kuolisi tässä prosessissa, niin tiimi ei tajua että heillä on nyt kahden miehen vajaus ja eivät etene.

Saattaa olla ettei vielä 2017 vuonnakaan osata ajatella tiimipelaamisen tavotteita kunnolla, kun puhutaan videopeleistä, vaan pelataan pelejä tapot ja statistiikat silmissä kuin Quake Liveä tai CS:ää konsanaan (CS tosin on tiimipeli). Jos haluaa jotain mitaleita keräillä ja itse loistaa niin tämä on siihen aivan väärä peli. Suosittelen ennemmin Quake Championsia sellaiselle.
 
Viimeksi muokattu:
Ei kannata mitaleita tuijotella, se ei kerro peliälystä.

Joskus voi voittoon riittää sekin että hääräät vain vihulaisten takana tai sivussa ja heistä kaksi alkaa jahtaamaan sinua ja siinä välissä oma tiimi puskee ja nistii niitä ketkä jäivät puollustamaan. Tästä et saa mitaleita etkä mainintaa.
Jep, joskus itse olen vain juoksuttanut vihollisen depsiä ja toista healeriä perässäni ympäri mappia Tracerilla ja sillä aikaa muu tiimi on cäpännyt pointin 4v5 moodissa. Itse ainakin huomaan että yleensä joku kiinnostuu jos flankkeri ilmestyy jostain "stealth"cäppäämään pointtia/payloadia/murhaamaan supportteja. Aina se ei toki toimi ja sitten vaihdellaan heroja ja mietitään uudestaan mikä tavallaan on own hienous.
 
Jahas, Moira-pätsi tuli vähän puskista näinkin nopeasti liveen. Eikun harjottelemaan
 
Harmillista ettei pääse suoraan compiin harjoittelemaan.

Sehän tuossa on ideanakin että ihmiset eivät ryntää saman tien comppiin "harjoittelemaan" uudella hahmolla jonka pelityylistä heillä ei ole vielä kunnollista käsitystä. Competitive ei ole harjoittelukenttä.
 
Harmillista? Nyt sitte joku roti :bored:

Sehän tuossa on ideanakin että ihmiset eivät ryntää saman tien comppiin "harjoittelemaan" uudella hahmolla jonka pelityylistä heillä ei ole vielä kunnollista käsitystä. Competitive ei ole harjoittelukenttä.

Ei hätää, en ollut tosissani. Yritin vitsin kautta käsitellä tätä pelin ongelmaa: compissa pääsee valitsemaan heron jota ei ole koskaan pelannut. Onko se nyt sitten kiva kokemus kenellekään kun pelaaja#1234 haluaa vähän kokeilla Anaa ekaa kertaa Hanamurassa :)
Jos tuohon saisi edes 60 min vaatimuksen per hero että niitä saisi compissa pelata...:rolleyes:
 
Nyt taitaa pystyä tekemään täyden tiimin auto-aim low skill heroista. :D

Olis varmaan melko voittamaton matalilla rankeilla.
 
Nyt taitaa pystyä tekemään täyden tiimin auto-aim low skill heroista. :D

Olis varmaan melko voittamaton matalilla rankeilla.
Mää kuvittelemassa että "auto-aim" (oikeasti siis tietyllä alueella lukituksen pitävä) herot olisivat low skill heroja :facepalm:
 
Mää kuvittelemassa että "auto-aim" (oikeasti siis tietyllä alueella lukituksen pitävä) herot olisivat low skill heroja :facepalm:

Auto-aim vähän kehno ilmaisu. No aim varmaankin parempi.

Onkos Moiralla pelattu jo paljoa? Se dmg pallo vaikuttaa aika meilenkiintoiselta choke mapeissa. Ei oikein ole muuta kuin Genjin deflect sitä vastaan. Yllätti kans pari kertaa, kun pomppas jostain kulmasta selän taakse. :D
 
Auto-aim vähän kehno ilmaisu. No aim varmaankin parempi.

Onkos Moiralla pelattu jo paljoa? Se dmg pallo vaikuttaa aika meilenkiintoiselta choke mapeissa. Ei oikein ole muuta kuin Genjin deflect sitä vastaan. Yllätti kans pari kertaa, kun pomppas jostain kulmasta selän taakse. :D
Muutaman FFA arcaden sillä pelasin, paha tosta on saada hyvää käsitystä kun tiimeissä 3-6 moiraa mutta näin alustavasti pienellä reenillä tosta voi hyvinkin tulla "maini" tai ainakin vaihtoehto jatkuvaan tankkaamiseejn (ja symmetraan tietty puolustuksessa :geek: )
 
Kävin viiden QP:n verran rakastumassa Moiraan. :love: Nopeasti oppi miten skillit toimii, mutta kyllä tuo aikaa vaatii että mestaroi tuon. Vahva ja itsenäinen hahmo ja tuleva maini :love::happy:
 
Kävin viiden QP:n verran rakastumassa Moiraan. :love: Nopeasti oppi miten skillit toimii, mutta kyllä tuo aikaa vaatii että mestaroi tuon. Vahva ja itsenäinen hahmo ja tuleva maini :love::happy:

Ei kai tässä nyt sentäs vaimoa olla hakemassa. :P

Pitääpi kai asennella peli SSD:lle, että saa itsekin mahdollisuuden kokeilla. :D
 
Moira tuntuu kyllä itselle aika jäätävän alivoimaiselta. Tuntuu kuin mikään ability ei suoraan tee mitään.

Damage on heikompi kuin Winstonin, pienellä soft-lockilla sen sijaan että olisi kunnon aimlock.
Healaus on hyvä, mutta aivan liian rajoitettu määrältään.
Pallot on ärsyttäviä käyttää.
Ulti on vain audio-visuaalista sotkua.
 
Itteä rupes noi pallot ärsyttään aika äkkiä. Tekee yllättävän paljon dmg ja eikä oikein mitään vastaiskua. Kestääkin pirun kauan ja kimpoilee miten sattuu. Tuntu välillä, että jatkuvasti vihun pallero leijumassa.

Rupee oleen vähän liikaa muistettavaa, ettei tämmösen idiootin muisti tahdo pysyä perässä.
 
Sielt löytyy se unfun dva mikä syö ne orbit.. Kokeilin muutaman pelin vaikutti pelattavalta mukava se shiftin blinkki kun voi liikkua samalla.
 
Juu...eiköhän tää peli ollut nyt tässä...
Uninstallatuksi tuli.

Ei tuota enää kestä nykyisellään.
Ei ole enää mitään heroa mitä oikein viitsisi ja kiinnostaisi pelata.

Katsotaan uudestaan vuoden päästä, josko olisi tullut jotain muutosta.
 
Sehän tuossa on ideanakin että ihmiset eivät ryntää saman tien comppiin "harjoittelemaan" uudella hahmolla jonka pelityylistä heillä ei ole vielä kunnollista käsitystä. Competitive ei ole harjoittelukenttä.
Johan tässä on PTR:llä ehtinyt harjoittelemaan. 12 pelaajan ffa deathmatchissa aka quick playssä ei sen hurskaammaksi tule. Vasta compissa tuota pääsee aidosti opettelemaan tiimiympäristössä.
 
Säilyyköhän tämän pelin saavutukset,jos siirtää toiseen koneeseen,kun emon ja kovalevyn vaihto on edessä?
 
Voi äiti mitä vauhtia tän Moiran ulti latautuu ihan ilman mitään erikoisia pelillisiä suorituksia. Eiköhän tähän nerffi pamahda kohta.
 
Moiran pallo on vieläkin rikki jos Genji lähettää sen takaisin. Normaalisti se tekee 200 lämää tai poistuu, kun 10 sekunttia on kulunut. Genjin torjuttua pallo tekee rajoittamattoman määrän vahinkoa.

 
Jotenkin tuo Moira tuntuu tehottomalta kun sitä kokeilee esim. training arealla, mutta eihän se mikään DPS ole tarkoituskaan olla. Varmasti soveltuu hyvin spesiaalitilanteisiin kuten chokepointteihin ja ahtaisiin tiloihin. Tuo ulti on varmaan hyvä combottuna gravitonin kanssa.

Tuli eilen pelattua Volskayassa 4 hyökkäystä ja 4 puolustusta, en muista että olisi aikaisemmin noin pitkäksi venähtänyt. Päätty loppujen lopuksi 7-6 voittoon. Kyllä matsit tuntuu ihan erilaiselta nyt Mercy nerfin jälkeen, ei ole onneksi enään pakollista sen pelaaminen ja ressien määrä on noin puolet pienempi. Paljon nopeammin sujuu nyt team fightit ja erät yleensäkin.
 
Paljon nopeammin sujuu nyt team fightit ja erät yleensäkin.
Ja tämä juuri on ongelma. Parhaat pelit yleensä juuri kestävätä vähän pidempään kun toinen ei roflstomppaa toista tiimiä.

Nyt melkein auttamatta Control Point peleissä jos toinen puskee läpi pointille niin puolustavan on pakko vain suosiolla jäädä odottamaan seuraavalle pointille.

Jos joku haluaa pelata nopeatempoista peliä niin menevät mieluummin pelaamaan COD, BF tai CS.
OW:n pitäisi olla tasapuolisempi ja pidempi. Mukavinta juuri on silloin kun molemmat ovat tasaväkisiä ja sitä pitää oikeasti yrittää että pääsee voittoon.
Eikä vai nopeasti päästä vastustajan ohi muutamissa minuuteissa.

Kun ostin ja aloitin OW:n niin tämä tasaväkisyys oli juuri se mikä sai pelaamaan ja sai kokemuksesta mielenkiintoista.
Ja tästä syystä Mercy oli hauska pelattava koska se pelasi yhteen pelin tyylin kanssa. Se juuri ajoi takaa sitä mitä OW oli vielä alkuvuodesta.
 
Nyt melkein auttamatta Control Point peleissä jos toinen puskee läpi pointille niin puolustavan on pakko vain suosiolla jäädä odottamaan seuraavalle pointille.

Kyllä muakin vähän ärsytti eilen se että control pointit oli menetetty heti ensinmmäisen kunnnon hyökkäyksen jälkeen Hanamurassa ja Volskayassa. Tuo vaatii taas enemmän totuttelua siihen ettei ole ne Mercyressit pelastamassa tilannetta ja syöpäkokoonpanot on hyvä puolustuksen pidentämiseen.
 
Kyllä muakin vähän ärsytti eilen se että control pointit oli menetetty heti ensinmmäisen kunnnon hyökkäyksen jälkeen Hanamurassa ja Volskayassa. Tuo vaatii taas enemmän totuttelua siihen ettei ole ne Mercyressit pelastamassa tilannetta ja syöpäkokoonpanot on hyvä puolustuksen pidentämiseen.


Kyseinen ongelma on myös Team Fortress 2:ssa. Vastustaja jyrää puolustavan ja puolustavan on vaan auttamatta jäätävä odottamaan seuraavalle pointille.
Mutta tämä sopii TF2:n tyyliin ja tapaan jolla loadoutit ja aseet toimivat. Sopivalla loadoutilla sitä voi estää, vaikuttamatta kuitenkaan tiimin toimintaan. Voit vaihtaa loadoutia eikä tiimin suoraan tarvitse kompensoida muutosta mitenkään.

Lisäksi tavat joilla nopeasti voi päästä takaisin pointille jatkuvasti.
Nopeampi liikkumisnopeus
rajoittamaton teleportti
Rocket/Sticky Jump/Thermal Thruster


Toisin kuin OW:ssa jos joku vaihtaa esim. Bastioniin niin tiimin täytyy sitten kompensoida muutosta sen mukaan.

Ja ainoat pointille takaisin pääsyt ovat Symmetran erittäin rajoitettu Ulti, Soldier, Tracer ja Reinhardt Sprintillä/Blinkillä/Chargella
Pharah voin vain oikaista mapista riippuen
 
Mitä nyt muutama tunti QP:ta on pelattu tuon päivityksen jälkeen niin Mercyn käyttö on vähentynyt aivan älyttömästi. Enkeli esiintyi nyt ehkä joka neljännessä matsissa. Sen sijaan Moira oli koko ajan molemmissa tiimeissä, siitä on tullut ainakin väliaikaisesti Mercyn korvaaja.
 
Mitä nyt muutama tunti QP:ta on pelattu tuon päivityksen jälkeen niin Mercyn käyttö on vähentynyt aivan älyttömästi. Enkeli esiintyi nyt ehkä joka neljännessä matsissa. Sen sijaan Moira oli koko ajan molemmissa tiimeissä, siitä on tullut ainakin väliaikaisesti Mercyn korvaaja.

Kai nyt. Moira just julkaistu ja kaikki huokaisee helpotuksesta, kun Mercy ei oo enää must pivk.
 
Original mercy oli jees. Ei pysty ymmärtämään miksi piti mennä muuttamaan jotakin toimivaa.

Sent from my H60-L04 using Tapatalk
 
Original mercy oli jees. Ei pysty ymmärtämään miksi piti mennä muuttamaan jotakin toimivaa.

Samaa mieltä.

Perustelut muutokselle muutokselle ja tälle jatkuvalle ressin säätämiselle olivat, että se ei ole kivaa kun Mercy tekee tyhjäksi multikillin.:facepalm: Luulen vaan, että Pharahia vähän sieppaa kun Roadhog tempaisee sen koukulla alas kesken ultin. Samoin kuin Night Marketissa pointille oli vihollisen McCree tulossa ultinsa kanssa. Laitoin Mein seinän siihen eteen ja sinne se jäi vetämään hidasta Batistini-kävelyä. Eikä varmaan riemusta hihkunut.

Tämän nykyisen Mercyn kanssa olisi voinut elää ilman viimeisintä nerffiä. Sen saattoi arvata ettei kukaan tule suojaamaan kun Mercy ressaa. Mercyn pelaaminen compissa taisi olla mun osalta tässä.

Ihan jees että tulee uusia hahmoja, mutta ei tule Moirasta mun suosikkia. Tylsä pelata ja skinit rumia.
 
Nyt jälkeen päin kun sitä on ajatellut lisää, niin Mercy tarvitsi kyllä reworkia, mutta ei todellakaan Ultin korviketta.
AInoastaan Ultin toiminta tapa olisi pitänyt muuttaa ja lisätä uusi E-ability.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 703
Viestejä
4 492 977
Jäsenet
74 283
Uusin jäsen
mdfds

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom