Overwatch (PC, PS4, Xbone)

En tiedä, että mitä mieltä olisin tuosta Moirasta. Ei ole erityisen huono, mutta ei todellakaan ylivoimainenkaan. Ainoa jota voisi korkeintaan neffata on tuo ultimate gain, joka tulee todella nopeasti. Tuntuu, että Biotic Grasp ei tee kovinkaan paljoa damagea (50dps/sec) ja vastaavasti Biotic Graspin healingia pitää käyttää erittäin säästeliäästi. Orbit on kivoja ja kohtalaisen tehokkaita, varsinkin ahtaissa paikoissa. Fade on loistava skilli jollaista olisin kaivannut esim Zenyattalle.

Noh, jatketaan harjoituksia.
 
Viimeksi muokattu:
En tiedä, että mitä mieltä olisin tuosta Moirasta. Ei ole erityisen huono, mutta ei todellakaan ylivoimainenkaan. Ainoa jota voisi korkeintaan neffata on tuo ultimate gain, joka tulee todella nopeasti. Tuntuu, että Biotic Grasp ei tee kovinkaan paljoa damagea (50dps/sec) ja vastaavasti Biotic Graspin healingia pitää käyttää erittäin säästeliäästi. Orbit on kivoja ja kohtalaisen tehokkaita, varsinkin ahtaissa paikoissa. Fade on loistava skilli jollaista olisin kaivannut esim Zenyattalle.

Noh, jatketaan harjoituksia.
Sellainen kykyjen käytön rytmin etsiminen ja "peeling" (esimerkiksi liian uhkarohkeat genjit saa Moiralta äkkiä näpeilleen) on tärkeää ja kun siitä saa kiinni sillä on kyllä oikein hauskaa pelata.
 
PTR:lle tullut uusi patch, jossa tarkoituksellisesti/vahingossa nerffattu Moiran Biotic Graspin hitboxia. Hauskintahan tuossa on se, että asiasta ei mainita mitään Blizzardin toimesta, esim PTR patch notessa. Toivon todella, että ei päädy ikinä liveen asti. Videolla selviää hyvin, että mistä on kysymys.

 
Iham hyvä toi nerf. Naurettava toi auto-lock tommosella matkalla.
Ei missään nimessä hyvä juttu. Moira tekee (semi)paskaa depsiä ja auto-lock oli heikompi kuin Symmetran. Nyt se on heikompi kuin Zaryan joka tekee ihan oikeaa damageakin ja kuten tuossa videossa sanottiin: jos moira ei saa tehtyä depsiä se ei voi myöskään hiilata, koska tekemällä damagea se saa sitä resurssiaan mikä kuluu hiilatessa.
 
jos moira ei saa tehtyä depsiä se ei voi myöskään hiilata, koska tekemällä damagea se saa sitä resurssiaan mikä kuluu hiilatessa.
Tämä tässä näin. Tällä yksinkertaisella ja pienellä nerffillä käytännössä pilataan kohtalaisen hyvin balancessa oleva hero. Jos tuo muutos ajetaan liveen niin Moiran healing pienenee entisestään jolloin sillä ei tee omasta mielestä yhtään mitään. Jos Moiraa halutaan väkisellä nerffata niin silloin sen voisi kohdistaa esim Biotic Graspin rangeen eikö sen hitboxiin.
 
En videota jaksanu kattoa kokonaan mutta jos/kun kyseessä oli bugi niin eihän sellaista tietenkään lue noteissa kun eivät välttämättä ole edes tieneet rikkoneensa mitään. Community vois opetella kysymään deveiltä jostain epämääräisestä muutoksesta enneku aletaan ulisemaan. Vai haettiinko tässä jotain et kun notet ei ole kattavat niin oletetaan/arvaillaan onko jokin tarkoituksella muutettu vai ei...
 
En videota jaksanu kattoa kokonaan mutta jos/kun kyseessä oli bugi niin eihän sellaista tietenkään lue noteissa kun eivät välttämättä ole edes tieneet rikkoneensa mitään. Community vois opetella kysymään deveiltä jostain epämääräisestä muutoksesta enneku aletaan ulisemaan. Vai haettiinko tässä jotain et kun notet ei ole kattavat niin oletetaan/arvaillaan onko jokin tarkoituksella muutettu vai ei...
Jos olet koittanut jutella Blizzu devien kanssa ymmärrät miksi, vastausprosentti ainakin virallisia reittejä on keskimäärin surkea, ihan kuten muillakin isoilla taloilla vaikka miten on community vastaavia yms pyörimässä "helpottavana" välikätenä
 
Jossain Jeff Kaplanin haastattelussa puhuttiin tuosta devaajien forum postailusta, että blizzardialla kaikki devit saa postata foorumeille ja vastata kysymyksiin, mutta suurin osa ei uskalla/halua sitä tehdä koska pelkäävät communityn reaktioita jos sattuvatkin muotoilemaan viestinsä huonosti ym.
 
Jossain Jeff Kaplanin haastattelussa puhuttiin tuosta devaajien forum postailusta, että blizzardialla kaikki devit saa postata foorumeille ja vastata kysymyksiin, mutta suurin osa ei uskalla/halua sitä tehdä koska pelkäävät communityn reaktioita jos sattuvatkin muotoilemaan viestinsä huonosti ym.

Näin muistelen kans myös kuulleeni. Mutta luulisi että siihen hankittaisiin kunnon Community Managereita, joka toimisi välikätenä ja KESTÄISI nuo ihmisten typeryydet.
3-4 ihmistä jotka toimisivat Devien ja kommuunin välikätenä olisi hyvä.


Jos ihmisten vaatimukset ja sanat pelottavat, niin on kyllä hiukan väärässä hommassa silloin.
 
Jos ihmisten vaatimukset ja sanat pelottavat, niin on kyllä hiukan väärässä hommassa silloin.
Pelikehittäjän tehtävä on kehittää peliä eikä vastata pelaajien ulinoihin. Vaikka Blizzard ei vastaisikaan viestiin, ei se tarkota ettäkö he eivät olisi lukeneet asiasta. Bugireporttia vaa kehiin ja yleensä jonkusen viikon päästä korjaavat ongelman.
 
Näin muistelen kans myös kuulleeni. Mutta luulisi että siihen hankittaisiin kunnon Community Managereita, joka toimisi välikätenä ja KESTÄISI nuo ihmisten typeryydet.
3-4 ihmistä jotka toimisivat Devien ja kommuunin välikätenä olisi hyvä.


Jos ihmisten vaatimukset ja sanat pelottavat, niin on kyllä hiukan väärässä hommassa silloin.

Väärässä hommassa jos työnkuva on olla pelinkehittäjä eikä mikään yhteisövaikuttaja? :think:
Eipä minuakaan välttämättä kiinnostaisi OW-kehittäjänä kirjoitella mihinkään foorumille kun tietää millaisia mänttejä siellä yhteisössä on.
 
Väärässä hommassa jos työnkuva on olla pelinkehittäjä eikä mikään yhteisövaikuttaja? :think:
Eipä minuakaan välttämättä kiinnostaisi OW-kehittäjänä kirjoitella mihinkään foorumille kun tietää millaisia mänttejä siellä yhteisössä on.

Juuri niin, eli jos kehittäjien pitäisi, niin kuin tällä hetkellä tekevät (kun tekevät) kirjoitella noista asioista foorumille niin ei kuuluisi heidän työhönsä, vaan siihen pitäisi palkata jokunen erillinen Community Manageriksi joiden päälaatuinen työ on hoitaa heidän foorumeillaan ja muussa mediassa tuo kommentointi.

Ja kommuunin palautteen välitys kehittäjille.
Joku joka kokoaa kommuunin palautteen hyväksi yhteenvedoksi ja välittää sen kehittäjille. Ja päin vastoin tuo kehittäjiltä annetut tiedot kommuunille peliä koskien.

Mutta nykyään monet firmat ovat laajalti nähtävästi unohtaneet tuon Community Managerin käytön. EA:n Play4Free aikaan foorumeilla peleille oli nuo omat CM:t.
Ja asiat kulki pääsääntöisesti hyvin. Ongelma vain oli EA itse.
 
Onko muut kiinnittäneet huomioita tuon QP:n matchmakingiin? Onhan tuo aivan naurettavaa, että kaikki silver/gold/plat/diamond akselilla voivat olla samassa erässä. Mitä luulette että tapahtuu kun tiimi on täynnä goldia, muutamalla silverillä vahvistettuna ja vihollisille sattuu tulemaan diamond tasoinen Genji/Widowmaker. Yritähän siinä sitten kehittyä ja harjoitella kun 90% peleistä on täyttä ylijuoksua, suuntaan tai toiseen.

EDIT: Äsken meillä oli tiimissä Bronze ja vihollisilla Plat. Kaikki muut Goldeja. Varmaan tuolla Bronzella oli erittäin hauskaa.
 
Onko muut kiinnittäneet huomioita tuon QP:n matchmakingiin? Onhan tuo aivan naurettavaa, että kaikki silver/gold/plat/diamond akselilla voivat olla samassa erässä. Mitä luulette että tapahtuu kun tiimi on täynnä goldia, muutamalla silverillä vahvistettuna ja vihollisille sattuu tulemaan diamond tasoinen Genji/Widowmaker. Yritähän siinä sitten kehittyä ja harjoitella kun 90% peleistä on täyttä ylijuoksua, suuntaan tai toiseen.

Kyllä tuo matchmaking tuntuu hahmottavan (karkeasti) aika nopeasti minkä tasoiseen peliseuraan kuulut. Tein viime viikolla smurffin ja kun pelasin ekat quickplayt jotain 1-10 levelisiä vastaan niin stomppasin aluksi aika urakalla mutta kun olin pelannut ehkä sellaiset 10+ peliä niin aloin joutua jo samoihin tiimeihin joidenkin 300-1000-levelisten kanssa ja tiimeissä alkoi näkymään goldeja, platinoja, diamondeja ja välillä jopa mastereita. Eli systeemi huomasi että pelaan paremmin kuin nobot keskimäärin ja pisti kokeneempien pelaajien mukaan. Eihän tuo qp:n matchmaking katso sun rankkiasi vaan kuinka hyvin pelaat.
 
Viimeksi muokattu:
Onko muut kiinnittäneet huomioita tuon QP:n matchmakingiin? Onhan tuo aivan naurettavaa, että kaikki silver/gold/plat/diamond akselilla voivat olla samassa erässä. Mitä luulette että tapahtuu kun tiimi on täynnä goldia, muutamalla silverillä vahvistettuna ja vihollisille sattuu tulemaan diamond tasoinen Genji/Widowmaker. Yritähän siinä sitten kehittyä ja harjoitella kun 90% peleistä on täyttä ylijuoksua, suuntaan tai toiseen.

EDIT: Äsken meillä oli tiimissä Bronze ja vihollisilla Plat. Kaikki muut Goldeja. Varmaan tuolla Bronzella oli erittäin hauskaa.
QP:n MM elää paljon enemmän, koska väki pelaa paljon enemmän heroja jotka eivät ole heille tuttuja, ym. MM yrittää aina aktiivisesti arvioida pelaajan tasoa ja hakea niitä tasaisia tiimejä. Mut kun pelaaja vaihtaa sitä sankaria joka toinen peli nii pieleenhän se aina menee :P
 
Onko muut kiinnittäneet huomioita tuon QP:n matchmakingiin? Onhan tuo aivan naurettavaa, että kaikki silver/gold/plat/diamond akselilla voivat olla samassa erässä. Mitä luulette että tapahtuu kun tiimi on täynnä goldia, muutamalla silverillä vahvistettuna ja vihollisille sattuu tulemaan diamond tasoinen Genji/Widowmaker. Yritähän siinä sitten kehittyä ja harjoitella kun 90% peleistä on täyttä ylijuoksua, suuntaan tai toiseen.

EDIT: Äsken meillä oli tiimissä Bronze ja vihollisilla Plat. Kaikki muut Goldeja. Varmaan tuolla Bronzella oli erittäin hauskaa.


Ja tämä olisi juuri syy siihen miksi pitäisi olla Competitive Ranked ja Unranked Mode.
Unranked olisi sitä harjoittelua varten ja matchmaking olisi toiminnaltaan sama kuin Rankedissa.

QP jääden näin tuohon peruspelaamiseen.
 
Ja tämä olisi juuri syy siihen miksi pitäisi olla Competitive Ranked ja Unranked Mode.
Unranked olisi sitä harjoittelua varten ja matchmaking olisi toiminnaltaan sama kuin Rankedissa.

QP jääden näin tuohon peruspelaamiseen.
Itse en vieläkään ota oikein pointtia, että miksi meillä pitäisi olla Competitive Unranked Mode koska meillähän on jo QP. Tällä hetkellä Competitivessa pitäisi pelata tosissaan eli niillä heroilla jotka hallitsee parhaiten ja QP:ssa pitäisi harjoitella heroja. Mutta mitä uutta tuo Unranked lopulta toisi? Sen, että sieltä saisi competitive pisteitä? Jos tuo Unranked olisi "kilpailullista" harjoittelua varten eli porukka voisi pelata siellä huoletta myös sellaisia heroja joita ei välttämättä hallitse, ajaisi se suurimman osan edelleenkin nykyiseen Competitiveen. Tällöin Unranked Competitive olisi sama kuin QP sillä erotuksella, että sieltä saisi Competitive pisteitä ja MMR saattaisi toimia hitusen paremmin.
 
Tällöin Unranked Competitive olisi pelkästään QP sillä erotuksella, että sieltä saisi Competitive pisteitä ja MMR saattaisi toimia hitusen paremmin.

Juuri niin, Matchmaking olisi paljon tiukempi, ja käyttäisi Ranked tasoa perusteena.
Näin pääsisi harjoittelemaan heroja mutta Competitive peli-tyylillä. Unrankedissa myös olisi uudet herot samantien Competitive käytettävissä, toisin kuin nyt täytyy odottaa ennen kuin uuden heron saa valittua.

QP:ssa voi sitten rällästää niin kuin haluaa aivottomasti.


Eli:

Unranked Mode:
- Saa harjoitella Competitive pelityylillä, kaikilla heroilla rajatta
- Ei tule vastaan itseäsi reilusti parempi/huonompia
- Ei pelkoa Rankin putoamisesta vain koska et vielä osannut heroa tarpeeksi hyvin
 
Juuri niin, Matchmaking olisi paljon tiukempi, ja käyttäisi Ranked tasoa perusteena.
Näin pääsisi harjoittelemaan heroja mutta Competitive peli-tyylillä. QP:ssa voi sitten rällästää niin kuin haluaa aivottomasti.
Ei me Unrankedia tarvita. Muutetaan QP:n MMR ainoastaan Competitive tyyppiseksi ja se on siinä. Sitten meillä on toimiva QP ja toimiva Competitive.
 
Ei me Unrankedia tarvita. Muutetaan QP:n MMR ainoastaan Competitive tyyppiseksi ja se on siinä. Sitten meillä on toimiva QP ja toimiva Competitive.

Mutta silloin puuttuu pelityyli, jossa voi vaan vapaasti pelata lähes kaiken tasoisia vastaan vapaasti. Ilman että se on jokin erikoinen pelimoodi.
 
Ei me Unrankedia tarvita. Muutetaan QP:n MMR ainoastaan Competitive tyyppiseksi ja se on siinä. Sitten meillä on toimiva QP ja toimiva Competitive.
Tämä muuttais tilannetta vaan paljon huonompaan suuntaan QP:ssa kun support-main rupee opettelemaan dps:llä pelaamista. Rankkia kattomalla, systeemillä menis ikuisuus pudottaa (tai nostaa) pelaaja omalle tasolleen.
 
Mutta silloin puuttuu pelityyli, jossa voi vaan vapaasti pelata lähes kaiken tasoisia vastaan vapaasti. Ilman että se on jokin erikoinen pelimoodi.
Tämähän se ongelma on. Tuskin Bronzet haluaa pelata Diamondeja vastaan ja tuskin Diamondid haluaa pelata Grand Mastereita vastaan. QP:n nykyinen ongelma on liian isot tasoerot, jolloin harjoittelu menee vaikeaksi.

Tämä muuttais tilannetta vaan paljon huonompaan suuntaan QP:ssa kun support-main rupee opettelemaan dps:llä pelaamista. Rankkia kattomalla, systeemillä menis ikuisuus pudottaa (tai nostaa) pelaaja omalle tasolleen.
Hmm, totta kyllä tuokin.
 
Tämähän se ongelma on. Tuskin Bronzet haluaa pelata Diamondeja vastaan ja tuskin Diamondid haluaa pelata Grand Mastereita vastaan. QP:n nykyinen ongelma on liian isot tasoerot, jolloin harjoittelu menee vaikeaksi.
Mutta sitten ei tarvitsisi harjoitella QP:ssä jos olisi Unranked.

Tämä on se idea Unrankedissa.
Ja näin tuolla ei olisi väliä että pelaako siellä Diamond vai Bronze. Vaan ne jotka haluaa harjoitella, ovat sitten Unrankedissa.

QP olisi rentoutuneelle peruspelaamiselle. Jos joku sitten kuitenkin vielä harjoittelee QP:ssä niin on heidän oma ongelmansa ja voivat vaan syyttää itseään.
 
Kyllä tuo unranked olisi ihan mukava lisä, koska sitä monesti kaipaa competiven sääntöjä mutta ei halua tryhardaa ja pelata välttämättä samoilla heroilla. Quick play:stä puuttuu kokonaan se toinen erä; ainoastaan puolustetaan tai hyökätään (poislukien control pointit) ja siellä porukka vaihtuu tilanteen mukaan turhan tiuhaan, aina häviöllä tai jumissa olevasta joukkueesta lähtee 1-3 tyyppiä pois; yleensä tuo voi kääntää tilanteen hyödyksi mutta voi myös haitata peliä jos olet puolustajana ja puolet joukkueesta katoaa.
 
Eniten kaipaisin peliin enemmän kilpailuhenkisiä pelimuotoja vähän rennommassa hengessä kuin perus-comp. Lähinnä nyt vain siksi että saisi eroteltua tosissaan ja ei-niin-tosissaan comppia pelaavat toisistaan. Joku arcade-tyyppinen osio joka sisältäisi perus-compin lisäksi jotain muitakin pelimuotoja, esim. jotain Lucioball-henkistä sähellystä, capture the flagia, comp-dm/tdm jne. Kaikkia pelaamalla saisi competitive pointseja mutta skill rating-systeemi olisi ainoastaan tavallisessa competitivessa. Competitive pointseille voisi myös keksiä jotain muutakin käyttöä kuin vain golden gunien ostelu. Jos saisi bannit tai penaltyn perus-compiin pystyisit yhä pelaamaan näitä muita pelimuotoja. Samalla rangaistuksiakin voisi tiukentaa ja tehdä pelleilijöille selväksi että rankedia pelataan tosissaan.
 
Eniten kaipaisin peliin enemmän kilpailuhenkisiä pelimuotoja vähän rennommassa hengessä kuin perus-comp. Lähinnä nyt vain siksi että saisi eroteltua tosissaan ja ei-niin-tosissaan comppia pelaavat toisistaan. Joku arcade-tyyppinen osio joka sisältäisi perus-compin lisäksi jotain muitakin pelimuotoja, esim. jotain Lucioball-henkistä sähellystä, capture the flagia, comp-dm/tdm jne. Kaikkia pelaamalla saisi competitive pointseja mutta skill rating-systeemi olisi ainoastaan tavallisessa competitivessa. Competitive pointseille voisi myös keksiä jotain muutakin käyttöä kuin vain golden gunien ostelu. Jos saisi bannit tai penaltyn perus-compiin pystyisit yhä pelaamaan näitä muita pelimuotoja. Samalla rangaistuksiakin voisi tiukentaa ja tehdä pelleilijöille selväksi että rankedia pelataan tosissaan.


Pikemminkin niin että muutama halutuin (Näillä näkymin Lucioball ja DM/TDM) olisivat valittavissa Competitive puolella.
Niin Ranked kuin Unranked.

Ei pitäisi olla vaikeaa toteuttaa.


Eli kun menet Competitive puolelle, siellä on valinta-ikkunat:

Ranked - Unranked

Josta kun valitset jomman kumman, pääset valitsemaan pelimoodit:

Regular - DM/TDM - Lucioball
 
Pikemminkin niin että muutama halutuin (Näillä näkymin Lucioball ja DM/TDM) olisivat valittavissa Competitive puolella.
Niin Ranked kuin Unranked.

Ei pitäisi olla vaikeaa toteuttaa.


Eli kun menet Competitive puolelle, siellä on valinta-ikkunat:

Ranked - Unranked

Josta kun valitset jomman kumman, pääset valitsemaan pelimoodit:

Regular - DM/TDM - Lucioball

Ton tyyppinen ratkaisu voisi toimia. Vähän tosin epäilen että tullaanko tuollaista koskaan näkemään käytännössä.
 
Ton tyyppinen ratkaisu voisi toimia. Vähän tosin epäilen että tullaanko tuollaista koskaan näkemään käytännössä.
Tuntuu vähän että unranked tulisi olemaan samanlaista kuin competitive off-seasonilla, eli QPn tasoista roskaa jota pelataan vain koska "saa enemmän expaa ja lootbäxejä kuin QPstä :D:D:D:D", samasta syystä comppikin varmaan on täynnä niitä jotka eivät jaksa pelata sitä tosissaan koska joidenkin mielestä duplikaatteja ja spreitä on kiva saada hero gallery täyteen vaikka niitä ei koskaan käyttäisikään.
 
Tuntuu vähän että unranked tulisi olemaan samanlaista kuin competitive off-seasonilla, eli QPn tasoista roskaa jota pelataan vain koska "saa enemmän expaa ja lootbäxejä kuin QPstä :D:D:D:D", samasta syystä comppikin varmaan on täynnä niitä jotka eivät jaksa pelata sitä tosissaan koska joidenkin mielestä duplikaatteja ja spreitä on kiva saada hero gallery täyteen vaikka niitä ei koskaan käyttäisikään.

No silloin noilla lootboxfarmaajilla ja muilla perseilijöillä olisi muitakin vaihtoehtoja ja pelikokemus oikeassa compissa paranisi mahdollisesti hieman.
 
Original mercy oli jees. Ei pysty ymmärtämään miksi piti mennä muuttamaan jotakin toimivaa.
Tästä eri mieltä. Vanha ultimate oli huonosti suunniteltu, koska se käytännössä pakotti piiloutumaan jotta siitä sai jotain irti. Omasta mielestä oli aivan syöpää pelata sekä sen kanssa, sekä varsinkin sitä vastaan. Viimeisimmän nerffin jälkeen tuntuu ihan suhteellisen tasapainoiselta, ennen sitä oli liian OP kun pystyi aina ressaamaan jos joku jäi kiinni huonossa paikassa, eli pelaajia jotka sijoittuivat huonosti ei rankaistu mitenkään.
 
Johhohhoo, pelataan, omat tilttaantuu, alkaa syyttää / haukkumaan tiimiä, hävitään. Ja sykli jatkuu!

Aivan järkyttävää syöpää tää community, ei ole heinäkuisten Kaplanin päivitysten jälkeen meno siitä yhtään parantunu.
 
Tästä eri mieltä. Vanha ultimate oli huonosti suunniteltu, koska se käytännössä pakotti piiloutumaan jotta siitä sai jotain irti. Omasta mielestä oli aivan syöpää pelata sekä sen kanssa, sekä varsinkin sitä vastaan. Viimeisimmän nerffin jälkeen tuntuu ihan suhteellisen tasapainoiselta, ennen sitä oli liian OP kun pystyi aina ressaamaan jos joku jäi kiinni huonossa paikassa, eli pelaajia jotka sijoittuivat huonosti ei rankaistu mitenkään.

Muistelen lämmöllä niitä 2cp-pelejä joissa Mercy jäi tokalla pointilla spawnille odottamaan teamwipea.
 
Tässä parit chattiulinat muutamalta viime päivältä. Kaikki siis competitivesta ja gold tasolta. Onko samanlaista itkua/ulinaa myös korkeammilla tasoilla?

dRViSvq.jpg
 
Tässä parit chattiulinat muutamalta viime päivältä. Kaikki siis competitivesta ja gold tasolta. Onko samanlaista itkua/ulinaa myös korkeammilla tasoilla?

dRViSvq.jpg

Taitavat olla oikeassa sen suhteen että gold on kaikista rankeista eniten toxic. :D:D:D Ei tuollaista tekstiä ole tullut juurikaan vastaan platissa tai diamondissa.
 
Eniten kaipaisin peliin enemmän kilpailuhenkisiä pelimuotoja vähän rennommassa hengessä kuin perus-comp. Lähinnä nyt vain siksi että saisi eroteltua tosissaan ja ei-niin-tosissaan comppia pelaavat toisistaan. Joku arcade-tyyppinen osio joka sisältäisi perus-compin lisäksi jotain muitakin pelimuotoja, esim. jotain Lucioball-henkistä sähellystä, capture the flagia, comp-dm/tdm jne. Kaikkia pelaamalla saisi competitive pointseja mutta skill rating-systeemi olisi ainoastaan tavallisessa competitivessa. Competitive pointseille voisi myös keksiä jotain muutakin käyttöä kuin vain golden gunien ostelu. Jos saisi bannit tai penaltyn perus-compiin pystyisit yhä pelaamaan näitä muita pelimuotoja. Samalla rangaistuksiakin voisi tiukentaa ja tehdä pelleilijöille selväksi että rankedia pelataan tosissaan.

Tämä sopisi meille kasuaaleille kuin nyrkki silmään. Enää ei tarvitsisi häiritä teitä tosissaan pelaavia ollenkaan. Lisäksi puolitosissaan pelaavia samanlaisella tasolla pelaavia saisi tiimin täyteen. Tietenkin rangaistukset pitäisi olla, muuten tämä olisi pelkkä kiillotettu QM.

En pelaisi ollenkaa mitään pelimuotoja, jos tuollainen parhaus saataisiin peliin.
 
Tämähän se ongelma on. Tuskin Bronzet haluaa pelata Diamondeja vastaan ja tuskin Diamondid haluaa pelata Grand Mastereita vastaan.
Höpsis, itse ainakin pelaan erittäin mielelläni parempiani vastaan. Onneksi deathmatchin puolella näkee timanttina usein jopa top 500 -pelaajia. Siinä näkee hyvin oman paikkansa ja erot kovempiin tekijöihin.
 
Kyllä se chatti ja voice voi olla melko paha diamond/master-tasollakin.
Suosittelen joskus kokeilemaan sitä, että mutee sekä voicen että chatin ja keskittyy pelaamaan vain omaa peliä, yllättävän rentoa ja tehokasta.
Toki silloin jää kuulematta omien callit, mutta joskus se on sen arvoista.
Tulee pelattu itse paljon parempaa peliä, kun omien myrkylliset huutelut ei kuulu vaikuttamaan psykologisesti (vaikka ne ei itseeni kohdistuisi edes, niin silti voi vaikuttaa negatiivisesti)
 
Kyllä kaikki huutajat ja myrkylliset henkilöt kannattaa mutettaa, että voi keskittyä itse peliin paremmin. Pystyköhän ne jopa mutettaan chatistäkin, eli ei tartte itse lähteä kokonaan pois voicesta ja chatistä kun mutettaa vain ne yksittäiset henkilöt jotka sitä myrkyttää.
 
Tässä parit chattiulinat muutamalta viime päivältä. Kaikki siis competitivesta ja gold tasolta. Onko samanlaista itkua/ulinaa myös korkeammilla tasoilla?

dRViSvq.jpg

Jos yhtään lohduttaa, nii mää tein tossa healer only smurffin, millä saatan tulla teikän ja mr. Klameroksen kanssa pelittään jos haluutte meikän messiin :D Sehän on ny Black Friday sales tuo peli, 20 äyriä vaan.
 
Pitäisköhän sitä ostaa toinen accountti kun nyt saa halvemmalla, normi version saa myös päivitettyä goty-versioon mukana tulevien lootti boxien hinnalla eli 10e maksaa, mukana tulee 10 lootti boxia + skinejä.
 
Pitäisköhän sitä ostaa toinen accountti kun nyt saa halvemmalla, normi version saa myös päivitettyä goty-versioon mukana tulevien lootti boxien hinnalla eli 10e maksaa, mukana tulee 10 lootti boxia + skinejä.
No itellä esim on se, että kaverit on Gold ja Platinum tasoo ja ite on siel Masterin paikkeilla, niin ku pelaa yhdessä kaverien kaa, nii meiän matchmaking on ollu aivan ripulia. Plus pääaccolla pelailen lähinnä tank+dps, nii tä toinen on sellane rennompi support acco.
 
No itellä esim on se, että kaverit on Gold ja Platinum tasoo ja ite on siel Masterin paikkeilla, niin ku pelaa yhdessä kaverien kaa, nii meiän matchmaking on ollu aivan ripulia. Plus pääaccolla pelailen lähinnä tank+dps, nii tä toinen on sellane rennompi support acco.

Itekkin ostelin toisen accon juuri kavereiden kanssa pelaamista varten, kun olin diamondissa ja pelailin 200-400sr pienempien platina-kavereiden kanssa niin kyllähän nuo matsit tuppasivat olemaan melko epätasaisia kun kummassakin tiimissä on niin eritasoista sakkia.
 
Tulipa sitten ostettua toinen tili OW:hen. Ihan mielenkiinnolla odotan että mihin rankkiin tipahtaa kun saa nyt ihan rehellisesti pelata depsiä ja hahmoja mihin ei oo mainilla juuri koskenut. Kestää vaan yllättävän kauan tuo levelin nosto sinne 25.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 679
Viestejä
4 492 242
Jäsenet
74 283
Uusin jäsen
Maunula

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom