Kyllä.Ite vastaan että on hyvä kone quest 3 kaveriksi...half life alyx on kyllä hieno ja pyörii grafiikat täysillä hienosti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä.Ite vastaan että on hyvä kone quest 3 kaveriksi...half life alyx on kyllä hieno ja pyörii grafiikat täysillä hienosti.
Muksu innostui pelailemaan Quest 2:lla sen verran että ostin tuon Elite strapin tilalle Eliten akulla.
Jostain syystä ei kuitenkaan syttynyt latausvalo lainkaan, kun pistin strapin paikalleen, USB piuhan laseihin, ja latauspiuhan kiinni strapiin. Lisäakku ei myöskään näy valikoissa millään tavalla.
Googlasin sitten hieman ja vastaavia ongelmia ollut, ehdotettiin että lataisi hihnan akkua yksinään muutaman tunnin ja sitten koittaa uudelleen, ei auttanut tuokaan.
Voiko tuo palikka tosiaan olla DOA, vai onko vielä jotain kikkoja tän kanssa mitä kannattaisi kokeilla (en jaksanut koko threadia kahlata, sorry)?
Pitää kai viedä Giganttiin sitten takaisin jos ei ala pelaamaan...Vai onko mitään iloa Metan supportin kautta asiaa koittaa ratkoa?
Tuo johtaa johonkin Quest 3 linkkiin mihin ei ole pääsyä...
Sorry , luin väärin , kyse olikin Quest 2 elite hihnastaTuo johtaa johonkin Quest 3 linkkiin mihin ei ole pääsyä...
Kyseessä siis Quest 2 strap, ja sain tuon käsiini perjantaina, joten voin yhtä hyvin sen Giganttiinkin kiikuttaa...
Ja etenkin kun nyt on julkaistu taas pari Q3 exclu quest peliä, niin stand alone käytössä Q2:lla ne jäävät kokematta. Toki jos tavoitteena on saada mahdollisimman halvalla PCVR, niin siihen Q2 on vielä ihan soiva peli, vaikka Q3 hieman fehokkaampaa striimausta tarjoaakin.Itse en kyllä enää ostaisi Quest 2 laseja. Siinä alkaa käydä niin että ei enää kohta kaikille uudemmille peleille tule tukea.
Toki Quest 3 maksaa sen vajaa 600€ mutta ainakin metan sivujen kautta tilaamalla saa vielä Asgard's Wrath 2 pelin mukaan mikä muuten maksaa sen 60€ jos tuollainen genre kiinnostaa.
Plus se passthrough on täysin eri luokkaa Quest 3:ssa, siinä voi puhelimesta, kellosta, pc:ltä katsella viestejä lasit päässä kun taas Quest 2:lla just ja just pystyy hahmottamaan että puhelin on kädessä.
Mulla menisi kyllä hermot tuon 128 Gt -version kanssa( minulla on siis 256 Gt myytävänä kun kolmosiakin on pari kotona). Muutama isompi peli ja se on sitten siinä. Mutta alashan hinnat ovat tulleet, kuten Meta ilmoittikin vuosi sitten. Ja PC-käytössä sillä talletustilalla ei ole mitään väliä.Laitetaan tänne, kun en löytänyt mainintaa:
Meta Quest 2: Immersive all-in-one VR headset | Meta Store
Shop the Meta Quest 2 all-in-one VR headset and immerse yourself within new virtual worlds. Explore everything that our second-gen VR device has to offer.www.meta.com
Noiden uusi hinta olisi nyt 269€ Suomeen. Jos painaa suoraan linkistä, niin muualle Eurooppaan on vieläkin halvemmalla.. Suomen valittua kuitenkin hinta on tuo. Se on selvästi halvempi kuin Suomessa, niin meinasin laittaa Hyvät Tarjoukset -viestin, mutta se on kuitenkin vain uusi normaalihinta.
Ei vaan välttämättä kannata käytetystä pulittaa 200€ tai uudesta yli 300€..
Lisäksi Amazonissa 250€ + vero-ero (= 260.50€). Sieltä sai myös linkkikaapelin:
Täsmälleen päinvastainen mielipide. Minulla on paljon standalone pelejä ja ihan turhaan ostin sekä Q1:stä että Q2:sta isomman tallennustilan version. Nyt Q3:seen ostin pienemmän mallin ja hyvin pärjää kun vain poistelee pelit läpipeluun jälkeen. Säännöllisessä käytössä oleville peleille tuo pienempi tila riittää silti mainiosti.Mulla menisi kyllä hermot tuon 128 Gt -version kanssa( minulla on siis 256 Gt myytävänä kun kolmosiakin on pari kotona). Muutama isompi peli ja se on sitten siinä. Mutta alashan hinnat ovat tulleet, kuten Meta ilmoittikin vuosi sitten. Ja PC-käytössä sillä talletustilalla ei ole mitään väliä.
Niinhän se on( ja siksi kirjoitin, että minulla menisi ne hermot, kuten meni PS5:n kanssa). Jokaisen tarpeen mukaan( itsekin poistan toki pelin heti kun olen sen pelannut läpi mutta se johtuu Questin idioottimaisesta pelivalikkorakenteesta), ja tosiaan Q2 riittää lähes kaikkeen eikä Q3:n korkea hintaa voi aukottomasti perustella paremmista ohjaimista ja AR/MR-peleistä huolimatta( kuten puzzling places, jota vaimon kanssa pelaamme).Täsmälleen päinvastainen mielipide. Minulla on paljon standalone pelejä ja ihan turhaan ostin sekä Q1:stä että Q2:sta isomman tallennustilan version. Nyt Q3:seen ostin pienemmän mallin ja hyvin pärjää kun vain poistelee pelit läpipeluun jälkeen. Säännöllisessä käytössä oleville peleille tuo pienempi tila riittää silti mainiosti.
Päivitetään tänne sen verran, että sain uuden tilalle ja alkoi heti toimimaan. Eli noinkin simppeli kapistus voi huonolla tuurilla olla DOA.Voiko tuo palikka tosiaan olla DOA, vai onko vielä jotain kikkoja tän kanssa mitä kannattaisi kokeilla (en jaksanut koko threadia kahlata, sorry)?
TP-LINK UH700 aktiivinen 7-porttinen USB3.0-hubi 39,99Minkäslaista lataavaa USB hubia Quest 3:lle kannattaisi hankkia?
Tulisi käyttöön ajosimun kanssa, joten useampaa laitetta kiinni saman aikaisesti, joten paikkoja miellään ainakin 6.
Enimmäkseen mietityttää lisääkö mahdollisesti viivettä?
Itse tuli haettua Quest 3 ensimmäisiksi VR laseiksi tuolta Gigantin -20 % alennuksesta. Siihen liittyen haluasiko joku lähettämään suosituksen niin kummatkin saavat 30 $ Meta kauppaan vai toimiiko tuo ollenkaan, kun nähtävästi porukalla on ollut ongelmia tuon kanssa?
Meta Quest -suositukset | Meta Store
Pidetään mielessäVoin kyllä suositella Red Matter pelejä ja antaa -25% alennuksen , ja sieltä tulee ihan refu-linkki (foorumin sääntöjen mukaan toimitan YV:llä, jos joku haluaa).
Kiitti vinkistä! Eilen päätin, etten raaski nyt ostaa näitä laseja alennuksesta huolimatta. Tänä aamuna olin sitten Kaaren Gigantissa heti aamukymmeneltä...Itse tuli haettua Quest 3 ensimmäisiksi VR laseiksi tuolta Gigantin -20 % alennuksesta.
Alkuun olisi tarkoituksena kokeilla PCVR:ää ihan 2,5m USB3 kaapelin avulla hieman Assetto Corsaa, mutta onko kokemusta miten Virtual Desktop vertautuu tuohon Steamin omaan linkki softaan nykyisin?Jos aiot PCVR:ää käyttää ja Virtual Desktopin ostaa, niin voin lähettää referral-koodin siihen. Koodilla pitäisi saada vitonen alennusta.
Omaa kokemusta ei vielä ole, mutta juttujen perusteella toisilla toimii Virtual Desktop paremmin, toisilla taas Steam Link.Alkuun olisi tarkoituksena kokeilla PCVR:ää ihan 2,5m USB3 kaapelin avulla hieman Assetto Corsaa, mutta onko kokemusta miten Virtual Desktop vertautuu tuohon Steamin omaan linkki softaan nykyisin?
Jos on näppärä käsistään niin noi ohjaimet voi purkaa ja sen tattimoduulin voi puhdistaa. Kakkos Kyöstillä sen muutamaan kertaan tein kun tuo driftaus karkasi käsistä. Se voi jopa estää sen perus käyttöliittymän käytön sillä ohjaimella missä on driftiä.Onko muilla ollut samaa ongelmaa nyt parin päivän sisällä, että lasit heittää yhtäkkiä asennon 180 astetta ja pitää keskittää? Tuota tapahtuu myös ihan main menussa, ettei ole edes mikään ohjelma päällä.
EDIT: Jaahas, löytyikin heti paljon juttua googlella ja huomasin pienen yksityiskohdan josta en huomannut sanoa. Ennen 180 käännöstä ohjaimet saattavat yhtäkkiä tehdä 180 käännöksen ja se on väärinpäin kädessä. Ratkaisuna ehdotettiin pattereiden vaihtoa, mutta mulla on aivan älytön stick drift myös ja oon joutunu tekemään 70% deadzonen ohjainten asetuksista. Eli voi olla kyllä ohjaimet vetelemässä viimisiä. Toinen mahdollinen korjaus on poistaa guard history, reboot ja tehdä guard uudestaan.
Pitää ehdottomasti aukasta ja putsata. Ei auttanu googlen tarjoamat kikat 180-asteen yhtäkkiseen kääntyilyyn. Yritin rebootin jälkeen tehdä uuden guardianin, niin en pystyny koko ympyrää kääntymään ilman että ois pyörähtäny 180 ja vielä vähän liikuttaessa tulee ilmoitus että liian pieni guardian! Hauskasti parin sekunnin jälkeen voi tulla uusi 180 pyörähdys, joten ehkä varovaisesti piirtämällä ja käännöksen sattuessa pitäisi vain pysyä paikallaan ja toivoa, että pyörähtää vielä kerran että pääsee oikein päin ja piirtää sitten loppuun.Jos on näppärä käsistään niin noi ohjaimet voi purkaa ja sen tattimoduulin voi puhdistaa. Kakkos Kyöstillä sen muutamaan kertaan tein kun tuo driftaus karkasi käsistä. Se voi jopa estää sen perus käyttöliittymän käytön sillä ohjaimella missä on driftiä.
Siinä tatissa on sellaiset liukupinnat missä johdin seikkailee, ja siihen kertyy jotain paskaa ja samoten ne johtimen tassut saattaa vääntyä väljiksi jolloin ei synny kunnon kosketusta. Jotkut on saanu ainakin vähän parannettua tilannetta ruiskimalla sähkövempelepuhdistusaineita siihen tattimoduuliin tatin juuresta. Ite purin sen ihan atomeiksi ja putsasin korvapuikolla.
Puhdistuksen ja tassujen säädön jälkeen mulla kyllä toimi kuin uusi, eli kannattaa kokeilla.Pitää ehdottomasti aukasta ja putsata. Ei auttanu googlen tarjoamat kikat 180-asteen yhtäkkiseen kääntyilyyn. Yritin rebootin jälkeen tehdä uuden guardianin, niin en pystyny koko ympyrää kääntymään ilman että ois pyörähtäny 180 ja vielä vähän liikuttaessa tulee ilmoitus että liian pieni guardian! Hauskasti parin sekunnin jälkeen voi tulla uusi 180 pyörähdys, joten ehkä varovaisesti piirtämällä ja käännöksen sattuessa pitäisi vain pysyä paikallaan ja toivoa, että pyörähtää vielä kerran että pääsee oikein päin ja piirtää sitten loppuun.
Lainataas omaa aiempaa viestiä.... Ei ole pitkään aikaan tullutkaan ostettua metan kaupasta uusia pelejä niin näköjään tuo referrals systeemi on nerffattu kyllä tosi kunnolla.Näyttäisi siltä mitä reddittiä selailin että meta vissiin lopettelemassa app referrals systeemiään jollain tavalla joten jos aikeissa pelejä alennuksella vielä ostella niin nyt kannattaa hommata. Multa saa ainakin privana ison listan pelejä joilla tuo -25% alennus tuntuisi vielä toimivan eli viestiä vasn jos tarvetta olisi.
Tässä tämä redditin ketju...
Reddit - Dive into anything
www.reddit.com
Itse kuulun niihin joille ei tuota -30% koodia tule juuri koskaan. Hivenen koomistakin sillä olen ostanut varsin paljon pelejä, ja kaverini joka on ostellut paljon vähemmän, saa noita koko ajan. Hieman hölmöltä tuntuisi jos rangaistaan siitä että ostelee peljä. Tosin olen palauttanutkin, ehkä se vaikuttaa kans.Itse olen yhden referral-koodin jakanut ennen muutosta kokeiluna enkä näe siinä 25 %:n alennuksessakaan suurta hyötyä sillä Meta on jakanut lähes kuukausittain 30 %:n koodin suurelle osalle käyttäjiä.
Jos häiritsee niin quest3:en linssit saa modattua silmälasien vahvuutta vastaavaksi. Voi käyttää kypärää ilman lasejaMiettinyt jos kyttäisi black fridayn aikana noita quest 3 laseja niin onko tuo binocular overlap kuin haasteellinen niillä jos käytät silmälaseja? Nykyisissä quest 2 en ole kyllä huomannut sitä ollenkaan mutta taitaa ollakkin sen suhteen paremmat kuin kolmoset.
Nythän ilmestynyt myös noi quest 3 s mutta 128 gigaa on kyllä vähän ja 256gb ei mitään järkeä koska hintaväli 512 gb quest 3 aika pieni jo ja frenel vs pancake on kyllä hurja ero. Mietin vaan että kuinka häiritsevä on tuo binocular juttu???
Miettinyt jos kyttäisi black fridayn aikana noita quest 3 laseja niin onko tuo binocular overlap kuin haasteellinen niillä jos käytät silmälaseja? Nykyisissä quest 2 en ole kyllä huomannut sitä ollenkaan mutta taitaa ollakkin sen suhteen paremmat kuin kolmoset.
Tämä muuten korjaantui itsestään ja unohdin koko homman.Pitää ehdottomasti aukasta ja putsata. Ei auttanu googlen tarjoamat kikat 180-asteen yhtäkkiseen kääntyilyyn. Yritin rebootin jälkeen tehdä uuden guardianin, niin en pystyny koko ympyrää kääntymään ilman että ois pyörähtäny 180 ja vielä vähän liikuttaessa tulee ilmoitus että liian pieni guardian! Hauskasti parin sekunnin jälkeen voi tulla uusi 180 pyörähdys, joten ehkä varovaisesti piirtämällä ja käännöksen sattuessa pitäisi vain pysyä paikallaan ja toivoa, että pyörähtää vielä kerran että pääsee oikein päin ja piirtää sitten loppuun.