Eiks se dissaus tullut sanasta "horo", ei siitä että oli vaatimuslista? - -
Mä pidän "horoista", eikä sanassa juuri minulle ole mitään negatiivista. Tunnen seksityöläisiä, queereja ja mitä-näitä-tänä-päivänä-onkaan-vähemmistöedustajia, jonka vuoksi tietty terminologia on vailla mitään (negatiivista) tunnelatausta. Ymmärrän tietty, että täällä sana voi rasahtaa. Viestihän kuitenkin on, että moni mies ei halua kevytkenkäistä naista jonka todennäköisyys tulla toiselle miehelle raskaaksi on korkeampi kuin vähemmän kevytkenkäisen. Tämä on aika peruskauraa siitä mitä mies naiselta toivoo: älä juokse miehissä. Jos teit sitä nuorena, niin suuremmalla todennäköisyydellä kaipaat vieraita myös aviossa ollessasi.
Eiköhän se todistustaakka ole ihan sinulla, kun sanot ensin että vaatimuslista ei ole älytön ja sen jälkeen pistät älyttömän listanNimim. neitsyt uskovainen kuoropoika etsii neitsyttä uskovaista kuorotyttöä? Siltä tuo lista kuulosti.
Ei. Mutta sulla on aika pitkä lista ja osittain aika kovia vaatimuksia. Vastaatkohan itse naisten listaa?
edit: Ja tuskin noi vaatimukset tuohon jää. Tuosta puuttuu monta, jotka moni pitää itsestäänselvyyksinä: Terveys, mielenterveys, positiivinen luonne, työ, merkityksellistä sisältöä elämässä jne.
Juu, joku pahoitti mielensä sanavalinnasta ja toinen sekä kolmas "kovista" & "älyttömistä" vaatimuksista. Sikäli juuri sinulla Jurppii on ollut pääasiassa asiallinen tyyli ja rationaalinen pointti noissa kertoimissa / todennäköisyyksissä.

Tässä viestissä paistaa kaikkien tämän ketjun alfauros
Ei ihme jos ei seuraa löydy kun asenne tuollainen
Noo, tässä sitten lisää. Henkilöön menevää haukkumista vailla järkevää substanssia.