Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
No kyllä. Ei tossa mun mielestä ole mitään ihmeellistä, että ei ole niin täysin nirso itse. Potentiaalisia kumppaneita on mun nähdäkseni "loputtomasti", ei siinä saa muuta kuin pään kipeäksi, jos yrittää ruveta liikaa valkkaamaan.
Ei nyt komputoi. Piti olla kuulemma pitkä, hoikka ja nätti ja pari päälle ja sitten sä välität niille fiiliksen, että ne ei ole minkään seulan läpi käyneitä vaan sulle vain jotain että pääsisit edes alkuun. Ehkä ne löytää jonkun sellaisenkin, joka on jo päässyt alkuun ja joka on kiinnostunut heistä muustakin syystä?

Kuvat sulla on varmaan kondiksessa kun treffejä satelee mutta burgeroit sitten jotenkin homman ilmeisesti.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 507
Niin. En mä tiedä miten siinä onnistun. Ilmeisesti olen erittäin huono olemaan naisista kiinnostunut sillä tavalla, että naiset ymmärtävät, että olen kiinnostunut heistä :beye:

Olen kyllä kiinnostunut, mutta tieto siitä ei näemmä välity treffikumppanille asti niillä taidoila, mitä mulle on kertynyt :sori:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Niin. En mä tiedä miten siinä onnistun. Ilmeisesti olen erittäin huono olemaan naisista kiinnostunut sillä tavalla, että naiset ymmärtävät, että olen kiinnostunut heistä :beye:

Olen kyllä kiinnostunut, mutta tieto siitä ei näemmä välity treffikumppanille asti niillä taidoila, mitä mulle on kertynyt :sori:
Älä nyt ainakaan välitä vaikutelmaa, että toinen on "kuka vaan kelpaa" tason harjoituskappale. Ei kukaan lähde sellaiseen paitsi jos kyse on ihan tarkoituksella pelkästä panosta.

Etenkin jos sullakin on aika yleisesti arvossa pidetyt ulkonäkökriteerit naisille niin niille löytyy ihan varmasti sulavapuheisempikin ottaja.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 056
Sanoisin itse samaa. Et sinäkään halua olla vain Herra B sen A:n jälkeen ja C:tä ennen. Ylipäätään _huomaaminen ja huomioiminen_ on kaikille tärkeää. Ei välttämättä jonkun _vitun hyvän perseen_ ympärillä kiehnääminen tms vaan esim sen huomaaminen, että hän on huomannu tai tiedostanut jotain tms mikä ei välttämättä päällepäin näy. Alkuunhan sinä olet jo päässyt, mutta alkua pidemmälle et. Tietty tuokin on kai rehellistä.

Pakeissa ei ole mitään vikaa ja syyssä on turha kiehnätä, en minäkään vaivaudu alkaa valittamaan, korkeintaan kohteliaasti kiitän ja totean, että "tiedän, etteti tämä tunnu oikealta ja hyvää jatkoa...".
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 507
Sanoisin itse samaa. Et sinäkään halua olla vain Herra B sen A:n jälkeen ja C:tä ennen.
No mutta kun mä oon. Tuskin mä mihinkään neitsyeen tuun ikinä törmäämään :beye:

Ylipäätään _huomaaminen ja huomioiminen_ on kaikille tärkeää. Ei välttämättä jonkun _vitun hyvän perseen_ ympärillä kiehnääminen tms vaan esim sen huomaaminen, että hän on huomannu tai tiedostanut jotain tms mikä ei välttämättä päällepäin näy. Alkuunhan sinä olet jo päässyt, mutta alkua pidemmälle et. Tietty tuokin on kai rehellistä.
Niin kai. En tiedä miten huomioidaan ja huomataan kai sitten. Ehkä en osaa ees oppia tollaista asiaa ikinä, kun tähänkään mennessä ei ole mennyt jakeluun, että mistä on kyse.

Pakeissa ei ole mitään vikaa ja syyssä on turha kiehnätä, en minäkään vaivaudu alkaa valittamaan, korkeintaan kohteliaasti kiitän ja totean, että "tiedän, etteti tämä tunnu oikealta ja hyvää jatkoa...".
On niissä nyt sen verran vikaa, että 100 failin jälkeen olis yks kiva loppuelämän onnistuminenkin jees, jos ei muuten niin vaihtelun vuoksi.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 174
Ehkä livenä saa paremmin niitä osumia ku vaa on pokkaa pyytää numeroa. Uskoisin että monet jopa yllättyy siitä kun nykyään kaikki tuntuu toimivan netissä. Lopputulos sitten sama ku Tinderin kautta eli kahville, treffeille tms, mutta varmasti flaksi parempi. Itse treffeillä sitten ainakin suosittelen ehkä vähä paisuttelemaan eli yrität antaa itsestäsi mielenkiintoisen ja semi-kiireisen kuvan, jolloin toinen kiinnostuu. Ei kukaan kiinnostu jos kertoo tylsällä sävyllä omasta tylsästä elämästä ja että kaikki kelepaisi, tms.. Ja myös hyvä muistaa ettei ole tarvitseva eli antaudu samantien toiselle. Plus itsevarmuus.

Perusjuttuja siihen kiinnostuksen ylläpitämiseen, netistä löytyy loputtomasti näihinkin ohjenuoria. Ei muuta kuin opiskelemaan.

Mutta tosiaan 'hyväkroppaisilla/fiksuilla' naisilla on sitä tarjontaa niin paljon että ei ihmekään jos on "tavan" jamppa ja jos ei ole edes mitään huumorimiehiä tai muuten helposti tuppisuu tai ei keksi lennosta juttua, vähänkuin minä, niin sitten on niitä muita keinoja -> käytöstavat (herrasmies), ulkoinen olemus (lihakset, siisti, jne) ja päälle ohjenuorat netistä.

Emmä tiedä, tai sitten tiedän :D Enkä ole sinkkuna, mutta ei sitä koskaan tiedä.
 
Viimeksi muokattu:

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Varmaankin vaatimustaso miesten suhteen on noussut, emt? Itse olen saanut Tinderistä kyllä ihan siedettävästi mätsejä, kärsivällisyydellä. Ei vaan niiden kanssa ikinä tule mitään mistään. Lauantainakin kävin klo 01 yöuinnilla jonkun 18-vuotiaan kanssa Tammerkoskessa, kun hän sitä toivoi. Mutta eipä sitten halunnut toiste tavata :( Sitä edellisen mimmin kanssa käytiin kävelyllä, saldo: ghostaus ja unmätsäys. Tänään ehkä kahvit illemmalla yhden kanssa, veikkaan samaa lopputulosta: eli pakit tulee.

Noh onhan tääkin kai jotain. Tinder-"uran" aloittamisen jälkeen olen pian sadat pakit kerännyt treffien jälkeen. Viime vuosina en ole jaksanut enää edes kysellä mitään selityksiä naisilta, oon vaan todennut että selvä, kiitos hei.
Ei tuollaiselta 18-25 vuotiaalta nyt oikein muunlaista käytöstä voi olettaa. Harvassa on ne ketkä löytää elämänsä ihmisen ja jaksaa olla 16 vuotiaasta hautaan asti saman kanssa.

Toinen mikä tulee aina mieleen niin itseään ei voi pohjimmiltaan muuttaa, mutta käytöstä puheita ja sitä pintaa voi muokata, jos monet treffit päättyy aina siihen pakit ja ghoustaus niin kannattaa miettiä mitä itse tekee ja yrittää tehdä/käyttäytyä vähän erilailla.

Aito kiinnostus toisesta ja hänen harrastuksesta esim on sellainen mikä yleensä auttaa, päinvastoin kun "minä en ainakaan koskaan tanssi" tms möläytys. Menee vähän sinne oman mukavuusalueen ulkopuolelle toista vastaan...

Parisuhde ja sen hakeminen on monimutkainen asia, moni asia menee helposti pieleen ja vaikka se ei ole mikään maata kaatava asia niin mielenkiinto voi loppua ja naisilla varsinkin on miehiä jonossa niin vaihto on helppoa.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
No jos nyt kuitenkin tinderistä saa treffiseuraa sataan failiin saakka niin ehkä siirtyminen liveen ei ole ratkaisu mihinkään vaan juuri se kohta, jossa virheet tapahtuu.

Jos nyt alkuun miettisi sanomisensa harkiten eikä toisi ilmi sille treffikaverille että tässä nyt kelpais kuka vaan että saan vähän kokemusta? Sitten voi selvitellä seuraavia virheitä jos edelleen failaa. Tuleeko kenties lauottua totuuksia muutenkin suodattamatta? Esim. noita täällä kerrottuja että on avoimesti rasisti ja muitakin aika jyrkkiä maailmankatsomuksellisia juttuja? Onko käytöstavat ns. hallussa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 249
Jos nyt alkuun miettisi sanomisensa harkiten eikä toisi ilmi sille treffikaverille että tässä nyt kelpais kuka vaan että saan vähän kokemusta? Sitten voi selvitellä seuraavia virheitä jos edelleen failaa. Tuleeko kenties lauottua totuuksia muutenkin suodattamatta? Esim. noita täällä kerrottuja että on avoimesti rasisti ja muitakin aika jyrkkiä maailmankatsomuksellisia juttuja? Onko käytöstavat ns. hallussa?
Loppupeleissä kuitenkin tarkoitus on löytää se kumppani jolle voi ihan vapaasti kertoa suodattamatta mitä on mielessä. Mutta kaikkea ei toki kannata ladata heti alkuun vaan antaa kummallekin aikaa ja rauhaa tunnustella missä mennään. Se unelmien nainen voi olla juurikin se jota ei voisi vähempää kiinnostaa yhteiskunnan "käytöstavat" ja joka kertoo avoimen rasistisia vitsejä. Mutta se ei todennäköisesti tule vastaan jos vaan jyrää jollain pinnallisella ulkonäkö-matchillä läpi 100 treffiä ja ei ole oikeasti kiinnostunut niistä naisista vaan jostain omasta statuksen nostatuksesta. Jos ei ole kiinnostunut niistä naisista ihmisinä niin sitten tekee jotain muuta ja antaa asian olla, ei ole tarkoituksenmukaista vain pyörittää jotain teennäistä kuviota joka ei johda mihinkään. Toki siellä Tinderissä voi ylläpitää jotain pano-rumbaa jos rahkeet riittää, mutta pitäisi siinäkin olla kummallakin se fiilis että kumpikin haluaa olla tässä hetkessä minun kanssa.
 
Liittynyt
21.04.2021
Viestejä
289
Ei tuollaiselta 18-25 vuotiaalta nyt oikein muunlaista käytöstä voi olettaa.

Parisuhde ja sen hakeminen on monimutkainen asia, moni asia menee helposti pieleen ja vaikka se ei ole mikään maata kaatava asia niin mielenkiinto voi loppua ja naisilla varsinkin on miehiä jonossa niin vaihto on helppoa.
Näistä asioista täysin samaa mieltä, tuossa ikäluokassa ei kovin paljon vielä mistään ymmärretä. Parisuhde ja sen löytäminen on monimutkaista, ennen oli suoraviivaisempaa ja rehellisempää kun ei ollut internettiä. Tapaamiset tapahtui ihan kasvokkain, yleensä baarissa jne.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 056
No mutta kun mä oon. Tuskin mä mihinkään neitsyeen tuun ikinä törmäämään :beye:
Vihaan ihmisiä, jotka suosittelee kirjoja. Vihaan itseäni. "Kuinka olla piittaamatta paskaakaan". Lue, kuuntele - ihan sama. Saatat löytää siitä sen punaisen langan miksi ei kannata olla herra B tai miksi kukaan nainen ei halua olla vain "joku". Tietty ihan päätäpahkaa rakastuminen on typerää tai vähintään hullua, mutta vaikka et tapaisi neitsyttä tai se ei olisi päämäärä, miksi jatkaisit pidempään kuin yhdet deitit, jos jo valmiiksi tiedät, ettei se tule jatkumaan kuin korkeintaan sänkyyn, pensseli verhoihin ja yöllä hiipien karkuun? Kuinka moni suhde perustuu sille, että "ei tää nyt salee tuu jatkuu kun ehkä puolivuotta tai vuoden mut vittuuks sillä väliä, katotaan sit kun se herra C tulee, niin teen kyl ihan sovussa tilaa?" Tolla antaa ihan suoraan sellaisen kuvan, että: "EI KIINNOSTA, et merkkaa mulle mitään."

ps. Ei oo tarkotus vittuilla - kunhan toin ilmi miltä toi ulospäin näyttää. Tsemppiä treffeille ja pakeissa ei oo mitään pahaa - eikä niiden antamisessa. Siinä on pahaa, että roikkuu, on mustasukkainen, odottaa liikoja, hakkaa naisia... Mut joo, ei kannata sanoa, et ei mua nyt kyl oikeen nappaa, mut olishan sinua ihan nasta ehkä testaa...

Niin kai. En tiedä miten huomioidaan ja huomataan kai sitten. Ehkä en osaa ees oppia tollaista asiaa ikinä, kun tähänkään mennessä ei ole mennyt jakeluun, että mistä on kyse.
Niin, oppii, yrittää oppia tai sitten on ilman tai löytää jonkun sekopään. Kuinka vain, kaikkia mahdollisuuksia toki on.

On niissä nyt sen verran vikaa, että 100 failin jälkeen olis yks kiva loppuelämän onnistuminenkin jees, jos ei muuten niin vaihtelun vuoksi.
Niinpä. Leuka pystyyn. :thumbsup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 202
Varmaankin vaatimustaso miesten suhteen on noussut, emt? Itse olen saanut Tinderistä kyllä ihan siedettävästi mätsejä, kärsivällisyydellä. Ei vaan niiden kanssa ikinä tule mitään mistään. Lauantainakin kävin klo 01 yöuinnilla jonkun 18-vuotiaan kanssa Tammerkoskessa, kun hän sitä toivoi. Mutta eipä sitten halunnut toiste tavata :( Sitä edellisen mimmin kanssa käytiin kävelyllä, saldo: ghostaus ja unmätsäys. Tänään ehkä kahvit illemmalla yhden kanssa, veikkaan samaa lopputulosta: eli pakit tulee.

Noh onhan tääkin kai jotain. Tinder-"uran" aloittamisen jälkeen olen pian sadat pakit kerännyt treffien jälkeen. Viime vuosina en ole jaksanut enää edes kysellä mitään selityksiä naisilta, oon vaan todennut että selvä, kiitos hei.
Mulle tulee tästä mieleen että oot hyvän näköinen ja saat mätsejä, mutta livenä ilmeet, eleet ja jutut on kuin tulevalla koulumurhaajalla ts. Oot mimmien mielestä omituinen ja kiinnostus loppuu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 249
Mulle tulee tästä mieleen että oot hyvän näköinen ja saat mätsejä, mutta livenä ilmeet, eleet ja jutut on kuin tulevalla koulumurhaajalla ts. Oot mimmien mielestä omituinen ja kiinnostus loppuu.
Siitä saisi pienillä korjausliikkeillä jännämiehen :think:
 
Liittynyt
21.04.2021
Viestejä
289
Kannattaa tosiaan alkuun olla hieman "mystinen". Naisille riittää että kuuntelee, itsestään ei tarvitse paljoa kertoa. Mielestäni jopa valehtelu on alkuun ihan ok, siinä tosin pitää olla tarkkana rajanvedosta.
 
Liittynyt
03.03.2019
Viestejä
387
Onko muut huomannut saman että tinderistä löytyy paljon naisten profiileja joissa ekana kuvana on joko

-Kuva omista jaloista/kädestä
-Kuva lemmikistä tai jostain eläimestä
-Kuva jostain maisemasta

Ja sitten noita samoja kuvia löytyy profiilista useampi ja kun selaa sitten sinne viimeiseen kuvaan niin löytyy viimein kuva naisesta itsestään ja tottakai kyseessä on aina ruma ja lihava nainen.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Onko muut huomannut saman että tinderistä löytyy paljon naisten profiileja joissa ekana kuvana on joko

-Kuva omista jaloista/kädestä
-Kuva lemmikistä tai jostain eläimestä
-Kuva jostain maisemasta

Ja sitten noita samoja kuvia löytyy profiilista useampi ja kun selaa sitten sinne viimeiseen kuvaan niin löytyy viimein kuva naisesta itsestään ja tottakai kyseessä on aina ruma ja lihava nainen.
Kuulostaa siltä, että tuolla saa mielenkiinnon herätettyä kunhan liian moni ei sitä tee.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
1 760
Ihan kysymyksenä, ilman moralisointia. Koetteko että nää swaippaus-treffisovellukset olisivat vaikuttaneet minuuteen? Eli pitäisi olla erilainen, tai onko tällainen hässäkkä muuttanut kuvaa muista ihmisistä?

Mä oon jo vanha homenokka Ukkometso, enkä luonnollisesti käytä näitä sovelluksia (sattuman kautta onnellisessa parisuhteessa 21v+).

Ennen kaikkea, olisi kiva kuulla kokemuksia/näkemyksiä appitreffeistä. Onko joku/mikään muuttunut wanhaan maailmaan verrattuna?
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Ihan kysymyksenä, ilman moralisointia. Koetteko että nää swaippaus-treffisovellukset olisivat vaikuttaneet minuuteen? Eli pitäisi olla erilainen, tai onko tällainen hässäkkä muuttanut kuvaa muista ihmisistä?

Mä oon jo vanha homenokka Ukkometso, enkä luonnollisesti käytä näitä sovelluksia (sattuman kautta onnellisessa parisuhteessa 21v+).

Ennen kaikkea, olisi kiva kuulla kokemuksia/näkemyksiä appitreffeistä. Onko joku/mikään muuttunut wanhaan maailmaan verrattuna?
Ulkoiset seikat ja itsensä "pikamarkkinointi" korostuu, lienee ihan pässinlihaa? Nettitreffeillä suuri osa vielä sentään luki (ainakin miehen) profiilin ennen lähestymistä, nyt se ei kai enää tavallaan kuulu etikettiin ja jos toinen ei vaikkapa etsi ikäistäsi tai samalta alueelta, et edes näe hänen profiiliaan.

Sama sääntö pätee varmaan edelleen, että nopeasti se toinen pois sieltä selailemasta? Eli nettihommat ei ole oikea kanava hitaasti tutustumiselle ja ihastumiselle.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 056
Ihan kysymyksenä, ilman moralisointia. Koetteko että nää swaippaus-treffisovellukset olisivat vaikuttaneet minuuteen? Eli pitäisi olla erilainen, tai onko tällainen hässäkkä muuttanut kuvaa muista ihmisistä?

Mä oon jo vanha homenokka Ukkometso, enkä luonnollisesti käytä näitä sovelluksia (sattuman kautta onnellisessa parisuhteessa 21v+).

Ennen kaikkea, olisi kiva kuulla kokemuksia/näkemyksiä appitreffeistä. Onko joku/mikään muuttunut wanhaan maailmaan verrattuna?
Vääjäämättä muuttaa koko maailmaa ja näin siihen on vain sopeuduttava. Tällä telluksella on tosin paljon daameja, jotka eivät ole edes naamakirjassa, joten ihan liikaa ei kannata murehtia. Onnea onnistuneesta valinnasta. Noilla meriiteillä sitä alkaa jo miettiä onko oma Minna tai Mikko sekaisin siksi, että joutuu ottamaan stressiä profiilista, jonka joku Pekka tai Pirkko on nähnyt koulussa.. Pinnalliseksi vetää ja jaksamista toivon enemmän nuorille, näin vanhana ei juuri kolhut enää tunnu.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 885
Ihan kysymyksenä, ilman moralisointia. Koetteko että nää swaippaus-treffisovellukset olisivat vaikuttaneet minuuteen? Eli pitäisi olla erilainen, tai onko tällainen hässäkkä muuttanut kuvaa muista ihmisistä?
No mä harrastan valokuvausta. Oon useammastakin viittäkymppiä lähestyvästä tuttuporukanherrasmiehestä ottanut "mainoskuvat" viskipalkalla. Sitten se että yhdyssanat ja esittelytekstit kannattaa tehdä osaavan (mielellään naispuolisen) tutun kanssa. Tolla saa sen edun että pääsee "työhaastatteluun" eli ylittää sen riman missä vastapeluri on ottanut selfien perunalla ja selitetty profiiliin sitämitäsattuu elämästään parin kaljan rohkaisemana.

Oli aika käsittämätöntä tajuta myös se että ihan viimeiseen viiteen vuoteen työhakemukseen tehdään esittelyvideoita- ja osin ammattilaisten avustamana. Ihan kun jonkun pikkufirman mainoksia. Ja mä oon kohta 50v. hiton iso muutos. Ei ole kun pari vuotta kun yks työkaveri lähti vaihtamaan firmaa ja kysy että osaanko myös videoida. Sanoin että ok. ja sano että tarttis työhakemukseen "mainosvideon". Olin aika mitähittoa, mut se on näköjään se mitä pitää tehdä. Sama tossa hommassa. Pitää panostaa oikeasti että erottuu
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
1 760
Vääjäämättä muuttaa koko maailmaa ja näin siihen on vain sopeuduttava. Tällä telluksella on tosin paljon daameja, jotka eivät ole edes naamakirjassa, joten ihan liikaa ei kannata murehtia. Onnea onnistuneesta valinnasta. Noilla meriiteillä sitä alkaa jo miettiä onko oma Minna tai Mikko sekaisin siksi, että joutuu ottamaan stressiä profiilista, jonka joku Pekka tai Pirkko on nähnyt koulussa.. Pinnalliseksi vetää ja jaksamista toivon enemmän nuorille, näin vanhana ei juuri kolhut enää tunnu.
Sitä tässä pohdin. Että mitä tää tekee "nuorisolle", joka ei ole wanhaa maailmaa nähnyt. Parisuhde on maailman haastavampia työsuhteita, mutta rakkaus kantaa.

Ehkä mä oon jo liian vanha tai ihan ehta setämies miettimään nuorisoa. Tai mitään parisuhteen muodostamisesta. Ehkä ylläpitämisestä on kokemusta ja näkemystä. Onkohan siihen hyvää appia?
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Sitä tässä pohdin. Että mitä tää tekee "nuorisolle", joka ei ole wanhaa maailmaa nähnyt. Parisuhde on maailman haastavampia työsuhteita, mutta rakkaus kantaa.

Ehkä mä oon jo liian vanha tai ihan ehta setämies miettimään nuorisoa. Tai mitään parisuhteen muodostamisesta. Ehkä ylläpitämisestä on kokemusta ja näkemystä. Onkohan siihen hyvää appia?
Nuoriso tapaa niin kuin mekin nuorina. Koulussa, opiskeluissa, harrastuksissa, kavereiden kanssa bilettäessä.

Ajat on muuttuneet vähemmän kuin yksilöiden elämäntilanne vanhetessa muuttuu. Pikemminkin tuon voisi nähdä niin päin, että nyt on ylipäänsä mahdollisuus deittailla vaikka elämä pyörisi työn ja kodin väliä ja sinkkukavereita olisi nolla kappaletta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
563
Nuoriso tapaa niin kuin mekin nuorina. Koulussa, opiskeluissa, harrastuksissa, kavereiden kanssa bilettäessä.

Ajat on muuttuneet vähemmän kuin yksilöiden elämäntilanne vanhetessa muuttuu. Pikemminkin tuon voisi nähdä niin päin, että nyt on ylipäänsä mahdollisuus deittailla vaikka elämä pyörisi työn ja kodin väliä ja sinkkukavereita olisi nolla kappaletta.
Just näin. Ei ole pakko mennä baariin notkumaan. Kyllä asiat on nyt sen suhteen paljon paremmin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 174
Just näin. Ei ole pakko mennä baariin notkumaan. Kyllä asiat on nyt sen suhteen paljon paremmin.
Ja sitten kun oikeasti panostaa itseensä ja laittaa hyvät profiilikuvat sekä tekstit. Tähän lisäksi lyö itsensä likoon useaan eri deittipalveluun. Päälle vielä kerää rohkaisuja pyytää livenä numeroita, niin todennäköisyydet nousee.

Oikeastaan tässä deittailussa se oikea asenne ratkaisee jo paljon.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 056
No mä harrastan valokuvausta. Oon useammastakin viittäkymppiä lähestyvästä tuttuporukanherrasmiehestä ottanut "mainoskuvat" viskipalkalla. Sitten se että yhdyssanat ja esittelytekstit kannattaa tehdä osaavan (mielellään naispuolisen) tutun kanssa. Tolla saa sen edun että pääsee "työhaastatteluun" eli ylittää sen riman missä vastapeluri on ottanut selfien perunalla ja selitetty profiiliin sitämitäsattuu elämästään parin kaljan rohkaisemana.

Oli aika käsittämätöntä tajuta myös se että ihan viimeiseen viiteen vuoteen työhakemukseen tehdään esittelyvideoita- ja osin ammattilaisten avustamana. Ihan kun jonkun pikkufirman mainoksia. Ja mä oon kohta 50v. hiton iso muutos. Ei ole kun pari vuotta kun yks työkaveri lähti vaihtamaan firmaa ja kysy että osaanko myös videoida. Sanoin että ok. ja sano että tarttis työhakemukseen "mainosvideon". Olin aika mitähittoa, mut se on näköjään se mitä pitää tehdä. Sama tossa hommassa. Pitää panostaa oikeasti että erottuu
En minä usko tota. Kaikki ne sinkkudaamit mitkä omassa ystäväpiirissä on kipuilee enemmän sen kanssa, että miten tunnistaa rehellisen ja aidon miehen, eikä taas haksahda sellaiseen, joka sanoo olevansa jotain kuin mitä oikeasti on.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 597
Ihan kysymyksenä, ilman moralisointia. Koetteko että nää swaippaus-treffisovellukset olisivat vaikuttaneet minuuteen? Eli pitäisi olla erilainen, tai onko tällainen hässäkkä muuttanut kuvaa muista ihmisistä?

Mä oon jo vanha homenokka Ukkometso, enkä luonnollisesti käytä näitä sovelluksia (sattuman kautta onnellisessa parisuhteessa 21v+).

Ennen kaikkea, olisi kiva kuulla kokemuksia/näkemyksiä appitreffeistä. Onko joku/mikään muuttunut wanhaan maailmaan verrattuna?
Vaikuttanut minuuteen? No ei niin millään tavalla. Pohjimmiltaan mikään muu ei ole niin paljoa muuttunut kuin se että vaikutus pitää luoda nopeammin, siitä stepistä kun pääsee ohi niin homma on aika peruskautaa. Lisäksi nämä appit on olleet oivallinen tapa saada seuraa tällaiselle laiskiaisellekin joka ei jaksa liiemmin laittaa tikkua ristiin. :D Ja vielä hyvä etu appeissa, niiden kautta voi helposti törmätä ihmisiin joiden kanssa muuten ei ehkä missään tiet kohtaisi.

Olen kyllä ollu tosi tyytyväinen lähtökohtaisesti siihen että seuraa löytyy netin kautta (face ja tinder käytössä, muita en edes ole kokeillut). Tälläkin hetkellä tarjokkaita olisi julmalla ikähaarukalla väliltä alle 20v ja yli 50v. Hämmentävää! Oma panostus on ollut lähes minimaalinen iie aikoina ja silti olisi ns. "saantia". Ehkä tää on jotain koronan jälkimaininkeja joten ehkä siitä pitää palanen nauttia! :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 885
En minä usko tota. Kaikki ne sinkkudaamit mitkä omassa ystäväpiirissä on kipuilee enemmän sen kanssa, että miten tunnistaa rehellisen ja aidon miehen, eikä taas haksahda sellaiseen, joka sanoo olevansa jotain kuin mitä oikeasti on.
Eihän tossa siitä ole kyse vaan siitä että saa sen aidon itsensä näkymään. Ei kaikilla onnistu kirjallinen ilmaisu tai ole tajua siitä millaiset kuvat siihen profiiliin kannattaa laittaa. Muuten voi olla että se "rehellinen ja aito" ei näy siinä profiilissa.
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
1 159
Nuoriso tapaa niin kuin mekin nuorina. Koulussa, opiskeluissa, harrastuksissa, kavereiden kanssa bilettäessä.

Ajat on muuttuneet vähemmän kuin yksilöiden elämäntilanne vanhetessa muuttuu. Pikemminkin tuon voisi nähdä niin päin, että nyt on ylipäänsä mahdollisuus deittailla vaikka elämä pyörisi työn ja kodin väliä ja sinkkukavereita olisi nolla kappaletta.
Ehkä, mutta parisuhteiden kesto on käsittääkseni aikalailla tullut alas. Eli siinä missä isoisä nappasi samalta kylältä Marjatan alle 20-vuotiaana ja elivät enemmän tai vähemmän onnellisesti elämänsä loppuun saakka, niin nykyään iso osa näistä kariutuu viimeistään 30-vuotiaana, jolloin porukkaa on paljon enemmän tilanteessa, että opiskelut ja nuoruuden harrastukset on takanapäin.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Ehkä, mutta parisuhteiden kesto on käsittääkseni aikalailla tullut alas. Eli siinä missä isoisä nappasi samalta kylältä Marjatan alle 20-vuotiaana ja elivät enemmän tai vähemmän onnellisesti elämänsä loppuun saakka, niin nykyään iso osa näistä kariutuu viimeistään 30-vuotiaana, jolloin porukkaa on paljon enemmän tilanteessa, että opiskelut ja nuoruuden harrastukset on takanapäin.
Mä puhun muutoksesta parinkymmenen vuoden sisällä, en isoisän ajoista. Itse opiskelin viime vuosituhannella ja kyllä silloin oli jo ajatus vahvana, että ei tässä nyt helvetti soikoon ekaa pamauteta paksuksi vaan pidetään hauskaa ja vaihdetaan ihan varmasti vielä jossain välissä. Ja sittemmin on vaihdettu monta kertaa vaikka nykyinen tuntuukin nyt pysyvän.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 056
Eihän tossa siitä ole kyse vaan siitä että saa sen aidon itsensä näkymään. Ei kaikilla onnistu kirjallinen ilmaisu tai ole tajua siitä millaiset kuvat siihen profiiliin kannattaa laittaa. Muuten voi olla että se "rehellinen ja aito" ei näy siinä profiilissa.
Vertasin nyt lähinnä _tavis naisten_ näkemyksiä vihreään ihanuuteen. Edellinenkin "jo kuukauden kestänyt" parisuhde paljastui kolmekybäseksi, jolla velka maksetaan velalla, eli siviili arhimäki. Kaikki näyttää hyvältä ja esittäydytään siisteinä ja huomioivina (niin kuin tuollainen multiongelmallinen hyvältä näyttävä voikin olla), mutta asiat on lopulta kuitenkin niin päin vittua, ettei siitä todellisuudessa tule mitään. Vähän säälittää heidänkin "kohtalo", mutta hänellä sentään on asenne kohdillaan, tarpeeksi kuin kokeilee, vastaan väkisin tulee siedettävä kumppani.

Hänen vaatimuksensa:

Luottotiedot kunnossa
En myy huumeita
Ei rikosrekisteriä
Ei linnatuomioita
Ei ole aikaansaamaton (käy vain arkiduunis ja makaa sohvalla)
osaa huolehtia hygieniasta (ei haise)
Ei vahinkolapsia
Ei hulluja exiä
Ei ole sairaalloisen mustasukkainen
Ajokortti ekoilla treffeillä :D

Eli paskaa on tullut vastaan niin paljon, että jotain on joutunut ottaa opiksi. Siksi suosittelisin monelle ja myös itselleni - päivitä edes jotain someen (en tee), koska vaikutat muuten sarjamurhaajalta (eikä ainakaan omat kuvani helpota asiaa lainkaan).
Tee elämälläsi mitä haluat - älä mitä odotat muiden haluavan. Jos lavatanssit ei kiinnosta ei sinne pillunperässä kannata ravata.
Suunnittele edes pari vuotta eteenpäin elämää (helpottaa tuohon aikaansaamaton kohtaan)
Mustasukkasuus rehellisyys ja itsensä likoamaan laittaminen nyt on aika itsestäänselvyyksiä...

Ei ole helppoa naisilla sen enempää kuin miehillä.
 
Liittynyt
03.03.2019
Viestejä
387
Vertasin nyt lähinnä _tavis naisten_ näkemyksiä vihreään ihanuuteen. Edellinenkin "jo kuukauden kestänyt" parisuhde paljastui kolmekybäseksi, jolla velka maksetaan velalla, eli siviili arhimäki. Kaikki näyttää hyvältä ja esittäydytään siisteinä ja huomioivina (niin kuin tuollainen multiongelmallinen hyvältä näyttävä voikin olla), mutta asiat on lopulta kuitenkin niin päin vittua, ettei siitä todellisuudessa tule mitään. Vähän säälittää heidänkin "kohtalo", mutta hänellä sentään on asenne kohdillaan, tarpeeksi kuin kokeilee, vastaan väkisin tulee siedettävä kumppani.

Hänen vaatimuksensa:

Luottotiedot kunnossa
En myy huumeita
Ei rikosrekisteriä
Ei linnatuomioita
Ei ole aikaansaamaton (käy vain arkiduunis ja makaa sohvalla)
osaa huolehtia hygieniasta (ei haise)
Ei vahinkolapsia
Ei hulluja exiä
Ei ole sairaalloisen mustasukkainen
Ajokortti ekoilla treffeillä :D

Eli paskaa on tullut vastaan niin paljon, että jotain on joutunut ottaa opiksi. Siksi suosittelisin monelle ja myös itselleni - päivitä edes jotain someen (en tee), koska vaikutat muuten sarjamurhaajalta (eikä ainakaan omat kuvani helpota asiaa lainkaan).
Tee elämälläsi mitä haluat - älä mitä odotat muiden haluavan. Jos lavatanssit ei kiinnosta ei sinne pillunperässä kannata ravata.
Suunnittele edes pari vuotta eteenpäin elämää (helpottaa tuohon aikaansaamaton kohtaan)
Mustasukkasuus rehellisyys ja itsensä likoamaan laittaminen nyt on aika itsestäänselvyyksiä...

Ei ole helppoa naisilla sen enempää kuin miehillä.
Tai sitten todellisuus on paljon raadollisempi ja tuo olisi se miesten taso johon juuri noiden sinkkunaisten olisi tyydyttävä parisuhdetta ajatellen.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 885
Vertasin nyt lähinnä _tavis naisten_ näkemyksiä vihreään ihanuuteen. Edellinenkin "jo kuukauden kestänyt" parisuhde paljastui kolmekybäseksi, jolla velka maksetaan velalla, eli siviili arhimäki.
Paljastuu yllättäen siviilissä ministeriksi?

Vai se että Tinderin kuvat on vähän mietitty ja se puhekielessä esiintulematon kieliasu on korjattu, saattaa viitata mainitsemiisi pikkuvikojen peittelyyn kuten huumekauppahistorian piilotteluun :hmm:

Eihän tossa edelleenkään ole kyse siitä että kirjallisuuden maisteri loruilee Tabermania toisen puolesta joka kys ruonoseposta ole koskaan kuullutkaan, vaan ihan kun CV:ssa niin perusasiat pistetään kuntoon.

Vai onko se todennäköisempää että elämäm korkea koulun käynyt ei edes viitsi tollaisiin panostaam, ja sieltä löytyy se vahinkolapsien kyllästämä sohvaperuna?
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 056
Dunno. Tiedän vain, että tuska on molemminpuolista. Minun ystäväni kun ovat 30-38 vuotiaita, niin kipuilu muksuista on aika kovaa. Yhtään "järkevää" parisuhdetta ei ole ollut vaan jotain tilantäyttöä ties millä pikku G tyyppisillä pelleillä. Itse ihmettelen aina vain (yhdessä) miten jotenkin se kaava millä tapaa niitä sekopäitä ja missä koloissa ne potentiaaliset omat uhrit lymyää kyllästyneenä deittailuun totaalisti.

Sellainen asia yhdistää liki tuntemiani kaikkia sinkkunaisia, että kyynistyminen on tapahtunut, kukaan ei enää usko ihmisiin ja vaan ne naivit seurustelee kun vielä kuvittelee, että saa pysymään idyllit kasassa ja paskan näyttämään konvehdilta.

Sitä tässä itse pohdin, että millä jättäis ne 4-6 naiset selkeimmin poimimatta ja keskittyisi sen 7-8 daamien katsastamiseen, niin ettei rankkaa potentiaalisia pois tai syyllisty siihen et kuvittelee "ettei toi ainakaan haluais mun kanssa olla".
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 249
Hänen vaatimuksensa:

Luottotiedot kunnossa
En myy huumeita
Ei rikosrekisteriä
Ei linnatuomioita
Ei ole aikaansaamaton (käy vain arkiduunis ja makaa sohvalla)
osaa huolehtia hygieniasta (ei haise)
Ei vahinkolapsia
Ei hulluja exiä
Ei ole sairaalloisen mustasukkainen
Ajokortti ekoilla treffeillä :D

Eli paskaa on tullut vastaan niin paljon, että jotain on joutunut ottaa opiksi.
No siis tuosta listausta noin puolet on "ääripäitä" ja sellaista ns. extreme amis- menoa. Kuulostaa vähän että pitää olla tietynlainen erittäin maskuliininen mies mutta sitten ollaan yllättyneitä kun tuli sitä mitä tilasi. Näin nyt siis ihan vaan perstuntuma-analyysinä, ei voi määräänsä enempää sanoa jos ei tunne ihmistä...
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
No siis tuosta listausta noin puolet on "ääripäitä" ja sellaista ns. extreme amis- menoa. Kuulostaa vähän että pitää olla tietynlainen erittäin maskuliininen mies mutta sitten ollaan yllättyneitä kun tuli sitä mitä tilasi. Näin nyt siis ihan vaan perstuntuma-analyysinä, ei voi määräänsä enempää sanoa jos ei tunne ihmistä...
Olen ihan varma, että ihmisellä on tuon itsestäänselvyyslistan lisäksi ns. preferenssejä. Ihminen ei kovin helposti itsekään huomaa, miten paljon lopulta vaatii.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 507
Olen ihan varma, että ihmisellä on tuon itsestäänselvyyslistan lisäksi ns. preferenssejä. Ihminen ei kovin helposti itsekään huomaa, miten paljon lopulta vaatii.
Tohon vielä hoikka, suht pitkä, vähän lävistyksiä&tatuointeja, ainakin olkapäälle ulottuvat hiukset jne. niin raakaa kisaa käydään kyllä naisista :dead:

Nostin ajan kuluksi ikärajaa myös 46 ikävuoteen asti. Vaatimustaso ei vanhemmillakaan naisilla ole yhtään sen matalammalla. Mututuntumalla vaatimukset ovat paljon kovemmat kuin nuorilla -> ei maksa vaivaa katsella itseään vanhempia.

Yhtenä näkyvänä erona vanhemmat naiset unmätsäsivät heti, kun totesivat että ei kiinnosta. Nuoremmat roikottavat mätsejä listoilla ajasta ikuisuuteen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Tohon vielä hoikka, suht pitkä, vähän lävistyksiä&tatuointeja, ainakin olkapäälle ulottuvat hiukset jne. niin raakaa kisaa käydään kyllä naisista :dead:

Nostin ajan kuluksi ikärajaa myös 46 ikävuoteen asti. Vaatimustaso ei vanhemmillakaan naisilla ole yhtään sen matalammalla. Mututuntumalla vaatimukset ovat paljon kovemmat kuin nuorilla -> ei maksa vaivaa katsella itseään vanhempia.

Yhtenä näkyvänä erona vanhemmat naiset unmätsäsivät heti, kun totesivat että ei kiinnosta. Nuoremmat roikottavat mätsejä listoilla ajasta ikuisuuteen.
Eihän treffeille saaminen ollut sulle mikään ongelma vaan se kiinnostuksen osoittaminen ja herättäminen siellä.
 
Liittynyt
03.03.2019
Viestejä
387
Vanhempana tietää jo mitä haluaa ja osaa olla ilman jos ei sitä löydä. 46-vuotias ei tarvitse epätoivoisesti edes isää tuleville lapsilleen.
Ja yksin tulevat myös jäämään. Tuollainen 46v nainen etsii siihen ”lopun elämän” parisuhteeseen 40-50v miestä, ja tuohon ikään mennessä suurin osa miehistä on jo oppinut naisten temput ja osaavat lukea naisten paskanjauhannan lävitse.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Ja yksin tulevat myös jäämään. Tuollainen 46v nainen etsii siihen ”lopun elämän” parisuhteeseen 40-50v miestä, ja tuohon ikään mennessä suurin osa miehistä on jo oppinut naisten temput ja osaavat lukea naisten paskanjauhannan lävitse.
No tässä näkyi käyvän niin päin, että seurasta kiinnostunut mies ei löytänyt edes noista "riittävän epätoivoista".
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 597
Ja yksin tulevat myös jäämään. Tuollainen 46v nainen etsii siihen ”lopun elämän” parisuhteeseen 40-50v miestä, ja tuohon ikään mennessä suurin osa miehistä on jo oppinut naisten temput ja osaavat lukea naisten paskanjauhannan lävitse.
Nuo puumathan on haluttua seuraa - siis niistä he joilla on kroppa ja pää kunnossa. :) Itsellä on tässä ollut nyt muutama sellainen ja esim jokaisella heistä on ns. "ruoto" paremmassa kunnossa kuin valtaosalla 20 vuotta nuoremmista. Saattavat tosiaan olla vähän ronkeleita ja siks en ymmärräkään miten olen heidät kohdannutkin. Veikkaan hurjaa säkää, oma habitus ei sitä selitä. :D
 
Liittynyt
03.03.2019
Viestejä
387
Nuo puumathan on haluttua seuraa - siis niistä he joilla on kroppa ja pää kunnossa. :) Itsellä on tässä ollut nyt muutama sellainen ja esim jokaisella heistä on ns. "ruoto" paremmassa kunnossa kuin valtaosalla 20 vuotta nuoremmista. Saattavat tosiaan olla vähän ronkeleita ja siks en ymmärräkään miten olen heidät kohdannutkin. Veikkaan hurjaa säkää, oma habitus ei sitä selitä. :D
Ja se on just se syy miksi näistä naisista tulee "puumia", nuorempia miehiä pystyvät vielä manipuloimaan seksillä.
 
Liittynyt
07.04.2017
Viestejä
838
Varmaankin vaatimustaso miesten suhteen on noussut, emt? Itse olen saanut Tinderistä kyllä ihan siedettävästi mätsejä, kärsivällisyydellä. Ei vaan niiden kanssa ikinä tule mitään mistään. Lauantainakin kävin klo 01 yöuinnilla jonkun 18-vuotiaan kanssa Tammerkoskessa, kun hän sitä toivoi. Mutta eipä sitten halunnut toiste tavata :( Sitä edellisen mimmin kanssa käytiin kävelyllä, saldo: ghostaus ja unmätsäys. Tänään ehkä kahvit illemmalla yhden kanssa, veikkaan samaa lopputulosta: eli pakit tulee.
Sori vähän vanha lainaus, mutta samasta aiheestahan tässä vielä puhutaan. Eli tästä tarttui silmiin tuo "keskellä yötä 18 vuotiaan kanssa uinnilla -treffit". Jos itsellä ikää se 36v, ei liene tule suurena yllätyksenä, jos yöllisen uinnin jälkeen nuori nainen ei enää koskaan haluakaan nähdä uusiksi? (Naisen ikä on sama kuin teidän ikäero ;)) Tämä nyt oli varmaan vain esimerkki, mutta tuollaisilla treffeillä pitäisi olla itsekin sillä asenteella, että pidetään nyt hauskaa tänä yönä ja se on siinä. Millään muulla asenteella saa vain oman itsetuntonsa rikki.

Tiedän ettei paljoa lohduta omaa tilannetta, mutta ghostaus/unmätsäys on vähän niinkuin pelin henki nykyään. Ei siis sinänsä mitään henkilökohtaista välttämättä. Se on vaan "helpompaa" kuin kertoa joku oikea syy miksei halua nähdä uusiksi ja saada mahdolliset miehen haukut päälle. Toisaalta parempi, ettei sitten myöskään jää roikottamaan sinua "löysässä hirressä", vaan panee pelin poikki heti. Saapa itse siirryttyä koittamaan seuraavaa.
Noh onhan tääkin kai jotain. Tinder-"uran" aloittamisen jälkeen olen pian sadat pakit kerännyt treffien jälkeen. Viime vuosina en ole jaksanut enää edes kysellä mitään selityksiä naisilta, oon vaan todennut että selvä, kiitos hei.
Itse "viihdyin" palvelussa 14kk ja sinä aikana tuli varmaan sadat treffit käytyä. Olin osan ajasta myös Bumblessa ja Happy pancakessa, joten osa treffeistä tuli sieltäkin. Kirjaa en sinänsä pitänyt, mutta aika monena viikkona oli noin viidet treffit eli melkein joka päivä. Toki välillä sitten myös taukoja, jos jonkun kanssa nähtiinkin muutaman kerran. Eli siitä karkea arvio sadasta, keskimäärin kahdet treffit viikossa noin vuoden ajan.

Sanomattakin on selvää, että pakkeja ja pettymyksiä tuli koettua paljon tuona aikana, mutta ei se auta, jos jonkun haluaa löytää. Aika epätodennäköistähän se on, että netistä tai muutenkaan sattuu löytämään juuri sellaisen ihmisen, joka miellyttää itseä tarpeeksi ja sama olisi myös toisinpäin.
No naiset kaipaa miehessä jotain, mitä mulla ei oo. Jännitystä? Kokemusta? En siis naisten kanssa kyllä ole tekemisissä juuri työelämän, tinderin ja mallikuvausten ulkopuolella ole ollut. Esim. parisuhteista ei ole tietoa tuon taivaallista. Kai se on sama tilanne kuin ekaa kesätyöpaikkaa hakiessa tyhjällä CV:llä. Lisäksi ikää on 36 eikä 13 vee :woot: Joten "työnantajat" katsovat aika pitkälle nenänvarttaan, että juuh mitäs vittua :tdown:

Pitäisi varmaan vaan panoseuranhakuprofiilia kokeilla taas. Viimeksi kokeilin sitä syksyllä, ja lokakuussa sitten lohkesikin jonkun helsinkiläisen taiteilijan kanssa. "Tosissaan" jos mitään etsii, niin ei ole ikinä jäänyt mitään käteen. Jos rukkaset tulee tänäänkin, niin kokeilen sen jälkeen.

Edit: ja jos tuota kesätyöpaikkavertausta jatkaa - niin asenne on mulla sama, että "kunhan jotain olis, niin pääsis ees alkuun uralla". Naiset poikkeuksetta ottaa ton jotekin loukkauksena, että en ole kovin nuuka, vaikka omasta mielestäni aika nuuka olenkin. Mielestäni naiset odottavat mieheltä täysin epärealistisia lillukanvarsiin asti menevää valikoimista. Mulle riittäis, jos on pitkä, hoikka, nätti, ei polta, ei oo alkkis tai nisti, köyhä tai veloissaan jne. Tällaisia naisia siis pääasiassa tapailen, mutta he pitävät silti kriteerejäni ihan liian löysinä, ja sanovat, että tuntuu tosi pahalta kun oon "joku vaan" heille.

Eli kaiketi en osaa saada naisia tuntemaan itsensä uniikiksi lumihiutaleeksi seurassani :dead: Tässä tämän iltapäivän päätelmät.
Itsekin aloitin "deittailu-urani" 30 vuotiaana, joten tuttu tunne. Toisaalta se tyhjä CV saattaa olla isompi mörkö itselle kuin muille eli jos se on koko ajan itsellä mielessä treffeillä, se varmaan näkyy jännittyneisyytenä ulospäin ja nainen katsoo, että mikä hiippari se siinä oikein hikoilee. Eli itsetunto pitäisi saada kohdalleen ja kerrottua itsestä niitä muita positiivisia puolia, mitä tuona aikana on tehnyt elämällään. Hankkinut uran? Koulutuksen? Keskittynyt harrastuksiin?

Ja sitten vielä, että omista kriteereistään ei kannata pitää luentoa siellä treffeillä tyyliin: onpa kiva kun löysin tuommoisen nätin ja työssäkäyvän neitokaisen, kaikki kriteerini täyttyy, kunhan et myöskään juo liikaa... Eli älä anna mielikuvaa, että sinulle kelpaa kuka vaan nuo peruskriteerit täyttävä, vaan kehu häntä yksinkertaisesti vaikka kauniiksi ja mielenkiintoiseksi, ja että haluaisit tutustua juuri häneen lisää. Kysy vaikka mikä saa juuri hänet innostumaan, mistä asiasta hän saa voimaa? Se voi olla vaikka musiikki, tanssiminen, ympäristöasioista huolehtiminen, you name it. Siitä voi sitten saada mielenkiintoisen keskustelun aikaan juuri teistä kahdesta, eikä kenestä tahansa "nätistä, hoikasta ja ei-nististä" :)
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 507
Eikös ikä oo vaan numero.. sitä kaikki sanoo :sori: Eikä tosiaan yhden yön jutut yleensä kovin paljoa kiinnosta, ellei ole kunnon kännissä ja oltu alkuillasta asti yhdessä. Klo 01 lähinnä on mielessä suoritus (käy uimassa) ja määränpää -> mene kotiin nukkumaan, kun väsyttää niin saatanasti. Siinä mielessä olis kiva, jos pääsis saman ihmisen kanssa treffeille toistekin, ja potentiaaliset panemiset vois toteuttaa esim aamupäivällä eikä aamuyöstä :beye:
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 467
Eikös ikä oo vaan numero.. sitä kaikki sanoo :sori: Eikä tosiaan yhden yön jutut yleensä kovin paljoa kiinnosta, ellei ole kunnon kännissä ja oltu alkuillasta asti yhdessä. Klo 01 lähinnä on mielessä suoritus (käy uimassa) ja määränpää -> mene kotiin nukkumaan, kun väsyttää niin saatanasti. Siinä mielessä olis kiva, jos pääsis saman ihmisen kanssa treffeille toistekin, ja potentiaaliset panemiset vois toteuttaa esim aamupäivällä eikä aamuyöstä :beye:
Suurimmassa osassa tapauksista se "ikä on vain numero" silloin, kun sen sanoja on vanhempi ja sanonnan objekti on huomattavasti nuorempi. Pätee sekä miehiin että naisiin.

Toisinpäin homma meneekin sitten niin, että olet vain oksettava niljakas setä, jos ikäeroa on yli 10 vuotta ja oma ikä lähentelee neljääkymmentä.

Ja kyllä, minäkin kuulun nykyään oksettaviin niljakkaisiin setiin :D

Ei ole vanheneminen helppoa, kun oma naismieltymys ei ole muuttunut mihinkään, vaikka ikää tulee koko ajan lisää. Onneksi nyt edelleen sentään kolmekymppiset naiset ovat mahdollisuus ilman suurempia syytöksiä.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 507
En ole mielipiteitä miehiltä asiasta kerännyt. Olen tapaillut sen ikäisiä naisia, jotka ovat kiinnostuneita minua tapaamaan. Ei kai siinä ole sen kummempaa.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 056
No siis tuosta listausta noin puolet on "ääripäitä" ja sellaista ns. extreme amis- menoa. Kuulostaa vähän että pitää olla tietynlainen erittäin maskuliininen mies mutta sitten ollaan yllättyneitä kun tuli sitä mitä tilasi. Näin nyt siis ihan vaan perstuntuma-analyysinä, ei voi määräänsä enempää sanoa jos ei tunne ihmistä...
Ei käsittääkseni. Tosin en hänen matchejaan pyyhi suuntaan tai toiseen. Ei ole mitenkään erikoisen hoikka itsekkään ja voi olla, että luonteessakin on kestämistä, mutta perus kiva, rehellinen (liian) ja aito. Musta on lohduttavaa, että heidänkään ei ole helppo löytää miestä, joka kelpaa ns löysillä kriteereillä - Koska se vain kertoo jostain, että itse edes läpäsee jonkun 7-8 daamin kriteerit jne. Mutta olet oikeassa, pitäisi tuntea.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 183
Viestejä
4 194 074
Jäsenet
70 869
Uusin jäsen
Arttu1345

Hinta.fi

Ylös Bottom