No naiset kaipaa miehessä jotain, mitä mulla ei oo. Jännitystä? Kokemusta? En siis naisten kanssa kyllä ole tekemisissä juuri työelämän, tinderin ja mallikuvausten ulkopuolella ole ollut. Esim. parisuhteista ei ole tietoa tuon taivaallista. Kai se on sama tilanne kuin ekaa kesätyöpaikkaa hakiessa tyhjällä CV:llä. Lisäksi ikää on 36 eikä 13 vee
Joten "työnantajat" katsovat aika pitkälle nenänvarttaan, että juuh mitäs vittua
Pitäisi varmaan vaan panoseuranhakuprofiilia kokeilla taas. Viimeksi kokeilin sitä syksyllä, ja lokakuussa sitten lohkesikin jonkun helsinkiläisen taiteilijan kanssa. "Tosissaan" jos mitään etsii, niin ei ole ikinä jäänyt mitään käteen. Jos rukkaset tulee tänäänkin, niin kokeilen sen jälkeen.
Edit: ja jos tuota kesätyöpaikkavertausta jatkaa - niin asenne on mulla sama, että "kunhan jotain olis, niin pääsis ees alkuun uralla". Naiset poikkeuksetta ottaa ton jotekin loukkauksena, että en ole kovin nuuka, vaikka omasta mielestäni aika nuuka olenkin. Mielestäni naiset odottavat mieheltä täysin epärealistisia lillukanvarsiin asti menevää valikoimista. Mulle riittäis, jos on pitkä, hoikka, nätti, ei polta, ei oo alkkis tai nisti, köyhä tai veloissaan jne. Tällaisia naisia siis pääasiassa tapailen, mutta he pitävät silti kriteerejäni ihan liian löysinä, ja sanovat, että tuntuu tosi pahalta kun oon "joku vaan" heille.
Eli kaiketi en osaa saada naisia tuntemaan itsensä uniikiksi lumihiutaleeksi seurassani
Tässä tämän iltapäivän päätelmät.