Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
309
Ei pitäisi olla, koska ne naiset eivät todennäköisesti ole laittaneet svaippia oikealle sadoille tai kymmenille miehille, vaan vain niille, keiden kuvat ja teksti kiinnostaa.

Sen suurimman pudotuspelin pitäisi olla käyty jo aiemmin, kun ovat svaipanneet vasemmalle tai oikealle kuvien ja tekstin perusteella.

Ja seuraavan pudotuspelin kierroksen pitäisi tulla vasta kun on juteltu jotain tai nähty livenä eikä randomilla pelkän yhden aloitusviestin perusteella.
No enhän mä tiedä miten naiset tätä pelaa, mutta jos nainen swaippaa 1000 miestä, näistä 5% oikealle, näistä 80% on mätsejä, näistä 75% tekee avauksen, niin siinä on 30 miestä joita vastaan joudut kilpailemaan. Sijoita yhtälöön haluamasi luvut. :dead:

Ihan normaalia, onhan se edelleen "saatu tykkäys" Goldi myös mainostaa itseään sillä että jos swaippaat vasuriin niin se huomauttaa että laitoit muuten yhden matchin nyt vasemmalle että maksa ja katso kuka se olisi ollut.
Muutama tykkäys olis kuulemma odottamassa ja näkisin ne jos ostaisin goldin. Mikähän on todennäköisyys törmätä näihin naisiin jos en osta? :D :smoke:
 
Liittynyt
07.04.2017
Viestejä
838
Muutama tykkäys olis kuulemma odottamassa ja näkisin ne jos ostaisin goldin. Mikähän on todennäköisyys törmätä näihin naisiin jos en osta? :D :smoke:
Oman empiirisen tutkimuksen mukaan aktiivisuus palkitaan. Eli svaippailee muutaman kerran päivässä kymmenkunta tykkäystä, niin se ehdottelee tuolta gold-listalta niitä tuoreimpia tapauksia. Jos ne on ehtineet olemaan siellä luokkaa yli viikon pari niitä ei esitetä vaikka kuinka svaippailisit.

Tämä perustuu siihen, että minulle oli kertynyt 99+ tykkäystä ilmaisversiolla ja sitten tarjottiin goldia järkevähköön hintaan (12€/kk), joten otin sen kokeeksi kuukaudeksi. Jos siitä listalta ei suoraan lähtenyt valkkaamaan, niin ne uusimmat tuli vastaan muutenkin, mutta vanhimmat ei ikinä. Toki siitä listalta sai sitten ne vanhemmatkin tykkäykset vedettyä oikealle.

Tinder ehti olemaan kaikkinensa käytössä 13kk, josta muutama kuukausi meni samaa tyyppiä tapaillessa. Goldin tarjoaman boostin avulla satuin löytämään sieltä lopulta naisen, kenen kanssa nyt oltu yhdessä vähän yli puoli vuotta :)

Tämä nainen laittoi itse ekan viestin, eikä se ollut mikään huumoriviesti, vaan asiallinen. Eli @hkultala, kyllä sieltä voi löytää seuraa olemalla itsekin asiallinen oma itsensä, vaikka siinä voi se vuosi mennäkin... Vaikka eipä siinä, meinasi itseltäkin usko loppumaan Tinderin kanssa, että taitaa olla kyllä ihan tuuristakin kiinni sen kanssa, kuten toki muutenkin.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Tämä nainen laittoi itse ekan viestin, eikä se ollut mikään huumoriviesti, vaan asiallinen.
Saattaapi olla aavistuksen verran sellainen epäsymmetrinen juttu tuo asiallisuus siinä mielessä, mikä toimii eri sukupuoliin. Ja meinaan nyt asiallista rennon vastakohtana, en asiattoman tai epäasiallisen.
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
309
Oman empiirisen tutkimuksen mukaan aktiivisuus palkitaan. Eli svaippailee muutaman kerran päivässä kymmenkunta tykkäystä, niin se ehdottelee tuolta gold-listalta niitä tuoreimpia tapauksia. Jos ne on ehtineet olemaan siellä luokkaa yli viikon pari niitä ei esitetä vaikka kuinka svaippailisit.

Tämä perustuu siihen, että minulle oli kertynyt 99+ tykkäystä ilmaisversiolla ja sitten tarjottiin goldia järkevähköön hintaan (12€/kk), joten otin sen kokeeksi kuukaudeksi. Jos siitä listalta ei suoraan lähtenyt valkkaamaan, niin ne uusimmat tuli vastaan muutenkin, mutta vanhimmat ei ikinä. Toki siitä listalta sai sitten ne vanhemmatkin tykkäykset vedettyä oikealle.
No kyllä tulee kun sulla oli se goldi... Vaan jos ei ole goldia niin tuleeko sitten.

No tuli minullekin kyllä yksi vastaan melkein heti kun se oli ilmestynyt sinne gold-tykkäyksiin, ei vaan ollut ihan minun makuun niin lensi vasemmalle. Arvasikohan algoritmi että en kuitenkaan tykkää siitä? :dead:

Loppuja kultatykkäyksiä ei sitten oo näkynyt normilistassa. :dead:

Ja ne pari "lupaavaa" mätsiä katosivat ennen kuin ehdin (uskalsin) laittaa niille viestiä :dead:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 060
Luin tuossa, että naiset voivat ehkä nähdä moniko on sinut blokannut, ja jos on paljon blokkauksia, niin seuraavatkin naiset sitten huomaavat,
että tuolla on paljon blokkauksia, sehän pitää heti blokata :D
Mahtaako Tinderissäkin olla vähän samantapainen systeemi?

Kaikki naiset eivät kuitenkaan blokkaa, jättävätkö sitten roikkumaan mahdollista uutta yritystä varten?
Sitä ei voi tietää, mutta kirjoitinpa tuossa kuitenkin muutamalle, jotka eivät aikoinaan jostain syystä blokanneet, saa nähdä vastaavatko ;)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 395
Muualla maailmassa Tinder saattaa toimiakin, esim. Aasiassa jossa on Eurooppalaisella heteromiehellä muutenkin kysyntää. Täällä harvaanasutussa Suomessa kaikki fiksut ja asialliset naiset pysyvät pois Tinderistä.
Löytää niitä suomessakin, ellei tilanne ole muuttunut todella radikaalisti.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Löytää niitä suomessakin, ellei tilanne ole muuttunut todella radikaalisti.
Kuka noista tietää. Jos löytäjä määritellään "eurooppalainen heteromies" ja löytämisen kohde "fiksu ja asiallinen" niin tilanteen kokevia miehiä on laidasta laitaan ja kohde täysin ympäripyöreästi määritelty.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Fiksu ja asiallinen tarkoittaa jokaiselle eri asioita. Ei vihervouhottaja, tatuoimaton ja työssäkäyvä, ilman lapsia. Ei eläimiä, ei tupakointia. Yritäpä löytää sellainen ikäluokasta 28-38 vuotta.
No mitäs toi "eurooppalainen heteromies" tarkoittaa nuo listaamasi kriteerit esittävän miehen kohdalla? Mahtaako mahtua mittoihin jos nainen vastaavasti heittää kuusi valitsemaansa tiukkaa kriteeriä sekä ikähaarukan?

Vaikkapa: Ei persuilua, sivistynyt ja urheilullinen, haluaa lapsia. Ei videopelejä, ei kaljaa. 35-45 vuotta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 395
Fiksu ja asiallinen tarkoittaa jokaiselle eri asioita. Ei vihervouhottaja, tatuoimaton ja työssäkäyvä, ilman lapsia. Ei eläimiä, ei tupakointia. Yritäpä löytää sellainen ikäluokasta 28-38 vuotta.
Tuossa ikäluokassa useimmilla lienee jo lapsia jos sellaisia ovat halunneet. Voisi sanoa että juna meni jo.
 
Liittynyt
21.04.2021
Viestejä
289
Jos nuo kriteerit täyttyy niin sitten todennäköisesti joku hyvä syy sille, että on vielä sinkkuna...
Niin itse olen kyllä varattu, mutta kokemuksesta tiedän että esim. Aasiassa ja Lähi-Idässä arvostetaan Pohjois-Eurooppalaisia pitkiä heteromiehiä. Olen matkustanut paljon sekä yksin että tyttöystävän kanssa ja innokkaimpia saa olla hätistelemässä pois. Ihan sama onko kumppani mukana tai ei, kiinnostuneita on paljon.

Sitten on nämä maat missä feminismi ja liberalismi on ottanut vallan, niin paikallisia miehiä ei arvosteta samalla tavalla. Tinderin kaltaiset aplikaatiot ovat vielä asia erikseen, Suomessa sinne on kerääntynyt tietynlaista porukkaa, toisin kun jossain muissa maissa. Esim. Lähi-Idän miljoonakaupungeissa kyseinen aplikaatio toimii mahtavasti, satoja viestejä päivässä.

Kulttuurierot on isoja eri maiden välillä, mutta tietysti jos ei ole ikinä Ruotsia ja Viroa kauemmas matkustanut, niin eihän sitä voi tietää.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Niin itse olen kyllä varattu, mutta kokemuksesta tiedän että esim. Aasiassa ja Lähi-Idässä arvostetaan Pohjois-Eurooppalaisia pitkiä heteromiehiä. Olen matkustanut paljon sekä yksin että tyttöystävän kanssa ja innokkaimpia saa olla hätistelemässä pois. Ihan sama onko kumppani mukana tai ei, kiinnostuneita on paljon.

Sitten on nämä maat missä feminismi ja liberalismi on ottanut vallan, niin paikallisia miehiä ei arvosteta samalla tavalla. Tinderin kaltaiset aplikaatiot ovat vielä asia erikseen, Suomessa sinne on kerääntynyt tietynlaista porukkaa, toisin kun jossain muissa maissa. Esim. Lähi-Idän miljoonakaupungeissa kyseinen aplikaatio toimii mahtavasti, satoja viestejä päivässä.

Kulttuurierot on isoja eri maiden välillä, mutta tietysti jos ei ole ikinä Ruotsia ja Viroa kauemmas matkustanut, niin eihän sitä voi tietää.
Ethän sä nyt ihan oikeasti meinaa olla tässä ihmettelevinäsi sitä, että miksi markkinoilla ei pyöri kuusi tiukkaa ehtoa täyttäviä sinkkunaisia ja omat ansiot on "Pohjois-Eurooppalainen (sic) pitkä heteromies" ja vielä varattu?

Jotain muutakin sinulla on tainnut mennä siis oikein etkä itsekään ole vapailla markkinoilla :zoom:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 361
Kun selaa näitä Tinderin Parhaat instan viestejä niin ei yllätä yhtään että meikäläinen löysi kumppanin tinderin kautta. Jos osan porukasta ulosanti ja henkinen taso on tätä luokkaa niin ei ihme että osa naisista lopettaa Tinderin käytön varsin nopsaan.

 
Liittynyt
21.04.2021
Viestejä
289
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 440
Kieliposkella siinä alussa kannattaa mennä. Sit hetken päästä pieruverkkarit jalkaan ja pum pum pelit päälle. Kattoo sietääkö sitä vai pitääkö laittaa uutta matoa koukkuun.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
688
Itsellä meinasi mieli hajota Tinderin kanssa kahden päivän jälkeen. En mie mitään odottanut, mutta kiesus miten se yritti saada maksamaan Goldista, hintaa vaihdellen. Suorastaan houkutteli addiktioon ja vasta yhdestä mieltä sumentavasta päässyt eroon.

Poistin sitten enkä ole taakse katsonut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
35
En mie mitään odottanut, mutta kiesus miten se yritti saada maksamaan Goldista, hintaa vaihdellen.
Tuo on muuten jännittävää, miten Tinder Goldin ja muiden tilausten ilmoitetut hinnat ovat nettisivun kautta käytettynä edullisempia kuin sovelluksessa.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
1 756
Olipas mukava viikonlopun aloitus, kun neito, jonka kanssa mätsäsi tinderissä ja jota olin muutaman viikon livenä tapaillut, tuli sattumalta kävelytiellä vastaan toisen miehen kainalossa.

Koska neito lakkasi pari päivää sitten vastailemasta tai jopa lukemasta viestejä Whatsappissa (viestit jäivät harmaiksi), niin kyllähän lopputuloksen jo arvasi, mutta silti. Kyllähän tuo vähintään tarkoittaa sitä, että useampi kaveri oli yhtä aikaa pyörityksessä. Toivoisi, että kolmekymppinen voisi edes ilmoittaa, että tästä ei tule mitään, eikä vain ghostaa.

Tyydyin siihen, että katseemme vain kohtasivat ja jatkoimme molemmat matkaamme. Ja painoin Whatsappissa deleteä viesteille.
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
309
Itsellä meinasi mieli hajota Tinderin kanssa kahden päivän jälkeen. En mie mitään odottanut, mutta kiesus miten se yritti saada maksamaan Goldista, hintaa vaihdellen. Suorastaan houkutteli addiktioon ja vasta yhdestä mieltä sumentavasta päässyt eroon.

Poistin sitten enkä ole taakse katsonut.
Mä olen yrittänyt pitää kiinni siitä periaatteesta että tinderistä en maksa mitään. Vähän kyllä houkuttelis varsinkin tuo boostaaminen mutta ei voi... :smoke:
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
309
Mikähän juttu siinä muuten on kun tinderi näyttää samoja profiileja uudestaan?

Onko tää joku algoritmin juoni, että jos et reagoi joka kerta samalla tavalla niin sun pisteet tippuu? :dead:

Tai onko ne uudelleen näytetyt jotain gold-asiakkaita joilla on niin hyvät pisteet että algoritmi näyttää niitä vaikka olisi jo kerran menny vasempaan? Tuleekohan näitä koskaan vastaan uusiksi jos on mennyt oikealle?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
786
Eiköhän se näytä yksinkertaisesti siitä syystä että naaraat loppuu kesken ja sitten alkaa uusi kierros. Tosin oma mutu on se että jos profiilia on muutettu/päivitelty niin nostaa helpommin ne sieltä uudestaan kiertoon.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Olipas mukava viikonlopun aloitus, kun neito, jonka kanssa mätsäsi tinderissä ja jota olin muutaman viikon livenä tapaillut, tuli sattumalta kävelytiellä vastaan toisen miehen kainalossa.

Koska neito lakkasi pari päivää sitten vastailemasta tai jopa lukemasta viestejä Whatsappissa (viestit jäivät harmaiksi), niin kyllähän lopputuloksen jo arvasi, mutta silti. Kyllähän tuo vähintään tarkoittaa sitä, että useampi kaveri oli yhtä aikaa pyörityksessä. Toivoisi, että kolmekymppinen voisi edes ilmoittaa, että tästä ei tule mitään, eikä vain ghostaa.

Tyydyin siihen, että katseemme vain kohtasivat ja jatkoimme molemmat matkaamme. Ja painoin Whatsappissa deleteä viesteille.
Totta kai ihmisillä saa tapailu aikana olla muitakin? Oli itselläkin ja puhuttiin aina avoimesti mätsien kanssa asiasta, joku jolle järjestely ei käynnyt totesin että meidän on parasta sitten jatkaa eri tietä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Totta kai ihmisillä saa tapailu aikana olla muitakin? Oli itselläkin ja puhuttiin aina avoimesti mätsien kanssa asiasta, joku jolle järjestely ei käynnyt totesin että meidän on parasta sitten jatkaa eri tietä.
Ja tän takia ainakin itse koin tärkeäksi ajaa ne suhteet pian siihen pisteeseen, että muita ei tapailla. Yleensä riitti jo ensimmäinen ilta jos ei menty johonkin "kahville" tms. renkaanpotkintatreffeille.
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
309
Eiköhän se näytä yksinkertaisesti siitä syystä että naaraat loppuu kesken ja sitten alkaa uusi kierros. Tosin oma mutu on se että jos profiilia on muutettu/päivitelty niin nostaa helpommin ne sieltä uudestaan kiertoon.

No ei ne lopussa ole vielä, ku suurin osa on uusia ja aina välillä tulee joku jonka olen jo vetänyt vasemmalle. Ja tulee vaikka ei olisi muutettu profiilia.
 
Liittynyt
07.04.2017
Viestejä
838
No ei ne lopussa ole vielä, ku suurin osa on uusia ja aina välillä tulee joku jonka olen jo vetänyt vasemmalle. Ja tulee vaikka ei olisi muutettu profiilia.
Ainakin joskus oli selitys, että kun tarpeeksi on svaippaillut menemään, niin ne kertaalleen vasuriin vedetytkin on jo silti "parempia" kuin muut jäljellä olevat. Eli se algoritmi näyttää olevinaan parhaat ensin ja taso laskee koko ajan.

Itse en kyllä tätä ihan huomannut, että ne uudelleen tarjotut olisi mitenkään parempia kuin oikeasti uudet. Eli taitavat kyllä olla ihan vaan täytemateriaalina siellä. Jännä olisi nähdä joku tilasto vetääkö joku oikeasti jonkun oikealle, jos se on kerran jo vedetty vasuriin.

Ja minulle näytettiin joitain ilmeisen suosittuja profiileja uudelleen, vaikka olisin ne vetänyt oikeallekin. Eli ilmeisesti jos mätsiä ei synny, se omakin tykkäys vanhenee jossain kohtaa. Tai ehkä se toinen oli sitten vetänyt vasuriin, tiedä näistä.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
688
Noniin, sulamisesta uudella asenteella Tinderiin. Panostin vähän enemmän profiiliin ja vähän iloisemman näköistä kuvaa. Peräti yksi mätsi, vaikka tykkäyksiä tullut vähemmän kuin ekalla kerralla.

Olen huomannut, ettei se paska profiili kyllä sukupuolta katso. Aika monella tuntuu olevan vain kuvat, ei mitään tekstiä tai edes kiinnostus tägejä. Kuitenkin annetaan se 500 merkkiä raapustella jotaki, niin voisi edes yrittää. Vaikka sitä petiseuraa hankkisiki, niin voisi jotaki sanoa itsestään tai mitä hakee.

Vai vaadinko liikaa ihmisiltä? Kyllä se edelleenkin on inhottavaa mennä näin perstuntumalla.
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
309
Ainakin joskus oli selitys, että kun tarpeeksi on svaippaillut menemään, niin ne kertaalleen vasuriin vedetytkin on jo silti "parempia" kuin muut jäljellä olevat. Eli se algoritmi näyttää olevinaan parhaat ensin ja taso laskee koko ajan.

Itse en kyllä tätä ihan huomannut, että ne uudelleen tarjotut olisi mitenkään parempia kuin oikeasti uudet. Eli taitavat kyllä olla ihan vaan täytemateriaalina siellä. Jännä olisi nähdä joku tilasto vetääkö joku oikeasti jonkun oikealle, jos se on kerran jo vedetty vasuriin.

Ja minulle näytettiin joitain ilmeisen suosittuja profiileja uudelleen, vaikka olisin ne vetänyt oikeallekin. Eli ilmeisesti jos mätsiä ei synny, se omakin tykkäys vanhenee jossain kohtaa. Tai ehkä se toinen oli sitten vetänyt vasuriin, tiedä näistä.
Juu eipä mullakaan tule sen huonompia tai parempia kuin alussa, sekä hyviä että huonoja ihan yhtä paljon edelleen.



Muokkasin tossa profiilia, nostin yläikärajan 35 -> 40v ja muutin kiinnostuksen kohteita ja profiilitekstiä ihan vähän. En siis tehnyt mitään ihmeellistä, kai.

Seuraavana aamuna tinder näyttää että 20 tykkää, osta goldi, osta osta. Päivää aikaisemmin oli ehkä neljä tykkääjää. Mätseissä oli pari uutta joita en melko varmasti oo vetänyt ainakaan oikealle. :confused:

Näitä tykkäyksiä tuli sit vastaan muutama. Pari aasialaista 90% varmaa feikkiä jotka vedin oikealle, mätsi. Yksi ei-feikki aasialainen, mätsi sekin mutta siitä nyt mitään tule. :dead:

Yksi "salainen ihailija" jonka oon jo kauan sitten vetänyt vasempaan, no vasempaan meni nytkin. Algoritmi tiesi kyllä kenet näytetään kun ei ole goldia. :dead:

Ja supertykkäyksiäkö ei voi enää antaa ilmaiseksi? Nyt heittää heti mainoksen että osta supertykkäyksiä. Ei mitään 1 ilmainen / 24h kuten ennen. Onko tää uusi juttu vai jotain tilapäistä?

Onko algoritmi resetoitunut jotenkin vai yrittääkö se pelata minua? :dead:
 

vjlle

Tukijäsen
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
854
Se on tullut huomattua, että antaa vaan huumorin kukan kukkia siinä omassa profiilissa. Omalla kohdalla toiminut hyvin, ja muutaman aloituksen saanut jopa toisilta osapuolilta tuohon bion tekstiin liittyen. Tietysti asia ihan toinen, jos sitä huumoria ei itseltä löydy. Useita kertoja kyseisessä sovelluksessa vierailleena, tälläkin kertaa se "kiintiötransvestiitti" tuli vastaan :D
 
Liittynyt
10.05.2018
Viestejä
86
Olen nyt käynyt kolme kertaa mukavan tyypin kanssa treffeillä. Treffit ovat menneet hyvin ja itselläni sekä myös seuralaisella on oletettavasti ollut mukavaa. Olemme vuoron perään kyselleet, että milloin näemme uudestaan sekä ehdotelleet tekemisiä.

Mutta. Jokin vaisto pistää itsellä vastaan ja isosti. Jotenkin tuntuu, että toinen ei ole ehkä täysillä mukana kaikista merkeistä huolimatta. Vaistoa ruokkii se, että vaikka treffailut ja tekemiset ovat olleet mukavia ja juttu on luistanut, homma katkea saman tien kun "erotaan". Käytännössä parilla viestillä sovitaan tekemiset ja näkemiset ja homma on siinä sitten odotellaan. Ei mitään kuulumisten kyselyitä tai yleistä löpinää.

Vertaan tässä tietysti tätä tapailua aikaisempiin jotka ovat edenneet ylipäätänsä johonkin. Niissä tapaamisten välinen viestittely on ollut ihan jotain muuta kuin nyt. Oikeastaan niissäkin tapailuissa, jotka eivät lopulta ole edenneet paria tapaamista pidemmälle on viestittely ollut kuitenkin huomattavasti aktiivisempaa.

Tai ehkä se on vain omat aivot, jotka yrittävät heittää hiekkaa rattaisiin.
 
Liittynyt
27.11.2018
Viestejä
19
Treffailun tulisi olla mukavaa, itselle tuli kuitenkin pitkällisestä tinderin käytöstä melko paha masennus. 7/12 matchia on niitä parin sanan vastailijoita tai nauruemojein kommentoivia "bimboja" ja aitoa keskustelua ja yhteyttä ei synny tai jutustelu ei etene mihinkään aloitusviestien vaihdon jälkeen vaikka kuinka yrittäisi kysellä tai johdatella keskustelua, 3/12 ei vastaa mitään vaikka miten yrittäisit (olla asiallinen tai vitsikäs jne "syöttää lapaan" ja antaa eväät keskustelun jatkumiselle). 1/12 jatkaa ehkä jotenkuten jutustelua satunnaisesti. 1/12 on niitä kultamunia jotka aidosti hakee yhteyttä ja jutustelee, muutama tälläinen tuli kesällä vastaan ja eteni treffeiltä kakkospesällekkin juttu. Toki kun parisuhdetta itse haluaisi ja pysyvää on nuokin "sivuosumat" laihoja lohtuja. Ymmärrän kyllä, että seuranhaku on naisten peliä ja heillä on kortit käsissään hyvinpitkälti, kuitenkin livenä saan melko hyvin huomiota ja esim. humalassa etenkin tuntemattomat naiset helposti tulee kommentoimaan kuinka komea olen jne, tinderissä tuo avoimuus ja iloinen suhtautuminen ei vain realisoidu samalla tavalla.

Keskitytään hetki omiin juttuihin ennen kuin taas naisien kanssa yrittää mitään kevyempää tai vakavampaa.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Olen nyt käynyt kolme kertaa mukavan tyypin kanssa treffeillä. Treffit ovat menneet hyvin ja itselläni sekä myös seuralaisella on oletettavasti ollut mukavaa. Olemme vuoron perään kyselleet, että milloin näemme uudestaan sekä ehdotelleet tekemisiä.

Mutta. Jokin vaisto pistää itsellä vastaan ja isosti. Jotenkin tuntuu, että toinen ei ole ehkä täysillä mukana kaikista merkeistä huolimatta. Vaistoa ruokkii se, että vaikka treffailut ja tekemiset ovat olleet mukavia ja juttu on luistanut, homma katkea saman tien kun "erotaan". Käytännössä parilla viestillä sovitaan tekemiset ja näkemiset ja homma on siinä sitten odotellaan. Ei mitään kuulumisten kyselyitä tai yleistä löpinää.

Vertaan tässä tietysti tätä tapailua aikaisempiin jotka ovat edenneet ylipäätänsä johonkin. Niissä tapaamisten välinen viestittely on ollut ihan jotain muuta kuin nyt. Oikeastaan niissäkin tapailuissa, jotka eivät lopulta ole edenneet paria tapaamista pidemmälle on viestittely ollut kuitenkin huomattavasti aktiivisempaa.

Tai ehkä se on vain omat aivot, jotka yrittävät heittää hiekkaa rattaisiin.
Ehkä se vastapuoli ei turhia lässyttele tai hän haluaa edetä rauhassa eikä viestitellä koko ajan.

Sellainen pikku vinkki, puhu asiasta
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Treffailun tulisi olla mukavaa, itselle tuli kuitenkin pitkällisestä tinderin käytöstä melko paha masennus. 7/12 matchia on niitä parin sanan vastailijoita tai nauruemojein kommentoivia "bimboja" ja aitoa keskustelua ja yhteyttä ei synny tai jutustelu ei etene mihinkään aloitusviestien vaihdon jälkeen vaikka kuinka yrittäisi kysellä tai johdatella keskustelua, 3/12 ei vastaa mitään vaikka miten yrittäisit (olla asiallinen tai vitsikäs jne "syöttää lapaan" ja antaa eväät keskustelun jatkumiselle). 1/12 jatkaa ehkä jotenkuten jutustelua satunnaisesti. 1/12 on niitä kultamunia jotka aidosti hakee yhteyttä ja jutustelee, muutama tälläinen tuli kesällä vastaan ja eteni treffeiltä kakkospesällekkin juttu. Toki kun parisuhdetta itse haluaisi ja pysyvää on nuokin "sivuosumat" laihoja lohtuja. Ymmärrän kyllä, että seuranhaku on naisten peliä ja heillä on kortit käsissään hyvinpitkälti, kuitenkin livenä saan melko hyvin huomiota ja esim. humalassa etenkin tuntemattomat naiset helposti tulee kommentoimaan kuinka komea olen jne, tinderissä tuo avoimuus ja iloinen suhtautuminen ei vain realisoidu samalla tavalla.
Tämä vaan pisti ihmettelemään, että miksi vedit pitkäaikaisella tinderöinnillä melko pahaan masennukseen jos livenä homma on luistanut?

Tinderihän on vain naamapeliä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 170
Keskitytään hetki omiin juttuihin ennen kuin taas naisien kanssa yrittää mitään kevyempää tai vakavampaa.
Otahan Tinderin ja muidenkin deittipalvelujen suhteen se asenne, että myyt tai mainostat itseäsi, se ensivaikutelma on tärkeä. Eli hyvät kuvat ja profiili. Sitä paitsi vastasit juuri itsellesi. Keskity itseesi ja kehitä itseäsi paremmaksi ihmiseksi, nostat mahdollisuuksia saada samanarvoinen kumppani tulevaisuudessa
 

a-p

Make ATK Great Again
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
697
Otahan Tinderin ja muidenkin deittipalvelujen suhteen se asenne, että myyt tai mainostat itseäsi, se ensivaikutelma on tärkeä. Eli hyvät kuvat ja profiili. Sitä paitsi vastasit juuri itsellesi. Keskity itseesi ja kehitä itseäsi paremmaksi ihmiseksi, nostat mahdollisuuksia saada samanarvoinen kumppani tulevaisuudessa
Tuossahan tuo varmaan tökkii monella se, että pitäisi nähdä se vaiva ja olla kiinnostusta swaippailuun. Tinderissä oleva lärvikuva ja profiiliteksti ovat erittäin kehnoja tapoja tutustua vastakkaiseen sukupuoleen. Helpointahan olisi päätyä livenä tilanteeesen missä on vastakkaista sukupuoltakin. Tuon huomasi, kun olin koulutuksessa ja samaan aikaan eräs nainenkin aloitti saman koulutuksen. Juttuhan siinä luisti ekasta päivästä lähtien hyvin ja syömässäkin tuli käytyä joka koulutuspäivä. Ei sillä, että mitään iskuhommaa tossa olisi ollut, mutta tuolla samalla tyylillä sitä saa missä tahansa harrasteessa tms tilanteessa helpommin naisseuraa, kuin Tinderistä tai vastaavasta. Livenä kun tapaa ensimmäistä kertaa uuden henkilön saat suoraan ilmaistua itsesi, sinusta näkee jopa ilmeet ja eleet joita et tule näkemään tinderissä. Ihmisten lukeminen on livenä helpompaa, kuin tinderin puolella.
 
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
679
Paitsi että oikeassa elämässä kaikista puheliaimmat ja ne, joiden kanssa juttu luistaa parhaiten, ovat ”yllättäen” lähes järjestäen aina varattuja. Toisin sanoen pettymyksiä tulee ihan samalla mitalla kuin tinderissäkin, joskin ne kirpaisee kyllä enemmän - mikään muu ei vituta yhtä paljon ku mukava ja syvällinen, flirttaileva rupattelu, jonka päätteeksi ”olen pahoillani, mulla on miesystävä”
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Ehkä se vastapuoli ei turhia lässyttele tai hän haluaa edetä rauhassa eikä viestitellä koko ajan.

Sellainen pikku vinkki, puhu asiasta
Tää on kyllä sellanen miinakenttä. Ei voi mitenkään tietää että kuinka paljon ja mistä on ok puhua. Mitä tarkoitat asialla? Se on aika helppo varmaan jos on mätsien yltäkylläisyys kun ei ole väliä vaikka jotkut sitten poistaisi heti.

Paitsi että oikeassa elämässä kaikista puheliaimmat ja ne, joiden kanssa juttu luistaa parhaiten, ovat ”yllättäen” lähes järjestäen aina varattuja. Toisin sanoen pettymyksiä tulee ihan samalla mitalla kuin tinderissäkin, joskin ne kirpaisee kyllä enemmän - mikään muu ei vituta yhtä paljon ku mukava ja syvällinen, flirttaileva rupattelu, jonka päätteeksi ”olen pahoillani, mulla on miesystävä”
Tämä myös oma kokemus vuosikymmenien takaa. Ei noita tilanteita kyllä montaa ollut ja vielä vähemmän nykyään, tinderillä on mentävä.

Tuli tämäkin ladattua taasen ja gold otettua käyttöön. Sellainen outo ominaisuus on että ennen muistaakseni sai yhden supertykkäyksen per päivä ihan maksamattakin? Ja goldilla viisi. Nyt kuitenkin jos käytät ne viisi supertykkäystä niin joudut odottamaan sen viisi(?) päivää että ne latautuvat takaisin.

Muuten ihan samaa, samat ihmiset näyttää pyörivän siellä vuodesta toiseen. Saan mätsejä niin vähän että usein jopa muistaa että tää ihminen näyttää tutulta ja on tainnut olla ennenkin. Sitten muistuu kun viestiin ei vastata että niinhän tämä taisi olla viimeksikin...

Yhtä asiaa pidän kyllä outona että kun mulla on profiilissa kerrottu harrastuksista niin miksi erikseen kysyä että mitä harrastan?!? Sen profiilin lukemiseen menisi vähemmän aikaa kun kysymyksen kirjoittamiseen. Ja tämä siis on toistunut todella usein.
 
Liittynyt
10.02.2018
Viestejä
436
Onko Suomi24 jotenkin rikki vai täysin kuollut? Esim. haku Uudenmaan 20-40 vuotiaista naisista tuottaa vain kourallisen tuloksia kun aina aiemmin tuloksia on löytynyt kolminumeroinen määrä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
666
Tsekkaa Valo - Kotisataman Deitti, tuolla on kaikki "ei Tinder" tyypit jotka hakevat vakavampaa seuraa...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
786
Badoosta sen verran että itse missasin profiilin luonnissa jotenkin sen ruksin missä etsin ainostaan naispuolista seuraa. Vuorokausi tästä kun menin katsomaan profiilia oli homppeleilta tullut usempi viesti mutta ei yhtään naisoletetuilta. :facepalm:

Eipä sillä, ihan kiva että joku kehuu ulkonäköä:tup:
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
688
Mitä näitä palveluja harannut näin meri-lappilaisen näkökulmasta.

Tinderissä eniten populaa, mutta semmosta karvasta paskaa. Treffit24 (Suomi24), ei ainakaan omalla ikähaitarilla ollut hirveänä (jos etsi koko maakunnasta). Bumble katteli heti suoraan oululaisia ja kauemmas. OkCupidissa on toistaiseksi ollu ihmisiä, joiden kohdalla sydän on sykähtänyt, mutta kaikki on jostain päin etelä Suomesta, joka varmasti rajaa kiinnostusta (lisäksi tulee tykkäyksiä ulkomaalaisilta, jotka vaihtelee sijaintiaan...)

Varmaan OkCupid on ollut suosikkini näin profiilien ja etsimisen takia. Myös voipi lähetellä intro viestiä, jos ei toinen tykännyt. Toisaalta tuntuu siltä että siellä on profiileja, jotka on unohdettu. Ja vähän samaa vikaa ollut, että ihmiset ei vastaa koskaan....

Ehkä sitä on vain persoona, joka ei siis millään sykähdytä, ellei ole ollut tekemisissä jonkin aikaa. Olkoon se kuukaudesta vuoteen :D
 
Liittynyt
10.05.2018
Viestejä
86
Ehkä se vastapuoli ei turhia lässyttele tai hän haluaa edetä rauhassa eikä viestitellä koko ajan.

Sellainen pikku vinkki, puhu asiasta
Joo, tarkoitus on ottaa asia esille.

Tosin, samalla omat fiilikset laskee koko ajan ja piste, jossa itseä ei enää kiinnostaa lähestyy uhkaavasti. Tästäkin syystä hyvä ottaa asia esille.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 151
Onko Suomi24 jotenkin rikki vai täysin kuollut? Esim. haku Uudenmaan 20-40 vuotiaista naisista tuottaa vain kourallisen tuloksia kun aina aiemmin tuloksia on löytynyt kolminumeroinen määrä.
Jonkin aikaa sitten kun tuota käytin niin oli joku bugi että kun klikkasit hakua niin se palautti vain yhden sivullisen tuloksia. Piti muistaakseni päivittää sivu sen haun jälkeen että se sivuvalitsin tuli näkyviin ja pääsi siirtymään seuraavalle sivulle. Onkohan vieläkin sama ongelma?
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 687
Mielenkiintoinen algoritmi Tinderissä. Tuossa aiemmin tuli match, jolle laitoin viestiä ja tämä vastasikin siihen, mutta ilmeisesti sitten poisti mut matcheista. Nyt sama henkilö tuli pakassa uudestaan vastaan ja kun pyyhkäsi oikealle niin taas match.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Mielenkiintoinen algoritmi Tinderissä. Tuossa aiemmin tuli match, jolle laitoin viestiä ja tämä vastasikin siihen, mutta ilmeisesti sitten poisti mut matcheista. Nyt sama henkilö tuli pakassa uudestaan vastaan ja kun pyyhkäsi oikealle niin taas match.
Todennäköisintä että poisti tilin koska oli jotain tapailua joka kuitenkin kariutui ja nyt taas takaisin tinderissä. Kuinka paljon aikaa kului välissä?
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 687
Todennäköisintä että poisti tilin koska oli jotain tapailua joka kuitenkin kariutui ja nyt taas takaisin tinderissä. Kuinka paljon aikaa kului välissä?
Tossa oli välissä yksi päivä. Mut eipä sen väliä. Ei onnistunut toisellakaan kertaa. Laitoin taas viestin ja heitin sit toisena viestinä et haluaisitko nähdä (ku näytti etäisyyden perusteella et asuu jossain lähialueella). Vastaili pariin kertaan ja sit taas unmatch. Noh, se oliski ollu yh-mamma.

Ilmeisesti ekalla matchilla sekotti mut johonkin toiseen, kun toisella kertaa kysy että eikös me olla jo tavattu?
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Tossa oli välissä yksi päivä. Mut eipä sen väliä. Ei onnistunut toisellakaan kertaa. Laitoin taas viestin ja heitin sit toisena viestinä et haluaisitko nähdä (ku näytti etäisyyden perusteella et asuu jossain lähialueella). Vastaili pariin kertaan ja sit taas unmatch. Noh, se oliski ollu yh-mamma.

Ilmeisesti ekalla matchilla sekotti mut johonkin toiseen, kun toisella kertaa kysy että eikös me olla jo tavattu?
Niin monta rautaa tulessa ettei pysy itsekään mukana? Saattaa olla 1000 mätsiä helposti "yh-mammalla" Omin silmin todennettu.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 045
Viestejä
4 193 388
Jäsenet
70 841
Uusin jäsen
wpentti

Hinta.fi

Ylös Bottom