Mä en palaisi takaisin 2000-aikaan, jouduin oikein miettimään palaisinko mutta ei. Silloin tosin oli aika asiallista kun lähinnä pyöritteli sellaisia parikymppisiä yliopistotyttösiä, siitä toki iso plussa!
Niin ei siinä facessa mitään sen ihmeempää taikaa ole miten sieltä saa seuraa, se vaan on oikein toimivaalusta siihen. Muutamassa kohden ole sitä toki täällä mainostanut mutta ainoa taika siellä on olla valitsemissaan ryhmissä ylipäätään aktiivinen - ja jos jutut on on fiksuhkoja ja ihan mielenkiintoisia niin suht äkkiä siellä huomio kiinnittyy.
Jos nyt kuvittelet että itse olisit jossain fb-ryhmässä missä on mielenkiintoisia aiheita ja yksi mimmi heittelisi oikeasti fiksua ja nasevaa kommenttia huomioiden sut siinä sivussa niin voisiko sinulla herätä kiinnostus?

Oli ehkävähän laiskasti nyt selitetty mutta vähän kiirusta täällä pitelee. Eli tasan omalla toiminnalla - ja tuollaisissa ryhmissä on se hyvä puoli että muiden ansiosta sun ei koko aikaa tarvitse itse "viihdyttää" tuota mimmiä vaan muut hoitaa sen.
Kysyit laitanko randomeille viestiä. En itseasiassa ole varmaan ikinä laittanut. En jotenkin koe sitä lähesstymistapaa mielekkäänä vaan ennemmin vähän kummallisena..