Ehkä pitäisi tuota maksullista Tinderiä vielä kokeilla, tai joitain maksullisia deittisaitteja.
Nyt olen ollut vielä sen verran nuuka että vain ilmaisia jaksanut jauhaa, todella huonolla menestyksellä.
Yhteydenottoja on tullut vain satakiloisilta siiderivalailta joilla jokaisessa sumeassa selfie-kuvassa joko tupakki tai viinapullo kädessä jossain hämärässä kapakassa tai yökerhossa. Ei kiitos.
Muutamilla treffeillä käynyt ja ei ole kyllä mitään kipinää löytynyt. Yksi ihan järkevän oloinen ja kokoinen nainen löytyi kerran, mutta hän ihan rehellisesti kertoi ettei voi saada ikinä lapsia.
Happy Pancakesin jne. etu on että voi filtteröidä sieltä pahimmat rumilukset pois hauista, mutta näissä on hyvin vähän tarjontaa esim Tinderiin verrattuna, ja aivan 100% varmuudella ne muutama järkevänoloinen Pancake nainen ei minulle vastaa mitään takaisin. Tinderi ei valitettavasti edes ehdota minulla normaalin näköisiä naisia, vai noita rajusti ylipainoisia ryyppääviä baaribimuja.
Pariutuminen on sitten aivan helvetin vaikeaa. Onneksi olen mies niin ainakin periaatteessa lisääntyminen on mahdollista vielä pitkään, mutta vaikka spermaa riittäisikin, niin mitä enemmän tästä vanhenee niin sitä pienempi on todennäköisyys löytää jokin lisääntymisikäinen nainen rinnalle.
Ja te komistukset, pliis, älkää tulko ilkkumaan kuinka löydätte baareista ja tindereistä naisia vaikka joka illalle. Se menee oikeasti tuollainen tunteisiin. En ole itse läskäri. Yritän pitää kropan kiinteenä urheilemalla, mutta naamavärkki ei jotenkaan ole naisten mieleen.