Jaahas sitä on peli avattu suoli24:seen. Kuningas strategia on se, että en itse aloita ainuttakaan yhteydenottoa. Ei välttämättä paras miehisestä näkökulmasta, mutta ajattelin että kokeillaan tällästä. Profiili piti kertaalleen editoida, nyt näyttää varmaan paremmalta trafiikkiin verrattuna jos edelliseen vertaa. Siis ihan olematontahan se on nytkin.
Jos joku nainen viittii pistää viestiä vaikka olen maininnut, että introvertti nörtti jne. niin ohan se jo katsastamisen arvoista

. Ihan eri vetää roolia netissä + pari kolme treffiä ja sitten jossain vaiheessa tiputtaa esiriippu, että tällänen mä oikeasti olen... Ja mitä nyt äkkiä katsoin niin yleensä tuolla on tapana kehua itseään jotta toivottavsti erottuu massasta vaikka sitten negatiivisesti

.
Hirmusesti ihmisillä tuntuu lapsia olevan (kuin myös täällä) ja ajatustasolla kaikki uusperhe viritykset pistää kyllä karvat pystyyn aika tehokkaasti, mutta sitä se sitten taitaa olla.
Tinderin sain jopa asennettua, mutta ei vaan pysty/kykene sitä käyttämään... (päänsisäsiä juttuja) Vaikka sitä kautta olisi parempi kilpailuttaa oman naamansa arvo. Saisi vähän osviittaa onko siitä mihinkään. Itse kun tätä lekkiä harrastin viimeksi -03 niin aika nollat taulussa saa mennä...
En kyllä odota yhtään mitään, jotta pessimistinä ei tässä voi oikein pettyä. Kaikki kokemukset on plussaa.