Nettitreffit + Tinder

Hmm joo voisin avata jossain vaiheessa seuraavat uudet Threadit:
A. Prostituutio ja seksiturismi.
B. Vaimon tuominen ulkomailta.
C. Kunnon kohottaminen (liikunta) esim. Personal Trainerin palkaaminen kuntosalista.

Mikä ei ole offtopic on linkittää arvostelu tai video joka hieman haukkuu Tinderia (ja ihan syystä päivänselvästi parempi naisille tai sitten miehille joilla ei ole väliä minkä näköinen nainen on ei se haittaa vaikka esim. läski nainen), mutta jotkut fanboyt ei sitä vain hyväksy heh:). Toiset on vain täynnä itseään omista onnistumista kun heillä on n naista (ja eivät välitä tippakaan suhteesta yhteen naiseen esim. vaimoon seksiä vain samalla viikolla vaikka 5 eri naisen kanssa kertomatta mitä tekee muille nais uhreilleen) aivan sama joillakin heillä on vain yksi asunto kun minulla on n asuntoa jossa n on enemmän kuin yksi.

No jo kai se joillekin on ego kehua treffeistään ja kuinka on naisten kaataja uros:rolleyes: mikäs siinä ja en sellaista vihaa.

Itsetunto sen verran alhaalla että pitää ruveta asunnoilla leveilemään?

Kulostaa jo offtopic politiikka puheesta. No ainakin Tinderissa ei sanakaan tarvitse mainita politiikkaa.Totta toki jotain hyvää tekstiä kannatta laittaa.

Eikai siinä mitään offtopiccia ole, jos antaa Tinderiin neuvoja mitä sinne kirjoittaa. Esimerkiksi ei kannata tuoda siellä esille ettei halua ikäänsä kertoa ennen naimisiinmenoa

..tai että käyräsaaren joulusauna kiinnostaa.
Ei kiinnosta minua... voi olla hauska kirjoittaa sinne threadin keksittyjä kauhutarinoita, mutta ei kinnosta yhtään osallistua siihen joulusaunaan.

Eikai siinä mitään offtopiccia ole, jos antaa Tinderiin neuvoja mitä sinne kirjoittaa. Esimerkiksi ei kannata tuoda siellä esille ettei halua ikäänsä kertoa ennen naimisiinmenoa
Aha ok proxy ikä esille. Nyt kohta joku umpisuomalaien kyselee taas mikä on proxy en ymmärrä yhtään mitään. No voi sitten ei ymmärrä ja en jaksa selittää.

Johtuuko se siitä, että 43-vuotiaalle SG:lle kelpaa vain 18-22 vuoden ikäinen, koskematon neitsyt? Oman ikänsä kokeminen ongelmaksi on jo selvää hulluutta. Jopa nuorempia miehiä hakevat naiset kertovat esittelytekstissä oman ikänsä tai ainakin olevansa ilmoitettua vanhempia, jos merkkaavat sen profiilin ns. virallisen iän alakanttiin.

Johtuuko se siitä, että 43-vuotiaalle SG:lle kelpaa vain 18-22 vuoden ikäinen, koskematon neitsyt? Oman ikänsä kokeminen ongelmaksi on jo selvää hulluutta. Jopa nuorempia miehiä hakevat naiset kertovat esittelytekstissä oman ikänsä tai ainakin olevansa ilmoitettua vanhempia, jos merkkaavat sen profiilin ns. virallisen iän alakanttiin.
Jälleen kerran joku ikäveikkaus metsään. En ole muuten missään vaihessa kertonut ikäni sen enempää että olen vähintäin 30+.

Se mitä haen Online deittailusta jos nyt vain seksiä ajattelee 18+ kelpaa. Ei kuitenkaan olisi minun eka valinta tavata joku 18 vuotias ja sen jälkeen tavata sen isän joka tulee kotiin ja löytää minut tyttären sängystä.

Saisi selvästi olla se lukio aika takana jos miettisin pitempää suhdetta. Pokkeus jos tuo naisen Aasiasta missä on ihan oma käsityksensä ikäerosta.

Hieman teasing tänään laitoin viestin naiselle (ikäryhmässä noin 23-28 vuotias) nettitreffi palvelun kautta, mutta kuitenkin vanhempi kuin sinun 18-22 vuoden ikäryhmä heh.

Se super nuori nainen missi tason kaunis joka vastasi minulle niin en kerro ikää mutta on 20-22 vuotias heh, mutta hän otti Like minun profiilista. Jo ei taida hänestä tulla matchia, mutta on edellen yhteyshenkilö helposti voitaisiin painaa Unlike.

En myöskään naama punaisena ala valittaa jos kaunis 30 vuotias nainen ottaa minun yhteyttä heh. Olen nyt laittanut esimerkkinä viestin jollekin 30 vuotiaalle esimerkkinä mutta jo ovat kauniita. Ei kaikki nuo naiset ole mitään missitasoa mutta en pidä lihavista naisista. Se 20-22 vuotias nainen on kyllä missi tasoa.

Viimeksi muokattu:
Hah naista siis seksiä naisen kanssa olen joka ikinen ulkomaan matka joka on kestänyt vähintäin viikon saanut. Ei en ole koskaan matustanut Aasian. Kiev Ukraina ja muita paikkoja hehe.

Saisin taas bannit jos linkitän musiikkvideon niin muusiikthredin laitan postauksia.

Nettitreffi palvelua käytin myös kun tapasin naisia Kiev kaupungissa Ukrainassa. Ehkäpä tuon naisen suomeen niin sitten tuleen se super kaunotar:rolleyes: hehee.

Tulosta tulee tavalla tai toisella.

Hah naista siis seksiä naisen kanssa olen joka ikinen ulkomaan matka joka on kestänyt vähintäin viikon saanut. Ei en ole koskaan matustanut Aasian. Kiev Ukraina ja muita paikkoja hehe.

Saisin taas bannit jos linkitän musiikkvideon niin muusiikthredin laitan postauksia.

Nettitreffi palvelua käytin myös kun tapasin naisia Kiev kaupungissa Ukrainassa. Ehkäpä tuon naisen suomeen niin sitten tuleen se super kaunotar:rolleyes: hehee.

Tulosta tulee tavalla tai toisella.

Matkustaminen ehkä loppukesästä tai syksyllä.

Tosin aikaa on nyt enemmän deittaila Suomessa kun en mene ulkomaille lähiaikoina.

Luin nyt pari sivua taaksepäin vaihteeksi ajatuksen kanssa. Elikkä tavoitteena vaimo tai pitkäaikainen suhde, ja ajankohta vielä tämän vuoden puolella. Ymmärsinkö oikein?

Ja mistä moinen aikataulu?

Itsellä ei tinderissä matchannut sitten kertaakaan, tai no joku mutta ei siitä mitään olisi tullut. Jollain ihme tuurilla löytänyt exät ja nyksän täysin sattumalta livenä, ilman että olisin mitään ns. hakua ollut sen pahemmin päällä.

Sen verran tuohon pakko sanoa että kokeilin ja ei tullut. Siis kiovalaisesta naisesta _super_ kaunotarta kun tuli suomeen. Mutta tämä tapahtui kauan kauan ennen Tinderiä vaikkakin alkoikin verkkossa, ICQ:lla.

Luin nyt pari sivua taaksepäin vaihteeksi ajatuksen kanssa. Elikkä tavoitteena vaimo tai pitkäaikainen suhde, ja ajankohta vielä tämän vuoden puolella. Ymmärsinkö oikein?

Ja mistä moinen aikataulu?

Itsellä ei tinderissä matchannut sitten kertaakaan, tai no joku mutta ei siitä mitään olisi tullut. Jollain ihme tuurilla löytänyt exät ja nyksän täysin sattumalta livenä, ilman että olisin mitään ns. hakua ollut sen pahemmin päällä.
No siis saisi mielellä tulla vaimo vuonna 2019-2020.

"Ja mistä moinen aikataulu?"
Lapsia kun hankkii on parempi että ei ole nitten "isoisä" kun ne ovat 18+ aikuisia. Suomen presidentti 69 vuotiaana sai lapsen 40 vuotiaan vaimon kanssa, mutta se nyt on aika extreeme.

Minulla on ystävä Iranista joka ikinen kerta kun tapaan hänet tulee palautetta hanki se vaimo jo. Ystäväni Iranista koettaa myös hankkia vaimon. Tässä toki täytyy sanoa että Iran ystäväni ei laita kovia vaatimuksia vaimon ulkonäöstä kuten minä.

Lapset niihin olen vähän neutraali niitä tule jos tulee ja on jo 3 veljenpoikaa. En nyt tiedä mutta en ole enää 20 kymppinen ja olisi aika hankkia vähitellen vaimo tai sitten nainen muuten jonka kanssa asua yhdessä. Ei ne lapset ole minulla pakko kunhan mainitsin mutta olisi jo aika mennä naimisiin.

Viimeksi muokattu:

Lapsia kun hankkii on parempi että ei ole nitten "isoisä" kun ne ovat 18+ aikuisia. Suomen presidentti 69 vuotiaana sai lapsen 40 vuotiaan vaimon kanssa, mutta se nyt on aika extreeme.

Minulla on ystävä Iranista joka ikinen kerta kun tapaan hänet tulee palautetta hanki se vaimo jo. Ystäväni Iranista koettaa myös hankkia vaimon. Tässä toki täytyy sanoa että Iran ystäväni ei laita kovia vaatimuksia vaimon ulkonäöstä kuten minä.

Lapset niihin olen vähän neutraali niitä tule jos tulee ja on jo 3 veljenpoikaa. En nyt tiedä mutta en ole enää 20 kymppinen ja olisi aika hankkia vähitellen vaimo tai sitten nainen muuten jonka kanssa asua yhdessä. Ei ne lapset ole minulla pakko kunhan mainitsin mutta olisi jo aika mennä naimisiin.

Onhan tuossa sikäli järkeä. Yksi tuttava hankki ekat muksunsa ajoissa, vanhimmat nyt 15 ja 18 vuotiata. Viimeisin oli joko vahinko tai vaimon pakottamana, nyt viisi vuotias. Ja kaverini nyt 45 vuotias. Siinä menee aikaa kun saa tuon nuorimmaisen pois kotoa omilleen. Ilman viimeisintä voisi alkaa piakkoin elää omaa elämäänsäkin, mutta eipä lähivuosina.

Sorry OT.

Millään ei ole mitään väliä miljoonan vuoden kuluttua ja hyvin harvalla asialla on mitään väliä edes 100 vuoden kuluttua.

Joten ei kannata liikaa stressata tuollaisista ikä-asioista ja mikä on nyt hyvä ja mikä huono ikä isäksi tulemiselle. Lapsia tulee sitten kun on tullakseen, ja jos niillä on edes jonkin ikäinen isä, on se jo hieno juttu verrattuna monien muiden lasten kohtaloon.

Taitaa se ikäkriisi painaa päälle, kun pakko saada vaimo vuoden sisällä, vaikka postimyynnistä jos ei muuten irtoo. Laske vähän vaatimuksia niin vois natsata vähän rumemmalla ulkonäöllä ja kivalla luonteella olevan kans. Ei tosta sun touhusta muuten mitään tule.

Mitä hyödyt siitä naimisiin menosta edes? Miks mennä käytännössä tuntemattoman kanssa solmiin avioliitto, kun ei siinä vuodessa kerkee edes kunnolla tutustuun. Kiva sitten laittaa lusikat jakoon kun akka lähtee käveleen puolen vuoden päästä, kun on tutustunu paremmi ja et ookkaan sellane ku se aluks luuli.
Ite en edes vuoden seurustelun jälkeen muuttais yhteen, koska niin paljon helpompi vaan kävellä omaan kotiin jos ero tulee, eikä tarvi diilata sen ärsyttävän härdellin kans mitä erosta tulee kun asuu yhdessä tai on naimisissa.

No selitetään hieman enemmän. En ole sanonut että haluan lapsia. Hirveä riesa niistä tosin saisivat katsoa TV:tä veisin ne kuntosalille ja maksaisin erikseen että niistä hoidetaan mutta aivan kauheata varsinkin vauva vuodet. Teinikänä taas hormoonit jyllää ja sitten sa "lapsi" on puoliakuinen ja voi olla riitoja.

Minun veljellä on 3 lasta mutta on tiukka kuri ja ei anna lasten katsoa TV:tä juuri ollenkaan vanhin noista lapsista aloittaa syksyllä koulun. Se on hänen valintansa että lapset ei ollenkaan saa katso TV:tä kuin ehkä kerran kuukaudessa.

En myöskään halua sanoa kokonaan ei. Profiilissa laittaisin lapsia ehkä.

Biologinen kello toimii näin. 40 vuotias vaimo voi olla julmetun kaunis vielä. Lapsien saaminen jo 40 vuotiaana naiselle voi olla todella vaikeata voin kertoa että alle 50% onnistuisi vaikka kuinka yrittäisi.

Miehillle 40 vuotias on vain numero lasten saamisessa. En nyt kuitenkaan suosittele samaan lapsia 80 vuotiaana miehenä mutta näin asiat ovat sen suhteen.

Ei tarvitse olla 18 vuotias tyttö. Jos kuitenkin lapsi mahdollisuuden halua pitää niin ei ole hyvä ollenkaan jos nainen on yli 35 vuotias.

Kaveri ei ahdista mutta kun haluan vaimon joka on alle 35 vuotias ehkä esim. 25 muutenkin seksielämän takia. Huvittavinta tuota kaverissa kun se on niin hanakka nopeasti (2019 ei 2020) mennä naimisin epäilen hieman että jotkut varsinkin suomalaiset naiset on sanonut sille nopeasti ei. Nykyinen tyttöystävä mitä juuri nyt hänellä on ei ole suomalainen taas todisti minun teorian koska hän on valittanut että suomalaiset ei halua sitoutua jne.

Viimeksi muokattu:
Miksi juuri pitää saada _vaimo_? Jotain kulttuurisidonnaisuutta mikä takia avoliitto/yhdessä asuminen ei käy vaan pitää nimenomaan olla avioliitto?
Itse kun olen uskomaton niin avioliitto ei merkkaa yhtään mitään.
Jos lapsien saaminen pahemmin ei kiinnosta niin ei niitä edes kannata tehdä jos vain nainen haluaa lapsia.

Miksi juuri pitää saada _vaimo_? Jotain kulttuurisidonnaisuutta mikä takia avoliitto/yhdessä asuminen ei käy vaan pitää nimenomaan olla avioliitto?
Itse kun olen uskomaton niin avioliitto ei merkkaa yhtään mitään.
Jos lapsien saaminen pahemmin ei kiinnosta niin ei niitä edes kannata tehdä jos vain nainen haluaa lapsia.
Kaikki muut minun ystäväni on kristittyjä tai ateisteja. Tämä ystävä josta puhun on iranilainen ja musliimi. Ei hän voi ajatella muuta kun mennä naimisiin sillä sipuli. Tyttöystävä hänellä on mutta jos se nainen kerran sanoisi että ei halua koskaan mennä naimisin se olisi suhteen loppu.

Minä en ole sanonut että minun on pakko mennä naimisiin. Kaiken lisäksi jos se nainen ei ole varakas sanoisin että tehdään avioehtosopimus tarkoittaa ei omisteta asioita tasaväkisesti puolet ja puolet. Saa muuten olla julmetun varakas jotta en tekisi avioehtosopimusta.

Viimeksi muokattu:
Minä en ole sanonut että minun on pakko mennä naimisiin. Kaiken lisäksi jos se nainen ei ole varakas sanoisin että tehdään avioehtosopimus tarkoittaa ei omisteta asioita tasaväkisesti puolet ja puolet. Saa muuten olla julmetun varakas jotta en tekisi avioehtosopimusta.
Avioehto ei päde avioliitossa, eikä aviossa automaattisesti omisteta kaikkea puoliksi vaan sinulla on omat tavarasi ja omat velkasi ja vaimollasi voi olla omansa. Tai yhteiset, ihan miten haluatte. Puolitus tapahtuu vasta, kun liitto halutaan purkaa, ja siinä vaiheessa myös avioehtosopimus on hyvä olla olemassa.

Olet vauhkonnut monen sivun verran hankkivasi vaimon vaikka postimyynnillä Aasiasta, jos muu ei auta, joten olet kyllä tehnyt selväksi aikeesi avioliitosta ja että se on tavoitteesi.

Viimeksi muokattu:
Avioehtokaan ei ole kiveenkirjoitettu jos takana on pitkä avioliitto. Avioehtoakin pystyy muuttamaan avioliiton aikana.

Tuommoisen kuvan minäkin olen saanut että SG2017 haluaa nimenomaan vaimon eikä naisystävää.

Avioehto ei päde avioliitossa, eikä aviossa automaattisesti omisteta kaikkea puoliksi vaan sinulla on omat tavarasi ja omat velkasi ja voi olla omansa. Tai yhteiset, ihan miten haluatte. Puolitus tapahtuu vasta, kun liitto halutaan purkaa, ja siinä vaiheessa myös avioehtosopimus on hyvä olla olemassa.
Asia selvä no mutta juuri tuon takia haluan sen avioehtosopimuksen. Ei sellainen golddigger joka ajattele ollaan naimisissa kunnes saadan Suomen kansallisuus ja sitten avioero otetaan puolet rahoista. Noin siis voisi golddigger ulkomailta ajatella.

Tyttöystävä vs naimisiin?

Olen kristitty. Minulla on kuitenkin raaka moraali. Olen harrastanut monta kertaa seksiä avioliiton ulkopuolella ja en ole koskaan ollut naimisissa.

Yhdellä ystävälläni 8n avoin suhde tyttöystäväänsä tarkoittaa kumpikaan ei välitä jos harrastaa seksiä toisen kanssa heidän suhteensa ulkopuolella.
Sanoisin ymmärtääkseni kaikki muut ystäväni jolla on tyttöystävä niin heillä ei ole avoin suhde.

Se sanottuna arvostan vaimoa enemmän selvästi kuin tyttöystävää. Jos nainen sanoo että joo haluan viettää loppuelämän sinun kansssa mutta en mennä naimisiin niin kyllä hyväksyisin sen mutta kysysin varmaan miksi näin?

Annas kun selitän ei edes postimyynti vaimo toimi niin että heti tullaan Suomeen ja naimisiin.

Käytännössä haluan että nainen oikeasti pitää minusta ja pitää asua sen kanssa yhdessä ennen kun menee naimisiin tietenkin. Postimyyntivaimo? Sellaista tosiaan tapahtuu mutta ei ne saa oleskelu&muutto lupaa noin vain Suomeen voi kestää kuukausia ja silloin on aikaa seurustella ja tutustua.

Minä koetan deittailun kautta saada pitkäaikaisen suhteen. Jos se on loppuelämäksi hyvä ja siis 100 vuotiaaksi heh.
Onhan minulla järkeä nuo postimyyntivaimot mitä joku mainitse tulee vain rahan perässä silloin vaikka joo seksiä voi saada heiltä.

Tuossahan on dokumentti youtubissa Amerikasta menee ihmisiä Eteläamerikkan ja ostaa vaimon kuin lihatiskiltä. Sitten ne kyllä kauan seurustelee ennen kuin menee naimisiin.

Tässä on huvittavia ideoita mutta en noista ärsyynny. Pitkäaikaista suhdetta haen nettideittailun kautta jos sitten siitä tulisi vaimo niin nähtäväksi jää.

Kun tuo vaimon muuten ulkomailta ei se tarkoita postimyyntivaimoa usein. Minun ystävä matkusti Filippinille rakastui siellä kristittyyn naiseen ja tänä päivänä ovat onnellisesti naimisssa ja on yksi lapsi.

En ole idiotti. En ottaisi vaimo GO GO STRIPTEASE baarista tai sellaisesta paikasta tai ottais prositituutiota vaimoksi.
Rauhoitutaan nyt tässä threadissa. Juuri nyt koetan Netti deittailun saada pitkäaikaista suhdetta ja katsos huomasin tänään sain kauniin uuden matchin Tinderissa joka asuu Suomessa.... hmm.

Postimyynti vaimoa en muuten minä ole mainnut missään ennen sanoin vain että vaimon voi hankki ulkomailta ja kuten todettu usein ei ole kyse silloin "postimyynti vaimosta".

En kyllä laita mitään youtube linkkiä mutta vuosittain yli 12 000 miestä USA:sta hankki postimyyntivaimon Eteläamerikasta.

Viimeksi muokattu:
Annas kun selitän ei edes postimyynti vaimo toimi niin että heti tullaan Suomeen ja naimisiin.

Käytännössä haluan että nainen oikeasti pitää minusta ja pitää asua sen kanssa yhdessä ennen kun menee naimisiin tietenkin. Postimyyntivaimo? Sellaista tosiaan tapahtuu mutta ei ne saa oleskelu&muutto lupaa noin vain Suomeen voi kestää kuukausia ja silloin on aikaa seurustella ja tutustua.

--

Kun tuo vaimon muuten ulkomailta ei se tarkoita postimyyntivaimoa usein. Minun ystävä matkusti Filippinille rakastui siellä kristittyyn naiseen ja tänä päivänä ovat onnellisesti naimisssa ja on yksi lapsi.
Postimyyntivaimojen kanssa ongelmana ei oikeastaan ole se, etteikö nainen pitäisi sinusta, sillä varsinkin nuo aasialaiset kyllä oppivat rakastamaan ihan sillä, että pidät heistä huolta ja kohtelet hyvin. Humalassakin saat olla kunhan et mielellään ihan joka päivä, tosin monet sietäisivät senkin. Suurempi ongelma on kulttuurin ja elinolosuhteiden totaalinen muutos, kun perhe ja ystävät jäävät kotimaahan ja Suomessa on sitten suurimman osan vuodesta ihan helvetin kylmä verrattuna tropiikkiin, missä yölläkin on reilusti päälle 20 celsiusta.

Kuvaamasi tilanne on nimenomaan tyyppiesimerkki modernista postimyyntivaimosta. Filippiineillä käyneenä tiedän sen, että länkkärin markkina-arvo on niin kova, että saat hakea niitä go go -baarityttöjäkin satunnaiseen huvitteluun ja vaimosi hyväksyisi sen, koska taloudellinen turva on parisuhteen tärkein asia ja rakkauden perusta. Filippiinit on Thaimaahankin verrattuna aika köyhä paikka ja vaikka siellä ihmiset osaavat puhua englantia selkeästi paremmin, niin kaikilta muilta osin se maa on ns. paskaläpi hyvin monessa mielessä.

Omasta mielestäni postimyyntivaimon leimaa on turha hävetä eikä se ole kirosanakaan. Ihan sama mistä ja millä tavoin sinä aasialaisen vaimosi löydät, niin Suomessa törmäät aina siihen käsitykseen, että ostit jonkin puhki poljetun baaritytön ja toit sen mukanasi.

Viimeksi muokattu:
Postimyyntivaimojen kanssa ongelmana ei oikeastaan ole se, etteikö nainen pitäisi sinusta, sillä varsinkin nuo aasialaiset kyllä oppivat rakastamaan ihan sillä, että pidät heistä huolta ja kohtelet hyvin. Humalassakin saat olla kunhan et mielellään ihan joka päivä, tosin monet sietäisivät senkin. Suurempi ongelma on kulttuurin ja elinolosuhteiden totaalinen muutos, kun perhe ja ystävät jäävät kotimaahan ja Suomessa on sitten suurimman osan vuodesta ihan helvetin kylmä verrattuna tropiikkiin, missä yölläkin on reilusti päälle 20 celsiusta.

Kuvaamasi tilanne on nimenomaan tyyppiesimerkki modernista postimyyntivaimosta. Filippiineillä käyneenä tiedän sen, että länkkärin markkina-arvo on niin kova, että saat hakea niitä go go -baarityttöjäkin satunnaiseen huvitteluun ja vaimosi hyväksyisi sen, koska taloudellinen turva on parisuhteen tärkein asia ja rakkauden perusta. Filippiinit on Thaimaahankin verrattuna aika köyhä paikka ja vaikka siellä ihmiset osaavat puhua englantia selkeästi paremmin, niin kaikilta muilta osin se maa on ns. paskaläpi hyvin monessa mielessä.

Omasta mielestäni postimyyntivaimon leimaa on turha hävetä eikä se ole kirosanakaan. Ihan sama mistä ja millä tavoin sinä aasialaisen vaimosi löydät, niin Suomessa törmäät aina siihen käsitykseen, että ostit jonkin puhki poljetun baaritytön ja toit sen mukanasi.
Aha mielenkiintoista. No ainakin asun ihan Etelä Suomessa ja ei jossain lapissa missä voi olla -40 astetta talvella. Toistaiseksi nyt kuitenkin koetan tätä Tinder ja muita netti deittailuja.

No sille thaimaalaiselle tai filippiiniläiselle naiselle tosiaan +10:kin voi olla jo todella kylmä. Aasiassa on paljon sellaisia alueita, missä lämpötila harvoin laskee alle 20 celsiuksen, joten se vaimokkeesi ei välttämättä ole koskaan kokenut edes raikasta syyssäätä. (Eikä siis olekaan, jos on asunut koko elämänsä kotikylässään.)

Huomautus: Pysytään aiheessa, ei keskustelijoissa
Menee niin hämäräksi tää keskustelu et ei tiedä oikein miten suhtautua. Varakas mies joka kirjoittaa niin kuin joku jota on ammuttu päähän ja puolet aivoista levinny sinne asfaltille..
edit: tämmösistä kommenteista varmaan tulee banskua mut menee vaikeaks kaikille foorumilaisille ku kaikki ajattelee samaa asiaa mut sitä ei mitenkään saa sanoa

Viimeksi muokattu:
Menee niin hämäräksi tää keskustelu et ei tiedä oikein miten suhtautua. Varakas mies joka kirjoittaa niin kuin joku jota on ammuttu päähän ja puolet aivoista levinny sinne asfaltille..
edit: tämmösistä kommenteista varmaan tulee banskua mut menee vaikeaks kaikille foorumilaisille ku kaikki ajattelee samaa asiaa mut sitä ei mitenkään saa sanoa
No vitsihän tässä on, että Stargate ei ite ole edes varakas... Sillä on vaan vähän väärä käsitys mitä varakas tarkottaa.
Mutta kyllähän se nyt varakas vaimo pitäs löytyä kuitenkin. Jos on varakas vaimo, niin ei saa allekirjoittaa avioehtosopimusta, mutta jos köyhä vaimo, niin pitää allekirjoittaa. Stargate haiskahtaa sellaselta golddiggeriltä.:hmm:

Oman kokemukseni mukaan kaikista parhaiten tinderissä toimii reissukuvat, sellaiset jossa on itse siis kuvassa mukana. Itselle ropisee tykkäyksiä ja keskustelun avauksia ihan mukavasti, vaikka itsekin vähän nirsoilen siitä kenet swaippaa oikealle. Jyrkkä ei itseäni yli vuotta vanhemmille tai liian irstaille profiileille, ei oikein maailmat kohtaa.

Tinder/nettijutut toimii siis ihan hyvin vaikka en ole sellainen henkilö joka muuten herättäisi vastakkaisen sukupuolen huomion baarissa/yms.

No vitsihän tässä on, että Stargate ei ite ole edes varakas... Sillä on vaan vähän väärä käsitys mitä varakas tarkottaa.
Mutta kyllähän se nyt varakas vaimo pitäs löytyä kuitenkin. Jos on varakas vaimo, niin ei saa allekirjoittaa avioehtosopimusta, mutta jos köyhä vaimo, niin pitää allekirjoittaa. Stargate haiskahtaa sellaselta golddiggeriltä.:hmm:
Olet itse vitsi tuon kanssa. Forum jäsen kävi jo minun luona. Olen varakas vuokranantaja mutta en mikään miljonääri. Vuokraan 3 yksiötä pääkaupunki seudulla muille. Onhan minulla myös asuntovelkaa mutta nettoomaisuus on jotain 330k-400k (koska on myös asuntovelkaa joka laskee tuota nettoa) välillä joka voi saada boostia jos perin mutta sellaista boostia en halua toivon että sukulaiset elää kauan.

Tarkkaa netto varallisuutta en jaksaisi ihan edes laskea vain sen takia että sinä toivoisit sitä.

En ole miljonääri.

Olenko golddigger? No osittain teoriassa voisin olla. Esim nyt kesäänä ajattelin ensimmäistä kertaa osallistua Suomen Vuokranantaja risteilylle. On se tosi että jos löytäisin varakkaamaan naisen kuin minä niin sitten ehkä en olisi niin julmetun nirso iän esim 40 voisi käytä.

Nimittäin nyt teen myös osa-aikaista työtä. Jos tulisi sellainen vauraus että työtä ei tarvitse ollenkaan tehdä paitsi esim vuokranantaja niin sitten voisin ajatella.

Se ei kuitenkaan ole eka realistinen toive. Realistisempi on että saan kauniin selvästi nuoremman kuin minä sellaisen tyttöystävän ja/tai vaimon joka ei ole varakas.

Mennään nyt asian minun deitti profileissa ei tule mitään esiin että minä olisin golddigger. Jo no en nyt tiedä mitä tapahtuisi jos joku todella varakas ihastuu minun mutta se nyt ei ole suurin unelmani realistisesti se nainen on köyhempi.

En pidä sitä todennäköisenä että siinä risteilyllä joku sinkku nais vuokranantaja joka on vähintäin yhtä varakas kuin minä ihastuu minuun jopa niin paljon että menisi naimisiin minun kanssa. Kai teoriassa kun myös syödään ja juodaan siellä voi tulla sänkyyn naisen kanssa mutta että se kaiken lisäksi vielä tulis vaimo pidän todella epätodenäköisenä jos on varakkaampi kuin minä.

Viimeksi muokattu:
Olet itse vitsi tuon kanssa. Forum jäsen kävi jo minun luona. Olen varakas vuokranantaja mutta en mikään miljonääri. Vuokraan 3 yksiötä pääkaupunki seudulla muille. Onhan minulla myös asuntovelkaa mutta nettoomaisuus on jotain 330k-400k (koska on myös asuntovelkaa joka laskee tuota nettoa) välillä joka voi saada boostia jos perin mutta sellaista boostia en halua toivon että sukulaiset elää kauan.

Tarkkaa netto varallisuutta en jaksaisi ihan edes laskea vain sen takia että sinä toivoisit sitä.

En ole miljonääri.

Olenko golddigger? No osittain teoriassa voisin olla. Esim nyt kesäänä ajattelin ensimmäistä kertaa osallistua Suomen Vuokranantaja risteilylle. On se tosi että jos löytäisin varakkaamaan naisen kuin minä niin sitten ehkä en olisi niin julmetun nirso iän esim 40 voisi käytä.

Nimittäin nyt teen myös osa-aikaista työtä. Jos tulisi sellainen vauraus että työtä ei tarvitse ollenkaan tehdä paitsi esim vuokranantaja niin sitten voisin ajatella.

Se ei kuitenkaan ole eka realistinen toive. Realistisempi on että saan kauniin selvästi nuoremman kuin minä sellaisen tyttöystävän ja/tai vaimon joka ei ole varakas.

Mennään nyt asian minun deitti profileissa ei tule mitään esiin että minä olisin golddigger. Jo no en nyt tiedä mitä tapahtuisi jos joku todella varakas ihastuu minun mutta se nyt ei ole suurin unelmani realistisesti se nainen on köyhempi.

En pidä sitä todennäköisenä että siinä risteilyllä joku sinkku nais vuokranantaja joka on vähintäin yhtä varakas kuin minä ihastuu minuun jopa niin paljon että menisi naimisiin minun kanssa. Kai teoriassa kun myös syödään ja juodaan siellä voi tulla sänkyyn naisen kanssa mutta että se kaiken lisäksi vielä tulis vaimo pidän todella epätodenäköisenä jos on varakkaampi kuin minä.
Kuten sanoin, sulla vähän väärä käsitys varakkuudesta. 330-400k on ihan normi varallisuus työssäkäyvälle kun on asunto jne.
Myöskään et ole varakas, koska joudut tekee osa-aikasia töitä elääksesi.
Tää voi tulla aikamoisena pettymyksenä varakkaille deittikumppaneille joille sanot olevasi varakas. Olet aikamoinen catfish siis.
Sama kun ite oot sanonu useemman kerran ettet tykkää lihavista naisista, ja sit deitti sanoo ettei ole lihava, kun kysyt asiasta henkilöltä jolla ei ole kuin naamakuvia. Sitten tapaatte treffeillä ja siä onki vastassa niin lihava ihminen, että tarvii rollaattorin liikkuakseen.

Kuten sanoin, sulla vähän väärä käsitys varakkuudesta. 330-400k on ihan normi varallisuus työssäkäyvälle kun on asunto jne.
Myöskään et ole varakas, koska joudut tekee osa-aikasia töitä elääksesi.
Tää voi tulla aikamoisena pettymyksenä varakkaille deittikumppaneille joille sanot olevasi varakas. Olet aikamoinen catfish siis.
Sama kun ite oot sanonu useemman kerran ettet tykkää lihavista naisista, ja sit deitti sanoo ettei ole lihava, kun kysyt asiasta henkilöltä jolla ei ole kuin naamakuvia. Sitten tapaatte treffeillä ja siä onki vastassa niin lihava ihminen, että tarvii rollaattorin liikkuakseen.
Ahaa nyt ymmärrän mitä tarkoitat. Tosin tuo on nettovarallisuus kun asuntovelat maksettu ja tätä vauhita kun jatkuu niin pääsen kyllä yli 500k. Siihen 500k en ole laskenut mahdollista lisäperintöä mitä en todellakaan toivo saavani toivon että sukulaiset elää 100+ vuotiaiksi.

Google vaikka Upper Middle Class...vauraudessa. Ihan hyvin kuulun siihen joukkoon. Rikas on sitten jos nettovarallisuus on ainakin yli miljona euroa minun mielestä.

Ei minulla ole sana varakas minun deittailu profileissa. Sana "vuokranantaja" kyllä löytyy ja samassa lauseessa totean myös että en ole miljonääri niin ei tule super odotuksia.

Onhan tuo varakasta keskiverto suomalaiseen.

Jos sinun mielestä on varakas vasta kun on selvästi miljonääri ymmärän toki, mutta se on siis tulkintasi niin olkoon niin asiat sen suhteen kai jokainen saa tulkita miten haluaa.

Nyt kun kerran päästin vauhtiin minusta on huvittavaa että Eliittkumppani deittailussa monet pitävät itsensä Eliittinä sen takia että on korkea yliopisto tutkinto?

Tässä on linkki Eliittikumppani treffipalveluun jos joku on kiinnostonut:
Nettitreffit vakavaa parisuhdetta etsiville | EliittiKumppani

No jos on sen lisäksi lääkäri niin jo kyllä on Eliitti myönnetään, mutta pelkkä koulutus yliopistosta ei riitä minusta. Toki myös myönnetään että jos on nuori 24-26 vuotias ja juuri valmistuu niin vaurautta ehkä ei vielä ole ehtinyt kertyä.

Viimeksi muokattu:
.

Asiaankuulumattomana sivuhuomautuksena, 330-400 k€:n varallisuus yhdellä henkilöllä ei ole normi.

Vuonna 2016 kotitalouden, eli useamman ihmisen, mediaanivarallisuus oli hiukan yli 100 k€.

Lainalla ostettu asunto ei ole varallisuutta ellei lainoja vähennetä asunnon hinnasta.

Asiaankuulumattomana sivuhuomautuksena, 330-400 k€:n varallisuus yhdellä henkilöllä ei ole normi.

Vuonna 2016 kotitalouden, eli useamman ihmisen, mediaanivarallisuus oli hiukan yli 100 k€.

Lainalla ostettu asunto ei ole varallisuutta ellei lainoja vähennetä asunnon hinnasta.
Tuossa varallisuudessa oli otettuna huomioon asuntojen hinta ihan kuin ne olisi jo maksettu, vaikkei todellisuudessa ole. En jaksanut alkaa vielä tuostakin asiasta vänkään tämän toisen osapuolen kanssa, koska selittäessä olis menny ikä ja terveys. Helpompi oli vain ilmottaa, ettei toi summa ole ihmeelisempi summa kun tavallisen ihmisen varallisuus, kun on asuntolainat jne maksettu.
Olet oikeassa, että niitä ei voi laskea mukaan kun lasketaan varallisuutta, ellei juurikin lainoja vähennetä asunnon hinnasta.

Tuossa varallisuudessa oli otettuna huomioon asuntojen hinta ihan kuin ne olisi jo maksettu, vaikkei todellisuudessa ole. En jaksanut alkaa vielä tuostakin asiasta vänkään tämän toisen osapuolen kanssa, koska selittäessä olis menny ikä ja terveys. Helpompi oli vain ilmottaa, ettei toi summa ole ihmeelisempi summa kun tavallisen ihmisen varallisuus, kun on asuntolainat jne maksettu.
Olet oikeassa, että niitä ei voi laskea mukaan kun lasketaan varallisuutta, ellei juurikin lainoja vähennetä asunnon hinnasta.
Ei oltu otettu huomioon niin että ne oli jo maksettu. On säästöjä Bank Norwegian. Toiseksi en asu vuokralla. Kolmanneksi asuntovelat ja kaikki muut mahdolliset velat yhteensä ei ole mikään 200k+. Asun todella edullisesti se toki myönnetään asuntoni missä asuu se mitä omistan (esim ei pankkilainaa tai sellaista) arvo on vähemmän kuin keskiverto yksiö Helsingissä esimerkkinä.

En omista edes autoa että sen suhteen todella saita olen, mutta ajokortti minulla on.

Viimeksi muokattu:
Kerätkää vaan varalisuutta, lopulta tulee joku nainen joka huolehtii että se otetaan parempaan talteen.

Löytyisi näitä kunnon vanhan aikaisia nuoria (18-25).. eli ei olisi pilattu kaikella mahollisilla nykyaja muoti hömpötyksillä sun muulla, ja oikealla maalaisjärjellä.. ne ovat valitettavasti harvassa vaan nykyään.

Oli minulla tälläinen täydellinen emäntä, mutta hän halusi jatkaa etelämpänä kaupungissa asumista, mikä minulle ei missään nimessä sovi.. Kokemusta on jo siitä. Eli katsellaan jos sattuisi löytymään josssain vaiheessa vielä..

Olet itse vitsi tuon kanssa. Forum jäsen kävi jo minun luona. ...

Eli saitko jonkin deittimiisun jo jallitettua luoksesi kylään? Oliko rakkautta ensisilmäyksellä vai menikö heti panemiseksi?

Tosiaan kuten aiemmin mainitsin että itse löin Tinderin säppiin kun ei ole aikaa siihen niin ei se mitään tunnu hidastavan. SG17 parjaama face toimi jälleen alustana vkl treffeille, piti leffailla mutta hommahan meni ihan vaan kokkailuksi, viiniksi ja nussimiseksi. Ens kerralla sitten kuulemma leffaillaan - tai edes yritetään. :D

En ymmärrä miten liekeissä sitä onkaan tullut oltua sinkkuuntumisen jälkeen, en oikein ymmärrä mitä mimmit minussa näkee. En prkl ole edelleenkään vuokranantaja mutta siitä huolimatta homma rokkaa.

Tässä vkl mimmissä on kyllä potentiaalia vaikka mihin, tosin pyrin ainakin toistaiseksi vielä pitäytymään sinkkuna. Ja herra Tähtiportille tiedoksi, ei ollut läski ja ikää 23v - liian fiksu pelkäksi leikkikaluksi mutta saahan sitä hauskaakin pitää.

Mites te oikeen lähestytte tuolla ihmisiä? Oon muutamia privoja laittanut mut eipä niitä ole edes avattu :facepalm:

No siis enpä oikein ole tullut edes ajatelleeksi tuota että miten. Itseasiassa itse olen ollut hyvinkin passiivinen aloitusten suhteen. Olisinko pari aloitusta tehnyt itse ja muut ovat tulleet toisen suunnalta.

Taikasana tässä on ehkä tietynlainen aktiivisuus itseä kiinnostavissa ryhmissä, enkä tarkoita mitään "Etsitään panoseuraa" -ryhmää vaan ihan normaaleissa isoissakin yleisryhmissä - tai pienemmissä esim harrastuksiin tms liittyvissä ryhmissä. Tavallaan itseä lähellä olevista aiheista keskustelemalla saa ilmeisen hyvin aiheesta kiinnostuneiden huomion ja keskusteluiden edetessä näköjään kiinnostuskin alkaa heräillä. Siinä on vielä plussana että vähintäänkin aihe yhdistää molempia osapuolia.

Jos itse olen avannut keskustelun niin uskon että on tullut viitattua aiempaan keskusteluun ryhmässä ja siitä homma on ihan luonnollisesti lähtenyt liikkeelle vaikkei ajatuksena edes ole ollut pokailla ketään. Se voikin olla yksi syy koska sellaisen haistaa kauas ja liika yrittäminen paistaa läpi. :D

Esim. tuo vkl kyläillyt mimmi valaisi asiaa kertomalla että mun seurassa tulee olo että voi olla oma itsensä eikä tarvitse stressata, mikä on kuulemma vapauttavaa kaiken kohdatun ja ylläpidetyn teennäisyyden jälkeen. Eli uskoakseni hektisessä nykyelämässä tietynlainen aitous ja oikea kohtaaminen tuntuu olevan varsin harvinaista. Näemme todellakin vielä uudestaan, hänen aloitteestaan enkä yhtään vastustele tuota ajatusta.

Noinhan sen pitäisikin mennä kuten JaySon asian ilmaisi, eikä miettiessä millaisen tinder kuvan laittaa jotta saa enemmän ”matchejä”

Ihmiset saataa olla niin kiireisiä, etteivät yksinkertaisesti ehdi avaamaan privojakaan tai koko fb:tä.

Nää ryhmät mitä tarkoitin oli noita nimenomaan sinkkuryhmiä.

Noinhan sen pitäisikin mennä kuten JaySon asian ilmaisi, eikä miettiessä millaisen tinder kuvan laittaa jotta saa enemmän ”matchejä”

Mahtavaahan se olisi ja näin joskus oletinkin että homma toimii. Todellisuus vaan iskenyt vasten kasvoja kauan sitten, livenä pelkkää kaverikorttia, kaverikorttia kaikkialla. Matchien määrä kiinnostaa sinänsä koska se saisi mielellään olla enemmän kuin se nykyinen (melkein) nolla.

Esim. tuo vkl kyläillyt mimmi valaisi asiaa kertomalla että mun seurassa tulee olo että voi olla oma itsensä eikä tarvitse stressata, mikä on kuulemma vapauttavaa kaiken kohdatun ja ylläpidetyn teennäisyyden jälkeen. Eli uskoakseni hektisessä nykyelämässä tietynlainen aitous ja oikea kohtaaminen tuntuu olevan varsin harvinaista.

Saman tyylisiä kehuja olen myös saanut silloin harvoin kun joku mut hyväksyvä nainen kohdalle sattuu. Viimeksi sanoi jotain että: tuli heti itselle sellanen olo että tässä voi vaan olla eikä tarvitse miettiä omaa itseään tai kroppaansa, että saa vaan vapautua.

Mahtavaahan se olisi ja näin joskus oletinkin että homma toimii. Todellisuus vaan iskenyt vasten kasvoja kauan sitten, livenä pelkkää kaverikorttia, kaverikorttia kaikkialla. Matchien määrä kiinnostaa sinänsä koska se saisi mielellään olla enemmän kuin se nykyinen (melkein) nolla.

Jos naiset/miehet esittää sitä kaverikorttia jatkuvasti niin auttaako siinä se parempi tinder kuva? Kyllä itse ainakin miettisin jotai muuta keinoa apuun joka ei olisi "parempi tinder kuva"

Jos naiset/miehet esittää sitä kaverikorttia jatkuvasti niin auttaako siinä se parempi tinder kuva? Kyllä itse ainakin miettisin jotai muuta keinoa apuun joka ei olisi "parempi tinder kuva"

No tinderissä se asetelma on heti eri, vai tuskinko naiset siellä oikealla laittaessa miettivät että kyllä tää on sit vaa kaveri? Tuota livenä tarkoitin että on just kaveriporukassa / koulussa / harrasteporukassa yms. kun on juttu lähtenyt luistamaan ja miettinyt optimistisesti että tässä vaikuttaa olevan kipinää niin kaverikorttia sieltä on tullut. Eli toisinsanoen ulkonäkökynnyksen yli en ole päässyt. Tinderissä jos tulee match niin voisi olettaa että se ulkonäkökynnys on jo ylitetty?

Statistiikka

Viestiketjuista
284 016
Jäsenet
78 754
Uusin jäsen
Web

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom