Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Vähän ihmetellyt miksi matchin jälkeen ei vastata ekaan viestiin. Ehkä sittenkin ollut vahinko tykäys, on itsellekkin tapahtunut, tosin luulisi siinä vaiheessa poistavan tykkäyksen. Siinä mielessä tuo Tinderin käyttöliittymä pissii, monesti luulee olleensa siinä profiilin näytössä mutta onkin normaali tilassa ja pyyhkinyt sivuille vaikka kuinka monta kanditaattia kun on luullut katsovansa vain sen yhden kuvia. Jokunen kerta mennyt super tykkäyskin väärin kun on sipaissut alhaalta ylös odottaen että aukeaisi profiili :)

Sekin on vähän kummastuttanut että muutama sama henkilö on on tullut vastaan semmoinen 5-6 kertaa vaikka aina mennyt vasempaan.

Muuten toistaiseksi Lumimiehen seikkailu Tinderin maailmassa on ollut rutikuivaa.
Luultavasti siksi, että jengi swaippailee kuin pelaisi jotain peliä. Tai sitten se on vaan nopeaa naamalajittelua ja vasta mätsin kohdalla käydään tarkemmin katsomassa, että mikäs tää tyyppi on.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Miehillä tuntuu olevan aina lähtökohtaisesti negatiivisia kokemuksia Tinderistä. Onko täällä kenelläkään muulla positiviisia kokemuksia?
Itse törmäsin ihan ensin liian moneen tuttuun, mikä oli jo vähän noloa. Vain yhden kanssa tuli juteltua enemmänkin, mutta siinä ole sellaisia elementtejä mitkä ei olisi tullut toimiaan.

Mutta yks kaveri ihan todistettavasti löysi naisen sieltä, ehtivät jo muuttaa yhteenkin. Ja näillä nurkilla se on jo melkoinen saavutus.

Ikä pitää olla näkyvissä:tup:

Itse poistin koko roskan huonona ja tarpeettomana kun löytyi tyttis ilman nettiä, edellinen ja nykyinen.
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Itse törmäsin ihan ensin liian moneen tuttuun, mikä oli jo vähän noloa. Vain yhden kanssa tuli juteltua enemmänkin, mutta siinä ole sellaisia elementtejä mitkä ei olisi tullut toimiaan.
Niin tuttua. Plus että eksä tuntee ne kaikki, joten ei oikein win-win skenaariota mitenkään. Swaippasin sitten itseni pois koko sovelluksesta, ja siirryin perinteiseen tyyliin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Niin tuttua. Plus että eksä tuntee ne kaikki, joten ei oikein win-win skenaariota mitenkään. Swaippasin sitten itseni pois koko sovelluksesta, ja siirryin perinteiseen tyyliin.
Nyt kun sanoit, niin exäkin tuntee suurimman osan noista tutuista. Ei kai siinä jos asuisi isommassa kaupungissa, ja mieli olisi sellainen jaksaa sitä loputonta säätämistä ja mahdollista treffailua, mutta ei onnistu ainakaan minulta näillä hoodeilla. Eikä onneksi tarvitsekaan.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Mutta ikää ei saa kysyä? Vaikka näyttäisi nuoremmalta ja söisi karnosiiniä?
Eka treffeillä ja sitä on tehty myös Tinderin kautta niin en mainitse ikää jos ei kysytä. Jos kysyy vastaan keskikäinen (tarkoittaa vähintäin 30) ja sanon tarkan iän kerron mahdollisesti jos suhteesta tulee todella vakava.

Jos se on yhden yön juttuja ei minusta ikää tarvitse edes kertoa. Ehkäisyä siis kondomia käytän en haluaisi lapsia naisen kanssa ilman että molemmat suunnittelevat sitä.

Noita nettitreffailusta loin muuten uuden profiilin 2 muuhun deittailu palveluu Tinderin lisäksi tänään. En halua paljastaa mitkä ne 2 muuta ovat minusta jokainen saa valita itse mistä eniten pitää.

Tässä yhdessä noissa muissa deittipalvelussa mitä aloin käyttämään tänään kysytään uskonto ja poliittinen suuntautuminen ja sellaisia kysymyksiä tosin nekin on vapaehtoista vastata. Minusta huvittavaa että löysin hyvän ehdokkaan tuosta toisesta nettideittailupalvelusta tänään, mutta poliittinen suuntautuminen on minun vastakohta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Kyllähän noissa deittailujutuissa ikä on aika merkittävä tekijä. Sanotaan nyt että vaikka niin että, en paljoa ikäistäni vanhempaa hakisi, sitten sama toisinpäin - mitään älyttömästi itseäni nuorempaa en myöskään olisi etsimässä, koska kokemuksesta tiedän ettei siitä tulisi yhtään mitään. Joskin nykyinen on huomattavasti itseäni nuorempi:D, silti ikäero ei ole niin suuri että sillä olisi tässä ja nyt niin suurta merkitystä.

En ainakaan jaksaisi alkaa arpomaan toisen osapuolen ikää netissä, ja oletan että toinenkin osapuoli tietää minkä ikäistä seuraa on hakemassa. Näin välttyy hyvin turhalta chattailyltä tai väärinkäsityksiltä.

Kun on rehellinen asioissa, niin säästyy turhilta pettymyksiltä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
No eiköhän se ole lähes kaikille selvä juttu, että ikä merkitsee. Ja se, ett harvalla on sellaiset markkinat, että alkamalla käyttäytymään omituisesti ikää kysyttäessä, ei pilaisi saumojaan täysin. Etenkin jos hakee vielä itseään kymmenen vuotta nuorempaa (eli itse haluaa tietää toisen iän), kaunista, lapsetonta, hoikkaa, konservatiivista, kristittyä ja vuokranantajien liiton jäsentä.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
No eiköhän se ole lähes kaikille selvä juttu, että ikä merkitsee. Ja se, ett harvalla on sellaiset markkinat, että alkamalla käyttäytymään omituisesti ikää kysyttäessä, ei pilaisi saumojaan täysin. Etenkin jos hakee vielä itseään kymmenen vuotta nuorempaa (eli itse haluaa tietää toisen iän), kaunista, lapsetonta, hoikkaa, konservatiivista, kristittyä ja vuokranantajien liiton jäsentä.
No tuo oli hieman lioiteltu.

Poliittinen ja uskontosuuntautuminen on toive minulla nettideittailussa, mutta ei vaatimus.

Ei minun vaatimus nettideittailussa että nainen on hoikka sanoin että kunhan ei ole selvästi lihava ja mieluiten ei toisten lapsia. En myöskään ole sanonut että on pakko olla varakas kuten minä tai jopa rikas (miljonääri) . Köyhä, keskiluokka, varakas tai rikas kaikki käy.
 
Viimeksi muokattu:

Poppamies

Que pasa, ese?
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 722
Keski-ikä – Wikipedia

Ei keski-ikä ole mikään 30. Se 40->mutta taitaa silti osua kohdalleen jos 30 voi sanoa ääneen niin et sä mitään 33 ole.
Miten Tinder suhtautuu profiiliin ilman ikää? Haussa yleensä se on ehtona.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 219
Keski-ikä – Wikipedia

Ei keski-ikä ole mikään 30. Se 40->mutta taitaa silti osua kohdalleen jos 30 voi sanoa ääneen niin et sä mitään 33 ole.
Miten Tinder suhtautuu profiiliin ilman ikää? Haussa yleensä se on ehtona.
Keski-ikä taitaa olla vähän liukuva käsite ja loppupelissä vähän tapauskohtainenkin asia kunkin elämäntilanteestakin riippuen. Esimerkiksi 35-vuotias voi elää "keski-ikäisen elämää" tai sitten hyvin nuorekasta elämää, ja ulkonäkökin voi olla ihan mitä vaan ääripäästä toiseen.

Itse pidän itseäni keski-ikäisenä, mutta nuorekkaana sellaisena... Niinhän me kaikki varmaan tietysti, mutta for real. Ei ole lapsia, hormonit hyrrää ja iho on sileä kuin vauvan pylly. :D

Mitä ikään Tinderissä tulee, niin ikä lienee siellä kuten muuallakin sellainen asia, joka määrittää enemmän naista kuin miestä, vaikkei se reilua olisikaan. Naisen biologian kannalta iällä on aika kiistattoman suuri merkitys. Miehellä taas ei ole niin tarkkaa, ja varttuminen tietyssä mielessä jopa lisää miehen vetovoimaa, mutta se vähän riippuu. Itse olen deittaillut paljon itseäni huomattavasti nuorempia naisia, vaikken naisia suoraan iän perusteella valitsekaan. Mutta jokin kysynnän ja tarjonnan laki tuohon ihmeellisesti johtaa.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Se on tietty yksi juttu, että miten paljon ja kenelle sillä iällä on väliä mutta jos sitä ei suostu kertomaan tai sen valehtelusta jää kiinni niin se on useimmille totaalinen red flag. Erityisen outoa hommasta tekee, jos miehelle on hyvin tärkeää, että naiseen on tietty määrä vuosia ikäeroa mutta ei suostu kertomaan omaa ikäänsä.

Mikään näistä ei tietenkään päde jos on se 32-vee ultimate unelmien poikamies Helsingin kantakaupungista, mallinkasvoilla, nousujohteisella akateemisella uralla ja siinä sivussa pyörittää kuntosalia tai paria. Mutta siinä vaiheessa kun tullaan tänne ihmettelemään mikä Tinderiä vaivaa kun mätsi löytyy vasta maksimihakukantaman päästä niin tuskin on.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
En ymmärrä tosiaankaan tuollaista iän piilottamista. En naiselta enkä etenkään miehen puolelta - mielestäni se kielii tasan epävarmuudesta oman itsensä suhteen. Ehkä vain itse olen niin sujut ikäni kanssa etten ymmärrä koko kriiseilyä.. Jos mies tai nainen näyttää kolmekybäisenä eläkeläiseltä niin ei siinä ikävuosien salaaminen mitään pelasta. Ja vähän sama jos viiskybäisenä on vetreä kuin reilu parikymppinen niin miksi hitossa piilotella numeroita. Ei vaan mene jakeluun..

Itse olen näköjään tällä hetkellä aika onnellisessa asemassa sillä treffiseuraa pääsee oikein valkkaamaan isommasta otannasta, nättejä mimmejä skaalalla parikymppisistä viiskymppisiin. Ja tähän pystyy jopa ilman mitään "karbiinien" syömistä tai vuokranantajaliiton jäsenyyttä. :D

Nimimerkillä toissayönä tumma parikymppinen ja viime yönä punapää. Viikko sitten vanhempi blondi. Ja ensi vkl sama tummatukka ja yksi uusi. Ja koko kattaus käytännössä hyvin nollavaivalla, Tinderin laitoin juuri jäähylle sillä siellä on tällä hetkellä liikaa työsarkaa, aika ei vaan riitä laajempaan palettiin tällä hetkellä.

Stargate2017:lle täsmennyksenä että yksikään noista ei ole läski koska se tuntuu olevan perin olennaista. :D
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 219
Jos iän piilottaa Tinderissä, niin kyllähän siitä voi vähän hidasälyisempikin blondi päätellä, että miehellä on jotain komplekseja ikänsä suhteen ja ikää on melko reilusti... Ja se on varmaan isompi turnoff kuin ikä konsanaan.

Onhan niitä naisiakin, jotka ikänsä piilottaa, ja niihin pätee ihan sama.

Ja vaikka iän piilottaakin, ei se ehkä ohita kuitenkaan naisen hakukriteerejä? Eli jos nainen etsii esim. 20-25 -vuotiaita ja sä olet 39v ja piilottanut ikäsi, et ehkä kuitenkaan ilmesty naisen swaipattavaksi... :)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 360
Jos iän piilottaa Tinderissä, niin kyllähän siitä voi vähän hidasälyisempikin blondi päätellä, että miehellä on jotain komplekseja ikänsä suhteen ja ikää on melko reilusti... Ja se on varmaan isompi turnoff kuin ikä konsanaan.

Onhan niitä naisiakin, jotka ikänsä piilottaa, ja niihin pätee ihan sama.

Ja vaikka iän piilottaakin, ei se ehkä ohita kuitenkaan naisen hakukriteerejä? Eli jos nainen etsii esim. 20-25 -vuotiaita ja sä olet 39v ja piilottanut ikäsi, et ehkä kuitenkaan ilmesty naisen swaipattavaksi... :)
Oon törmännyt sellaiseenkin tapaukseen, että nainen oli kymmenen vuotta vanhempi, kuin tiedoissa oli. 45 vs. 35. Mun mielestä toi oli niin kauhea moka, etten voinut sitä antaa anteeksi. Sitten oli taas niitä, jotka ei ikäänsä halua kertoa edes kysyttäessä. Semmoisetkin jäävät väliin. Onneksi Tider on takana oleva elämää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
66
Itseäni lainaten Mikä tänään vituttaa -ketjussa marraskuulta:

Nainen lähti kävelemään, merkkejä ollut ilmassa mutta kyllähän se lopullinen niskalaukaus kirpaisee. Nähdään kohta sydänsuruja ja nettitreffit -ketjuissa :(:sori:
Kevät ja aurinko saivat sitten vilkaisemaan mikäs on Suomi24:n puolella meno. Tein profiilin ilman mitään sen kummempia tietoja vain hakua käyttääkseni. Huoh, hyvinkin väljillä kriteereillä hakutuloksia 140 (ei edes aluerajausta), joista varmaan ~60 % on samoja profiileja parin vuoden takaa. Hiljaiselta vaikuttaa, ihmiset lienee siirtyneet muiden palveluiden käyttöön.

Noh, mikäpäs tässä :sori:
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Keski-ikä taitaa olla vähän liukuva käsite ja loppupelissä vähän tapauskohtainenkin asia kunkin elämäntilanteestakin riippuen. Esimerkiksi 35-vuotias voi elää "keski-ikäisen elämää" tai sitten hyvin nuorekasta elämää, ja ulkonäkökin voi olla ihan mitä vaan ääripäästä toiseen.

Itse pidän itseäni keski-ikäisenä, mutta nuorekkaana sellaisena... Niinhän me kaikki varmaan tietysti, mutta for real. Ei ole lapsia, hormonit hyrrää ja iho on sileä kuin vauvan pylly. :D

Mitä ikään Tinderissä tulee, niin ikä lienee siellä kuten muuallakin sellainen asia, joka määrittää enemmän naista kuin miestä, vaikkei se reilua olisikaan. Naisen biologian kannalta iällä on aika kiistattoman suuri merkitys. Miehellä taas ei ole niin tarkkaa, ja varttuminen tietyssä mielessä jopa lisää miehen vetovoimaa, mutta se vähän riippuu. Itse olen deittaillut paljon itseäni huomattavasti nuorempia naisia, vaikken naisia suoraan iän perusteella valitsekaan. Mutta jokin kysynnän ja tarjonnan laki tuohon ihmeellisesti johtaa.
Asia selvä! Kylläpäs menevät muuttamaan noita käsitteitä... hah tulevatko sanomaan vuona 2030 että keski-ikä on 60?

No, mutta täsmennetään sanon sitten että olen 30+ nettideittailussa!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
No, mutta täsmennetään sanon sitten että olen 30+ nettideittailussa!
Ja 40+ tai 50+ oikeassa elämässä. Arvasinko tilanteen oikein? Mikä ihme siinä on että se ikä on olevinaan niin vaikea asia? Eikä naiset usein haluakin itsevarman miehen, jollaisena en ainakaan itse pidä kaveria jonka ikä on salaista tietoa. Nopeasti päätellen muitakin asioita tuolloin piilotellaan. Tindereissä ja vastaavissa on hyvä pelata avoimin kortein ja olla suora, sitä arvostetaan yllättävän paljon. Sen tuomista eduista tässä itsekin nautiskelen. :D
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Koko keskustelu pyörii niin absurdilla tasolla, että vaikea tähän on mitään rakentavaa neuvoa antaa. Jos miehelle on naisen ikä tärkeä tieto, pitäisi sen riittää selitykseksi sille, että myös nainen sen tiedon miehestä haluaa. Jotenkin kun on sellainen fiilis, että lievästi haastavasta asemasta ollaan muutenkin deittailemassa niin valehtelulla tai suoralla omituisuudella luultavasti suolaa vaan ne vähätkin mahdollisuutensa.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Ja 40+ tai 50+ oikeassa elämässä. Arvasinko tilanteen oikein? Mikä ihme siinä on että se ikä on olevinaan niin vaikea asia? Eikä naiset usein haluakin itsevarman miehen, jollaisena en ainakaan itse pidä kaveria jonka ikä on salaista tietoa. Nopeasti päätellen muitakin asioita tuolloin piilotellaan. Tindereissä ja vastaavissa on hyvä pelata avoimin kortein ja olla suora, sitä arvostetaan yllättävän paljon. Sen tuomista eduista tässä itsekin nautiskelen.
Häh en ole niin vanha mitä sepität tuo on jo melkein loukkavaa heh.

Luuletko tosiaan että väittäisin että olen hieman yli 30 Tinderissa jos :Dolisin todella vanha 50+?

En kerro kuinka vanha olen ehkä esim 35 ja sanoin olevani 30+ hieman heh.
Karnosiini tekee toki tehtävänsä. Tapasin vanhan luokkatoverin nyt edellisenä viikonloppuna ja hän näytti noin 10 vuota minua vanhemmalta heh:D.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Hitto no siinä tapauksessa en uskalla tuollasiin karnosiineihin koskeakaan! Nyt jo kuulemma vapaalla näytän yli 10v oikeaa ikääni nuoremmalta (kuultu hyvin monesta lähteestä) ja siitä jos vielä karnosiinidoupilla poistaisi yhden kymmenen vuotta niin ikä jäisi mopoiän korville. Sitä en sentään halua joten karnosiinit jääköön tarvitsijoille :D

Niin onkos miten paljon ollut sitä ns. tinder-saalista? Joko ihan kaatoja tai sitten sanotaan vaikka kolmasia treffejä :)
 
  • Tykkää
Reactions: hmb
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 204
Sugardaddy meiningillä onnistuu varmasti paremmin kuin hyvin. Saat kyllä alle parikymppistäkin jos selvästi ilmaiset mitä haet.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
No olen kuullut tuosta Sugar daddy asiasta palautetta yhdeltä mieheltä. Prostituutio on sallittu Suomessa. Kielletty on kuitenkin kirjoittaa tyyliin myyn seksiä hinnalla jne. Käytännössä Sugardaddy on hieman eri toki kuten enemmän kuin girlfriend experience maksettu sellainen. Minä en taatusti olisi sugardaddy kenellekään jos ei ole seksiä. Ei se muuten jonkun 18-22 vuotiaan etsiskeleminen sieltä välttämättä ole hauskaa. Pahimmassa tapauksessa juttelet jonkun ärsyttävän isän kanssa. Sugardaddy on myös noita jotka etsiskelen miljonääriä jolle kelpaa leffa ilta ilman seksiä ja kaikki naiset siellä ei suostu seksiin mutta tuskin saavat silloin pysyviä asiakkaita. Poikkeuksia toki voi olla harvoin jopa aitoa romantiikkaa, mutta tuo dating palvelu on rikkaille tai varakkaille jotka on halukkaita maksamaan. Ei ole normaali dating palvelu kuten esim. Tinder. Minä olen niin varakas että voisin olla jäsen, mutta saa sitä maksettua seksiä helpommin jos sellaista nyt hakee. En väitä tai tunnusta että olen maksanut seksistä. Tämän viestin tarkoitus ei ole loukata ketään ja selitin vain mitä Sugardaddy käytännössä on. Tinder on normaali dating palvelu.
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Tarkennus kun olin kertonut että käytän 2 muuta dating palvelua Tinderin lisäksi niin mitkä ne on en paljasta, mutta eivät heh ole Sugardaddy.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Tarkennus kun olin kertonut että käytän 2 muuta dating palvelua Tinderin lisäksi niin mitkä ne on en paljasta, mutta eivät heh ole Sugardaddy.
No mites sitä tulosta nyt sit syntyy? Sehän tässä kaikkia kanssaveljiä kiinnostaa että maksaako tuo vaivaa vai meneekö panos-tuotossuhde heikoksi. Jos on tinder ja pari muuta deittiprofiilia tulilla niin luulisi olevan säpinää! :)
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Eikä ole. Kiellettyä on myydä seksiä avoimesti julkisella paikalla koska sen katsotaan aiheuttavan järjestyshäiriön.
Mahdollisesti näin, mutta erikseen moni foorumi tai dating site kieltää suoran seksi ilmoituksen laittamisen pystyyn tyylin myyn seksiä hinnalla.

Vai että julkisella paikalla kielletty?
nyt olen tavannut prostituutioita sattumalla Suomessa
A. Ravintolassa Helsingissä en kerro mikä ravintola.
B. Junassa kauko matka jossa nukutaan yöjuna menin Lappiin. Menin kahvihuoneseen sieltä seurasi jopa 2 naista ja kysyi käytävällä että haluanko maksaa seksistä.
C. Torilla jopa Turussa myöhään illalla kun on pimeätä.

Ei nillä ole kylttiä mutta kyllä myvät seksiä sekä Internetissä että saalistavat muuten.
Yleisesti nyt ei ole suurin boomi aika eniten prostituutioita tulee esim. Itä Euroopasta, Venäjältä ja kevät, kesä ja syksy on suosittu kun on lämmintä tulla Suomeen.

Olen asunut vuosia ennen pääkaupunki seudua.
Vantaa on erikseen raaka alue tunnettu huumeista. Helinsinki on sinscity prostituutioita on varmaan satoja mutta Espoo, Helsinki ja Vantaa on täynnä prostituutioita.

Turussa on vähän prostiuutiota verrattuna Helsinkiin. Ne aina haistaa minut kun saaliin tuossa se vuokranantaja on.

No niin siis helposti vastaa ei kiitos jos ei kiinnosta.
No mites sitä tulosta nyt sit syntyy? Sehän tässä kaikkia kanssaveljiä kiinnostaa että maksaako tuo vaivaa vai meneekö panos-tuotossuhde heikoksi. Jos on tinder ja pari muuta deittiprofiilia tulilla niin luulisi olevan säpinää
Säpinää on nyt yksityis asia, mutta ei taida olla läheskään yhtä paljon kuten sinulla kun hehkutat sitä niin paljon. Vasta viime lauantaina kirjoitin edes että olen juuri aloittanut käyttämään Tinderiä.

Jos puhutaan vaimo ehdokkaasta niin paras ehdokas Thaimaasta nainen puhuu englantia täydellisesti ja on työpaikka ja on koulutettu. Ulkonäön perusteella yhtä vaalea iho kuten esim. Etelä Korea ja Thaimaassa asuu myös niitä jolla on kiinalaiset vanhemmat. Tämä vaimo ehdokas dating palvelun kautta tutustuttu vaikuttaa parhaalta tähän menessä. Ei ole köyhä nainen niin sanottu varakkaampi Thaimaassa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
@Stargate2017 :
Vaimoehdokas? Olettehan jo tapailleet pidempään vai meinasitko suorilta naimisiin? :D "Varakkaampi thaikku" nyt ei vielä ehkä järin paljoa kerro, siellä kun tuo tulotaso on aavistuksen matalampi kuin täällä kylmässä ja karussa Pohjolassa. Taisit mainita aiemmin että tulotasolla ei sinulle ole väliä mutta kummasti sitä tunnut painottavan tälleen deittisaittien tipuissakin.

Itselle sillä ei rehellisesti ole merkitystä sen pisteen jälkeen josko suunnilleen elantonsa tienaa. Mimmejä on ollut todella kovista tuloluokista ja Westendin "pappa betalar" -tytöistä mutta itse en pysty viehättymään tuollaiseen maalliseen puoleen, eli se ei vaikuta mihinkään. Tinder ja muut vastaavat deittisovellukset ovat ennemmin pelikenttä ja sieltä löytyy ajanvietettä - jos joku kolahtaa enemmän niin se on vain plussaa. :)
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
@Stargate2017 :
Vaimoehdokas? Olettehan jo tapailleet pidempään vai meinasitko suorilta naimisiin? :D "Varakkaampi thaikku" nyt ei vielä ehkä järin paljoa kerro, siellä kun tuo tulotaso on aavistuksen matalampi kuin täällä kylmässä ja karussa Pohjolassa. Taisit mainita aiemmin että tulotasolla ei sinulle ole väliä mutta kummasti sitä tunnut painottavan tälleen deittisaittien tipuissakin.

Itselle sillä ei rehellisesti ole merkitystä sen pisteen jälkeen josko suunnilleen elantonsa tienaa. Mimmejä on ollut todella kovista tuloluokista ja Westendin "pappa betalar" -tytöistä mutta itse en pysty viehättymään tuollaiseen maalliseen puoleen, eli se ei vaikuta mihinkään. Tinder ja muut vastaavat deittisovellukset ovat ennemmin pelikenttä ja sieltä löytyy ajanvietettä - jos joku kolahtaa enemmän niin se on vain plussaa. :)
No tuota jo sanoin noin tulotasosta,mutta tarkoitin Suomessa ei ole väliä. Thai kulttuurissa on tapana että suvusta pidetään huolta. Kaikenmoinen etä deittailu (online dating) ei auta tekemään päätöstä ja pitäisi tavata tuo nainen mutta sattumalta haluan matkustaa Asiaan tänä vuonna.

Tietysti seurustelen naisen kanssa ennen kun menisin naimisiin ja vaatisin naima sopimuksen vauraudesta jos vähemmän varakkaampi nainen.

Jos se on varakkaampi suku ei ole huolta että kinuvat rahaa jatkuvasti.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Niin siis thaimaalainen, joka on Thaimaassa, ei mikään tinderideitti 30km säteeltä? Me taidetaan puhua vähän eri termeillä :D
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 412
Niin. Melko sählinkiä tuntuu täällä osalla olevan.

Onneksi itsellä tuntui nyt onni onni potkineen.
Löytyi eräs ihana nainen elämään. Tinderissä alunperin tavattiin, ei silloin leimahtanut, mutta somessa muutama kuukausi myöhemmin otti yhteyttä ja tavattiin ihan ystävinä pari kertaa... Jotenkin karkasi touhu käsistä ja nyt tavataan useampi kerta viikossa:happy: (ihan romanttisissa merkeissä, ettei joku koiranleuka aisurista, tai vastaavasta ala vinoilla).
Toki joku voisi olla pettynyt; onhan daami pari vuotta itseäni vanhempi, mutta ulkonäön puolesta menisi 5v nuoremmastakin kaiketi.
Erittäin mukava, älykästä keskusteluseuraa, hoikka, mutta naisellinen... muut ihanuudet jääköön mainitsematta:D
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Niin siis thaimaalainen, joka on Thaimaassa, ei mikään tinderideitti 30km säteeltä? Me taidetaan puhua vähän eri termeillä :D
Tämä threadi ei ole vain Tinder deittailu. Kaikki Online deittailu ja kyllä se nainen on isossa kaupungissa Thaimaassa ja on keskusteltu vain Online deittailun kautta tähän mennessä. Toki kokeilen onneani myös Suomessa heh ja ei mitään lopullisia päätöksiä ole tehty.

Eri sfääreihin? Hyvä näin että ei ole vain Suomessa kaikkinen feministi naisten kanssa heh:D. Laitoin yhteen deittipalveluun että en hyväksy jos on edes vähäkään feministi. Taitaa olla Tinder fan boys jotka valittaa:rolleyes:.
 

mäggäri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 374
Thaikut yms tummat jakkaranaamat epätoivoisten hommia, mutta noin muutoin ulkomaalaiset ns. maksimit suomalaisia naisia eellä. :cigar:
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Ihan jokainen Thaimaasta käsin suomipoikaa "nettideittaileva" nainen menee kategoriaan postimyyntimorsian vaikka olisi miten hyvätuloin paikallisella asteikolla.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Ihan jokainen Thaimaasta käsin suomipoikaa "nettideittaileva" nainen menee kategoriaan postimyyntimorsian vaikka olisi miten hyvätuloin paikallisella asteikolla.
Voit toki uskoa noin jos haluat. Tuolla logikalla voisin yleistää suomi naiset on vain sellaisia panokoneita ja sitten muuten ärsyttäviä feministejä. Se ehdokas jota katselen niin iho on vaalea kuin suomalaisen vähemmistö Thaimaassa on kiinalaista sukujuurta ja jotkut on yhtä vaaleita kuin Etelä Korealaiset.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
@Stargate2017 , mitä luulet miten vaikuttaa tuollainen "No feminists allowed" teksti deittiprofiilin osana? Voin taata että kovin moni ihan normaalikin mimmi skippaa ilmoituksesi ihan tuon ahdasmielisyyden perusteella mikä lienee ihan hyvä johtopäätös yhden lyhyen lauseen perusteella. :)

Vai onko niin että karsit tuolla puolet edes jotenkuten tykkäystä ajattelevista ja keskityt vain niihin Thaimaan timantteihin? Voi olla että tulosta ei ihan helpolla synny.

Miksi ei vaan voi olla avoimin mielin ja katsoa mitä vastaan osuu jos on osuakseen? Se on ainakin itsestä tämän homman mielenkiintoisin osuus enkä kadu sitten niin hetkeäkään. Asiat toki voi joko tehdä vaikeasti, kalliisti ja tehottomasti - tai sitten laittaa prosessin kuntoon ja keskittyä työn hedelmiin. Ehkä oppia itsestäkin jotain uutta matkalla. :)
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
@JaySon on tuossa ihan oikeassa. Suurin osa naisia ei ole niin feministisiä, että netistä asiaan tutustunut edes sitä huomaisi. Sen sijaan suuri osa on juuri niin feministisiä, että sutaisee välittömästi vasemmalle jos mies ilmoittaa sen erityiseksi ongelmaksi.

Muuten noista Thaimaan naisista, se on ihan sama mikä on kasvojen vaaleusaste jos se netin yli yrittää hankkiutua suhteeseen ei niin kuumaa kamaa olevan suomalaisen kanssa.
 

mäggäri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 374
Vaikka ei mikään Mr. Finland taas olisikaan, mutta hyvät herrat, panostakaa siihen omaan hyvinvointiin eli vähän muotoa ruhoon ja jumppaamaan mars.

Saanti raketoi ns. maksimit ja ihmettelette mistä näitä naaraita oikein tulee. :joy:


Saattaa olla pientä kokemuspohjaa jolla huudella, että se naama tuntuu olevan lopulta yllättävän vähäpätöinen tekijä. :vihellys:
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Vaikka ei mikään Mr. Finland taas olisikaan, mutta hyvät herrat, panostakaa siihen omaan hyvinvointiin eli vähän muotoa ruhoon ja jumppaamaan mars.

Saanti raketoi ns. maksimit ja ihmettelette mistä näitä naaraita oikein tulee. :joy:


Saattaa olla pientä kokemuspohjaa jolla huudella, että se naama tuntuu olevan lopulta yllättävän vähäpätöinen tekijä. :vihellys:
Olen palkannut Personal Trainerin nyt vuonna 2019 ja koko ajan oikean suuntaan olen menossa heh harjoittelen kuntosalissa 5 kertaa viikossa. En vain nosta painoja vaan juoksen, cycling, bodycombat
BODYCOMBAT™ - ELIXIA
jne.

Kyllä on hyvä näyttää hyviltä kuvissa nettideittailussa. Päivitän kuvia tarpeen mukaan kun edistystä tulee.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Mäggärin kanssa samoilla linjoilla siinä että kandee edes vähän katsoa ettei itse näytä koivun kyljestä repäistyltä, noin niinkuin ylipäätään. :D Salille en itse jaksa lähteä rautaa nostelemaan emäntien takia mutta muuten on säkällä pysynyt kroppa ihan suht tikissä.

Pieni vilkaisu peiliin ei toki tee pahaa kenellekään mutta liikaa ei kannata alkaa pumppaamaan ns. vääristä syistä, siinä hajottaa päänsä ja motivaationsa. Se riittää että itellä on hyvä olla eikä stressaile turhia fysiikkaansa, se nimittäin näkyy ulospäin epävarmana käytöksenä.

En tiedä mistä on noin viimeisen puolen vuoden aikana itselle tullut olo että oon ns. ihan riittävän hyvä. Ehkä osin exästä joka oli ulkoisesti varsinainen timantti ja se valoi uskoa että saumaa on. Ja onhan sitä näköjään - ainakin paljon enemmän mitä oletin vaatimattomana "herras"miehenä. :D

Se vielä tuon Tähtiportti2017 innoittamana on pakko mainita että valtaosa mimmeistä ei todellakaan ole kiinnostunut keskustelemaan rahasta tai omaisuudesta. Ne joilla sitä ei ole, eivät ole asiasta kiinnostuneita. Ja ne joilla sitä löytyy eivät myöskään ole kiinnostuneita tuosta tylsästä ja rahvaanomaisesta aiheesta. Ne joita aihe kiinnostaa ovat enemmän tuota kullankaivaja-osastoa joka haluaa varmistaa että ukolla mahdollisesti olisi jotain varallisuutta lokkeiltavaksi ja vaivannäöstä olisi tiedossa edes jotain kompensaationta. Sen jälkeen aihe on heillekin täysin yhdentekevää. :D
 

mäggäri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 374
Olen palkannut Personal Trainerin nyt vuonna 2019 ja koko ajan oikean suuntaan olen menossa heh harjoittelen kuntosalissa 5 kertaa viikossa. En vain nosta painoja vaan juoksen, cycling, bodycombat jne.
Se on ihan ok vaihtoehto, youtubea yms "Lihaskuntoharjoittelun anatomia"-kirjaa jne tutkinut aikani. Youtubessakin kannattaa olla kyllä vähän katsotunymmärtämistä eikä kaikkea kannata ihan ykösellä sulattaa, mutta helposti löytyy fiksua ns. kuinka-teet-oikein-ohjeistusta.

Ketjuun liittyen, itsellänihän on vuosia ollut tinderiin ichiban, koittaa sitä accoa tehdä/aktivoida facebookilla tai sitten puhelinnumerolla. FB:n poistin ja puhelinnumeroa ei välttämäti napostele vaihtaa saati prepaidia hommata. Enkä ole edes perseillyt Tinderissä huutelemalla tappouhkauksia tai yhtään mitään pelletouhua. Mutta sou not. :kahvi:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Vaimo Thaimaasta? 8 vinkkiä kun mielessä on thaimaalainen nainen | Treffimaisteri

Siinä näkökulmaa thaikuista, jopa linkkikin löytyy mistä saa sen vaimon hankittua, plussat ja miinukset on myös kerrottu. Thaimaa on melko köyhä maa ja sieltäkin monesti tulee vaimoainesta rahan perässä. Kyllä sen vaimoehdokkaan varallisuus tulisi tarkistaa huolella, ja katsella täältä suomesta koulutusta vastaavaa työtarjontaa, ettei ihan elätettäväksi jäisi.
Rahastahan on muuten helppo valehdella netissä, kuten monesta muustakin asiasta. Sehän se pommi olisikin jos tuliaisina olisikin prostituoitu vailla mitään muuta osaamista kuin jonkinlainen englannin kielen taito.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Vaimo Thaimaasta? 8 vinkkiä kun mielessä on thaimaalainen nainen | Treffimaisteri

Siinä näkökulmaa thaikuista, jopa linkkikin löytyy mistä saa sen vaimon hankittua, plussat ja miinukset on myös kerrottu. Thaimaa on melko köyhä maa ja sieltäkin monesti tulee vaimoainesta rahan perässä. Kyllä sen vaimoehdokkaan varallisuus tulisi tarkistaa huolella, ja katsella täältä suomesta koulutusta vastaavaa työtarjontaa, ettei ihan elätettäväksi jäisi.
Rahastahan on muuten helppo valehdella netissä, kuten monesta muustakin asiasta. Sehän se pommi olisikin jos tuliaisina olisikin prostituoitu vailla mitään muuta osaamista kuin jonkinlainen englannin kielen taito.
Kuvissa esiintyvät naiset eivät ihan vastaa sitä tyypillistä tuontivaimoa Prismassa jonkun tuulipuku-reijon imussa :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Kuvissa esiintyvät naiset eivät ihan vastaa sitä tyypillistä tuontivaimoa Prismassa jonkun tuulipuku-reijon imussa :D
Totta, kaikki mikä on internetissä, ei välttämättä ole totta:D Sivustoon sen paremmin tutustumatta vaikea sanoa minkälaista kuvankäsittelyä, tai lainailua siellä käytetään. Jos suomessakin naiset filtteröi naamaansa "vähän" erinäköiseksi niin mikseipä tuollakin.

Itse kun en koskaan ole thaimaassa käynyt, niin hankala sanoa mitä siellä oikeasti on. Mutta kuten treffimaisterin sivuilla sanotaan, niin iällä ei ole niin merkitystä, joten sitäkään ei tarvitse sanoa. Riittänee kun vakuuttaa olevansa varakas, niin eiköhän siellä saa rumempia potkia pois jaloista:vihellys:

Mikseipä muuten vaikka venäjältä, onhan sielläkin varsin nättejä tapauksia, eikä tarvi matkustaa maailman ääriin. Sillekin deittailulle on sivustonsa.

30.000 Vaimoa Venäjältä! Löydä sielunkumppanisi Täältä. Liity Nyt Ilmaiseksi.

Nämä em. linkit tosiaan vaimon hakemista, toki jokainen varmaan ymmärtää tutustua ensin ja sitten vasta vihille. Tinderistä nyt voi hakea vaikka pelkkää seksiseuraa. Lomamatkalta thaikkulaan nyt voi mennä vaan polkemaan maksullisia lady boyta, tai naisia - makunsa mukaan.
 

mäggäri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 374
Totta, kaikki mikä on internetissä, ei välttämättä ole totta:D Sivustoon sen paremmin tutustumatta vaikea sanoa minkälaista kuvankäsittelyä, tai lainailua siellä käytetään. Jos suomessakin naiset filtteröi naamaansa "vähän" erinäköiseksi niin mikseipä tuollakin.

Itse kun en koskaan ole thaimaassa käynyt, niin hankala sanoa mitä siellä oikeasti on. Mutta kuten treffimaisterin sivuilla sanotaan, niin iällä ei ole niin merkitystä, joten sitäkään ei tarvitse sanoa. Riittänee kun vakuuttaa olevansa varakas, niin eiköhän siellä saa rumempia potkia pois jaloista:vihellys:

Mikseipä muuten vaikka venäjältä, onhan sielläkin varsin nättejä tapauksia, eikä tarvi matkustaa maailman ääriin. Sillekin deittailulle on sivustonsa.

30.000 Vaimoa Venäjältä! Löydä sielunkumppanisi Täältä. Liity Nyt Ilmaiseksi.

Nämä em. linkit tosiaan vaimon hakemista, toki jokainen varmaan ymmärtää tutustua ensin ja sitten vasta vihille. Tinderistä nyt voi hakea vaikka pelkkää seksiseuraa. Lomamatkalta thaikkulaan nyt voi mennä vaan polkemaan maksullisia lady boyta, tai naisia - makunsa mukaan.
Tai mennä poljettavaksi. :vihellys:

@Luumi
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Itselleni ei ole vielä kyllä tullut Suomessa sen näköistä thai-naista vastaan, että olisi edes etäisesti tehnyt mieli. Varmaan tuohon liittyy samankaltaista harhaa/toiveajattelua kuin siihen aikoinaan esitettyyn heittoon "mitäs jos meille tuotaiskin pakolaisia ukrainasta, ei taida vaan feministeille kelvata kun tulis pitkäsääristä blondia!!1". Kauneus on valitettavasti aika universaalia valuuttaa ja maailma aika "connected" siinä mielessä, että mitään yllätyshyvää diiliä on vaikea saada vahingossa aikaiseksi ;)
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
557
Ihmettelen vaan missä vika, kun eun ulkopuoli tuntuu olevain ainoa nähty vaihtoehto pariutumisongelmaisille. Eikö oikeasti puolesta miljardista inehmosta löydy ketään vai onko kasetti tai nähdyt käsikortit niin huonot ettei toivoa ole kuin passilla ostaa parisuhde?

Onhan se surullista ja aika vaarallista taloudellisesti, jos ainoa mikä pitää vaimoketta kotona on uuden maan passin odotus tai pariutumisongelmaisen lompakko.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 677
Viestejä
4 208 015
Jäsenet
70 934
Uusin jäsen
pite

Hinta.fi

Ylös Bottom