Nettitreffit + Tinder

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Huomautus - se estolistaus on suositeltavaa tehdä ihan ilman erillistä provosoivaa mainostamista
Vittu tätä tähtiporttia, pakko pistää estolistalle kun paskoo tämän ketjun lukukelvottomaksi!
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Joskus pari vuotta sitten, kun Tinderillä vielä satunnaisesti näppäilin toosaa, kohtasin yhden baarin ulkopuolella tupakalla yhden mimmin, joka kysyi multa heti kärkeen oonko pinnallinen. Olin tietysti että "jaa kuinka niin?" No olin kuulemma hänelle lähiaikoina painanut superlikeen ei.

Sillä, että kyseinen henkilö oli joku 100kg sprayruskettunut duckface tyyliin Tuksu, ei hänen mielestään sitten ollut asian kanssa mitään tekemistä, vaan mun oli pakko olla pinnallinen... :D
Perus nainen siis, noille vaan kannattaa sanoa suoraan miten asia on, ei toki haukkumalla, mutta harvoin toki se totuus kivalta kuulostaa sieltä pilvilinnoista.
 
Liittynyt
25.11.2018
Viestejä
291
Onkohan nämä 100 kiloa painavat keijukaiset sitä samaa porukkaa, jotka lähtevät normaalipainoisten kavereidensa kanssa yökerhoon ja istuvat siellä naamat happamana, siideriä lipittäen, koska kukaan mies ei osoita heihin mitään kiinnostusta. Ja tuntuu, etteivät he edes tiedä miksi he eivät kiinnosta miehiä. Jos kotona on peili, niin sekin on ilmeisesti paraabeli.

Niin ja tietenkin, nämä aloittavat "lähdetään jo kotiin" ruinaamisen, kun kavereilla on hauskaa seuralaistensa kanssa.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 314
Jotenkin tuntuu että minusta tuntuvat kiinostuvat vain noi ylipainoiset naishenkilöt, vähän niinkuin ylipainomagneetti mhhhh.
Kumminkin olen sen verran pinnallinen että kyllä vastapuolen pitää omaan silmään näyttää kauniilta.

Viime aikoina tainut olla tuo Tinder vähän "rikki" kun lähes samat naiset on pyörinyt pari, kolme päivää. Ihan sama onko laittanut oikealle vai vasemmalle niin seuraavalla kerralla sama henkilö tulee taas vastaan.

Pikkaisen tekisi mieli tehdä tälle Lumimiehelle profiili Tinderiin ja katsoa mikä on vienti. Harmi kun ei voi enään tehdä lumiukkoja että saisi lisää kuvia profiiliin :D.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
557
Tinder kyllä kannattaa jättää omaan arvoonsa jos ei ole nainen, tai selkeästi matemaattisen keskiarvon paremmalta puolelta kuvissa. Siihen okcupidin paperiin viitataan jatkuvasti mutta taitaa tuolla olla vielä rumempia noi tilastot, kun koko pointti apissa on olla pinnallinen

Huomattavasti parempiin tuloksiin se alle "naisten keskiarvon" väki pääsee kun hankkii selkärangan ja hakee seuraa ihan irl maailmasta vaikka tulisikin turpaan vähän enemmän kuin netissä roikkumalla.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Onkohan nämä 100 kiloa painavat keijukaiset sitä samaa porukkaa, jotka lähtevät normaalipainoisten kavereidensa kanssa yökerhoon ja istuvat siellä naamat happamana, siideriä lipittäen, koska kukaan mies ei osoita heihin mitään kiinnostusta. Ja tuntuu, etteivät he edes tiedä miksi he eivät kiinnosta miehiä. Jos kotona on peili, niin sekin on ilmeisesti paraabeli.

Niin ja tietenkin, nämä aloittavat "lähdetään jo kotiin" ruinaamisen, kun kavereilla on hauskaa seuralaistensa kanssa.
Foorumilla lukemani perusteella kaikille naisille on jonossa ottajia :vihellys:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Foorumilla lukemani perusteella kaikille naisille on jonossa ottajia :vihellys:
Tai siis nämä siiderivalaat on kyllä valmiita yhdyntään ilman sen kummempaa suostuttutelua. Siinä kohtaa kun promillet on itsellä kohdillaan niin mikä jottei. Kunhan on on edes jonkun näköinen ja osaa käyttäytyä, niin nus nus. Kunhan kattoo vaan että niistä pääsee eroon samantien.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Tai siis nämä siiderivalaat on kyllä valmiita yhdyntään ilman sen kummempaa suostuttutelua. Siinä kohtaa kun promillet on itsellä kohdillaan niin mikä jottei. Kunhan on on edes jonkun näköinen ja osaa käyttäytyä, niin nus nus. Kunhan kattoo vaan että niistä pääsee eroon samantien.
Minulla on kaksi ystävää jolla on enemmän tai vähemmän ylipainoisia naisystäviä. Ei taida olla mitään 100 kiloisia mitä mainitsitte ja en halua loukata ketään, mutta sanotaan nyt jos menisi minun Personal Trainerin luo kuntosalissa ja halua kuulla totuuden niin tuomio on ylipainonen.

Miksi asia sitten heillä toimi hyvin? Kaikilla rakkaus ei ole vain pinnallista. Mahdollisesti vaikka naisella on selvästi ylipainoa kasvot ovat myös suhteellisen kauniita ainakin poikaystävän mielestä asia on näin.

Nainen pitää myös samoista asiosta esim. Tv sarjat esim. Game of Thrones, elokuvat, musiikki... lautapelit ja Magic The Gathering korttipeli... samat harrastukset paitsi eivät ehkä juuri harrasta sitä urheilua.

Nainen on siis samat harrastukset noin 90% auttaa ihan kummasti uskokaa pois. Annetaan esimerkki. Sanotaan sinun intohimosi on autot. Nainen suorastaan on asiantuntija autoissa ja mieliaihe on puhua autoista.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Minulla on kaksi ystävää jolla on enemmän tai vähemmän ylipainoisia naisystäviä. Ei taida olla mitään 100 kiloisia mitä mainitsitte ja en halua loukata ketään, mutta sanotaan nyt jos menisi minun Personal Trainerin luo kuntosalissa ja halua kuulla totuuden niin tuomio on ylipainonen.

Miksi asia sitten heillä toimi hyvin? Kaikilla rakkaus ei ole vain pinnallista. Mahdollisesti vaikka naisella on selvästi ylipainoa kasvot ovat myös suhteellisen kauniita ainakin poikaystävän mielestä asia on näin.

Nainen pitää myös samoista asiosta esim. Tv sarjat esim. Game of Thrones, elokuvat, musiikki... lautapelit ja Magic The Gathering korttipeli... samat harrastukset paitsi eivät ehkä juuri harrasta sitä urheilua.

Nainen on siis samat harrastukset noin 90% auttaa ihan kummasti uskokaa pois. Annetaan esimerkki. Sanotaan sinun intohimosi on autot. Nainen suorastaan on asiantuntija autoissa ja mieliaihe on puhua autoista.
Tunnen minäkin toki ylipainoisia naisia/miehiä - jotka ovat ihan hyvissä suhteissa ja onnellisia siinä, eikä siinä mitään vikaa ole.

Aiemmissä kirjoituksissa lähinnä pohdittiin sitä miten lihava sinkku on helppo saalis baarista yhden yön panoksi, kun se ei usein saa, oletettavasti, niin mikseipä sille kelpaisi joku random heppu joka nyt suostuu sitä köyrimään. Se on win win kummallekin. Toki ei tarvitse baariin lähteä, eiköhän saman voi tehdä netissäkin. Täälläkin on muistaakseni kuvakaappauksia keskusteluista aiheeseen liittyen.

Miten sun deittihommat etenee muuten?
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Tunnen minäkin toki ylipainoisia naisia/miehiä - jotka ovat ihan hyvissä suhteissa ja onnellisia siinä, eikä siinä mitään vikaa ole.

Aiemmissä kirjoituksissa lähinnä pohdittiin sitä miten lihava sinkku on helppo saalis baarista yhden yön panoksi, kun se ei usein saa, oletettavasti, niin mikseipä sille kelpaisi joku random heppu joka nyt suostuu sitä köyrimään. Se on win win kummallekin. Toki ei tarvitse baariin lähteä, eiköhän saman voi tehdä netissäkin. Täälläkin on muistaakseni kuvakaappauksia keskusteluista aiheeseen liittyen.

Miten sun deittihommat etenee muuten?
Jaa no koetetaan keksiä päivää jolloin tavataan sen kanssa joka asuu Tinderin mukaan 50 km etäisyydellä. Ongelma on että naisella on joku outo vuorotyö myös viikonloppuisin ja minulla taas stressiä uudesta työpaikasta jonka aloitin tällä viikolla. Me koetetaan tavata ehkäpä Pääsiäisenä jos ei muuten on se ainakin minusta kiinnostunut kun koettaa sopia minun kanssa treffiä Tinderin kautta. Suhteellisen kaunis, mutta ei Miss Suomi tai mallin tasoinen kaunotar. Ei yhtään ylipainoinen ja olen nirsompi, kuin minun ystäväni.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
Nainen pitää myös samoista asiosta esim. Tv sarjat esim. Game of Thrones, elokuvat, musiikki... lautapelit ja Magic The Gathering korttipeli... samat harrastukset paitsi eivät ehkä juuri harrasta sitä urheilua.

Nainen on siis samat harrastukset noin 90% auttaa ihan kummasti uskokaa pois. Annetaan esimerkki. Sanotaan sinun intohimosi on autot. Nainen suorastaan on asiantuntija autoissa ja mieliaihe on puhua autoista.
Miksi täytyis tykätä samoista asioista? En jaksais kattella kyl akkaa jonka kans pitäs viettää 24/7 yhdessä ja harrastaesssa samoja asioita.
Joitain samankaltaisuuksia on ihan jees olla, mut liika on liikaa.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 407
@Juha Kokkonen voisi tehdä asialle jotain muuta kuin jaella huomautuksia ihmisille jotka yrittää keskustella, toisin kun yksi joka spämmää 90% ohi aiheen mutta saa jatkaa:facepalm:
Mitä nyt tässä ketjua ollaan ylläpidon voimin seurailtu, kyseisen käyttäjän viestit ovat kyllä riittäviltä osin liittyneet ketjun aiheeseen eivätkä riko sääntöjä ja lisäksi muut käyttäjät ovat pitäneet vuoropuhelua yllä esittämällä kysymyksiä. Oma viestisi oli sen sijaan täysin asiaton, eikä edesauttanut mitenkään mahdollisen ongelman ratkaisemisessa.

Tästä voi tarvittaessa jatkaa moderointiketjussa, tämä on väärä paikka linjauksista keskustelemiseen.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 586
Vittu tätä tähtiporttia, pakko pistää estolistalle kun paskoo tämän ketjun lukukelvottomaksi!
@Juha Kokkonen voisi tehdä asialle jotain muuta kuin jaella huomautuksia ihmisille jotka yrittää keskustella, toisin kun yksi joka spämmää 90% ohi aiheen mutta saa jatkaa:facepalm:
Sen sijaan, että itse häiriköit ja sotket tätä keskustelua niin käytä foorumin ignore-toimintoa, joka jättää tietyn käyttäjän viestit huomioimatta:

https://bbs.io-tech.fi/members/stargate2017.15819/ignore
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Miksi täytyis tykätä samoista asioista? En jaksais kattella kyl akkaa jonka kans pitäs viettää 24/7 yhdessä ja harrastaesssa samoja asioita.
Joitain samankaltaisuuksia on ihan jees olla, mut liika on liikaa.
Kyllä olet toki oikeassa myös minusta. Tämä nainen esimerkkinä joka on ystäväni tyttöystävä pitää Game of Thrones ja joistakin muista samoista asioista. Tämä nainen taas ei pidä kauhu elokuvista ja minä ja ystäväni katsotaan todella paljon kauhu ja toiminta elokuvia.

Onhan se ulkonäkö minulle tärkeämpää kuin ystävilleni nettideittailussa. En minäkään haluaisi 24/7 suhdetta. Tavallisesti sitten viimeistään jos nainen on sellainen shoppailija vaatteita ostetaan aina silloin tällöin miehet minut mukaan lukien ei todellakaan halua osallistua sellaiseen.

Jo onhan se hyvä jos on kaunis nainen, mutta saisi mielellä olla jotain muuta innostusta siitä kuin se että nussitaan jos aikoo olla vakampi pitempi suhde ja ei vain Tinder nussimiskone.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Jaa no koetetaan keksiä päivää jolloin tavataan sen kanssa joka asuu Tinderin mukaan 50 km etäisyydellä. Ongelma on että naisella on joku outo vuorotyö myös viikonloppuisin ja minulla taas stressiä uudesta työpaikasta jonka aloitin tällä viikolla. Me koetetaan tavata ehkäpä Pääsiäisenä jos ei muuten on se ainakin minusta kiinnostunut kun koettaa sopia minun kanssa treffiä Tinderin kautta. Suhteellisen kaunis, mutta ei Miss Suomi tai mallin tasoinen kaunotar. Ei yhtään ylipainoinen ja olen nirsompi, kuin minun ystäväni.
No 50 kilsaa nyt on aika vähän kuitenkin. Noi vuorotyöt on kyllä hankalia ainakin silloin kun pitäisi sitä omaa elämääkin olla. Vaan niinhän se menee että töitä silloin viikolla ja viikonloppuisin. Been there, done that. Eikä se pyhäpäiviä paljon katso milloin työvuoro ei salli.
Jotenkin itse en edes kiinnostuisi missi tyyppisestä naisesta, sellainen ns. naapurin tyttö on enemmän makuun. Noilla turhankin kauniilla voi olla kovin omituiset käsitykset itsestään, jos kovin kaunis on. Sellainenkin tullut kokeiltua, ja siitä ei mitään hyvää seurannut. Kun korvien välissä ei ollut muuta kun minä minä.

Mutta eihän noista tiedä ennenkun tutustuu irl, sitten vasta näkee mikä on ja miten kemiat kohtaa. Eikä kannata pitää hirveää kiirettä kaiken kanssa. Yks kaveri on sarjadeittailija. Pitkän suhteen jälkeen aivan kaikki nettideitit on edenneet jonkinlaiseen suhteeseen, sitten bänks ja samantien uutta metsästämään. Sanon sille joskus että pidä edes viikko taukoa ja mieti. Mutta ei..
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
478
Miksi täytyis tykätä samoista asioista? En jaksais kattella kyl akkaa jonka kans pitäs viettää 24/7 yhdessä ja harrastaesssa samoja asioita.
Joitain samankaltaisuuksia on ihan jees olla, mut liika on liikaa.
Olen osittain eri mieltä. On äärimmäisen paljon helpompi lähteä naiseni kanssa reissuun kun tykätään molemmat lähteä aurinkorannalle. Ahdistaisi jos toinen haluaisi jatkuvasti Islantiin vaeltamaan joka ei itselle tulisi pienimpään mieleenikään. Samoin ruuan suhteen on hyvä kun ollaan samoilla linjoilla. Toki naiseni harrastaa liikuntaa aktiivisesti taas kun itse en lähes ollenkaan vaan itse tuon ajan harrastelen omia harrastuksiani. Silti sanoisin että olen äärimmäisen tyytyväinen että olen hänen kanssaan 85% asioissa samoilla linjoilla.
 

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635
Olen osittain eri mieltä. On äärimmäisen paljon helpompi lähteä naiseni kanssa reissuun kun tykätään molemmat lähteä aurinkorannalle. Ahdistaisi jos toinen haluaisi jatkuvasti Islantiin vaeltamaan joka ei itselle tulisi pienimpään mieleenikään. Samoin ruuan suhteen on hyvä kun ollaan samoilla linjoilla.
Mutta jos molemmat ovat saivartelijoita, niin siitä ei varmaan tulisi yhtään mitään.
 

tuoppi´

Kapitalisti
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 716
Tuossakin asiassa se kultainen keskitie on paras. Ei sitä ihan täysin erilaisen ihmisen kanssa tule mitään, mutta ei sekään pitemmän päälle ole hyvä jos on liian samanlainen ja kaikki jutut on yhteisiä.
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
Olen osittain eri mieltä. On äärimmäisen paljon helpompi lähteä naiseni kanssa reissuun kun tykätään molemmat lähteä aurinkorannalle. Ahdistaisi jos toinen haluaisi jatkuvasti Islantiin vaeltamaan joka ei itselle tulisi pienimpään mieleenikään. Samoin ruuan suhteen on hyvä kun ollaan samoilla linjoilla. Toki naiseni harrastaa liikuntaa aktiivisesti taas kun itse en lähes ollenkaan vaan itse tuon ajan harrastelen omia harrastuksiani. Silti sanoisin että olen äärimmäisen tyytyväinen että olen hänen kanssaan 85% asioissa samoilla linjoilla.
Itse ainakin seurustellessa teen myös kompromisseja menemällä vaikka keikoille tai matkoille mihin en tykkäisi mennä, koska se laatuaika ja muistot sen naisen kanssa on tärkeemmät. Toki ei aina tarvi olla tossun alla ja sanoo että lähtee yksikseen tai kavereiden kanssa sille reissulle, mihin toinen ei millään halua lähtee.
Ainakin itelle tulis lähes mahdottomaks löytää kumppani, jonka kanssa olis edes matkakohteessa tehtävistä aktiviteeteista samaa mieltä mun kanssa tekemättä kompromisseja, tai tekemättä jotain mun mieliks.
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
478
Itse ainakin seurustellessa teen myös kompromisseja menemällä vaikka keikoille tai matkoille mihin en tykkäisi mennä, koska se laatuaika ja muistot sen naisen kanssa on tärkeemmät. Toki ei aina tarvi olla tossun alla ja sanoo että lähtee yksikseen tai kavereiden kanssa sille reissulle, mihin toinen ei millään halua lähtee.
Ainakin itelle tulis lähes mahdottomaks löytää kumppani, jonka kanssa olis edes matkakohteessa tehtävistä aktiviteeteista samaa mieltä mun kanssa tekemättä kompromisseja, tai tekemättä jotain mun mieliks.
Aijaa, sitten on käynyt itsellä varmaan huima tuuri, koska viimeiset 10 reissua olleet sellaisia ettei ole mitään kompromesseja tarvinnut tehdä edes kun ollaan lähetty mieluusti samoihin paikkoihin ja aktiviteetteihin
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 597
Nonniin, taas on päivityksen aika nettirintamalta. Edelleen on Tinder kiinni mutta face on ihan järkyttävän tehokas "työkalu" (jollaiseksi en sitä itse lue mutta sanaa voitanee käyttää) deittailun saralla. Suosittelen oikeasti jokaiselle lämpimästi sitä että liitytte itseä kiinnostaviin, esim harrastuksia tai muuta vapaa-aikaa sivuaviin ryhmiin. Siellä on ihan sairaasti daamia tarjolla! Eikä sit mitään deitti- tai panoryhmiä vaan ihan tavallisia ryhmiä. :)

Tuossa viime viikon loppupuolella jälleen yksi fb-mimmi joka on jutustellut ja halusi aluksi että ihan kaveripohjalla ollaan ilmoitti että haluaa ehdottomasti nähdä ja tutustua paremmin. Mukana oli selkeitä viitteitä muusta kuin pelkästä kaveeraamisesta. Lisäksi toinen daami kutsui kylään ja tokihan sinne on mentävä, asuu vielä alle kilometrin päässä mikä on hauska detaili. :) Kolmantena tämä jo luonani vieraillut reilu parikymppinen kertoi että on todellakin ihastunut, ja kertoi ettei halua kahlita minua vaan hän on sujut ihan kaiken suhteen. Eli tilanne on valtavan hyvä (ainakin siis tällä hetkellä, sehän voi toki muuttua lähes koska vaan). :) Eli oikeasti älkää missään nimessä aliarvioiko fb:tä tältä osin! Ja nyt vielä on kevät meneillään niin apajat on auki jos kiinnostusta on :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
Aijaa, sitten on käynyt itsellä varmaan huima tuuri, koska viimeiset 10 reissua olleet sellaisia ettei ole mitään kompromesseja tarvinnut tehdä edes kun ollaan lähetty mieluusti samoihin paikkoihin ja aktiviteetteihin
Puhuinkin juuri omista kokemuksista ja ajatuksistani. Myös lähipiirissä paljon tälläsiä tapauksia.
En siis sano etteikö se toimisi joillain. Loogistahan se on, että toimisi paremmin kun olisi kaksi täysin samanlaista ihmistä.
En nyt sano että tuossa teidän loma-aktiviteettien valinnassa olisi näin käynyt, mutta usein toinen tekee sen kompromissin sanomatta ettei oikeasti haluaisi lähteä, mutta lähtee toisen mieliksi sinne.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
886
Ai tää ei vaadi enää facebook tiliä että pystyy käyttää, nythän tätä vois jopa kokeilla. Ilmeisesti täälläkin herätty siihen että facebook alkaa olemaan menneen talven lumia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Ai tää ei vaadi enää facebook tiliä että pystyy käyttää, nythän tätä vois jopa kokeilla. Ilmeisesti täälläkin herätty siihen että facebook alkaa olemaan menneen talven lumia.
Ai tinder? Joskus parisen vuotta kokeilin hetken ja poistin, ei se kyllä facea pyytänyt, enkä muista tarjosiko edes vaihtoehtona. Itse en mitään facetunnareita käytä yhtään mihinkään, paitsi faceen.

Nyt kun tämäkin ketju kaivettu naftaliinista, niin onko kaikki kesäkunnossa, hyvät kuvat otettu:tup:
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
886
Ai tinder? Joskus parisen vuotta kokeilin hetken ja poistin, ei se kyllä facea pyytänyt, enkä muista tarjosiko edes vaihtoehtona. Itse en mitään facetunnareita käytä yhtään mihinkään, paitsi faceen.

Nyt kun tämäkin ketju kaivettu naftaliinista, niin onko kaikki kesäkunnossa, hyvät kuvat otettu:tup:
Tinderpä hyvinkin. Joskus 1.5v sitten latasin tän puhelimeen, enkä löytäny mitään muuta keinoa kirjautua kun facebook tilillä. Voi olla että en vaan osannut.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
557
Ai tää ei vaadi enää facebook tiliä että pystyy käyttää, nythän tätä vois jopa kokeilla. Ilmeisesti täälläkin herätty siihen että facebook alkaa olemaan menneen talven lumia.
Kannattaa huomioida se että jos miehenä maksamatta käytät tuota appia etkä ole sm-tason bodari tai vastaavalla tavalla joukosta hyvin erottuva jumitut ihmisten jonoihin hyvin syvälle ja todennäköisyys että nykyään tulet edes esitetyksi niille joille pistät sydäntä on pieni. Helsingissä voi olla parempi tilanne muttei paljon sivuun tarvitse mennä ettei tuolla tee juuri mitään.

Jos käytät älä ainakaan paljoa toivoa pistä, paljon tehokkaampaa ajankäyttöä marganaalin ulkopuolella on ihan irl elämässä pienen vaivan näkeminen asian eteen
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
886
Kannattaa huomioida se että jos miehenä maksamatta käytät tuota appia etkä ole sm-tason bodari tai vastaavalla tavalla joukosta hyvin erottuva jumitut ihmisten jonoihin hyvin syvälle ja todennäköisyys että nykyään tulet edes esitetyksi niille joille pistät sydäntä on pieni. Helsingissä voi olla parempi tilanne muttei paljon sivuun tarvitse mennä ettei tuolla tee juuri mitään.

Jos käytät älä ainakaan paljoa toivoa pistä, paljon tehokkaampaa ajankäyttöä marganaalin ulkopuolella on ihan irl elämässä pienen vaivan näkeminen asian eteen
Juu baarista on yleensä haettu kun pillua on tehnyt mieli. Taitaa vieläkin olla se varmin keino. Mitään vakavaa ei tällä hetkellä edes jaksa etsiä.

Eihän tuossa mitään menetä, mutta maksamaan en tästä huvista ala.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Tinderpä hyvinkin. Joskus 1.5v sitten latasin tän puhelimeen, enkä löytäny mitään muuta keinoa kirjautua kun facebook tilillä. Voi olla että en vaan osannut.
En muista nyt itekään. Mutta samoja aikoja kokeilin, ja @postin se vaan tarvi kirjautumiseen, tai jotain sellaista, muttei face pakotusta kuitenkaan.
Maksamalla varmaan jotain etuja saa, mutta eiköhän se ole niin että naisille on ylitarjontaa miehistä ja pitää olla pankkitilin saldo näkyvissä että jotain irtoaa. Mutta tämähän oli vain mun kokeilu ihan mielenkiinnosta, ja mitään en löytänyt. Peräti yhden naisen kanssa pääsin juttelemaan, seuraavan kanssa olisi pitänyt jo maksaa jotain että olis edes viestin saanut luettua. Näin pienessä kaupungissa tuli viellä tuttuja vastaan siinä määrin että hirvitti.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
557
En muista nyt itekään. Mutta samoja aikoja kokeilin, ja @postin se vaan tarvi kirjautumiseen, tai jotain sellaista, muttei face pakotusta kuitenkaan.
Maksamalla varmaan jotain etuja saa, mutta eiköhän se ole niin että naisille on ylitarjontaa miehistä ja pitää olla pankkitilin saldo näkyvissä että jotain irtoaa. Mutta tämähän oli vain mun kokeilu ihan mielenkiinnosta, ja mitään en löytänyt. Peräti yhden naisen kanssa pääsin juttelemaan, seuraavan kanssa olisi pitänyt jo maksaa jotain että olis edes viestin saanut luettua. Näin pienessä kaupungissa tuli viellä tuttuja vastaan siinä määrin että hirvitti.
Ei tuolla ole saldon kanssa mitään tekemistä. Tuolla jokainen omaa elo luvun mm. sen perusteella monta ruksia tulee per sydän kun profiilia näytetään. Maksamalla saa buffattua omaa näkyvyyttä oman elon ohi ja naisilla loppuu näytöt päivältä ennen kuin päästään sinne perus perttiin asti jonossa.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Mitä tuo maksullinen Tinderöinti sitten kustantaa? Joskus muistan jonkun sanoneen, että ainoa järkevä tapa käyttää jos ei kiinnosta pelkkänä kännypelinä. Onhan se aika perseestä jos ilmaisella on rajoitettu määrä näytettyjä profiileita ja ne eivät edes tule randomilla vastaan. Tietty jos se softa tekisi itsessään jo mätsejä näyttämällä suositummille suositumpien profiileita ja päinvastoin mutta ilmeisesti ei.

Vieläkö porukka käyttää jotain palveluita, joissa saa itse valkata kenen profiilin katsoo?
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 412
Mitä tuo maksullinen Tinderöinti sitten kustantaa? Joskus muistan jonkun sanoneen, että ainoa järkevä tapa käyttää jos ei kiinnosta pelkkänä kännypelinä. Onhan se aika perseestä jos ilmaisella on rajoitettu määrä näytettyjä profiileita ja ne eivät edes tule randomilla vastaan. Tietty jos se softa tekisi itsessään jo mätsejä näyttämällä suositummille suositumpien profiileita ja päinvastoin mutta ilmeisesti ei.

Vieläkö porukka käyttää jotain palveluita, joissa saa itse valkata kenen profiilin katsoo?
Taitaa olla maksullinen tinderointi gold tasolla pitkänä tilauksena (eli halvimmillaan) 10/kk luokassa ja plussa, jossa ei näe itsestään tykänneitä hieman halvempi.

Kaipa nettideittejä käyttää vielä porukka, vaikka ovatkin nykyään ehkä jääneet hieman varttuneempien suosioon (40+). Ongelmahan niissä on se, että naisia taitaa olla suhteellisesti vielä vähemmän kuin tinderissä ja jos kaikki miehet voivat viestiä ilman esikarsintaa, hukkuvat naista potentiaalisesti kiinostavatkin viestien tulvaan.
 
Liittynyt
07.03.2019
Viestejä
5
Erikoisen negatiivisia kokemuksia täällä näköjään monella.

Käytin n. vuosi sitten Tinderiä (ilmainen versio) jokusen viikon ja vaikka itse olin kriittinen swaippailija, niin en kyllä havainnut täällä mainittuja ongelmia. En toki tiedä mikä on miesten profiilien taso noin keskimäärin.

Perustuuko nuo tuntemukset profiilin "karmasta" johonkin faktaan vai mennäänkö mutulla? En ole perehtynyt asiaan, mutta kiinnostava aihe.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Erikoisen negatiivisia kokemuksia täällä näköjään monella.

Käytin n. vuosi sitten Tinderiä (ilmainen versio) jokusen viikon ja vaikka itse olin kriittinen swaippailija, niin en kyllä havainnut täällä mainittuja ongelmia. En toki tiedä mikä on miesten profiilien taso noin keskimäärin.

Perustuuko nuo tuntemukset profiilin "karmasta" johonkin faktaan vai mennäänkö mutulla? En ole perehtynyt asiaan, mutta kiinnostava aihe.
En osaa sanoa kun ei ole kokemusta varsinaisesti mutta pakkohan siellä on joku algoritmi olla ja luultavasti sellainen, joka kannustaa maksamaan. Ilmaisessa palvelussahan tietty saisi katsoa niin monta kuvaa kuin haluaa ja järkevä algoritmi näyttäisi "oman tasoisia" vastakappaleita, eli sellaisia jotka sijoittuvat normalisoidulla suosioakselilla suunnilleen samoille kohdille.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
888
Ehkä pitäisi tuota maksullista Tinderiä vielä kokeilla, tai joitain maksullisia deittisaitteja.

Nyt olen ollut vielä sen verran nuuka että vain ilmaisia jaksanut jauhaa, todella huonolla menestyksellä.

Yhteydenottoja on tullut vain satakiloisilta siiderivalailta joilla jokaisessa sumeassa selfie-kuvassa joko tupakki tai viinapullo kädessä jossain hämärässä kapakassa tai yökerhossa. Ei kiitos.

Muutamilla treffeillä käynyt ja ei ole kyllä mitään kipinää löytynyt. Yksi ihan järkevän oloinen ja kokoinen nainen löytyi kerran, mutta hän ihan rehellisesti kertoi ettei voi saada ikinä lapsia.

Happy Pancakesin jne. etu on että voi filtteröidä sieltä pahimmat rumilukset pois hauista, mutta näissä on hyvin vähän tarjontaa esim Tinderiin verrattuna, ja aivan 100% varmuudella ne muutama järkevänoloinen Pancake nainen ei minulle vastaa mitään takaisin. Tinderi ei valitettavasti edes ehdota minulla normaalin näköisiä naisia, vai noita rajusti ylipainoisia ryyppääviä baaribimuja.

Pariutuminen on sitten aivan helvetin vaikeaa. Onneksi olen mies niin ainakin periaatteessa lisääntyminen on mahdollista vielä pitkään, mutta vaikka spermaa riittäisikin, niin mitä enemmän tästä vanhenee niin sitä pienempi on todennäköisyys löytää jokin lisääntymisikäinen nainen rinnalle.

Ja te komistukset, pliis, älkää tulko ilkkumaan kuinka löydätte baareista ja tindereistä naisia vaikka joka illalle. Se menee oikeasti tuollainen tunteisiin. En ole itse läskäri. Yritän pitää kropan kiinteenä urheilemalla, mutta naamavärkki ei jotenkaan ole naisten mieleen.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
886
Tein tuossa eilen illalla profiilin huvikseen. Lätkäsin vaan kuvan ilman mitään tekstiä, äsken kun katsoin niin 25+ tykkäystä tullut. Yllätyin että noinkin paljon on tullut. Jostain tosin luin että parina ekana päivänä tykkäyksiä tulee enemmän ja sitten hiljenee.

Matchejä tullut 5 kappaletta, eli melkein kaikista mistä oon tykänny. Ongelma vaan on että jostain syystä kaikki on jostain pääkaupunkiseudulta, vaikka itse olen +200km päässä sieltä. Poistoon tämä menee jos ei lähialueelta ala tulla ketään vastaan.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Siihen vaikuttanee se, että pääkaupunkiseudulla ja Turussa on naisenemmistö johtuen yliopistoista ja täällä on ilmeisesti jopa pulaa (koulutetuista) miehistä.

ps. @Nazi , pakko kysyä että onko nimimerkkisi puhdasta läppää vai oletko livenä jonkinlainen kainalontuulettaja? Saattaa olla vaikutusta asiaan...
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 210
Ruuhka-Suomessa on tietysti suhteellisesti eniten naisia, mutta täällä/siellä on sitten kaikki ulkomaan ja kotimaan swaippaajatkin (Tinder passport -käyttäjät) apajilla eli kilpailun taso voi olla aika kovaa. Muistaakseni takavuosina ilmeni jostain Tinder-pomon haastattelusta, että pohjoismaiden pääkaupungit on maailman suosituimpia kohteita Passport-käyttäjien keskuudessa.

Ja mitä tulee "koulutettujen miesten puutteeseen", niin Tinderissä ihmisten ulkonäkö on keskiössä, ja muilla sekoilla ei ole niin suurta merkitystä. Komeimmat 20% miehistä saa kaikki naiset kiinnostumaan ja lopuilla 80% on paljon hiljaisempaa, vaikka olisi millainen "koulutus".
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
888
Siihen vaikuttanee se, että pääkaupunkiseudulla ja Turussa on naisenemmistö johtuen yliopistoista ja täällä on ilmeisesti jopa pulaa (koulutetuista) miehistä.

ps. @Nazi , pakko kysyä että onko nimimerkkisi puhdasta läppää vai oletko livenä jonkinlainen kainalontuulettaja? Saattaa olla vaikutusta asiaan...
Helsingissä asustan ja tinderi on hiljainen :oops:

Kait täällä sinkkunaisia on näkyy katukuvassakin, mutta ovat tosi nuoria ja en ole ihan varma ovatko he niin tällaisen insinöörin perään perään, kun aika monella näkyy olevan käsikädessä joku pakolaisen näköinen eksoottinen kaveri.

Jotenkin tuntuu että naiset ovat melko ronkeleita nykyään ulkonäön suhteen ja eivät tosiaan tyydy kuin siihen unelmiensa prinssiin, eli jos ei oo tosiaan jokin komistus, niin ei ole mahiksia eteenpäin. Ja Tinderin kuvia olen vaihtanut todella ahkerasti ja aina välillä profiilin nollannut. Vähän oon kade niille joilla geenit ovat antaneet komeutta...

Mitä tuttavapiirejä seurannut, niin ne mukavat kiltit "naapurintytöt", joille kelpaa "tylsä" pellavapää jukolanjussi, ovat kaikki avioituneet ja pari kolme muksua jo tähän ikään mennessä. Tässä 30+ ikäluokassa täytyy varmaan alkaa realistisesti asennoitumaan että siirtyy uusioperheeseen jos ei halua kuolla yksin kärttyisenä. Itse siis 36 ja jokin 30-40V nainen olisi varmaan realistinen tavoite.

Nimimerkki täällä on läppää, eikä tosiaan ole treffipalstoilla käytössä.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
557
Helsingissä asustan ja tinderi on hiljainen :oops:

Kait täällä sinkkunaisia on näkyy katukuvassakin, mutta ovat tosi nuoria ja en ole ihan varma ovatko he niin tällaisen insinöörin perään perään, kun aika monella näkyy olevan käsikädessä joku pakolaisen näköinen eksoottinen kaveri.

Jotenkin tuntuu että naiset ovat melko ronkeleita nykyään ulkonäön suhteen ja eivät tosiaan tyydy kuin siihen unelmiensa prinssiin, eli jos ei oo tosiaan jokin komistus, niin ei ole mahiksia eteenpäin. Ja Tinderin kuvia olen vaihtanut todella ahkerasti ja aina välillä profiilin nollannut. Vähän oon kade niille joilla geenit ovat antaneet komeutta...

Mitä tuttavapiirejä seurannut, niin ne mukavat kiltit "naapurintytöt", joille kelpaa "tylsä" pellavapää jukolanjussi, ovat kaikki avioituneet ja pari kolme muksua jo tähän ikään mennessä. Tässä 30+ ikäluokassa täytyy varmaan alkaa realistisesti asennoitumaan että siirtyy uusioperheeseen jos ei halua kuolla yksin kärttyisenä. Itse siis 36 ja jokin 30-40V nainen olisi varmaan realistinen tavoite.

Nimimerkki täällä on läppää, eikä tosiaan ole treffipalstoilla käytössä.
Tai sitten ulkomaille hommiin muutamaksi vuodeksi johonkin länsi-euroopan/p-amerikan ulkopuolelle missä kysyntää toimeentuleville insinöörimiehille on enemmän kuin pohjoismaisessa hyvinvointivaltiossa.

Suviseurat kanssa vaihtoehto, jos olet valmis alkoholista luopumaan tämän projektin takia :vihellys:
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
888
Tai sitten ulkomaille hommiin muutamaksi vuodeksi johonkin länsi-euroopan/p-amerikan ulkopuolelle missä kysyntää toimeentuleville insinöörimiehille on enemmän kuin pohjoismaisessa hyvinvointivaltiossa.
Voisi olla ihan P-Amerikkakin parempi paikka. Lukemattomia työmatkoja tehnyt USA:ssa ja aivan eritavalla ne tummat kaunottaret katsoo silmiin ja hymyilee kuin kotimaan blondiinit.
Suomeen vaan ei noita ulkomaan kaunottaria montaa ole tullut, ainakaan sinkkuina, taitaa 99.9% olla tummia miehiä vaan.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 210
Voisi olla ihan P-Amerikkakin parempi paikka. Lukemattomia työmatkoja tehnyt USA:ssa ja aivan eritavalla ne tummat kaunottaret katsoo silmiin ja hymyilee kuin kotimaan blondiinit.
Suomeen vaan ei noita ulkomaan kaunottaria montaa ole tullut, ainakaan sinkkuina, taitaa 99.9% olla tummia miehiä vaan.
Suomi-miehen osakkeet nousee heti kun astuu maan rajojen ulkopuolelle, ihan mihin suuntaan tahansa. Ruotsi ja Norja saattaa olla poikkeuksia sääntöön, tosin näissä maissa naiset on sen verran kauniimpia ja hoikempia keskimäärin että se kyllä kääntää vaakakuppia kuitenkin niiden maiden eduksi.

Pohjois-Amerikka on läski maanosa, mutta myös polarisoitunut, eli sieltä löytyy kaikenlaista tarjontaa ja vaalean pohjoismaalaisen osakekurssit on aika korkealla koska pääasiassa jengi on tummaa, vähintäänkin hiustensa osalta.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Mitä tuttavapiirejä seurannut, niin ne mukavat kiltit "naapurintytöt", joille kelpaa "tylsä" pellavapää jukolanjussi, ovat kaikki avioituneet ja pari kolme muksua jo tähän ikään mennessä. Tässä 30+ ikäluokassa täytyy varmaan alkaa realistisesti asennoitumaan että siirtyy uusioperheeseen jos ei halua kuolla yksin kärttyisenä. Itse siis 36 ja jokin 30-40V nainen olisi varmaan realistinen tavoite.
Ihan oikeasti, olet vasta tulossa siihen ikään, missä on todella miehen markkinat. Voisko tuolle "tylsyydelle" tehdä jotain? Yleensä se tekee ihmisestä aika paljon kiinnostavamman kun sillä on joku vakavampi harrastus tai vastaava. Ei siis niitä "liikun luonnossa, tykkään katsoa elokuvia ja valokuvaan (kännykällä, siellä "luonnossa").
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 210
Ihan oikeasti, olet vasta tulossa siihen ikään, missä on todella miehen markkinat. Voisko tuolle "tylsyydelle" tehdä jotain? Yleensä se tekee ihmisestä aika paljon kiinnostavamman kun sillä on joku vakavampi harrastus tai vastaava. Ei siis niitä "liikun luonnossa, tykkään katsoa elokuvia ja valokuvaan (kännykällä, siellä "luonnossa").
Iän karttumisessa on se huono puoli, että vaikka apajat tavallaan paraneekin, niin naiset koko ajan kiinnostaa yhä vähemmän. Been there, done that, ja yhä vähemmän jaksaa nähdä vaivaa niiden eteen.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Iän karttumisessa on se huono puoli, että vaikka apajat tavallaan paraneekin, niin naiset koko ajan kiinnostaa yhä vähemmän. Been there, done that, ja yhä vähemmän jaksaa nähdä vaivaa niiden eteen.
Jos kiinnostus laskee ja saanti oli vaikeaa niin sehän on vaan hyvä. Puhutaan nyt kuitenkin käyttäjälle, joka selkeästi on vielä kiinnostunut.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
888
Kiitän motivoimisesta:happy:
Mutta ikää tulee itselle ja potentiaalisille kumppaneille samoin.
Jos minulla on tähtäimessä se 30-40 ikähaarukka, niin se on hyvin kilpailtu niistä muutamasta normaalipainoisesta ja tervejärkisestä yksilöstä jotka vielä sinkkuina jäljellä. Välillä tuntuu että kaikki järkevät naiset ovat peheet jo perustaneet. Jäljellä ovat lähinnä siiderivalaat ja muutama timmikroppainen onnenonkija etsimässä joko tummaa kumppania tai paljon rahaa.

Pakkaa sekoittaa tosiaan nämä rikkaat toimitusjohtajat ym. papat jotka vaihtavat omat vanhentuneet kumppaninsa pois ja lähtevät hakemaan ne tiukimmat kolmikymmpiset talteen runsaiden setelinippujen turvin. Noh, en ottaisi naista joka antaa rahasta, mutta ovat nekin poissa markkinoilta ja efektiivisesti heikentävät meikäläisen mahdollisuuksia.

Kai se eriävä geeniperimä on viehättävää. Eurooppalaiset naiset tykkäävät kovasti afrikkalaisista ja arabi miehistä. Ilmeisesti minulla on parhaat mahdollisuudet onnistua tummaa ihonväriä edustavan naisen kanssa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 410
En osaa sanoa kun ei ole kokemusta varsinaisesti mutta pakkohan siellä on joku algoritmi olla ja luultavasti sellainen, joka kannustaa maksamaan. Ilmaisessa palvelussahan tietty saisi katsoa niin monta kuvaa kuin haluaa ja järkevä algoritmi näyttäisi "oman tasoisia" vastakappaleita, eli sellaisia jotka sijoittuvat normalisoidulla suosioakselilla suunnilleen samoille kohdille.
Aivan hyvin tuota voi käyttää ilman maksamistakin. Onhan tuossa joku algoritmi minkä mukaan ihmisiä näytetään.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Kiitän motivoimisesta:happy:
Mutta ikää tulee itselle ja potentiaalisille kumppaneille samoin.
Jos minulla on tähtäimessä se 30-40 ikähaarukka, niin se on hyvin kilpailtu niistä muutamasta normaalipainoisesta ja tervejärkisestä yksilöstä jotka vielä sinkkuina jäljellä. Välillä tuntuu että kaikki järkevät naiset ovat peheet jo perustaneet. Jäljellä ovat lähinnä siiderivalaat ja muutama timmikroppainen onnenonkija etsimässä joko tummaa kumppania tai paljon rahaa.

Pakkaa sekoittaa tosiaan nämä rikkaat toimitusjohtajat ym. papat jotka vaihtavat omat vanhentuneet kumppaninsa pois ja lähtevät hakemaan ne tiukimmat kolmikymmpiset talteen runsaiden setelinippujen turvin. Noh, en ottaisi naista joka antaa rahasta, mutta ovat nekin poissa markkinoilta ja efektiivisesti heikentävät meikäläisen mahdollisuuksia.

Kai se eriävä geeniperimä on viehättävää. Eurooppalaiset naiset tykkäävät kovasti afrikkalaisista ja arabi miehistä. Ilmeisesti minulla on parhaat mahdollisuudet onnistua tummaa ihonväriä edustavan naisen kanssa.
Jos naama ei riitä, pitää yrittää muilla keinoin, jos rahaa ei ole ns. maksimit ja ikää lähemmäksi 40 niin turha niitä hyvä kroppasia 30v mimmejä on havitella, se juna on mennyt jo.

Rimaa pitää laskea ja tulla pilvilinnoista pois ja vaikka kuinka nainen pitää itsestään huolta niin 40v ikä jo näkyy varsinkin jos vielä muksuja löytyy niin ne oikeasti timmit naiset on tosi harvassa, rivien välistä taas paistaa se klassinen haetaan jotain mihin ei ole mahdollisuutta ikimaailmassa...
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Kannattaa pitää sekin mielessä, että harva ihastuu ihan heti, ainakaan jos "omantasoisesta" kohteesta on kyse. Nettideiteillä voi siis tulla pelkkää ei-kemiaa sellaisten ihmisten kanssa, jotka harrastus-, työ- tai opiskelukavereina saattaisikin vähitellen lämmitä puolin ja toisin.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 445
Viestejä
4 199 675
Jäsenet
70 907
Uusin jäsen
Deut

Hinta.fi

Ylös Bottom