Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joskus pari vuotta sitten, kun Tinderillä vielä satunnaisesti näppäilin toosaa, kohtasin yhden baarin ulkopuolella tupakalla yhden mimmin, joka kysyi multa heti kärkeen oonko pinnallinen. Olin tietysti että "jaa kuinka niin?" No olin kuulemma hänelle lähiaikoina painanut superlikeen ei.
Sillä, että kyseinen henkilö oli joku 100kg sprayruskettunut duckface tyyliin Tuksu, ei hänen mielestään sitten ollut asian kanssa mitään tekemistä, vaan mun oli pakko olla pinnallinen...
Foorumilla lukemani perusteella kaikille naisille on jonossa ottajiaOnkohan nämä 100 kiloa painavat keijukaiset sitä samaa porukkaa, jotka lähtevät normaalipainoisten kavereidensa kanssa yökerhoon ja istuvat siellä naamat happamana, siideriä lipittäen, koska kukaan mies ei osoita heihin mitään kiinnostusta. Ja tuntuu, etteivät he edes tiedä miksi he eivät kiinnosta miehiä. Jos kotona on peili, niin sekin on ilmeisesti paraabeli.
Niin ja tietenkin, nämä aloittavat "lähdetään jo kotiin" ruinaamisen, kun kavereilla on hauskaa seuralaistensa kanssa.
Foorumilla lukemani perusteella kaikille naisille on jonossa ottajia
Minulla on kaksi ystävää jolla on enemmän tai vähemmän ylipainoisia naisystäviä. Ei taida olla mitään 100 kiloisia mitä mainitsitte ja en halua loukata ketään, mutta sanotaan nyt jos menisi minun Personal Trainerin luo kuntosalissa ja halua kuulla totuuden niin tuomio on ylipainonen.Tai siis nämä siiderivalaat on kyllä valmiita yhdyntään ilman sen kummempaa suostuttutelua. Siinä kohtaa kun promillet on itsellä kohdillaan niin mikä jottei. Kunhan on on edes jonkun näköinen ja osaa käyttäytyä, niin nus nus. Kunhan kattoo vaan että niistä pääsee eroon samantien.
Minulla on kaksi ystävää jolla on enemmän tai vähemmän ylipainoisia naisystäviä. Ei taida olla mitään 100 kiloisia mitä mainitsitte ja en halua loukata ketään, mutta sanotaan nyt jos menisi minun Personal Trainerin luo kuntosalissa ja halua kuulla totuuden niin tuomio on ylipainonen.
Miksi asia sitten heillä toimi hyvin? Kaikilla rakkaus ei ole vain pinnallista. Mahdollisesti vaikka naisella on selvästi ylipainoa kasvot ovat myös suhteellisen kauniita ainakin poikaystävän mielestä asia on näin.
Nainen pitää myös samoista asiosta esim. Tv sarjat esim. Game of Thrones, elokuvat, musiikki... lautapelit ja Magic The Gathering korttipeli... samat harrastukset paitsi eivät ehkä juuri harrasta sitä urheilua.
Nainen on siis samat harrastukset noin 90% auttaa ihan kummasti uskokaa pois. Annetaan esimerkki. Sanotaan sinun intohimosi on autot. Nainen suorastaan on asiantuntija autoissa ja mieliaihe on puhua autoista.
@Juha Kokkonen voisi tehdä asialle jotain muuta kuin jaella huomautuksia ihmisille jotka yrittää keskustella, toisin kun yksi joka spämmää 90% ohi aiheen mutta saa jatkaaVittu tätä tähtiporttia, pakko pistää estolistalle kun paskoo tämän ketjun lukukelvottomaksi!
Jaa no koetetaan keksiä päivää jolloin tavataan sen kanssa joka asuu Tinderin mukaan 50 km etäisyydellä. Ongelma on että naisella on joku outo vuorotyö myös viikonloppuisin ja minulla taas stressiä uudesta työpaikasta jonka aloitin tällä viikolla. Me koetetaan tavata ehkäpä Pääsiäisenä jos ei muuten on se ainakin minusta kiinnostunut kun koettaa sopia minun kanssa treffiä Tinderin kautta. Suhteellisen kaunis, mutta ei Miss Suomi tai mallin tasoinen kaunotar. Ei yhtään ylipainoinen ja olen nirsompi, kuin minun ystäväni.Tunnen minäkin toki ylipainoisia naisia/miehiä - jotka ovat ihan hyvissä suhteissa ja onnellisia siinä, eikä siinä mitään vikaa ole.
Aiemmissä kirjoituksissa lähinnä pohdittiin sitä miten lihava sinkku on helppo saalis baarista yhden yön panoksi, kun se ei usein saa, oletettavasti, niin mikseipä sille kelpaisi joku random heppu joka nyt suostuu sitä köyrimään. Se on win win kummallekin. Toki ei tarvitse baariin lähteä, eiköhän saman voi tehdä netissäkin. Täälläkin on muistaakseni kuvakaappauksia keskusteluista aiheeseen liittyen.
Miten sun deittihommat etenee muuten?
Miksi täytyis tykätä samoista asioista? En jaksais kattella kyl akkaa jonka kans pitäs viettää 24/7 yhdessä ja harrastaesssa samoja asioita.Nainen pitää myös samoista asiosta esim. Tv sarjat esim. Game of Thrones, elokuvat, musiikki... lautapelit ja Magic The Gathering korttipeli... samat harrastukset paitsi eivät ehkä juuri harrasta sitä urheilua.
Nainen on siis samat harrastukset noin 90% auttaa ihan kummasti uskokaa pois. Annetaan esimerkki. Sanotaan sinun intohimosi on autot. Nainen suorastaan on asiantuntija autoissa ja mieliaihe on puhua autoista.
Mitä nyt tässä ketjua ollaan ylläpidon voimin seurailtu, kyseisen käyttäjän viestit ovat kyllä riittäviltä osin liittyneet ketjun aiheeseen eivätkä riko sääntöjä ja lisäksi muut käyttäjät ovat pitäneet vuoropuhelua yllä esittämällä kysymyksiä. Oma viestisi oli sen sijaan täysin asiaton, eikä edesauttanut mitenkään mahdollisen ongelman ratkaisemisessa.@Juha Kokkonen voisi tehdä asialle jotain muuta kuin jaella huomautuksia ihmisille jotka yrittää keskustella, toisin kun yksi joka spämmää 90% ohi aiheen mutta saa jatkaa
Vittu tätä tähtiporttia, pakko pistää estolistalle kun paskoo tämän ketjun lukukelvottomaksi!
@Juha Kokkonen voisi tehdä asialle jotain muuta kuin jaella huomautuksia ihmisille jotka yrittää keskustella, toisin kun yksi joka spämmää 90% ohi aiheen mutta saa jatkaa
Kyllä olet toki oikeassa myös minusta. Tämä nainen esimerkkinä joka on ystäväni tyttöystävä pitää Game of Thrones ja joistakin muista samoista asioista. Tämä nainen taas ei pidä kauhu elokuvista ja minä ja ystäväni katsotaan todella paljon kauhu ja toiminta elokuvia.Miksi täytyis tykätä samoista asioista? En jaksais kattella kyl akkaa jonka kans pitäs viettää 24/7 yhdessä ja harrastaesssa samoja asioita.
Joitain samankaltaisuuksia on ihan jees olla, mut liika on liikaa.
Jaa no koetetaan keksiä päivää jolloin tavataan sen kanssa joka asuu Tinderin mukaan 50 km etäisyydellä. Ongelma on että naisella on joku outo vuorotyö myös viikonloppuisin ja minulla taas stressiä uudesta työpaikasta jonka aloitin tällä viikolla. Me koetetaan tavata ehkäpä Pääsiäisenä jos ei muuten on se ainakin minusta kiinnostunut kun koettaa sopia minun kanssa treffiä Tinderin kautta. Suhteellisen kaunis, mutta ei Miss Suomi tai mallin tasoinen kaunotar. Ei yhtään ylipainoinen ja olen nirsompi, kuin minun ystäväni.
Miksi täytyis tykätä samoista asioista? En jaksais kattella kyl akkaa jonka kans pitäs viettää 24/7 yhdessä ja harrastaesssa samoja asioita.
Joitain samankaltaisuuksia on ihan jees olla, mut liika on liikaa.
Mutta jos molemmat ovat saivartelijoita, niin siitä ei varmaan tulisi yhtään mitään.Olen osittain eri mieltä. On äärimmäisen paljon helpompi lähteä naiseni kanssa reissuun kun tykätään molemmat lähteä aurinkorannalle. Ahdistaisi jos toinen haluaisi jatkuvasti Islantiin vaeltamaan joka ei itselle tulisi pienimpään mieleenikään. Samoin ruuan suhteen on hyvä kun ollaan samoilla linjoilla.
Itse ainakin seurustellessa teen myös kompromisseja menemällä vaikka keikoille tai matkoille mihin en tykkäisi mennä, koska se laatuaika ja muistot sen naisen kanssa on tärkeemmät. Toki ei aina tarvi olla tossun alla ja sanoo että lähtee yksikseen tai kavereiden kanssa sille reissulle, mihin toinen ei millään halua lähtee.Olen osittain eri mieltä. On äärimmäisen paljon helpompi lähteä naiseni kanssa reissuun kun tykätään molemmat lähteä aurinkorannalle. Ahdistaisi jos toinen haluaisi jatkuvasti Islantiin vaeltamaan joka ei itselle tulisi pienimpään mieleenikään. Samoin ruuan suhteen on hyvä kun ollaan samoilla linjoilla. Toki naiseni harrastaa liikuntaa aktiivisesti taas kun itse en lähes ollenkaan vaan itse tuon ajan harrastelen omia harrastuksiani. Silti sanoisin että olen äärimmäisen tyytyväinen että olen hänen kanssaan 85% asioissa samoilla linjoilla.
Itse ainakin seurustellessa teen myös kompromisseja menemällä vaikka keikoille tai matkoille mihin en tykkäisi mennä, koska se laatuaika ja muistot sen naisen kanssa on tärkeemmät. Toki ei aina tarvi olla tossun alla ja sanoo että lähtee yksikseen tai kavereiden kanssa sille reissulle, mihin toinen ei millään halua lähtee.
Ainakin itelle tulis lähes mahdottomaks löytää kumppani, jonka kanssa olis edes matkakohteessa tehtävistä aktiviteeteista samaa mieltä mun kanssa tekemättä kompromisseja, tai tekemättä jotain mun mieliks.
Puhuinkin juuri omista kokemuksista ja ajatuksistani. Myös lähipiirissä paljon tälläsiä tapauksia.Aijaa, sitten on käynyt itsellä varmaan huima tuuri, koska viimeiset 10 reissua olleet sellaisia ettei ole mitään kompromesseja tarvinnut tehdä edes kun ollaan lähetty mieluusti samoihin paikkoihin ja aktiviteetteihin
Ai tää ei vaadi enää facebook tiliä että pystyy käyttää, nythän tätä vois jopa kokeilla. Ilmeisesti täälläkin herätty siihen että facebook alkaa olemaan menneen talven lumia.
Ai tinder? Joskus parisen vuotta kokeilin hetken ja poistin, ei se kyllä facea pyytänyt, enkä muista tarjosiko edes vaihtoehtona. Itse en mitään facetunnareita käytä yhtään mihinkään, paitsi faceen.
Nyt kun tämäkin ketju kaivettu naftaliinista, niin onko kaikki kesäkunnossa, hyvät kuvat otettu
Kannattaa huomioida se että jos miehenä maksamatta käytät tuota appia etkä ole sm-tason bodari tai vastaavalla tavalla joukosta hyvin erottuva jumitut ihmisten jonoihin hyvin syvälle ja todennäköisyys että nykyään tulet edes esitetyksi niille joille pistät sydäntä on pieni. Helsingissä voi olla parempi tilanne muttei paljon sivuun tarvitse mennä ettei tuolla tee juuri mitään.Ai tää ei vaadi enää facebook tiliä että pystyy käyttää, nythän tätä vois jopa kokeilla. Ilmeisesti täälläkin herätty siihen että facebook alkaa olemaan menneen talven lumia.
Kannattaa huomioida se että jos miehenä maksamatta käytät tuota appia etkä ole sm-tason bodari tai vastaavalla tavalla joukosta hyvin erottuva jumitut ihmisten jonoihin hyvin syvälle ja todennäköisyys että nykyään tulet edes esitetyksi niille joille pistät sydäntä on pieni. Helsingissä voi olla parempi tilanne muttei paljon sivuun tarvitse mennä ettei tuolla tee juuri mitään.
Jos käytät älä ainakaan paljoa toivoa pistä, paljon tehokkaampaa ajankäyttöä marganaalin ulkopuolella on ihan irl elämässä pienen vaivan näkeminen asian eteen
Tinderpä hyvinkin. Joskus 1.5v sitten latasin tän puhelimeen, enkä löytäny mitään muuta keinoa kirjautua kun facebook tilillä. Voi olla että en vaan osannut.
Ei tuolla ole saldon kanssa mitään tekemistä. Tuolla jokainen omaa elo luvun mm. sen perusteella monta ruksia tulee per sydän kun profiilia näytetään. Maksamalla saa buffattua omaa näkyvyyttä oman elon ohi ja naisilla loppuu näytöt päivältä ennen kuin päästään sinne perus perttiin asti jonossa.En muista nyt itekään. Mutta samoja aikoja kokeilin, ja @postin se vaan tarvi kirjautumiseen, tai jotain sellaista, muttei face pakotusta kuitenkaan.
Maksamalla varmaan jotain etuja saa, mutta eiköhän se ole niin että naisille on ylitarjontaa miehistä ja pitää olla pankkitilin saldo näkyvissä että jotain irtoaa. Mutta tämähän oli vain mun kokeilu ihan mielenkiinnosta, ja mitään en löytänyt. Peräti yhden naisen kanssa pääsin juttelemaan, seuraavan kanssa olisi pitänyt jo maksaa jotain että olis edes viestin saanut luettua. Näin pienessä kaupungissa tuli viellä tuttuja vastaan siinä määrin että hirvitti.
Taitaa olla maksullinen tinderointi gold tasolla pitkänä tilauksena (eli halvimmillaan) 10/kk luokassa ja plussa, jossa ei näe itsestään tykänneitä hieman halvempi.Mitä tuo maksullinen Tinderöinti sitten kustantaa? Joskus muistan jonkun sanoneen, että ainoa järkevä tapa käyttää jos ei kiinnosta pelkkänä kännypelinä. Onhan se aika perseestä jos ilmaisella on rajoitettu määrä näytettyjä profiileita ja ne eivät edes tule randomilla vastaan. Tietty jos se softa tekisi itsessään jo mätsejä näyttämällä suositummille suositumpien profiileita ja päinvastoin mutta ilmeisesti ei.
Vieläkö porukka käyttää jotain palveluita, joissa saa itse valkata kenen profiilin katsoo?
Erikoisen negatiivisia kokemuksia täällä näköjään monella.
Käytin n. vuosi sitten Tinderiä (ilmainen versio) jokusen viikon ja vaikka itse olin kriittinen swaippailija, niin en kyllä havainnut täällä mainittuja ongelmia. En toki tiedä mikä on miesten profiilien taso noin keskimäärin.
Perustuuko nuo tuntemukset profiilin "karmasta" johonkin faktaan vai mennäänkö mutulla? En ole perehtynyt asiaan, mutta kiinnostava aihe.
Siihen vaikuttanee se, että pääkaupunkiseudulla ja Turussa on naisenemmistö johtuen yliopistoista ja täällä on ilmeisesti jopa pulaa (koulutetuista) miehistä.
ps. @Nazi , pakko kysyä että onko nimimerkkisi puhdasta läppää vai oletko livenä jonkinlainen kainalontuulettaja? Saattaa olla vaikutusta asiaan...
Tai sitten ulkomaille hommiin muutamaksi vuodeksi johonkin länsi-euroopan/p-amerikan ulkopuolelle missä kysyntää toimeentuleville insinöörimiehille on enemmän kuin pohjoismaisessa hyvinvointivaltiossa.Helsingissä asustan ja tinderi on hiljainen
Kait täällä sinkkunaisia on näkyy katukuvassakin, mutta ovat tosi nuoria ja en ole ihan varma ovatko he niin tällaisen insinöörin perään perään, kun aika monella näkyy olevan käsikädessä joku pakolaisen näköinen eksoottinen kaveri.
Jotenkin tuntuu että naiset ovat melko ronkeleita nykyään ulkonäön suhteen ja eivät tosiaan tyydy kuin siihen unelmiensa prinssiin, eli jos ei oo tosiaan jokin komistus, niin ei ole mahiksia eteenpäin. Ja Tinderin kuvia olen vaihtanut todella ahkerasti ja aina välillä profiilin nollannut. Vähän oon kade niille joilla geenit ovat antaneet komeutta...
Mitä tuttavapiirejä seurannut, niin ne mukavat kiltit "naapurintytöt", joille kelpaa "tylsä" pellavapää jukolanjussi, ovat kaikki avioituneet ja pari kolme muksua jo tähän ikään mennessä. Tässä 30+ ikäluokassa täytyy varmaan alkaa realistisesti asennoitumaan että siirtyy uusioperheeseen jos ei halua kuolla yksin kärttyisenä. Itse siis 36 ja jokin 30-40V nainen olisi varmaan realistinen tavoite.
Nimimerkki täällä on läppää, eikä tosiaan ole treffipalstoilla käytössä.
Tai sitten ulkomaille hommiin muutamaksi vuodeksi johonkin länsi-euroopan/p-amerikan ulkopuolelle missä kysyntää toimeentuleville insinöörimiehille on enemmän kuin pohjoismaisessa hyvinvointivaltiossa.
Suomi-miehen osakkeet nousee heti kun astuu maan rajojen ulkopuolelle, ihan mihin suuntaan tahansa. Ruotsi ja Norja saattaa olla poikkeuksia sääntöön, tosin näissä maissa naiset on sen verran kauniimpia ja hoikempia keskimäärin että se kyllä kääntää vaakakuppia kuitenkin niiden maiden eduksi.Voisi olla ihan P-Amerikkakin parempi paikka. Lukemattomia työmatkoja tehnyt USA:ssa ja aivan eritavalla ne tummat kaunottaret katsoo silmiin ja hymyilee kuin kotimaan blondiinit.
Suomeen vaan ei noita ulkomaan kaunottaria montaa ole tullut, ainakaan sinkkuina, taitaa 99.9% olla tummia miehiä vaan.
Mitä tuttavapiirejä seurannut, niin ne mukavat kiltit "naapurintytöt", joille kelpaa "tylsä" pellavapää jukolanjussi, ovat kaikki avioituneet ja pari kolme muksua jo tähän ikään mennessä. Tässä 30+ ikäluokassa täytyy varmaan alkaa realistisesti asennoitumaan että siirtyy uusioperheeseen jos ei halua kuolla yksin kärttyisenä. Itse siis 36 ja jokin 30-40V nainen olisi varmaan realistinen tavoite.
Iän karttumisessa on se huono puoli, että vaikka apajat tavallaan paraneekin, niin naiset koko ajan kiinnostaa yhä vähemmän. Been there, done that, ja yhä vähemmän jaksaa nähdä vaivaa niiden eteen.Ihan oikeasti, olet vasta tulossa siihen ikään, missä on todella miehen markkinat. Voisko tuolle "tylsyydelle" tehdä jotain? Yleensä se tekee ihmisestä aika paljon kiinnostavamman kun sillä on joku vakavampi harrastus tai vastaava. Ei siis niitä "liikun luonnossa, tykkään katsoa elokuvia ja valokuvaan (kännykällä, siellä "luonnossa").
Iän karttumisessa on se huono puoli, että vaikka apajat tavallaan paraneekin, niin naiset koko ajan kiinnostaa yhä vähemmän. Been there, done that, ja yhä vähemmän jaksaa nähdä vaivaa niiden eteen.
Aivan hyvin tuota voi käyttää ilman maksamistakin. Onhan tuossa joku algoritmi minkä mukaan ihmisiä näytetään.En osaa sanoa kun ei ole kokemusta varsinaisesti mutta pakkohan siellä on joku algoritmi olla ja luultavasti sellainen, joka kannustaa maksamaan. Ilmaisessa palvelussahan tietty saisi katsoa niin monta kuvaa kuin haluaa ja järkevä algoritmi näyttäisi "oman tasoisia" vastakappaleita, eli sellaisia jotka sijoittuvat normalisoidulla suosioakselilla suunnilleen samoille kohdille.
Kiitän motivoimisesta
Mutta ikää tulee itselle ja potentiaalisille kumppaneille samoin.
Jos minulla on tähtäimessä se 30-40 ikähaarukka, niin se on hyvin kilpailtu niistä muutamasta normaalipainoisesta ja tervejärkisestä yksilöstä jotka vielä sinkkuina jäljellä. Välillä tuntuu että kaikki järkevät naiset ovat peheet jo perustaneet. Jäljellä ovat lähinnä siiderivalaat ja muutama timmikroppainen onnenonkija etsimässä joko tummaa kumppania tai paljon rahaa.
Pakkaa sekoittaa tosiaan nämä rikkaat toimitusjohtajat ym. papat jotka vaihtavat omat vanhentuneet kumppaninsa pois ja lähtevät hakemaan ne tiukimmat kolmikymmpiset talteen runsaiden setelinippujen turvin. Noh, en ottaisi naista joka antaa rahasta, mutta ovat nekin poissa markkinoilta ja efektiivisesti heikentävät meikäläisen mahdollisuuksia.
Kai se eriävä geeniperimä on viehättävää. Eurooppalaiset naiset tykkäävät kovasti afrikkalaisista ja arabi miehistä. Ilmeisesti minulla on parhaat mahdollisuudet onnistua tummaa ihonväriä edustavan naisen kanssa.