Jaa no koetetaan keksiä päivää jolloin tavataan sen kanssa joka asuu Tinderin mukaan 50 km etäisyydellä. Ongelma on että naisella on joku outo vuorotyö myös viikonloppuisin ja minulla taas stressiä uudesta työpaikasta jonka aloitin tällä viikolla. Me koetetaan tavata ehkäpä Pääsiäisenä jos ei muuten on se ainakin minusta kiinnostunut kun koettaa sopia minun kanssa treffiä Tinderin kautta. Suhteellisen kaunis, mutta ei Miss Suomi tai mallin tasoinen kaunotar. Ei yhtään ylipainoinen ja olen nirsompi, kuin minun ystäväni.
No 50 kilsaa nyt on aika vähän kuitenkin. Noi vuorotyöt on kyllä hankalia ainakin silloin kun pitäisi sitä omaa elämääkin olla. Vaan niinhän se menee että töitä silloin viikolla ja viikonloppuisin. Been there, done that. Eikä se pyhäpäiviä paljon katso milloin työvuoro ei salli.
Jotenkin itse en edes kiinnostuisi missi tyyppisestä naisesta, sellainen ns. naapurin tyttö on enemmän makuun. Noilla turhankin kauniilla voi olla kovin omituiset käsitykset itsestään, jos kovin kaunis on. Sellainenkin tullut kokeiltua, ja siitä ei mitään hyvää seurannut. Kun korvien välissä ei ollut muuta kun minä minä.
Mutta eihän noista tiedä ennenkun tutustuu irl, sitten vasta näkee mikä on ja miten kemiat kohtaa. Eikä kannata pitää hirveää kiirettä kaiken kanssa. Yks kaveri on sarjadeittailija. Pitkän suhteen jälkeen aivan kaikki nettideitit on edenneet jonkinlaiseen suhteeseen, sitten bänks ja samantien uutta metsästämään. Sanon sille joskus että pidä edes viikko taukoa ja mieti. Mutta ei..