Ahaa nyt ymmärrän mitä tarkoitat. Tosin tuo on nettovarallisuus kun asuntovelat maksettu ja tätä vauhita kun jatkuu niin pääsen kyllä yli 500k. Siihen 500k en ole laskenut mahdollista lisäperintöä mitä en todellakaan toivo saavani toivon että sukulaiset elää 100+ vuotiaiksi.Kuten sanoin, sulla vähän väärä käsitys varakkuudesta. 330-400k on ihan normi varallisuus työssäkäyvälle kun on asunto jne.
Myöskään et ole varakas, koska joudut tekee osa-aikasia töitä elääksesi.
Tää voi tulla aikamoisena pettymyksenä varakkaille deittikumppaneille joille sanot olevasi varakas. Olet aikamoinen catfish siis.
Sama kun ite oot sanonu useemman kerran ettet tykkää lihavista naisista, ja sit deitti sanoo ettei ole lihava, kun kysyt asiasta henkilöltä jolla ei ole kuin naamakuvia. Sitten tapaatte treffeillä ja siä onki vastassa niin lihava ihminen, että tarvii rollaattorin liikkuakseen.
Google vaikka Upper Middle Class...vauraudessa. Ihan hyvin kuulun siihen joukkoon. Rikas on sitten jos nettovarallisuus on ainakin yli miljona euroa minun mielestä.
Ei minulla ole sana varakas minun deittailu profileissa. Sana "vuokranantaja" kyllä löytyy ja samassa lauseessa totean myös että en ole miljonääri niin ei tule super odotuksia.
Onhan tuo varakasta keskiverto suomalaiseen.
Jos sinun mielestä on varakas vasta kun on selvästi miljonääri ymmärän toki, mutta se on siis tulkintasi niin olkoon niin asiat sen suhteen kai jokainen saa tulkita miten haluaa.
Nyt kun kerran päästin vauhtiin minusta on huvittavaa että Eliittkumppani deittailussa monet pitävät itsensä Eliittinä sen takia että on korkea yliopisto tutkinto?
Tässä on linkki Eliittikumppani treffipalveluun jos joku on kiinnostonut:
Nettitreffit vakavaa parisuhdetta etsiville | EliittiKumppani
No jos on sen lisäksi lääkäri niin jo kyllä on Eliitti myönnetään, mutta pelkkä koulutus yliopistosta ei riitä minusta. Toki myös myönnetään että jos on nuori 24-26 vuotias ja juuri valmistuu niin vaurautta ehkä ei vielä ole ehtinyt kertyä.
Viimeksi muokattu: