Nettitreffit + Tinder

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Kuten sanoin, sulla vähän väärä käsitys varakkuudesta. 330-400k on ihan normi varallisuus työssäkäyvälle kun on asunto jne.
Myöskään et ole varakas, koska joudut tekee osa-aikasia töitä elääksesi.
Tää voi tulla aikamoisena pettymyksenä varakkaille deittikumppaneille joille sanot olevasi varakas. Olet aikamoinen catfish siis.
Sama kun ite oot sanonu useemman kerran ettet tykkää lihavista naisista, ja sit deitti sanoo ettei ole lihava, kun kysyt asiasta henkilöltä jolla ei ole kuin naamakuvia. Sitten tapaatte treffeillä ja siä onki vastassa niin lihava ihminen, että tarvii rollaattorin liikkuakseen.
Ahaa nyt ymmärrän mitä tarkoitat. Tosin tuo on nettovarallisuus kun asuntovelat maksettu ja tätä vauhita kun jatkuu niin pääsen kyllä yli 500k. Siihen 500k en ole laskenut mahdollista lisäperintöä mitä en todellakaan toivo saavani toivon että sukulaiset elää 100+ vuotiaiksi.

Google vaikka Upper Middle Class...vauraudessa. Ihan hyvin kuulun siihen joukkoon. Rikas on sitten jos nettovarallisuus on ainakin yli miljona euroa minun mielestä.

Ei minulla ole sana varakas minun deittailu profileissa. Sana "vuokranantaja" kyllä löytyy ja samassa lauseessa totean myös että en ole miljonääri niin ei tule super odotuksia.

Onhan tuo varakasta keskiverto suomalaiseen.

Jos sinun mielestä on varakas vasta kun on selvästi miljonääri ymmärän toki, mutta se on siis tulkintasi niin olkoon niin asiat sen suhteen kai jokainen saa tulkita miten haluaa.

Nyt kun kerran päästin vauhtiin minusta on huvittavaa että Eliittkumppani deittailussa monet pitävät itsensä Eliittinä sen takia että on korkea yliopisto tutkinto?

Tässä on linkki Eliittikumppani treffipalveluun jos joku on kiinnostonut:
Nettitreffit vakavaa parisuhdetta etsiville | EliittiKumppani

No jos on sen lisäksi lääkäri niin jo kyllä on Eliitti myönnetään, mutta pelkkä koulutus yliopistosta ei riitä minusta. Toki myös myönnetään että jos on nuori 24-26 vuotias ja juuri valmistuu niin vaurautta ehkä ei vielä ole ehtinyt kertyä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.01.2019
Viestejä
889
Kuten sanoin, sulla vähän väärä käsitys varakkuudesta. 330-400k on ihan normi varallisuus työssäkäyvälle kun on asunto jne.
.
Asiaankuulumattomana sivuhuomautuksena, 330-400 k€:n varallisuus yhdellä henkilöllä ei ole normi.

Vuonna 2016 kotitalouden, eli useamman ihmisen, mediaanivarallisuus oli hiukan yli 100 k€.

Lainalla ostettu asunto ei ole varallisuutta ellei lainoja vähennetä asunnon hinnasta.
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
Asiaankuulumattomana sivuhuomautuksena, 330-400 k€:n varallisuus yhdellä henkilöllä ei ole normi.

Vuonna 2016 kotitalouden, eli useamman ihmisen, mediaanivarallisuus oli hiukan yli 100 k€.

Lainalla ostettu asunto ei ole varallisuutta ellei lainoja vähennetä asunnon hinnasta.
Tuossa varallisuudessa oli otettuna huomioon asuntojen hinta ihan kuin ne olisi jo maksettu, vaikkei todellisuudessa ole. En jaksanut alkaa vielä tuostakin asiasta vänkään tämän toisen osapuolen kanssa, koska selittäessä olis menny ikä ja terveys. Helpompi oli vain ilmottaa, ettei toi summa ole ihmeelisempi summa kun tavallisen ihmisen varallisuus, kun on asuntolainat jne maksettu.
Olet oikeassa, että niitä ei voi laskea mukaan kun lasketaan varallisuutta, ellei juurikin lainoja vähennetä asunnon hinnasta.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Tuossa varallisuudessa oli otettuna huomioon asuntojen hinta ihan kuin ne olisi jo maksettu, vaikkei todellisuudessa ole. En jaksanut alkaa vielä tuostakin asiasta vänkään tämän toisen osapuolen kanssa, koska selittäessä olis menny ikä ja terveys. Helpompi oli vain ilmottaa, ettei toi summa ole ihmeelisempi summa kun tavallisen ihmisen varallisuus, kun on asuntolainat jne maksettu.
Olet oikeassa, että niitä ei voi laskea mukaan kun lasketaan varallisuutta, ellei juurikin lainoja vähennetä asunnon hinnasta.
Ei oltu otettu huomioon niin että ne oli jo maksettu. On säästöjä Bank Norwegian. Toiseksi en asu vuokralla. Kolmanneksi asuntovelat ja kaikki muut mahdolliset velat yhteensä ei ole mikään 200k+. Asun todella edullisesti se toki myönnetään asuntoni missä asuu se mitä omistan (esim ei pankkilainaa tai sellaista) arvo on vähemmän kuin keskiverto yksiö Helsingissä esimerkkinä.

En omista edes autoa että sen suhteen todella saita olen, mutta ajokortti minulla on.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 079
Kerätkää vaan varalisuutta, lopulta tulee joku nainen joka huolehtii että se otetaan parempaan talteen.
 

Eräilves

Turrien turri
Tukijäsen
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
2 089
Löytyisi näitä kunnon vanhan aikaisia nuoria (18-25).. eli ei olisi pilattu kaikella mahollisilla nykyaja muoti hömpötyksillä sun muulla, ja oikealla maalaisjärjellä.. ne ovat valitettavasti harvassa vaan nykyään.

Oli minulla tälläinen täydellinen emäntä, mutta hän halusi jatkaa etelämpänä kaupungissa asumista, mikä minulle ei missään nimessä sovi.. Kokemusta on jo siitä. Eli katsellaan jos sattuisi löytymään josssain vaiheessa vielä..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Olet itse vitsi tuon kanssa. Forum jäsen kävi jo minun luona. ...
Eli saitko jonkin deittimiisun jo jallitettua luoksesi kylään? Oliko rakkautta ensisilmäyksellä vai menikö heti panemiseksi?

Tosiaan kuten aiemmin mainitsin että itse löin Tinderin säppiin kun ei ole aikaa siihen niin ei se mitään tunnu hidastavan. SG17 parjaama face toimi jälleen alustana vkl treffeille, piti leffailla mutta hommahan meni ihan vaan kokkailuksi, viiniksi ja nussimiseksi. Ens kerralla sitten kuulemma leffaillaan - tai edes yritetään. :D

En ymmärrä miten liekeissä sitä onkaan tullut oltua sinkkuuntumisen jälkeen, en oikein ymmärrä mitä mimmit minussa näkee. En prkl ole edelleenkään vuokranantaja mutta siitä huolimatta homma rokkaa.

Tässä vkl mimmissä on kyllä potentiaalia vaikka mihin, tosin pyrin ainakin toistaiseksi vielä pitäytymään sinkkuna. Ja herra Tähtiportille tiedoksi, ei ollut läski ja ikää 23v - liian fiksu pelkäksi leikkikaluksi mutta saahan sitä hauskaakin pitää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Mites te oikeen lähestytte tuolla ihmisiä? Oon muutamia privoja laittanut mut eipä niitä ole edes avattu :facepalm:
No siis enpä oikein ole tullut edes ajatelleeksi tuota että miten. Itseasiassa itse olen ollut hyvinkin passiivinen aloitusten suhteen. Olisinko pari aloitusta tehnyt itse ja muut ovat tulleet toisen suunnalta.

Taikasana tässä on ehkä tietynlainen aktiivisuus itseä kiinnostavissa ryhmissä, enkä tarkoita mitään "Etsitään panoseuraa" -ryhmää vaan ihan normaaleissa isoissakin yleisryhmissä - tai pienemmissä esim harrastuksiin tms liittyvissä ryhmissä. Tavallaan itseä lähellä olevista aiheista keskustelemalla saa ilmeisen hyvin aiheesta kiinnostuneiden huomion ja keskusteluiden edetessä näköjään kiinnostuskin alkaa heräillä. Siinä on vielä plussana että vähintäänkin aihe yhdistää molempia osapuolia.

Jos itse olen avannut keskustelun niin uskon että on tullut viitattua aiempaan keskusteluun ryhmässä ja siitä homma on ihan luonnollisesti lähtenyt liikkeelle vaikkei ajatuksena edes ole ollut pokailla ketään. Se voikin olla yksi syy koska sellaisen haistaa kauas ja liika yrittäminen paistaa läpi. :D

Esim. tuo vkl kyläillyt mimmi valaisi asiaa kertomalla että mun seurassa tulee olo että voi olla oma itsensä eikä tarvitse stressata, mikä on kuulemma vapauttavaa kaiken kohdatun ja ylläpidetyn teennäisyyden jälkeen. Eli uskoakseni hektisessä nykyelämässä tietynlainen aitous ja oikea kohtaaminen tuntuu olevan varsin harvinaista. Näemme todellakin vielä uudestaan, hänen aloitteestaan enkä yhtään vastustele tuota ajatusta.
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
478
Noinhan sen pitäisikin mennä kuten JaySon asian ilmaisi, eikä miettiessä millaisen tinder kuvan laittaa jotta saa enemmän ”matchejä”
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Ihmiset saataa olla niin kiireisiä, etteivät yksinkertaisesti ehdi avaamaan privojakaan tai koko fb:tä.
Nää ryhmät mitä tarkoitin oli noita nimenomaan sinkkuryhmiä.

Noinhan sen pitäisikin mennä kuten JaySon asian ilmaisi, eikä miettiessä millaisen tinder kuvan laittaa jotta saa enemmän ”matchejä”
Mahtavaahan se olisi ja näin joskus oletinkin että homma toimii. Todellisuus vaan iskenyt vasten kasvoja kauan sitten, livenä pelkkää kaverikorttia, kaverikorttia kaikkialla. Matchien määrä kiinnostaa sinänsä koska se saisi mielellään olla enemmän kuin se nykyinen (melkein) nolla.

Esim. tuo vkl kyläillyt mimmi valaisi asiaa kertomalla että mun seurassa tulee olo että voi olla oma itsensä eikä tarvitse stressata, mikä on kuulemma vapauttavaa kaiken kohdatun ja ylläpidetyn teennäisyyden jälkeen. Eli uskoakseni hektisessä nykyelämässä tietynlainen aitous ja oikea kohtaaminen tuntuu olevan varsin harvinaista.
Saman tyylisiä kehuja olen myös saanut silloin harvoin kun joku mut hyväksyvä nainen kohdalle sattuu. Viimeksi sanoi jotain että: tuli heti itselle sellanen olo että tässä voi vaan olla eikä tarvitse miettiä omaa itseään tai kroppaansa, että saa vaan vapautua.
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
478
Mahtavaahan se olisi ja näin joskus oletinkin että homma toimii. Todellisuus vaan iskenyt vasten kasvoja kauan sitten, livenä pelkkää kaverikorttia, kaverikorttia kaikkialla. Matchien määrä kiinnostaa sinänsä koska se saisi mielellään olla enemmän kuin se nykyinen (melkein) nolla.
Jos naiset/miehet esittää sitä kaverikorttia jatkuvasti niin auttaako siinä se parempi tinder kuva? Kyllä itse ainakin miettisin jotai muuta keinoa apuun joka ei olisi "parempi tinder kuva"
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Jos naiset/miehet esittää sitä kaverikorttia jatkuvasti niin auttaako siinä se parempi tinder kuva? Kyllä itse ainakin miettisin jotai muuta keinoa apuun joka ei olisi "parempi tinder kuva"
No tinderissä se asetelma on heti eri, vai tuskinko naiset siellä oikealla laittaessa miettivät että kyllä tää on sit vaa kaveri? Tuota livenä tarkoitin että on just kaveriporukassa / koulussa / harrasteporukassa yms. kun on juttu lähtenyt luistamaan ja miettinyt optimistisesti että tässä vaikuttaa olevan kipinää niin kaverikorttia sieltä on tullut. Eli toisinsanoen ulkonäkökynnyksen yli en ole päässyt. Tinderissä jos tulee match niin voisi olettaa että se ulkonäkökynnys on jo ylitetty?
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
478
Mutta jos siihen tinder kuvaan joutuu oikeasti näkemään vaivaa, että siitä saa hyvän, (vaikka laittautuu siihen viimeisen päälle tjsp). Niin kannattaa myös pitää samasta tyylistä kiinni jos se tuo matchejä. Mielestäni kyllä suurin vaikutus naisiin tehdään omalla olemuksella eikä ulkonäöllä.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Eli saitko jonkin deittimiisun jo jallitettua luoksesi kylään? Oliko rakkautta ensisilmäyksellä vai menikö heti panemiseksi?

Tosiaan kuten aiemmin mainitsin että itse löin Tinderin säppiin kun ei ole aikaa siihen niin ei se mitään tunnu hidastavan. SG17 parjaama face toimi jälleen alustana vkl treffeille, piti leffailla mutta hommahan meni ihan vaan kokkailuksi, viiniksi ja nussimiseksi. Ens kerralla sitten kuulemma leffaillaan - tai edes yritetään. :D

En ymmärrä miten liekeissä sitä onkaan tullut oltua sinkkuuntumisen jälkeen, en oikein ymmärrä mitä mimmit minussa näkee. En prkl ole edelleenkään vuokranantaja mutta siitä huolimatta homma rokkaa.

Tässä vkl mimmissä on kyllä potentiaalia vaikka mihin, tosin pyrin ainakin toistaiseksi vielä pitäytymään sinkkuna. Ja herra Tähtiportille tiedoksi, ei ollut läski ja ikää 23v - liian fiksu pelkäksi leikkikaluksi mutta saahan sitä hauskaakin pitää.
Ei ole paljon edennyt Tinder kautta ei ole tullut tyttöystävää. Matcheja uusia on positiivisest nyt tullut myös kun laitoin yhden uuden kuvan sekä Tinderistä ja muusta Online dateiailusta.

Ystäväni iranilainen on valmis uhramaan kaiken vapaa aikansa deittailimiseen. Hänellä on pakko miele että ihan PAKKO saada vaimo juuri vuonna 2019.

Minulla taas on stressiä (esim. uusi työpaikka) ja koetan nyt kivenkovaa nostaa kuntoa. 5 kertaa viikossa kuntosalilla! Viime sunnuntaina menin BodyCombatiin kuntosalissa oli kyllä KOVA treeni olin ihan uupunut ja myös muut osanottajat olivat puhki jotkut jopa ei jaksaneet vetää kaikkea vetivät minkä pystyivät.

Olen ennen harrastanut esim. Tae Kwon Do:t niin Bodycombat oli hauskaa. Cycling (spinning) , BodyPump on myös sellaista mitä voin minua kiinnostaa kuntoryhmistä.

Juoksen myös julmetun paljon juoksumatolla kuntosalissa ei ole sellain kaappi tyyli nostan vain painoja.

Tinder deittailussa edelleen sama ongelma. Iranilaisen matchit kun hän asuu Turussa on että yksi hänen Tinder match nainen on Helsingissä ja toinen Tinder match nainen on Oulussa!

Minun Tinder deittailu taas (sieltä se 23 vuotias ei tullut eri palvelu) on että nyt on pari kaunista naista mutta lähin asuu 50 km etäisyydellä Turusta.

Minulle on muita asioita tällä viikolla en minä tiedä milloin ehtisin deittaila jotain etäpysäkkeitä. Turusta? Ei yhtään mitään matchia joka todella kiinnostaisi edes läheskään paitsi se 23 vuotias.

Minun eka priority ei ole nyt tämä deittailu minulle on muita tärkeitä asioita tällä viikolla. Iranilaisen vapaaika on deittailu, deittailu ja deittailu.

Minulle asia ei toimi noin ja 50 km Turusta on kyllä julmetun kaukana minusta!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.12.2018
Viestejä
314
Vähän edistystä, Tinder ei ole tullut tyttöystävä. Mathees ja uusi tulevat nyt myös myönteisesti, kun lisäätin uuden kuvan sekä Tinderiin että muihin online-tarinankerroihin.
Iranin ystäväni on valmis uhraamaan kaikki vapaudensa aikansa poistamiseksi. Hänen on uskottava, että hän saa vain yhden naisen vuonna 2019.
Jälleen olen stressiä ja nyt yritän kovasti nostaa ehtoani. 5 kertaa viikossa stadionilla! Viime sunnuntaina menin BodyCombatiin stadionilla, kyllä, kova työni oli melko väsynyt ja muut kilpailijat olivat valloittaneet jotain, he eivät voineet edes tappaa kaikkea, mitä he voisivat tappaa.
Olen jo työskennellyt, kuten Tae Kwon :. T oli niin viihdyttävä kuin taistelussa kehoa. Pyöräily (kierto), BodyPump on myös jotain, jota voin kiinnostaa kuntosalilla.
Minulla on myös suuri taika juoksumatolla kuntosalissa, jossa ei ole tällaista kaappi-tyyliä, vain suurempia painoja.
Dating on ongelma on edelleen vaikeaa. Iranin ottelu Kun asut Turussa, siellä on nainen Helsingissä ja toinen nainen Oulussa!
My Tinder palaa (23 vuoden jälkeen he eivät tule muiden palveluiden pariin) ovat nyt kaunis pari, mutta lähin 50 km Turusta.
Tällä viikolla on minulle muitakin asioita, en tiedä milloin haluan saada etäaseman. Turku? Ottelua ei ole todella kiinnostavaa.
En ole Eka: n ensisijainen tavoite. Tämä on minulle kaksintaistelu. Vapaa-ajan tanssi, tanssi ja Iranin tanssi.
Se ei toimi minulle ja 50 km Turusta on armoton!
Itse olen käyttänyt jo hetken aikaa google-kääntäjää. Nytkin suomi-ruotsi-persia ja takaisin suomeksi, niin muuttui ihan ymmärrettävään muotoon.:tup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 727
Voi rähmä sentään:tdown: Tapasin exän tänään, ei siis ex-vaimoa. Mutta välillä nähdään ja jutellaan kaikenlaista... Nyt sitten facen tuupannut täyteen sellaisia biisejä mistä ei voi paljoa väärin käsittää. Ei saamari kun häiritsee ja harmittaa, noihin kehtaa reagoida mitenkään, koska nykyinen. Liittyy koska netti ja some.
Meen nukkumaan ja huomenna tapaamaan sitä nykyistä. Vittu mitä säätöä sitä saa aikaan ilman että juuri mitään tekee:facepalm:
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
Voi rähmä sentään:tdown: Tapasin exän tänään, ei siis ex-vaimoa. Mutta välillä nähdään ja jutellaan kaikenlaista... Nyt sitten facen tuupannut täyteen sellaisia biisejä mistä ei voi paljoa väärin käsittää. Ei saamari kun häiritsee ja harmittaa, noihin kehtaa reagoida mitenkään, koska nykyinen. Liittyy koska netti ja some.
Meen nukkumaan ja huomenna tapaamaan sitä nykyistä. Vittu mitä säätöä sitä saa aikaan ilman että juuri mitään tekee:facepalm:
Miten siis voi toisen linkittämistä biiseistä ymmärtää et olis kiinnostunu? Tai ootko varma että on just sulle tarkotettuja?
Vai onks nää biisit jotenki teidän parisuhteen ajoilta niitä ns. teidän biisejä? :D
On kyllä semi vittumaista jos exä kuumottelee kun on jo uus kierrossa. Saa meinaa hienon härdellin aikaseks jos nykynen saa tietää asiasta. Tsemppiä :laughing:
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
478
Ai hemmetti. Vieläkö biiseillä vihjailua tehdään? Muistan joskus 15v taaksepäin, kun silloinen tyttöystävä linkkaili jotain kappaleita ja niistä piti yrittää älytä millä päällä hän on ja mitä hän milloinkin haluaa.
 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
304
50 km Turusta on kyllä julmetun kaukana minusta!
Siis asutko itse Turussa? Jos asut niin eihän 50km ole matka eikä mikään. Oma emäntä löytyi 130km päästä ja nyt asutaan yhdessä. Ei tosin löytynyt tinderistä koska imo pinnallista paskaa koko palvelu jos tosi tarkoituksella koittaa seuraa etsiä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 727
Miten siis voi toisen linkittämistä biiseistä ymmärtää et olis kiinnostunu? Tai ootko varma että on just sulle tarkotettuja?
Vai onks nää biisit jotenki teidän parisuhteen ajoilta niitä ns. teidän biisejä? :D
On kyllä semi vittumaista jos exä kuumottelee kun on jo uus kierrossa. Saa meinaa hienon härdellin aikaseks jos nykynen saa tietää asiasta. Tsemppiä :laughing:
Kyllä mä sen senverran hyvin tunnen, ja tiedän sen asiat ettei nyt jäänyt paljoa tulkittavaa noista biiseistäo_O Se nyt ei vaan jaksa ymmärtää että ihan kaveripohjalla mennään, eikä mitään muuta. Ja nykyinen tietää että välillä käyn exän luona pyörähtämässä muuten vaan, eikä siinä ole mitään ongelmaa.

Itseasiassa tulin poistamaan koko viestiä off topicina, mutta myöhästyin.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 509
Velattomalla varallisuudella ei kyllä saa yhtä ainutta naista tässä maassa. En ole törmännyt yhteenkään naiseen, joka olisi ollut pätkääkään kiinnostunut mun rahoista, (asunto-)osakkeista, autoista tms. Ehkä näytän sitten sellaiselta köyhältä persläveltä Tinderissä, että kukaan ei oletakaan mulla mitään olevan. Joskus kokeilin läpällä mainita asista suoraan profiilissa, ja siitä varmaan vasta kusipäisen kuvan annoinkin -> 0 mätsiä.

Eli kannattanee keskittyä ihan muihin asioihin elämässä, ellei sitä rahaa&tuloja ole sen verran, että pääsee rahakkaimpaan 10%:iin. Siinä vaiheessa varmaan rupeaa varallisuudella olemaan merkitystä suomalaisen naisen silmissä, muuten on hiljaista jos kuuluu siihen loppuun 90%:iin.
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 113
Siis asutko itse Turussa? Jos asut niin eihän 50km ole matka eikä mikään. Oma emäntä löytyi 130km päästä ja nyt asutaan yhdessä. Ei tosin löytynyt tinderistä koska imo pinnallista paskaa koko palvelu jos tosi tarkoituksella koittaa seuraa etsiä.
Nokitan, 183 km :tup: Eikä tinderin häivääkään täälläkään. Eihän siellä ole suurelta osin kuin pinnallista scheissea tarjolla.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Jos asut niin eihän 50km ole matka eikä mikään. Oma emäntä löytyi 130km päästä ja nyt asutaan yhdessä. Ei tosin löytynyt tinderistä koska imo pinnallista paskaa koko palvelu jos tosi tarkoituksella koittaa seuraa etsiä.
No harkittuani hieman tuota olet osittain oikesssa jos saa seksiä sen matkan takia. Tarkistin yhteen suntaan bussimatka kestää noin 1h 20 minuttia (voi olla enemmän tai vähemmän arvio). 40+- euroa voi olla esim matka kustannukset edestakaisin + miten paljon rahaa käytät itse treffeillä.

Jos se on joku feministi joka sanoo minä en koskaan matkusta sinun lähelle vain sinä aina tulet minun luo painukoon metsään koska sitten tunnistaa feministin.

Olen viesitellyt sen verran sen naisen kanssa Tinderissä että tiedän missä kaupungissa hän asuu, mutta sitä en kerro tässä foorumissa. Joku viikonloppu tai päivä jolloin en ole töissä voisin tavata mahdollisesti tuon naisen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
@Stargate2017
Ei hitto että taas nauratti! Lasketko sä oikeasti seksille hintaa arvioidessasi että haluatko edes lähteä tapaamaan mahdollista tulevaa ei-Thaimaalaista vaimoasi ensimmäistä kertaa? :D Voin vaan kuvitella miten mielissään tuo onnekas nainen on jos tietäisi sun laskelmat.

Entä jos jäätkin ilman persettä, tuleeko silloin paha mieli jos ei irtoakaan vaikka herrasmiehenä oot 40 euroa laittanut bussilippuihin? Suosittelen muuttamaan esim pk-seudulle missä reilun satasen kuukausilipulla saat jo varsin ison metsästysalueen kaatoluvilla :D PS. Mistä ihmeestä tuo sun nais(feministi)viha oikein kumpuaa?

Itse tein tänään päätöksen laittaa pari Tinderin/facen mukanaantuomaa FWB:tä kierrätykseen. Mukavia likkoja mutta ei vaan aika riitä tällä hetkellä. Sit voi hyvällä omatunnolla ottaa pari tilalle kesäksi jos pystyy vakavampaa ihmissuhdetta väistelemään.
 

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635
@Stargate2017
Ei hitto että taas nauratti! Lasketko sä oikeasti seksille hintaa arvioidessasi että haluatko edes lähteä tapaamaan mahdollista tulevaa ei-Thaimaalaista vaimoasi ensimmäistä kertaa? :D Voin vaan kuvitella miten mielissään tuo onnekas nainen on jos tietäisi sun laskelmat.
Riippuu sosiaalisesta asemasta mutta kyllähän moni pienpalkkainen duunarinainenkin miettisi tuollaisia. Jos 50 euroa tarkoittaa vaikka baariviikonlopun perumista, niin sietää olla varma poka sitten.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Riippuu sosiaalisesta asemasta mutta kyllähän moni pienpalkkainen duunarinainenkin miettisi tuollaisia. Jos 50 euroa tarkoittaa vaikka baariviikonlopun perumista, niin sietää olla varma poka sitten.
:D No sit jos alkaa laskemaan niin kannattaa ottaa huomioon myös hinta menetetylle vapaa-ajalle vähintään bussissa istumisen osalta. Ehkä jopa koko treffien jottei jää miinukselle!

Sanotaan vaikka että omaa vapaa-aikaa myydään alella kympin tunti niin 2h 40min plus muu matkasäätö tekee sen 3h aka 30e. Tähän päälle matkaliput 40e niin ollaan summassa 70e. Jos lasketaan että saamisen todennäköisyys on 0,5 niin tavallaanhan tuo olis odotusarvon mukaan sellainen noin 140e uhraus. Sihteeriopiston huoran saa tuohon 140e hintaan varmasti ja saannin todennäköisyys on 1.

Vielä jos laskee kaiken muun kuin panoajan hukkaan heitetyksi eli vaikka muutama tunti treffailua niin hinta pomppaakin pariin sataan. Sillä saa varmaan Sihteeriopistolta jo kakkostakin (+50e anal) :D

Kannattaako tuohon treffailuhommaan edes lähteä kun maksullisia pääsee valkkaamaan samaan hintaan ja saanti on varma? ;) :D

Hitto että meinaa hymyilyttää!
 
Liittynyt
25.11.2018
Viestejä
291
Siinä vaiheessa, kun naisen saamisesta tulee pakkomielle, niin siinä ei mene kuin mielenterveys. Itse olen vuosia jo pyrkinyt tappamaan tunteeni korvien välissä ja nyt viimeiset 4 vuotta onnistunut loistavasti, mitä nyt keväisin ollut päivän tai pari kestäviä "jossittelu" hetkiä.

Mutta kuitenkin, pakkomielteet eivät ole koskaan hyvästä ja etenkin, jos pakko kohdistuu naisen saamiseen, ongelma tuntuu kasvavan potenssiin kymmenen.
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Pinta on lopulta kuitenkin se, mihin ihastutaan. Se auttaa pariutumisessa aika paljon.
Joskus pari vuotta sitten, kun Tinderillä vielä satunnaisesti näppäilin toosaa, kohtasin yhden baarin ulkopuolella tupakalla yhden mimmin, joka kysyi multa heti kärkeen oonko pinnallinen. Olin tietysti että "jaa kuinka niin?" No olin kuulemma hänelle lähiaikoina painanut superlikeen ei.

Sillä, että kyseinen henkilö oli joku 100kg sprayruskettunut duckface tyyliin Tuksu, ei hänen mielestään sitten ollut asian kanssa mitään tekemistä, vaan mun oli pakko olla pinnallinen... :D
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
Pinta on lopulta kuitenkin se, mihin ihastutaan. Se auttaa pariutumisessa aika paljon.
Näinhän se on kun sitä kumppania ettii. Voi siinä niinkin käydä, et kaveripohjalla tutustuu esim töissä johki ja sit akka ihastuu sun luonteesee sitten ku ootte tutustunu vähä enemmä, vaikka oot kuinka ruma.
Ite kyl myönnän olevani erittäin pinnallinen, mutta en siltikään suhteeseen alkais jos akka on sisältä ihan karsee tai kemiat ei kohtaa. Eli en siis tuhlaa aikaa jos ei ole se "täydellinen" paketti itelle.
Toki sitä ny paneen ja säätään voi alkaa vähän rumemmanki kans.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
788
Onhan sieltä tosiaan mahdollista vakinaisempiakin suhteita löytää. Ensi viikolla tulee viisi vuotta siitä kun tuli nykyiselle avovaimolle ensimmäinen viesti tinderin kautta laitettua. Välimatkaa oli itselläkin vajaa 100km, mutta siitä huolimatta tässä ollaan jo yli 2 vuotta asuttu yhteisessä okt:ssa ja lapsi syntyy alkukesällä.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
:D No sit jos alkaa laskemaan niin kannattaa ottaa huomioon myös hinta menetetylle vapaa-ajalle vähintään bussissa istumisen osalta. Ehkä jopa koko treffien jottei jää miinukselle!

Sanotaan vaikka että omaa vapaa-aikaa myydään alella kympin tunti niin 2h 40min plus muu matkasäätö tekee sen 3h aka 30e. Tähän päälle matkaliput 40e niin ollaan summassa 70e. Jos lasketaan että saamisen todennäköisyys on 0,5 niin tavallaanhan tuo olis odotusarvon mukaan sellainen noin 140e uhraus. Sihteeriopiston huoran saa tuohon 140e hintaan varmasti ja saannin todennäköisyys on 1.

Vielä jos laskee kaiken muun kuin panoajan hukkaan heitetyksi eli vaikka muutama tunti treffailua niin hinta pomppaakin pariin sataan. Sillä saa varmaan Sihteeriopistolta jo kakkostakin (+50e anal) :D

Kannattaako tuohon treffailuhommaan edes lähteä kun maksullisia pääsee valkkaamaan samaan hintaan ja saanti on varma? ;) :D

Hitto että meinaa hymyilyttää!
Mistä nuo hinnat sä viet edes ja olet muka "asiantuntija" älä naurata:D. Olen tavannut n prostituutiota lähinnä pääkaupunkiseudulla. En väitä että olen harrastanut seksiä heidän kanssa, mutta uteliaasti aina neuvotellut hinnasta.

Hinta normaali hinta on 100-120 euroa 1h seksi ja nämä on kauniita babes prostituutti.
Joku turisti idiootti rikas sellainen vaikka amerikasta maksaa ehkä typerästi jopa satoja euroja.

Ehkä joku Thai prostituutti antaa jopa 80 eurolla. Oikeastaan hinta on 80-120 euroa /tunti, mutta on aika tavallista että useimmat 100-120 euroa/h.

Tinder etä deittailu hinta varsinkin kun eka treffit ja ei vain tavata ja seksiä... esim. 40 euroa matkat kun joku Tinder etä deittailu ja sitten joku ravintola eikä mikään McDonalds tai Hesburger. Vähän juotte vinaa lisäksi helposti päästän 70 euroon ainakin jos ei jopa 100+ euroa.

Mitään tuntipalkkaa on nyt typerää laskea omasta vapaajastaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
815
Mistä nuo hinnat sä viet edes ja olet muka "asiantuntija" älä naurata:D. Olen tavannu n prostituutiota lähinnä pääkaupunkiseudulla. En väitä että olen harrastanut seksiä heidän kanssa, mutta uteliaasti aina neuvotellut hinnasta.

Hinta normaali hinta on 100-120 euroa 1h seksi ja nämä on kauniita babes prostituutti.
Joku turisti idiootti rikas sellainen vaikka amerikasta maksaa ehkä typerästi jopa satoja euroja.

Ehkä joku Thai prostituutti antaa jopa 80 eurolla. Oikeastaan hinta on 80-120 euroa /tunti, mutta on aika tavallista että useimmat 100-120 euroa/h.

Tinder etä deittailu hinta varsinkin kun eka treffit ja ei vain tavata ja seksiä... esim. 40 euroa matkat kun joku Tinder etä deittailu ja sitten joku ravintola eikä mikään McDonalds tai Hesburger. Vähän juotte vinaa lisäksi helposti päästän 70 euroon ainakin jos ei jopa 100+ euroa.

Mitään tuntipalkkaa on nyt typerää laskea omasta vapaajastaan.
Mitä ihmettä täällä tapahtuu :rofl:
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Minkä kielisiä nää postaukset on alunperin kun tuntuu, että menevät google translaten läpi pariin otteeseen ennenku päätyy tänne meidän luettaviksi?
OT: :D Vähän kuulostaa samalta tekstit, mitä muutaman vuoden Suomessa asuneet venäläiset tuottaa puheena.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
@Stargate2017 , sulta hukkui nyt hieman tuo punainen lanka. Eli sama asia jos ajattelet että matkat ja mimmin syöttäminen ja juottaminen maksaa mutta seksin saanti ei ole varmaa. Eli pistät satasen investoiden emäntään ja jos saamisen todennäköisyys on esim fifty-sixty niin noinkin asioita laskelmoivan kaverin kannattaa suosiolla työntää se satanen huoralle ja käydä sitä vinguttamassa. :D

Kuka "uteliaisuudesta aina neuvottelee hinnoista" hutsun kanssa jos ei ole ostoaikeissa? Wtf.. :D

Mutta kiitos, tää on aika Hilarius-settiä! Vähän eksyttiin aiheesta mutta jostain syystä se ei nyt vaan haittaa.

Jos nyt jotenkin yritän hilata aihetta vähän oikeaan suuntaan niin väitän että kevät tekee emännille kummia. Taas tuon viheliäisen facen kautta olisi joku täti änkeämässä kylään, ollaan kuulemma nähty joskus vuosikausia sitten jonkun sen kaverin ollessa meidän yhteinen tuttu. Tästä syystä kevät on aika maukasta aikaa!

Ninjaedit: Pakko vielä täsmentää että en todellakaan ole väittänyt olevani asiantuntija huorien tuntitaksoissa. Jotenkin ei ole ollut tarvetta "uteliaisuudesta aina neuvotella hinnoista". :D
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
@JaySon Selitystä sitä sun tätä, mutta
sitten yksi järkevä lause:

Jos nyt jotenkin yritän hilata aihetta vähän oikeaan suuntaan niin väitän että kevät tekee emännille kummia.
. :D
Katso eläimet keväällä niin ymmärrät että se on paritus aika heh.

Noh mutta nettideittailu ja tapaaminen on mukavampaa kun on valoisaa ja lämpimämpää. Minua ei ole ikinä innostanut mennä juhlimaan kun on kylmää ja lunta.

Olen myös huomannut että ulkomailla etelä Europpassa kun on lämmintä niin on mukavaa kävellä ulkona mennä juhlimaan jne.

En nyt tiedä, mutta joku Helmikuu ja -20 astetta ei ole ainakan minun makuinen mennään treffeille sää. Lumimyrsky sitten vielä boonuksena tuohon -20 astetta niin sitten ei todellakaan innosta mennä treffeille.

Vielä huonompi idea? Helmikuussa pohjois Suomeen Tinder dateaillun takia ja sitten siellä on -35 astetta ja lumimyrsky.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Joskus pari vuotta sitten, kun Tinderillä vielä satunnaisesti näppäilin toosaa, kohtasin yhden baarin ulkopuolella tupakalla yhden mimmin, joka kysyi multa heti kärkeen oonko pinnallinen. Olin tietysti että "jaa kuinka niin?" No olin kuulemma hänelle lähiaikoina painanut superlikeen ei.

Sillä, että kyseinen henkilö oli joku 100kg sprayruskettunut duckface tyyliin Tuksu, ei hänen mielestään sitten ollut asian kanssa mitään tekemistä, vaan mun oli pakko olla pinnallinen... :D
Eli olit pinnallinen :D

Olishan se voinut olla tosi loistava ihminen (ei olis).
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 662
Viestejä
4 220 951
Jäsenet
71 091
Uusin jäsen
TiieM

Hinta.fi

Ylös Bottom