Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
30.11.2018
Viestejä
161
Nyt vittu ne lääkkeet...

Jos ei ihan offtopiciksi menisi niin näiden kanssa kannattaa varoa sitä hyvänolon tunnetta mikä matcheistä seuraa. Muutama kaveri käytti pidemmän aikaa ja nyt kun ovat vakiintuneet, kuulemma se matcheista saatava validaatio on aika vahva ja sitä jää vähän kaipaamaan. Itse käytin back in the day opiskeluaikana hetken aikaa, mutta eipä sillä mitään järkevää saanut pikkukylässä aikaan.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
On tää kyllä todella hämmentävää settiä vaikka yritän suhtautua tähän puolitrollina - vähintään. Jos nuo edesottamukset on noin vaikeita käsitellä jossain nettideittailussa niin on varsin pelottavaa ajatella miten on ihan oikeiden haasteiden edessä. :)

Mutta tosiaan, Lerbatovilla oli aika hyvä neuvo, sitä kannattaisi seurata. :) Jännä miten joillain tuntuu menevän nää kaikki hommatihan vihkoon. Itselle taas tuli eilen yhden fb-ryhmän kautta viestiä ja treffikutsua. Enkä todellakaan ole itse mikään missi. :D
Facebook treffipaikkana?? Hahaa ei minulla ja monet minun kavereilla ole oikeata ikää siellä.. Facebook se vasta kunnon vale paikka on. Ihmiset laittaa vain jotain roska uutisia tai positiivisa asioita fb. Ei sinne laiteta koskaan esim. isä kuoli tai sain potkut tai sisko sairastui syöpään.

On sitten tyhmää luottaa fb. Minulla on facebookissa ystäviä jolla ei edes ole oma nimi facebookissa. Naurettavin asia mitä olen kuullut pitkään aikaan hyvä kun sain naurut:D. Käytän toki facebookia, mutta lähinnä sen takia kun jotkut ystävistäni ei pidä WhatsApp chatista.

Tiedoksi myös ei fb ole kovin suosittu nyky nuorison seassa enää. No mutta hyvä tietää että et ole nuori.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 153
Toki korvien väliä piti vielä treenata, ettei juossut karkuun naisten lähestyessä, eli jos itsetunto on surkea ja samalla ujo, niin lihaksilla ei pitkälle pötki.
Offtopic vähän, mutta mitään "neuvoja" tähän? Itsellä tätä ongelmaa... Esim. Tinderissä, jos sovin treffit niin kyllä sinne uskallan mennä, mutta vaikkapa jossain baarissa en uskalla lähestyä naista. Pelkään liikaa epäonnistumista.
 
Liittynyt
13.04.2018
Viestejä
446
Offtopic vähän, mutta mitään "neuvoja" tähän? Itsellä tätä ongelmaa... Esim. Tinderissä, jos sovin treffit niin kyllä sinne uskallan mennä, mutta vaikkapa jossain baarissa en uskalla lähestyä naista. Pelkään liikaa epäonnistumista.
Naisiin ei kannata suhtautua niin kuin media tuota asiaa maalaa - naiset ei oo mitään avaruusolioita. Niitäkin on ihan joka lähtöön. Et varmaan ajattele et kun olet mies, olet samanlainen kuin nuo kaikki muut tallaajat tuolla. Lähestyt sitä ihmistä, olet oma itsesi - jos ei natsaa niin ei natsaa, niitä ihmisiä on vielä rapiat 7 miljardia käymättä lävitte.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Facebook treffipaikkana?? Hahaa ei minä ja monet mun kavereilla ole oikeata ikää siellä.. Facebook se vasta kunnon vale paikka on. Ihmiset laittaa vain jotain roska uutisia tai positiivisa asioita fb. Ei sinne laiteta koskaan esim. isä kuoli tai sain potkut tai sisko sairastui syöpään.
Facebook treffipaikkana? En nyt ymmärrä pointtiasi. Eräs mimmi lähestyi minua sitä kautta jonka jälkeen juteltiin mesessä, ollaan samasta kaupungista (ei, hän ei ole multimiljonääri Thaimaasta :D) ja ilmoitti kiinnostuksensa lähteä mun mun kanssa treffeille. Ei järin monimutkaista. Sen sijaan että huutelet tyhjyyksiä niin ota vaikka oppia. ;)

Siitä en tiedä millaisissa ryhmissä itse siellä olet ollut mutta se on loistava yhteydenpitopaikka esim tiettyjen spesifien harrastajien kesken. En usko että edes sinä voit väittää tuohon vastaan. Tai voit toki mutta.. :D

On sitten tyhmää luottaa fb. Minulla on facebookissa ystäviä jolla ei edes ole oma nimi facebookissa.
Naurettavin asia mitä olen kuullut pitkään aikaan hyvä kun sain naurut:D. Käytän toki facebookia, mutta lähinnä sen takia kun jotkut ystävistäni ei pidä WhatsApp chatista.

Tiedoksi myös ei fb ole kovin suosittu nyky nuorison seassa enää. No mutta hyvä tietää että et ole nuori.
Se että sinulla on face-"ystävinä" joitain no-name randomeita ei ole minun ongelmani, itsellä siellä on aivan oikeita ystäviä, tuttuja, kavereita jne. Ja ryhmien sisällä toki väkeä ketä en tunne kunnolla mutta eivätpä ole ystävissänikään.

Ja enhän minäkään mikää parikymppinen kolli enää ole enkä muuta ole väittänytkään sillä minulle ei ikä ole ongelma kuten sinulle tuntuu olevan.

Olen kohta 40-vuotias ja tällä hetkellä parikymppisistä viiskymppisiin naisiin ovat kiinnostuneita ja aktiivisia asian suhteen niin jotakin teen varmaan oikein. Sinulla ei tosiaan taida olla yhtä valoisasti asiat viestiesi perusteella sillä ivan läpi paistaa katkeruus.. ;) Kaveri joka käy PT:n ohjauksessa saadakseen deittiprofiiliin parempia kuvia on väistämättä hakoteillä.
 
Viimeksi muokattu:

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
4 022
Offtopic vähän, mutta mitään "neuvoja" tähän? Itsellä tätä ongelmaa... Esim. Tinderissä, jos sovin treffit niin kyllä sinne uskallan mennä, mutta vaikkapa jossain baarissa en uskalla lähestyä naista. Pelkään liikaa epäonnistumista.
Ihan mitään yhtä ja loistavaa vinkkiä tuohon en osaa antaa, mutta lähestymistä kannattaa harjoitella vähän kerrallaan. Esimerkiksi baarissa vaikka tiskillä tilatessa vaihtaa pari sanaa naispuolisen henkilön kanssa ilman mitään taka-ajatuksia. Seuraavan kerran juttelee vähän enemmän ja niin edelleen. Hiljalleen uskallus kasvaa ja tuossa kehittyy. Alkoholilla saa jännitystä pois, mutta pitää varoa, ettei vedä ihan kaatokänniä.

Clubit ja vastaavat omasta mielestä vähän huonoja paikkoja naisten kanssa jutteluun, kun porukkaa ainakin opiskelijabileissä todella paljon ja musiikki soi liian kovalla. Omasta mielestä parhaat paikat olleet sauna ja palju opiskelijatapahtumissa, kun siellä tulee juteltua vähän kaikkien kanssa rennosti ja jostain syystä nuo ovat aina melko naispainotteisia. Viimeksi pienessä paljussa oli 10 naista ja 3 miestä ja siinä saa kyllä aika tuppisuu olla, jotta ei naispuolisille henkilöille juttele. Risteilyt ovat myös ihan hyviä paikkoja naisten iskemiseen, kun toisen hyttiin on helppo lähteä tanssilattialta ja toisaalta opiskelijaristeilyllä tulee rampattua aina kaikkien muiden hyteissä ja tutustuu ihmisiin.

Parasta tuossa tilanteessa olisi, jos löytyy joku määrätietoinen ja itsevarma nainen, joka suorastaan raahaa sänkyyn. Oma eka kerta ei ihan tämmönen ollut, mutta toisaalta vinkit olivat niin selviä, että itsekin tajusin ja hiljalleen illan aikana uskalsin ottaa fyysista kontaktia. Tuo oli asia, jota aiemmin kuumottelin, kun ei yhtään tiennyt, miten ottaa fyysista kontaktia kiinnostuneen oloiseen naiseen. Ei se kuitenkaan vaikeaa lopulta ole. Hiljalleen koskettaa esim. kättä ja katsoo miten toinen reagoi ja sitten jossain vaiheessa kaappaa kainaloon ja siitä yleensä lähtee etenemään luonnostaan.

Itse käyn todella harvoin viikonloppuisin baareissa tai clubilla ja bileet ovat melkein aina opiskelijabileitä, jotka ovat jossain määrin erilaisia. Toivottavasti tuosta oli kuitenkin edes hieman apua.
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
jos sovin treffit niin kyllä sinne uskallan mennä, mutta vaikkapa jossain baarissa en uskalla lähestyä naista
Naisten kanssa juttelu on vähän kuin pilkkimistä. Yleensä ekalla reijällä ei saa yhtään nykäsyä, mutta sitten kairaa uuden, ja siimaa veteen. Toistaa tarvittaessa. Saattaa tulla kalaa reilusti ja syöttipussit tyhjenee nopsaan :)
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 262
Mä vedän jostain syystä puoleeni vanhempia naisia kuin magneetti, nykyään on joka kerta baarissa sama juttu että joku (minuakin) varttuneempi naishenkilö tulee iskemään. Eihän siinä muuten mitään, mutta kun nämä ovat järestään 20+ kiloa liian lihavia ja muutenkin ällöttäviä yleensä. Ikä ei sinänsä ole suurin ongelma, vaikka kyllähän 50-vuotiaat naiset arveluttaa jo lähtökohtaisesti. Mutta jos on hyvännäköinen ikäisekseen, niin kaipa nekin menisi.

Joku Halle Berry (52v) on nätimpi kuin 95% nuoristakaan suomalaisnaisista..
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
6 111
Mä vedän jostain syystä puoleeni vanhempia naisia kuin magneetti, nykyään on joka kerta baarissa sama juttu että joku (minuakin) varttuneempi naishenkilö tulee iskemään. Eihän siinä muuten mitään, mutta kun nämä ovat järestään 20+ kiloa liian lihavia ja muutenkin ällöttäviä yleensä. Ikä ei sinänsä ole suurin ongelma, vaikka kyllähän 50-vuotiaat naiset arveluttaa jo lähtökohtaisesti. Mutta jos on hyvännäköinen ikäisekseen, niin kaipa nekin menisi.

Joku Halle Berry (52v) on nätimpi kuin 95% nuoristakaan suomalaisnaisista..
Sen verran hyvin alustettu, että on pakko kysyä kuinka paljon vanhemmalta näytät? :D
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 262
Sen verran hyvin alustettu, että on pakko kysyä kuinka paljon vanhemmalta näytät? :D
Tämä on ihan klisee, mutta (reilusti) ikäistäni nuoremmalta, enkä iältänikään ole mikään ihan vanhus vielä... :D

Sanoisin, että vanhemmat naiset lähestyy siksi, että pukeudun yleensä aika tyylikkäästi enkä näytä siis miltään nuorisopelleltä, vaikka olenkin nuorekas.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 606
Tuntuu siltä et stargate on uusintaversio Tulkusta joka vedättää kaikkia ja jatkuvasti kokeilee miten pitkälle voi mennä. Koko persoonassa ei tunnu olevan mitään järkeä - edes hulluna. Viihdyttävää luettavaa tietysti.
Pidetään keskustelu aiheessa, ei keskustelijoissa.

@Stargate2017 voisi koittaa hieman hillitä ketjuissa offtopicia ja muita epäoleellisuuksia ettei keskustelu sotkeennu.
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
50-vuotiaat naiset arveluttaa jo lähtökohtaisesti. Mutta jos on hyvännäköinen ikäisekseen, niin kaipa nekin menisi
Päinvastoin, ne tietää mitä haluaa. Ja itsehän olen James Deanin ulkonäöllä ja Sean Conneryn karismalla varustettu, niin ei ihme.

No ei, mutta puku tekee miehen. Eikä mikään kiiltävä Dressman viritys. Ei kravattia, ei liian pisnes, eikä ylimielistä asennetta. Ja tientenkin pitää tarjota mohito, jos näyttää että leidin lasi on tyhjä.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Pidetään keskustelu aiheessa, ei keskustelijoissa.

@Stargate2017 voisi koittaa hieman hillitä ketjuissa offtopicia ja muita epäoleellisuuksia ettei keskustelu sotkeennu.
Hmm joo voisin avata jossain vaiheessa seuraavat uudet Threadit:
A. Prostituutio ja seksiturismi.
B. Vaimon tuominen ulkomailta.
C. Kunnon kohottaminen (liikunta) esim. Personal Trainerin palkaaminen kuntosalista.

Mikä ei ole offtopic on linkittää arvostelu tai video joka hieman haukkuu Tinderia (ja ihan syystä päivänselvästi parempi naisille tai sitten miehille joilla ei ole väliä minkä näköinen nainen on ei se haittaa vaikka esim. läski nainen), mutta jotkut fanboyt ei sitä vain hyväksy heh:). Toiset on vain täynnä itseään omista onnistumista kun heillä on n naista (ja eivät välitä tippakaan suhteesta yhteen naiseen esim. vaimoon seksiä vain samalla viikolla vaikka 5 eri naisen kanssa kertomatta mitä tekee muille nais uhreilleen) aivan sama joillakin heillä on vain yksi asunto kun minulla on n asuntoa jossa n on enemmän kuin yksi.

No jo kai se joillekin on ego kehua treffeistään ja kuinka on naisten kaataja uros:rolleyes: mikäs siinä ja en sellaista vihaa.
 
Viimeksi muokattu:

Poppamies

Que pasa, ese?
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 721
Hmm joo voisin avata jossain vaiheessa seuraavat uudet Threadit:
A. Prostituutio ja seksiturismi.
B. Vaimon tuominen ulkomailta.
C. Kunnon kohottaminen (liikunta) esim. Personal Trainerin palkaaminen kuntosalista.

Mikä ei ole offtopic on linkittää arvostelu tai video joka hieman haukkuu Tinderia (ja ihan syystä päivänselvästi parempi naisille tai sitten miehille joilla ei ole väliä minkä näköinen nainen on ei se haittaa vaikka esim. läski nainen), mutta jotkut fanboyt ei sitä vain hyväksy heh:). Toiset on vain täynnä itseään omista onnistumista kun heillä on n naista (ja eivät välitä tippakaan suhteesta yhteen naiseen esim. vaimoon seksiä vain samalla viikolla vaikka 5 eri naisen kanssa kertomatta mitä tekee muille nais uhreilleen) aivan sama joillakin heillä on vain yksi asunto kun minulla on n asuntoa jossa n on enemmän kuin yksi.

No jo kai se joillekin on ego kehua treffeistään ja kuinka on naisten kaataja uros:rolleyes: mikäs siinä ja en sellaista vihaa.
Itsetunto sen verran alhaalla että pitää ruveta asunnoilla leveilemään?
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
478
Kulostaa jo offtopic politiikka puheesta. No ainakin Tinderissa ei sanakaan tarvitse mainita politiikkaa.Totta toki jotain hyvää tekstiä kannatta laittaa.
Eikai siinä mitään offtopiccia ole, jos antaa Tinderiin neuvoja mitä sinne kirjoittaa. Esimerkiksi ei kannata tuoda siellä esille ettei halua ikäänsä kertoa ennen naimisiinmenoa
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
..tai että käyräsaaren joulusauna kiinnostaa.
Ei kiinnosta minua... voi olla hauska kirjoittaa sinne threadin keksittyjä kauhutarinoita, mutta ei kinnosta yhtään osallistua siihen joulusaunaan.

Eikai siinä mitään offtopiccia ole, jos antaa Tinderiin neuvoja mitä sinne kirjoittaa. Esimerkiksi ei kannata tuoda siellä esille ettei halua ikäänsä kertoa ennen naimisiinmenoa
Aha ok proxy ikä esille. Nyt kohta joku umpisuomalaien kyselee taas mikä on proxy en ymmärrä yhtään mitään. No voi sitten ei ymmärrä ja en jaksa selittää.
 

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635
Johtuuko se siitä, että 43-vuotiaalle SG:lle kelpaa vain 18-22 vuoden ikäinen, koskematon neitsyt? Oman ikänsä kokeminen ongelmaksi on jo selvää hulluutta. Jopa nuorempia miehiä hakevat naiset kertovat esittelytekstissä oman ikänsä tai ainakin olevansa ilmoitettua vanhempia, jos merkkaavat sen profiilin ns. virallisen iän alakanttiin.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Johtuuko se siitä, että 43-vuotiaalle SG:lle kelpaa vain 18-22 vuoden ikäinen, koskematon neitsyt? Oman ikänsä kokeminen ongelmaksi on jo selvää hulluutta. Jopa nuorempia miehiä hakevat naiset kertovat esittelytekstissä oman ikänsä tai ainakin olevansa ilmoitettua vanhempia, jos merkkaavat sen profiilin ns. virallisen iän alakanttiin.
Jälleen kerran joku ikäveikkaus metsään. En ole muuten missään vaihessa kertonut ikäni sen enempää että olen vähintäin 30+.

Se mitä haen Online deittailusta jos nyt vain seksiä ajattelee 18+ kelpaa. Ei kuitenkaan olisi minun eka valinta tavata joku 18 vuotias ja sen jälkeen tavata sen isän joka tulee kotiin ja löytää minut tyttären sängystä.

Saisi selvästi olla se lukio aika takana jos miettisin pitempää suhdetta. Pokkeus jos tuo naisen Aasiasta missä on ihan oma käsityksensä ikäerosta.

Hieman teasing tänään laitoin viestin naiselle (ikäryhmässä noin 23-28 vuotias) nettitreffi palvelun kautta, mutta kuitenkin vanhempi kuin sinun 18-22 vuoden ikäryhmä heh.

Se super nuori nainen missi tason kaunis joka vastasi minulle niin en kerro ikää mutta on 20-22 vuotias heh, mutta hän otti Like minun profiilista. Jo ei taida hänestä tulla matchia, mutta on edellen yhteyshenkilö helposti voitaisiin painaa Unlike.

En myöskään naama punaisena ala valittaa jos kaunis 30 vuotias nainen ottaa minun yhteyttä heh. Olen nyt laittanut esimerkkinä viestin jollekin 30 vuotiaalle esimerkkinä mutta jo ovat kauniita. Ei kaikki nuo naiset ole mitään missitasoa mutta en pidä lihavista naisista. Se 20-22 vuotias nainen on kyllä missi tasoa.
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Hah naista siis seksiä naisen kanssa olen joka ikinen ulkomaan matka joka on kestänyt vähintäin viikon saanut. Ei en ole koskaan matustanut Aasian. Kiev Ukraina ja muita paikkoja hehe.

Saisin taas bannit jos linkitän musiikkvideon niin muusiikthredin laitan postauksia.

Nettitreffi palvelua käytin myös kun tapasin naisia Kiev kaupungissa Ukrainassa. Ehkäpä tuon naisen suomeen niin sitten tuleen se super kaunotar:rolleyes: hehee.

Tulosta tulee tavalla tai toisella.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 717
Hah naista siis seksiä naisen kanssa olen joka ikinen ulkomaan matka joka on kestänyt vähintäin viikon saanut. Ei en ole koskaan matustanut Aasian. Kiev Ukraina ja muita paikkoja hehe.

Saisin taas bannit jos linkitän musiikkvideon niin muusiikthredin laitan postauksia.

Nettitreffi palvelua käytin myös kun tapasin naisia Kiev kaupungissa Ukrainassa. Ehkäpä tuon naisen suomeen niin sitten tuleen se super kaunotar:rolleyes: hehee.

Tulosta tulee tavalla tai toisella.
Matkustaminen ehkä loppukesästä tai syksyllä.

Tosin aikaa on nyt enemmän deittaila Suomessa kun en mene ulkomaille lähiaikoina.
Luin nyt pari sivua taaksepäin vaihteeksi ajatuksen kanssa. Elikkä tavoitteena vaimo tai pitkäaikainen suhde, ja ajankohta vielä tämän vuoden puolella. Ymmärsinkö oikein?

Ja mistä moinen aikataulu?

Itsellä ei tinderissä matchannut sitten kertaakaan, tai no joku mutta ei siitä mitään olisi tullut. Jollain ihme tuurilla löytänyt exät ja nyksän täysin sattumalta livenä, ilman että olisin mitään ns. hakua ollut sen pahemmin päällä.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 329
Sen verran tuohon pakko sanoa että kokeilin ja ei tullut. Siis kiovalaisesta naisesta _super_ kaunotarta kun tuli suomeen. Mutta tämä tapahtui kauan kauan ennen Tinderiä vaikkakin alkoikin verkkossa, ICQ:lla.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Luin nyt pari sivua taaksepäin vaihteeksi ajatuksen kanssa. Elikkä tavoitteena vaimo tai pitkäaikainen suhde, ja ajankohta vielä tämän vuoden puolella. Ymmärsinkö oikein?

Ja mistä moinen aikataulu?

Itsellä ei tinderissä matchannut sitten kertaakaan, tai no joku mutta ei siitä mitään olisi tullut. Jollain ihme tuurilla löytänyt exät ja nyksän täysin sattumalta livenä, ilman että olisin mitään ns. hakua ollut sen pahemmin päällä.
No siis saisi mielellä tulla vaimo vuonna 2019-2020.

"Ja mistä moinen aikataulu?"
Lapsia kun hankkii on parempi että ei ole nitten "isoisä" kun ne ovat 18+ aikuisia. Suomen presidentti 69 vuotiaana sai lapsen 40 vuotiaan vaimon kanssa, mutta se nyt on aika extreeme.

Minulla on ystävä Iranista joka ikinen kerta kun tapaan hänet tulee palautetta hanki se vaimo jo. Ystäväni Iranista koettaa myös hankkia vaimon. Tässä toki täytyy sanoa että Iran ystäväni ei laita kovia vaatimuksia vaimon ulkonäöstä kuten minä.

Lapset niihin olen vähän neutraali niitä tule jos tulee ja on jo 3 veljenpoikaa. En nyt tiedä mutta en ole enää 20 kymppinen ja olisi aika hankkia vähitellen vaimo tai sitten nainen muuten jonka kanssa asua yhdessä. Ei ne lapset ole minulla pakko kunhan mainitsin mutta olisi jo aika mennä naimisiin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 717
No siis saisi mielellä tulla vaimo vuonna 2019-2020.

"Ja mistä moinen aikataulu?"
Lapsia kun hankkii on parempi että ei ole nitten "isoisä" kun ne ovat 18+ aikuisia. Suomen presidentti 69 vuotiaana sai lapsen 40 vuotiaan vaimon kanssa, mutta se nyt on aika extreeme.

Minulla on ystävä Iranista joka ikinen kerta kun tapaan hänet tulee palautetta hanki se vaimo jo. Ystäväni Iranista koettaa myös hankkia vaimon. Tässä toki täytyy sanoa että Iran ystäväni ei laita kovia vaatimuksia vaimon ulkonäöstä kuten minä.

Lapset niihin olen vähän neutraali niitä tule jos tulee ja on jo 3 veljenpoikaa. En nyt tiedä mutta en ole enää 20 kymppinen ja olisi aika hankkia vähitellen vaimo tai sitten nainen muuten jonka kanssa asua yhdessä. Ei ne lapset ole minulla pakko kunhan mainitsin mutta olisi jo aika mennä naimisiin.
Onhan tuossa sikäli järkeä. Yksi tuttava hankki ekat muksunsa ajoissa, vanhimmat nyt 15 ja 18 vuotiata. Viimeisin oli joko vahinko tai vaimon pakottamana, nyt viisi vuotias. Ja kaverini nyt 45 vuotias. Siinä menee aikaa kun saa tuon nuorimmaisen pois kotoa omilleen. Ilman viimeisintä voisi alkaa piakkoin elää omaa elämäänsäkin, mutta eipä lähivuosina.

Sorry OT.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 262
Millään ei ole mitään väliä miljoonan vuoden kuluttua ja hyvin harvalla asialla on mitään väliä edes 100 vuoden kuluttua.

Joten ei kannata liikaa stressata tuollaisista ikä-asioista ja mikä on nyt hyvä ja mikä huono ikä isäksi tulemiselle. Lapsia tulee sitten kun on tullakseen, ja jos niillä on edes jonkin ikäinen isä, on se jo hieno juttu verrattuna monien muiden lasten kohtaloon.
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
No siis saisi mielellä tulla vaimo vuonna 2019-2020.

"Ja mistä moinen aikataulu?"
Lapsia kun hankkii on parempi että ei ole nitten "isoisä" kun ne ovat 18+ aikuisia. Suomen presidentti 69 vuotiaana sai lapsen 40 vuotiaan vaimon kanssa, mutta se nyt on aika extreeme.

Minulla on ystävä Iranista joka ikinen kerta kun tapaan hänet tulee palautetta hanki se vaimo jo. Ystäväni Iranista koettaa myös hankkia vaimon. Tässä toki täytyy sanoa että Iran ystäväni ei laita kovia vaatimuksia vaimon ulkonäöstä kuten minä.

Lapset niihin olen vähän neutraali niitä tule jos tulee ja on jo 3 veljenpoikaa. En nyt tiedä mutta en ole enää 20 kymppinen ja olisi aika hankkia vähitellen vaimo tai sitten nainen muuten jonka kanssa asua yhdessä. Ei ne lapset ole minulla pakko kunhan mainitsin mutta olisi jo aika mennä naimisiin.
Taitaa se ikäkriisi painaa päälle, kun pakko saada vaimo vuoden sisällä, vaikka postimyynnistä jos ei muuten irtoo. Laske vähän vaatimuksia niin vois natsata vähän rumemmalla ulkonäöllä ja kivalla luonteella olevan kans. Ei tosta sun touhusta muuten mitään tule.

Mitä hyödyt siitä naimisiin menosta edes? Miks mennä käytännössä tuntemattoman kanssa solmiin avioliitto, kun ei siinä vuodessa kerkee edes kunnolla tutustuun. Kiva sitten laittaa lusikat jakoon kun akka lähtee käveleen puolen vuoden päästä, kun on tutustunu paremmi ja et ookkaan sellane ku se aluks luuli.
Ite en edes vuoden seurustelun jälkeen muuttais yhteen, koska niin paljon helpompi vaan kävellä omaan kotiin jos ero tulee, eikä tarvi diilata sen ärsyttävän härdellin kans mitä erosta tulee kun asuu yhdessä tai on naimisissa.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
No selitetään hieman enemmän. En ole sanonut että haluan lapsia. Hirveä riesa niistä tosin saisivat katsoa TV:tä veisin ne kuntosalille ja maksaisin erikseen että niistä hoidetaan mutta aivan kauheata varsinkin vauva vuodet. Teinikänä taas hormoonit jyllää ja sitten sa "lapsi" on puoliakuinen ja voi olla riitoja.

Minun veljellä on 3 lasta mutta on tiukka kuri ja ei anna lasten katsoa TV:tä juuri ollenkaan vanhin noista lapsista aloittaa syksyllä koulun. Se on hänen valintansa että lapset ei ollenkaan saa katso TV:tä kuin ehkä kerran kuukaudessa.

En myöskään halua sanoa kokonaan ei. Profiilissa laittaisin lapsia ehkä.

Biologinen kello toimii näin. 40 vuotias vaimo voi olla julmetun kaunis vielä. Lapsien saaminen jo 40 vuotiaana naiselle voi olla todella vaikeata voin kertoa että alle 50% onnistuisi vaikka kuinka yrittäisi.

Miehillle 40 vuotias on vain numero lasten saamisessa. En nyt kuitenkaan suosittele samaan lapsia 80 vuotiaana miehenä mutta näin asiat ovat sen suhteen.

Ei tarvitse olla 18 vuotias tyttö. Jos kuitenkin lapsi mahdollisuuden halua pitää niin ei ole hyvä ollenkaan jos nainen on yli 35 vuotias.

Kaveri ei ahdista mutta kun haluan vaimon joka on alle 35 vuotias ehkä esim. 25 muutenkin seksielämän takia. Huvittavinta tuota kaverissa kun se on niin hanakka nopeasti (2019 ei 2020) mennä naimisin epäilen hieman että jotkut varsinkin suomalaiset naiset on sanonut sille nopeasti ei. Nykyinen tyttöystävä mitä juuri nyt hänellä on ei ole suomalainen taas todisti minun teorian koska hän on valittanut että suomalaiset ei halua sitoutua jne.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 329
Miksi juuri pitää saada _vaimo_? Jotain kulttuurisidonnaisuutta mikä takia avoliitto/yhdessä asuminen ei käy vaan pitää nimenomaan olla avioliitto?
Itse kun olen uskomaton niin avioliitto ei merkkaa yhtään mitään.
Jos lapsien saaminen pahemmin ei kiinnosta niin ei niitä edes kannata tehdä jos vain nainen haluaa lapsia.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Miksi juuri pitää saada _vaimo_? Jotain kulttuurisidonnaisuutta mikä takia avoliitto/yhdessä asuminen ei käy vaan pitää nimenomaan olla avioliitto?
Itse kun olen uskomaton niin avioliitto ei merkkaa yhtään mitään.
Jos lapsien saaminen pahemmin ei kiinnosta niin ei niitä edes kannata tehdä jos vain nainen haluaa lapsia.
Kaikki muut minun ystäväni on kristittyjä tai ateisteja. Tämä ystävä josta puhun on iranilainen ja musliimi. Ei hän voi ajatella muuta kun mennä naimisiin sillä sipuli. Tyttöystävä hänellä on mutta jos se nainen kerran sanoisi että ei halua koskaan mennä naimisin se olisi suhteen loppu.

Minä en ole sanonut että minun on pakko mennä naimisiin. Kaiken lisäksi jos se nainen ei ole varakas sanoisin että tehdään avioehtosopimus tarkoittaa ei omisteta asioita tasaväkisesti puolet ja puolet. Saa muuten olla julmetun varakas jotta en tekisi avioehtosopimusta.
 
Viimeksi muokattu:

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635
Minä en ole sanonut että minun on pakko mennä naimisiin. Kaiken lisäksi jos se nainen ei ole varakas sanoisin että tehdään avioehtosopimus tarkoittaa ei omisteta asioita tasaväkisesti puolet ja puolet. Saa muuten olla julmetun varakas jotta en tekisi avioehtosopimusta.
Avioehto ei päde avioliitossa, eikä aviossa automaattisesti omisteta kaikkea puoliksi vaan sinulla on omat tavarasi ja omat velkasi ja vaimollasi voi olla omansa. Tai yhteiset, ihan miten haluatte. Puolitus tapahtuu vasta, kun liitto halutaan purkaa, ja siinä vaiheessa myös avioehtosopimus on hyvä olla olemassa.

Olet vauhkonnut monen sivun verran hankkivasi vaimon vaikka postimyynnillä Aasiasta, jos muu ei auta, joten olet kyllä tehnyt selväksi aikeesi avioliitosta ja että se on tavoitteesi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 329
Avioehtokaan ei ole kiveenkirjoitettu jos takana on pitkä avioliitto. Avioehtoakin pystyy muuttamaan avioliiton aikana.

Tuommoisen kuvan minäkin olen saanut että SG2017 haluaa nimenomaan vaimon eikä naisystävää.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Avioehto ei päde avioliitossa, eikä aviossa automaattisesti omisteta kaikkea puoliksi vaan sinulla on omat tavarasi ja omat velkasi ja voi olla omansa. Tai yhteiset, ihan miten haluatte. Puolitus tapahtuu vasta, kun liitto halutaan purkaa, ja siinä vaiheessa myös avioehtosopimus on hyvä olla olemassa.
Asia selvä no mutta juuri tuon takia haluan sen avioehtosopimuksen. Ei sellainen golddigger joka ajattele ollaan naimisissa kunnes saadan Suomen kansallisuus ja sitten avioero otetaan puolet rahoista. Noin siis voisi golddigger ulkomailta ajatella.

Tyttöystävä vs naimisiin?

Olen kristitty. Minulla on kuitenkin raaka moraali. Olen harrastanut monta kertaa seksiä avioliiton ulkopuolella ja en ole koskaan ollut naimisissa.

Yhdellä ystävälläni 8n avoin suhde tyttöystäväänsä tarkoittaa kumpikaan ei välitä jos harrastaa seksiä toisen kanssa heidän suhteensa ulkopuolella.
Sanoisin ymmärtääkseni kaikki muut ystäväni jolla on tyttöystävä niin heillä ei ole avoin suhde.

Se sanottuna arvostan vaimoa enemmän selvästi kuin tyttöystävää. Jos nainen sanoo että joo haluan viettää loppuelämän sinun kansssa mutta en mennä naimisiin niin kyllä hyväksyisin sen mutta kysysin varmaan miksi näin?

Annas kun selitän ei edes postimyynti vaimo toimi niin että heti tullaan Suomeen ja naimisiin.

Käytännössä haluan että nainen oikeasti pitää minusta ja pitää asua sen kanssa yhdessä ennen kun menee naimisiin tietenkin. Postimyyntivaimo? Sellaista tosiaan tapahtuu mutta ei ne saa oleskelu&muutto lupaa noin vain Suomeen voi kestää kuukausia ja silloin on aikaa seurustella ja tutustua.

Minä koetan deittailun kautta saada pitkäaikaisen suhteen. Jos se on loppuelämäksi hyvä ja siis 100 vuotiaaksi heh.
Onhan minulla järkeä nuo postimyyntivaimot mitä joku mainitse tulee vain rahan perässä silloin vaikka joo seksiä voi saada heiltä.

Tuossahan on dokumentti youtubissa Amerikasta menee ihmisiä Eteläamerikkan ja ostaa vaimon kuin lihatiskiltä. Sitten ne kyllä kauan seurustelee ennen kuin menee naimisiin.

Tässä on huvittavia ideoita mutta en noista ärsyynny. Pitkäaikaista suhdetta haen nettideittailun kautta jos sitten siitä tulisi vaimo niin nähtäväksi jää.

Kun tuo vaimon muuten ulkomailta ei se tarkoita postimyyntivaimoa usein. Minun ystävä matkusti Filippinille rakastui siellä kristittyyn naiseen ja tänä päivänä ovat onnellisesti naimisssa ja on yksi lapsi.

En ole idiotti. En ottaisi vaimo GO GO STRIPTEASE baarista tai sellaisesta paikasta tai ottais prositituutiota vaimoksi.
Rauhoitutaan nyt tässä threadissa. Juuri nyt koetan Netti deittailun saada pitkäaikaista suhdetta ja katsos huomasin tänään sain kauniin uuden matchin Tinderissa joka asuu Suomessa.... hmm.

Postimyynti vaimoa en muuten minä ole mainnut missään ennen sanoin vain että vaimon voi hankki ulkomailta ja kuten todettu usein ei ole kyse silloin "postimyynti vaimosta".

En kyllä laita mitään youtube linkkiä mutta vuosittain yli 12 000 miestä USA:sta hankki postimyyntivaimon Eteläamerikasta.
 
Viimeksi muokattu:

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635
Annas kun selitän ei edes postimyynti vaimo toimi niin että heti tullaan Suomeen ja naimisiin.

Käytännössä haluan että nainen oikeasti pitää minusta ja pitää asua sen kanssa yhdessä ennen kun menee naimisiin tietenkin. Postimyyntivaimo? Sellaista tosiaan tapahtuu mutta ei ne saa oleskelu&muutto lupaa noin vain Suomeen voi kestää kuukausia ja silloin on aikaa seurustella ja tutustua.

--

Kun tuo vaimon muuten ulkomailta ei se tarkoita postimyyntivaimoa usein. Minun ystävä matkusti Filippinille rakastui siellä kristittyyn naiseen ja tänä päivänä ovat onnellisesti naimisssa ja on yksi lapsi.
Postimyyntivaimojen kanssa ongelmana ei oikeastaan ole se, etteikö nainen pitäisi sinusta, sillä varsinkin nuo aasialaiset kyllä oppivat rakastamaan ihan sillä, että pidät heistä huolta ja kohtelet hyvin. Humalassakin saat olla kunhan et mielellään ihan joka päivä, tosin monet sietäisivät senkin. Suurempi ongelma on kulttuurin ja elinolosuhteiden totaalinen muutos, kun perhe ja ystävät jäävät kotimaahan ja Suomessa on sitten suurimman osan vuodesta ihan helvetin kylmä verrattuna tropiikkiin, missä yölläkin on reilusti päälle 20 celsiusta.

Kuvaamasi tilanne on nimenomaan tyyppiesimerkki modernista postimyyntivaimosta. Filippiineillä käyneenä tiedän sen, että länkkärin markkina-arvo on niin kova, että saat hakea niitä go go -baarityttöjäkin satunnaiseen huvitteluun ja vaimosi hyväksyisi sen, koska taloudellinen turva on parisuhteen tärkein asia ja rakkauden perusta. Filippiinit on Thaimaahankin verrattuna aika köyhä paikka ja vaikka siellä ihmiset osaavat puhua englantia selkeästi paremmin, niin kaikilta muilta osin se maa on ns. paskaläpi hyvin monessa mielessä.

Omasta mielestäni postimyyntivaimon leimaa on turha hävetä eikä se ole kirosanakaan. Ihan sama mistä ja millä tavoin sinä aasialaisen vaimosi löydät, niin Suomessa törmäät aina siihen käsitykseen, että ostit jonkin puhki poljetun baaritytön ja toit sen mukanasi.
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Postimyyntivaimojen kanssa ongelmana ei oikeastaan ole se, etteikö nainen pitäisi sinusta, sillä varsinkin nuo aasialaiset kyllä oppivat rakastamaan ihan sillä, että pidät heistä huolta ja kohtelet hyvin. Humalassakin saat olla kunhan et mielellään ihan joka päivä, tosin monet sietäisivät senkin. Suurempi ongelma on kulttuurin ja elinolosuhteiden totaalinen muutos, kun perhe ja ystävät jäävät kotimaahan ja Suomessa on sitten suurimman osan vuodesta ihan helvetin kylmä verrattuna tropiikkiin, missä yölläkin on reilusti päälle 20 celsiusta.

Kuvaamasi tilanne on nimenomaan tyyppiesimerkki modernista postimyyntivaimosta. Filippiineillä käyneenä tiedän sen, että länkkärin markkina-arvo on niin kova, että saat hakea niitä go go -baarityttöjäkin satunnaiseen huvitteluun ja vaimosi hyväksyisi sen, koska taloudellinen turva on parisuhteen tärkein asia ja rakkauden perusta. Filippiinit on Thaimaahankin verrattuna aika köyhä paikka ja vaikka siellä ihmiset osaavat puhua englantia selkeästi paremmin, niin kaikilta muilta osin se maa on ns. paskaläpi hyvin monessa mielessä.

Omasta mielestäni postimyyntivaimon leimaa on turha hävetä eikä se ole kirosanakaan. Ihan sama mistä ja millä tavoin sinä aasialaisen vaimosi löydät, niin Suomessa törmäät aina siihen käsitykseen, että ostit jonkin puhki poljetun baaritytön ja toit sen mukanasi.
Aha mielenkiintoista. No ainakin asun ihan Etelä Suomessa ja ei jossain lapissa missä voi olla -40 astetta talvella. Toistaiseksi nyt kuitenkin koetan tätä Tinder ja muita netti deittailuja.
 

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635
No sille thaimaalaiselle tai filippiiniläiselle naiselle tosiaan +10:kin voi olla jo todella kylmä. Aasiassa on paljon sellaisia alueita, missä lämpötila harvoin laskee alle 20 celsiuksen, joten se vaimokkeesi ei välttämättä ole koskaan kokenut edes raikasta syyssäätä. (Eikä siis olekaan, jos on asunut koko elämänsä kotikylässään.)
 
Liittynyt
13.04.2018
Viestejä
446
Huomautus: Pysytään aiheessa, ei keskustelijoissa
Menee niin hämäräksi tää keskustelu et ei tiedä oikein miten suhtautua. Varakas mies joka kirjoittaa niin kuin joku jota on ammuttu päähän ja puolet aivoista levinny sinne asfaltille..
edit: tämmösistä kommenteista varmaan tulee banskua mut menee vaikeaks kaikille foorumilaisille ku kaikki ajattelee samaa asiaa mut sitä ei mitenkään saa sanoa
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
Menee niin hämäräksi tää keskustelu et ei tiedä oikein miten suhtautua. Varakas mies joka kirjoittaa niin kuin joku jota on ammuttu päähän ja puolet aivoista levinny sinne asfaltille..
edit: tämmösistä kommenteista varmaan tulee banskua mut menee vaikeaks kaikille foorumilaisille ku kaikki ajattelee samaa asiaa mut sitä ei mitenkään saa sanoa
No vitsihän tässä on, että Stargate ei ite ole edes varakas... Sillä on vaan vähän väärä käsitys mitä varakas tarkottaa.
Mutta kyllähän se nyt varakas vaimo pitäs löytyä kuitenkin. Jos on varakas vaimo, niin ei saa allekirjoittaa avioehtosopimusta, mutta jos köyhä vaimo, niin pitää allekirjoittaa. Stargate haiskahtaa sellaselta golddiggeriltä.:hmm:
 
Liittynyt
28.07.2017
Viestejä
155
Oman kokemukseni mukaan kaikista parhaiten tinderissä toimii reissukuvat, sellaiset jossa on itse siis kuvassa mukana. Itselle ropisee tykkäyksiä ja keskustelun avauksia ihan mukavasti, vaikka itsekin vähän nirsoilen siitä kenet swaippaa oikealle. Jyrkkä ei itseäni yli vuotta vanhemmille tai liian irstaille profiileille, ei oikein maailmat kohtaa.

Tinder/nettijutut toimii siis ihan hyvin vaikka en ole sellainen henkilö joka muuten herättäisi vastakkaisen sukupuolen huomion baarissa/yms.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
No vitsihän tässä on, että Stargate ei ite ole edes varakas... Sillä on vaan vähän väärä käsitys mitä varakas tarkottaa.
Mutta kyllähän se nyt varakas vaimo pitäs löytyä kuitenkin. Jos on varakas vaimo, niin ei saa allekirjoittaa avioehtosopimusta, mutta jos köyhä vaimo, niin pitää allekirjoittaa. Stargate haiskahtaa sellaselta golddiggeriltä.:hmm:
Olet itse vitsi tuon kanssa. Forum jäsen kävi jo minun luona. Olen varakas vuokranantaja mutta en mikään miljonääri. Vuokraan 3 yksiötä pääkaupunki seudulla muille. Onhan minulla myös asuntovelkaa mutta nettoomaisuus on jotain 330k-400k (koska on myös asuntovelkaa joka laskee tuota nettoa) välillä joka voi saada boostia jos perin mutta sellaista boostia en halua toivon että sukulaiset elää kauan.

Tarkkaa netto varallisuutta en jaksaisi ihan edes laskea vain sen takia että sinä toivoisit sitä.

En ole miljonääri.

Olenko golddigger? No osittain teoriassa voisin olla. Esim nyt kesäänä ajattelin ensimmäistä kertaa osallistua Suomen Vuokranantaja risteilylle. On se tosi että jos löytäisin varakkaamaan naisen kuin minä niin sitten ehkä en olisi niin julmetun nirso iän esim 40 voisi käytä.

Nimittäin nyt teen myös osa-aikaista työtä. Jos tulisi sellainen vauraus että työtä ei tarvitse ollenkaan tehdä paitsi esim vuokranantaja niin sitten voisin ajatella.

Se ei kuitenkaan ole eka realistinen toive. Realistisempi on että saan kauniin selvästi nuoremman kuin minä sellaisen tyttöystävän ja/tai vaimon joka ei ole varakas.

Mennään nyt asian minun deitti profileissa ei tule mitään esiin että minä olisin golddigger. Jo no en nyt tiedä mitä tapahtuisi jos joku todella varakas ihastuu minun mutta se nyt ei ole suurin unelmani realistisesti se nainen on köyhempi.

En pidä sitä todennäköisenä että siinä risteilyllä joku sinkku nais vuokranantaja joka on vähintäin yhtä varakas kuin minä ihastuu minuun jopa niin paljon että menisi naimisiin minun kanssa. Kai teoriassa kun myös syödään ja juodaan siellä voi tulla sänkyyn naisen kanssa mutta että se kaiken lisäksi vielä tulis vaimo pidän todella epätodenäköisenä jos on varakkaampi kuin minä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
Olet itse vitsi tuon kanssa. Forum jäsen kävi jo minun luona. Olen varakas vuokranantaja mutta en mikään miljonääri. Vuokraan 3 yksiötä pääkaupunki seudulla muille. Onhan minulla myös asuntovelkaa mutta nettoomaisuus on jotain 330k-400k (koska on myös asuntovelkaa joka laskee tuota nettoa) välillä joka voi saada boostia jos perin mutta sellaista boostia en halua toivon että sukulaiset elää kauan.

Tarkkaa netto varallisuutta en jaksaisi ihan edes laskea vain sen takia että sinä toivoisit sitä.

En ole miljonääri.

Olenko golddigger? No osittain teoriassa voisin olla. Esim nyt kesäänä ajattelin ensimmäistä kertaa osallistua Suomen Vuokranantaja risteilylle. On se tosi että jos löytäisin varakkaamaan naisen kuin minä niin sitten ehkä en olisi niin julmetun nirso iän esim 40 voisi käytä.

Nimittäin nyt teen myös osa-aikaista työtä. Jos tulisi sellainen vauraus että työtä ei tarvitse ollenkaan tehdä paitsi esim vuokranantaja niin sitten voisin ajatella.

Se ei kuitenkaan ole eka realistinen toive. Realistisempi on että saan kauniin selvästi nuoremman kuin minä sellaisen tyttöystävän ja/tai vaimon joka ei ole varakas.

Mennään nyt asian minun deitti profileissa ei tule mitään esiin että minä olisin golddigger. Jo no en nyt tiedä mitä tapahtuisi jos joku todella varakas ihastuu minun mutta se nyt ei ole suurin unelmani realistisesti se nainen on köyhempi.

En pidä sitä todennäköisenä että siinä risteilyllä joku sinkku nais vuokranantaja joka on vähintäin yhtä varakas kuin minä ihastuu minuun jopa niin paljon että menisi naimisiin minun kanssa. Kai teoriassa kun myös syödään ja juodaan siellä voi tulla sänkyyn naisen kanssa mutta että se kaiken lisäksi vielä tulis vaimo pidän todella epätodenäköisenä jos on varakkaampi kuin minä.
Kuten sanoin, sulla vähän väärä käsitys varakkuudesta. 330-400k on ihan normi varallisuus työssäkäyvälle kun on asunto jne.
Myöskään et ole varakas, koska joudut tekee osa-aikasia töitä elääksesi.
Tää voi tulla aikamoisena pettymyksenä varakkaille deittikumppaneille joille sanot olevasi varakas. Olet aikamoinen catfish siis.
Sama kun ite oot sanonu useemman kerran ettet tykkää lihavista naisista, ja sit deitti sanoo ettei ole lihava, kun kysyt asiasta henkilöltä jolla ei ole kuin naamakuvia. Sitten tapaatte treffeillä ja siä onki vastassa niin lihava ihminen, että tarvii rollaattorin liikkuakseen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 301
Viestejä
4 210 659
Jäsenet
71 045
Uusin jäsen
Lep4

Hinta.fi

Ylös Bottom