Nettitreffit + Tinder

Tulipa kokeiltua tätä Tinderiä pari viikkoa ja aika huonolle näyttää Lumimiehen kannalta. 2 osumaa, toinen unmatchäs kun minulla ei ole Snap chattiä ja toinen taas kun en heti kirjoittanut hänelle koska meinasin että kerkeää/jaksaa paremmin aamulla.

Tulipa kokeiltua tätä Tinderiä pari viikkoa ja aika huonolle näyttää Lumimiehen kannalta. 2 osumaa, toinen unmatchäs kun minulla ei ole Snap chattiä ja toinen taas kun en heti kirjoittanut hänelle koska meinasin että kerkeää/jaksaa paremmin aamulla.

Missä ikäluokissa tuollaisia snapchatteja käytetään? Vai onko se joku kanava päästä rahastamaan feikkiprofiililla epätoivoisia ukkoja?

Missä ikäluokissa tuollaisia snapchatteja käytetään? Vai onko se joku kanava päästä rahastamaan feikkiprofiililla epätoivoisia ukkoja?
Kyllähän sitä ihan ~25 vuotiaatkin naiset käyttää. Se taas että poistaa jos ei sitä käytä viittaa ehkä vähän muihin taka-ajatuksiin.

Taidan veikata tuota jälkimmäistä. Ehkä olisi pitänyt asentaa ja katsoa minkälaiseksi sugardaddyksi minua olisi yritetty leipoa

Aika paljon ulkomailta tullut ehkä puolet tykkäyksistä. Kanarian saarilta kauimmainen ja profiilissa luki "kanarialainen utelias tietämään mitä näillä alueilla tapahtuu" noin karkeasti käännettynä eli hakevat kaukaa seuraa/keskutelu kaveria. Tinderiä käyttänyt pari kk.

Aika paljon ulkomailta tullut ehkä puolet tykkäyksistä. Kanarian saarilta kauimmainen ja profiilissa luki "kanarialainen utelias tietämään mitä näillä alueilla tapahtuu" noin karkeasti käännettynä eli hakevat kaukaa seuraa/keskutelu kaveria. Tinderiä käyttänyt pari kk.

Niin oli mullakin, kun jaksoin sitä käyttää ja suurinosa Helsingissä asuvistakin oli entisiä virolaisia. Nyt on onneksi parempi tilanne, kun lopetin Tinderin käytön. Istagramistakin saan yhteydenottoja.

Njoo, tuokin kun oma hakualue uloittuu pääkaupunkiseudulle niin tulee aika runsaasti virolaisia/venakkoja ehdokaslistaan. Mutta nyt vaan on niin että niitä ei vaan jaksa tällä hetkellä joten milloinkohan Tinder tajuaa että ne kaikki menee vasempaan :) ;)

Jaa enpä tiedä tuosta Tinderistä vasta nyt alkanut sitä hieman käyttämään todella.... ja onpas kummaa. Ensin se haki jonkun muun sovelluksen kautta jonkun PROXY iän (tiedätte varmaan mitä tarkoitan). No kun huomasin sen suurella vaivalla laliton sitten iän Hidden.

Kun se oli proxy ikä (kuvat oli aitoja ja ajan tasalla) niin yksi 24 vuotias nainen innostui minusta. Heti kun laitoin hidden ikä niin meni innostus pois vaikka ehdin myös tavata jne.

Pitääkö tässä nyt vetää se johtopäätös että jos näyttää nuoremmalta mitä onkannattaa syöttää proxy ikä ja minä syön Karnosiini sitä on syöty 15+ vuotta. Sport Carnosine 600 mg mitä syön on erittäin vahva antioksidantti ja kun tapasin vanhan luokkatoverin tällä viikolla se jätkä näytti minua noin 10 vuotta vanhemmalta.

Kyllä tuo Tinder minua ärsyttää nyt hieman ainakin. Ystäväni taas niin on saanut jotain edistystä mutta mikä hirveä riesa kun hän asuu Turusssa ja kaksi naista kiinostuneet hänestä asuvat Helsingissä ja Oulussa!

Taitaa olla aika surkeata jos pitää deittaila etäisyydellä Turku ja Oulu!

Sitten noita ei haluta tyypejä tulee myös jotka on kiinostuneista en pidä lihavista naisista ja naisista jolla on lapsia. En myöskään siedä feministejä.

Edistystä kehossa on tapahtunut hyvin olen palkanut nyt vuonna 2019 Personal Trainerin minun kuntosalista ja olen tullut hoikemmaksi ja saanut enemmän lihaksia.

Viimeksi muokattu:
Pitää. Mutta kyllähän sitä naisen takia matkustaa tuhat kilometriä helposti? Plus että syö karnosiiniä tai muita antioksidantteja
No minä sanon naiselle tule tänne Turku aluella varan meille hotellin jos maksat matkat... kyllä minulla oli suhde venäläisen naiseen Helsingissä ennen Tinder aikaa kun asuin Turku alueella.

Taitaa olla noita pohjoisen miehen ajautuksia että 1000 km ei ole mitään. Minusta Turku ja Helsinki voi toimia jonkin aikaa jos jompikumpi on halukas muttamaan jossain vaiheesa toisen lähelle.

Mä en ymmärtänyt mitään. Proxy-ikä? Hidden ikä? Vaikka näyttäisi miltä niin kyllä se oikea ikä lienee syytä laittaa jos ei ole pelkkä panoseuraa etsivä rikas komistus. Valehtelusta kiinni jääminen on aina iso miinus ja osa ei vaan ole kiinnostunut mistään vakavammasta selvästi eri ikäisen kanssa.

Mä en ymmärtänyt mitään. Proxy-ikä? Hidden ikä? Vaikka näyttäisi miltä niin kyllä se oikea ikä lienee syytä laittaa jos ei ole pelkkä panoseuraa etsivä rikas komistus. Valehtelusta kiinni jääminen on aina iso miinus ja osa ei vaan ole kiinnostunut mistään vakavammasta selvästi eri ikäisen kanssa.
Aivan siksi hidden siis piilotettu ikä sitten jos se kysyy ikää vastaan keskikäinen. En vastaa että olen 18:).

Ei monet ihmiset syötä facebookin oikeata ikää tai edes nimeä. Sieltä löytyy todennäköisesti profiileja nimellä Aku Ankka suurinpirtein. Tinderissä ikä voidaan hakea automaattisesti toisen sovelluksen kautta toisin sitä voi editoida jälkikäteen sitä ikää.

Eli sulla ei näy siellä ikää? Miksi peittelet sitä?
Koska se on henkilökohtainen asia ei edes puolet ystävistäni tiedä ikääni ja alle 1% työtoverista tietää ikäni. Ei edes minun CV:ssä ole ikää.

Iän kerron toki ennen kun mennään naimisiin. Ikä on pakko kertoa HR osastolle kun tehdään työsopimus, mutta heillä on vaitiolo velvollisuus.

Monet nuoret naiset on sanoneet minulle, että ikä on vain numero.
Minun Personal Trainer kuntosalista en kerro enempää kun että on nainen niin on sanonut saman asian minulle nyt tänä keväänä 2019 kun en suostunut kertomaan ikääni edes hänelle. Se on niin julmetun kallista nyt vaikka tilapäisesti juuri nyt 10% alennus niin hinta on yli 1600 euroa 25 kerrasta Personal Trainer taso 3 Elixia.

Asia kuitenkin toimii lähinnä juuri nyt niin että kerran viikossa Personal Trainerin kanssa harjoittelu ja 4 kertaa itse niin ei kuluta niitä kertoja niin julmetun nopeasti ja sitten kesällä voi pitää esim 4 viikon tauon.

Nyt sitten sain tietää että Personal Trainerit saa vain provikka palkkaa tunneista jotka ne vetää mahdollisesti liikuntaryhmiä tai yksittäisiä asiakkaita.

Tosin sanonen asiakkaat ovat Personal Trainerille elintärkeätä.

Yhden illan juttuja sänkyyn ikä on vain numero, mutta jos koetat mennä naimisiin toki on poikkeuksia mutta moni suomalainen länsimaisessa kulttuurissa ei pidä ikää vain numerona.

Lopuksi minun Personal Trainer ei itsekään ole mikään 20 niin kai on mukavaa hokea sitä että "ikä on vain numero".

Otan sen kuitenkin myyntipuuheena.
Totta toki että terveys on tärkeämpää
jos olet 22 ja sinulla on tappava syöpä niin ei se ole parempi kun 33 tai 43 vuotias joka on terve.

Huvittavinta oli se Personal Trainer sopimus siinä tosin veikkaan kaikki ei ole pakollista tietoa.

Siinä kysytään ikä. Personal Trainer: Kerro ikäsi minulle tai täytä se siihen.
Minä: En suostu (ja selitin miksi).
Personal Trainer: En kerro sitä etenpäin.
Minä: Voit vahingossa mainita sen eteenpäin. En suostu.
Personal Trainer: No mutta kun nämä fyysiset testit mitä tehdään pitäisi verrata tulosta oman ikäluokkaan.
Minä: Olen syönyt Karnosiiinia yli 15 vuotta ja en todellakan halua verrata omaan ikäluokkaani otetaan noin 20-25 vuotiaat vaikka.
Personal Trainer: No mutta minä haluan tietää sen iän olen nyt utelias.
Minä: Joko me tehdään sopimus ilman ikää tai ei tehdä sopimusta ollenkaan ja en palkkaa sinua.

Viimeksi muokattu:
Koska se on henkilökohtainen asia ei edes puolet ystävistäni tiedä ikääni ja alle 1% työtoverista tietää ikäni. Ei edes minun CV:ssä ole ikää.

Iän kerron toki ennen kun mennään naimisiin. Ikä on pakko kertoa HR osastolle kun tehdään työsopimus, mutta heillä on vaitiolo velvollisuus.

Minkä ikäinen sä muuten olet?

tämä ei ole iskuyritys

Minkä ikäinen sä muuten olet?

tämä ei ole iskuyritys
Aikuinen FINNKINO aloitti nyt sellaisen asian että joissakin special näytöksissä saa juoda olutta elokuvateatterissa ja syödä. Ne on K18. Olen vähintäin 18 vuotias siis aikuinen hehee.

Onko jotain neurooseja vai miten ikä on salainen ja arka paikka? Kannattaisiko sen personal trainerin palkasta käyttää osa terapiaan, niin ei ahdistaisi pikkujutut niin pahasti?
No siis työsopimuksiin on pakko laittaa ikä ja sen annan HR osastolla jolla on vaitiolo velvollisuus. Jossakin vaihesssa suhdetta naiseen se on myös pakko kertoa ja sen teen ainakin ennen kun heh menisin naimisiin. Siinä vaiheessa on parempi jos nainen tietää että harrastan urheilua paljon ja syön karnosiini niin geneettisesti minun pitäisi olla nuorempi kuin "ikäni".

Minulla on pari ystävää ja meillä on sama tavoite että JOS hankitaan vaimo niin vaimo pitää olla vähintäin 10 vuotta nuorempi ja voi olla selvästi yli 10 vuoden ikäero. Pahimassa tapauksessa tuodaan sellain vaikka Aasiasta jos mikään muu ei onnistu.

Jos puhutaan taas lapsen saamisesta johon olen hieman neutraali niin Suomen presidentti 69 on naimissa 40 vuotiaan vaimon kanssa joka sai vauvan. Jos lapsia ajattelee niin silloin on paljon tärkeämpi että nainen on riittävän nuori.

Puolet ystävistäni tietää ikäni ja puolet ystävistäni ei tiedä. En sano mitään Aku Ankka ikää heille sanon vain että se on henkilökohtainen asia.

Viimeksi muokattu:
Asiaton käytös
Ahahaha @Stargate2017 taas psykoosit tulilla. On se todella kauheeta jos joku tietää kuinka vanha on. Niinku en oikeesti tiänny, et jollekkin toi vois olla edes ongelma xD

Se, että ne naiset ei susta kiinnostunu, johtuu sun ulkonäöstä. Se sun kaveris on vaan paremman näköne, tai sen kuvat antaa ymmärtää että on pätäkkää, thats it.

Mikä vittu on karnosiini?
Karnosiini – Wikipedia
ja esimerkki mitä minä syön on Sports Carnosine 600 mg.

Tinderissa on toki hyvä sen yksinkertaisuudessa. Toinen deittailu voi täyttää esim uskonto ja poliittinen suuntamus mikä voi aiheuttaa ärsytystä. Tinder profileissa ei sellaista ole jos ei joku ala sellaista kirjoittelemaan. On muita deittipalveluita jossa ne (uskonto ja poliittinen suuntautuminen) täytetään oletuksena.

Joku foorumissa alkaa vetää vääriää johtopäätöksiä. Puhelin hajosi ja nyt vasta kun ostin kalliimaan kevällä 2019 olen alkanut käyttää Tinderiä. En myöskään ole sanonut kuinka monessa Tinder deitilla olen käynyt. Onhan siellä naisia jotka pitää minusta, mutta toinen asia jos pidän heistä ja heillä voi olla esim. lapsia.

Ero on myös jos puhutaan yhden yön jutusta, mutta jos vaimoa hakee Tinder kautta saa kyllä sinnitellä ja sitä kritisoin.

Viimeksi muokattu:
Minun Personal Trainer kuntosalista en kerro enempää kun että on nainen niin on sanonut saman asian minulle nyt tänä keväänä 2019 kun en suostunut kertomaan ikääni edes hänelle. Se on niin julmetun kallista nyt vaikka tilapäisesti juuri nyt 10% alennus niin hinta on yli 1600 euroa 25 kerrasta Personal Trainer taso 3 Elixia.

Asia kuitenkin toimii lähinnä juuri nyt niin että kerran viikossa Personal Trainerin kanssa harjoittelu ja 4 kertaa itse niin ei kuluta niitä kertoja niin julmetun nopeasti ja sitten kesällä voi pitää esim 4 viikon tauon.

Nyt sitten sain tietää että Personal Trainerit saa vain provikka palkkaa tunneista jotka ne vetää mahdollisesti liikuntaryhmiä tai yksittäisiä asiakkaita.

Tosin sanonen asiakkaat ovat Personal Trainerille elintärkeätä.

Yhden illan juttuja sänkyyn ikä on vain numero, mutta jos koetat mennä naimisiin toki on poikkeuksia mutta moni suomalainen länsimaisessa kulttuurissa ei pidä ikää vain numerona.

Lopuksi minun Personal Trainer ei itsekään ole mikään 20 niin kai on mukavaa hokea sitä että "ikä on vain numero".

Otan sen kuitenkin myyntipuuheena.
Totta toki että terveys on tärkeämpää
jos olet 22 ja sinulla on tappava syöpä niin ei se ole parempi kun 33 tai 43 vuotias joka on terve.

Huvittavinta oli se Personal Trainer sopimus siinä tosin veikkaan kaikki ei ole pakollista tietoa.

Siinä kysytään ikä. Personal Trainer: Kerro ikäsi minulle tai täytä se siihen.
Minä: En suostu (ja selitin miksi).
Personal Trainer: En kerro sitä etenpäin.
Minä: Voit vahingossa mainita sen eteenpäin. En suostu.
Personal Trainer: No mutta kun nämä fyysiset testit mitä tehdään pitäisi verrata tulosta oman ikäluokkaan.
Minä: Olen syönyt Karnosiiinia yli 15 vuotta ja en todellakan halua verrata omaan ikäluokkaani otetaan noin 20-25 vuotiaat vaikka.
Personal Trainer: No mutta minä haluan tietää sen iän olen nyt utelias.
Minä: Joko me tehdään sopimus ilman ikää tai ei tehdä sopimusta ollenkaan ja en palkkaa sinua.

Aikuinen FINNKINO aloitti nyt sellaisen asian että joissakin special näytöksissä saa juoda olutta elokuvateatterissa ja syödä. Ne on K18. Olen vähintäin 18 vuotias siis aikuinen hehee.
Koitetaanpas sitten pysyä ketjun aiheessa...

No niin tänään 31 Maaliskuuta sain uuden matchin Tinderissa, mutta aina jotain ärsyttää. Itse nainen näyttää ok ja ei lapsia kerrankin mutta en näe kaupunkia mutta etäisyys noin 165 km Tinderin mukaan.

Taas mennään muistuttaa ystävääni joka on myös huokannut että Turussa kusee joko niillä on lapsia, feministejä (sinun arvosi on hieman alempi kuin naisen koira), tai sitten ruma. Mahdollisesti joku extreeme golddigger ystäväni meni eka trefille Tinderin kautta Turussa ja raivostui kun eka trefillä nainen kysyi mikä on sinun palkka ja mitä omistat ja kuinka varakas olet?

Minulle tuollaiset kyselyt on ok, mutta ehkä hieman outoa jos eka trefillä kysytään nuo kaikki asiat. En olisi itse raivostunut noista kysymyksistä vaan vastannut ja kysynyt samat asiat naiselta.

Ystävälläni on kiinostunut vakavasti Oulusta ja Helsingistä ja julmetun matkustaminen riesa.

Viimeksi muokattu:

Ei saatana, mitä mä taas luen? :facepalm:

Mikähän nyt on asiallista ja mikä ei, kysynpä vain. Yksi tapaus suoltaa tänne harhaista paskaa aiheen ohi, toinen toteaa ilmeisen tosiasian ja siitä huomautetaan. Kaikkien etu olisi, jos tämä yksi nuorekas keskustelija saisi vaikka ikibannin.

Miehillä tuntuu olevan aina lähtökohtaisesti negatiivisia kokemuksia Tinderistä. Onko täällä kenelläkään muulla positiviisia kokemuksia?

Itse latasin Tinderin viime alkukesästä ihan vain kokeillakseni sitä. En ole koskaan mieltänyt itseäni mitenkään kovin komeaksi tai itsevarmaksi, joten mitään odotuksia ei varsinaisesti ollut. En myöskään ollut mikään kovin kokenut naisten kanssa, kun tähän mennessä tullut lähinnä elämässä keskityttyä kouluun ja uraan. Nyt kuitenkin noin 9 kuukautta ja n. 1000 matchia myöhemmin itsevarmuus on noussut kohisten. Olen myös päätynyt poistamaan Tinderin pari kuukautta sitten pienen tylsistymisen jälkeen ja muutenkin tulee nykyään pärjättyä hyvin ilmankin.

Miehillä tuntuu olevan aina lähtökohtaisesti negatiivisia kokemuksia Tinderistä. Onko täällä kenelläkään muulla positiviisia kokemuksia?

Itse latasin Tinderin viime alkukesästä ihan vain kokeillakseni sitä. En ole koskaan mieltänyt itseäni mitenkään kovin komeaksi tai itsevarmaksi, joten mitään odotuksia ei varsinaisesti ollut. En myöskään ollut mikään kovin kokenut naisten kanssa, kun tähän mennessä tullut lähinnä elämässä keskityttyä kouluun ja uraan. Nyt kuitenkin noin 9 kuukautta ja n. 1000 matchia myöhemmin itsevarmuus on noussut kohisten. Olen myös päätynyt poistamaan Tinderin pari kuukautta sitten pienen tylsistymisen jälkeen ja muutenkin tulee nykyään pärjättyä hyvin ilmankin.
Harva niitä onnistumisiaan lähtee oma-aloitteisesti nettiin puimaan. Onko sulla muutakin kuin matchejä jäänyt hommasta käteen?

Harva niitä onnistumisiaan lähtee oma-aloitteisesti nettiin puimaan. Onko sulla muutakin kuin matchejä jäänyt hommasta käteen?

Tuli sitä käytyä lukuisilla treffeillä, joista osa tietenkin kehittyi yhden yön jutuksi. Joidenkin kanssa tuli tapailtua useampi viikko, mutta oma kiinnostus aina lopahti näihin tai nainen olisi halunnut jotain vakavampaa.

Lähinnä tuli poistettua sen takia, kun en itse henkilökohtaisesti kauheasti välitä yhden yön jutuista ja aika ei oikeen riitä parisuhteelle. Sinänsä kyllä treffeillä käynti oli ihan hauskaa (ihmisestä riippuen).

Vähän ihmetellyt miksi matchin jälkeen ei vastata ekaan viestiin. Ehkä sittenkin ollut vahinko tykäys, on itsellekkin tapahtunut, tosin luulisi siinä vaiheessa poistavan tykkäyksen. Siinä mielessä tuo Tinderin käyttöliittymä pissii, monesti luulee olleensa siinä profiilin näytössä mutta onkin normaali tilassa ja pyyhkinyt sivuille vaikka kuinka monta kanditaattia kun on luullut katsovansa vain sen yhden kuvia. Jokunen kerta mennyt super tykkäyskin väärin kun on sipaissut alhaalta ylös odottaen että aukeaisi profiili :)

Sekin on vähän kummastuttanut että muutama sama henkilö on on tullut vastaan semmoinen 5-6 kertaa vaikka aina mennyt vasempaan.

Muuten toistaiseksi Lumimiehen seikkailu Tinderin maailmassa on ollut rutikuivaa.

Vähän ihmetellyt miksi matchin jälkeen ei vastata ekaan viestiin. Ehkä sittenkin ollut vahinko tykäys, on itsellekkin tapahtunut, tosin luulisi siinä vaiheessa poistavan tykkäyksen. Siinä mielessä tuo Tinderin käyttöliittymä pissii, monesti luulee olleensa siinä profiilin näytössä mutta onkin normaali tilassa ja pyyhkinyt sivuille vaikka kuinka monta kanditaattia kun on luullut katsovansa vain sen yhden kuvia. Jokunen kerta mennyt super tykkäyskin väärin kun on sipaissut alhaalta ylös odottaen että aukeaisi profiili :)

Sekin on vähän kummastuttanut että muutama sama henkilö on on tullut vastaan semmoinen 5-6 kertaa vaikka aina mennyt vasempaan.

Muuten toistaiseksi Lumimiehen seikkailu Tinderin maailmassa on ollut rutikuivaa.

Luultavasti siksi, että jengi swaippailee kuin pelaisi jotain peliä. Tai sitten se on vaan nopeaa naamalajittelua ja vasta mätsin kohdalla käydään tarkemmin katsomassa, että mikäs tää tyyppi on.

Itse törmäsin ihan ensin liian moneen tuttuun, mikä oli jo vähän noloa. Vain yhden kanssa tuli juteltua enemmänkin, mutta siinä ole sellaisia elementtejä mitkä ei olisi tullut toimiaan.

Mutta yks kaveri ihan todistettavasti löysi naisen sieltä, ehtivät jo muuttaa yhteenkin. Ja näillä nurkilla se on jo melkoinen saavutus.

Ikä pitää olla näkyvissä:tup:

Itse poistin koko roskan huonona ja tarpeettomana kun löytyi tyttis ilman nettiä, edellinen ja nykyinen.

Itse törmäsin ihan ensin liian moneen tuttuun, mikä oli jo vähän noloa. Vain yhden kanssa tuli juteltua enemmänkin, mutta siinä ole sellaisia elementtejä mitkä ei olisi tullut toimiaan.

Niin tuttua. Plus että eksä tuntee ne kaikki, joten ei oikein win-win skenaariota mitenkään. Swaippasin sitten itseni pois koko sovelluksesta, ja siirryin perinteiseen tyyliin.

Niin tuttua. Plus että eksä tuntee ne kaikki, joten ei oikein win-win skenaariota mitenkään. Swaippasin sitten itseni pois koko sovelluksesta, ja siirryin perinteiseen tyyliin.

Nyt kun sanoit, niin exäkin tuntee suurimman osan noista tutuista. Ei kai siinä jos asuisi isommassa kaupungissa, ja mieli olisi sellainen jaksaa sitä loputonta säätämistä ja mahdollista treffailua, mutta ei onnistu ainakaan minulta näillä hoodeilla. Eikä onneksi tarvitsekaan.

Mutta ikää ei saa kysyä? Vaikka näyttäisi nuoremmalta ja söisi karnosiiniä?
Eka treffeillä ja sitä on tehty myös Tinderin kautta niin en mainitse ikää jos ei kysytä. Jos kysyy vastaan keskikäinen (tarkoittaa vähintäin 30) ja sanon tarkan iän kerron mahdollisesti jos suhteesta tulee todella vakava.

Jos se on yhden yön juttuja ei minusta ikää tarvitse edes kertoa. Ehkäisyä siis kondomia käytän en haluaisi lapsia naisen kanssa ilman että molemmat suunnittelevat sitä.

Noita nettitreffailusta loin muuten uuden profiilin 2 muuhun deittailu palveluu Tinderin lisäksi tänään. En halua paljastaa mitkä ne 2 muuta ovat minusta jokainen saa valita itse mistä eniten pitää.

Tässä yhdessä noissa muissa deittipalvelussa mitä aloin käyttämään tänään kysytään uskonto ja poliittinen suuntautuminen ja sellaisia kysymyksiä tosin nekin on vapaehtoista vastata. Minusta huvittavaa että löysin hyvän ehdokkaan tuosta toisesta nettideittailupalvelusta tänään, mutta poliittinen suuntautuminen on minun vastakohta.

Viimeksi muokattu:
Kyllähän noissa deittailujutuissa ikä on aika merkittävä tekijä. Sanotaan nyt että vaikka niin että, en paljoa ikäistäni vanhempaa hakisi, sitten sama toisinpäin - mitään älyttömästi itseäni nuorempaa en myöskään olisi etsimässä, koska kokemuksesta tiedän ettei siitä tulisi yhtään mitään. Joskin nykyinen on huomattavasti itseäni nuorempi:D, silti ikäero ei ole niin suuri että sillä olisi tässä ja nyt niin suurta merkitystä.

En ainakaan jaksaisi alkaa arpomaan toisen osapuolen ikää netissä, ja oletan että toinenkin osapuoli tietää minkä ikäistä seuraa on hakemassa. Näin välttyy hyvin turhalta chattailyltä tai väärinkäsityksiltä.

Kun on rehellinen asioissa, niin säästyy turhilta pettymyksiltä.

No eiköhän se ole lähes kaikille selvä juttu, että ikä merkitsee. Ja se, ett harvalla on sellaiset markkinat, että alkamalla käyttäytymään omituisesti ikää kysyttäessä, ei pilaisi saumojaan täysin. Etenkin jos hakee vielä itseään kymmenen vuotta nuorempaa (eli itse haluaa tietää toisen iän), kaunista, lapsetonta, hoikkaa, konservatiivista, kristittyä ja vuokranantajien liiton jäsentä.

No eiköhän se ole lähes kaikille selvä juttu, että ikä merkitsee. Ja se, ett harvalla on sellaiset markkinat, että alkamalla käyttäytymään omituisesti ikää kysyttäessä, ei pilaisi saumojaan täysin. Etenkin jos hakee vielä itseään kymmenen vuotta nuorempaa (eli itse haluaa tietää toisen iän), kaunista, lapsetonta, hoikkaa, konservatiivista, kristittyä ja vuokranantajien liiton jäsentä.
No tuo oli hieman lioiteltu.

Poliittinen ja uskontosuuntautuminen on toive minulla nettideittailussa, mutta ei vaatimus.

Ei minun vaatimus nettideittailussa että nainen on hoikka sanoin että kunhan ei ole selvästi lihava ja mieluiten ei toisten lapsia. En myöskään ole sanonut että on pakko olla varakas kuten minä tai jopa rikas (miljonääri) . Köyhä, keskiluokka, varakas tai rikas kaikki käy.

Viimeksi muokattu:
Keski-ikä – Wikipedia

Ei keski-ikä ole mikään 30. Se 40->mutta taitaa silti osua kohdalleen jos 30 voi sanoa ääneen niin et sä mitään 33 ole.
Miten Tinder suhtautuu profiiliin ilman ikää? Haussa yleensä se on ehtona.

Keski-ikä – Wikipedia

Ei keski-ikä ole mikään 30. Se 40->mutta taitaa silti osua kohdalleen jos 30 voi sanoa ääneen niin et sä mitään 33 ole.
Miten Tinder suhtautuu profiiliin ilman ikää? Haussa yleensä se on ehtona.
Keski-ikä taitaa olla vähän liukuva käsite ja loppupelissä vähän tapauskohtainenkin asia kunkin elämäntilanteestakin riippuen. Esimerkiksi 35-vuotias voi elää "keski-ikäisen elämää" tai sitten hyvin nuorekasta elämää, ja ulkonäkökin voi olla ihan mitä vaan ääripäästä toiseen.

Itse pidän itseäni keski-ikäisenä, mutta nuorekkaana sellaisena... Niinhän me kaikki varmaan tietysti, mutta for real. Ei ole lapsia, hormonit hyrrää ja iho on sileä kuin vauvan pylly. :D

Mitä ikään Tinderissä tulee, niin ikä lienee siellä kuten muuallakin sellainen asia, joka määrittää enemmän naista kuin miestä, vaikkei se reilua olisikaan. Naisen biologian kannalta iällä on aika kiistattoman suuri merkitys. Miehellä taas ei ole niin tarkkaa, ja varttuminen tietyssä mielessä jopa lisää miehen vetovoimaa, mutta se vähän riippuu. Itse olen deittaillut paljon itseäni huomattavasti nuorempia naisia, vaikken naisia suoraan iän perusteella valitsekaan. Mutta jokin kysynnän ja tarjonnan laki tuohon ihmeellisesti johtaa.

Se on tietty yksi juttu, että miten paljon ja kenelle sillä iällä on väliä mutta jos sitä ei suostu kertomaan tai sen valehtelusta jää kiinni niin se on useimmille totaalinen red flag. Erityisen outoa hommasta tekee, jos miehelle on hyvin tärkeää, että naiseen on tietty määrä vuosia ikäeroa mutta ei suostu kertomaan omaa ikäänsä.

Mikään näistä ei tietenkään päde jos on se 32-vee ultimate unelmien poikamies Helsingin kantakaupungista, mallinkasvoilla, nousujohteisella akateemisella uralla ja siinä sivussa pyörittää kuntosalia tai paria. Mutta siinä vaiheessa kun tullaan tänne ihmettelemään mikä Tinderiä vaivaa kun mätsi löytyy vasta maksimihakukantaman päästä niin tuskin on.

En ymmärrä tosiaankaan tuollaista iän piilottamista. En naiselta enkä etenkään miehen puolelta - mielestäni se kielii tasan epävarmuudesta oman itsensä suhteen. Ehkä vain itse olen niin sujut ikäni kanssa etten ymmärrä koko kriiseilyä.. Jos mies tai nainen näyttää kolmekybäisenä eläkeläiseltä niin ei siinä ikävuosien salaaminen mitään pelasta. Ja vähän sama jos viiskybäisenä on vetreä kuin reilu parikymppinen niin miksi hitossa piilotella numeroita. Ei vaan mene jakeluun..

Itse olen näköjään tällä hetkellä aika onnellisessa asemassa sillä treffiseuraa pääsee oikein valkkaamaan isommasta otannasta, nättejä mimmejä skaalalla parikymppisistä viiskymppisiin. Ja tähän pystyy jopa ilman mitään "karbiinien" syömistä tai vuokranantajaliiton jäsenyyttä. :D

Nimimerkillä toissayönä tumma parikymppinen ja viime yönä punapää. Viikko sitten vanhempi blondi. Ja ensi vkl sama tummatukka ja yksi uusi. Ja koko kattaus käytännössä hyvin nollavaivalla, Tinderin laitoin juuri jäähylle sillä siellä on tällä hetkellä liikaa työsarkaa, aika ei vaan riitä laajempaan palettiin tällä hetkellä.

Stargate2017:lle täsmennyksenä että yksikään noista ei ole läski koska se tuntuu olevan perin olennaista. :D

Jos iän piilottaa Tinderissä, niin kyllähän siitä voi vähän hidasälyisempikin blondi päätellä, että miehellä on jotain komplekseja ikänsä suhteen ja ikää on melko reilusti... Ja se on varmaan isompi turnoff kuin ikä konsanaan.

Onhan niitä naisiakin, jotka ikänsä piilottaa, ja niihin pätee ihan sama.

Ja vaikka iän piilottaakin, ei se ehkä ohita kuitenkaan naisen hakukriteerejä? Eli jos nainen etsii esim. 20-25 -vuotiaita ja sä olet 39v ja piilottanut ikäsi, et ehkä kuitenkaan ilmesty naisen swaipattavaksi... :)

Jos iän piilottaa Tinderissä, niin kyllähän siitä voi vähän hidasälyisempikin blondi päätellä, että miehellä on jotain komplekseja ikänsä suhteen ja ikää on melko reilusti... Ja se on varmaan isompi turnoff kuin ikä konsanaan.

Onhan niitä naisiakin, jotka ikänsä piilottaa, ja niihin pätee ihan sama.

Ja vaikka iän piilottaakin, ei se ehkä ohita kuitenkaan naisen hakukriteerejä? Eli jos nainen etsii esim. 20-25 -vuotiaita ja sä olet 39v ja piilottanut ikäsi, et ehkä kuitenkaan ilmesty naisen swaipattavaksi... :)

Oon törmännyt sellaiseenkin tapaukseen, että nainen oli kymmenen vuotta vanhempi, kuin tiedoissa oli. 45 vs. 35. Mun mielestä toi oli niin kauhea moka, etten voinut sitä antaa anteeksi. Sitten oli taas niitä, jotka ei ikäänsä halua kertoa edes kysyttäessä. Semmoisetkin jäävät väliin. Onneksi Tider on takana oleva elämää.

Itseäni lainaten Mikä tänään vituttaa -ketjussa marraskuulta:

Nainen lähti kävelemään, merkkejä ollut ilmassa mutta kyllähän se lopullinen niskalaukaus kirpaisee. Nähdään kohta sydänsuruja ja nettitreffit -ketjuissa :(:sori:

Kevät ja aurinko saivat sitten vilkaisemaan mikäs on Suomi24:n puolella meno. Tein profiilin ilman mitään sen kummempia tietoja vain hakua käyttääkseni. Huoh, hyvinkin väljillä kriteereillä hakutuloksia 140 (ei edes aluerajausta), joista varmaan ~60 % on samoja profiileja parin vuoden takaa. Hiljaiselta vaikuttaa, ihmiset lienee siirtyneet muiden palveluiden käyttöön.

Noh, mikäpäs tässä :sori:

Keski-ikä taitaa olla vähän liukuva käsite ja loppupelissä vähän tapauskohtainenkin asia kunkin elämäntilanteestakin riippuen. Esimerkiksi 35-vuotias voi elää "keski-ikäisen elämää" tai sitten hyvin nuorekasta elämää, ja ulkonäkökin voi olla ihan mitä vaan ääripäästä toiseen.

Itse pidän itseäni keski-ikäisenä, mutta nuorekkaana sellaisena... Niinhän me kaikki varmaan tietysti, mutta for real. Ei ole lapsia, hormonit hyrrää ja iho on sileä kuin vauvan pylly. :D

Mitä ikään Tinderissä tulee, niin ikä lienee siellä kuten muuallakin sellainen asia, joka määrittää enemmän naista kuin miestä, vaikkei se reilua olisikaan. Naisen biologian kannalta iällä on aika kiistattoman suuri merkitys. Miehellä taas ei ole niin tarkkaa, ja varttuminen tietyssä mielessä jopa lisää miehen vetovoimaa, mutta se vähän riippuu. Itse olen deittaillut paljon itseäni huomattavasti nuorempia naisia, vaikken naisia suoraan iän perusteella valitsekaan. Mutta jokin kysynnän ja tarjonnan laki tuohon ihmeellisesti johtaa.
Asia selvä! Kylläpäs menevät muuttamaan noita käsitteitä... hah tulevatko sanomaan vuona 2030 että keski-ikä on 60?

No, mutta täsmennetään sanon sitten että olen 30+ nettideittailussa!

Statistiikka

Viestiketjuista
285 028
Jäsenet
78 903
Uusin jäsen
Onsloww

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom