En halua teidan naurettava seksi ei tänään ei huomenna ei perjantaina ! niin parempi sanottu, jotta epäseksikäät ja tyhmät sedät olisi unohtanut mun profiili. ja" raamikas komea" myös sama listassa.haaa Ei ole seksin merkeissa mitään, ei ole sen" kiikarissa" jopa, jos kirjoitustyyli mulle ei käy ensiksi, muutoin mies aivan juntina on lahjana blok. Älä jopa kokeile jos et osa keskustella sivistys tavalla.
Flirt on Blokattu profiilin lukematta!
Siis kuka haluu käytää hyväksi mun aika voivat mennä..lue alempi mihin.
MIkä huja mulle tulossa biseksual tädet, kun mulla merkki että olen Hetero ?
ennen kuin kysyä Tyhmia Kysymuksia PITÄÄ vain LUKEA. kaikki on kirjoittu JO.
Sokkotreffi ei ole, salaperäiset, äläkaa huoma sen profiili.
Naimis. olevia--mikä Syy kirjoitaa (kertoa mikä olen) minulle ?
Olenkin Vieras, ei ole mikä oikeutta määrätä vieraisille mitä pitää kirjoitamaan.
Mutta voin autaa teille bloksiirtymaassa mennä opettaa Omaisia.
Listassa blokattu ei käy! Saa lähtea pois !
Ei ole mikä seksia tässä.. Panosedät on tosinauretavia. En pidä juoppoista, jotka unelmoi eroooooootiiikakaka! En kestä pyöreat papat ja sedät ja nuorempi pojat.Toivon, että semmoiset lähteävat pois etsimaan joku myyttiPuumahullu toiselle.
En ole mikä myytti "biseksual", mistä johtuu se Nauretava etsintä. Aamusta olin heterona.
Blok on pysyvästi. Saa Unohtaa sen sivu..pitää mietia ennen kirjaitumista. Lisäksi paksut turpat vaikutaa aina tyhmiltä. En oli mikä inkeri viro, vaan kanta moskovalainen ja samassa kokenut mökin turisti, jos joku hakee oleskelusossuihme juopon jälkeen - se muualla. Mun pysyvä paikka on Moskova.
En lue jopa viesteja jos profilin ikä ei käy !
Puumanmetsästäjat, tansijavt,YH. ISKÄT, "alko kädessä" ja salasankarit menekaa karhun p erseen ! Muutoin pesään metsästä siellä.
Vihaan. PITÄÄ ENSIKSI LUKEA !!! Vaikkapa pari tekstin osia Alempi !
Joskus naurataa yleispaikkalis lause " saat mitä tilaat" , no saitte jotain tilauksista ?
Mununkin tilaus LUE ( vihdoin) IHANNEKUMPANI! sitten saa mietia ja ehkä kirjoitaa. Ja ilman kuva yleispaikkalla en käsittele, se tarkoitaa setä varattu. Älä kerro mulle satuja Työsta.(vaikka jos yritäjä huijari olisi toinen syy olla piilossa jopa treffisivulla.Bugagaa.no taaskin Miksi mulle Huijari. BLOK kaikille kuvatomille..äläka pyoritele jalan keskellä !!!
Tiedän mun kropasta..näytäkaa Oma.....vyötaro kaks metrinen ja läski kaikialla Lihaksia asemesta.
Läskille just läskinainen. Se on teidan "tilaus".
Vihdoin feikit loppuun.
Mulla tasaarvoinen kenttä, jos on nähnyt jotain, entä itse piilosalassa saat blok. Se on kultamedaljonki "sankarille".
S.setä aina odotaa, että Joku juoksee perässä ja Pyydä Kuvansa..saa ajatella että se poptähti.
FLIRT BLOKATTU !
Kuvaton tai kuvan kanssa olisi samantekevä !
Jos flirt paras aloitus - blok paras vastaus.
"Tasavalta".
Kaikki kuvattomat feikit salassa - poistettu lopuksi.
Sen viestit ja ajatukset mitätömmia.
Real (kuva, täynnä profiili, omat toiveet esille) vain tervetullut tänne !
Salaperäisille idiotille kuuma tervehdys. Mulla ei lisävoimaa huomaa harmafeikeja, kun on värikäitä realnäköisina.
Olen visual.persoona.
Kaikki info(tiedot) silmijen kautta parempi toimii mun kohtaan. Kuin plapla ilman Todistusta.
Seksinälköiset sedät ovat Ikäviä. .,vihata ja Ärsyttää teidan nauretavia ongelmia, mitä luulette häirikko kiihotaa, voin tarjota Potkia säälistä.
SirkuS Vaan..vielä kerta kuvaton flirt blokattu ! Hae sama Harmaa Naista.
Jos joku profiili ei käy on blokattu Pysyvästi.
Se merkki, että pakko etsiä jotain muita.
Mun intuitio ei petä.
Ilman kuvaa en keskustele!......!........! ! !. Piste. Ehdotomasti.
Jos ei saa näytää sitä..syy työ..kuten aina. Ei ole yhteis.tekemistä mitään.
Voitte jatkaa oma sala"työ" rauhassa.
Mun mielestä keskustelu ilman kuvaa" hyväksi käyttö" ja miks pitää lisätä s.listaa kun ei ole aloitusta Tutustua.
EpäRehellisetSedätSalaTöissa.
Jotka ei voi laitaa kuvaansa tässä..sillä on vaikea elämä piilossa..joku innostui kiusata ...kaikki juoksevat teidan perässä...olet varattu..pankki etsi sinua Yms...aha aha....ymmärrän, mielipotilas ja siksi
Lääkari odotaa seuravalla sivustolla.
Tyhjä kuvaton profil BLOK heti.se feik
ja idiot nimimerkkit blok.
Kuvaton profiil eiko parempi kirjoitamaan ajatuksia sama kuvattommille ? Olette yhdessä"peitonalla".
nimimerkkit kivamies komeamies superpupermies komestusdomestosmies ..
ja kaikki Piilossa . en usko
STATUS olen aivan pihalla.
LUE otsikko "ihannekumppani"
tässä
ei ole pyöreä .. jalkapallo loppuunkin
ei ole "lapset asuvat kanssani"
ei ole "naimisissa parisuhtessa oleva "
vain heidan huomio pelastaa minut..kiitos vanhat valehtelijat mutta Ilman teitä onParempi Olo)
ei ole papat
ei ole YH iskät . se aina köyhät ja kaikki resursit lapsille
Ei ole lapselliset vanhat sedät
Ei ole vonkaajat.
Huomakaa jo ÄLÄ varasta mun aika !
kun pidän oma sanoja, siksi en vasta semmoisille.
"vaikka ihan kaikkea en ymmärtänyt..." , Iltasanomat jossain muualla.
Kaikki Asiatommat profiilit suoslistassa ovat blok !! saa Poistua !
PIILOSSA oleva, ensiksi pitäis varmistaa, että olet "tervetullut".
Tungettelevaseksivihje tai s vihjenimimerkit ovat blokattu lukematta heti.
Voitte kokeilla ..ette saa Mitään. Nolla.
Haen vain tutustuminen. Kuka ei osaa se tehdä on mitätön ja muille asioille..tutkittu on. ja kuka ei osaa tehdä lahjat myös mitätön
Torttu aina parempi kuin voileipä
Flirt on blokattu...jos on tarkoitus Tositutustuminen pitää kirjotaa enemmän . Jos tarkoitus että lukisin teidan profiil silloin joo pitää flirtaila ilman mitään odotomassa että tapahtuu joku ihme . Se ihme nimetään suuri blok
Kuvattomat, teidan suuri seikkailu seuravalla sivulla ..kuvaton ja kuvaton on just ihmeSeikkailu kun on joku salaisuus odotaa harmaaruudun takana.
KUVATOMMAT seikkailuhakijat. millä kielellä vielä kirjoitaa Eten halua seikkailua Etenkin Salaagentijen kanssa..joka tekee kaikki vain piilossa varmaan ja nus....se tekee peiton alla musta lasissa ja pimeassa jota nais ei huoma mitään.
Loppu.
Ajatukset Sama !! Muutamia kerta just Tyhmälle..voi olla tulee perille