Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
482
Kuukauden verran on tinderiä käyttänyt ja matcheja on tullut noin 30. Ainoastaan yksi on aloittanut keskustelun.

Kolme kertaa on tullut treffeillä käytyä mut ei ole yhteistä säveltä löytynyt.

Tuntuu että suurimmalla osalla naisista on menossa useampi keskustelu kun suurin osa niistä jotka edes vastaavat viesteihin (noin 50% matcheista) lopettaa keskustelun vastattuaan yhden tai kaksi kertaa.

Itse ainakin todennut sen että ehdotan kahvilla käyntiä tai vastaavaa hyvin nopeasti koska viestien perusteella ei oikein saa oikeanlaista kuvaa toisesta osapuolesta.

En ole edes mitään parisuhdetta hakemassa ellei sit oikeasti se "oikea" tule vastaan. Hauska kokemus tämä ja kunhan ei liian vakavasti tätä ota niin kyllähän tässä hetken jatkaa roikkua mut jos käy useilla treffeillä ja ei tunnu kenenkään kanssa kipinää löytyvän niin nopeasti loppuu mielenkiinto ohjelmaa kohtaan.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Tuntuu että suurimmalla osalla naisista on menossa useampi keskustelu kun suurin osa niistä jotka edes vastaavat viesteihin (noin 50% matcheista) lopettaa keskustelun vastattuaan yhden tai kaksi kertaa.

Itse ainakin todennut sen että ehdotan kahvilla käyntiä tai vastaavaa hyvin nopeasti koska viestien perusteella ei oikein saa oikeanlaista kuvaa toisesta osapuolesta.
Jos tulosta hakee niin kaikki mahdolliset raudat tulessa samaan aikaan ja tosiaan, mahdollisimman nopeasti kasvotusten niin saa niitä hutirautoja pois sieltä tulesta. Itse miellän homman niin, että niin monen kanssa juttua samaan aikaan kuin huvittaa mutta jos nyt vain yhtä tapailisi kerrallaan. Jos siis vakavissaan, mitä sinä et ilmeisesti ole.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
658
Kun olin sinkkumies ja Tinderöin niin parhaimmalla/pahimmalla viikolla oli neljät eri treffit ja se aiheutti jo suunnattomia logistisia ongelmia kun oli pakko ennen treffejä tarkistaa että kenen kanssa nyt oli menossa ja minne ja mitä oli aiemmin chätätty. Suosittelenkin hoitamaan aina yhden keissin kerrallaan enkä multitäskäämään, siitä seuraa vain sekaannuksia. Sinänsä suosittelen kyllä tapaamaan daamit naamatusten mahdollisimman nopeasti, pitkät kirjelmöinnit hyvin harvoin johtavat mihinkään haluttuun lopputulokseen.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
17 951
Tarkoitat varmaankin parisuhdetta mutta muuten kyllä vaikuttaa siltä että miehet tarvitsevat naista enemmän kuin nainen miestä.
Tai sitten miehen kikkeli tarvitsee enemmän naista kuin mies naista tai nainen miestä? :D

Eikös jonkun vanhan mummon leikinlasku (leikinkasku?) kuulunut, että "rakkaus" on vain pakotusta miehen palleissa...

Tavallaan itse hieman allekirjoitan kaikkea tätä, eli kun testosteronitoiminta on hurjimmillaan joskus teininä ja parikymppisenä, ottaa kaikki naisjutut hirveän tunteella ja elämä on lähinnä pillun ja naisten perässä hyppimistä. Toisaalta kun ikää tulee lisää, vähenee kiinnostus seksiin ja naisiin siinä samalla. Tai sanotaanko näin, että kiinnostus vähenee tavallaan "terveelle tasolle", jolla se ei aiheuta mitään liian suuria tunnekuohuja. Naiset näkee tavallaan haisevina ja paskovina olentoina kuten miehetkin (bonuksena menstruointi ja hiivatulehdukset) ja niiden ympärillä pyörivä sädekehä rapisee sille tasolle millä sen on hyvä ollakin...

Mutta siis käytännössähän suurin osa nuorista miehistä elää "taivasalla" eli ei ainakaan yhdessä naisen kanssa. Jossei äitiä lasketa. Ehkä kaikki miehet eivät haluaisi elää "taivasalla", mutta aika hyvin tuntuu näinkin sujuvan keskimäärin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
474
Hoi,

Onko tällaista kusetusta tullut vielä vastaan?

Naisella on pari aika geneeristä kuvaa, ihan ok näköinen mutta ei noilla kuvilla varmaa kauppa jonosta tunnistaisi. Sitten juttelee niitä näitä illan, varmaan jonkun 30-40 viestiä, eli ei ole botti.

Sitten illan vikana viestinä kertoo, että aikoo poistaa apin, että tässä on mun numero.

Numero ei todellakaan tule takaisin samalle nimelle, joka on Tinderissä. Mitä tuolla kuvitellaan saavuttavan, jos tosta jonku euron lasku tulee lähettää eka viesti nii eihän tolla tuntipalkoille pääse?
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Hoi,

Onko tällaista kusetusta tullut vielä vastaan?

Naisella on pari aika geneeristä kuvaa, ihan ok näköinen mutta ei noilla kuvilla varmaa kauppa jonosta tunnistaisi. Sitten juttelee niitä näitä illan, varmaan jonkun 30-40 viestiä, eli ei ole botti.

Sitten illan vikana viestinä kertoo, että aikoo poistaa apin, että tässä on mun numero.

Numero ei todellakaan tule takaisin samalle nimelle, joka on Tinderissä. Mitä tuolla kuvitellaan saavuttavan, jos tosta jonku euron lasku tulee lähettää eka viesti nii eihän tolla tuntipalkoille pääse?
Laita whatsappin kautta viestiä?

Kyllä mulla oli montakin ihmistä kenen tindernimi oli eri kuin todellisuudessa, kiitos sekopää exät:facepalm:
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
25
Itsellä tilanne, että ollaan mukavan tytön kanssa juteltu jo pari kuukautta. Ollaan tunnettu jo entuudestaan, mutta paremmin tutustuttiin sitten Tinderin kautta. Etäisyyttä on reippaasti, mutta viime vklpna ehdin käydä moikkaamassa ensimmäistä kertaa "deittinä".

Viikonloppu oli ihan hauska ja tytön kanssa on oikeasti mukavaa, mutta silti tuntuu itselle että asiat etenevät vähän turhan nopeasti. Viikonlopun päätteeksi tyttö kysyi että "mitä me ollaan" ja mongersin siihen jotain "olis kai se kiva seurustella mutta ööh onhan tässä tätä välimatkaa" tyyppistä. Nyt sitten ollaan puhuttu puhelimessa ja meininki tuntuu oikeasti aika seurustelulta. Tyttö laittaa sydämiä ja "olis niin kiva kun olisit täälä on ikävä" tyyppistä viestiä niin kuin oltaisiin oltu yhdessä vaikka kuinka kauan.

Itse en vain oikeasti tiedä mitä ajatella. Välimatkaa on useita tunteja ja minkäänlainen toisia lähemmäs muuttaminen ei onnistu ainakaan ennen kesää. Molemmilla myös paljon menoja, jolloin nähtäisiin korkeintaan kerran kuukaudessa, jos sitäkään. Aiemman kokemuksen perusteella etäsuhteet ei vaan oikein toimi..

Tyttö on kyllä luonteeltaan ja kiinnostuksen kohteiltaan hyvinkin lähellä sitä mitä olen etsinyt, mutta ihan rehellisesti ottaen pakko myöntää että ulkonäön puolesta hieman kompromissi.

Nyt sitten mietin että miten tässä kohtaa voi (tai pitäisikö edes) enää jarrutella, kun tyttö aika selkeästi aika ihastunut / rakastunut enkä haluaisi loukata tunteita.
 
Viimeksi muokattu:

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Itsellä tilanne, että ollaan mukavan tytön kanssa juteltu jo pari kuukautta. Ollaan tunnettu jo entuudestaan, mutta paremmin tutustuttiin sitten Tinderin kautta. Etäisyyttä on reippaasti, mutta viime vklpna ehdin käydä moikkaamassa ensimmäistä kertaa "deittinä".

Viikonloppu oli ihan hauska ja tytön kanssa on oikeasti mukavaa, mutta silti tuntuu itselle että asiat etenevät vähän turhan nopeasti. Viikonlopun päätteeksi tyttö kysyi että "mitä me ollaan" ja mongersin siihen jotain "olis kai se kiva seurustella mutta ööh onhan tässä tätä välimatkaa" tyyppistä. Nyt sitten ollaan puhuttu puhelimessa ja meininki tuntuu oikeasti aika seurustelulta. Tyttö laittaa sydämiä ja "olis niin kiva kun olisit täälä on ikävä" tyyppistä viestiä niin kuin oltaisiin oltu yhdessä vaikka kuinka kauan.

Itse en vain oikeasti tiedä mitä ajatella. Välimatkaa on useita tunteja ja minkäänlainen toisia lähemmäs muuttaminen ei onnistu ainakaan ennen kesää. Molemmilla myös paljon menoja, jolloin nähtäisiin korkeintaan kerran kuukaudessa, jos sitäkään. Aiemman kokemuksen perusteella etäsuhteet ei vaan oikein toimi..

Tyttö on kyllä luonteeltaan ja kiinnostuksen kohteiltaan hyvinkin lähellä sitä mitä olen etsinyt, mutta ihan rehellisesti ottaen pakko myöntää että ulkonäön puolesta hieman kompromissi.

Nyt sitten mietin että miten tässä kohtaa voi (tai pitäisikö edes) enää jarrutella, kun tyttö aika selkeästi aika ihastunut / rakastunut enkä haluaisi loukata tunteita.
Jos mulle ensimmäisen näkemisen jälkeen alkais nainen kyselemään että mitä me ollaan, sanoisin ettei mitään ja lähtisin menemään.

Teet oikeastaan mitä vain niin jonkun tunteisiin se menee, jos nyt sanot sille että vähän jarrua niin voit heittää hyvästit koko jutulle ja jos mua joku ahdistais jutussa niin olisin sanonut jo aikaa sitten että eiköhän tämä ollut tässä.
 
  • Tykkää
Reactions: hmb
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
482
Sen vinkin voin antaa kaikille mitä opin edellisestä pitkästä suhteesta ja mitä en itse tehnyt on että kannattaa jutella alusta lähtien kaikesta.

Tuo kannattaa kertoa sille naiselle että sinä näet asian noin, hän suurella todennäköisyydellä ymmärtää asian. Kukaan ei osaa ajatuksia lukea ja varsinkin alussa kun uuden ihmisen tapaa niin voi jompikumpi hyvinkin innostuneesti lähteä siihen.

Itse olen jokaiselle jonka kanssa tinderissä jutellut, kertonut hyvin avoimesti näkemykseni elämän "suuriin" kysymyksiin kuten etten halua lapsia enkä tule enää koskaan menemään naimisiin.

Monet varmasti suoraan puhuminen ja avoimuus karkottaa pois mut parempi se karsinta on heti tehdä kuin odottaa pari vuotta ja sit todeta että ei tästä taida mitään tulla.
 

tuoppi´

Kapitalisti
Köyhä
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 695
Nyt sitten mietin että miten tässä kohtaa voi (tai pitäisikö edes) enää jarrutella, kun tyttö aika selkeästi aika ihastunut / rakastunut enkä haluaisi loukata tunteita.
Ei kai tuossa muuta kuin että ensin mietit mitä itse olet mieltä. Sitten otat puheeksi ja sanot rehellisesti mitä mieltä olet. Ehkä lopputulos ei ole haluamasi tai tyttö loukkaantuu, mutta pahempi se vatvominen on ja sillä pidemmän päälle asioista vaan tulee vaikeampia.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Itsellä tilanne, että ollaan mukavan tytön kanssa juteltu jo pari kuukautta. Ollaan tunnettu jo entuudestaan, mutta paremmin tutustuttiin sitten Tinderin kautta. Etäisyyttä on reippaasti, mutta viime vklpna ehdin käydä moikkaamassa ensimmäistä kertaa "deittinä".

Viikonloppu oli ihan hauska ja tytön kanssa on oikeasti mukavaa, mutta silti tuntuu itselle että asiat etenevät vähän turhan nopeasti. Viikonlopun päätteeksi tyttö kysyi että "mitä me ollaan" ja mongersin siihen jotain "olis kai se kiva seurustella mutta ööh onhan tässä tätä välimatkaa" tyyppistä. Nyt sitten ollaan puhuttu puhelimessa ja meininki tuntuu oikeasti aika seurustelulta. Tyttö laittaa sydämiä ja "olis niin kiva kun olisit täälä on ikävä" tyyppistä viestiä niin kuin oltaisiin oltu yhdessä vaikka kuinka kauan.

Itse en vain oikeasti tiedä mitä ajatella. Välimatkaa on useita tunteja ja minkäänlainen toisia lähemmäs muuttaminen ei onnistu ainakaan ennen kesää. Molemmilla myös paljon menoja, jolloin nähtäisiin korkeintaan kerran kuukaudessa, jos sitäkään. Aiemman kokemuksen perusteella etäsuhteet ei vaan oikein toimi..

Tyttö on kyllä luonteeltaan ja kiinnostuksen kohteiltaan hyvinkin lähellä sitä mitä olen etsinyt, mutta ihan rehellisesti ottaen pakko myöntää että ulkonäön puolesta hieman kompromissi.

Nyt sitten mietin että miten tässä kohtaa voi (tai pitäisikö edes) enää jarrutella, kun tyttö aika selkeästi aika ihastunut / rakastunut enkä haluaisi loukata tunteita.
Jos ei tunne vetoa niin minkäs teet. Etäisyyteen vetoaminen on ihan hyvä kaunisteltu tekosyy koska se voisi olla oikea syy vaikka muut asiat natsaisikin.
 
Liittynyt
03.10.2018
Viestejä
112
Itsellä tilanne, että ollaan mukavan tytön kanssa juteltu jo pari kuukautta. Ollaan tunnettu jo entuudestaan, mutta paremmin tutustuttiin sitten Tinderin kautta. Etäisyyttä on reippaasti, mutta viime vklpna ehdin käydä moikkaamassa ensimmäistä kertaa "deittinä".

Viikonloppu oli ihan hauska ja tytön kanssa on oikeasti mukavaa, mutta silti tuntuu itselle että asiat etenevät vähän turhan nopeasti. Viikonlopun päätteeksi tyttö kysyi että "mitä me ollaan" ja mongersin siihen jotain "olis kai se kiva seurustella mutta ööh onhan tässä tätä välimatkaa" tyyppistä. Nyt sitten ollaan puhuttu puhelimessa ja meininki tuntuu oikeasti aika seurustelulta. Tyttö laittaa sydämiä ja "olis niin kiva kun olisit täälä on ikävä" tyyppistä viestiä niin kuin oltaisiin oltu yhdessä vaikka kuinka kauan.

Itse en vain oikeasti tiedä mitä ajatella. Välimatkaa on useita tunteja ja minkäänlainen toisia lähemmäs muuttaminen ei onnistu ainakaan ennen kesää. Molemmilla myös paljon menoja, jolloin nähtäisiin korkeintaan kerran kuukaudessa, jos sitäkään. Aiemman kokemuksen perusteella etäsuhteet ei vaan oikein toimi..

Tyttö on kyllä luonteeltaan ja kiinnostuksen kohteiltaan hyvinkin lähellä sitä mitä olen etsinyt, mutta ihan rehellisesti ottaen pakko myöntää että ulkonäön puolesta hieman kompromissi.

Nyt sitten mietin että miten tässä kohtaa voi (tai pitäisikö edes) enää jarrutella, kun tyttö aika selkeästi aika ihastunut / rakastunut enkä haluaisi loukata tunteita.
Tuo etäisyys nyt ei ole vielä mitään. Jos hän olisi sinun mieleesi niin olisit siellä jo etkä miettisi tälläisiä joten etköhän itse jo tiedä vastauksen.
 
Liittynyt
16.12.2017
Viestejä
124
Tässä vähän yrittänyt tutustua nettideittaulun ihmelliseen maailmaan kun pitkästä suhteesta ero tullut.. Eli tekeekö mies tolla tinderin ilmaisversiolla mitään? Ei ilmeisesti pysty edes viestiä lähettään kun osuma on löytynyt? Muita hyviä deittailu sovelluksia kun tinder? (ilmaisia) :D
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
107
Tässä vähän yrittänyt tutustua nettideittaulun ihmelliseen maailmaan kun pitkästä suhteesta ero tullut.. Eli tekeekö mies tolla tinderin ilmaisversiolla mitään? Ei ilmeisesti pysty edes viestiä lähettään kun osuma on löytynyt? Muita hyviä deittailu sovelluksia kun tinder? (ilmaisia) :D
Ottamatta kantaa maksullisen ja ilmaisen version algoritmeihin tai muihin eroihin, niin kyllä ilmaisella pystyy viesteja laittamaan eli toimii mätsin saatua yhtälailla. Edellyttää tietysti Tinderin perusidean mukaan, että kumpikin on tykännyt toisistaan.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 302
Tulipa kokeiltua tätä Tinderiä pari viikkoa ja aika huonolle näyttää Lumimiehen kannalta. 2 osumaa, toinen unmatchäs kun minulla ei ole Snap chattiä ja toinen taas kun en heti kirjoittanut hänelle koska meinasin että kerkeää/jaksaa paremmin aamulla.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Tulipa kokeiltua tätä Tinderiä pari viikkoa ja aika huonolle näyttää Lumimiehen kannalta. 2 osumaa, toinen unmatchäs kun minulla ei ole Snap chattiä ja toinen taas kun en heti kirjoittanut hänelle koska meinasin että kerkeää/jaksaa paremmin aamulla.
Missä ikäluokissa tuollaisia snapchatteja käytetään? Vai onko se joku kanava päästä rahastamaan feikkiprofiililla epätoivoisia ukkoja?
 

jipsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 452
Missä ikäluokissa tuollaisia snapchatteja käytetään? Vai onko se joku kanava päästä rahastamaan feikkiprofiililla epätoivoisia ukkoja?
Kyllähän sitä ihan ~25 vuotiaatkin naiset käyttää. Se taas että poistaa jos ei sitä käytä viittaa ehkä vähän muihin taka-ajatuksiin.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 302
Taidan veikata tuota jälkimmäistä. Ehkä olisi pitänyt asentaa ja katsoa minkälaiseksi sugardaddyksi minua olisi yritetty leipoa
 
Liittynyt
20.01.2019
Viestejä
5
Aika paljon ulkomailta tullut ehkä puolet tykkäyksistä. Kanarian saarilta kauimmainen ja profiilissa luki "kanarialainen utelias tietämään mitä näillä alueilla tapahtuu" noin karkeasti käännettynä eli hakevat kaukaa seuraa/keskutelu kaveria. Tinderiä käyttänyt pari kk.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 359
Aika paljon ulkomailta tullut ehkä puolet tykkäyksistä. Kanarian saarilta kauimmainen ja profiilissa luki "kanarialainen utelias tietämään mitä näillä alueilla tapahtuu" noin karkeasti käännettynä eli hakevat kaukaa seuraa/keskutelu kaveria. Tinderiä käyttänyt pari kk.
Niin oli mullakin, kun jaksoin sitä käyttää ja suurinosa Helsingissä asuvistakin oli entisiä virolaisia. Nyt on onneksi parempi tilanne, kun lopetin Tinderin käytön. Istagramistakin saan yhteydenottoja.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 302
Njoo, tuokin kun oma hakualue uloittuu pääkaupunkiseudulle niin tulee aika runsaasti virolaisia/venakkoja ehdokaslistaan. Mutta nyt vaan on niin että niitä ei vaan jaksa tällä hetkellä joten milloinkohan Tinder tajuaa että ne kaikki menee vasempaan :) ;)
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Jaa enpä tiedä tuosta Tinderistä vasta nyt alkanut sitä hieman käyttämään todella.... ja onpas kummaa. Ensin se haki jonkun muun sovelluksen kautta jonkun PROXY iän (tiedätte varmaan mitä tarkoitan). No kun huomasin sen suurella vaivalla laliton sitten iän Hidden.

Kun se oli proxy ikä (kuvat oli aitoja ja ajan tasalla) niin yksi 24 vuotias nainen innostui minusta. Heti kun laitoin hidden ikä niin meni innostus pois vaikka ehdin myös tavata jne.

Pitääkö tässä nyt vetää se johtopäätös että jos näyttää nuoremmalta mitä onkannattaa syöttää proxy ikä ja minä syön Karnosiini sitä on syöty 15+ vuotta. Sport Carnosine 600 mg mitä syön on erittäin vahva antioksidantti ja kun tapasin vanhan luokkatoverin tällä viikolla se jätkä näytti minua noin 10 vuotta vanhemmalta.

Kyllä tuo Tinder minua ärsyttää nyt hieman ainakin. Ystäväni taas niin on saanut jotain edistystä mutta mikä hirveä riesa kun hän asuu Turusssa ja kaksi naista kiinostuneet hänestä asuvat Helsingissä ja Oulussa!

Taitaa olla aika surkeata jos pitää deittaila etäisyydellä Turku ja Oulu!

Sitten noita ei haluta tyypejä tulee myös jotka on kiinostuneista en pidä lihavista naisista ja naisista jolla on lapsia. En myöskään siedä feministejä.

Edistystä kehossa on tapahtunut hyvin olen palkanut nyt vuonna 2019 Personal Trainerin minun kuntosalista ja olen tullut hoikemmaksi ja saanut enemmän lihaksia.
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Pitää. Mutta kyllähän sitä naisen takia matkustaa tuhat kilometriä helposti? Plus että syö karnosiiniä tai muita antioksidantteja
No minä sanon naiselle tule tänne Turku aluella varan meille hotellin jos maksat matkat... kyllä minulla oli suhde venäläisen naiseen Helsingissä ennen Tinder aikaa kun asuin Turku alueella.

Taitaa olla noita pohjoisen miehen ajautuksia että 1000 km ei ole mitään. Minusta Turku ja Helsinki voi toimia jonkin aikaa jos jompikumpi on halukas muttamaan jossain vaiheesa toisen lähelle.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Mä en ymmärtänyt mitään. Proxy-ikä? Hidden ikä? Vaikka näyttäisi miltä niin kyllä se oikea ikä lienee syytä laittaa jos ei ole pelkkä panoseuraa etsivä rikas komistus. Valehtelusta kiinni jääminen on aina iso miinus ja osa ei vaan ole kiinnostunut mistään vakavammasta selvästi eri ikäisen kanssa.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Mä en ymmärtänyt mitään. Proxy-ikä? Hidden ikä? Vaikka näyttäisi miltä niin kyllä se oikea ikä lienee syytä laittaa jos ei ole pelkkä panoseuraa etsivä rikas komistus. Valehtelusta kiinni jääminen on aina iso miinus ja osa ei vaan ole kiinnostunut mistään vakavammasta selvästi eri ikäisen kanssa.
Aivan siksi hidden siis piilotettu ikä sitten jos se kysyy ikää vastaan keskikäinen. En vastaa että olen 18:).


Ei monet ihmiset syötä facebookin oikeata ikää tai edes nimeä. Sieltä löytyy todennäköisesti profiileja nimellä Aku Ankka suurinpirtein. Tinderissä ikä voidaan hakea automaattisesti toisen sovelluksen kautta toisin sitä voi editoida jälkikäteen sitä ikää.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Eli sulla ei näy siellä ikää? Miksi peittelet sitä?
Koska se on henkilökohtainen asia ei edes puolet ystävistäni tiedä ikääni ja alle 1% työtoverista tietää ikäni. Ei edes minun CV:ssä ole ikää.


Iän kerron toki ennen kun mennään naimisiin. Ikä on pakko kertoa HR osastolle kun tehdään työsopimus, mutta heillä on vaitiolo velvollisuus.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 359
Monet nuoret naiset on sanoneet minulle, että ikä on vain numero.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Monet nuoret naiset on sanoneet minulle, että ikä on vain numero.
Minun Personal Trainer kuntosalista en kerro enempää kun että on nainen niin on sanonut saman asian minulle nyt tänä keväänä 2019 kun en suostunut kertomaan ikääni edes hänelle. Se on niin julmetun kallista nyt vaikka tilapäisesti juuri nyt 10% alennus niin hinta on yli 1600 euroa 25 kerrasta Personal Trainer taso 3 Elixia.

Asia kuitenkin toimii lähinnä juuri nyt niin että kerran viikossa Personal Trainerin kanssa harjoittelu ja 4 kertaa itse niin ei kuluta niitä kertoja niin julmetun nopeasti ja sitten kesällä voi pitää esim 4 viikon tauon.

Nyt sitten sain tietää että Personal Trainerit saa vain provikka palkkaa tunneista jotka ne vetää mahdollisesti liikuntaryhmiä tai yksittäisiä asiakkaita.

Tosin sanonen asiakkaat ovat Personal Trainerille elintärkeätä.

Yhden illan juttuja sänkyyn ikä on vain numero, mutta jos koetat mennä naimisiin toki on poikkeuksia mutta moni suomalainen länsimaisessa kulttuurissa ei pidä ikää vain numerona.

Lopuksi minun Personal Trainer ei itsekään ole mikään 20 niin kai on mukavaa hokea sitä että "ikä on vain numero".

Otan sen kuitenkin myyntipuuheena.
Totta toki että terveys on tärkeämpää
jos olet 22 ja sinulla on tappava syöpä niin ei se ole parempi kun 33 tai 43 vuotias joka on terve.

Huvittavinta oli se Personal Trainer sopimus siinä tosin veikkaan kaikki ei ole pakollista tietoa.

Siinä kysytään ikä. Personal Trainer: Kerro ikäsi minulle tai täytä se siihen.
Minä: En suostu (ja selitin miksi).
Personal Trainer: En kerro sitä etenpäin.
Minä: Voit vahingossa mainita sen eteenpäin. En suostu.
Personal Trainer: No mutta kun nämä fyysiset testit mitä tehdään pitäisi verrata tulosta oman ikäluokkaan.
Minä: Olen syönyt Karnosiiinia yli 15 vuotta ja en todellakan halua verrata omaan ikäluokkaani otetaan noin 20-25 vuotiaat vaikka.
Personal Trainer: No mutta minä haluan tietää sen iän olen nyt utelias.
Minä: Joko me tehdään sopimus ilman ikää tai ei tehdä sopimusta ollenkaan ja en palkkaa sinua.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Koska se on henkilökohtainen asia ei edes puolet ystävistäni tiedä ikääni ja alle 1% työtoverista tietää ikäni. Ei edes minun CV:ssä ole ikää.


Iän kerron toki ennen kun mennään naimisiin. Ikä on pakko kertoa HR osastolle kun tehdään työsopimus, mutta heillä on vaitiolo velvollisuus.
Minkä ikäinen sä muuten olet?

tämä ei ole iskuyritys
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Minkä ikäinen sä muuten olet?

tämä ei ole iskuyritys
Aikuinen FINNKINO aloitti nyt sellaisen asian että joissakin special näytöksissä saa juoda olutta elokuvateatterissa ja syödä. Ne on K18. Olen vähintäin 18 vuotias siis aikuinen hehee.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Onko jotain neurooseja vai miten ikä on salainen ja arka paikka? Kannattaisiko sen personal trainerin palkasta käyttää osa terapiaan, niin ei ahdistaisi pikkujutut niin pahasti?
No siis työsopimuksiin on pakko laittaa ikä ja sen annan HR osastolla jolla on vaitiolo velvollisuus. Jossakin vaihesssa suhdetta naiseen se on myös pakko kertoa ja sen teen ainakin ennen kun heh menisin naimisiin. Siinä vaiheessa on parempi jos nainen tietää että harrastan urheilua paljon ja syön karnosiini niin geneettisesti minun pitäisi olla nuorempi kuin "ikäni".

Minulla on pari ystävää ja meillä on sama tavoite että JOS hankitaan vaimo niin vaimo pitää olla vähintäin 10 vuotta nuorempi ja voi olla selvästi yli 10 vuoden ikäero. Pahimassa tapauksessa tuodaan sellain vaikka Aasiasta jos mikään muu ei onnistu.

Jos puhutaan taas lapsen saamisesta johon olen hieman neutraali niin Suomen presidentti 69 on naimissa 40 vuotiaan vaimon kanssa joka sai vauvan. Jos lapsia ajattelee niin silloin on paljon tärkeämpi että nainen on riittävän nuori.

Puolet ystävistäni tietää ikäni ja puolet ystävistäni ei tiedä. En sano mitään Aku Ankka ikää heille sanon vain että se on henkilökohtainen asia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
Asiaton käytös
Ahahaha @Stargate2017 taas psykoosit tulilla. On se todella kauheeta jos joku tietää kuinka vanha on. Niinku en oikeesti tiänny, et jollekkin toi vois olla edes ongelma xD

Se, että ne naiset ei susta kiinnostunu, johtuu sun ulkonäöstä. Se sun kaveris on vaan paremman näköne, tai sen kuvat antaa ymmärtää että on pätäkkää, thats it.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Mikä vittu on karnosiini?
Karnosiini – Wikipedia
ja esimerkki mitä minä syön on Sports Carnosine 600 mg.

Tinderissa on toki hyvä sen yksinkertaisuudessa. Toinen deittailu voi täyttää esim uskonto ja poliittinen suuntamus mikä voi aiheuttaa ärsytystä. Tinder profileissa ei sellaista ole jos ei joku ala sellaista kirjoittelemaan. On muita deittipalveluita jossa ne (uskonto ja poliittinen suuntautuminen) täytetään oletuksena.

Joku foorumissa alkaa vetää vääriää johtopäätöksiä. Puhelin hajosi ja nyt vasta kun ostin kalliimaan kevällä 2019 olen alkanut käyttää Tinderiä. En myöskään ole sanonut kuinka monessa Tinder deitilla olen käynyt. Onhan siellä naisia jotka pitää minusta, mutta toinen asia jos pidän heistä ja heillä voi olla esim. lapsia.

Ero on myös jos puhutaan yhden yön jutusta, mutta jos vaimoa hakee Tinder kautta saa kyllä sinnitellä ja sitä kritisoin.
 
Viimeksi muokattu:

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 272
Minun Personal Trainer kuntosalista en kerro enempää kun että on nainen niin on sanonut saman asian minulle nyt tänä keväänä 2019 kun en suostunut kertomaan ikääni edes hänelle. Se on niin julmetun kallista nyt vaikka tilapäisesti juuri nyt 10% alennus niin hinta on yli 1600 euroa 25 kerrasta Personal Trainer taso 3 Elixia.

Asia kuitenkin toimii lähinnä juuri nyt niin että kerran viikossa Personal Trainerin kanssa harjoittelu ja 4 kertaa itse niin ei kuluta niitä kertoja niin julmetun nopeasti ja sitten kesällä voi pitää esim 4 viikon tauon.

Nyt sitten sain tietää että Personal Trainerit saa vain provikka palkkaa tunneista jotka ne vetää mahdollisesti liikuntaryhmiä tai yksittäisiä asiakkaita.

Tosin sanonen asiakkaat ovat Personal Trainerille elintärkeätä.

Yhden illan juttuja sänkyyn ikä on vain numero, mutta jos koetat mennä naimisiin toki on poikkeuksia mutta moni suomalainen länsimaisessa kulttuurissa ei pidä ikää vain numerona.

Lopuksi minun Personal Trainer ei itsekään ole mikään 20 niin kai on mukavaa hokea sitä että "ikä on vain numero".

Otan sen kuitenkin myyntipuuheena.
Totta toki että terveys on tärkeämpää
jos olet 22 ja sinulla on tappava syöpä niin ei se ole parempi kun 33 tai 43 vuotias joka on terve.

Huvittavinta oli se Personal Trainer sopimus siinä tosin veikkaan kaikki ei ole pakollista tietoa.

Siinä kysytään ikä. Personal Trainer: Kerro ikäsi minulle tai täytä se siihen.
Minä: En suostu (ja selitin miksi).
Personal Trainer: En kerro sitä etenpäin.
Minä: Voit vahingossa mainita sen eteenpäin. En suostu.
Personal Trainer: No mutta kun nämä fyysiset testit mitä tehdään pitäisi verrata tulosta oman ikäluokkaan.
Minä: Olen syönyt Karnosiiinia yli 15 vuotta ja en todellakan halua verrata omaan ikäluokkaani otetaan noin 20-25 vuotiaat vaikka.
Personal Trainer: No mutta minä haluan tietää sen iän olen nyt utelias.
Minä: Joko me tehdään sopimus ilman ikää tai ei tehdä sopimusta ollenkaan ja en palkkaa sinua.
Aikuinen FINNKINO aloitti nyt sellaisen asian että joissakin special näytöksissä saa juoda olutta elokuvateatterissa ja syödä. Ne on K18. Olen vähintäin 18 vuotias siis aikuinen hehee.
Koitetaanpas sitten pysyä ketjun aiheessa...
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
No niin tänään 31 Maaliskuuta sain uuden matchin Tinderissa, mutta aina jotain ärsyttää. Itse nainen näyttää ok ja ei lapsia kerrankin mutta en näe kaupunkia mutta etäisyys noin 165 km Tinderin mukaan.

Taas mennään muistuttaa ystävääni joka on myös huokannut että Turussa kusee joko niillä on lapsia, feministejä (sinun arvosi on hieman alempi kuin naisen koira), tai sitten ruma. Mahdollisesti joku extreeme golddigger ystäväni meni eka trefille Tinderin kautta Turussa ja raivostui kun eka trefillä nainen kysyi mikä on sinun palkka ja mitä omistat ja kuinka varakas olet?

Minulle tuollaiset kyselyt on ok, mutta ehkä hieman outoa jos eka trefillä kysytään nuo kaikki asiat. En olisi itse raivostunut noista kysymyksistä vaan vastannut ja kysynyt samat asiat naiselta.

Ystävälläni on kiinostunut vakavasti Oulusta ja Helsingistä ja julmetun matkustaminen riesa.
 
Viimeksi muokattu:

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Koska se on henkilökohtainen asia ei edes puolet ystävistäni tiedä ikääni ja alle 1% työtoverista tietää ikäni. Ei edes minun CV:ssä ole ikää.


Iän kerron toki ennen kun mennään naimisiin. Ikä on pakko kertoa HR osastolle kun tehdään työsopimus, mutta heillä on vaitiolo velvollisuus.
Ei saatana, mitä mä taas luen? :facepalm:
 

E_Mustakari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
692
Mikähän nyt on asiallista ja mikä ei, kysynpä vain. Yksi tapaus suoltaa tänne harhaista paskaa aiheen ohi, toinen toteaa ilmeisen tosiasian ja siitä huomautetaan. Kaikkien etu olisi, jos tämä yksi nuorekas keskustelija saisi vaikka ikibannin.
 
Liittynyt
31.03.2019
Viestejä
17
Miehillä tuntuu olevan aina lähtökohtaisesti negatiivisia kokemuksia Tinderistä. Onko täällä kenelläkään muulla positiviisia kokemuksia?

Itse latasin Tinderin viime alkukesästä ihan vain kokeillakseni sitä. En ole koskaan mieltänyt itseäni mitenkään kovin komeaksi tai itsevarmaksi, joten mitään odotuksia ei varsinaisesti ollut. En myöskään ollut mikään kovin kokenut naisten kanssa, kun tähän mennessä tullut lähinnä elämässä keskityttyä kouluun ja uraan. Nyt kuitenkin noin 9 kuukautta ja n. 1000 matchia myöhemmin itsevarmuus on noussut kohisten. Olen myös päätynyt poistamaan Tinderin pari kuukautta sitten pienen tylsistymisen jälkeen ja muutenkin tulee nykyään pärjättyä hyvin ilmankin.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Miehillä tuntuu olevan aina lähtökohtaisesti negatiivisia kokemuksia Tinderistä. Onko täällä kenelläkään muulla positiviisia kokemuksia?

Itse latasin Tinderin viime alkukesästä ihan vain kokeillakseni sitä. En ole koskaan mieltänyt itseäni mitenkään kovin komeaksi tai itsevarmaksi, joten mitään odotuksia ei varsinaisesti ollut. En myöskään ollut mikään kovin kokenut naisten kanssa, kun tähän mennessä tullut lähinnä elämässä keskityttyä kouluun ja uraan. Nyt kuitenkin noin 9 kuukautta ja n. 1000 matchia myöhemmin itsevarmuus on noussut kohisten. Olen myös päätynyt poistamaan Tinderin pari kuukautta sitten pienen tylsistymisen jälkeen ja muutenkin tulee nykyään pärjättyä hyvin ilmankin.
Harva niitä onnistumisiaan lähtee oma-aloitteisesti nettiin puimaan. Onko sulla muutakin kuin matchejä jäänyt hommasta käteen?
 
Liittynyt
31.03.2019
Viestejä
17
Harva niitä onnistumisiaan lähtee oma-aloitteisesti nettiin puimaan. Onko sulla muutakin kuin matchejä jäänyt hommasta käteen?
Tuli sitä käytyä lukuisilla treffeillä, joista osa tietenkin kehittyi yhden yön jutuksi. Joidenkin kanssa tuli tapailtua useampi viikko, mutta oma kiinnostus aina lopahti näihin tai nainen olisi halunnut jotain vakavampaa.

Lähinnä tuli poistettua sen takia, kun en itse henkilökohtaisesti kauheasti välitä yhden yön jutuista ja aika ei oikeen riitä parisuhteelle. Sinänsä kyllä treffeillä käynti oli ihan hauskaa (ihmisestä riippuen).
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 302
Vähän ihmetellyt miksi matchin jälkeen ei vastata ekaan viestiin. Ehkä sittenkin ollut vahinko tykäys, on itsellekkin tapahtunut, tosin luulisi siinä vaiheessa poistavan tykkäyksen. Siinä mielessä tuo Tinderin käyttöliittymä pissii, monesti luulee olleensa siinä profiilin näytössä mutta onkin normaali tilassa ja pyyhkinyt sivuille vaikka kuinka monta kanditaattia kun on luullut katsovansa vain sen yhden kuvia. Jokunen kerta mennyt super tykkäyskin väärin kun on sipaissut alhaalta ylös odottaen että aukeaisi profiili :)

Sekin on vähän kummastuttanut että muutama sama henkilö on on tullut vastaan semmoinen 5-6 kertaa vaikka aina mennyt vasempaan.

Muuten toistaiseksi Lumimiehen seikkailu Tinderin maailmassa on ollut rutikuivaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 562
Viestejä
4 166 508
Jäsenet
70 423
Uusin jäsen
ngocminh247

Hinta.fi

Ylös Bottom