Nettitreffit + Tinder

Naisen aloitteentekoinnokkuus on kääntäen verrannollinen kyseisen eukon painoindeksiin.

On oikeastaan varsin surkuhupaisaa, muttei millään tavalla yllättävää, että juuri noin se menee.

No eipäilemättä, jotkut tosin uskaltavat kertoakin sen ihan rehellisesti että massaa löytyy... harvoin mutta ainakin pariin tapaukseen olen törmännyt, sentään jotkut ovat rehellisiä. Muuten kyllä tinderissä 99% on kyllä sellaisia mitkä ei nappaa sitten mitenkään.

Ehkä se ei sovi patologiselle ihmisvihaajalle jolle sopisi vain kaltaisensa renttu:D

Elämähän olisi taivaallisen ihanan helppoa ja mukavaa, jos pystyisi kiinnostumaan/kiihottumaan isokokoisista naisista, tai vielä parempi, homomiehistä! Tai molemmista!

Tarjontaa olisi mielin määrin ja olo olisi kuin lapsella karkkikaupassa. Ei seksuaalista turhautuneisuutta, ei pallien pakotusta, ei mitään, ei no nothing! Pelkkää panemista ja kukasta kukkaan pomppimista!

Mutta ei, kun on vittu syntynyt ensinnäkin heteromieheksi ja toisekseen siksi "nirsoksi", ettei sotanorsut kelpaa. Kylläpä tulee haastetta elämään.

Tinderin kulta-jäsenyydellä näkisi kuka on tykännyt, ja voisi suoraan selata varmat mätsit. Tinder näyttää että siellä jonossa olisi naisia, onko joku kokeillut onko tuo vain mainos, eli mätsääkö tuo määrä? Hakuetäisyys on suurin mahdollinen ja Tinder sanoo ettei lähellä ole uusia henkilöitä.

Vai onko tässä niin että maksuttomalla vain katsellaan kuvia, muutaman mätsin ehkä saa (ainakin botteja), mutta maksullinen jäsenyys tarjoaisi enemmän noita mätsejä?

Tinderin kulta-jäsenyydellä näkisi kuka on tykännyt, ja voisi suoraan selata varmat mätsit. Tinder näyttää että siellä jonossa olisi naisia, onko joku kokeillut onko tuo vain mainos, eli mätsääkö tuo määrä? Hakuetäisyys on suurin mahdollinen ja Tinder sanoo ettei lähellä ole uusia henkilöitä.

Vai onko tässä niin että maksuttomalla vain katsellaan kuvia, muutaman mätsin ehkä saa (ainakin botteja), mutta maksullinen jäsenyys tarjoaisi enemmän noita mätsejä?

Kaveri otti tuon kokeiluun kun näytti että tykkäyksiä oli +100 (kyseessä siis nätti ja hoikka naisihminen pk-seudulla) ja niitä tykkääjiä oli silloin lähemmäs 200. Ilmeisesti se suunnilleen ilmoitetusti toimii, vaikka Tinderille ominaiseen tyyliin on ainakin sellaista ilmiötä esiintynyt, että sieltä saattaa tykkäyksiä hävitä yhtäkkiä samalla kertaa useita kymmeniä, minkä pitäisi kai olla mahdollista vain, jos nuo tykkääjät olisivat kaikki poistaneet profiilinsa.

Vaikka maksullinen jäsenyys olisi sen 50e/kk, miksi ei sitä ottaisi, jos haluaisi sen naisen/miehen vierelle? Aika pieni hinta tuo kuitenkin siitä, laittaahan moni enemmän kuukaudessa vaikka kuntosaliin, missä ei välttämättä edes käy.

Oman puolisoni tapasin +5v sitten OkCupidissa, laittoi minulle ensin viestiä. Kannattaa ehkä unohtaa nuo kaikki peliteoriat yms paskat ja olla vain itsensä.

Vaikka maksullinen jäsenyys olisi sen 50e/kk, miksi ei sitä ottaisi, jos haluaisi sen naisen/miehen vierelle? Aika pieni hinta tuo kuitenkin siitä, laittaahan moni enemmän kuukaudessa vaikka kuntosaliin, missä ei välttämättä edes käy.

Näin asian itsekin koen.

Viimeksi muokattu:
50 euroa kuukaudessa on kova hinta pelistä, jonka pelaaminen lähtökohtaisesti johtaa miehillä itsetunnon huononemiseen, stressiin, vitutukseen ja hyvin epätodennäköisesti vakavaan ihmissuhteeseen.

Itse en maksaisi enää edes Tinderin nykyistä hintaa, mikä lie 20+ euroa se on nykyään. Joskus vuosi sitten hinta oli reilut 7 euroa ja se oli ihan sopiva. Alunperin plus-jäsenyys taisi maksaa vitosen ellen väärin muista. Jäsenyyden ehdotkin on huonontuneet, supertykkäyksiä ja boosteja on käytettävissä vähemmän kuin alunperin.

Toki koko peli sinänsä on huonontunut ja tiukentunut, osittain tietysti Tinderistä itsestään riippumattomista syistä.

Sama pätee vähän kaikilla elämän osa-alueilla, kilpailu kiristyy ja peli kovenee kaikissa asioissa... Ehkäpä maailmanloppu tulee joskus ja vapauttaa meidät kaikki tästä tuskaisesta kierteestä. :)

Näen sieluni silmin Tinderin mainoksen vuonna 2045: "Hei mies! Haluatko edes kerran elämässäsi kokea aidon pillun huumaa? Osta Tinder Gold-jäsenyys, vain 599 euroa kuukaudessa ja sinulla on vähintään 1 prosentin mahdollisuus kokea elämässäsi yhden kerran Aito Pillu(tm)! Suomessa on jopa yksi naispuolinen Tinder-käyttäjä jokaista tuhatta miestä kohti, joten mahdollisuutesi ovat paljon paremmat kuin Lotossa!"

Viimeksi muokattu:

Oman puolisoni tapasin +5v sitten OkCupidissa, laittoi minulle ensin viestiä. Kannattaa ehkä unohtaa nuo kaikki peliteoriat yms paskat ja olla vain itsensä.
Noista on hyötyä niille jotka ovat taitavia nettideittailussa ja tinder lisää siihen mediamaailman ulkonäkövaatimukset päälle. Kivaa joillekkin mutta jos ei nallekarkit ole ollut suotuisat noilla saroilla voi olla hyödyllisempää katsella muita reittejä. Menetelmässä jossa ulkonäöllä on kriittinen karsintavaikutus on keskinkertaisuuksilla kova paikka pärjätä edes maksamalla kun 80% miehistä on naisten mielestä alle keskiarvon.

50 euroa kuukaudessa on kova hinta pelistä, jonka pelaaminen lähtökohtaisesti johtaa miehillä itsetunnon huononemiseen, stressiin, vitutukseen ja hyvin epätodennäköisesti vakavaan ihmissuhteeseen.

Itse en maksaisi enää edes Tinderin nykyistä hintaa, mikä lie 20+ euroa se on nykyään. Joskus vuosi sitten hinta oli reilut 7 euroa ja se oli ihan sopiva. Alunperin plus-jäsenyys taisi maksaa vitosen ellen väärin muista. Jäsenyyden ehdotkin on huonontuneet, supertykkäyksiä ja boosteja on käytettävissä vähemmän kuin alunperin.

Toki koko peli sinänsä on huonontunut ja tiukentunut, osittain tietysti Tinderistä itsestään riippumattomista syistä.

Sama pätee vähän kaikilla elämän osa-alueilla, kilpailu kiristyy ja peli kovenee kaikissa asioissa... Ehkäpä maailmanloppu tulee joskus ja vapauttaa meidät kaikki tästä tuskaisesta kierteestä. :)

Näen sieluni silmin Tinderin mainoksen vuonna 2045: "Hei mies! Haluatko edes kerran elämässäsi kokea aidon pillun huumaa? Osta Tinder Gold-jäsenyys, vain 599 euroa kuukaudessa ja sinulla on vähintään 1 prosentin mahdollisuus kokea elämässäsi yhden kerran Aito Pillu(tm)! Suomessa on jopa yksi naispuolinen Tinder-käyttäjä jokaista tuhatta miestä kohti, joten mahdollisuutesi ovat paljon paremmat kuin Lotossa!"
Ei ihme ettei tuolta löydy mitään, jos asenne on tuollainen.

Ei tulevaisuus välttämättä ole näin pessimistinen. Jos miesten kehtaamisongelmaan kehitetään lääke, niin Tinderin kuukausimaksulla on kyllä rajana kylän edullisimman prostituoidun kertamaksu :)

Mielenkiintoinen vaan tuo Match-systeemi kun ilmaisversiolla niitä ei vain tule, gold-tason mainoksen mukaan olisi jonoksi asti. Vaikka pyyhkisi oikealle kaikki viikon ajan, +/-10 vuoden toleranssilla, niin ei vaan tule yhtään matsia. Eli kait se on uskottava ettei tuo todellakaan ole tarkoitettu toimivaksi hyvin ilmaisena. Muutamia mätsejä tullut aikaisemmin ja treffeille päässyt, mutta kaverin kokemuksien mukaan niitä mätsejä vaan alkaa tulemaan kun maksaa parittajasoftasta.

Mielenkiintoinen vaan tuo Match-systeemi kun ilmaisversiolla niitä ei vain tule, gold-tason mainoksen mukaan olisi jonoksi asti. Vaikka pyyhkisi oikealle kaikki viikon ajan, +/-10 vuoden toleranssilla, niin ei vaan tule yhtään matsia. Eli kait se on uskottava ettei tuo todellakaan ole tarkoitettu toimivaksi hyvin ilmaisena. Muutamia mätsejä tullut aikaisemmin ja treffeille päässyt, mutta kaverin kokemuksien mukaan niitä mätsejä vaan alkaa tulemaan kun maksaa parittajasoftasta.
Ei yhtään ihme jos ei tule yhtään matchiä jos laitat kaikki oikealle. Tinderin algoritmi heittää sut aivan pinkan pohjalöe jos teet noin.

Kyllä sieltä niitä matchejä saa ilmaisversiollakin, mutta tietysti ei liene mikään yllätys että silloin kuvien ja niissä esiintyvän henkilön pitää olla keskivertoa houkuttelevampia. Helppo tapa saada matchejä on myös swaippailla vaikka työreissulla, tällöin algoritmi antaa mukavan lisäboonuksen.

Todellinen haaste ei mielestäni edes ole se matchien saaminen vaan siitä keskustelun aloittaminen ja treffien saaminen.

Kyllä mulle tulee koko ajan matchejä vaikka käytän koko sovellusta lähinnä kuin muistan ja hyvin vähän silloinkaan. Keskustelun aloittaminen on helppoa jos toisella on jotain tekstiä, jos ei niin sitten kannattaa 5min miettiä hyvää aloitusta, joka kerta kun olen halunnut olen myös päässyt treffeille.

Okei, mä olen ollut täysin siinä käsityksessä että nainen ei voi missään tapauksessa olla aloitteen tekijä, näköjään olin väärässä. Silti varmaan melko marginaalissa.

Näinhän se kyllä on, että vaikka silloin tällöin joku viesti saattaa naiseltakin ensin tulla, niin perusmiehenä varsin rauhassa saat kyllä halutessasi olla niin Tinderissä kuin nettitreffeilläkin.

Näinhän se kyllä on, että vaikka silloin tällöin joku viesti saattaa naiseltakin ensin tulla, niin perusmiehenä varsin rauhassa saat kyllä halutessasi olla niin Tinderissä kuin nettitreffeilläkin.

Näin mä sen vähän käsitinkin että itse pitää olla se aktiivisempi. Yks kaveri joka harrastaa nettitreffejä, ei ole tinderissä ainakaan mitä viimeks oli asiasta juttua, monessa muussa paikassa kylläkin. Ja treffejä satelee, en sitten oo kysynyt että miten se homman handlaa, no on sillä naisia kiinnostavia juttuja kuten ulkonäkö, yrittäjä = oletus että rahaa on....

Ei yhtään ihme jos ei tule yhtään matchiä jos laitat kaikki oikealle. Tinderin algoritmi heittää sut aivan pinkan pohjalöe jos teet noin.

@Wemps tuossa heitti tuollaisen, pitääkö siis jopa ehkä kiinnostavat heittää oikealle, ja täysin no way tapaukset ruksata pois:confused:

Vähän kehno sovellus mun mielestä noin teknisesti ottaen. Parannusta olis jos vois merkata omia ehkä suosikkeja ja sitten palata asiaan jos siltä tuntuu, myöhemmin.

No jaa, toisaalta ihan IRL tullut tapailtua yhtä tapausta jo pari kertaa tällä viikolla, ja itseasiassa jo parin kuukauden ajan, tiedä sitten johtaako mihinkään mutta mutta...

Mitä tinderiin, niin mä oon niin vitun laiska alkaa chattailemaan kenenkään kanssa:lol:

Ja treffejä satelee, en sitten oo kysynyt että miten se homman handlaa, no on sillä naisia kiinnostavia juttuja kuten ulkonäkö, yrittäjä = oletus että rahaa on...
Tääkin varmaan joku sellainen juttu, mikä herättää miehissä ja naisissa täysin päinvastaisia viboja. Kun itse huomaan, että nainen on "yrittäjä" (muodikkaammin self-employed), niin ajattelen sen olevan joku Tupperware-konsultti tai ehkä parhaimmillaan parturi-kampaaja...

Tääkin varmaan joku sellainen juttu, mikä herättää miehissä ja naisissa täysin päinvastaisia viboja. Kun itse huomaan, että nainen on "yrittäjä" (muodikkaammin self-employed), niin ajattelen sen olevan joku Tupperware-konsultti tai ehkä parhaimmillaan parturi-kampaaja...
Parempi nuokin kuin ilotyttö... :D Tai no toisaalta ja toisaalta... Ilotyttö varmaan antaisi hyvät kyydit siviilissä...

Mutta eipä yleisesti ottaen naisen tulotasolla ole hirveästi vaikutusta miehen mielenkiintoon, ellei sitten mies ole joku Matti Nykänen. Naiselle avainkortit on ikä ja ulkonäkö. Tai toisinpäin. Rinta rinnan. Siinäpä ne lähinnä onkin.

Noista Tinderin "varmoista matcheista" tuli ainakin sellainen mieleen, että jos oma hakusäde on 2km ja Tinder tarjoaa vastakappaletta vaikkapa 30km päästä, niin kyseessä on ihminen joka on tykännyt profiilistasi. Näin ainakin itse olen saanut muutaman matchin vajaan viikon Tinderin räpläämisen jälkeen. Paria naista olen vasta jaksanut jututtaa, joista toiselta saatu numero + pientä treffin tynkää suunniteltu.

Onko täällä joku muukin maksava asiakas huomannut, että Tinder pakottaa mainokset vaikka tilaajille pitäisi olla mahdollista kytkeä mainokset pois päältä? Valitin asiasta Tinderin aspaankin yli viikko sitten ja sain vain vastaukseksi "katsellaan" eikä asiasta ole kuulunut sen koommin. Tilaaja-asetuksissa on pohjalla "hide ads", joka on sellainen feikki-optionappula, jota ei voi kytkeä päälle/pois. Tuolloin viikko takaperin se oli on-asennossa ja nyt off-asennossa, mutten tosiaan voi muuttaa sitä itse.

No mikäs siellä pettäjän mielessä nyt yleensä liikkuu...?

Taisit kuitenkin viitata tuohon surkeaan jäkiensä peittelyyn? Kieltämättä vaikea käsittää kun eikös Tinder-profiili ole suoraan Facebookiin kytketty?

Muuten vois spekuloida, että on luvan kanssa liikkeellä mutta jos väittää Tinderissä olevansa sinkku niin kusettaapa sitten ainakin muita tinderöijiä...

Ihmettelen hieman tätä naisen logiikkaa. Kovasti S24:n huutoboksissa tiuskitaan, että flirttien lähettäjät joutuvat suoraan ignoreen. Itse kuitenkin olen naisilta juuri tällaisia flirttejä muutamia saanut...

Yhdeltä menin tuosta kysymään (pääkaupunkiseudulta) ja vastasikin, että useita kymmeniä flirttejä saa päivässä. Hieman mietityttää, mikseivät itse ota yhteyttä mieleisiinsä profiileihin asiallisin tekstein. Kenties se on kulttuurilliset tekijät tai puhdas egonkohotus sitten vastaanottaa kymmeniä turhia ja turhanpäiväisiä viestejä?

Ihmettelen hieman tätä naisen logiikkaa. Kovasti S24:n huutoboksissa tiuskitaan, että flirttien lähettäjät joutuvat suoraan ignoreen. Itse kuitenkin olen naisilta juuri tällaisia flirttejä muutamia saanut...

Yhdeltä menin tuosta kysymään (pääkaupunkiseudulta) ja vastasikin, että useita kymmeniä flirttejä saa päivässä. Hieman mietityttää, mikseivät itse ota yhteyttä mieleisiinsä profiileihin asiallisin tekstein. Kenties se on kulttuurilliset tekijät tai puhdas egonkohotus sitten vastaanottaa kymmeniä turhia ja turhanpäiväisiä viestejä?

Siis olet saanut flirttejä naisilta, jotka ilmoittavat, että ignoroivat flirttailijat suoraan? Kai se vaan on niin, että se mikä toimii naisella, ei toimi miehellä. Jos sä saisit sata flirttiä niin saattaisit kaivata vähän edustavampaa erottautumista mutta toistaalta jos itse saat flirtillä kenet haluat, miksi tekisit enemmän? Vai oliko ne eri henkilöitä? Jos näin oli niin sitten ei tuosta voi sanoa muuta kuin että eri ihmiset arvostavat erilaista kommunikaatiota. Eikä se niitten flirttien tulvaa rajoita vaikka itse lähestyisikin kiinnostavia miehiä/naisia. Niitä tulee jos on tullakseen.

Sinänsä en tajua koko flirtin pointtia. Suomi24:ssä sen asian ajoi kun kävi kurkkaamassa toisen profiilia ja siitä jäi merkintä.

Ne ketkä ovat kokeilleet tuota Tinder Plussaa niin koetteko että näkyvyys nousi oikeasti ja täten myös matchien määrä?

Itellä kunnolla bugittaa tuo tinderi. Nyt mitä 3 päivänä samat naamat pyöriny kokoajan tuossa. Kokeiltu asentaa uusiksi, uudelleen loggaukset muttei ole toiminu.

Ne ketkä ovat kokeilleet tuota Tinder Plussaa niin koetteko että näkyvyys nousi oikeasti ja täten myös matchien määrä?

Yleisesti:

Jos on esim. 100 tykännyttä naista listalla, ja siitä vähentää kaikki ylipainoiset, wt:t, oudot ynnä ei-niin-hehkeät pois, jää jäljelle max. yhden käden sormilla laskettava määrä, ja niistäkin 0 tai 1 semmoista "ok, tässä on ihan hyvä" ja loput pari kiikunkaakun.

Ei ole helppoa. :D

Viimeksi muokattu:

Naiset eivät ota itse yhteyttä koska se on niin vaivalloista selailla pofiileja ja koska miehet kuitenkin ottavat yhteyttä.

Jotkut naiset kai ovat saaneet päähänsä sellaisen ajatuksen, että jos he kirjoittavat että eivät halua flirttejä tai että he poistavat kaikki flirtit, että se vaikuttaisi positiivisesti niiden flirttien lähettämiseen eli vähentäisi sitä. Luultavasti vaikutus on kuitenkin päinvastainen.

Naiset eivät myöskään luultavasti laita ketään ignoreen flirttien takia, koska se on vaivanloista ja hyödytöntä.

"Tinder on liekeissä alueellasi! Osuman todennäköisyys on 3 kertaa suurempi" Tällainen mainos tuli.

Tarkoittaako tuo sitten että ennen noita mätsejä on enemmälti estetty tulemasta, eli jos pistää tykkää nappia niin vastapuoli ei näe koko mun naamaa. Nyt tätä algoritmin kikkailua olisi huomattavasti vähemmän? Vähemmän on uusia naamoja vastassa, tulee lähinnä ne mitä tuli eilen ja toissapäivänä, samassa järjestyksessä noin 6-10 kertaa + pari uutta väliin...

"Tinder on liekeissä alueellasi! Osuman todennäköisyys on 3 kertaa suurempi" Tällainen mainos tuli.

Tarkoittaako tuo sitten että ennen noita mätsejä on enemmälti estetty tulemasta, eli jos pistää tykkää nappia niin vastapuoli ei näe koko mun naamaa. Nyt tätä algoritmin kikkailua olisi huomattavasti vähemmän? Vähemmän on uusia naamoja vastassa, tulee lähinnä ne mitä tuli eilen ja toissapäivänä, samassa järjestyksessä noin 6-10 kertaa + pari uutta väliin...
Ehkä toi tarkoittaa sitä, että juuri tuolloin naiset käyttivät palvelua enemmän kuin normaalisti, mikä toki voi olla uudenvuodenpäivänä ihan mahdollista. Tällöinhän mätsäys on tietysti tavallista todennäköisempää.

Ehkä toi tarkoittaa sitä, että juuri tuolloin naiset käyttivät palvelua enemmän kuin normaalisti, mikä toki voi olla uudenvuodenpäivänä ihan mahdollista. Tällöinhän mätsäys on tietysti tavallista todennäköisempää.

Uuden vuoden lupauksena/tina ennustanut uutta parisuhdetta? :D

Uuden vuoden lupauksena/tina ennustanut uutta parisuhdetta? :D
Hiljainen lepopäivä monille, jolloin luonnollisesti tinderöinti houkuttelee tavallista enemmän. Asiaa toki vielä auttaa uuden vuoden alkamiseen liittyvät mielleyhtymät. Monilla ehkä myös epäonnistunut uudenvuodenaatto.

Saattaa olla itse asiassa ainakin naisten osalta vuoden vilkkaimpia tinderöintipäiviä, jos asiaa käy funtsimaan...

Omalla kohdalla tosin matchien tilanne on olematon. Pari kuukautta sitten laitoin hetken mielijohteesta Tinderin tulille ja matchia tuli ihan ok:sti; nyt niitä ei tullut ensimmäisen vuorokauden (oletetun boostin) aikana ollenkaan samalla oletuskuvalla ja enempi ja vähempi samanlaisella tekstillä. En siis hetken mielijohteen jälkeen enää jaksanut tinderöidä ja siksi ajattelin tauon jälkeen laittaa tilin uusiksi.

Ostin testiksi tuon kultamunan ja tällä hetkellä jonossa olevasta muutamasta matchista puolet on samoja naamoja, jotka matchasivat viime kerralla, mutta joiden kanssa ei tullut keskusteltua. Huomasin toisaalta senkin, että Tinder tyrkytti nyt luultavasti samoja bimboja alkuvaiheessa kuin pari kuukautta takaperinkin. Algoritmi ei vaikuta toimivan kovin hyvin tällä hetkellä.

Algoritmi ei vaikuta toimivan kovin hyvin tällä hetkellä.
Tyhjästä on paha nyhjästä, Tinder yrittää jotenkin tehdä pelaamisesta mielekästä mahdollisimman monelle, mutta kun naiset on rajallinen luonnonvara ja niiden kiinnostus pelaamiseen myöskin aika rajallista, ja mieluiten pelaavat A-luokan alfauroksia, niin vähän heikoilla on tavismies, joita riittää tusinaan viisikymmentä.

Mä sain viime vuonna jonkin verran seuraa Tinderistä, eikä mulla tavallaan pitäisi ihan hirveästi olla varaa valittaa, mutta valitan silti. Todella rankkaa ja karua toi peli on tavallisen miehen kannalta. Joskus saa naista sieltä, mutta vastapainoksi pitää myydä palanen sieluaan ja mielenterveyttään. Ajasta puhumattakaan.

Tyhjästä on paha nyhjästä, Tinder yrittää jotenkin tehdä pelaamisesta mielekästä mahdollisimman monelle, mutta kun naiset on rajallinen luonnonvara ja niiden kiinnostus pelaamiseen myöskin aika rajallista, ja mieluiten pelaavat A-luokan alfauroksia, niin vähän heikoilla on tavismies, joita riittää tusinaan viisikymmentä.
Matcheja ei tullut sillä plussatilaukseen liitetyllä ilmaisella boostilla eikä vielä toisella maksullisellakaan kokeilulla.

Mihin Tinderi edes tarvitsee mitään algoritmiä vai onko siinä joku juju, että käyttäjä joutuu tulemaan toistuvasti mainoksia pällistelemään tai ihan puhdas p2w-mekanismi?

Mihin Tinderi edes tarvitsee mitään algoritmiä vai onko siinä joku juju, että käyttäjä joutuu tulemaan toistuvasti mainoksia pällistelemään tai ihan puhdas p2w-mekanismi?
Osittainhan se on pay-to-win meille rumille pojille, mutta sen on varmaan tarkoitus myös tehdä pelaamisesta houkuttelevampaa suurimmalle osalle naisista, koska naiset ovat se resurssi, jolla kaikki tällaiset palvelut pyörivät.

Jos naiset saavat paljon tykkäyksiä komeilta miehiltä, niin on palvelulle edullista piilottaa mahdollisimman moni ei-niin-houkutteleva yksilö, jotta palvelun käyttö tuntuisi edelleen kevyeltä viihteeltä raa'an työn sijaan.

Minä vaan ihmettelin algoritmia siltä kantilta, että ennen homma toimi niin, että jos ruudulla oli naama A ja korttia liikuttelemalla näki sen takaa naaman B, niin kun kävi päivittämässä etäisyysfiltteriä ja Tinder latasi uudet kaksi korttia, niin ne olivat eri naamoja. Nyt käy niin, että ne samat naamat A ja B tulevat hyvin suurella prosentilla esiin kunnes ne pyyhkii pois ruudulta.

Mulle tuli viime vuonna sama profiili vastaan valehtelematta ehkä 30 kertaa. Kaiken lisäksi olin jo mätsännyt sen kanssa, mutta ei saanut aikaiseksi aloittaa keskustelua. Naama tuli sitten aina vaan uudestaan vastaan. Varmaan joku karma tai kosto... :D

Bugi. Syksyn mittaan mullekin tuli yhden eukon profiili vastaan siitä huolimatta, että sama profiili oli jo matcheissani. Kokeilin kerran swaipata oikealle uudestaan eikä listoille tullut toista matchia vaan vanha profiili nousi matchien listassa kärkeen. Ja sen jälkeenkin profiili tuli edelleen vastaan monta kertaa viikossa.

Muutamalta kysynyt että koska on sydäntä laittanut ja jollain on aikaa muutama päivä, jollain useampi viikko kun ei muista ja mitä itsekkin muistelen joidenkin kohdalla niin päivistä viikkoihin saattaa mennä ennen kuin tulee match. Toinen mikä on huvittavaa, mulla on tykkäyksiä +50kpl ja koko ajan mainoksia osta kulta jäsenyys plaa plaa plaa. Toki ilman rahaakin joka päivä tulee uusia ihmisiä keskusteluun, mutta onhan tämä sovellus niin rahastamista kun vaan voi olla.

Tullu siihen päätelmään että tällä lapsosella on ruma pärstä. Ei mitään väliä minkälaista tekstiä laittanu tinderiin jne mutta eipä ole osumia tullu. Noh yksi jonka kanssa jonku aikaa jutellu mutta ei tuon enempää.

Tämä ihan normaalia. Mätsit keskittyy sille samalle porukalle jolla käy flaksi muuallakin. Ei siinä auta uusi kuva eikä profiiliteksti, ainakaan ilman photoshoppia tai toisen naaman lainaamista.

Niin se vaan on eläinmaailmassakin, naaraat pyörivät ryhmänä yhden ympärillä ja tottuvat siihen että saattaa joutua jakamaan uroksen toisen naaraan kanssa. Matkustelu auttaa, mitä kauemmaksi sitä varmemmin

Minä huomasin jo viime keväänä, että Tinderissä tulee vastaan enää pintaliitäjää ja huithapelia, jolle ei oikein itseä kiinnosta jakaa tykkäystä eikä sellaiselta vastakaikua saisikaan. En väitä, että kaikki "kunnon tytöt" olisivat Tinderistä kadonneet, mutta ehkä algoa on sitten tuunattu niin rankasti sellaiseksi, että vain alphamalet ja hottistytöt saavat ilmaista näkyvyyttä ja loput joutuvat maksamaan boosteista ja vähän vaikka mistä. Toisaalta olen ihmetellyt sitäkin, etten saa enää matcheja kuin niin päin, että nainen on ensin tykännyt ja minä sitten. Kai se sitten johtuu sekä siitä, että vastaantulijat ovat mitä ovat, mutta myös siitä, etten enää swaippaa satoja kertoja päivässä.

Tullu siihen päätelmään että tällä lapsosella on ruma pärstä. Ei mitään väliä minkälaista tekstiä laittanu tinderiin jne mutta eipä ole osumia tullu. Noh yksi jonka kanssa jonku aikaa jutellu mutta ei tuon enempää.
Onko sulla hyvät kuvat? Siis oikeasti hyvät järkkärillä osaavan kaverin ottamat kuvat? Kuvien laadulla on kuitenkin aika paljon merkitystä oli pärstä millainen tahansa (miehillä siis).

Itse tuota kokeillut, no kun alkaa tulemaan tuttuja vastaan niin ruksia äkkiä. Sitten unohdin kirjautua ulos. Jonkun viikon jälkeen tuli ilmoitus jostain matcheista tai tykkäyksistä, vilkaisin ja kaikki maksun takana. Ties mitä venäläisiä huoria luvassa. Seuraava liike, nyt kun silloin huomasin kirjautua ulos, niin tili poistoon.... Muista syistä oli paikannus päällä ja tuo alkoi ilmoittelemaan. VMP tää paikallinen tarjonta.

Tää oli mun osalta tässä, lyhyt kokeilu. Mutta seuraan ketjua ihan mielenkiinnosta:tup:

On tuossa ihan IRL vosun kanssa tapailtu, ilman mitään deittivirityksiä.

Täällä sama, en jaksa enää edes yrittää. Mahdollisesti myös ongelma voi olla siinä, että on liian pottunokka ja pituuttakin on reilusti alle 180cm, siihen vielä päälle se, että pitäisi vissiin olla hyviä selfiekuvia, sehän nyt ei käy päinsä että ottaa itsestään keskinkertaisia kuvia missä näkyy naama ja ruumiinrakenne jokseenkin... ja vieläpä halvahkolla kännykällä/kameralla.

Pituus on siitä jännä juttu, että sehän ei tunnu olevan ongelma esimerkiksi Irakin mamuille, joille tuntuu hyvin römpötintä lohkeavan. Miesten keskipituus Irakissa on noin 165 cm! (1999-2000).

Mutta lyhyenäkin suomalaismiehenä voi ainakin tuntea hyvää itsetuntoa siitä, että on todennäköisesti maailman mittakaavassa kuitenkin ihan hyvän pituinen... Se ei tietysti Suomessa paljon lohduta, jos on valkoinen heteromies. Suloisilla suklaasilmillä voi olla, että lyhytkasvuisuus on jopa eduksi säälipillun saannissa.

Laitoin kokeeksi pituuden profiilin, eli reilusti alle 180 cm. Kolmen kuukauden aikana ei tullut yhtään mätsiä, ennen pituuden mainitsemista tuli sentäs muutama mätsi. Tietysti se on juurikin se tärkein ominaisuus miehessä, miehen tulee olla naista vähintään päätä pidempi. Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Mies saa kyllä olla ruma, muttei lyhyt. On käynyt baarissa niinkin että on päässyt naisen kanssa hyvin juttuun, niin naisen kaverit käyvät painostamassa ettei saa jutella lyhyen kanssa. Olin kyllä naista pidempi, mutta kun en ole vaadittua 180 senttiä pitkä...

Jotain tinderin algoritmeille on ilmeisesti rahastusmielessä tehty koska matcheja ei tunnu tulevan enää käytännössä ollenkaan. Ennen niitä sentään tuli :bored: aika iso bisnes kun plussa maksaa 6kk/80e ja gold 6kk/120e

Viimeksi muokattu:
Jotain tinderin algoritmeille on ilmeisesti rahastusmielessä tehty koska matcheja ei tunnu tulevan enää käytännössä ollenkaan. Ennen niitä sentään tuli :bored:
Eiköhän enemmän ole kyse ihan vaan markkinoiden kyllästymisestä. Tuon voi ymmärtää kahdellakin tavalla ja ne on molemmat oikein. :D

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
283 443
Jäsenet
78 659
Uusin jäsen
eetzi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom