Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Mikset lue viestiä loppuun saakka?

"Jos sä tästä väännät tuplastandardeja niin niiden juuret ylettyy sitten siihen, että rumien ja kauniiden erotteleminen panoseuraa valkatessa olisi tuplastandardi."
Miten on relevanttia mistä se tuplastandardi juontaa juurensa? Jos tolle linjalle lähdetään niin hyvin pitkälti 99% ihmisten käyttäytymisestä on seurausta lisääntymisvietistä.

Siis väitätkö sinä nyt että Halo effect - Wikipedia ei ole olemassa? Vai että se ei ole luokiteltavissa tuplastandardiksi? (tuplastandardi on huono sana koska noita standardeja on kyllä enemmän kuin kaksi)

Osaisitko vaikka heittää jonkun esimerkin että mikä sinun mielestäsi täyttäisi tuplastandardin määritteen?
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Osaisitko vaikka heittää jonkun esimerkin että mikä sinun mielestäsi täyttäisi tuplastandardin määritteen?
Esimerkki: Raiskauksen uhri peruu rikosilmoituksen huomattuaan jälkeenpäin tekijän olevan kaunis tai komea.

Esimerkin teko oli siis alunperin paha eikä mitenkään uhrin hyväksymä, esimerkiksi tekijän ominaisuuksista johtuen.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Esimerkki: Raiskauksen uhri peruu rikosilmoituksen huomattuaan jälkeenpäin tekijän olevan kaunis tai komea.
Entä jos jättää raiskausilmoituksen kokonaan tekemättä? Känni-illan jälkeen seuraavana aamuna ollaan katumapäällä mutta jää ilmoitus tekemättä koska mies oli ihan komea? Vastaavasti ilmoitus tehtäisiin jos mies olisikin aamulla vastenmielinen.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Entä jos jättää raiskausilmoituksen kokonaan tekemättä? Känni-illan jälkeen seuraavana aamuna ollaan katumapäällä mutta jää ilmoitus tekemättä koska mies oli ihan komea? Vastaavasti ilmoitus tehtäisiin jos mies olisikin aamulla vastenmielinen.
No jos jättää tekemättä koska tykkäsi teosta eikä pitänyt sitä raiskauksena? Toki ihmisillä voi olla monenlaisia syitä jättää ilmoitus tekemättä, esimerkiksi jos tekijä on tuttu. Mutta esimerkissäsi ei raiskausta tapahtunut ollenkaan vaan naisen ilmoitus olisi joka tapauksessa valheellinen.

Mutta kai nyt ymmärrät, että jos me viedään "kaksoisstandardin" määritelmä pariutumisen ulkonäkövalintaan saakka niin sitten me ollaan kaikki siihen syyllisiä ja koko asiasta ei ihmeemmin kannata enää jauhaa?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 707
Yksi syy siihen ettei esimerkiksi nettitreffeiltä saa helposti vastakaikua on, että viskataan se flirtti ja perus "Moi mitä kuuluu?" ja jäädään odottelemaan vastausta sitä koskaan tulematta.
Eräs treffaamani nainen, joka oli ihan kivan näköinenkin sanoi että kun suomi24-treffien sivuille laittoi ilmoituksen, muutamassa tunnissa miehet pommitti satoja viestejä ja ei edes koskaan jaksanut kaikkia avata.
Ainakaan jos näkyy jo otsakkeessa tuo sama kysymys, se ei neitoja välttämättä saa edes avaamaan viestejä :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 706
Käykö kenellekään niin että nainen tekee aloitteen ja lähettää viestin, jos vaikka tulee match? Onko se edes mahdollista...

Itse tein tilin huvikseni muutama viikko sitten, ja jotain matcheja tuli, kenellekään en mitään postannut. Ja nyt ainakaan viikkoon en ole edes jaksanut vilkaista koko roskaa.

Eukot siellä mainostavat hyvin usein hyvää koulutusta. On lapsia. Jotkut ikäistään vanhemman näköisiä. Joillain 550 instakuvaa = ruksi. Joillain käsiteltyjä kuvia, huonosti käsiteltyjä sellaisia. Jotkut eivät profiilissaan kirjoita mitään, tai sitten kirjoittaa novellin. Ei saatana mitä kuraa:facepalm: Ei ole mun juttu tälläinen, enkä edes oikeasti hae mitään seuraa ainakaan toistaiseksi, ehkä joskus sitten mutta...
 

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635
Käykö kenellekään niin että nainen tekee aloitteen ja lähettää viestin, jos vaikka tulee match? Onko se edes mahdollista...
Mielestäni ulkkarit laittavat helpommin ensimmäisenä viestiä, jos olen tykännyt jo aiemmin ja heiltä tulee matchi. Kerran yksi suomalainen haki vaan ulkoilukaveria samalle päivälle ja laittoi viestin heti matchin perään. Parilta muulta tuli pienellä viiveellä ja yhdeltä muutaman päivän jälkeen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 706
Mielestäni ulkkarit laittavat helpommin ensimmäisenä viestiä, jos olen tykännyt jo aiemmin ja heiltä tulee matchi. Kerran yksi suomalainen haki vaan ulkoilukaveria samalle päivälle ja laittoi viestin heti matchin perään. Parilta muulta tuli pienellä viiveellä ja yhdeltä muutaman päivän jälkeen.
Okei, mä olen ollut täysin siinä käsityksessä että nainen ei voi missään tapauksessa olla aloitteen tekijä, näköjään olin väärässä. Silti varmaan melko marginaalissa.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
557
Okei, mä olen ollut täysin siinä käsityksessä että nainen ei voi missään tapauksessa olla aloitteen tekijä, näköjään olin väärässä. Silti varmaan melko marginaalissa.
Olet vain top 20% alapuolella, joten saat tehdä kaiken työn.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Naisen aloitteentekoinnokkuus on kääntäen verrannollinen kyseisen eukon painoindeksiin.

On oikeastaan varsin surkuhupaisaa, muttei millään tavalla yllättävää, että juuri noin se menee.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 706
Itse en oo tuolta löytänyt, mutta suomi24 treffit toimii vieläkin.
Kerran ihan huvikseni tein tilin tuonne suomi24:n vain mielenkiinnosta, käpykylässä kun asun niin tarjonta on sen mukaista, eli ei mitään. No yhteen tuttuun törmäsin, mutta tili lähti aika nopsaan poistoon:vihellys:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 706
Naisen aloitteentekoinnokkuus on kääntäen verrannollinen kyseisen eukon painoindeksiin.

On oikeastaan varsin surkuhupaisaa, muttei millään tavalla yllättävää, että juuri noin se menee.
No eipäilemättä, jotkut tosin uskaltavat kertoakin sen ihan rehellisesti että massaa löytyy... harvoin mutta ainakin pariin tapaukseen olen törmännyt, sentään jotkut ovat rehellisiä. Muuten kyllä tinderissä 99% on kyllä sellaisia mitkä ei nappaa sitten mitenkään.

Ehkä se ei sovi patologiselle ihmisvihaajalle jolle sopisi vain kaltaisensa renttu:D
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Elämähän olisi taivaallisen ihanan helppoa ja mukavaa, jos pystyisi kiinnostumaan/kiihottumaan isokokoisista naisista, tai vielä parempi, homomiehistä! Tai molemmista!

Tarjontaa olisi mielin määrin ja olo olisi kuin lapsella karkkikaupassa. Ei seksuaalista turhautuneisuutta, ei pallien pakotusta, ei mitään, ei no nothing! Pelkkää panemista ja kukasta kukkaan pomppimista!

Mutta ei, kun on vittu syntynyt ensinnäkin heteromieheksi ja toisekseen siksi "nirsoksi", ettei sotanorsut kelpaa. Kylläpä tulee haastetta elämään.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 224
Tinderin kulta-jäsenyydellä näkisi kuka on tykännyt, ja voisi suoraan selata varmat mätsit. Tinder näyttää että siellä jonossa olisi naisia, onko joku kokeillut onko tuo vain mainos, eli mätsääkö tuo määrä? Hakuetäisyys on suurin mahdollinen ja Tinder sanoo ettei lähellä ole uusia henkilöitä.

Vai onko tässä niin että maksuttomalla vain katsellaan kuvia, muutaman mätsin ehkä saa (ainakin botteja), mutta maksullinen jäsenyys tarjoaisi enemmän noita mätsejä?
 
Liittynyt
15.05.2017
Viestejä
20
Tinderin kulta-jäsenyydellä näkisi kuka on tykännyt, ja voisi suoraan selata varmat mätsit. Tinder näyttää että siellä jonossa olisi naisia, onko joku kokeillut onko tuo vain mainos, eli mätsääkö tuo määrä? Hakuetäisyys on suurin mahdollinen ja Tinder sanoo ettei lähellä ole uusia henkilöitä.

Vai onko tässä niin että maksuttomalla vain katsellaan kuvia, muutaman mätsin ehkä saa (ainakin botteja), mutta maksullinen jäsenyys tarjoaisi enemmän noita mätsejä?
Kaveri otti tuon kokeiluun kun näytti että tykkäyksiä oli +100 (kyseessä siis nätti ja hoikka naisihminen pk-seudulla) ja niitä tykkääjiä oli silloin lähemmäs 200. Ilmeisesti se suunnilleen ilmoitetusti toimii, vaikka Tinderille ominaiseen tyyliin on ainakin sellaista ilmiötä esiintynyt, että sieltä saattaa tykkäyksiä hävitä yhtäkkiä samalla kertaa useita kymmeniä, minkä pitäisi kai olla mahdollista vain, jos nuo tykkääjät olisivat kaikki poistaneet profiilinsa.
 

GJ

Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
380
Vaikka maksullinen jäsenyys olisi sen 50e/kk, miksi ei sitä ottaisi, jos haluaisi sen naisen/miehen vierelle? Aika pieni hinta tuo kuitenkin siitä, laittaahan moni enemmän kuukaudessa vaikka kuntosaliin, missä ei välttämättä edes käy.

Oman puolisoni tapasin +5v sitten OkCupidissa, laittoi minulle ensin viestiä. Kannattaa ehkä unohtaa nuo kaikki peliteoriat yms paskat ja olla vain itsensä.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
147
Vaikka maksullinen jäsenyys olisi sen 50e/kk, miksi ei sitä ottaisi, jos haluaisi sen naisen/miehen vierelle? Aika pieni hinta tuo kuitenkin siitä, laittaahan moni enemmän kuukaudessa vaikka kuntosaliin, missä ei välttämättä edes käy.
Näin asian itsekin koen.
 
Viimeksi muokattu:

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Vaikka maksullinen jäsenyys olisi sen 50e/kk, miksi ei sitä ottaisi, jos haluaisi sen naisen/miehen vierelle? Aika pieni hinta tuo kuitenkin siitä, laittaahan moni enemmän kuukaudessa vaikka kuntosaliin, missä ei välttämättä edes käy.
50 euroa kuukaudessa on kova hinta pelistä, jonka pelaaminen lähtökohtaisesti johtaa miehillä itsetunnon huononemiseen, stressiin, vitutukseen ja hyvin epätodennäköisesti vakavaan ihmissuhteeseen.

Itse en maksaisi enää edes Tinderin nykyistä hintaa, mikä lie 20+ euroa se on nykyään. Joskus vuosi sitten hinta oli reilut 7 euroa ja se oli ihan sopiva. Alunperin plus-jäsenyys taisi maksaa vitosen ellen väärin muista. Jäsenyyden ehdotkin on huonontuneet, supertykkäyksiä ja boosteja on käytettävissä vähemmän kuin alunperin.

Toki koko peli sinänsä on huonontunut ja tiukentunut, osittain tietysti Tinderistä itsestään riippumattomista syistä.

Sama pätee vähän kaikilla elämän osa-alueilla, kilpailu kiristyy ja peli kovenee kaikissa asioissa... Ehkäpä maailmanloppu tulee joskus ja vapauttaa meidät kaikki tästä tuskaisesta kierteestä. :)

Näen sieluni silmin Tinderin mainoksen vuonna 2045: "Hei mies! Haluatko edes kerran elämässäsi kokea aidon pillun huumaa? Osta Tinder Gold-jäsenyys, vain 599 euroa kuukaudessa ja sinulla on vähintään 1 prosentin mahdollisuus kokea elämässäsi yhden kerran Aito Pillu(tm)! Suomessa on jopa yksi naispuolinen Tinder-käyttäjä jokaista tuhatta miestä kohti, joten mahdollisuutesi ovat paljon paremmat kuin Lotossa!"
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
557
Vaikka maksullinen jäsenyys olisi sen 50e/kk, miksi ei sitä ottaisi, jos haluaisi sen naisen/miehen vierelle? Aika pieni hinta tuo kuitenkin siitä, laittaahan moni enemmän kuukaudessa vaikka kuntosaliin, missä ei välttämättä edes käy.

Oman puolisoni tapasin +5v sitten OkCupidissa, laittoi minulle ensin viestiä. Kannattaa ehkä unohtaa nuo kaikki peliteoriat yms paskat ja olla vain itsensä.
Noista on hyötyä niille jotka ovat taitavia nettideittailussa ja tinder lisää siihen mediamaailman ulkonäkövaatimukset päälle. Kivaa joillekkin mutta jos ei nallekarkit ole ollut suotuisat noilla saroilla voi olla hyödyllisempää katsella muita reittejä. Menetelmässä jossa ulkonäöllä on kriittinen karsintavaikutus on keskinkertaisuuksilla kova paikka pärjätä edes maksamalla kun 80% miehistä on naisten mielestä alle keskiarvon.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 412
50 euroa kuukaudessa on kova hinta pelistä, jonka pelaaminen lähtökohtaisesti johtaa miehillä itsetunnon huononemiseen, stressiin, vitutukseen ja hyvin epätodennäköisesti vakavaan ihmissuhteeseen.

Itse en maksaisi enää edes Tinderin nykyistä hintaa, mikä lie 20+ euroa se on nykyään. Joskus vuosi sitten hinta oli reilut 7 euroa ja se oli ihan sopiva. Alunperin plus-jäsenyys taisi maksaa vitosen ellen väärin muista. Jäsenyyden ehdotkin on huonontuneet, supertykkäyksiä ja boosteja on käytettävissä vähemmän kuin alunperin.

Toki koko peli sinänsä on huonontunut ja tiukentunut, osittain tietysti Tinderistä itsestään riippumattomista syistä.

Sama pätee vähän kaikilla elämän osa-alueilla, kilpailu kiristyy ja peli kovenee kaikissa asioissa... Ehkäpä maailmanloppu tulee joskus ja vapauttaa meidät kaikki tästä tuskaisesta kierteestä. :)

Näen sieluni silmin Tinderin mainoksen vuonna 2045: "Hei mies! Haluatko edes kerran elämässäsi kokea aidon pillun huumaa? Osta Tinder Gold-jäsenyys, vain 599 euroa kuukaudessa ja sinulla on vähintään 1 prosentin mahdollisuus kokea elämässäsi yhden kerran Aito Pillu(tm)! Suomessa on jopa yksi naispuolinen Tinder-käyttäjä jokaista tuhatta miestä kohti, joten mahdollisuutesi ovat paljon paremmat kuin Lotossa!"
Ei ihme ettei tuolta löydy mitään, jos asenne on tuollainen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
505
Näen sieluni silmin Tinderin mainoksen vuonna 2045: "Hei mies! Haluatko edes kerran elämässäsi kokea aidon pillun huumaa? Osta Tinder Gold-jäsenyys, vain 599 euroa kuukaudessa ja sinulla on vähintään 1 prosentin mahdollisuus kokea elämässäsi yhden kerran Aito Pillu(tm)! Suomessa on jopa yksi naispuolinen Tinder-käyttäjä jokaista tuhatta miestä kohti, joten mahdollisuutesi ovat paljon paremmat kuin Lotossa!"
Ei tulevaisuus välttämättä ole näin pessimistinen. Jos miesten kehtaamisongelmaan kehitetään lääke, niin Tinderin kuukausimaksulla on kyllä rajana kylän edullisimman prostituoidun kertamaksu :)
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 224
Mielenkiintoinen vaan tuo Match-systeemi kun ilmaisversiolla niitä ei vain tule, gold-tason mainoksen mukaan olisi jonoksi asti. Vaikka pyyhkisi oikealle kaikki viikon ajan, +/-10 vuoden toleranssilla, niin ei vaan tule yhtään matsia. Eli kait se on uskottava ettei tuo todellakaan ole tarkoitettu toimivaksi hyvin ilmaisena. Muutamia mätsejä tullut aikaisemmin ja treffeille päässyt, mutta kaverin kokemuksien mukaan niitä mätsejä vaan alkaa tulemaan kun maksaa parittajasoftasta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 284
Mielenkiintoinen vaan tuo Match-systeemi kun ilmaisversiolla niitä ei vain tule, gold-tason mainoksen mukaan olisi jonoksi asti. Vaikka pyyhkisi oikealle kaikki viikon ajan, +/-10 vuoden toleranssilla, niin ei vaan tule yhtään matsia. Eli kait se on uskottava ettei tuo todellakaan ole tarkoitettu toimivaksi hyvin ilmaisena. Muutamia mätsejä tullut aikaisemmin ja treffeille päässyt, mutta kaverin kokemuksien mukaan niitä mätsejä vaan alkaa tulemaan kun maksaa parittajasoftasta.
Ei yhtään ihme jos ei tule yhtään matchiä jos laitat kaikki oikealle. Tinderin algoritmi heittää sut aivan pinkan pohjalöe jos teet noin.

Kyllä sieltä niitä matchejä saa ilmaisversiollakin, mutta tietysti ei liene mikään yllätys että silloin kuvien ja niissä esiintyvän henkilön pitää olla keskivertoa houkuttelevampia. Helppo tapa saada matchejä on myös swaippailla vaikka työreissulla, tällöin algoritmi antaa mukavan lisäboonuksen.

Todellinen haaste ei mielestäni edes ole se matchien saaminen vaan siitä keskustelun aloittaminen ja treffien saaminen.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Mielenkiintoinen vaan tuo Match-systeemi kun ilmaisversiolla niitä ei vain tule, gold-tason mainoksen mukaan olisi jonoksi asti. Vaikka pyyhkisi oikealle kaikki viikon ajan, +/-10 vuoden toleranssilla, niin ei vaan tule yhtään matsia. Eli kait se on uskottava ettei tuo todellakaan ole tarkoitettu toimivaksi hyvin ilmaisena. Muutamia mätsejä tullut aikaisemmin ja treffeille päässyt, mutta kaverin kokemuksien mukaan niitä mätsejä vaan alkaa tulemaan kun maksaa parittajasoftasta.
Kyllä mulle tulee koko ajan matchejä vaikka käytän koko sovellusta lähinnä kuin muistan ja hyvin vähän silloinkaan. Keskustelun aloittaminen on helppoa jos toisella on jotain tekstiä, jos ei niin sitten kannattaa 5min miettiä hyvää aloitusta, joka kerta kun olen halunnut olen myös päässyt treffeille.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 468
Okei, mä olen ollut täysin siinä käsityksessä että nainen ei voi missään tapauksessa olla aloitteen tekijä, näköjään olin väärässä. Silti varmaan melko marginaalissa.
Näinhän se kyllä on, että vaikka silloin tällöin joku viesti saattaa naiseltakin ensin tulla, niin perusmiehenä varsin rauhassa saat kyllä halutessasi olla niin Tinderissä kuin nettitreffeilläkin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 706
Näinhän se kyllä on, että vaikka silloin tällöin joku viesti saattaa naiseltakin ensin tulla, niin perusmiehenä varsin rauhassa saat kyllä halutessasi olla niin Tinderissä kuin nettitreffeilläkin.
Näin mä sen vähän käsitinkin että itse pitää olla se aktiivisempi. Yks kaveri joka harrastaa nettitreffejä, ei ole tinderissä ainakaan mitä viimeks oli asiasta juttua, monessa muussa paikassa kylläkin. Ja treffejä satelee, en sitten oo kysynyt että miten se homman handlaa, no on sillä naisia kiinnostavia juttuja kuten ulkonäkö, yrittäjä = oletus että rahaa on....

Ei yhtään ihme jos ei tule yhtään matchiä jos laitat kaikki oikealle. Tinderin algoritmi heittää sut aivan pinkan pohjalöe jos teet noin.
@Wemps tuossa heitti tuollaisen, pitääkö siis jopa ehkä kiinnostavat heittää oikealle, ja täysin no way tapaukset ruksata pois:confused:

Vähän kehno sovellus mun mielestä noin teknisesti ottaen. Parannusta olis jos vois merkata omia ehkä suosikkeja ja sitten palata asiaan jos siltä tuntuu, myöhemmin.

No jaa, toisaalta ihan IRL tullut tapailtua yhtä tapausta jo pari kertaa tällä viikolla, ja itseasiassa jo parin kuukauden ajan, tiedä sitten johtaako mihinkään mutta mutta...

Mitä tinderiin, niin mä oon niin vitun laiska alkaa chattailemaan kenenkään kanssa:lol:
 

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635
Ja treffejä satelee, en sitten oo kysynyt että miten se homman handlaa, no on sillä naisia kiinnostavia juttuja kuten ulkonäkö, yrittäjä = oletus että rahaa on...
Tääkin varmaan joku sellainen juttu, mikä herättää miehissä ja naisissa täysin päinvastaisia viboja. Kun itse huomaan, että nainen on "yrittäjä" (muodikkaammin self-employed), niin ajattelen sen olevan joku Tupperware-konsultti tai ehkä parhaimmillaan parturi-kampaaja...
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Tääkin varmaan joku sellainen juttu, mikä herättää miehissä ja naisissa täysin päinvastaisia viboja. Kun itse huomaan, että nainen on "yrittäjä" (muodikkaammin self-employed), niin ajattelen sen olevan joku Tupperware-konsultti tai ehkä parhaimmillaan parturi-kampaaja...
Parempi nuokin kuin ilotyttö... :D Tai no toisaalta ja toisaalta... Ilotyttö varmaan antaisi hyvät kyydit siviilissä...

Mutta eipä yleisesti ottaen naisen tulotasolla ole hirveästi vaikutusta miehen mielenkiintoon, ellei sitten mies ole joku Matti Nykänen. Naiselle avainkortit on ikä ja ulkonäkö. Tai toisinpäin. Rinta rinnan. Siinäpä ne lähinnä onkin.
 

JSoi

Make ATK Great Again
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
873
Noista Tinderin "varmoista matcheista" tuli ainakin sellainen mieleen, että jos oma hakusäde on 2km ja Tinder tarjoaa vastakappaletta vaikkapa 30km päästä, niin kyseessä on ihminen joka on tykännyt profiilistasi. Näin ainakin itse olen saanut muutaman matchin vajaan viikon Tinderin räpläämisen jälkeen. Paria naista olen vasta jaksanut jututtaa, joista toiselta saatu numero + pientä treffin tynkää suunniteltu.
 

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635
Onko täällä joku muukin maksava asiakas huomannut, että Tinder pakottaa mainokset vaikka tilaajille pitäisi olla mahdollista kytkeä mainokset pois päältä? Valitin asiasta Tinderin aspaankin yli viikko sitten ja sain vain vastaukseksi "katsellaan" eikä asiasta ole kuulunut sen koommin. Tilaaja-asetuksissa on pohjalla "hide ads", joka on sellainen feikki-optionappula, jota ei voi kytkeä päälle/pois. Tuolloin viikko takaperin se oli on-asennossa ja nyt off-asennossa, mutten tosiaan voi muuttaa sitä itse.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
Ihan oikeesti, mitä liikkuu näiden pettäjänaisten pienessä päässä? Tinderissä ollaan niin vapaita sinkkuja valmiina kaikkeen kivaan seikkailuun.. Pienellä googlaamisella löytyykin eukon facebook tili -> parisuhdetilanne: naimisissa, kaikkine hääkuvineen ja lapsikatraineen :vihellys:

Postaisin mielelläni muutaman idioottiämmän Face + Tinder tilit, mutta saattanee rikkoa jotain yksityisyyslakia.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
No mikäs siellä pettäjän mielessä nyt yleensä liikkuu...?

Taisit kuitenkin viitata tuohon surkeaan jäkiensä peittelyyn? Kieltämättä vaikea käsittää kun eikös Tinder-profiili ole suoraan Facebookiin kytketty?
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
No mikäs siellä pettäjän mielessä nyt yleensä liikkuu...?

Taisit kuitenkin viitata tuohon surkeaan jäkiensä peittelyyn? Kieltämättä vaikea käsittää kun eikös Tinder-profiili ole suoraan Facebookiin kytketty?
Edellä mainituilla naisilla kusipäisyys ja tyhmyys näyttäisi kulkevan käsi kädessä. En edes käsitä, miksi yrittää pettää jossain Tinderissä ym. suositussa herutusapissa. Eiköhän joku työkaveri, naapuri tai tutuntuttu bongaa pettäjän seuranhakuilmoituksen alta aikayksikön. Suomessa, juoruakkojen luvatussa maassa, jutut leviävät melkoista vauhtia.

Avoimet suhteet toki erikseen, mutta suhteen statuksesta on tapana tiedottaa avoimesti, ettei jutun juoni jää kenellekään osapuolelle epäselväksi.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Muuten vois spekuloida, että on luvan kanssa liikkeellä mutta jos väittää Tinderissä olevansa sinkku niin kusettaapa sitten ainakin muita tinderöijiä...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
704
Ihmettelen hieman tätä naisen logiikkaa. Kovasti S24:n huutoboksissa tiuskitaan, että flirttien lähettäjät joutuvat suoraan ignoreen. Itse kuitenkin olen naisilta juuri tällaisia flirttejä muutamia saanut...

Yhdeltä menin tuosta kysymään (pääkaupunkiseudulta) ja vastasikin, että useita kymmeniä flirttejä saa päivässä. Hieman mietityttää, mikseivät itse ota yhteyttä mieleisiinsä profiileihin asiallisin tekstein. Kenties se on kulttuurilliset tekijät tai puhdas egonkohotus sitten vastaanottaa kymmeniä turhia ja turhanpäiväisiä viestejä?
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Ihmettelen hieman tätä naisen logiikkaa. Kovasti S24:n huutoboksissa tiuskitaan, että flirttien lähettäjät joutuvat suoraan ignoreen. Itse kuitenkin olen naisilta juuri tällaisia flirttejä muutamia saanut...

Yhdeltä menin tuosta kysymään (pääkaupunkiseudulta) ja vastasikin, että useita kymmeniä flirttejä saa päivässä. Hieman mietityttää, mikseivät itse ota yhteyttä mieleisiinsä profiileihin asiallisin tekstein. Kenties se on kulttuurilliset tekijät tai puhdas egonkohotus sitten vastaanottaa kymmeniä turhia ja turhanpäiväisiä viestejä?
Siis olet saanut flirttejä naisilta, jotka ilmoittavat, että ignoroivat flirttailijat suoraan? Kai se vaan on niin, että se mikä toimii naisella, ei toimi miehellä. Jos sä saisit sata flirttiä niin saattaisit kaivata vähän edustavampaa erottautumista mutta toistaalta jos itse saat flirtillä kenet haluat, miksi tekisit enemmän? Vai oliko ne eri henkilöitä? Jos näin oli niin sitten ei tuosta voi sanoa muuta kuin että eri ihmiset arvostavat erilaista kommunikaatiota. Eikä se niitten flirttien tulvaa rajoita vaikka itse lähestyisikin kiinnostavia miehiä/naisia. Niitä tulee jos on tullakseen.

Sinänsä en tajua koko flirtin pointtia. Suomi24:ssä sen asian ajoi kun kävi kurkkaamassa toisen profiilia ja siitä jäi merkintä.
 
Liittynyt
26.11.2016
Viestejä
161
Ne ketkä ovat kokeilleet tuota Tinder Plussaa niin koetteko että näkyvyys nousi oikeasti ja täten myös matchien määrä?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Itellä kunnolla bugittaa tuo tinderi. Nyt mitä 3 päivänä samat naamat pyöriny kokoajan tuossa. Kokeiltu asentaa uusiksi, uudelleen loggaukset muttei ole toiminu.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
147
Ne ketkä ovat kokeilleet tuota Tinder Plussaa niin koetteko että näkyvyys nousi oikeasti ja täten myös matchien määrä?
Yleisesti:

Jos on esim. 100 tykännyttä naista listalla, ja siitä vähentää kaikki ylipainoiset, wt:t, oudot ynnä ei-niin-hehkeät pois, jää jäljelle max. yhden käden sormilla laskettava määrä, ja niistäkin 0 tai 1 semmoista "ok, tässä on ihan hyvä" ja loput pari kiikunkaakun.

Ei ole helppoa. :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 731
Ihmettelen hieman tätä naisen logiikkaa. Kovasti S24:n huutoboksissa tiuskitaan, että flirttien lähettäjät joutuvat suoraan ignoreen. Itse kuitenkin olen naisilta juuri tällaisia flirttejä muutamia saanut...

Yhdeltä menin tuosta kysymään (pääkaupunkiseudulta) ja vastasikin, että useita kymmeniä flirttejä saa päivässä. Hieman mietityttää, mikseivät itse ota yhteyttä mieleisiinsä profiileihin asiallisin tekstein. Kenties se on kulttuurilliset tekijät tai puhdas egonkohotus sitten vastaanottaa kymmeniä turhia ja turhanpäiväisiä viestejä?
Naiset eivät ota itse yhteyttä koska se on niin vaivalloista selailla pofiileja ja koska miehet kuitenkin ottavat yhteyttä.

Jotkut naiset kai ovat saaneet päähänsä sellaisen ajatuksen, että jos he kirjoittavat että eivät halua flirttejä tai että he poistavat kaikki flirtit, että se vaikuttaisi positiivisesti niiden flirttien lähettämiseen eli vähentäisi sitä. Luultavasti vaikutus on kuitenkin päinvastainen.

Naiset eivät myöskään luultavasti laita ketään ignoreen flirttien takia, koska se on vaivanloista ja hyödytöntä.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 224
"Tinder on liekeissä alueellasi! Osuman todennäköisyys on 3 kertaa suurempi" Tällainen mainos tuli.

Tarkoittaako tuo sitten että ennen noita mätsejä on enemmälti estetty tulemasta, eli jos pistää tykkää nappia niin vastapuoli ei näe koko mun naamaa. Nyt tätä algoritmin kikkailua olisi huomattavasti vähemmän? Vähemmän on uusia naamoja vastassa, tulee lähinnä ne mitä tuli eilen ja toissapäivänä, samassa järjestyksessä noin 6-10 kertaa + pari uutta väliin...
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
"Tinder on liekeissä alueellasi! Osuman todennäköisyys on 3 kertaa suurempi" Tällainen mainos tuli.

Tarkoittaako tuo sitten että ennen noita mätsejä on enemmälti estetty tulemasta, eli jos pistää tykkää nappia niin vastapuoli ei näe koko mun naamaa. Nyt tätä algoritmin kikkailua olisi huomattavasti vähemmän? Vähemmän on uusia naamoja vastassa, tulee lähinnä ne mitä tuli eilen ja toissapäivänä, samassa järjestyksessä noin 6-10 kertaa + pari uutta väliin...
Ehkä toi tarkoittaa sitä, että juuri tuolloin naiset käyttivät palvelua enemmän kuin normaalisti, mikä toki voi olla uudenvuodenpäivänä ihan mahdollista. Tällöinhän mätsäys on tietysti tavallista todennäköisempää.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 468
Ehkä toi tarkoittaa sitä, että juuri tuolloin naiset käyttivät palvelua enemmän kuin normaalisti, mikä toki voi olla uudenvuodenpäivänä ihan mahdollista. Tällöinhän mätsäys on tietysti tavallista todennäköisempää.
Uuden vuoden lupauksena/tina ennustanut uutta parisuhdetta? :D
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Uuden vuoden lupauksena/tina ennustanut uutta parisuhdetta? :D
Hiljainen lepopäivä monille, jolloin luonnollisesti tinderöinti houkuttelee tavallista enemmän. Asiaa toki vielä auttaa uuden vuoden alkamiseen liittyvät mielleyhtymät. Monilla ehkä myös epäonnistunut uudenvuodenaatto.

Saattaa olla itse asiassa ainakin naisten osalta vuoden vilkkaimpia tinderöintipäiviä, jos asiaa käy funtsimaan...
 

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635
Ehkä toi tarkoittaa sitä, että juuri tuolloin naiset käyttivät palvelua enemmän kuin normaalisti, mikä toki voi olla uudenvuodenpäivänä ihan mahdollista. Tällöinhän mätsäys on tietysti tavallista todennäköisempää.
Omalla kohdalla tosin matchien tilanne on olematon. Pari kuukautta sitten laitoin hetken mielijohteesta Tinderin tulille ja matchia tuli ihan ok:sti; nyt niitä ei tullut ensimmäisen vuorokauden (oletetun boostin) aikana ollenkaan samalla oletuskuvalla ja enempi ja vähempi samanlaisella tekstillä. En siis hetken mielijohteen jälkeen enää jaksanut tinderöidä ja siksi ajattelin tauon jälkeen laittaa tilin uusiksi.

Ostin testiksi tuon kultamunan ja tällä hetkellä jonossa olevasta muutamasta matchista puolet on samoja naamoja, jotka matchasivat viime kerralla, mutta joiden kanssa ei tullut keskusteltua. Huomasin toisaalta senkin, että Tinder tyrkytti nyt luultavasti samoja bimboja alkuvaiheessa kuin pari kuukautta takaperinkin. Algoritmi ei vaikuta toimivan kovin hyvin tällä hetkellä.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Algoritmi ei vaikuta toimivan kovin hyvin tällä hetkellä.
Tyhjästä on paha nyhjästä, Tinder yrittää jotenkin tehdä pelaamisesta mielekästä mahdollisimman monelle, mutta kun naiset on rajallinen luonnonvara ja niiden kiinnostus pelaamiseen myöskin aika rajallista, ja mieluiten pelaavat A-luokan alfauroksia, niin vähän heikoilla on tavismies, joita riittää tusinaan viisikymmentä.

Mä sain viime vuonna jonkin verran seuraa Tinderistä, eikä mulla tavallaan pitäisi ihan hirveästi olla varaa valittaa, mutta valitan silti. Todella rankkaa ja karua toi peli on tavallisen miehen kannalta. Joskus saa naista sieltä, mutta vastapainoksi pitää myydä palanen sieluaan ja mielenterveyttään. Ajasta puhumattakaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 968
Viestejä
4 215 762
Jäsenet
70 984
Uusin jäsen
sisu1980

Hinta.fi

Ylös Bottom