Sulta meni pointti ohi. Tietysti pituus vaikuttaa, kuten vaikuttaa kymmenet muutkin seikat.
Taisit ehkäpä ymmärtää viestini väärin, enkös minä juuri noin sanonut. Vai oliko tarkoitus vastata jollekkin toiselle. Koitin viestittää että testini perusteella pituudella oli suuri merkitys, pituuden mainitseminen oli viimeinen niitti (viitaten edellisiin viesteihin). Profiilissani ei mikään muu muuttunut, kuin että mainittiin pituus tai ei. Ja tämä vaikutti merkittävästi mätsien määrään. Ja kirjoitin että mätsejä löytyy kun muutin profiilia. Eli myös pottunenäksi itseään kutsuvalla voi olla tsäänssejä, jos on lyhyt ja naisia se haittaa, niin jättää negatiiviset asiat mainitsematta. Mut jatkakaa toki, ihan asiallisia pointteja vaadituista ominaisuuksista kirjoititte. Jokainen tehköön omat valintansa keskittyykö mätsien määrään vai mätsien laatuun.
Kyllä pituus on omastakin mielestä tärkeä asia, en lähtisi treffailemaan itseäni huomattavasti pidemmän naisen kanssa (ensimmäisessä vaiheessa ulkonäkö ja ulkoiset ominaisuudet ovat tärkeitä), muutaman sentin ero on vielä helposti hyväksyttävissä, 10 senttiä pidemmän naisen tulisi jo tehdä itse aloite
Toisaalta 20 senttiä lyhyemmän kanssa treffailu herätti myös ajatuksia, vaikka ei todellakaan ollut kuin osa kokonaisuutta. Nettitreffeissä on se hyvä puoli että tuollaiset ulkoiset seikat voi jäädä alussa piiloon, ja tulee tavattua ihmisiä ihan muiden ominaisuuksien perusteella.
Muutamia ominaisuuksia jotka itse koen negatiiviseksi naisen profiilissa (siis ennen mahdollista mätsiä, mätsin jälkeen olen todennäköisesti hyväksynyt jonkun miinuksen seuraavista):
- tatuoinnit
- liikaa lävistyksiä
- lihavuus
- pituus mainittu, >175cm (tästä on kyllä hyvä varoittaa)
- lapset/ex-puoliso mainittu tai kuvassa
- etsii itselleen seuraa harrastuksesta josta en pidä (esim. tanssi)
- maalattu naama josta ei pysty näkemään ihmistä läpi. Pahin ehkä poistetut kulmakarvat ja näyttää kuin tussilla olisi piirretty uudet vähän erikohtaan
- elämänkoulu käytynä ja juoksut juostu
- negatiivinen asenne miehiin, eli pitkä lista siitä mitkä asiat nyppii
- mainitsee olevansa vegaani, mahdollisesti siis odottaa saavansa vegaaniseuraa
- teksti kirjoitettu kokonaan kielellä jota en ymmärrä
- etc.
Suurimmalla osalla ei ole profiilitekstiä, joka sinällään ok.
Yksinkin on välillä kivaa, joten sama olla vähän nirso. Se että testiksi swaippaa välillä oikealle ihan määrissä ei tarkoita että jokaista mätsiä kysyisi treffeille. Profiilin voisi tietysti tuunauttaa ammattilaisella, saadakseen enemmän mätsejä, mutta olisiko se jo hieman valehtelua.