Nettitreffit + Tinder

Kannattaa omasta profiilista löytyä myös kuvia joissa hymyilee. Sen oon huomannut, että se tuntuu olevan monelle naiselle jo "se jokin", että mies edes hymyilee kuvissa, koska se tuo rentoutta siihen kuvaan/ihmiseen.

Minäkin luulin esim. omien kuvien olevan ihan hyviä. Tosin mä oon sellainen vähän "vakavamielinen örmy" ulkoisesti, joten viime vuonna otin uusia kuvia ja pariin kuvaan sitten vähän enemmän hymyäkin ja se oli sellainen pieni boosti tuohon hommaan. Mulle on kyllä vuosien saatossa jokusen kerran sanottu, että mulla on kiva hymy, joten se hymy tosiaan on myös niitä pieniä asioita joihin naiset tuppaa kiinnittämään huomion. Ihan jo keskusteluissakin tuli eteen, että "kiva kuva toi missä hymyilet" tms.
Onhan siinä kieltämättä myös ristiriitaa, jos mainostaa huumoria, mutta näyttää pahimmillaan joltain vaimonhakkaajalta yksittäisissä kuvissa. :rofl:

No joo, jos on tosi yrmeän näköinen niin se ei varmaankaan ole hyvä. Mutta esimerkiksi multa ei vaan lähde semmoinen leveä virne vaan tuppaan olemaan vähän vähemmän ilmeikäs. :D

Tuohon hymyyn kuten myös muuhunkin ilmeeseen, sellasen "feikin" huomaa. Eli jos haluatte hymyillä kuvassa, niin sen on oltava jokin tositilanne missä näkyy ns. aito hymy tai ilme. Tämä toimii erittäin hyvin. Naiset myös tykkää sellaisesta semi "bad boy" vibes ilmeestä eli et ole naama norsunketulla, mutta et myöskään hymyile. Ajatelkaa sellainen pilke silmäkulmassa itsevarma ilme.

Tuli taas treffeillä vastaan muutama nainen ja taas kerran lävähti naamalle asioiden suhteellisuus ja nettideittailun raadollisuus. "Pyöreähkö" nainen oli minusta ihan normaali, ei lainkaan runsaanpuoleinen, kuten olisi voinut olettaa. Vastaavasti nuorekas 5-kymppinen ei näyttänyt pätkääkään yli 60-vuotiaalta. Kuvaton lähetti pyytäessäni kuvan tekstarilla, eikä ollut sitä mitä itse olen hakemassa. Ennen tapaamista aivan "lovena" ollut nainen totesi kohdallani, että ei jatkoon, vaikka minua olisi kyllä kiinnostanut nähdä uudelleenkin.

Ei muuta kuin leuka pystyyn ja uutta matoa koukkuun...

Tuli taas treffeillä vastaan muutama nainen ja taas kerran lävähti naamalle asioiden suhteellisuus ja nettideittailun raadollisuus. "Pyöreähkö" nainen oli minusta ihan normaali, ei lainkaan runsaanpuoleinen, kuten olisi voinut olettaa. Vastaavasti nuorekas 5-kymppinen ei näyttänyt pätkääkään yli 60-vuotiaalta. Kuvaton lähetti pyytäessäni kuvan tekstarilla, eikä ollut sitä mitä itse olen hakemassa. Ennen tapaamista aivan "lovena" ollut nainen totesi kohdallani, että ei jatkoon, vaikka minua olisi kyllä kiinnostanut nähdä uudelleenkin.

Ei muuta kuin leuka pystyyn ja uutta matoa koukkuun...

Toki miehet joutuu kestää sitä raadollisuutta paljon enemmän kuin naiset (eli naiset antaa miehelle pakkeja useammin kuin toisinpäin). Nykyään kuitenkin miehet joutuu ottamaan jopa kolminumeroisen määrän verran takkiin ennen kuin tärppää.

Uutta matoa vain koukkuun.

Nykyään kuitenkin miehet joutuu ottamaan jopa kolminumeroisen määrän verran takkiin ennen kuin tärppää.

Jos kaikki noi pakit pitää livenä ottaa niin mulla se tarkoittaa noin 30.000 kilometriä autolla käytännössä..

Siinä saa etenkin korvessa asuva tavismies hommia tehdä että ylipäätään saa noin monet treffit järjestymään. Mä voisin saadakin ellei olisi tätä logistiikka-ongelmaa.

Toki miehet joutuu kestää sitä raadollisuutta paljon enemmän kuin naiset (eli naiset antaa miehelle pakkeja useammin kuin toisinpäin). Nykyään kuitenkin miehet joutuu ottamaan jopa kolminumeroisen määrän verran takkiin ennen kuin tärppää.

Niinno... itsehän nirsoilin miehenä ihan kunnolla viime vuonna. Kuten joskus täälläkin totesin, niin en ollut hakemassa mahdollisimman montaa treffattavaa, vaan idea oli saada poimittua rusina(t) pullasta tiukalla seulalla. Juteltua tuli useamman kanssa, mutta lopulta ainoastaan pari treffasin. Ekan kanssa heiluteltiin peittoa pariin otteeseen ja toisen kanssa treffit jatkuu edelleen näin 10kk jälkeen.
Pari oli myös treffijonossa, mutta tuon toisen jälkeen ilmoitin, että en tapaa ennen ku tää kortti on katsottu. Toinen kiitti rehellisyydestä ja toinen veti herneet.

Joten ei miehen välttämättä tarvitse ottaa edes kaksinumeroista määrää takkiin, jos on vilpittömin ja ennakkoluulottomin mielin liikenteessä. Enkä laske takkiin ottamiseksi näitä joiden kanssa ainoastaan keskustelee. Ne kaikki menee sinne etukäteisseula-kategoriaan.
Ja ihan hyvin on tällaisella vajaa 170cm varrellakin varaa valita ilman valtakunnan suurinta ja paksuinta parrua. Kaikki lähtee pään sisältä.

Tuli myös ajan saatossa huomattua, että kesä on ehkä paskinta aikaa tohon hommaan, kun jengi on kesäkiimoissaan ja lomat sun muut pyörii 2-3kk. Ei kukaan halua silloin sitoutua. Itsekin vaan rilluttelin kesän, kun kaikkea oli tarjolla.
Kesän jälkeen alkaa jengi taas rauhoittumaan ja "olis kiva löytää joku kaveri lämmittämään peiton alle".

Itse saanut pakit 0 kertaa ja antanut kerran tai ehkä kaksi kertaa pakit, joten voitolla ollaan.

Day 6. Ei uusia tykkäyksiä eikä yhtään matchia vieläkään. Päällimmäisenä fiiliksenä alkaa olla henkisesti paha olo. Hyvä ettei tarvitse tuhlata epäsopiviin matcheihin, mutta onhan tämä sydäntä raastavaa kuunnella samalla väitteitä, että kaikki hyvät miehet on jo varattuja. Voisi kokeilla täälläkin suositeltua Hingeä seuraavaksi.

EDIT: Johtuukohan oma huono menestys siitä, että näytän kuvissa tavalliselta suomalaiselta mieheltä. Auttaisko se jos näyttäisi enemmän eurooppalaiselta, sellaiselta sivistyneeltä ja persoonalliselta. Sillon ei tulis ainakaan niitä "suomiviboja", tiedättehän, "viinaa, makkaraa ja vaimon hakkaamista".

Viimeksi muokattu:
mutta onhan tämä sydäntä raastavaa kuunnella samalla väitteitä, että kaikki hyvät miehet on jo varattuja.

Eiköhän kyse ole siitä että omassa tyttöporukassa tunnetut miehet on varattuja, tai sitten että kaikki jännittävät ja hyvät (supliikki)miehet on jo varattuja. :smoke:

Eiköhän kyse ole siitä että omassa tyttöporukassa tunnetut miehet on varattuja, tai sitten että kaikki jännittävät ja hyvät (supliikki)miehet on jo varattuja. :smoke:
Tai samasta ilmiöstä miten arvostus muuttuu kun jokin muuttuu vapaana olevasta varatuksi, aivan kuten työnhaku on paljon helpompaa työpaikan vaihtajalle kuin työttömälle työnhakijalle. Ei vaan osata arvostaa mitä on tarjolla vaan halutaan jotain muiden mielestä haluttua.

Day 6. Ei uusia tykkäyksiä eikä yhtään matchia vieläkään. Päällimmäisenä fiiliksenä alkaa olla henkisesti paha olo. Hyvä ettei tarvitse tuhlata epäsopiviin matcheihin, mutta onhan tämä sydäntä raastavaa kuunnella samalla väitteitä, että kaikki hyvät miehet on jo varattuja. Voisi kokeilla täälläkin suositeltua Hingeä seuraavaksi.

EDIT: Johtuukohan oma huono menestys siitä, että näytän kuvissa tavalliselta suomalaiselta mieheltä. Auttaisko se jos näyttäisi enemmän eurooppalaiselta, sellaiselta sivistyneeltä ja persoonalliselta. Sillon ei tulis ainakaan niitä "suomiviboja", tiedättehän, "viinaa, makkaraa ja vaimon hakkaamista".
Eikös tuo tykkäysten ja matchien vähyys johdu vaan siitä, että profiilisi on jo mennyt pakan pohjalle mistä kukaan ei sitä näe. Et sitä saa ylemmäs näkyviin ellet maksa siitä.

Eikös tuo tykkäysten ja matchien vähyys johdu vaan siitä, että profiilisi on jo mennyt pakan pohjalle mistä kukaan ei sitä näe. Et sitä saa ylemmäs näkyviin ellet maksa siitä.
Se on yksi selitys ja toinen on se, että naisia ei kiinnosta.

Naurettavaa pelleilyähän toi Tinder on nykyään ja sellaisena siihen kannattaa suhtautua. Ei todellakaan kannata alkaa pelihousuja repimään ton apin takia.

Kannattaa omasta profiilista löytyä myös kuvia joissa hymyilee. Sen oon huomannut, että se tuntuu olevan monelle naiselle jo "se jokin", että mies edes hymyilee kuvissa, koska se tuo rentoutta siihen kuvaan/ihmiseen.

Minäkin luulin esim. omien kuvien olevan ihan hyviä. Tosin mä oon sellainen vähän "vakavamielinen örmy" ulkoisesti, joten viime vuonna otin uusia kuvia ja pariin kuvaan sitten vähän enemmän hymyäkin ja se oli sellainen pieni boosti tuohon hommaan. Mulle on kyllä vuosien saatossa jokusen kerran sanottu, että mulla on kiva hymy, joten se hymy tosiaan on myös niitä pieniä asioita joihin naiset tuppaa kiinnittämään huomion. Ihan jo keskusteluissakin tuli eteen, että "kiva kuva toi missä hymyilet" tms.
Onhan siinä kieltämättä myös ristiriitaa, jos mainostaa huumoria, mutta näyttää pahimmillaan joltain vaimonhakkaajalta yksittäisissä kuvissa. :rofl:

Tämä ehdottomasti, kannattaa ottaa kuvia esim. kaveriporukan illanvietosta tai mistä tahansa hetkestä missä omat hyvät fiilikset näkyvät selkeästi ulospäin. Tuo toimii omien kokemuksien pohjalta naisiin kuin magneetti. :thumbsup:

Ok, joku kirjaimellinen luettelo ei varmaankaan toimi, mut ihan sitä et varmaankaan tässä tarkoittanut? Tää mitä tarvitaan on vissiinkin just se ekstra, eli se tunteiden herättely, mistä puhuin.

Ei siinä välttämättä tarvita mitään ihmeellistä "tunteiden herättelyä", jos yhtään alkaa miettimään miten haluaa ilmaista asioita toiselle yhtään mielenkiintoisemmin. Huomion saamiseksi riittää toisinaan joku terävä havainto toisen profiilista, jolla tuot esille olevasi kiinnostunut tutustumaan ko. henkilöön edes jollain tasolla enemmän. Mutta tämäkin on sellainen asia joka vaatii yksinkertaisesti toistoja, jotta se alkaa sujumaan ilman suurempaa vaivannäköä. Mitään voodoo-magiaa tämä kuitenkaan ei ole, vaan ihan jokaisen opittavissa.

Se oli vastaus tähän. Eli siihen, että asioita ei vissiin saisi sanoa ääneen, kuten se että Tinder on paskaa, vaan pitäisi esittää semmoista tekopositiivista hymistelyä? Täähän se just ärsyttää entistä enemmän. :D

Mutta miten tän sit pitäisi näkyä jossain muussa tilanteessa? Tietenkään se ei ole asia mitä ajattelee 24/7.

Voithan sä olla Tinderistä vapaasti ihan mitä mieltä vaani, ei sitä kukaan estä. Toki jos se negailu paistaa siellä samalla tavalla lävitse ihmisten kanssa keskustellessa niin ei kannata turhaan ihmetellä miksi tulokset ovat niin laihoja.

Day 8. Pari uutta tykkäystä tullut mutta ei yhtään matchia vieläkään, ostin jopa Boostin eikä sekään auttanut tykkäyksiin. Ennen olen saanut boostilla useita tykkäyksiä vaikka kuvat on ollu vähän huonompia. Päällimmäiset ajatukset:
Kuulunko siihen mieskategoriaan joka vetää naisia tinderiin ja joista naiset kilpailevat herutuskuvilla? -EN
Kuulunko siihen mieskategoriaan, joka joutuu maksamaan rahaa saadakseen mahdollisuuden esittäytyä naisille. -KYLLÄ
Kuulun siis siihen porukkaan, jonka ainoa tehtävä Tinderissä on maksaa naisten viihtyminen ja pysyä piilossa. Tinder alkaa vaikuttaa naiskuvaan negatiivisesti, vaikka ei pitäisi vihata pelaajia vaan peliä. Pitää kohta poistaa koko appi akkua ja miestä syömästä.

Ei siinä välttämättä tarvita mitään ihmeellistä "tunteiden herättelyä", jos yhtään alkaa miettimään miten haluaa ilmaista asioita toiselle yhtään mielenkiintoisemmin. Huomion saamiseksi riittää toisinaan joku terävä havainto toisen profiilista, jolla tuot esille olevasi kiinnostunut tutustumaan ko. henkilöön edes jollain tasolla enemmän. Mutta tämäkin on sellainen asia joka vaatii yksinkertaisesti toistoja, jotta se alkaa sujumaan ilman suurempaa vaivannäköä. Mitään voodoo-magiaa tämä kuitenkaan ei ole, vaan ihan jokaisen opittavissa.

Kun viime vuoden talvena kokeilin sun ehdottamalla profiilitekstillä, ei siellä tullut kuin yhteensä noin 10 tykkäystä, eikä niissä ollut mitään edes suunnilleen järkeviä vaihtoehtoja, joten ei edes päässyt chattailyyn asti. Siellä siis oli kuvattomia, feikkiprofiilin oloisia ja pari pahemmin ylipainoista tjsp. Olkoonkin että mun kuvista ei ehkä välittynyt sellaisia hyviä fiiliksiä, mutta ainakin ne olivat siistejä jos ei muuta ja mun mielestä valokuvina ihan kelvollisia. Naamakaan ei ihan sillä norsunvitulla sentään ollut, ja mielestäni olen kuitenkin aika tavallisen miehen näköinen, eikä laardiakaan ole. Poistin tunnukset muutaman viikon jälkeen kun totesin että turha haaskata aikaa.

Mitä olin joskus aiemmin kokeillut Tinderiä, niin mätsejä oli tullut joitain, mutta keskustelu oli samaan tapaan jotenkin vaikeaa mitä muutkin on sanoneet. Joko tuli lähinnä yhden sanan vastauksia takaisin jos niitäkään, tai sitten nainen oli jotenkin muka tosi kiireinen ettei lähemmäs kuukauden sisään ehtinyt ollenkaan tavata, missä vaiheessa totesin että turha vaiva.

Mutta mitä tarkoitat "terävällä havainnolla"? Kuulostaa joltain vähän nokkelammilta sanankäänteiltä kuin mikä ihan joka jampalta sujuu. :D

Voithan sä olla Tinderistä vapaasti ihan mitä mieltä vaani, ei sitä kukaan estä. Toki jos se negailu paistaa siellä samalla tavalla lävitse ihmisten kanssa keskustellessa niin ei kannata turhaan ihmetellä miksi tulokset ovat niin laihoja.

Miten se edes näkyisi toisten ihmisten kanssa keskustellessa? Tässä keskustelussa en ole todellakaan yritellyt peitellä asiaa millään tavalla, päinvastoin oikein vääntämällä vääntänyt rautalankaa kun ei pointti tunnu uppoavan perille. :D Toisekseen, ei kai sen pitäisi olla *niin* ihmeellistä jos joku on vähän turhautunut Tinderiin? Nettideittailun nihkeydestä on ollut ihan lehtiuutisissa asti viime vuosina, ja saa kai sitä välillä olla muutakin kuin pelkkää hyvää pöhinää...

Pahan mielen äppi poistoon ja kesäterassille. Pikkukaljoissa voi sitten esittää naiselle kysymyksen arkaluontoisen

Kun viime vuoden talvena kokeilin sun ehdottamalla profiilitekstillä, ei siellä tullut kuin yhteensä noin 10 tykkäystä, eikä niissä ollut mitään edes suunnilleen järkeviä vaihtoehtoja, joten ei edes päässyt chattailyyn asti. Siellä siis oli kuvattomia, feikkiprofiilin oloisia ja pari pahemmin ylipainoista tjsp. Olkoonkin että mun kuvista ei ehkä välittynyt sellaisia hyviä fiiliksiä, mutta ainakin ne olivat siistejä jos ei muuta ja mun mielestä valokuvina ihan kelvollisia. Naamakaan ei ihan sillä norsunvitulla sentään ollut, ja mielestäni olen kuitenkin aika tavallisen miehen näköinen, eikä laardiakaan ole. Poistin tunnukset muutaman viikon jälkeen kun totesin että turha haaskata aikaa.

Mitä olin joskus aiemmin kokeillut Tinderiä, niin mätsejä oli tullut joitain, mutta keskustelu oli samaan tapaan jotenkin vaikeaa mitä muutkin on sanoneet. Joko tuli lähinnä yhden sanan vastauksia takaisin jos niitäkään, tai sitten nainen oli jotenkin muka tosi kiireinen ettei lähemmäs kuukauden sisään ehtinyt ollenkaan tavata, missä vaiheessa totesin että turha vaiva.

Mutta mitä tarkoitat "terävällä havainnolla"? Kuulostaa joltain vähän nokkelammilta sanankäänteiltä kuin mikä ihan joka jampalta sujuu. :D

Miten se edes näkyisi toisten ihmisten kanssa keskustellessa? Tässä keskustelussa en ole todellakaan yritellyt peitellä asiaa millään tavalla, päinvastoin oikein vääntämällä vääntänyt rautalankaa kun ei pointti tunnu uppoavan perille. :D Toisekseen, ei kai sen pitäisi olla *niin* ihmeellistä jos joku on vähän turhautunut Tinderiin? Nettideittailun nihkeydestä on ollut ihan lehtiuutisissa asti viime vuosina, ja saa kai sitä välillä olla muutakin kuin pelkkää hyvää pöhinää...

Eipä sillä tekstillä kuuhun mennä jos kuvat ei tue tarinaa, taisin jo mainita sulle silloin YV:nä että vähän turhan vakavana vetelet kuvissa. Silmät näkyviin katsojaa kohti ja hymyä kehiin! :) Tietty jos asut jossain hevonperseessä niin ei nämäkään kikat välttämättä auta, tais Erkkikin todeta että tyhjästä on paha nyhjästä.

Siis poimit jonkun asian kuvasta, josta arvelet saavasi aikaan keskustelua, voi olla kuvassa näkyvä erityisempi esine, missä tilanteessa kuva on otettu jne. Noilla pääsee helposti näiden "Moi, mitä kuuluu?" aloitusten ohitse. Ei vaadi minusta mitään erityisosaamista, vaan ihan normaalia havainnointikykyä.

Kyllähän se tunnetila välittyy tekstin takaa ihan jo huomaamattakin, joten vaikea uskoa ettei tämä turhautuminen paistaisi lävitse myös daamien kanssa jutellessa. Vähän olen koettanut noita peruspremissejäsi nettideittailun osalta ravistella, mutta jos haluat mennä samalla taktiikalla eteenpäin niin by all means. En toki oleta että suosittelemani jutut pätevät joka tapauksessa, mutta useamman naispuolisen kanssa asiasta jutelleena hymy ja katse vievät jo yllättävän pitkälle positiivisen ensivaikutelman luomisessa.

Tämä ehdottomasti, kannattaa ottaa kuvia esim. kaveriporukan illanvietosta tai mistä tahansa hetkestä missä omat hyvät fiilikset näkyvät selkeästi ulospäin. Tuo toimii omien kokemuksien pohjalta naisiin kuin magneetti. :thumbsup:
Pienellä varauksella. Nimittäin jos kuvassa näkyy myös sun kavereita, on mahdollista että joko a) Kaverisi näyttävät mielenkiintoisemmilta tai paremman näköisiltä, jolloin kohde jatkaa selaamista etsien sellaista kaveriesi näköistä miestä. Tai ehkä vielä pahempi on b) kaverisi ovat sinua pitempiä, vaikka olisit 180 ja kuvassa kaverit 190, niin näyttää siltä että olet lyhyt ja se on turn-off ensireaktio aika monelle.

Eipä sillä tekstillä kuuhun mennä jos kuvat ei tue tarinaa, taisin jo mainita sulle silloin YV:nä että vähän turhan vakavana vetelet kuvissa. Silmät näkyviin katsojaa kohti ja hymyä kehiin! :) Tietty jos asut jossain hevonperseessä niin ei nämäkään kikat välttämättä auta, tais Erkkikin todeta että tyhjästä on paha nyhjästä.

Olihan mulla silmät kohti kameraa yhtä kuvaa lukuunottamatta, tarkistin jopa asian. :hmm: Lisäksi semmoinen leveä virne ei vaan onnistu multa feikkaamatta, kun en ole niin ilmeikäs, joten minkäs teet. Luulin jopa että mulla oli semmoinen lievä hymy osassa kuvia, mut ei sit vissiin. :hmm:

Hevonperseessä en sentään onneksi asu.

Siis poimit jonkun asian kuvasta, josta arvelet saavasi aikaan keskustelua, voi olla kuvassa näkyvä erityisempi esine, missä tilanteessa kuva on otettu jne. Noilla pääsee helposti näiden "Moi, mitä kuuluu?" aloitusten ohitse. Ei vaadi minusta mitään erityisosaamista, vaan ihan normaalia havainnointikykyä.

No siis joo, kuten jo sanoin, voi esim. kysyä että mistä joku matkakuva on tai muuta tuon tapaista.

Kyllähän se tunnetila välittyy tekstin takaa ihan jo huomaamattakin, joten vaikea uskoa ettei tämä turhautuminen paistaisi lävitse myös daamien kanssa jutellessa. Vähän olen koettanut noita peruspremissejäsi nettideittailun osalta ravistella, mutta jos haluat mennä samalla taktiikalla eteenpäin niin by all means. En toki oleta että suosittelemani jutut pätevät joka tapauksessa, mutta useamman naispuolisen kanssa asiasta jutelleena hymy ja katse vievät jo yllättävän pitkälle positiivisen ensivaikutelman luomisessa.

No just joo. Sehän se on kaikista ärsyttävintä että pitäisi teeskennellä hyvää pöhinää jostain perseestä olevasta asiasta kuten Tinderistä. Eli sit ei vissiin mennä eteenpäin. :D En ylipäätään ymmärrä tätä koko premissiä että pitäisi koko ajan olla sellainen hyvä pöhinä päällä, kunhan nyt ei jatkuvasti ole massiivinen kyrpä otsassa. Yleisestikin ottaen tunnetila vaihtelee päivän mittaan tilanteesta riippuen, ja iso osa mun ärtymyksestä on siitä kun pitää täällä vääntää rautalankaa. :D

Hmm. Melkoinen mysteeri kyllä. Toissa sunnuntaina ostin tinder+ viikoksi testiin, jotta sain jaettua tykkäyksiä mielin määrin. Niinkuin jo aikaisemmin mainitsin, niin nopeasti oli oman kaupungin naiset kahlattu lävitse, jonka jälkeen näytti vain viereisistä suuremmista kaupungeista tuloksia. No, eilen tuo +-palvelu loppui ja kappas kummaa, tänään kun selailin tinderiä, niin löytyikin roppakaupalla lisää naisia omasta kaupungista. En usko, että yhtäkkiä maanantaina on tullut noin paljon lisää henkilöitä tuonne, lisäksi ei ollut mainintaa uudesta tulokkaasta. Mikähän tämänkin takana oli?

Olisiko niin yksinkertainen juttu, että sitä kullitettua Tinderiä saisi ehkä myytyä sinulle kun mainostetaan, miten tykkäyksesi menee varmemmin perille? Eli piti laittaa ehdokkaita tarjolle.

Tajusin (tai lopetin kieltämisen, myönsin itselleni) olevani bi ja sitähän asiaa pitää lähteä tietysti tutkimaan. Eli Grindr puhelimeen ja jutuille.

Löytynyt hyvinkin tyyppejä joiden kanssa jutut osuu yksiin ja alkaa ihan tunnettakin kehittymään kunnes... ghostaus. Näin on käynyt useammankin kanssa. Pelkäävätkä ihmiset itseään/kehittyvää tunnetta vai pelkäävätkö että minulle kehittyy liikaa tunnetta ja lähtevät karkuun, en tiedä. Olen sen verran vanha setä jo ettei ne tunteet liian syviksi aivan hetkessä muodostu.

Kokemuksia Grindristä?

Ps. onko Tinderissä sijaa sateenkaariväelle?

Miksiköhän Tinder näyttää mulle välillä naisten profiilissa ilmoitetun sijainnin kyrillisillä aakkosilla?:hmm: Hunaja-ansoja tiedossa?🤭

Siellä on tuhansia naisia, jotka eivät saa tykkäyksiä.
Ehkä tarkoitit sanoa, että ne naiset, jotka ansaitsevat sinulta tykkäyksen, he antavat pakkeja miehelle useammin kuin sinä naisille?

Sitten vähän pakkipohdintaa. Sanoisin, että ne pakit harmittavat ihan yhtälailla sitä antajaakin. Varmasti molemmat lähtevät tapaamiseen toiveikkaana, että tää olisi se oikea.
Eli vaikka vain toinen antaisi pakit, niin kyllä se on kuitenkin pakit molemmille.

Hmm hmm, onkohan tosiaan noin että on paljon naisia jotka ei saa tykkäyksiä? Olen saanut kuvan, että monille miehille kelpaa kutakuinkin kaikki mikä liikkuu. :hmm:

Ja jotenkin on vaikea sympatisoida semmoisia joilla olisi kyllä pirusti tykkäyksiä, mutta silti joutuu vaan antaan pakkeja kun mikään ei saa oikein syttymään. :)

Day 14. Kahden viikon käytön jälkeen match saldo pyöreä nolla. Tinderin vaikutus naiskuvaani on melkosen negatiivinen joten päädyin poistamaan sovelluksen. Enkä pysty enää suhtautumaan vakavasti tinderissä korostuviin ammatteihin. Ei vaan jaksa enää pyyhkiä vasemmalle samoja kliseitä toistavia profiileja, joissa on nämä samat kuvat vähän eri järjestyksessä:

1. rantakuva, jossa esitellään tissit, vatsa ja peppu
2. lomakuva, jossa esitellään kallista mekkoa ja seksikästä vartaloa
3. viinikuva, jossa esitellään lasi tai koko pullo
4. ruokapöytäkuva, jossa aina viinilasi tai koko pullo
5. tunnekuva, jossa irvistetään tai pyöritään hyvänolon hormooneissa
6. koirakuva, jossa koira nuolee naamaa
7. talvikuva, jossa snoukataan tai hiihdetään
8. urheilukuva golfkentältä, tennismailasta tai kuntosalilta

Samoille kutuvesille lähteminen vaatii tuhansien eurojen budjetin ml. lennot, vaatteet, hotellit, kamerat, ruoat ja juomat pelkkien kuvien takia. Ja mitenkä tollasesta profiilista voi enää luopua, koska sen tekemiseen on käytetty vuosia. Katsetta seuraavaksi muualle...

Day 14. Kahden viikon käytön jälkeen match saldo pyöreä nolla. Tinderin vaikutus naiskuvaani on melkosen negatiivinen joten päädyin poistamaan sovelluksen. Enkä pysty enää suhtautumaan vakavasti tinderissä korostuviin ammatteihin. Ei vaan jaksa enää pyyhkiä vasemmalle samoja kliseitä toistavia profiileja, joissa on nämä samat kuvat vähän eri järjestyksessä:

1. rantakuva, jossa esitellään tissit, vatsa ja peppu
2. lomakuva, jossa esitellään kallista mekkoa ja seksikästä vartaloa
3. viinikuva, jossa esitellään lasi tai koko pullo
4. ruokapöytäkuva, jossa aina viinilasi tai koko pullo
5. tunnekuva, jossa irvistetään tai pyöritään hyvänolon hormooneissa
6. koirakuva, jossa koira nuolee naamaa
7. talvikuva, jossa snoukataan tai hiihdetään
8. urheilukuva golfkentältä, tennismailasta tai kuntosalilta

Samoille kutuvesille lähteminen vaatii tuhansien eurojen budjetin ml. lennot, vaatteet, hotellit, kamerat, ruoat ja juomat pelkkien kuvien takia. Ja mitenkä tollasesta profiilista voi enää luopua, koska sen tekemiseen on käytetty vuosia. Katsetta seuraavaksi muualle...
Tinder ei ole sprintti, se on maratoni.

Jokaisen profiilin takana on kuitenkin ihan oikea ihminen. Kuvat joutuu valitsemaan niin että Tinderin algoritmi niistä tykkää ja varmaan olet huomannut millaisia kuvia sinulle näytetään, että mistä se algoritmi tykkää. Sinne on ihan turha laittaa kuvia joita ei sitten näytetä kenellekään. Niitä siellä varmasti on, mutta sinulle niitä ei ole näytetty.

Jos kahdessa viikossa kyllästyy niin homma ei ole kyllä sua varten. Oikeita matcheja joilla on jotain merkitystä, tulee "tavalliselle miehelle" vuodessa ihan yksittäisiä kappaleita, ja niistäkin joku aina tyssää siihen että neiti löytää sen "Chadin" ja ghostaa sut.

Etkö usko, että siellä voisi olla botteja seassa?
No on varmasti ties mitä huijaria liikkeellä. Useampikin keskustelu mennyt hyvin nopeasti kryptosijoittamiseen. :lol:

Lähinnä tarkoitus oli sanoa että älä tuomitse ihmistä niiden kuvien perusteella, koska sinne on tietynlaisia kuvia laitettava jotta algoritmi antaa näkyvyyttä.

Palasin Tinderiin nyt, kun tuli ero muutama kuukausi sitten. Viimeksi käyttänyt sitä 6v sitten noin parin kuukauden ajan.

Nyt on tullut vajaassa kahdessa vuorokaudessa vain 20 tykkäystä eikä yhtään matchia, aiemmin niitä tuli mielestäni paljon enemmän. Onko Tinder kuollut vai onko vain minun markkina-arvoni laskenut iän myötä? Toki voi olla, että toisesta pitkästä suhteesta vastikään eronneena minusta ”haistaa” pienoiset, parisuhteisiin liittyvät itsetunto-ongelmat ja sitämyöten ei tykkäyksiä eikä osumia vain tule.

Ajattelin ottaa Tinder Goldin, kun näköjään sen saa maksutta Revolut Metalin yhteydessä. Saa nähdä, auttaako asiassa yhtään vai tuleeko märkä rätti vasten kasvoja, mutta maksullisena

Mies Tinderissä pyyhkäisi oikealle yli 2 miljoonaa kertaa viidessä vuodessa ja onnistui saamaan yhden deitin.

Reddit - The heart of the internet

tinder.jpg

Varmaan botti tai muu scripti käytössä. Tinder varmaan tietäisi, onko kyseessä oikea ihminen.
Kuvan mukaan kävi kuitenkin keskusteluja, toki senkin voi varmaan AI hoitaa nykyisin.

e. Sehän on vaan fiksua käyttää bottia/tekoälyä jos deittiin tarvitsi 2 miljoonaa pyyhkäisyä. Johan siinä sormi kuluu puhki.. Ne keskustelutkin lienee monimutkaisuudeltaan tasolla "Moi, mitä kuuluu näytät tosi hyvältä huomasin että harrastat x itsekin y" jne. Parempi laittaa botti heittämään samat läpät 1000 kertaa. No joo lienee internetin hupikuvia mutta entä jos ei olisikaan. Pistää miettimään :hmm:

Viimeksi muokattu:
Mies Tinderissä pyyhkäisi oikealle yli 2 miljoonaa kertaa viidessä vuodessa ja onnistui saamaan yhden deitin.

Reddit - The heart of the internet

tinder.jpg

Jos mätsejä kuitenkin 2000 ja chats 1200, tästä yhdet treffit.. Veikkaan, että vika on nyt keskustelutaidoissa :hmm: Kyllä noita enempi odottaisi, edes 1/10 mätsistä treffeille, joka olisi jo 120.

Neljä havaintoa kun mietin menneisyyttä:

- Jos nainen sanoo ettei ole kemiaa (tai puhuu ylipäätään kemiasta), anna asian olla, ja move on. En ole koskaan ymmärtänyt tätä "kemiaa" ja tämä varmaan liittyy ihastumisen ja naisen omien hormonien sekä muiden tekijöiden yhteissummasta, mitä me miehet ei täysin ymmärretä. Uskon, että nainen siis voi tuntea kemiaa, ilman että mies tuntisi mitään sen suurempaa. Ja etenkin pidemmissä suhteissa tämä kemia varmasti muuttaa muotoaan.
- Naista rupee "ahdistaa". Jos et itse ole laitellut dikpikkejä ja aiheuttanut sen omalla toiminnallasi, voi tässä kohtaa naisen menneisyyden luurangot nousea esiin, eli edellistä suhdetta ei olla käsitelty ja homma tyssää siihen. Näitä tuli muutama vastaan.
- Jos tapailu ei jatku, anna asian olla, ja move on. Vaikka oma elämä olisi täysin kunnossa, tehty vuosikausien itsereflektointia, on mammonaa ja statusta, se ei takaa, että nainen haluaisi jatkaa. Noh, yksi syy voi olla tämä "kemia", mutta aivan varmasti löytyy naisia Tinderistä, jotka loputtomasti jatkavat eteenpäin sen "paremman toivossa" tai "I can do better" -ilmiön kanssa. Jos siellä on tuhansia tykkäyksiä taustalla, on se vaikea poistua siitä addiktiokierteestä juuri tämän ihmisen vuoksi. Huomasin tämän miehen näkökulmasta varsin hyvin kun halusin viime syksynä tutustua nykyiseen, mutta Tinder vaan löi tulta pesään. Se oli pakko poistaa. Aina sen voi aloittaa alusta myöhemmin jos tilanne muuttuu.
- Nainen laittaa kyllä viestiä jos on kiinnostunut. Tähän ei tullut montaa poikkeutta mulle kahden ja puolen vuoden sinkkuaikana. Mies toki aloittaa Tinderissä ja jatkaa keskustelua muualla, mutta ensimmäisten treffien homma ei ole kertaakaan jatkunut sujuvasti niin, että minä laitan ensimmäisenä viestiä perään, oli se tunnin päästä tai seuraavana päivänä. Nainen on aina ollut se osapuoli, joka pistää viestin ekana, ja tämä on myös pätenyt panojuttuihin. Joitain poikkeuksia kun oma aktiivisuus oli tuottanut hedelmää, mutta nainen ei tuntunut koskaan olevan niin kiinnostunut (tai lainkaan), jos itse laitan ekana jälkiviestin.

Jos joku teistä miehistä miettii näitä asioita ja haluatte jotain vastauksia tyypiltä joka oli Tinderissä pitkään, olkaapa hyvät :D

Viimeksi muokattu:
Tuli kokeiltua tinderin algoritmia. Sain muutamia tykkäyksiä päivässä, naispuoleinen testaaja sai tunnissa 99+. Aika karua.

Miksiköhän Tinder näyttää mulle välillä naisten profiilissa ilmoitetun sijainnin kyrillisillä aakkosilla?:hmm: Hunaja-ansoja tiedossa?🤭

Tinder käyttää siinä loogisesti kyseisen käyttäjän kieliasetuksia.

Vaikka kyseinen käyttäjä olisi profiilin kirjoittanut latinalaisilla kirjaimilla.

Asensin tuossa äskettäin Hingen ja yllätyin positiivisesti, ei juurikaan silarifitnessbotoxtyrkkyjä vaan ihan ihmisen näköisiä ihmisiä jotka ainakin näyttävät tosissaan olevan liikkeellä. En vaan itse ole nyt kovinkaan tosissani liikkeellä vielä pitkään aikaan, sen verran vähän aikaa on mennyt edellisestä.

Tuli kokeiltua tinderin algoritmia. Sain muutamia tykkäyksiä päivässä, naispuoleinen testaaja sai tunnissa 99+. Aika karua.

Nii-in, sitä itseään Tinder on miehille, vaikka kuin olisi elämänhallinta ja suihkussa käynti kunnossa. :D En kyllä tajua miten tämä voi olla niinkin monille asia jota ei vaan kykene tajuamaan.

Jos edes Vesa Keskinen miljoonineen ei löytänyt Suomesta naista. Ei peruspulliaisella ole mitään jakoa Tinderin duck facen. Piti ihan Brasiliaan muuttaa naisen perässä. Ja Tuurin kyläkaupalla ei ole käytännössä jatkajaa.

Jos edes Vesa Keskinen miljoonineen ei löytänyt Suomesta naista. Ei peruspulliaisella ole mitään jakoa Tinderin duck facen. Piti ihan Brasiliaan muuttaa naisen perässä. Ja Tuurin kyläkaupalla ei ole käytännössä jatkajaa.
Suurin osa tavallisista ihmisistä löytää kumppanin. Ei tarvitse lähteä Brasiliaan. Eiköhän suurimmalla osalla kauppiaista ole suomalainen kumppani. Varmaan Vesan kumppanin löytämisongelmiin vaikutti se, että kyseessä on Vesa Keskinen.

Suurin osa tavallisista ihmisistä löytää kumppanin. Ei tarvitse lähteä Brasiliaan. Eiköhän suurimmalla osalla kauppiaista ole suomalainen kumppani. Varmaan Vesan kumppanin löytämisongelmiin vaikutti se, että kyseessä on Vesa Keskinen.

No mutta kuitenkin, se on silti oma erikoistaitonsa joka ei liity oikein mihinkään muuhun kuten vaikka siihen maagiseen ja mystiseen elämänhallintaan. Onhan niitä seuraa helposti löytäviä juoppoja tai niitä joiden elämänhallinta on täysi nolla, ja sitten niitä joiden on vaikeaa löytää seuraa vaikka kaikki on sinänsä kunnossa. :smoke:

- Naista rupee "ahdistaa". Jos et itse ole laitellut dikpikkejä ja aiheuttanut sen omalla toiminnallasi, voi tässä kohtaa naisen menneisyyden luurangot nousea esiin, eli edellistä suhdetta ei olla käsitelty ja homma tyssää siihen. Näitä tuli muutama vastaan.
:D
Sain itse lukuisia "ahdistaa" - kommentteja ja perusteluina, ettei ole totuttu allekirjoittaneen suoruuteen ja rehellisyyteen. En siis kauhean pitkään jaksanut mitään 4D-shakkia pelata. "situationship" niinkuin Lontoon murteella sanotaan.

Sain itse lukuisia "ahdistaa" - kommentteja ja perusteluina, ettei ole totuttu allekirjoittaneen suoruuteen ja rehellisyyteen. En siis kauhean pitkään jaksanut mitään 4D-shakkia pelata. "situationship" niinkuin Lontoon murteella sanotaan.

Mitä muuten tarkoitat tarkemmin ottaen tällä? Luulen arvaavani ainakin osittain, mutta kiinnostaisi silti kuulla. :D

Jo yli 20v pois markkinoilta olleena on mielenkiintoista joskus aina lueskella näitä juttuja. En kyllä tajua mikä hommassa muka on niin vaikeaa nykyään. Nettideittailin jo viime vuosituhannella ja silloinkin se onnistui ihan hyvin, vaikka silloin oikeasti netissä olijoita pidettiin nörtteinä ja nettiä ei suurin osa naisista käyttänyt ollenkaan, varsinkaan deittailuun. Silloin epäsuhta oli takuulla paljon suurempi kuin nyt kun jokainen sinkkunainen ja -mies suuntaa tindereihin aika lailla tasapuolisesti.

Ei tässä taida olla mistään monimutkaisemmasta kyse kuin että kummatkin osapuolet pitävät itseään keskimäärin tasokkaampina kuin ovat ja kun vielä pääsevät s*nkyyn yhdeksi yöksi jonkun ihanan kanssa niin sitten luullaan, että jollain tempulla vastaava ihanuus voisi pidempäänkin suhteeseen ryhtyä, vaikka siihen kaikilla on taas ihan eri kriteerit kuin johonkin hetken helpotukseen.

Silloin epäsuhta oli takuulla paljon suurempi kuin nyt kun jokainen sinkkunainen ja -mies suuntaa tindereihin aika lailla tasapuolisesti.

No eivät kyllä suuntaa lähelläkään tasapuolisesti. Maakohtaisia eroja varmasti on, mutta keskimäärin yli 75% Tinderin käyttäjistä on miehiä.

Tinder Statistics 2025: Users, Gender Ratio, Success Rates & More
Tinder now has 75 million users—and 78.1% are men, while 21.9% are women.

Statistiikka

Viestiketjuista
283 407
Jäsenet
78 657
Uusin jäsen
Haline

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom