Kannattaa omasta profiilista löytyä myös kuvia joissa hymyilee. Sen oon huomannut, että se tuntuu olevan monelle naiselle jo "se jokin", että mies edes hymyilee kuvissa, koska se tuo rentoutta siihen kuvaan/ihmiseen.
Minäkin luulin esim. omien kuvien olevan ihan hyviä. Tosin mä oon sellainen vähän "vakavamielinen örmy" ulkoisesti, joten viime vuonna otin uusia kuvia ja pariin kuvaan sitten vähän enemmän hymyäkin ja se oli sellainen pieni boosti tuohon hommaan. Mulle on kyllä vuosien saatossa jokusen kerran sanottu, että mulla on kiva hymy, joten se hymy tosiaan on myös niitä pieniä asioita joihin naiset tuppaa kiinnittämään huomion. Ihan jo keskusteluissakin tuli eteen, että "kiva kuva toi missä hymyilet" tms.
Onhan siinä kieltämättä myös ristiriitaa, jos mainostaa huumoria, mutta näyttää pahimmillaan joltain vaimonhakkaajalta yksittäisissä kuvissa.![]()
No joo, jos on tosi yrmeän näköinen niin se ei varmaankaan ole hyvä. Mutta esimerkiksi multa ei vaan lähde semmoinen leveä virne vaan tuppaan olemaan vähän vähemmän ilmeikäs.