Nettitreffit + Tinder

Mies Tinderissä pyyhkäisi oikealle yli 2 miljoonaa kertaa viidessä vuodessa ja onnistui saamaan yhden deitin.

Reddit - The heart of the internet

tinder.jpg

Jos mätsejä kuitenkin 2000 ja chats 1200, tästä yhdet treffit.. Veikkaan, että vika on nyt keskustelutaidoissa :hmm: Kyllä noita enempi odottaisi, edes 1/10 mätsistä treffeille, joka olisi jo 120.

Neljä havaintoa kun mietin menneisyyttä:

- Jos nainen sanoo ettei ole kemiaa (tai puhuu ylipäätään kemiasta), anna asian olla, ja move on. En ole koskaan ymmärtänyt tätä "kemiaa" ja tämä varmaan liittyy ihastumisen ja naisen omien hormonien sekä muiden tekijöiden yhteissummasta, mitä me miehet ei täysin ymmärretä. Uskon, että nainen siis voi tuntea kemiaa, ilman että mies tuntisi mitään sen suurempaa. Ja etenkin pidemmissä suhteissa tämä kemia varmasti muuttaa muotoaan.
- Naista rupee "ahdistaa". Jos et itse ole laitellut dikpikkejä ja aiheuttanut sen omalla toiminnallasi, voi tässä kohtaa naisen menneisyyden luurangot nousea esiin, eli edellistä suhdetta ei olla käsitelty ja homma tyssää siihen. Näitä tuli muutama vastaan.
- Jos tapailu ei jatku, anna asian olla, ja move on. Vaikka oma elämä olisi täysin kunnossa, tehty vuosikausien itsereflektointia, on mammonaa ja statusta, se ei takaa, että nainen haluaisi jatkaa. Noh, yksi syy voi olla tämä "kemia", mutta aivan varmasti löytyy naisia Tinderistä, jotka loputtomasti jatkavat eteenpäin sen "paremman toivossa" tai "I can do better" -ilmiön kanssa. Jos siellä on tuhansia tykkäyksiä taustalla, on se vaikea poistua siitä addiktiokierteestä juuri tämän ihmisen vuoksi. Huomasin tämän miehen näkökulmasta varsin hyvin kun halusin viime syksynä tutustua nykyiseen, mutta Tinder vaan löi tulta pesään. Se oli pakko poistaa. Aina sen voi aloittaa alusta myöhemmin jos tilanne muuttuu.
- Nainen laittaa kyllä viestiä jos on kiinnostunut. Tähän ei tullut montaa poikkeutta mulle kahden ja puolen vuoden sinkkuaikana. Mies toki aloittaa Tinderissä ja jatkaa keskustelua muualla, mutta ensimmäisten treffien homma ei ole kertaakaan jatkunut sujuvasti niin, että minä laitan ensimmäisenä viestiä perään, oli se tunnin päästä tai seuraavana päivänä. Nainen on aina ollut se osapuoli, joka pistää viestin ekana, ja tämä on myös pätenyt panojuttuihin. Joitain poikkeuksia kun oma aktiivisuus oli tuottanut hedelmää, mutta nainen ei tuntunut koskaan olevan niin kiinnostunut (tai lainkaan), jos itse laitan ekana jälkiviestin.

Jos joku teistä miehistä miettii näitä asioita ja haluatte jotain vastauksia tyypiltä joka oli Tinderissä pitkään, olkaapa hyvät :D

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
282 048
Jäsenet
78 340
Uusin jäsen
Tapsa2

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom