Kun viime vuoden talvena kokeilin sun ehdottamalla profiilitekstillä, ei siellä tullut kuin yhteensä noin 10 tykkäystä, eikä niissä ollut mitään edes suunnilleen järkeviä vaihtoehtoja, joten ei edes päässyt chattailyyn asti. Siellä siis oli kuvattomia, feikkiprofiilin oloisia ja pari pahemmin ylipainoista tjsp. Olkoonkin että mun kuvista ei ehkä välittynyt sellaisia hyviä fiiliksiä, mutta ainakin ne olivat siistejä jos ei muuta ja mun mielestä valokuvina ihan kelvollisia. Naamakaan ei ihan sillä norsunvitulla sentään ollut, ja mielestäni olen kuitenkin aika tavallisen miehen näköinen, eikä laardiakaan ole. Poistin tunnukset muutaman viikon jälkeen kun totesin että turha haaskata aikaa.
Mitä olin joskus aiemmin kokeillut Tinderiä, niin mätsejä oli tullut joitain, mutta keskustelu oli samaan tapaan jotenkin vaikeaa mitä muutkin on sanoneet. Joko tuli lähinnä yhden sanan vastauksia takaisin jos niitäkään, tai sitten nainen oli jotenkin muka tosi kiireinen ettei lähemmäs kuukauden sisään ehtinyt ollenkaan tavata, missä vaiheessa totesin että turha vaiva.
Mutta mitä tarkoitat "terävällä havainnolla"? Kuulostaa joltain vähän nokkelammilta sanankäänteiltä kuin mikä ihan joka jampalta sujuu.
Miten se edes näkyisi toisten ihmisten kanssa keskustellessa? Tässä keskustelussa en ole todellakaan yritellyt peitellä asiaa millään tavalla, päinvastoin oikein vääntämällä vääntänyt rautalankaa kun ei pointti tunnu uppoavan perille.

Toisekseen, ei kai sen pitäisi olla *niin* ihmeellistä jos joku on vähän turhautunut Tinderiin? Nettideittailun nihkeydestä on ollut ihan lehtiuutisissa asti viime vuosina, ja saa kai sitä välillä olla muutakin kuin pelkkää hyvää pöhinää...