Nettitreffit + Tinder

Onko Tinder nykyisin ihan kuollut paikka, vai olenkohan saanut jonkinlaisen shadowbannin? Uudelleenrekisteröitymisen jälkeen tulee tavalliseen tapaan parikymmentä tykkäystä ensimmäisen vuorokauden aikana, mutta sen jälkeen kaikki pysähtyy kuin seinään. Loppukuukauden aikana tykkäyksiä on tullut ehkä yksi tai kaksi. Tosi outoa, kun Hingestä tulee samaan aikaan mätsejä tasaiseen tahtiin.

No niin, päivityksenä tähän. Olin selvästi jonkinlaisessa eristyksessä, mutta vain appiä käyttäessäni. Kun käytin sovellusta, vastaan tuli vain geneerisen näköisiä nättejä tyttöjä, enkä saanut alkuboostin jälkeen yhtään tykkäyksiä. Päätin sitten kokeilla kirjautua Tinderin verkkosivujen kautta ja tilanne muuttui täysin. Ei enää geneerisiä profiileja vaan aidon näköisiä ihmisiä, ja tykkäyksiäkin alkoi tulla normaaliin tapaan. Tajusin myös silloin, että appiä käyttäessäni ei tullut vastaan edes yhtään mainos-/kalastelubioa. Näitä alkoi taas näkyä kun käytin verkkokäyttöliittymää. Olin selvästi jossain omassa pikku hiekkalaatikossani, jossa profiilini ei näkynyt muille ja en itse nähnyt muiden profiileja.

En voi ymmärtää, mikä idea tällaisessa eristyksessä on, ja miksi eristyis poistui kun vaihdoin alustaa.

No niin, päivityksenä tähän. Olin selvästi jonkinlaisessa eristyksessä, mutta vain appiä käyttäessäni. Kun käytin sovellusta, vastaan tuli vain geneerisen näköisiä nättejä tyttöjä, enkä saanut alkuboostin jälkeen yhtään tykkäyksiä. Päätin sitten kokeilla kirjautua Tinderin verkkosivujen kautta ja tilanne muuttui täysin. Ei enää geneerisiä profiileja vaan aidon näköisiä ihmisiä, ja tykkäyksiäkin alkoi tulla normaaliin tapaan. Tajusin myös silloin, että appiä käyttäessäni ei tullut vastaan edes yhtään mainos-/kalastelubioa. Näitä alkoi taas näkyä kun käytin verkkokäyttöliittymää. Olin selvästi jossain omassa pikku hiekkalaatikossani, jossa profiilini ei näkynyt muille ja en itse nähnyt muiden profiileja.

En voi ymmärtää, mikä idea tällaisessa eristyksessä on, ja miksi eristyis poistui kun vaihdoin alustaa.
Tuo on kyllä Tinderin ongelma, että se selvästi laittaa profiilin syystä tai toisesta täysin näkymättömäksi eikä käyttäjä sitä välttämättä tiedä että profiili on laitettu sivuun. Käyttäjälle voi tulla luulo, että suomessa ei ole lainkaan naisia jotka olisivat kiinnostuneita. Tietysti maksamalla rahaa saa apissa hetkellistä näkyvyyttä, mutta siihenkään asiaan ei ole läpinäkyvyyttä että kuinka kauan profiilin näkyvyys kestää.

Onko Tinder nykyisin ihan kuollut paikka, vai olenkohan saanut jonkinlaisen shadowbannin? Uudelleenrekisteröitymisen jälkeen tulee tavalliseen tapaan parikymmentä tykkäystä ensimmäisen vuorokauden aikana, mutta sen jälkeen kaikki pysähtyy kuin seinään. Loppukuukauden aikana tykkäyksiä on tullut ehkä yksi tai kaksi. Tosi outoa, kun Hingestä tulee samaan aikaan mätsejä tasaiseen tahtiin.

Eiköhän tinderin shadowbannit ole aika pitkälti urbaanilegendaa... :kippis: Algoritmi vaan on säädetty tuohon tyyliin että jos et maksa, saat alkuun ne muutamat ja sitten tulee hiljaisempaa. Rahaa tiskiin paskafirmalle niin tulee lisää jos tulee. :hammer:

Eiköhän tinderin shadowbannit ole aika pitkälti urbaanilegendaa... :kippis: Algoritmi vaan on säädetty tuohon tyyliin että jos et maksa, saat alkuun ne muutamat ja sitten tulee hiljaisempaa. Rahaa tiskiin paskafirmalle niin tulee lisää jos tulee. :hammer:
Eipä kait siinä mitään väärä ole pyytää rahaa palvelusta, mutta se on melko persiistä ettei selkeästi tiedä milloin profiili on hyllytetty.

Olen ollut kerran "aidosti" shadowbannattu. En tosi tiedä miksi. Ehdin käyttää Tinderiä rekisteröitymisen jälkeen muutaman tunnin kun yhtäkkiä ihmiset loppuivat swaippailupakasta ja mätsit lakkasivat vastaamasta viesteihini. Laitoin seuraavana päivänä viestiä asiakastukeen. Viestiini ei koskaan vastattu, mutta tunnin päästä sekä swaippailu että viestittely onnistui taas. Mätsini sanoivat, että olin kadonnut heiltä kokonaan.

Tällä kertaa tilanne ei ollut ihan näin dramaattinen. Entisille mätseille viestittely toimi edelleen, mutta ei vain tullut uusia tykkäyksiä kuukauteen. Voihan kyse olla jostain muustakin. Olen huomannut, että Tinder tykkää, kun käyttäjä vaihtaa edes vähän sijaintia. Esim. kun menee käymään pyörälenkillä, Tinderkin kuumenee. Viimeisen kuukauden aikana olen pyörinyt vain kotini lähistöllä. Nettikäyttöliittymää käytettäessä sijainti taas otetaan alkuun IP:n perusteella ja voi heittää aika paljonkin oikeasta, joten voihan kyse olla jostain näinkin naurettavasta. Tulee aika vainoharhaiset fiilikset yrittäessäni ymmärtää sovelluksen sielunmaisemaa. :D

Statistiikka

Viestiketjuista
273 077
Jäsenet
76 977
Uusin jäsen
dzal

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom