Nettitreffit + Tinder

Onko Tinder nykyisin ihan kuollut paikka, vai olenkohan saanut jonkinlaisen shadowbannin? Uudelleenrekisteröitymisen jälkeen tulee tavalliseen tapaan parikymmentä tykkäystä ensimmäisen vuorokauden aikana, mutta sen jälkeen kaikki pysähtyy kuin seinään. Loppukuukauden aikana tykkäyksiä on tullut ehkä yksi tai kaksi. Tosi outoa, kun Hingestä tulee samaan aikaan mätsejä tasaiseen tahtiin.

No niin, päivityksenä tähän. Olin selvästi jonkinlaisessa eristyksessä, mutta vain appiä käyttäessäni. Kun käytin sovellusta, vastaan tuli vain geneerisen näköisiä nättejä tyttöjä, enkä saanut alkuboostin jälkeen yhtään tykkäyksiä. Päätin sitten kokeilla kirjautua Tinderin verkkosivujen kautta ja tilanne muuttui täysin. Ei enää geneerisiä profiileja vaan aidon näköisiä ihmisiä, ja tykkäyksiäkin alkoi tulla normaaliin tapaan. Tajusin myös silloin, että appiä käyttäessäni ei tullut vastaan edes yhtään mainos-/kalastelubioa. Näitä alkoi taas näkyä kun käytin verkkokäyttöliittymää. Olin selvästi jossain omassa pikku hiekkalaatikossani, jossa profiilini ei näkynyt muille ja en itse nähnyt muiden profiileja.

En voi ymmärtää, mikä idea tällaisessa eristyksessä on, ja miksi eristyis poistui kun vaihdoin alustaa.

Statistiikka

Viestiketjuista
271 554
Jäsenet
76 758
Uusin jäsen
leksasos

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom