Nettitreffit + Tinder

Milloin se "turvallinen" olo siihen suhteeseen sitten syntyy? En tiedä, ja tämäkin on varmaan täysin yksilöllistä.

Yksilöllistä kyllä, ja niin monesta seikasta kiinni. Isoin vaikutus on sillä omalla tunne-elämällä ja sisäisen turvallisuuden tunteella, toiseksi isoin sillä toisella, pelaako se jotain pelejä, onko se aidosti läsnä, avoin, innostunut, vilpitön (turvallisesti kiintynyt) jne. Itsellä on nyt käynyt sellainen tuuri, ettei ole epäilystäkään että tässä ollaan ja pysytään, jos ei aivan ihmeitä tapahdu. Itse asiassa se itselle valitettavan tyypillinen alkuaikojen hermoilu ja ahdistus ja epäilys on loistanut poissaolollaan ehkä juuri siksi, että tällä kertaa vastapeluri on harvinaisen avoin ja suora ja kertoo sanoin ja näyttää teoin, että ei todellakaan oo lähdössä mihinkään vaan on tuhannen tosissaan. Toiseksi isoin tekijä lienee se, että oon itse vihdoinkin työstänyt näitä oman elämän tunnevammoja ihan ammattilaisen kanssa, ja se työ vissiin kantaa hedelmää.
 
Jos 2 tervettä aikuista harrastaa seksiä niin mitä pahaa siinä on. Seksissä yleensä työnnetään tiettyjä asioita tiettyjen asioiden sisään frekvenssillä ( f ) tietyn ajanjakson ( t ) ajan. Ja lopputulos on näiden muuttujien tulo. Jotkut tykkää kumileikeistä. Minä en. Eturauhassyöpä on miesten yleisin syöpä, joten toksiinien poissaanti sieltä on tärkeää.
Oikeassa limakalvoseksissä prolaktiinihormonitasot veressä on 4x korkeammat kuin masturbaatiossa. Terveysvaikutukset on suuremmat.

Miten tämä kuulostaa yhä enemmän siltä että kokemukset intiimimmästä kanssakäymisestä taitaa rajoittua vain alan leffoihin? Vai kuvitteletko aidosti että seksi on sitä nautinnollisempaa mitä pidempään jaksat nakuttaa tiukemmalla frekvenssillä toista osapuolta? :rofl:

Linkki tuohon väitettyyn prolaktiinitasojen nousuun tutkimuksen muodossa olisi kova, mutta eipä taida "yllättäen" olla tulossa.
 
Yksilöllistä kyllä, ja niin monesta seikasta kiinni. Isoin vaikutus on sillä omalla tunne-elämällä ja sisäisen turvallisuuden tunteella, toiseksi isoin sillä toisella, pelaako se jotain pelejä, onko se aidosti läsnä, avoin, innostunut, vilpitön (turvallisesti kiintynyt) jne. Itsellä on nyt käynyt sellainen tuuri, ettei ole epäilystäkään että tässä ollaan ja pysytään, jos ei aivan ihmeitä tapahdu. Itse asiassa se itselle valitettavan tyypillinen alkuaikojen hermoilu ja ahdistus ja epäilys on loistanut poissaolollaan ehkä juuri siksi, että tällä kertaa vastapeluri on harvinaisen avoin ja suora ja kertoo sanoin ja näyttää teoin, että ei todellakaan oo lähdössä mihinkään vaan on tuhannen tosissaan. Toiseksi isoin tekijä lienee se, että oon itse vihdoinkin työstänyt näitä oman elämän tunnevammoja ihan ammattilaisen kanssa, ja se työ vissiin kantaa hedelmää.

Erittäin hyvä vastaus. Mä aina mietin näitä mun tunnereagointeja, että mihinköhä sitä on vaillejäänyt vauvaiässä äidin helmassa. Itsellenikin on tärkeää, että antaa huomioo puolin ja toisin sekä tuo sitä "turvaa" tietoisesti toiselle. Kaikki me ollaan erilaisia tässä. Toki alkuvaiheessa asiat on tiettyyn pisteeseen asti aina epävarmaa, siinä ei auta kuin kestää.

Olet työstänyt ammattilaisen kanssa tunneasioita. Itse en ole työterveyspsykologiaa kummemmalla käynyt, mutta olen nyt sinkkuna tehnyt itsenäisesti tosi paljon duunia. Hakenut itse tietoa kirjallisuudesta ja ottanut käytännön oppeja. Myös miettinyt, että kun tunnen jotain negatiivista, niin mistä se kumpuaa.

Kuten sanoit, itsekin mennyt tosi paljo eteenpäin ja varmasti tulen vielä menemäänkin, mutta tuskinpa tätä neutraaliksi koskaan saa. Se on kestettävä mitä on tunnevammojen kanssa :D
 
Mistä tiedät, että se nainen on terve? Oletko itse milloin viimeksi käynyt sukupuolitautitesteissä?

Kaikki on kunnossa kiitos kysymästä. Panen vain terveitä atleettisia naisia. Mistäs niitä STI voisi tyhjästä ilmestyä. Pahin mitä voi tapahtua on nainen pamahtaa paksuksi. Eikä sekään katastrofi ole.

Pano ilman kumia on maagista: Vauva ilmestyy ja isä häviää kuin tuhka tuuleen.

Niinkuin kerroin en vaivaudu vain kerran tuuppaamaan ja unohtaan. Vakkarin pesti on mielessä työnäytteen antamisen jälkeen.

Mitä tässä on sinkkuaikana porannut menemään, niin on muutamia kertoja ollut ilman kumia. Joskus jopa ensinäkemällä.. Tällöin on naisen sanaan luottanut, että on e-pilleriä/kierukkaa ja ei sukupuolitautia, ja molemmille ollut ok. Itse oon käynyt 3-6kk välein testeissä ihan mielenrauhan vuoksi.

Mutta mitä enemmän sitä on käynyt poraamassa, niin kyllä mä kumia oikeesti suosin. Ellei sitten ole joku "vakkari" jolloin todettu, että kummallakaa ei tauteja + naisella ehkäisy.

Onhan se kumikin joskus lähtenyt laukkaa ja painettu osan aikaa ilman.

Riskit aina olemassa, kuminkin kanssa.

Sitten jos ei naista saa, niin mä olen pidätellyt. Mua ei käsihommat kiinnosta. Siinäphä räjähtää eturauhanen (viimestää siinä vaiheessa ku panetuspaineet yltyy erittäin kovaksi tms).

-Historian havinan kirjoittelua-

Kumin kanssa itsellä fiilis kuin tekisi jotain urheilusuoritusta. Ihan kiva, mutta dopamiimiryöppy ei ihan yhtä suuri ole paljaalla "vakkarin" kanssa.
Kumin voi ajatella ekalla kerralla olevan vähän kuin työnäyte vakkarin pestiin.
 
Miten tämä kuulostaa yhä enemmän siltä että kokemukset intiimimmästä kanssakäymisestä taitaa rajoittua vain alan leffoihin? Vai kuvitteletko aidosti että seksi on sitä nautinnollisempaa mitä pidempään jaksat nakuttaa tiukemmalla frekvenssillä toista osapuolta? :rofl:

Linkki tuohon väitettyyn prolaktiinitasojen nousuun tutkimuksen muodossa olisi kova, mutta eipä taida "yllättäen" olla tulossa.

Tottahan toki linkkiä tarjoillaan hopealautasella: https://news.softpedia.com/news/Sex-is-four-times-better-than-masturbation-18591.shtml

Tutkimuksessa vapaaehtoiset masturboivat ( ouch ) tai harrastivat seksiä ( yay ) naisten kanssa. Ja prolaktiinitasot mitattiin.
4x prolaktiinihormonitasot lieventävät dopamiinihormonitasoja oikeassa seksissä. Koska keho vastaa dopamiinitasoihin prolaktiinituotannolla.
 
Kaikki on kunnossa kiitos kysymästä. Panen vain terveitä atleettisia naisia. Mistäs niitä STI voisi tyhjästä ilmestyä. Pahin mitä voi tapahtua on nainen pamahtaa paksuksi. Eikä sekään katastrofi ole.

Pano ilman kumia on maagista: Vauva ilmestyy ja isä häviää kuin tuhka tuuleen.

Niinkuin kerroin en vaivaudu vain kerran tuuppaamaan ja unohtaan. Vakkarin pesti on mielessä työnäytteen antamisen jälkeen.



Kumin kanssa itsellä fiilis kuin tekisi jotain urheilusuoritusta. Ihan kiva, mutta dopamiimiryöppy ei ihan yhtä suuri ole paljaalla "vakkarin" kanssa.
Kumin voi ajatella ekalla kerralla olevan vähän kuin työnäyte vakkarin pestiin.
Mistä tiedät, että nainen on terve?
 
Mistä tiedät, että nainen on terve?

Kävelen toki sisään lääkäri mukana joka tarkistaa naisen. Ja vihreän valon jälkeen alan penetroimaan.

Vain nainen tietää onko hän terve ja minun tehtävä on arvioida uskonko naisen sanomaan.
Eikä kyseessä ole mikään random vaan tyttöystävä.
 
Miten tämä kuulostaa yhä enemmän siltä että kokemukset intiimimmästä kanssakäymisestä taitaa rajoittua vain alan leffoihin? Vai kuvitteletko aidosti että seksi on sitä nautinnollisempaa mitä pidempään jaksat nakuttaa tiukemmalla frekvenssillä toista osapuolta? :rofl:

Linkki tuohon väitettyyn prolaktiinitasojen nousuun tutkimuksen muodossa olisi kova, mutta eipä taida "yllättäen" olla tulossa.
Mistä tiedät, että nainen on terve?

Keskustelu näiden "uusien" innokkaiden keskustelijoiden kanssa tuskin ihan hirveästi vie tätäkään ketjua eteenpäin, kun ulosanti näyttäisi olevan ihan yhtä laadukasta kuin aikaisemmillakin tunnuksilla :rolleyes:
 
Tottahan toki linkkiä tarjoillaan hopealautasella: https://news.softpedia.com/news/Sex-is-four-times-better-than-masturbation-18591.shtml

Tutkimuksessa vapaaehtoiset masturboivat ( ouch ) tai harrastivat seksiä ( yay ) naisten kanssa. Ja prolaktiinitasot mitattiin.
4x prolaktiinihormonitasot lieventävät dopamiinihormonitasoja oikeassa seksissä. Koska keho vastaa dopamiinitasoihin prolaktiinituotannolla.

Hevarilla taisi vaihtua maalitolpat lennosta? Muistutan sinua alkuperäisestä väitteestäsi:

Subjektiivista. Kumi on vähän sama asia kuin suudella muovipussin läpi. Itse en kumiseksistä nauti. Naiselle se on helppoa. Ei tarvi "sisäistä" siivousta, ei pillereitä ja ei sotkua. Mies on vain dildon korvike.
Miehenä kumilla saa seksistä vain kaikki huonot puolet. Ja ne seksin hyvät terveysvaikutukset jäävät pois. Laukeat itseasiassa omalle vehkeellesi etkä vaginaan.
Jos naisella on STI:tä niin panematta jää minulla. Kumi tai ei. Joten mitään eroa ei ole.

Tietysti jotain Tinder - seksiä kumin kanssa tai ei seksiä ollenkaan? Kumiseksi on niin perseestä että valitsen mieluummin ei ollenkaan. Ei kukaan harrasta seksiä kumilla vaimonsa kanssa?
Joku 5 minuutin Tinder tuuppaus kumilla? Kiitos ei. Valitsen toki pidemmän suhteen ilman kumia.

Hupsista! :rofl: :cool:
 
Jos nainen vaikuttaa sellaiselta ettei sitä uskalla paljaalla vetää niin ite en vetäis edes kondomin kanssa.

Vähä sama kuin naisilla se että jos ei uskalla mennä ensitreffeille miehen luokse niin ei kannata tavata sitä yhtään missään.

Ja jos työntekijä vaikuttaa sellaselta ettei sitä uskaltas jättää ilman valvontaa niin ei sitä kannata edes palkata. Jne jne.
 
Eturauhanen ei tosiaan välitä, mikä se laukeamisen aiheuttaa. Se, että saako seksistä terveyshyötyjä, niin se riippuu sitten ihan henkilöstä.
 
Erittäin hyvä vastaus. Mä aina mietin näitä mun tunnereagointeja, että mihinköhä sitä on vaillejäänyt vauvaiässä äidin helmassa. Itsellenikin on tärkeää, että antaa huomioo puolin ja toisin sekä tuo sitä "turvaa" tietoisesti toiselle. Kaikki me ollaan erilaisia tässä. Toki alkuvaiheessa asiat on tiettyyn pisteeseen asti aina epävarmaa, siinä ei auta kuin kestää.

Olet työstänyt ammattilaisen kanssa tunneasioita. Itse en ole työterveyspsykologiaa kummemmalla käynyt, mutta olen nyt sinkkuna tehnyt itsenäisesti tosi paljon duunia. Hakenut itse tietoa kirjallisuudesta ja ottanut käytännön oppeja. Myös miettinyt, että kun tunnen jotain negatiivista, niin mistä se kumpuaa.

Kuten sanoit, itsekin mennyt tosi paljo eteenpäin ja varmasti tulen vielä menemäänkin, mutta tuskinpa tätä neutraaliksi koskaan saa. Se on kestettävä mitä on tunnevammojen kanssa :D

Mitä siis tarkoitat tunnereagoinneilla noin esimerkiksi?
 
Mitä siis tarkoitat tunnereagoinneilla noin esimerkiksi?

Se on miten kokee erilaisia asioita negatiivisena ilman mitään oikeaa syytä. Läheisissä ihmissuhteissa just esim. parisuhteessahan näitä kullakin esiintyy. Se voi olla esim. vaikka kumppani on viettämässä pitkää baari-iltaa kavereiden kanssa ja naisystävänsä on kotona yksin, joka alkaa pelkää, että se mies pettää tai jättää hänet. Se on siis negatiivinen tunne. Ja nää muodostuu yleensä aina varhaislapsuuden kiintymyssuhteessa aikuisiin (etenkin vanhempiin). Kun lasten tarvetta ei tyydytetä, tai sitten on jotain muuta negatiivista mitä tapahtunut kasvuympäristössä (turvaton väkivaltainen isä muunmuassa) ja on muodostunut selviytymisstrategioita.

Nää ei vaa millään tavalla usein palvele meitä enää myöhemmin elämässä, vaan jokin tilanne muistuttaa tai laukaisee tunnemuiston.

Tosi monimutkasia juttuja.
 
Se on miten kokee erilaisia asioita negatiivisena ilman mitään oikeaa syytä. Läheisissä ihmissuhteissa just esim. parisuhteessahan näitä kullakin esiintyy. Se voi olla esim. vaikka kumppani on viettämässä pitkää baari-iltaa kavereiden kanssa ja naisystävänsä on kotona yksin, joka alkaa pelkää, että se mies pettää tai jättää hänet. Se on siis negatiivinen tunne. Ja nää muodostuu yleensä aina varhaislapsuuden kiintymyssuhteessa aikuisiin (etenkin vanhempiin). Kun lasten tarvetta ei tyydytetä, tai sitten on jotain muuta negatiivista mitä tapahtunut kasvuympäristössä (turvaton väkivaltainen isä muunmuassa) ja on muodostunut selviytymisstrategioita.

Nää ei vaa millään tavalla usein palvele meitä enää myöhemmin elämässä, vaan jokin tilanne muistuttaa tai laukaisee tunnemuiston.

Tosi monimutkasia juttuja.

Oma mielipiteeni asiaan. Meidän koko elämä vaikuttaa kaikkeen, myös se aika elämästä mitä koetaan kun ollaan aikuisia, aikuisenakin kun voi traumatisoitua. Joskus saattaa olla sekä lapsuuden että aikuisena koettujen asioiden yhdistelmä mitkä herättää toimimaan negatiivisella tavalla tai ajatuksina. Parisuhteessa jos joutuu petetyksi, saattaa alkaa eron jälkeen uudessa suhteessa pelätä joutuvansa uudestaan petetyksi vaikka tätä pelkoa ei olisi aiemmin ollut. Joskus myös pettäjät olettaa että vastapuoli pettää tilaisuuden tullen vaikka oikeasti näin ei olisi.
Olen joskus pohtinut että voiko meidän omien vanhempien kokemukset siirtyä jossain määrin omille lapsille geenien mukana. Jos omat vanhemmat tai jompikumpi heistä on omassa lapsuudessaan esimerkiksi kokenut jotain traumaattista, olisiko mahdollisuus että osa tästä taakasta siirtyisi myös omille lapsille.
 
Aina kun näkee jonkun Tinder -profiilissa kieltolistoja tms., tulee mieleen, että tässä on lista henkilön aiemmista Tinder-matcheista.

Nuo red flag -listat tuovat hieman negatiivisen sävyn profiiliin.
Liekö ajatus, että tehokkaammin karsii ei-toivottuja ominaisuuksia omaavat. Mutta tietääkö tai ymmärtääkö ihminen olevansa idiootti, tosikko, narsisti, päihdeongelmainen... Tai välittääkö kieltolistoista, vaikka tunnistaisi niistä itsensä, ja painaa silti tykkäystä. Toki sitten vielä ne, jotka eivät edes lue profiilitekstejä.

Joo, ehkä jätän laittamatta kieltolistoja. Jäänee itsestä positiivisempi kuva niille, jotka vaivautuvat lukemaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kieltolistat kielii yleensä jonkinlaisesta tyhmyydestä/yksinkertaisuudesta. Miksi laittaa jotain sellaista joka on yleisesti tiedossa oleva negatiivinen piirre? "Olen punavihreä feministi" on järkevämpi lause profiilissa kuin "Ei persuja". Eli on järkevämpää mainostaa itsessä olevia turn-offeja kuin mainostaa millaisiin ihmisiin ei halua tutustua.

Moni vielä tuunaa niitä itsessä olevia (useiden mielestä) epäkiinnostavia piirteitä vähemmän luotaantyötäviksi. Eli harvalla näkee jotain "olen yh" - yleensä tämä on muotoiltu "äiti yhdelle". Vähän sama kuin "olen työtön" sijaan lukisi "vapaa sielu" tai "työtön sinkku" sijaan "vapaa taiteilija".
 
Moni vielä tuunaa niitä itsessä olevia (useiden mielestä) epäkiinnostavia piirteitä vähemmän luotaantyötäviksi. Eli harvalla näkee jotain "olen yh" - yleensä tämä on muotoiltu "äiti yhdelle". Vähän sama kuin "olen työtön" sijaan lukisi "vapaa sielu" tai "työtön sinkku" sijaan "vapaa taiteilija".

Ehkä hälyttävin on kuitenkin se kun lihava nainen mainostaa olevansa "muodokas" tai "kurvikas". :smoke:Mahdollisesti profiilissa ei vielä yhtään kroppakuvaa jos kuvaa itsestä ollenkaan.
 
Itse etsin lähinnä naista jonka kanssa resonoin hyvin yhteen. Poliittisella suuntaumuksella ei ole väliä minulle. Tai se että naisella on ollut aktiivinen seksielämä on pelkästään plussaa.

Jos nainen vaikuttaa sellaiselta ettei sitä uskalla paljaalla vetää niin ite en vetäis edes kondomin kanssa.

Vähä sama kuin naisilla se että jos ei uskalla mennä ensitreffeille miehen luokse niin ei kannata tavata sitä yhtään missään.

Ja jos työntekijä vaikuttaa sellaselta ettei sitä uskaltas jättää ilman valvontaa niin ei sitä kannata edes palkata. Jne jne.

Team paljaalla!
Totuuden nimissä. Jos tiedän että jokin Tinder-tuttavuus jää yhteen kertaan työntö ja kiertoon meiningillä. Kai sitä voi jollain kumilla vääntää. Kumi pitää olla mahdollisimman tiukka. Miehet yleensä ostaa liian isoja ego-kortsuja. Jotka voi luiskahtaa pois (neulakyrpä) ja vedetään paljaalla.
Naiset on ovelia. Minut on monesti houkuteltu paikalle paljaalla. Mutta kumilla on pitänyt vetää. Nainen kyllä nauttii kun saa sormetuksessa, oraalissa ja aktissa parhaat suoritukset sängyssä.
Työnäytteen jälkeen odotan että toisella kerralla päästään jo itse asiaan.

Ehkä hälyttävin on kuitenkin se kun lihava nainen mainostaa olevansa "muodokas" tai "kurvikas". :smoke:Mahdollisesti profiilissa ei vielä yhtään kroppakuvaa jos kuvaa itsestä ollenkaan.

Live ei koskaan vastaa ilmoitusta. Muodokas tarkoittaa reippaasti ylilihavaa. Monesti jonkun lihavan naisen kanssa ei edes tiedä paneeko johonkin läskipoimun väliin vai pimpsaan.
Kerran menin deiteille jonkun kivan mimmin kanssa. Ja olikin musta. Ihan hyvin meni. Puhuin jopa puhelimessa ja puhui täydellistä suomea. Ikinä ei tiedä mitä sieltä tulee.
 
Kumi pitää olla mahdollisimman tiukka. Miehet yleensä ostaa liian isoja ego-kortsuja. Jotka voi luiskahtaa pois (neulakyrpä) ja vedetään paljaalla.
Toi nyt riippuu kunkin omasta anatomiasta.

Mulla ainakin ongelmat on ihan päinvastaiset. Pääasiassa XL-koon kumitkin on (liiankin) tiukkoja eivät todellakaan itsestään luiskahda mihinkään. Sellaiseen kumiin en ole vielä eläessäni törmännyt, että tuntuisi jotenkin epätiukalta.

Ja siis tuntemusten kannalta tiukkuus ei ole mikään hyvä juttu. Tuntemusten kannalta kumin olisi syytä olla mahdollisimman huomaamaton eli ei saisi puristaa paljoakaan.

Terveisin,
Paksuparruinen Erkki
 
Jotenkin sitä deittailun haasteet ja niistä keskustelu näyttäytyvät taas tällaisella oletusti suht aikuisten foorumilla absurdissa valossa. Joku kertoo, miten oletuksena on painaa viimeistään toisella kerralla paljaalla. Toinen taas kirjoittaa viestin kertoakseen että hänellä on iso kyrpä.

Monella muulla on vähän eri tason ajatuksia ja dilemmoja mitä tulee deittailuun, parinmuodostukseen ja parisuhteeseen. Toivoisi useimmilla olevan. Tai siis ei toivoisi olevan haasteita mutta kun niitä voi olla ja luulisi yleensä olevan vähän pidemmällekin meneviä.
 
Jotenkin sitä deittailun haasteet ja niistä keskustelu näyttäytyvät taas tällaisella oletusti suht aikuisten foorumilla absurdissa valossa. Joku kertoo, miten oletuksena on painaa viimeistään toisella kerralla paljaalla. Toinen taas kirjoittaa viestin kertoakseen että hänellä on iso kyrpä.

Monella muulla on vähän eri tason ajatuksia ja dilemmoja mitä tulee deittailuun, parinmuodostukseen ja parisuhteeseen. Toivoisi useimmilla olevan. Tai siis ei toivoisi olevan haasteita mutta kun niitä voi olla ja luulisi yleensä olevan vähän pidemmällekin meneviä.
Pilkettä pitää olla silmäkulmassa. Myös deittailussa. Etenkin siinä.
 
Pilkettä pitää olla silmäkulmassa. Myös deittailussa. Etenkin siinä.
Niin pitää olla ja tässä pääsitkin aikamme ongelmaan. Huumorintaju alkaa olla katoavaa kansanperinnettä ja virkamiesmäinen asenne tapailussa yleistyy. Ei sillä ettäkö olisin muuttanut mieltäni edellä toteamastani, ja tämähän ei ole mikään deittikanava. Paitsi kuulemma rävä.
 
No jaah. Tinderistä löytyi vaan kevyempää seuraa. Siihen se on tehtykin. Ihan mukavaa ajankulua tutustua uusiin ihmisiin ja erilaisiin naisvartaloihin. Se The oikea luultavasti kävelee vastaan sattumalta jossain kadulla.
 
Vähän taas huvittaa Tinder. Itsellä on profiilissa paljon asioita, mihin tarttua aloituksissa. Moni tekeekin niin, mutta yllättävän moni nainen laittaa vain "Moi" tai sitten 👋 emojin. Kun sitten itse vastaan tuohon "Moi", kuolee keskustelu täysin juuri siihen paikkaan. Taas tuli kiinnostava match, joka aloitti välittömästi keskustelun noin, mutta siihen jäi.

Olettavatko naiset, että otan tuossa vaiheessa itse keskustelusta vastuun ja lähden kyselemään jotain? Mielestäni keskustelun aloittavalla osapuolella on vastuu saada keskustelu rullaamaan edes jotenkin. Kysyisivät tuossa tilanteessa edes vaikka, miten päivä on mennyt. Miehet myös tyypillisesti joutuvat panostamaan aloituksiin, kun naiset saavat niin paljon viestejä. Tasa-arvon nimissä kaipaisin myös edes pientä panostusta vastakkaiselta sukupuolelta. Itse ainakin pyrin aloituksessa kysymään jotain biosta tai kuvista :D
 
Vähän taas huvittaa Tinder. Itsellä on profiilissa paljon asioita, mihin tarttua aloituksissa. Moni tekeekin niin, mutta yllättävän moni nainen laittaa vain "Moi" tai sitten 👋 emojin. Kun sitten itse vastaan tuohon "Moi", kuolee keskustelu täysin juuri siihen paikkaan. Taas tuli kiinnostava match, joka aloitti välittömästi keskustelun noin, mutta siihen jäi.

Olettavatko naiset, että otan tuossa vaiheessa itse keskustelusta vastuun ja lähden kyselemään jotain? Mielestäni keskustelun aloittavalla osapuolella on vastuu saada keskustelu rullaamaan edes jotenkin. Kysyisivät tuossa tilanteessa edes vaikka, miten päivä on mennyt. Miehet myös tyypillisesti joutuvat panostamaan aloituksiin, kun naiset saavat niin paljon viestejä. Tasa-arvon nimissä kaipaisin myös edes pientä panostusta vastakkaiselta sukupuolelta. Itse ainakin pyrin aloituksessa kysymään jotain biosta tai kuvista :D

Todennäköisesti naiset on vaan tottunut "täyteen palveluun" Tinderissä. :D
 
Vähän taas huvittaa Tinder. Itsellä on profiilissa paljon asioita, mihin tarttua aloituksissa. Moni tekeekin niin, mutta yllättävän moni nainen laittaa vain "Moi" tai sitten 👋 emojin. Kun sitten itse vastaan tuohon "Moi", kuolee keskustelu täysin juuri siihen paikkaan. Taas tuli kiinnostava match, joka aloitti välittömästi keskustelun noin, mutta siihen jäi.

Olettavatko naiset, että otan tuossa vaiheessa itse keskustelusta vastuun ja lähden kyselemään jotain? Mielestäni keskustelun aloittavalla osapuolella on vastuu saada keskustelu rullaamaan edes jotenkin. Kysyisivät tuossa tilanteessa edes vaikka, miten päivä on mennyt. Miehet myös tyypillisesti joutuvat panostamaan aloituksiin, kun naiset saavat niin paljon viestejä. Tasa-arvon nimissä kaipaisin myös edes pientä panostusta vastakkaiselta sukupuolelta. Itse ainakin pyrin aloituksessa kysymään jotain biosta tai kuvista :D
Mulla on periaatteita Tinderissä. Jos mimmillä ei ole jotain oikeasti järkevää profiilitekstiä niin vasuriin. Jos pelkkiä kliseisiä skumppakuvia, oman lärvinsä kuvia tai persekuvia - vasuriin. Jos profiilissa pelkkä emojijono tai jotain "Live, love, laugh" tason paskaa - vasuriin. Venäjältä kotoisin - vasuriin. Jos mimmi aloittaa keskustelun "Moi":lla tai 👋 niin en vastaa. Jotain pitää heiltäkin edellyttää, ihan sama vaikka siinä menisi mitä oman tutkan ohi. Ja jos mimmin vastaukset keskustelun alettua on tasoa "Joo", "ei", "kaikenlaista" - on hyvä vaan todeta hälle että hei, tää jutustelu ei nyt inspiroi joten kiitos ei jatkoon.
 
Viimeksi muokattu:
Vähän taas huvittaa Tinder. Itsellä on profiilissa paljon asioita, mihin tarttua aloituksissa. Moni tekeekin niin, mutta yllättävän moni nainen laittaa vain "Moi" tai sitten 👋 emojin. Kun sitten itse vastaan tuohon "Moi", kuolee keskustelu täysin juuri siihen paikkaan. Taas tuli kiinnostava match, joka aloitti välittömästi keskustelun noin, mutta siihen jäi.

Olettavatko naiset, että otan tuossa vaiheessa itse keskustelusta vastuun ja lähden kyselemään jotain? Mielestäni keskustelun aloittavalla osapuolella on vastuu saada keskustelu rullaamaan edes jotenkin. Kysyisivät tuossa tilanteessa edes vaikka, miten päivä on mennyt. Miehet myös tyypillisesti joutuvat panostamaan aloituksiin, kun naiset saavat niin paljon viestejä. Tasa-arvon nimissä kaipaisin myös edes pientä panostusta vastakkaiselta sukupuolelta. Itse ainakin pyrin aloituksessa kysymään jotain biosta tai kuvista :D
Kandee tiedostaa että monet naiset eivät ole hakemassa mitään muuta kuin miesten huomiota sovelluksesta. Yhden sanan tai lauseen vastaukset ilman jatkokysymyksiä on luultavasti tämän porukan sitä perus itsensä viihdyttämistä Tinderissä. Itse poistan nämä nopeasti matcheistä ja keskityn vain niihin joiden kanssa keskustelu rullaa mukavasti. Näin sovelluksen käyttö vituttaa miljoona kertaa vähemmän ja sitä tärkeää aikaakin säästyy mukavasti.

"Vain puolet deittisovellus Tinderin käyttäjistä on kiinnostunut tapaamisista tosielämässä. Lisäksi lähes kaksi kolmasosaa käyttäjistä on parisuhteessa.

Näin kertoo yhdysvaltalaisen Stanfordin yliopiston tuore tutkimus, joka kartoitti englanninkielisten Tinder-käyttäjien motiiveja ja tyytyväisyyttä palvelun käyttöön" Nettideittailu | Tutkimus: Puolet Tinderin käyttäjistä ei etsi treffikumppania, ja kaksi kolmesta on parisuhteessa
 
Vähän taas huvittaa Tinder. Itsellä on profiilissa paljon asioita, mihin tarttua aloituksissa. Moni tekeekin niin, mutta yllättävän moni nainen laittaa vain "Moi" tai sitten 👋 emojin. Kun sitten itse vastaan tuohon "Moi", kuolee keskustelu täysin juuri siihen paikkaan. Taas tuli kiinnostava match, joka aloitti välittömästi keskustelun noin, mutta siihen jäi.

Olettavatko naiset, että otan tuossa vaiheessa itse keskustelusta vastuun ja lähden kyselemään jotain? Mielestäni keskustelun aloittavalla osapuolella on vastuu saada keskustelu rullaamaan edes jotenkin. Kysyisivät tuossa tilanteessa edes vaikka, miten päivä on mennyt. Miehet myös tyypillisesti joutuvat panostamaan aloituksiin, kun naiset saavat niin paljon viestejä. Tasa-arvon nimissä kaipaisin myös edes pientä panostusta vastakkaiselta sukupuolelta. Itse ainakin pyrin aloituksessa kysymään jotain biosta tai kuvista :D

Tinder tai ylipäätä online dating menee täysin sillä aspektilla, että miehenä keksit jutunjuuret ja nainen lähtee mukaan. Deal with it or leave it. Miehelle se on edelleen työmaa ja mitä enemmän sinne on valmis panostaa ja keksii juttuja, sitä paremmin siellä pärjää.

Se on sitten eri juttu löytääkö sieltä panoa kummempaa. No, todennäköisyydet ovat puolellasi "Pitkäaikainen kumppani" vs "En tiedä vielä" joka tapauksessa. "En tiedä vielä" on kiertoilmaisu "sparrun tarpeessa".
 
Poistin juuri kaikki dating profiilit sekä Tinderin. Mulla on Tinder profiili ollut kaksi ja puoli vuotta PUTKEEN, toki taukoja ollut välissä tuolla aikajanalla. Kieltämättä oli aika iso kynnys poistaa tuo, koska tykkäyksiä oli varmaan 300+ tai ainakin lähelle. Tästä huomaa miten koukuttava tuo sovellus on. Tämä aiheuttaa just sen, että siellä on aina se "parempi" tarjolla, todennäköisesti ei edes ole. Nyt haluan katsoa tämän mimmin kanssa kortit ja jättää edes ajatuksen tasolla "backup" pläänit sikseen. Monien epäonnistumisien ja rikkaiden vaiheiden sekä kymmenien panopuuhien jälkeen tästä voisi jopa syntyä kerrankin jotain aidompaa.

Jos hommat ei etene, niin aloitan sitten täysin puhtaalta pöydältä. Mutta päivä kerrallaan kuten aina.
 
Viimeksi muokattu:
Huonoja kokemuksiako? Ulkonäössä ei ainakaan useimmiten moittimista.

Tästä olen keskustellut venäläistenkin kanssa ja todennäköisesti ensimmäisillä treffeillä maksaminen ei riitä, vaan olettavat miehen maksavan tyyliin kaiken myös suhteessa. Keskiverto (venäläistaustainen) nainen ei varmaankaan tule ajatelleeksi, että Suomessa naisen euro on hyvin lähellä miehen euroa. Kun huomioidaan myös Suomen hintataso ja helvetinmoinen verotus, niin jo vain selviää, miksi Suomessa saattaa mies odottaa naisen kustantavan omia menojansa. On olemassa myös muita kulttuurillisia eroja, mutta ylipäätäänkin riski sokerilta tuoksahtavalle meiningille on olemassa, jos kukkaron nyörit on löysällä deittaillessa.
 
Huonoja kokemuksiako? Ulkonäössä ei ainakaan useimmiten moittimista.
Sanotaan näin että periaatteesta en sido itseäni yhtään mihinkään missä kalskahtaakaan Venäjä. Ihan sama millainen henkilö on kyseessä - lisäksi en ole ikinä ollut kyseisen maan kulttuurin fani. Eli ei kiitos.
 
Poistin juuri kaikki dating profiilit sekä Tinderin. Mulla on Tinder profiili ollut kaksi ja puoli vuotta PUTKEEN, toki taukoja ollut välissä tuolla aikajanalla. Kieltämättä oli aika iso kynnys poistaa tuo, koska tykkäyksiä oli varmaan 300+ tai ainakin lähelle. Tästä huomaa miten koukuttava tuo sovellus on. Tämä aiheuttaa just sen, että siellä on aina se "parempi" tarjolla, todennäköisesti ei edes ole. Nyt haluan katsoa tämän mimmin kanssa kortit ja jättää edes ajatuksen tasolla "backup" pläänit sikseen. Monien epäonnistumisien ja rikkaiden vaiheiden sekä kymmenien panopuuhien jälkeen tästä voisi jopa syntyä kerrankin jotain aidompaa.

Jos hommat ei etene, niin aloitan sitten täysin puhtaalta pöydältä. Mutta päivä kerrallaan kuten aina.
Pitää muistaa ettei deittailuäppien intressissä ole että löydät sen oikean ja lopetat maksut ja sovelluksen käytön. Niiden tehtävä on luoda mielikuvaa että aina saattaa löytyä se parempi kunhan vaan jatkat käyttöä ja maksat siitä. Sillä se raha tehdään.
 
Kieltämättä oli aika iso kynnys poistaa tuo, koska tykkäyksiä oli varmaan 300+ tai ainakin lähelle.

Jos teit tuon jonkun kohtaamasi naisen takia, joka myös poisti Tinder-profiilinsa, paljon järkevämpää olisi ollut odottaa että nainen poistaa Tinder-profiilinsa, ja sitten laittaa Tinder-profiilisi piiloon. Tällöin et olisi tullut vastaan selatessa, mutta saadut tykkäykset ja matchit olisivat säilyneet.

Moni palstalainen ottaa Tinder Goldin kuukaudeksi, ihan vain jotta näkee 10-20 tykkäyksen laittajaa. 300+ tykkäyksen heittäminen romukoppaan kielii siitä miten epäkiinnostavina Tinder-naisia pidät. Epätoivoinen peliliike, jonka koet jotenkin auttavan nykyisen löytösi kanssa. Ei hän uhrauksesi suuruutta osaa arvostaa.

Nyt sait niskaasi pelon siitä miten paljon korpeaa siinä vaiheessa, kun hän panee sinut luiskaan. Jossain vaiheessa olet salaa katkera hänelle, ja se tulee vaikuttamaan dynamiikkaanne. Kun hän myöhästyy jostain tapaamisesta kolme minuuttia, ehdit kolmen minuutin ajan kiehuttaa katkeruuden keitosta sisälläsi, "minä heitin 300+ naista luiskaan, ja tässä seisoo kiitos, kiitti niin spartasti!".
 
Jostain syystä instagram työntää jatkuvasti linkkejä threadsiin ketjuihin jossa naiset sanoo poistuneensa tinderistä koska se ei toimi heille ja odottavat että joku lähestyisi heitä kadulla tai muualla "oikeassa elämässä".... Ehkä tosiaan kannattaakin lähestyä naisia vaikka siellä kadulla kävellessä?
 
Jostain syystä instagram työntää jatkuvasti linkkejä threadsiin ketjuihin jossa naiset sanoo poistuneensa tinderistä koska se ei toimi heille ja odottavat että joku lähestyisi heitä kadulla tai muualla "oikeassa elämässä".... Ehkä tosiaan kannattaakin lähestyä naisia vaikka siellä kadulla kävellessä?
Se on haavemaailmaa, joka ei käytännössä toimi nykyaikana. Miehille kynnys on suuri, koska helposti sua pidetään creepynä, josset ole oikeasti hyvännäköinen, ja todennäköisyys on kuitenkin pieni että nainen olisi sinkku ja susta kiinnostunut. Eikä naiset juuri asiaa helpota antamalla mitään "signaaleja" ainakaan keskitasoisille miehille.

Ja naisetkin voisi laittaa käden sydämelle, että oikeastiko olisivat kiinnostuneita, jos random tavismies yrittäisi iskeä random paikassa. Ja vaikka joskus olisivatkin, niin miettikääpä montaako naista sen miehen pitää yrittää ennen kuin kohdalle sattuu juuri sinä, kiinnostunut sinkkunainen ja kuinka realistista on tällaista panostusta odottaa mieheltä tänä päivänä.

Naiset kyllä voisivat helpottaa asiaa olemalla jollain tavalla aktiivisia, jossei muuta niin ihan silmäpelistä lähtien. Se helpottaa miehen hommaa huomattavasti, kun nainen antaa edes jotain signaalia. Jos nainen painaa kadulla naama kiinni puhelimessa eikä reagoi mitenkään ympäristöön, niin ihanko oikeasti odottaa, että joku mies tulee sua nyt siihen sitten iskemään?
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjut
253 988
Viestejä
4 417 948
Jäsenet
73 258
Uusin jäsen
lu1kero

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom