Itse etsin lähinnä naista jonka kanssa resonoin hyvin yhteen. Poliittisella suuntaumuksella ei ole väliä minulle. Tai se että naisella on ollut aktiivinen seksielämä on pelkästään plussaa.
Team paljaalla!
Totuuden nimissä. Jos tiedän että jokin Tinder-tuttavuus jää yhteen kertaan työntö ja kiertoon meiningillä. Kai sitä voi jollain kumilla vääntää. Kumi pitää olla mahdollisimman tiukka. Miehet yleensä ostaa liian isoja ego-kortsuja. Jotka voi luiskahtaa pois (neulakyrpä) ja vedetään paljaalla.
Naiset on ovelia. Minut on monesti houkuteltu paikalle paljaalla. Mutta kumilla on pitänyt vetää. Nainen kyllä nauttii kun saa sormetuksessa, oraalissa ja aktissa parhaat suoritukset sängyssä.
Työnäytteen jälkeen odotan että toisella kerralla päästään jo itse asiaan.
Live ei koskaan vastaa ilmoitusta. Muodokas tarkoittaa reippaasti ylilihavaa. Monesti jonkun lihavan naisen kanssa ei edes tiedä paneeko johonkin läskipoimun väliin vai pimpsaan.
Kerran menin deiteille jonkun kivan mimmin kanssa. Ja olikin musta. Ihan hyvin meni. Puhuin jopa puhelimessa ja puhui täydellistä suomea. Ikinä ei tiedä mitä sieltä tulee.
Jos nainen vaikuttaa sellaiselta ettei sitä uskalla paljaalla vetää niin ite en vetäis edes kondomin kanssa.
Vähä sama kuin naisilla se että jos ei uskalla mennä ensitreffeille miehen luokse niin ei kannata tavata sitä yhtään missään.
Ja jos työntekijä vaikuttaa sellaselta ettei sitä uskaltas jättää ilman valvontaa niin ei sitä kannata edes palkata. Jne jne.
Team paljaalla!
Totuuden nimissä. Jos tiedän että jokin Tinder-tuttavuus jää yhteen kertaan työntö ja kiertoon meiningillä. Kai sitä voi jollain kumilla vääntää. Kumi pitää olla mahdollisimman tiukka. Miehet yleensä ostaa liian isoja ego-kortsuja. Jotka voi luiskahtaa pois (neulakyrpä) ja vedetään paljaalla.
Naiset on ovelia. Minut on monesti houkuteltu paikalle paljaalla. Mutta kumilla on pitänyt vetää. Nainen kyllä nauttii kun saa sormetuksessa, oraalissa ja aktissa parhaat suoritukset sängyssä.
Työnäytteen jälkeen odotan että toisella kerralla päästään jo itse asiaan.
Ehkä hälyttävin on kuitenkin se kun lihava nainen mainostaa olevansa "muodokas" tai "kurvikas".Mahdollisesti profiilissa ei vielä yhtään kroppakuvaa jos kuvaa itsestä ollenkaan.
Live ei koskaan vastaa ilmoitusta. Muodokas tarkoittaa reippaasti ylilihavaa. Monesti jonkun lihavan naisen kanssa ei edes tiedä paneeko johonkin läskipoimun väliin vai pimpsaan.
Kerran menin deiteille jonkun kivan mimmin kanssa. Ja olikin musta. Ihan hyvin meni. Puhuin jopa puhelimessa ja puhui täydellistä suomea. Ikinä ei tiedä mitä sieltä tulee.