Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
372
Jotenkin sitä vain ihmettelee, että vielä 2020-luvullakin suhtautuminen on näinkin ahdasmielistä niinkin pieneen asiaan, kuin tatuointi. Varsinkin tänä "suvaitsevuuden" aikakautena.
Mä ainakin näen ihmisen ulkokuoren sisällä ja se on se mistä mä kiinnostun sitten loppupeleissä.
Tää on varmasti myös yksi asia millä sulkee monia mielenkiintoisia ja potentiaalisia kumppaniehdokkaita pois laskuista. Mutta sitten voi toisaalta taas voivotella sitä, kun ei löydy ketään ja kaikki on paskaa.

Avarakatseisuudella ja ennakkoluulottomalla asenteella pääsee pidemmälle... myös tässä pelissä.
Jaa-a, onko se ahdasmielistä jos ihon tuhertelu saa yksinkertaisesti naisen näyttämään vähemmän viehättävältä? Lähes poikkeuksetta ne tatuoinnit on munkin mielestä rumia. Mitä isompia, mitä enemmän, mitä näkyvämpiä, sen rumempia.

Ja tulee niistä kyllä mielikuviakin naisen pään sisällöstä ja elämänkäänteistä. Ehkä tämä sitten onkin sitä ahdasmielisyyttä. Mutta jos katsoo vahvasti tatuoituja naisia niin kyllä sieltä aika usein tuntuu huokuvan sellaisia elämäntapoja ja ajatuksia mitkä eivät ole keskimäärin miesten mieleen. Tai jos valtamediassa taas hehkutetaan jotain onlyfans-tähteä tai omalla pärställään esiintyvää seksityöläistä tai vastaavaa niin melkeinpä poikkeuksetta aika paljon töhryä löytyy.

En tiedä mitä muut miehet ajattelevat mutta kyllä se siltä vaikuttaa että suurin osa pitää tatuointeja negatiivisena asiana naisella. Vaikka netissä aina joku ilmestyykin puolustamaan tatuointeja. Ja saahan sitä eriäviä mielipiteitä olla, mutta mitä enemmistö on mieltä.

Mitähän naiset ajattelevat miesten tatuoinneista? Jossain incel/looxmax foorumilla kehotettiin ottamaan "full sleeve" ja vastaavia isoja tatuointeja (ei kaula/naamatatuointeja), kun ovat kuulemma naisten mieleen. :smoke: Emmä tiijä, tätä pitäisi kysyä kyllä naisilta.
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
372
Mikäs luuseri se sellainen on, joka ei tee asioita itsensä vuoksi, ja heittäytyy elätiksi.
Juuh, toisaalta ymmärrän tämän, mutta jos ajatellaan vähän laajemmin, niin kai länsimaissa ja muualla on yleensä suunnilleen pätenyt, että kun hoitaa hommansa suunnilleen oikein, niin on jotain toivoa parisuhteesta, perheestä, jne. Tällä hetkellä näyttää siltä, että tämä toivo on yhä useamman kohdalla turhaa. Erityisesti miesten. Tosin luotettavien lähteiden löytäminen aiheesta on hieman haastavaa, mutta voi sitä miettiä niinkin, että eivät incelfoorumit tai nää io-Techin tinder ja pariutumiskeskustelutkaan ole tyhjästä syntyneet.

Valtamedia ei uskalla kovin suoraan asiasta puhua. Vähintäänkin sinne otetaan aina kiintiönainen ja/tai homo, transseksuaali, aseksuaali tai joku muu vähemmistön tapaus mukaan. Ja voihan se olla että tietotekniikka on paskonut naistenkin pariutumismahdollisuuksia, vaikka suuruusluokka lienee eri. Vähemmistöillä on omat hankaluutensa toki. Se onkin se tietty enemmistö jonka asioista pyritään olemaan hiljempaa.

Odotan seuraavaa Finsex-kyselyä. Sen tuloksia ja sitä miten siitä uutisoidaan. Sopivan valikoivaa journalismia lienee näköpiirissä. Sekä valtavasti selittelyä siitä, miten yhdyntämäärät ja heteroseksi on huonoja mittareita kun seksiä ja suuntautumisia on niin moninaisesti nykyään.
Jossain vähän vanhempia neitsyitä käsittelevässä uutisartikkelissa ruvettiin selittelemään miten neitsyydelläkin voi olla eri määritelmiä jne. :rofl2: Kyllä sen ihan tasan kaikki tietää mitä se käytännössä tarkoittaa. :facepalm:


On tämä kanssa yksi mielenkiintoinen juttu. Leskimiehenä kun hakee seuraa, niin seksiseuraa tuntuu löytyvän 25-45 haarukkalla (itse siis 40) aika laajasti ja juurikaan ei tarvitse nähdä vaivaa. Mutta pysyvämpää parisuhdetta ei tunnu kyllä tuolla löytyvän mitenkään. Jos jotain hyvää sanoo, niin ainakin nämä about 30ish naiset ovat ihan fiksuja kokonaisuuksia, kun jättää elämäm yli opistom ja tatuoinnit laskuista pois tai lähinnä ei sotkeennu selkeästi Whisky Tango tapauksiin. Sen tosin on huomannut, että kyllä se koulutustaso korreloi vahvasti sen kanssa, että pyöriikö päässä muutakin kuin viini tai matkustus vai ei. Jotenkin myös hassua kun jotkut 35+ vasta haaveilee lapsista, vaikka aika loppupuolta jo biologiassa tikitetellään.
No tuliko se nyt yllätyksenä että tinderistä saa enemmän seksiseuraa kuin mitään pysyvämpää. :zoom:

Nelikymppisen yh miehen asemasta en tiedä mitään, kuvittelis että joku nainen saattaisi nähdä jotain positiivista jossain. Mutta oikeesti, emmä tiijä, en todellakaan. :confused:

Nelikymppisen yksinhuoltajaäidin markkina-arvosta kaikki markkina-arvoteoreetikot huutelee mutta kuten nähtiin tuossa edellisillä sivuilla olleesta uutisesta niin kyllä sellaiselle seuraa löytyy, ainakin seksiseuraa ja eiköhän yksi jos toinenkin kelpuuta ihan parisuhteeseenkin. Paljon nuoremmistakin näytti sitä seuraa löytyvän. :kahvi:

Ja noita 30+ - 35+ naisia haaveilemassa lapsista on pilvin pimein suomessa, kyllä sen näkee jopa valtamedian uutisista. Onko se hassua, en tiedä. "Kumppanin puute" aika usein mainittu syynä, mitähän siihenkin pitäisi sanoa. Juuh okei? :smoke:
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
372
Ja juuh, ei ole nyt tinderkokemuksia kun poistuin sieltä taas kuukausia sitten. Mutta näin tuossa paikassa X yhden naisen jonka olen aiemmin tavannut. Taisi tunnistaa meikäläisen kun katsoi mun suuntaan siihen tyyliin. En varmaan tunnistanut itse heti tai sitten olin (totuus :dead:) vain kehtaamisongelmasta jäässä niin en mennyt juttelemaan.

En tiedä olenko ihastunut ehkä en, mutta tuo on kyllä söpö nainen ja sellainen jonka kanssa voisin jopa olla suhteessa. Ihan kenen tahansa kanssa en voisi. Mulla saattaa olla sen numerokin mutta ihan tyhjästä viestin laittaminen tuntuu taas siltä että leimaan itseni joksikin. Stalkkeriksi tai jotain. :lonely:

Ehkä pitää koittaa tavata tuo nainen ihan livenä jos vaikka saisi jotain juttua aikaiseksi. Ja sitten todeta että onkin varattu tai ei kinonsta. Tai ei kiinnosta enää kun jo kerran outoilin ja olin niin jäässä. :dead: :dead:


Ristiriita tai miksi sitä kutsuisi on valtava kun tavallaan kaipaisi kavereita, ystäviä, parisuhdetta mutta tavallaan tuntuu siltä että en kuulu toisten ihmisten seuraan ollenkaan.



Olen testannut tässä, jos profiilissa ei lue mitään niin voi mennä viikko/pari ei yhtään matchiä.
Kolmen rivin positiivinen teksti, niin tulee sellanen 2-3 matchii viikkoon.
Välillä laittelen kerralla useammalle viestin. niin pari ehkä sanoo moi ja vastaa vastaukseen osaten kysyä mitään. Nämä Suomessa.

Oma Tinder käyttäytyminen Suomessa on että vedän kaikki goldilla oikealle naamataulun mukaan jota voisin panna. Mätsi jos tulee, niin luen tekstin ja poistan lihavat suoraan listoilta.

Globaalia meininkiä.
Jonkin verran aikaa vietän myös Saksa/Itävalta/Italia akselilla ja annan Tinderin olla sijainnin mukaan. Lyhyt esittely teksti englanniksi. Paikallisilta ei periaatteessa ainuttakaan tykkäystä/matchia. Ainoat tykkäykset mitä tulee, niin köyhien naapurimaiden naisilta tsekki, unkari, romania ja ukraina. Ongelmahan tässä onkin sitten, että välimatka onkin yleensä 700-1400km, eli Goldilla vaihtavat sijainnin tänne ja odottavat Budapestin ghetossa länsilompakkoa.

Toimivaksi havaittu Thaimaa, jossa ehdottomasti Gold.
Niin ei tarvitse räpeltää usean kanssa ja hukkua viesteihin, valitset vaan tykkäyksistä kiinnostavan tai pari mätsiksi.
Ovat aktiivisia kirjoittaa, siis 8/10 varmaan heittää jo alkuviestii ja helppo sopia treffit. Yleensä pimpparautakin on höyryävan kuuma.

Muutaman kerran vaihtanut sijainnin Etelä-afrikkaan ja hauska teksti englanniksi. Tykkäyksiä tulee yllättävän paljon ihan molemman värisiltä, sinnehän voisi joskus lentää tinder matkailee.

Toimivista maista vinkkejä?
Esimerkillistä dataa. Profiilin tekstillä on selvästi vaikutusta, ainakin jotain. Onhan siitä puhuttu täällä ennenkin. Mulla oli siinä joku hassu onelineri ja sillä ei ihan hirveästi mätsejä tullut. Ne joita tuli ei edenneet mihinkään.

Thaimaa on klassikko, ja Filippiinit, mutta jotenkin raskasta mulle olisi deittailla ulkomaalaisia. Vaikka jätetään Pattayan kävelykadut ja muut setit pois, keskitytään vain vakavaan ja aidompaan seurusteluun, niin aidosti yhteisen kielen puute on iso ongelma, kulttuurierot toinen.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 754
Ja noita 30+ - 35+ naisia haaveilemassa lapsista on pilvin pimein suomessa, kyllä sen näkee jopa valtamedian uutisista. Onko se hassua, en tiedä. "Kumppanin puute" aika usein mainittu syynä, mitähän siihenkin pitäisi sanoa. Juuh okei? :smoke:
Voisi vaikka sanoa, että ota sitten se kumppani niin ei ole puutetta kumppanista!?

Halukkaita miehiä vaikuttaisi olevan joka tapauksessa riittävästi tarjolla ja siis enemmän kuin naisia.

Mutta kyllähän me kaikki tiedetään mistä tuulee. No sieltä tuulee kun se perusmies ei oikein kelpaa. Vaatimustaso on noussut pilviin, vaikka itse olisi vain ikääntyvä, pöhöttyvä nainen.
 
Liittynyt
25.11.2018
Viestejä
319
Niin kauan, kun valtaosa ihmisistä on tyytyväisiä parisuhdemarkkinoihin, niin ei mitään muutosta tule tapahtumaan. Voidaan siis päätellä, että suurin osa ihmisistä on tyytyväisiä nykytilanteeseen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 075
kun hoitaa hommansa suunnilleen oikein, niin on jotain toivoa parisuhteesta, perheestä, jne. Tällä hetkellä näyttää siltä, että tämä toivo on yhä useamman kohdalla turhaa. Erityisesti miesten. Tosin luotettavien lähteiden löytäminen aiheesta on hieman haastavaa, mutta voi sitä miettiä niinkin, että eivät incelfoorumit tai nää io-Techin tinder ja pariutumiskeskustelutkaan ole tyhjästä syntyneet.
Mutta kyllähän me kaikki tiedetään mistä tuulee. No sieltä tuulee kun se perusmies ei oikein kelpaa. Vaatimustaso on noussut pilviin, vaikka itse olisi vain ikääntyvä, pöhöttyvä nainen.
Kyllähän se näin on, vaikka hoitaa työn ja muun, niin ei sillä mitään merkitystä ole. Ja jos sattuu niin, että jonkun löytää elämän aikana, niin ensimmäinen kysymys voi olla, että mitä tuot pöytään.
Eli pitäisi olla jotain hyötyä toiselle.

Se vain, ettei sitä hyötyä ole, koska pitäisi olla periaatteessa työtön, jotta olisi niin paljon aikaa tehdä jatkuvasti kotitöitä ja valmistaa ruokaa yms. Mikään rakkaus tai muu ei riitä alkuunkaan.
Eli äärimmäiset vaatimukset naisilla, itsellähän ei ole koskaan ollut mitään vaatimuksia.
 
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 650
Niin kauan, kun valtaosa ihmisistä on tyytyväisiä parisuhdemarkkinoihin, niin ei mitään muutosta tule tapahtumaan. Voidaan siis päätellä, että suurin osa ihmisistä on tyytyväisiä nykytilanteeseen.
No sittenhän mitään ongelmaa ei ole, eiku.. Näkisin asian ennemminkin niin että vaikka ei olisikaan tyytyväinen on vaan pakko pelata mukana jos parisuhdetta tavoittelee..

e. tai nyt kun tarkemmin mietin niin tarkoitit kai että enemmistön pitäisi olla riittävän tyytymättömiä jotta alkaisivat muuttaa asioita tjsp
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 754
Niin kauan, kun valtaosa ihmisistä on tyytyväisiä parisuhdemarkkinoihin, niin ei mitään muutosta tule tapahtumaan. Voidaan siis päätellä, että suurin osa ihmisistä on tyytyväisiä nykytilanteeseen.
No on sulla logiikat.

Jos oletetaan, että suurin osa ihmisistä ei nyt tai myöhemmin ole tyytyväisiä markkinoihin, niin mistä se muutos sitten yht' äkkiä oikein tulee ja millainen muutos?

Toisekseen suurin osa ihmisistähän ei edes ole markkinoilla as such. Vain sinkut on markkinoilla. Ja pettäjät. Sun muut moniavioiset. Anyway. Suurin osa ei ole markkinoilla. Heillä saattaa toki olla mielipide markkinoihin, mutta sehän ei sitten perustu omiin tuoreisiin kokemuksiin. Järkytys tulee vasta sitten kun joutuvat taas markkinoille.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 075
Jos oletetaan, että suurin osa ihmisistä ei nyt tai myöhemmin ole tyytyväisiä markkinoihin, niin mistä se muutos sitten yht' äkkiä oikein tulee ja millainen muutos?
Tuon minäkin haluaisin tietää.

Toisekseen suurin osa ihmisistähän ei edes ole markkinoilla as such. Vain sinkut on markkinoilla. Ja pettäjät. Sun muut moniavioiset. Anyway. Suurin osa ei ole markkinoilla. Heillä saattaa toki olla mielipide markkinoihin, mutta sehän ei sitten perustu omiin tuoreisiin kokemuksiin. Järkytys tulee vasta sitten kun joutuvat taas markkinoille.
Tuo on kyllä totta, vaikka tällä hetkellä tuo ei itseä silti koske, koska olin ennemmin markkinoilla niin tiedän kyllä mitä se on jos taas joskus joudun sinne :D Mutta niille, jotka eivät ole olleet markkinoilla ja yhtäkkiä sinne joutuvat, on varmasti kova järkytys kun sieltä ei ketään löydäkään.
Täytyy vain toivoa, ettei markkinoille ikinä enää tarvitsisi ajautua.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 754
Tuo on kyllä totta, vaikka tällä hetkellä tuo ei itseä silti koske, koska olin ennemmin markkinoilla niin tiedän kyllä mitä se on jos taas joskus joudun sinne :D Mutta niille, jotka eivät ole olleet markkinoilla ja yhtäkkiä sinne joutuvat, on varmasti kova järkytys kun sieltä ei ketään löydäkään.
Täytyy vain toivoa, ettei markkinoille ikinä enää tarvitsisi ajautua.
(Varatut) miehet kyllä jollain tasolla ainakin alitajuisesti varmaan tietävät mitä ne markkinat on, koska yleensä eron ottaa nainen eikä mies. Miehellä on siis "enemmän menetettävää". Mikä on tosi kuin vesi nyt enemmän kuin koskaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 075
(Varatut) miehet kyllä jollain tasolla ainakin alitajuisesti varmaan tietävät mitä ne markkinat on, koska yleensä eron ottaa nainen eikä mies. Miehellä on siis "enemmän menetettävää". Mikä on tosi kuin vesi nyt enemmän kuin koskaan.
Tuokin on totta, suhteessakin joutuu tekemään aivan kaikkensa eikä sekään riitä mihinkään, mutta naisen ei tarvitse tehdä yhtään mitään. Jos asiasta mainitsee :D niin toisinpäin se tietysti on. Nainen tekee kotityöt, hoitaa lapset ja eläimet ja tekee kaiken ja mies ei tee mitään :D vaikka mies ostaisi kukkia, lahjoja, herkkuja, ajaa pitkiä matkoja suhteen vuoksi jatkuvasti, menettää yöunet loppuiäksi, kirjoittelee ja juttelee ja tekee kaikkensa suhteen eteen.

Eli nainen tarkoittaa eri asioita suhteen vuoksi mitä mies.
Miehellä on enemmän menetettävää, koska markkinoilla naiset eivät vain jaksa alkaa millekään vaikka muka ovat etsineet kumppania esimerkiksi 10 vuotta eikä vaatimuksiakaan olisi. Joka tuntuu kummalliselta, koska miksi eivät sitten voi alkaa suhteeseen kenenkään kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.11.2018
Viestejä
319
Eihän mikään muutos yht'äkkiä tule, mutta jos ihmiset ovat tyytymättömiä nykyiseen ja eikä siitäkään huolimatta tapahdu muutosta, niin sittenhän ihmiset ovat sinkkuina ja/tai eivät paneskele keskenään. Ihmisten käytöshän tuota markkinaa ohjaa, ei mikään muu. Se, että tilanne on naisille suotuisa, niin on ihan miesten käytöksestä johtuvaa.
 
Liittynyt
29.09.2023
Viestejä
28
Ja juuh, ei ole nyt tinderkokemuksia kun poistuin sieltä taas kuukausia sitten. Mutta näin tuossa paikassa X yhden naisen jonka olen aiemmin tavannut. Taisi tunnistaa meikäläisen kun katsoi mun suuntaan siihen tyyliin. En varmaan tunnistanut itse heti tai sitten olin (totuus :dead:) vain kehtaamisongelmasta jäässä niin en mennyt juttelemaan.

En tiedä olenko ihastunut ehkä en, mutta tuo on kyllä söpö nainen ja sellainen jonka kanssa voisin jopa olla suhteessa. Ihan kenen tahansa kanssa en voisi. Mulla saattaa olla sen numerokin mutta ihan tyhjästä viestin laittaminen tuntuu taas siltä että leimaan itseni joksikin. Stalkkeriksi tai jotain. :lonely:

Ehkä pitää koittaa tavata tuo nainen ihan livenä jos vaikka saisi jotain juttua aikaiseksi. Ja sitten todeta että onkin varattu tai ei kinonsta. Tai ei kiinnosta enää kun jo kerran outoilin ja olin niin jäässä. :dead: :dead:


Ristiriita tai miksi sitä kutsuisi on valtava kun tavallaan kaipaisi kavereita, ystäviä, parisuhdetta mutta tavallaan tuntuu siltä että en kuulu toisten ihmisten seuraan ollenkaan.
Hienoa, että olet tavannut jonkun kiinnostavan netin ulkopuolella. Ei ole mitään menetettävää jos laittaa viestiä, että tavattiin siellä (missä sitten tapasittekaan), ja sain sun numeron (mistä sitten saitkaan), vaikutit kivalta, haluaisiko lähteä kahville tms.
Toivottavasti uskallat!
Stalkkauksen puolelle menee vasta jos et jätä tuohon, taikka olet yhteystiedot hankkinut jollain epämääräisellä tavalla...

Noi epävarmuudet ja tunne, että on outo tai ei kuulu muiden seuraan, ne ovat aivan yleisiä ja niitä tuntee aivan jokainen.
Ne vaan korostuu silloin kun on tekemisissä uusien ihmisten kanssa. Ihmiset tekee asioita eri tavalla ja reagoi asioihin eri tavalla kuin miten itse. Vaikka kumpikaan ei ole oikein tai väärin, niin tulee olo, että on ihan outo, ja se sama tunne on varmasti sillä toisellakin.

Jos ei natsannut, niin seuraava on taas ihan eri ihminen ja kiinnostunut eri asioista...

[OffTopic]
Tää ei varsinaisesti kuulu tänne, vaan sinne politiikka-alueen (jota en seuraa) pariutumisketjuun, mutta kun oli tuossa ylempänä ihan tännekin kuuluvaa asiaa, niin menköön...
Unohda ne incel-foorumit. Niitä ei kiinnosta oikeati sun pariutuminen, eikä heidän tarjoamat "ratkaisut" asiaan ole oikeasti toimivia - tarkoituksellisesti - vaikka retoriikka äkkiseltään kuulostaisikin loogiselta.
Samanlainen populistine / tunteisiin vetoava rahankeruuliike kuin muutkin pienet mm. hihhuliyhteisöt. Eli syynsä sille miksi valtamedia ei näille anna näille kovasti palstamillimetrejä.
Ja on huonoa medialukutaitoa on jos kuvittelee, että valtamedia hehkuttaa jotain seksinmyyjiä omilla kasvoillaan. Ne on marginaalisia ilmiöitä ja siksi kiinnostavat lukijoita ja tuovat lukijoita - samalla lailla kuin muutama juttu vuodessa incelistäkin.
 
Liittynyt
29.09.2023
Viestejä
28
No on sulla logiikat.

Jos oletetaan, että suurin osa ihmisistä ei nyt tai myöhemmin ole tyytyväisiä markkinoihin, niin mistä se muutos sitten yht' äkkiä oikein tulee ja millainen muutos?

Toisekseen suurin osa ihmisistähän ei edes ole markkinoilla as such. Vain sinkut on markkinoilla. Ja pettäjät. Sun muut moniavioiset. Anyway. Suurin osa ei ole markkinoilla. Heillä saattaa toki olla mielipide markkinoihin, mutta sehän ei sitten perustu omiin tuoreisiin kokemuksiin. Järkytys tulee vasta sitten kun joutuvat taas markkinoille.
Ei se välttämättä ole järkytys.
Samat ihmiset swaippailleet toisiaan kuukausikaupalla vasempaan, niin tuoreella on tietenkin heti vientiä :)
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
250 738
Viestejä
4 367 949
Jäsenet
72 673
Uusin jäsen
Koostumus

Hinta.fi

Ylös Bottom