Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
5 127
Ja toisaalta jossei löydy, niin mikä on intressi sitten mennä töihinkään tai tehdä yhtään mitään, jossei näytä että pesää on kuitenkaan saamassa.
Hyvä rölläys... :D

Toki riippuuhan tuokin vaihtoehdoista, jos esim. on vaihtoehtona sykkiä ns. paskaduunissa ja saada pari satkua enemmän kuussa kuin tuilla elellessä, niin ei ihme ettei houkuta... :think:
 
Liittynyt
29.09.2023
Viestejä
25
On tämä kanssa yksi mielenkiintoinen juttu. Leskimiehenä kun hakee seuraa, niin seksiseuraa tuntuu löytyvän 25-45 haarukkalla (itse siis 40) aika laajasti ja juurikaan ei tarvitse nähdä vaivaa. Mutta pysyvämpää parisuhdetta ei tunnu kyllä tuolla löytyvän mitenkään. ...
Jotkut on vaan sellaisia pantavan näköisiä, että tykkäyksiä tulee niiltä jotka hakee seksiä, vaikka mitä laittaisi profiilitekstiin. Ja ne jotka sisivat painaa tykkäystä, ehkä ajattelevat, ettei tolla ulkonäöllä varmaan edes haluta oikeasti sitoutua.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
549
Tinder ei ainakaan toimi kovin kummoisesti. Ei suomessa eikä ulkoimailla. Juuri Kiinan reissun tehneenä, 2 vkoa, Tinderissä tuli 5 tykkäystä, Bumblessa ja Badossa molemmissa yli 100 pääosin varsin viehättäviltä naisilta parin viikon aikana. Alueilla missä kiersin, oli asetetuilla säteillä ehkä 50 miljoonaa asukasta. Ei tule kuuloonkaan että Suomessa saisi Tinderistä edes 10 tykkäystä 2 viikossa naisten osalta. Ehkä yksi voisi tulla. Vuodessa suomessa saa ehkä 20 tykkäystä jos sitäkään. Tietysti kyyniset voivat ajatella, että pelkkiä gold diggereitä. Enpä usko, kun isoissa kiinalaisissa kaupungeissa elintaso helposti parempi mitä Suomessa. Suomi alkaa olemaan varsin köyhä maa elintasoltaan suhteessa Kiinaan (kuten moni muukin valtio).
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
5 127
Kun täällä vertailtiin pariutumista työmarkkinoihin, niin jälkimmäisillä ei ainakaan Suomessa olla oman onnensa seppiä. :rolleyes: Jos sellaista kaipaa, tarvii mennä jenkkilään jossa työntekijöillä ei kummemmin ole oikeuksia. Suomessa ja muissa Euroopan maissa valtio kun säätelee voimakkaasti työmarkkinoita, minkä lisäksi AY-liike omalta osaltaan pyrkii rajoittamaan työnantajapuolen neuvotteluasemaa. Toki työntekijäkin joutuu tekemään oman osansa, muttei enää voi sanoa että "jokainen on vastuussa omasta työllistymisestään" vaan sitä vastuuta on jaettu myös yhteiskunnan puolelle.
 
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
1 678
Toisaalta harmittaa jos ei skoraa, mutta toisaalta jos flaksin myötä muuttuu Trullikseksi jonka mielestä kaikki on vain itsestä kiinni ja ymmärrys muusta katoaa, on tässä jonkinlainen hopeareunus kai sitten. :think:
Enemmän se on minusta suRullista, jos täällä on väkeä, ketkä kokevat etteivät voi edes vaikuttaa omaan työllistymiseen tai pariutumiseen.

Kaikkeen ei itse tietenkään pysty vaikuttamaan, mutta sen verran kun pystyy asioita muuttamaan niin se kaikki lähtee kyllä itsestä.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 596
Paradoksihan on siinä, että työttömällä on teoriassa enemmän aikaa panostaa naisseuran etsimiseen.

Ja toisaalta jossei löydy, niin mikä on intressi sitten mennä töihinkään tai tehdä yhtään mitään, jossei näytä että pesää on kuitenkaan saamassa.

Mikäs luuseri se sellainen on, joka ei tee asioita itsensä vuoksi, ja heittäytyy elätiksi.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 743
Mikäs luuseri se sellainen on, joka ei tee asioita itsensä vuoksi, ja heittäytyy elätiksi.
Miksi tehdä mitään, jos ei ole toivoa päästä pesälle?

Joku voi vaikka näinkin ajatella, ja kyllä mä ymmärrän sitäkin näkökantaa.

Varmasti on itsemurhiakin tehty näiden asioiden seurauksena. Myös laajennettuja itsemurhia ilmeisesti.
 
Liittynyt
27.12.2017
Viestejä
95
Jos pienemmällä paikkakunnalla asustelee ja saa miehenä maineen "kyläpyöräilijänä", niin onko ainoa mahdollisuus hakeutua "kyläpyörien" seuraan jos jonkinlaista parisuhdetta haluaa?
 
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 647
Enemmän se on minusta suRullista, jos täällä on väkeä, ketkä kokevat etteivät voi edes vaikuttaa omaan työllistymiseen tai pariutumiseen.
Voihan tällaisiakin henkilöitä olla tai olisiko kyse enemmän siitä, että se oman toiminnan vaikuttavuus nähdään pienenä/pienenevänä verrattuna muihin tekijöihin (parinvalinta enemmissä määrin Tinderissä/naisten karkkikaupassa=aina parempi ehdokas nurkan takana jne). Voi ajatetella että henkilöllä on tietyt "speksit"/kortit/lähtökohdat mistä ei pääse mihinkään ja niillä on pelattava. Ne sitten riittää mihin riittää.
Kaikkeen ei itse tietenkään pysty vaikuttamaan, mutta sen verran kun pystyy asioita muuttamaan niin se kaikki lähtee kyllä itsestä.

Samaa mieltä mutta näin et sanonut mielestäni aluksi vaan jotain tyyliin kaikki on vain itsestä kiinni jos ei onnistu..
 
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
1 678
Samaa mieltä mutta näin et sanonut mielestäni aluksi vaan jotain tyyliin kaikki on vain itsestä kiinni jos ei onnistu
No kaikki mihinkä voit vaikuttaa on vain itsestä kiinni. Joten kyllä tuon minusta voi tiivistää juurikin niin, että kaikki on itsestä kiinni.

Muutenki ihmeellisiä asenneongelmia täällä osalla, tietty jatkuvat pettymykset katkeroittaa, mutta tuohon tulee helposti kehä mikä ruokkii itsensä. Pettymykset syövät itsevarmuutta ja alhainen itseluottamus tuottaa lisää pettymyksiä.

Se vasta munaa vaatiikin, että kävelee sen kuuluisan peilin eteen ja toteaa, pysyvänsä parempaan ja tekee säännöllisesti duunia sen eteen. Tuohon tarjotaan täällä ratkaisuksi ulinaa markkinataloudesta ja toteamista, että peli on rigged ja oikea vastaus on pudottaa hanskat ja luovuttaa. Tämä on minusta täyttä paskaa jolla lähinnä kampittaa vain itsensä.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
5 127
No kaikki mihinkä voit vaikuttaa on vain itsestä kiinni. Joten kyllä tuon minusta voi tiivistää juurikin niin, että kaikki on itsestä kiinni.
No eikä ole, tämä on just sitä tekopositiivisuuspaskaa kun kerran väitetään että koska kaikkeen ei voi vaikuttaa, kaikki on itsestä kiinni. Kunhan riittävästi vaan kiskoo itseään kengännauhoista. :facepalm:

Muutenki ihmeellisiä asenneongelmia täällä osalla, tietty jatkuvat pettymykset katkeroittaa, mutta tuohon tulee helposti kehä mikä ruokkii itsensä. Pettymykset syövät itsevarmuutta ja alhainen itseluottamus tuottaa lisää pettymyksiä.

Se vasta munaa vaatiikin, että kävelee sen kuuluisan peilin eteen ja toteaa, pysyvänsä parempaan ja tekee säännöllisesti duunia sen eteen. Tuohon tarjotaan täällä ratkaisuksi ulinaa markkinataloudesta ja toteamista, että peli on rigged ja oikea vastaus on pudottaa hanskat ja luovuttaa. Tämä on minusta täyttä paskaa jolla lähinnä kampittaa vain itsensä.
Esim. Markku on tehnyt ihan jäätävän määrän tuota grindausta. Tulosta on tullut panojen muodossa, mutta ymmärtääkseni on enemmän ollut suhde hakusessa, ja joka tapauksessa homma kuulostaa todella vaikealta... eikä mikään ihme, jos Tinderissä nelikymppiset YH-mammatkin saa kasoittain treffipyyntöjä nuorilta miehiltä.

Ehkä parempi neuvo olisi poistua Tinderistä joka tosiaankin on rigged ja hankkia jotain harrastuksia joissa tutustuu ihmisiin, mikä sitten johtaa johonkin tai ei, mutta ainakin on hauskempaa kuin tuo grindauspaska.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
929
Toimivat usein indikaattoreina pahasta olosta itsensä kanssa, sitten kanssa se jatkuva kierre hankkia uusia sekä parannella pieleenmenneitä suhruja on pieni rasite itsessään.
Ei ahdista, mutta ovat aina rumia ja tekevät ihmisestä rumemman. En ole kertaakaan nähnyt tatuoinnin tai kasvolävistyksen tekevän naisesta paremman näköisen. Yleensä näillä on myös oman kokemuksen kautta aika maltillinen koulutustaso, yleissivistys matala ja elämän suhtautuminen melko valkoroskaista.
Jotenkin sitä vain ihmettelee, että vielä 2020-luvullakin suhtautuminen on näinkin ahdasmielistä niinkin pieneen asiaan, kuin tatuointi. Varsinkin tänä "suvaitsevuuden" aikakautena.
Mä ainakin näen ihmisen ulkokuoren sisällä ja se on se mistä mä kiinnostun sitten loppupeleissä.
Tää on varmasti myös yksi asia millä sulkee monia mielenkiintoisia ja potentiaalisia kumppaniehdokkaita pois laskuista. Mutta sitten voi toisaalta taas voivotella sitä, kun ei löydy ketään ja kaikki on paskaa.

Avarakatseisuudella ja ennakkoluulottomalla asenteella pääsee pidemmälle... myös tässä pelissä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 379
Ootko nyt ihan varma että sulla hakusessa on keskiverto nainen? Itse näen keskiverto naisen sellaisena perustallaajana, jolla ei ole välttämättä ole intohimoa oikein mihinkään ja päivät ikäänkuin "suoritetaan lävitse" keskiluokkaista unelmaa tavoitellessa. Sut tavanneena voisin ajatella ettet välttämättä ihan tälläisen kanssa pitkään viihtyisi, vaan kaipaat jotain sellaista mikä saa sut inspiroitumaan lisää omista projekteistasi. Tällöin on vaikea nähdä että muu kuin vastaavalla intohimolla itsensä kehittämiseen suhtautuva riittäisi sulle pitkässä juoksussa.

Se hyvä puoli näissä itsensä kehittämiseen posiitivisesti suhtautuvissa yksilöissä on se, että keskinäinen suhde pystyy kehittymään ihan eri sfääreihin kuin ns. fixed mindset -ajattelun omaavilla ihmisillä. Sinuna vaihtaisinkin taktiikkaa kokonaan, kun nyt on selkeästi nähty että nykyinen toimintamalli ei toimi tavoitteidesi mukaisesti. Varmasti jopa muutaman kuukauden tauko treffailusta tekisi hyvää, jolloin saat nollattua huonojen kokemusten tuoman painolastin, samalla oma näkemys kumppanista tarkentuu kun syventyessäsi omiin kiinnostusten pariin lisää. Tämän jälkeen on varmasti paljon helpompaa tehdä itselleen selväksi, mitkä asiat ovat must have -juttuja kumppanilta ja mitkä ovat toissijaisia. Jotenkin musta vaan vaikuttaa että nykyisellään sulla on rima liian korkealla, jolloin ajaudut tavoittelemaan ihmisiä joilla on jo liikaa vaihtoehtoja.

Tässä omat kaksi centtiäni tilanteestasi, en tiedä oliko tästä sitten mitään iloa, mutta toivottavasti herättää jonkunlaista ajatusta tilanteestasi.
Hyviä ajatuksia ja näitä olen juuri itsekin pohtinut vielä yhden miespuolisen ystävän kanssa. Hänellä on ongelma missä naisen kanssa tulee tosi hyvin toimeen (ja heillä on semmonen on/off suhde tai situationship), mutta häntä häiritsee naisessa se, että hän on tyytyväinen just siihen mitä tekee, eli käy kaupassa töissä ja tekee värityskirjaa loppuillan, eikä ole ns. kiinnostusta kehittää itseään. Heitinkin hänelle sitten ajatuksen, että tarviiko naisen olla ns. mukana kehityksessä vai voiko se olla enemmän tukena siihen just sun tekemiseen ja rakentamiseen? Se, että se nainen on muuten avoin esim. seksille ja muille asioille ja toki bonuksena pitää huolta itsestään. Saatiin hyviä keskusteluja tästä.

Mutta siis @Maniac tuota omaa rimaa olisikin hyvä tähdätä siihen, että löytyy kumppani "growth" mindsetilla joka sitten tukee mua omissa tekemisissä ja vice versa ilman että toki grindaa elämäänsä läpi. Tuon kesäisen leikkauksen jälkeen mulla tuli joku pieni muutos henkiseen olemukseen ja näen taas asioita vähä eri valossa. Tää "korkea rima" on ollut enemmän ulkonäkökeskeistä, mut oon huomannut, että painoarvo on aivan muualla kun tutustutaan kumppaniehdokkaaseen.

Btw, alkukesästä asti rupatellut mimmin kanssa Hingestä. Ollaan nyt kerran treffattu ja sovitellaan tässä just seuraavaa tapaamista. Mimmi vaikuttaa aidolta, keskustelut tämän kanssa tuntuu hyvältä ja vastavuoroiselta. Mikä tässä on myös hyvää, että vibat tuntuu olevan tän mimmin kohdalla sellaiset, että ei ole mikään "multideittaaja" vaan keskittyy yhteen. Kuten varmaan tuhannesti aikasemmin täällä, ei mulla ole suuria odotuksia, mut näin on hyvä edetä.

Voin toki olla väärässä, mutta Tinderistä ei yksinkertaisesti löydä mitään salamarakkautta. Tutustumiseen vaaditaan aikaa ja vaivaa. Kun kaksi tällästä sopivaa ihmistä löytää toisensa ja tajuaa, että se on näin, niin homma pelittää. Muutenhan tuo touhu Tinderissä on vaan kertakäyttökamaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
183
Jotenkin sitä vain ihmettelee, että vielä 2020-luvullakin suhtautuminen on näinkin ahdasmielistä niinkin pieneen asiaan, kuin tatuointi. Varsinkin tänä "suvaitsevuuden" aikakautena.
Mä ainakin näen ihmisen ulkokuoren sisällä ja se on se mistä mä kiinnostun sitten loppupeleissä.
Tää on varmasti myös yksi asia millä sulkee monia mielenkiintoisia ja potentiaalisia kumppaniehdokkaita pois laskuista. Mutta sitten voi toisaalta taas voivotella sitä, kun ei löydy ketään ja kaikki on paskaa.

Avarakatseisuudella ja ennakkoluulottomalla asenteella pääsee pidemmälle... myös tässä pelissä.
Jotenkin sitä vain ihmettelee, että vielä 2020-luvullakin suhtautuminen on näinkin ahdasmielistä niinkin pieneen asiaan, kuin ulkonäöllinen preferenssi. Varsinkin tänä "suvaitsevuuden" aikakautena.

Tykkään katsella kauniita jugend taloja ilman että niiden seinissä on rumia musteella töhrittyjä kuvia, sama pätee kumppanini ihoon.

Se että suurin osa maailman miehistä ei pidä musteella tuhrituista naisista pitäisi olla sulle vain hyvä asia. Enemmän valikoimaa sulle joka ei välitä naisen tahallaan rumentamasta ulkonäöstä.
 
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
1 678
No eikä ole, tämä on just sitä tekopositiivisuuspaskaa kun kerran väitetään että koska kaikkeen ei voi vaikuttaa, kaikki on itsestä kiinni.
Luetko sä ollenkaan näitä mun viestejä mihinkä jälleen pakonomaisesti vastailet?

Kaikki mihinkä voi vaikuttaa on todellakin vain itsestä kiinni. Se, että meistä kukaan ei voi kaikkea ulkopuolista hallita ei tarkoita etteikö omaan elämään pysty vaikuttamaan.

Tietty jos on vakavasti masentunut moniraajarikko niin se ylimäki on asteen jyrkempi kuin muilla, mutta ei tässä elämässä mikään muukaan asia mene kaikkien kesken tasan. Tämä ei ole mitään ihmeen tekopositiivisuutta, vaan kylmä fakta ihmiselämästä.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
5 127
Luetko sä ollenkaan näitä mun viestejä mihinkä jälleen pakonomaisesti vastailet?

Kaikki mihinkä voi vaikuttaa on todellakin vain itsestä kiinni. Se, että meistä kukaan ei voi kaikkea ulkopuolista hallita ei tarkoita etteikö omaan elämään pysty vaikuttamaan.

Tietty jos on vakavasti masentunut moniraajarikko niin se ylimäki on asteen jyrkempi kuin muilla, mutta ei tässä elämässä mikään muukaan asia mene kaikkien kesken tasan. Tämä ei ole mitään ihmeen tekopositiivisuutta, vaan kylmä fakta ihmiselämästä.
No nimenomaan luen, eikä "kaikki mihinkä voi vaikuttaa on itsestä kiinni" todellakaan ole sama kuin että KAIKKI olisi itsestä kiinni. Niiden välillä on todella iso ero, ja jälkimmäinen ei pidä paikkaansa ja kuulostaa lähinnä vittuilulta.


Ehkä joku checklist perusasioista vois kannattaa käydä läpi, mutta se on eri asia kuin "grindset" mitä monet tuntuu painottavan. Lisäksi grindatessa asiaa x suoritus ei parane rajattomasti, vaan lähestyy jotain raja-arvoa josta ei pääse yli. Se sitten riittää johonkin tai ei.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
666
Jotenkin sitä vain ihmettelee, että vielä 2020-luvullakin suhtautuminen on näinkin ahdasmielistä niinkin pieneen asiaan, kuin tatuointi.
Omia kokemuksiahan sinä kysyit, minä vastasin. Näistä tuntemistani tapauksista olen subjektiiviset asenteeni ammentanut, enkä muualta! Jokainen muokatkoot kehoaan miten lystää, minä arvioin itse, mitä niillä muokkauksilla halutaan viestiä.
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 693
Jotenkin sitä vain ihmettelee, että vielä 2020-luvullakin suhtautuminen on näinkin ahdasmielistä niinkin pieneen asiaan, kuin tatuointi. Varsinkin tänä "suvaitsevuuden" aikakautena.
Mä ainakin näen ihmisen ulkokuoren sisällä ja se on se mistä mä kiinnostun sitten loppupeleissä.
Tää on varmasti myös yksi asia millä sulkee monia mielenkiintoisia ja potentiaalisia kumppaniehdokkaita pois laskuista. Mutta sitten voi toisaalta taas voivotella sitä, kun ei löydy ketään ja kaikki on paskaa.

Avarakatseisuudella ja ennakkoluulottomalla asenteella pääsee pidemmälle... myös tässä pelissä.
Tämä on kuin sanoisi, että lihavan ihmisen kanssa täytyisi pariutua vaikka ulkonäöstä ei pitäisikään. Ei tässä ole kyse ahdasmielisyydestä, vaan yksinkertaisesti omista preferensseistä. Tatutoinnit nyt ovat rumia mielestäni, ei se siitä tule muuttumaan miksikään. Itse en omaa röntgenkatsetta, joten en lähtökohtaisesti myöskään ole kiinnostunut sisäelimistä. Itse pariudun lähtökohtaisesti ulkonäön perusteella, koska se on se joka ensimmäisenä näkyy. En ole hirveästi korkeakoulutettuja ja fiksuissa asemissa olevia tatuoituja ihmisiä koskaan nähnyt, mutta alempaa tulokastia näyttää olevan aika paljonkin. Tottakai haen samalla fiksua seuraa, joka erottaa viulun kontrabassosta - sen verran mitä on tullut törmättyä työssä ja vapaa-ajalla raskaasti tatuoituihin ihmisiin ovat ne kaikki olleet vähän simppeleitä tapauksia, joissa enemmän painaa alkoholi ja "live love laugh" -tapainen elämä. Itse en ainakaan voivottele seurahaun vaikeutta, sitä löytyy kyllä muutenkin. Tatuointeja pahempi turn-off on ainoastaan lihavuus. Ja kun nämä kaksi asiaa kohtaa (yllättävän usein varsinkin ylipainon aikakaudella), on ainakin helppoa rankata pois ihmisiä.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
5 127
Tämä on kuin sanoisi, että lihavan ihmisen kanssa täytyisi pariutua vaikka ulkonäöstä ei pitäisikään. Ei tässä ole kyse ahdasmielisyydestä, vaan yksinkertaisesti omista preferensseistä. Tatutoinnit nyt ovat rumia mielestäni, ei se siitä tule muuttumaan miksikään. Itse en omaa röntgenkatsetta, joten en lähtökohtaisesti myöskään ole kiinnostunut sisäelimistä. Itse pariudun lähtökohtaisesti ulkonäön perusteella, koska se on se joka ensimmäisenä näkyy. En ole hirveästi korkeakoulutettuja ja fiksuissa asemissa olevia tatuoituja ihmisiä koskaan nähnyt, mutta alempaa tulokastia näyttää olevan aika paljonkin. Tottakai haen samalla fiksua seuraa, joka erottaa viulun kontrabassosta - sen verran mitä on tullut törmättyä työssä ja vapaa-ajalla raskaasti tatuoituihin ihmisiin ovat ne kaikki olleet vähän simppeleitä tapauksia, joissa enemmän painaa alkoholi ja "live love laugh" -tapainen elämä. Itse en ainakaan voivottele seurahaun vaikeutta, sitä löytyy kyllä muutenkin. Tatuointeja pahempi turn-off on ainoastaan lihavuus. Ja kun nämä kaksi asiaa kohtaa (yllättävän usein varsinkin ylipainon aikakaudella), on ainakin helppoa rankata pois ihmisiä.
Pienet tatuoinnit näyttää olevan nykyisin melko yleisiä myös koulutetuilla naisilla. En kanssa pidä raskaasta tatuoinnista, mutta pienet ei haittaa.
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 693
Pienet tatuoinnit näyttää olevan nykyisin melko yleisiä myös koulutetuilla naisilla. En kanssa pidä raskaasta tatuoinnista, mutta pienet ei haittaa.
Pienet tatuoinnit ovat se ja sama, se on täysin totta. Nilkassa, kädessä, solisluun kohdalla ym. joku kukkanen tai muu vastaava nyt on jo lähtökohtaisesti huomaamaton. Mutta kun kyseessä on jotain kukka-asetelmaa kyljessä tai reidessä tai selässä jotain hiton enkelisiipiä tai koko käsi tatuoitu jotain todella hienoa coca-colaa, niin voi morjens.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 743
Jotenkin sitä vain ihmettelee, että vielä 2020-luvullakin suhtautuminen on näinkin ahdasmielistä niinkin pieneen asiaan, kuin tatuointi. Varsinkin tänä "suvaitsevuuden" aikakautena.
Mä ainakin näen ihmisen ulkokuoren sisällä ja se on se mistä mä kiinnostun sitten loppupeleissä.
Tää on varmasti myös yksi asia millä sulkee monia mielenkiintoisia ja potentiaalisia kumppaniehdokkaita pois laskuista. Mutta sitten voi toisaalta taas voivotella sitä, kun ei löydy ketään ja kaikki on paskaa.

Avarakatseisuudella ja ennakkoluulottomalla asenteella pääsee pidemmälle... myös tässä pelissä.
Käytännössä se ei ole mies, joka sen valinnan tässä(kään) suhteessa tekee.

Mikä on todennäköisyys sille, että läpeensä tatuoitu nainen on edes kiinnostunut jostain puhdasihoisesta "kiltistä pojasta"?

Mutta onhan se nyt selvää, että liiat tatuoinnit ei ole naisellisia eivätkä naista kaunista. Käytännön merkitys pariutumisen kannalta silti lienee vähäinen, koska kaikki kortit on naisilla joka tapauksessa.

Muutama pieni tatuointi tuskin vaikuttaa mitenkään mihinkään.
 
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
1 678
Ehkä joku checklist perusasioista vois kannattaa käydä läpi, mutta se on eri asia kuin "grindset" mitä monet tuntuu painottavan. Lisäksi grindatessa asiaa x suoritus ei parane rajattomasti, vaan lähestyy jotain raja-arvoa josta ei pääse yli. Se sitten riittää johonkin tai ei.
Minähän en kirjoittanut mistään muusta, kuin vastuun ottamisesta omasta elämästä???

Tämä nyt on minusta hieman eri asia, kun jotkin epämääräiset sigma grindset meme jutut. Tätä vastuuta ei tule kukaan muu vahtimaan, eikä kukaan muu kuin sinä käyttämään. Ei ainakaan minun elämässä tullut. Alan olla jo muutenkin vissiin vähä turhan vanha, kun en pysy ajantasalla mikä sigma redblyepill rimfest nyt milloinkin on muodissa.

Jotenkin sellainen tunne, että väkisin yrität vängätä ja olkiukkoilla kaikesta maan, sekä taivaan välillä, kun en ota sun markkinatalous höpinöitä todesta. Sori siitä.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
929
Tämä on kuin sanoisi, että lihavan ihmisen kanssa täytyisi pariutua vaikka ulkonäöstä ei pitäisikään. Ei tässä ole kyse ahdasmielisyydestä, vaan yksinkertaisesti omista preferensseistä. Tatutoinnit nyt ovat rumia mielestäni, ei se siitä tule muuttumaan miksikään. Itse en omaa röntgenkatsetta, joten en lähtökohtaisesti myöskään ole kiinnostunut sisäelimistä. Itse pariudun lähtökohtaisesti ulkonäön perusteella, koska se on se joka ensimmäisenä näkyy. En ole hirveästi korkeakoulutettuja ja fiksuissa asemissa olevia tatuoituja ihmisiä koskaan nähnyt, mutta alempaa tulokastia näyttää olevan aika paljonkin. Tottakai haen samalla fiksua seuraa, joka erottaa viulun kontrabassosta - sen verran mitä on tullut törmättyä työssä ja vapaa-ajalla raskaasti tatuoituihin ihmisiin ovat ne kaikki olleet vähän simppeleitä tapauksia, joissa enemmän painaa alkoholi ja "live love laugh" -tapainen elämä. Itse en ainakaan voivottele seurahaun vaikeutta, sitä löytyy kyllä muutenkin. Tatuointeja pahempi turn-off on ainoastaan lihavuus. Ja kun nämä kaksi asiaa kohtaa (yllättävän usein varsinkin ylipainon aikakaudella), on ainakin helppoa rankata pois ihmisiä.
Mä jotenkin arvasin, että tässä viitataan lihavuuteen seuraavaksi ja alunperin mulla olikin tuossa tekstissä viittaus tuohon, mutta poistin sen.
Kirjoitin alunperin, että tavallaan ymmärrän sen pointin tatuointien ällöttävyyden kanssa, jos otetaan esimerkiksi myös lihavuus. Se lihavuus nyt vaan on isolle osalle luotaantyöntävä ominaisuus. Mutta se lihavuus on myös täysin näkyvä ulkoinen seikka. Sen sijaan sinä et välttämättä edes tiedä onko henkilöllä tatuointeja ja jos on, niin missä ja minkä kokoisia. Sinähän voit tavata sen (hoikan) ja kasvoista todella kauniin omien mieltymystesi mukaisen naisen, jonka kanssa tulisi jopa juttuunkin, mutta et välttämättä edes tiedä onko sillä tatuointeja. Joten tuo sun ensimmäinen lause on oikeastaan ihan täysin tyhjänpäiväinen ja lopulta jopa absurdi vertaus koko asiaan ulkonäön osalta.
Ylläolevasta siis paistaa suoraan läpi se, että oma näkemys asiasta on pelkkä mustavalkoinen on/off. Ei tatuointeja, tai täysin päästä varpaisiin tatuoitu. Siihen väliin mahtuu kuitenkin aika helvetisti kaikkea.
Tatuoinnit alkaa olemaan nykypäivänä kuin entisaikojen korvakoru. Niitä on lähes jokaisella.
BongisKhan sanoi:
Kaikki tatuoidut eivät ole elämänkalluja, mutta käytännössä kaikki elämänkallut ovat tatuoituja.
Toisaalta tämäkin on kyllä kohtalaisen helppo allekirjoittaa. Nykyään nuo tatuoinnit vaan on niin yleisiä (siitä koulutustasosta riippumatta), että se on mennyt enemmänkin siihen suuntaan, että elämämkallut tatuoi sitten sen naamansa, koska se nyt vaan pitää erottua tavallisista ihmisistä jollain tavalla. Myös vähintään rystysissä pitää lukea jotain todella nasevaa.
Käytännössä se ei ole mies, joka sen valinnan tässä(kään) suhteessa tekee.

Mikä on todennäköisyys sille, että läpeensä tatuoitu nainen on edes kiinnostunut jostain puhdasihoisesta "kiltistä pojasta"?

Mutta onhan se nyt selvää, että liiat tatuoinnit ei ole naisellisia eivätkä naista kaunista. Käytännön merkitys pariutumisen kannalta silti lienee vähäinen, koska kaikki kortit on naisilla joka tapauksessa.

Muutama pieni tatuointi tuskin vaikuttaa mitenkään mihinkään.
Miksi tässä(kin) taas piti kääntää asia niin, että on olemassa vain läpeensä tatuoituja ihmisiä ja täysin tatuoimattomia ihmisiä.
Ja mitä sitten, vaikka nainen tekisikin sen valinnan. Onko se sitten kannattavaa skipata, jos sut onkin sattumalta valittu?
Tai älä vastaa, koska tiedän että tottakai pitää skipata, koska sitten voi taas käynnistää valitusvirren epäreilusta pelistä ja siitä, ettei kelpaa kenellekään ja naiset valitsee kenet tahtoo.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 743
Miksi tässä(kin) taas piti kääntää asia niin, että on olemassa vain läpeensä tatuoituja ihmisiä ja täysin tatuoimattomia ihmisiä.
Ja mitä sitten, vaikka nainen tekisikin sen valinnan. Onko se sitten kannattavaa skipata, jos sut onkin sattumalta valittu?
Tai älä vastaa, koska tiedän että tottakai pitää skipata, koska sitten voi taas käynnistää valitusvirren epäreilusta pelistä ja siitä, ettei kelpaa kenellekään ja naiset valitsee kenet tahtoo.
En mä ole ketään skippaamassa tatuointien takia enkä usko, että useimmilla muillakaan miehillä on siihen varaa.

Mutta jos vakuumissa pääsisi valitsemaan, niin mieluummin nainen ilman tatuointeja. Ei ne naista kaunista. Muutama huomaamaton tatska tuskin juuri ketään haittaa vakuumissakaan. Mutta jos alkaa olla huomattavan näkyviä tatuointeja niin se on eri juttu.

Ja tosiaan jos niitä on paljon, niin kyllä se kertoo jotain naisen luonteesta ja historiasta. Ja vaikka luulo osuisikin väärään, niin lähtökohtaisesti tuskin osuu.
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 693
Mä jotenkin arvasin, että tässä viitataan lihavuuteen seuraavaksi ja alunperin mulla olikin tuossa tekstissä viittaus tuohon, mutta poistin sen.
Kirjoitin alunperin, että tavallaan ymmärrän sen pointin tatuointien ällöttävyyden kanssa, jos otetaan esimerkiksi myös lihavuus. Se lihavuus nyt vaan on isolle osalle luotaantyöntävä ominaisuus. Mutta se lihavuus on myös täysin näkyvä ulkoinen seikka. Sen sijaan sinä et välttämättä edes tiedä onko henkilöllä tatuointeja ja jos on, niin missä ja minkä kokoisia. Sinähän voit tavata sen (hoikan) ja kasvoista todella kauniin omien mieltymystesi mukaisen naisen, jonka kanssa tulisi jopa juttuunkin, mutta et välttämättä edes tiedä onko sillä tatuointeja. Joten tuo sun ensimmäinen lause on oikeastaan ihan täysin tyhjänpäiväinen ja lopulta jopa absurdi vertaus koko asiaan ulkonäön osalta.
Ylläolevasta siis paistaa suoraan läpi se, että oma näkemys asiasta on pelkkä mustavalkoinen on/off. Ei tatuointeja, tai täysin päästä varpaisiin tatuoitu. Siihen väliin mahtuu kuitenkin aika helvetisti kaikkea.
Tatuoinnit alkaa olemaan nykypäivänä kuin entisaikojen korvakoru. Niitä on lähes jokaisella.
Vaikka niitä on lähes kaikilla, ei se tee niistä yhtään sen hienompia. Aika monella on myös Toyota vaikken itse voisi ikinä sellaista omistaa tai ajaa. Päivitän tämän nyt siten, että isot ja näkyvät tatuoinnit on tässä se pointti. Pienet ei haittaa, mutta isot on aina sellainen asia joka vie auttamattomasti kaiken kiinnostuksen nolliin. Tatuoinnit on siinä mielessä helposti rinnastaa lihavuuteen, että ihan oma syy - kukaan ei synny lihavana tai tatuoituna, vaan kyse on ihmisen omista valinnoista jotka johtaa lopputulokseen.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 743
Vaikka niitä on lähes kaikilla, ei se tee niistä yhtään sen hienompia. Aika monella on myös Toyota vaikken itse voisi ikinä sellaista omistaa tai ajaa. Päivitän tämän nyt siten, että isot ja näkyvät tatuoinnit on tässä se pointti. Pienet ei haittaa, mutta isot on aina sellainen asia joka vie auttamattomasti kaiken kiinnostuksen nolliin. Tatuoinnit on siinä mielessä helposti rinnastaa lihavuuteen, että ihan oma syy - kukaan ei synny lihavana tai tatuoituna, vaan kyse on ihmisen omista valinnoista jotka johtaa lopputulokseen.
Toyota on fiksu valinta toisin kuin tatuoinnit. Enemmänkin ne eksoottisemmat ja vikaherkemmät automerkit rinnastuu tatuointeihin.
 
Liittynyt
21.04.2020
Viestejä
1 744
Pienet tatuoinnit ovat se ja sama, se on täysin totta. Nilkassa, kädessä, solisluun kohdalla ym. joku kukkanen tai muu vastaava nyt on jo lähtökohtaisesti huomaamaton. Mutta kun kyseessä on jotain kukka-asetelmaa kyljessä tai reidessä tai selässä jotain hiton enkelisiipiä tai koko käsi tatuoitu jotain todella hienoa coca-colaa, niin voi morjens.
Ehdottomasti myös jotkut latteat mietelauseet. "per aspera ad astra" "live love learn" jne. lisättynä liekeillä ja tribaalikuviolla.:)
 
Liittynyt
21.04.2020
Viestejä
1 744
Luetko sä ollenkaan näitä mun viestejä mihinkä jälleen pakonomaisesti vastailet?

Kaikki mihinkä voi vaikuttaa on todellakin vain itsestä kiinni. Se, että meistä kukaan ei voi kaikkea ulkopuolista hallita ei tarkoita etteikö omaan elämään pysty vaikuttamaan.

Tietty jos on vakavasti masentunut moniraajarikko niin se ylimäki on asteen jyrkempi kuin muilla, mutta ei tässä elämässä mikään muukaan asia mene kaikkien kesken tasan. Tämä ei ole mitään ihmeen tekopositiivisuutta, vaan kylmä fakta ihmiselämästä.
Aika monen asia määrää omien kokemusten mukaan sattuma, vaikka kuinka yrittäisi tehdä oikein.
 
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
1 678
Aika monen asia määrää omien kokemusten mukaan sattuma, vaikka kuinka yrittäisi tehdä oikein.
Juu, eipä sitä kukaan hiihtolenkin jälkeen meinaa tarkoituksella sydäriä saada, mutta silti kaikkea tapahtuu.

Pointti nyt edelleen on se, että siitä omasta elämästä on itse kannettava vastuu. Minusta se ei ole vastuun ottamista, että täällä valittaa, kuinka markulla on ollut vaikeuksia ja näin yrittää selitellä itselleen miksei mitään ole tehtävissä ja kuinka naiset sitä, tätä ja ehkä niillä nilkassa pieni tatskakin on, hyi kamalaa.
 
Liittynyt
13.01.2021
Viestejä
972
Käytännössä se ei ole mies, joka sen valinnan tässä(kään) suhteessa tekee.

Mikä on todennäköisyys sille, että läpeensä tatuoitu nainen on edes kiinnostunut jostain puhdasihoisesta "kiltistä pojasta"?

Mutta onhan se nyt selvää, että liiat tatuoinnit ei ole naisellisia eivätkä naista kaunista. Käytännön merkitys pariutumisen kannalta silti lienee vähäinen, koska kaikki kortit on naisilla joka tapauksessa.

Muutama pieni tatuointi tuskin vaikuttaa mitenkään mihinkään.
Tämänhän voi kääntää niinkin että valitsee se mieskin kenestä on kiinnostunut. Silloin voidaan sanoa että niillä keitä ei valita naisista, ei ole mahdollisuuksia vaikuttaa ja miehet päättää kenen kanssa edes voidaan edetä pidemmälle. Kyse on hyvin paljon näkökannasta.

Toki keskivertonaisella on keskivertomiestä paremmat mahdollisuudet yhdenillan juttuun halutessaan, muttei se parinmuodostukseen vaikuta samalla lailla. Molemmilla on yhtäläinen ongelma löytää tasoisiaan kumppaneita ja Tinder ei tätä helpota yhtään.

Jos tässä hommassa kaataa syyt naisten niskaan niin peli on menetetty ja on varmasti kaikille parempi ettei ketään tosiaan löydy. Heillä on yhtäläinen oikeus päättää kenen kanssa on kuin miehilläkin. Eikä se ole mikään epäreilu maailma jos 45 ukko ei saa 25 naista. Ei moni 25 mieskään halua 45 naista. Yhdenillan jutut on ihan toinen asia kun ei siinä mitään parisuhdetta edes yritetä muodostaa. Nämä pitäisi muistaa erottaa toisistaan vaikka tässä ketjussa ne sekoitetaan sujuvasti jolloin keskustelu kiertää kehää eikä etene.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
5 127
Juu, eipä sitä kukaan hiihtolenkin jälkeen meinaa tarkoituksella sydäriä saada, mutta silti kaikkea tapahtuu.

Pointti nyt edelleen on se, että siitä omasta elämästä on itse kannettava vastuu. Minusta se ei ole vastuun ottamista, että täällä valittaa, kuinka markulla on ollut vaikeuksia ja näin yrittää selitellä itselleen miksei mitään ole tehtävissä ja kuinka naiset sitä, tätä ja ehkä niillä nilkassa pieni tatskakin on, hyi kamalaa.
Eli ei ota vastuuta elämästään jos keskustelee jostain muusta kuin tavoitteellisesta itsensä kehittämisestä, ja että kuinka kaikki on itsestä kiinni, kunhan vaan jaksaa grindata loputtomiin? Sitähän voisi jopa luulla että sen oman pään ulkopuolisen maailman ymmärtäminen on hyödyllistä, jos ei muuten niin silleen että välttää grindauksen lähestymistavoilla jotka ei vaan toimi. :rolleyes:

Minähän en kirjoittanut mistään muusta, kuin vastuun ottamisesta omasta elämästä???

Tämä nyt on minusta hieman eri asia, kun jotkin epämääräiset sigma grindset meme jutut. Tätä vastuuta ei tule kukaan muu vahtimaan, eikä kukaan muu kuin sinä käyttämään. Ei ainakaan minun elämässä tullut. Alan olla jo muutenkin vissiin vähä turhan vanha, kun en pysy ajantasalla mikä sigma redblyepill rimfest nyt milloinkin on muodissa.

Jotenkin sellainen tunne, että väkisin yrität vängätä ja olkiukkoilla kaikesta maan, sekä taivaan välillä, kun en ota sun markkinatalous höpinöitä todesta. Sori siitä.
Mitä ihmettä se "vastuun ottaminen omasta elämästä" edes tarkoittaa? Sitä ettei valita tai sano asioita, mitä ei saa sanoa ääneen? Vai viittaako se siihen maagiseen ja mystiseen elämänhallintaan?

Ja kuinka monta kertaa se pitää takoa perille, etten edes kovin pitkälle usko siihen markkina-arvoteoriaan? Onhan se nyt selvää kun vähän edes viitsii katsella ympärilleen.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 743
Toki keskivertonaisella on keskivertomiestä paremmat mahdollisuudet yhdenillan juttuun halutessaan, muttei se parinmuodostukseen vaikuta samalla lailla. Molemmilla on yhtäläinen ongelma löytää tasoisiaan kumppaneita ja Tinder ei tätä helpota yhtään.
Höpö höpö. Naisilla on noin ääretön potenssiin kymmenen kertaa miestä helpompaa löytää ihan millaista hyvänsä seuraa, pitkää tai lyhyttä.

Eikä naisen tarvitse tyytyä "tasoiseensa" kumppaniin, vaan käytännössä on varaa katsoa hieman ylöspäin. Miksikö? Siksi, että miehiä on rajaton määrä tarjolla ja joka kulman takana kymmenen lisää.

Eikä se ole mikään epäreilu maailma jos 45 ukko ei saa 25 naista. Ei moni 25 mieskään halua 45 naista.
Ihanko totta. Ja vaikka näin onkin, niin ei noita ikäeroja voi verrata tuolla tavalla yksi yhteen vakuumissa. Ensimmäinen on huomattavasti luonnollisempaa kuin jälkimmäinen, vaikka sen ääneen sanominen onkin tabu ja no-no nykyajan telaketjufeministisessä ilmapiirissä.

Toisekseen naisen ikä on menettänyt merkitystään entisaikoihin verrattuna, koska parikymppisetkin voi näyttää ihan mummeleilta ja toisaalta juurikin koska kysynnän ja tarjonnan laki on niin älyttömän vinksallaan. Lasten saamisenkaan kannalta naisen ikä ei enää ole niin merkityksellistä, koska nuoretkaan naiset ei välttämättä enää halua lapsia.

Jos mä olisin 25v mies, niin kyllä mä mieluummin ottaisin sporttisen 45v naisen kuin jonkun parikymppisen siiderivalaan, any day of the week.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.08.2018
Viestejä
80
Tinder ei ainakaan toimi kovin kummoisesti. Ei suomessa eikä ulkoimailla. Juuri Kiinan reissun tehneenä, 2 vkoa, Tinderissä tuli 5 tykkäystä, Bumblessa ja Badossa molemmissa yli 100 pääosin varsin viehättäviltä naisilta parin viikon aikana. Alueilla missä kiersin, oli asetetuilla säteillä ehkä 50 miljoonaa asukasta. Ei tule kuuloonkaan että Suomessa saisi Tinderistä edes 10 tykkäystä 2 viikossa naisten osalta. Ehkä yksi voisi tulla. Vuodessa suomessa saa ehkä 20 tykkäystä jos sitäkään. Tietysti kyyniset voivat ajatella, että pelkkiä gold diggereitä. Enpä usko, kun isoissa kiinalaisissa kaupungeissa elintaso helposti parempi mitä Suomessa. Suomi alkaa olemaan varsin köyhä maa elintasoltaan suhteessa Kiinaan (kuten moni muukin valtio).
En tiedä mitä olet kuviksi ja tekstiksi laittanut mutta kyllä ihan tinderin tehtyä tulee +100 matchia pariin päivään 150km säteellä. Jossain ulkomailla mätsejä vasta tuleekin, pl. puola jostain syystä :D
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 743
En tiedä mitä olet kuviksi ja tekstiksi laittanut mutta kyllä ihan tinderin tehtyä tulee +100 matchia pariin päivään 150km säteellä. Jossain ulkomailla mätsejä vasta tuleekin, pl. puola jostain syystä :D
Tämähän on täysin subjektiivista, joten naurettavaa käydä peilaamaan muiden kokemuksia omiensa kautta. Asiaan vaikuttaa monet eri muuttujat, joista esimerkiksi kuvat ja teksti on vain eräät. Esimerkiksi sijainti ja sattuma ja ikä ja kuun asento vaikuttaa myös.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
549
En tiedä mitä olet kuviksi ja tekstiksi laittanut mutta kyllä ihan tinderin tehtyä tulee +100 matchia pariin päivään 150km säteellä. Jossain ulkomailla mätsejä vasta tuleekin, pl. puola jostain syystä :D
Ehkäpä viestistäni ei tosiaan käynyt ilmi pointtini että Tinder ei ainakaan toimi, ja se selviää itselle siitä että Itsellä on abouti identtiset profiilit ja tekstit noissa kolmessa apissa. Naiset ovat noissa deittiapeissa äärimmäisen ulkonäkökeskeisiä. Miehistä 2-5% saa tykkäyksiä, (onneksi olkoon jos kuulut siihen sakkiin) ja loput, 95-98% ei saa käytännössä naisilta mitään huomiota.

Eniveis, ja joo, kyllä itsellekin tuli muisaakseni jotain 30 tykkäystä 1-2 päivässä silloin kun profiilin teki Suomessakin, mutta sittemmin Tinder laittaa profiilin korttipakan viimeiseksi tai ei näytä profiilia lainkaan jos palvelusta ei maksa. Homma näyttäisi menevät ulkomailla ainakin Badoon ja Bumblen osalta erilailla ettei profiilia laiteta viimeiseksi. Toki voi olla myös niin, että ulkomailla eksoottisempi ulkonäkö kiinnittää enemmän huomiota. Olen siis ihan normaalivartaloinen business mies, jonka päällä puku näyttää hyvältä.

Ei tuolla toisaalta ole kovin paljon merkitystä että montako tykkäystä tulee ulkomailla tai suomessa kun aika menee muissa aktiviteeteissa kuin treffeillä käyden, en ole vain jostain syystä noita appeja omasta puhelimesta tullut poistaneeksi ainakaan vielä. Muut aktiviteetit vievät sen verran aikaa nykyisin, mutta ajattelinpa mainita jos muita tuo tieto hyödyttäisi.
 
Liittynyt
06.08.2018
Viestejä
80
Ehkäpä viestistäni ei tosiaan käynyt ilmi pointtini että Tinder ei ainakaan toimi, ja se selviää itselle siitä että Itsellä on abouti identtiset profiilit ja tekstit noissa kolmessa apissa. Naiset ovat noissa deittiapeissa äärimmäisen ulkonäkökeskeisiä. Miehistä 2-5% saa tykkäyksiä, (onneksi olkoon jos kuulut siihen sakkiin) ja loput, 95-98% ei saa käytännössä naisilta mitään huomiota.

Eniveis, ja joo, kyllä itsellekin tuli muisaakseni jotain 30 tykkäystä 1-2 päivässä silloin kun profiilin teki Suomessakin, mutta sittemmin Tinder laittaa profiilin korttipakan viimeiseksi tai ei näytä profiilia lainkaan jos palvelusta ei maksa. Homma näyttäisi menevät ulkomailla ainakin Badoon ja Bumblen osalta erilailla ettei profiilia laiteta viimeiseksi. Toki voi olla myös niin, että ulkomailla eksoottisempi ulkonäkö kiinnittää enemmän huomiota. Olen siis ihan normaalivartaloinen business mies, jonka päällä puku näyttää hyvältä.

Ei tuolla toisaalta ole kovin paljon merkitystä että montako tykkäystä tulee ulkomailla tai suomessa kun aika menee muissa aktiviteeteissa kuin treffeillä käyden, en ole vain jostain syystä noita appeja omasta puhelimesta tullut poistaneeksi ainakaan vielä. Muut aktiviteetit vievät sen verran aikaa nykyisin, mutta ajattelinpa mainita jos muita tuo tieto hyödyttäisi.
Tinder toimii kyllä niin että aluksi itselle tulee valtava kasa matcheja mutta tämän jälkeen se hiljenee todella paljon ja näyttää kuukausien aikana alle 1km säteeltä naisia ripotellen, eli joku algoritmi tuossa koittaa saada ostamaan goldia.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
549
Tinder toimii kyllä niin että aluksi itselle tulee valtava kasa matcheja mutta tämän jälkeen se hiljenee todella paljon ja näyttää kuukausien aikana alle 1km säteeltä naisia ripotellen, eli joku algoritmi tuossa koittaa saada ostamaan goldia.
Joo siis ei sitä appia ole tehty sitä varten että siellä ohjelmiston tekijöiden tavoite olisi saada ihmiset pariutumaan, vaan päin vastoin, pitää käyttäjät sen firman cash cow laumana loputtomiin. Se vain jossain vaiheessa todennäköisesti ampuu itseään nilkkaan kun ihmiset lopettavat apin käytön.
 
Liittynyt
06.08.2018
Viestejä
80
Joo siis ei sitä appia ole tehty sitä varten että siellä ohjelmiston tekijöiden tavoite olisi saada ihmiset pariutumaan, vaan päin vastoin, pitää käyttäjät sen firman cash cow laumana loputtomiin. Se vain jossain vaiheessa todennäköisesti ampuu itseään nilkkaan kun ihmiset lopettavat apin käytön.
Mulla vastoin kaikkia odotuksia löytyi vähän yli vuosi sitten todella ihana ja täyspäinen nainen. Valitettavasti olosuhteista johtuen kohta entinen sellainen...":D" Ahdistaa taas vitusti ajatus mennä sinne paskasovellukseen ja koittaa jutella tyhjäpäille joiden anti keskusteluun on heikompi kuin Bethesdan roolipelien NPC hahmoilla "haha", "joo", "nii". Ehkä mä koitan syksyllä myös noita muita sovelluksia jos mitenkään kävisi tuuri.
 
Liittynyt
13.01.2021
Viestejä
972
Höpö höpö. Naisilla on noin ääretön potenssiin kymmenen kertaa miestä helpompaa löytää ihan millaista hyvänsä seuraa, pitkää tai lyhyttä.

Eikä naisen tarvitse tyytyä "tasoiseensa" kumppaniin, vaan käytännössä on varaa katsoa hieman ylöspäin. Miksikö? Siksi, että miehiä on rajaton määrä tarjolla ja joka kulman takana kymmenen lisää.


Ihanko totta. Ja vaikka näin onkin, niin ei noita ikäeroja voi verrata tuolla tavalla yksi yhteen vakuumissa. Ensimmäinen on huomattavasti luonnollisempaa kuin jälkimmäinen, vaikka sen ääneen sanominen onkin tabu ja no-no nykyajan telaketjufeministisessä ilmapiirissä.

Toisekseen naisen ikä on menettänyt merkitystään entisaikoihin verrattuna, koska parikymppisetkin voi näyttää ihan mummeleilta ja toisaalta juurikin koska kysynnän ja tarjonnan laki on niin älyttömän vinksallaan. Lasten saamisenkaan kannalta naisen ikä ei enää ole niin merkityksellistä, koska nuoretkaan naiset ei välttämättä enää halua lapsia.

Jos mä olisin 25v mies, niin kyllä mä mieluummin ottaisin sporttisen 45v naisen kuin jonkun parikymppisen siiderivalaan, any day of the week.
Olet mielipiteesi valinnut eikä se siitä muutu vaikka kuka sanoo mitä. Naisilla kuitenkin on ihan samalla lailla vaikeuksia löytää itselleen hyvä kumppani kuin miehilläkin. Jos näin ei olisi kaikki erot olisivat miesten alulle laittamia koska naiset olisi aina valinnut parhaan.

Yksi asia mietityttää, jos nyt ei 45 kelpaa niin miksi se kelpaisi kun on itse 25. Et verrannut samanlaisia naisia, eihän se ole järkevää keskustelun kannalta. Ja kauanko sen 45 sporttimimmin kanssa jaksaisi olla 25v aloittanut mies. Kun mies on 45 on nainen 65 ja se varmasti jo näkyy. Ei ehkä onnistu kaikilta, onnistuisiko sinulta? Jos ei niin olet jäävi sanomaan mitään näistä ikäeroista.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 743
Naisilla kuitenkin on ihan samalla lailla vaikeuksia löytää itselleen hyvä kumppani kuin miehilläkin.
Ei todellakaan ole "samalla tavalla". Jollain tavalla tietenkin voi olla "vaikeuksia", mutta osittain ne vaikeudet on itse aiheutettuja kun ei mikään kelpaa ja aina vaan luullaan että kulman takana odottaa parempi mies. Kuten odottaakin.

Mutta siis ihan virallisten tutkimusten mukaan esimerkiksi miehillä lapsettomuus on huomattavasti enemmän kiinni kumppanin puutteesta kuin naisilla. Muutenkaan ei ole suurta rakettitiedettä, että sinkkumarkkinoilla on huomattavasti enemmän miehiä kuin naisia.

Jos näin ei olisi kaikki erot olisivat miesten alulle laittamia koska naiset olisi aina valinnut parhaan.
Ostan vokaalin sillä en tajunnut yhtään tuota logiikkaa.

Vaikka löytäisi kuinka hyvän miehen itselleen, niin tilanteet muuttuu ja ihmiset kasvaa, ja useimmat suhteet loppuu aikanaan. Toisekseen naiset eivät välttämättä ymmärrä omaa parastaan kun valitsevat miestä, eli "jännämiehet" korostuu näissä valinnoissa, koska jännämiehet on jänniä.

Yksi asia mietityttää, jos nyt ei 45 kelpaa niin miksi se kelpaisi kun on itse 25.
Miten niin ei kelpaa? Kyllä kelpaa ja etenkin suhteessa ylipainoisiin 2-kymppisiin, joihin en joka tapauksessa koskisi pitkällä tikullakaan.
 
Liittynyt
13.01.2021
Viestejä
972
Ei todellakaan ole "samalla tavalla". Jollain tavalla tietenkin voi olla "vaikeuksia", mutta osittain ne vaikeudet on itse aiheutettuja kun ei mikään kelpaa ja aina vaan luullaan että kulman takana odottaa parempi mies. Kuten odottaakin.

Mutta siis ihan virallisten tutkimusten mukaan esimerkiksi miehillä lapsettomuus on huomattavasti enemmän kiinni kumppanin puutteesta kuin naisilla. Muutenkaan ei ole suurta rakettitiedettä, että sinkkumarkkinoilla on huomattavasti enemmän miehiä kuin naisia.
Et varmaan voi puhua toisesta sukupuolesta noin varmasti. Paistaa biasoitunut mielipide ja pettymys kommentista, ei ehkä paras lähtökohta keskustelulle.

Tottakai naisten on helpompi hommata lapsia koska nehän sen kantaa vaikka yksinään. Ei se silti poista sitä tosiasiaa että molemmilla voi olla on yhtä vaikeaa saada kunnollinen parisuhde.

Nää jännämies-jutut on ihan vitsi. Samassa hengessä voisi sarkastisesti todeta että samalla lailla miehiäkin kiinnostaa jännänaiset aluksi kun pitää temmeltää mut kotiin halutaan seinäruusu joka ei halua liikkua koskaan mihinkään yksinään, ja voivotellaan kun tuli valittua levoton sielu. Naiset valittaa kun tavalliset naiset ei kelpaa. See what I did here?

Toivoisin näihin tasoteoreetikko- ja naiset valitsee ja miehet kärsii-juttuihin jotain realismia. Alkaa olemaan ihan salaliitto-osastoa joten ehkä se olisi sopivampi ketju kuin tämä.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 743
Toivoisin näihin tasoteoreetikko- ja naiset valitsee ja miehet kärsii-juttuihin jotain realismia. Alkaa olemaan ihan salaliitto-osastoa joten ehkä se olisi sopivampi ketju kuin tämä.
Kyllä sitä realismia on kuule tässä vuosien varrella ihan riittävästi mun päähän hakattu, jotta tiedän ihan täsmälleen mistä puhun.

Muutenkin vähän voi pitää silmiä auki ja myös kuulostella millaisia teemoja on aiheeseen liittyen jopa valtamediassa.

Ei se nyt kovin suuri salaisuus ole, että Tinder on muuttanut parisuhdemarkkinoita perustavalla tavalla ja etenkin naisten ja chad-miesten eduksi. Yhteiskunnan kehitys muutenkin ruokkii tätä, koska rajat on olleet auki etenkin nuorille miehille ja toisaalta feminismin jylläys on kiihtynyt. Ja ikäluokat pienenee. Ja ylipaino suurenee.
 
Liittynyt
13.01.2021
Viestejä
972
Kyllä sitä realismia on kuule tässä vuosien varrella ihan riittävästi mun päähän hakattu, jotta tiedän ihan täsmälleen mistä puhun.

Muutenkin vähän voi pitää silmiä auki ja myös kuulostella millaisia teemoja on aiheeseen liittyen jopa valtamediassa.

Ei se nyt kovin suuri salaisuus ole, että Tinder on muuttanut parisuhdemarkkinoita perustavalla tavalla ja etenkin naisten ja chad-miesten eduksi. Yhteiskunnan kehitys muutenkin ruokkii tätä, koska rajat on olleet auki etenkin nuorille miehille ja toisaalta feminismin jylläys on kiihtynyt. Ja ikäluokat pienenee. Ja ylipaino suurenee.
No mutta eihän ylipaino tähän liity. Jos nämä ns chadit saa valita niin eikös ylipainoiset jää nuolemaan näppejään? Ja eihän keskinkertaisen miehen mitään "top sporttimimmejä" kuulukaan saada vaan lätkäukkojen ja rokkistara-alfojen. Näin on ennenkin ollut. Keskinkertaiselle ukolle keskinkertainen nainen. (Sori, en meinaa pystyä vakavasti kirjoittamaan kuten jotkut täällä kirjoittaa, mutta vissiin tämä on ainoa tapa että ollaan edes jotenkin samalla taajuudella)

On feminismiä ja muutakin nykyajan tuulahdusta mutta ei se kosketa kaikkia. Suurin osa tuntuu edelleen olevan kultaisella keskitiellä. Tässä langassa sen sijaan on kyllä hienosti kuplauduttu ja taputellaan toistensa selkään. Nykyaikaa sekin.
 
Liittynyt
21.04.2020
Viestejä
1 744
Juu, eipä sitä kukaan hiihtolenkin jälkeen meinaa tarkoituksella sydäriä saada, mutta silti kaikkea tapahtuu.

Pointti nyt edelleen on se, että siitä omasta elämästä on itse kannettava vastuu. Minusta se ei ole vastuun ottamista, että täällä valittaa, kuinka markulla on ollut vaikeuksia ja näin yrittää selitellä itselleen miksei mitään ole tehtävissä ja kuinka naiset sitä, tätä ja ehkä niillä nilkassa pieni tatskakin on, hyi kamalaa.
mitä vanhemmaksi olen elänyt sitä vähemmän laitan yksilön vastuulle juuri mitään. Niin työ kuin oikein missään elämän alueella. Toisille sattuu se elämän nainen tai työpaikka kävelemään eteen, toisille taas ei. Vähän hankalaa "kehittää itseään" jos vaan sattu tekemään väärän valinnan jossain vaiheessa kun valittavana oli vaikka kaksi jotain random yritystä mistä saisi töitä, toiset taas on 16 vuotiaana kävelly johonkin ns. hyvään eläketyöpaikkaan.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 743
No mutta eihän ylipaino tähän liity. Jos nämä ns chadit saa valita niin eikös ylipainoiset jää nuolemaan näppejään? Ja eihän keskinkertaisen miehen mitään "top sporttimimmejä" kuulukaan saada vaan lätkäukkojen ja rokkistara-alfojen. Näin on ennenkin ollut. Keskinkertaiselle ukolle keskinkertainen nainen. (Sori, en meinaa pystyä vakavasti kirjoittamaan kuten jotkut täällä kirjoittaa, mutta vissiin tämä on ainoa tapa että ollaan edes jotenkin samalla taajuudella)

On feminismiä ja muutakin nykyajan tuulahdusta mutta ei se kosketa kaikkia. Suurin osa tuntuu edelleen olevan kultaisella keskitiellä. Tässä langassa sen sijaan on kyllä hienosti kuplauduttu ja taputellaan toistensa selkään. Nykyaikaa sekin.
Tuossa nyt on aika rankat virheet, mutta en mä edes tarkoittanut ylipainon ongelmia tuossa kontekstissa, vaan siinä kontekstissa, että ylipaino heikentää sen ylipainoisen henkilön itsensä sukupuoliviettiä, ja helposti tällaiset henkilöt jää sitten markkinoiden ulkopuolelle ihan jo siitä syystä kun ei itseään jaksa napata. Jääkaappi houkuttaa siis enemmän kuin vastakkainen sukupuoli.

Ja väitän, että tämä näkyy enemmän naisissa kuin miehissä. Miehet jää sitten markkinoiden ulkopuolelle enemmänkin tahtomattaan. Ja tämä on ihan loogista siksi, että miehillä on sukupuolivietin lähtötaso niin paljon korkeampi kuin naisilla. Se on biologiaa. Älä vaan kehtaa väittää vastaan.
 
Liittynyt
13.01.2021
Viestejä
972
Tuossa nyt on aika rankat virheet, mutta en mä edes tarkoittanut ylipainon ongelmia tuossa kontekstissa, vaan siinä kontekstissa, että ylipaino heikentää sen ylipainoisen henkilön itsensä sukupuoliviettiä, ja helposti tällaiset henkilöt jää sitten markkinoiden ulkopuolelle ihan jo siitä syystä kun ei itseään jaksa napata. Jääkaappi houkuttaa siis enemmän kuin vastakkainen sukupuoli.

Ja väitän, että tämä näkyy enemmän naisissa kuin miehissä. Miehet jää sitten markkinoiden ulkopuolelle enemmänkin tahtomattaan. Ja tämä on ihan loogista siksi, että miehillä on sukupuolivietin lähtötaso niin paljon korkeampi kuin naisilla. Se on biologiaa. Älä vaan kehtaa väittää vastaan.
Ei tämä jankkaamalla mihinkään muutu. Miehet on siis uhreja ja jää inceleiksi koska naiset pyörittää maailmaa omasta kehostaan päättämällä. Aika surkeaa jos tämä on maailmankuva.

Jätän tähän, ja sinä varmaankin palaat samoilla argumenteilla taas viimeistään ensi viikolla lankaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
250 523
Viestejä
4 362 443
Jäsenet
72 649
Uusin jäsen
soupy

Hinta.fi

Ylös Bottom