Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 641
No, tätä on melkeenpä yritetty ja leimauksena on lähinnä "Ick, en todellakaa", ja se siitä. Tähänkin oltava kyl twisti "Ja sähä muute peruat sen joogatuntisi, koska mulla on paljo parempaa nännännää tekemistä".

Toki on itsevarmuutta pamauttaa kellonaika, päivä ja paikka, mut jos toisella on menoa niin sitten on. Voi ehdottaa toista ajakohtaa, ja jos on taas menoa tuolloin, tässä kohtaa heitän välillä palloa naiselle, että heitä viestii. Itselleni se on "menen eteenpäin ja jos nainen haluaa nähdä, se kyllä laittaa viestiä".
Joo se pitää varmaan tehdä just noin jotenkin kiusoittelevasti/läpällä.. Periaatteessa nämä menot voi kai myös (osin) olla keksittyjä/testauttelua että onko toisellakin jotain menoja (elämää), kuinka innokkaasti (epätoivoisesti) yrittää nähdä, sietääkö tapaamisen siirtämisiä loputtomiin (onko lapanen) jne. Mutta toi pallon heitto on varmaan hyvä, voi sen ainakin kerran tehdä. Ehkä osa noista "joogamenoista" on treffejä ja useat tapaamisten siirrot kertoo että oot jonossa ;)
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 927
Ei tavoitteellisuudessa itsessään mitään vikaa ole, kunhan se ei ala dominoimaan liikaa elämää IMO. Monesti haaleassa vedessä seilailu on naisille turn off, ellei itse ole sitten samanlainen.
Kaikellahan tuppaa olemaan eri puolia. Tavoitteellisuuskin koetaan niin eri tavoin: toiselle se liittyy uraan, toiselle siihen monessako maailman kolkassa pääsee juomaan drinksuja ja esim. minulle vaikkapa juuri nyt tiettyihin kirjoihin liittyen. Koen tämän omani juuri hyvinkin intensiivisen intohimoisena enkä haaleana. Itse haen elämääni intohimoisia ihmisiä ja toki heillä pitää olla myös aikaa. Melkein sama, mistä sen intohimon saa kunhan löytyy sellaista oikeaa poltetta ja tulta.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
5 115
Ei tavoitteellisuudessa itsessään mitään vikaa ole, kunhan se ei ala dominoimaan liikaa elämää IMO. Monesti haaleassa vedessä seilailu on naisille turn off, ellei itse ole sitten samanlainen.
Mitä muuten tarkoitat "haaleassa vedessä seilailulla"? Semmoista ettei mikään kiinnosta, vai ettei yleisesti ottaen ole intohimoinen ihminen? :hmm:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 449
Kaikellahan tuppaa olemaan eri puolia. Tavoitteellisuuskin koetaan niin eri tavoin: toiselle se liittyy uraan, toiselle siihen monessako maailman kolkassa pääsee juomaan drinksuja ja esim. minulle vaikkapa juuri nyt tiettyihin kirjoihin liittyen. Koen tämän omani juuri hyvinkin intensiivisen intohimoisena enkä haaleana. Itse haen elämääni intohimoisia ihmisiä ja toki heillä pitää olla myös aikaa. Melkein sama, mistä sen intohimon saa kunhan löytyy sellaista oikeaa poltetta ja tulta.
Nyt joko ymmärsit viestini väärin tai muotoilin asian huonosti. Tavoitteellisuutta on toki olemassa olemassa monessa muodossa ja se koetaan monesti puoleensavetäväksi, ellei sitten satu olemaan itse haaleassa vedessä seilaava, jolloin toisen tavoitteellisuus saattaa olla jopa luotaantyötävä asia.


Mitä muuten tarkoitat "haaleassa vedessä seilailulla"? Semmoista ettei mikään kiinnosta, vai ettei yleisesti ottaen ole intohimoinen ihminen? :hmm:
Just toi ensimmäinen, eletään elämää ikäänkuin "muiden ohjaamana".
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 927
Nyt joko ymmärsit viestini väärin tai muotoilin asian huonosti. Tavoitteellisuutta on toki olemassa olemassa monessa muodossa ja se koetaan monesti puoleensavetäväksi, ellei sitten satu olemaan itse haaleassa vedessä seilaava, jolloin toisen tavoitteellisuus saattaa olla jopa luotaantyötävä asia.
Eikun yritin ikään kuin jatkaa kommenttiasi. Ymmärsin ja muotoilit hyvin. :)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 378
Naisille vinkki: Elekee peitelkö sitä jos teillä on ylimääräistä. En usko, että olen ainut, jolle se on totaali yllätys sitten livenä kun on vedetty täydelliset kuvat just niin ettei näyttäisi esim. pommilta. Se on turn off. Emmä ole ylimääräistä ja sopusuhtaisuutta vastaan, mutta olisi kiva tietää jo etukäteen, että tietää mitä odottaa. Vaikka se nainen olisi muuten kuinka hieno persoona, niin siinä on jo arvot ihan eri teillä.

Muuten mä en pääse tästä edelleenkään yli, että naiset vaan treffaa aivan liikaa ylöspäin. Aivan hiton vaikeaa on edes päästä treffeille keskiverto naisten kanssa :D Pitäs asua naapurissa ja sopii tosiaan kuukausi etukäteen treffit. Kyllä mä väitän, että jos naista kiinnostaa, hän raivaa kyllä tilaa sieltä täyteen buukatusta kalenterista.
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
181
Naisille vinkki: Elekee peitelkö sitä jos teillä on ylimääräistä. En usko, että olen ainut, jolle se on totaali yllätys sitten livenä kun on vedetty täydelliset kuvat just niin ettei näyttäisi esim. pommilta. Se on turn off. Emmä ole ylimääräistä ja sopusuhtaisuutta vastaan, mutta olisi kiva tietää jo etukäteen, että tietää mitä odottaa. Vaikka se nainen olisi muuten kuinka hieno persoona, niin siinä on jo arvot ihan eri teillä.
Fiksut hyvä itsetuntoiset muhkeammat mimmit ymmärtävät kyllä että heillä on faninsa ja ymmärtävät säästää kaikkien aikaa näyttämällä realistisen kroppakuvan applikaatiossa jotta nämä miehet osaavat löytää heidät.

Vähä-älyisemmät ja huono itsetuntoiset muhkut sitten haaskaavat kaikkien aikaa jättämällä tahallaan sen kropankuvan pois tai kuvaamalla kropan niin että ne läskit eivät näy välttämättä ollenkaan.
Totuus paljastuu tietysti sitten livenä ja tälläiset naiset tuhlaavat ennenkaikkea omaa aikaansa kun taas uusi treffattava ei ollutkaan kiinnostunut koska kuvat eivät todellakaan vastanneet todellisuutta.

Vähä-älyisyys ja paska itsetunto ovat oletetusti tämän ongelman ykkössyyt. Parasta ajansäästöä olisi pistää kroppakuvattomat suorilta vasuriin, mutta ymmärrän että monilla miehillä ei ole välttämättä paljon vaihtoehtoja asian suhteen joten ovat valmiita ottamaan riskin "pommista" treffeillä. Toki nämä treffit kannattaa päättää samointein jos tulee "huijatuksi", niin säästää edes vähän aikaa ja rahaa. "Anteeksi, mutta näytät sen verran eriltä mitä olit kuvissa ja voin sanoa suoraan että en olekaan kiinnostunut, mun pitää mennä, moro"
 

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
293
Vähä-älyisemmät ja huono itsetuntoiset muhkut sitten haaskaavat kaikkien aikaa jättämällä tahallaan sen kropankuvan pois tai kuvaamalla kropan niin että ne läskit eivät näy välttämättä ollenkaan.
Totuus paljastuu tietysti sitten livenä ..
Vähän sama kun jotkut lyhyet miehet jättää oman pituutensa pois ilmoituksesta. Tietävät kyllä että muuten ei tulisi sitäkään vähää yhteydenottoja jos olisi kaikki info heti saatavilla.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 378
Vähän sama kun jotkut lyhyet miehet jättää oman pituutensa pois ilmoituksesta. Tietävät kyllä että muuten ei tulisi sitäkään vähää yhteydenottoja jos olisi kaikki info heti saatavilla.

Mulla se pituus on välillä ollut esillä, välillä pois, ihan testauksen vuoksi. En oo mätsien tai tykkäyksien määrässä nähnyt eroa. 172cm.

Toki jos on todella pitkä niin ehdottomasti kannattaa se profiilissa mainita.

Tiiktokissa tulee vastaa missä mimmit itkee ku miehet pelaa / ghostaa. Siis mulla on just nyt liki melkein koko Tinder täynnä naisen puolelta ghostaamiset. Vähä alkaa taas moti menee tähän :D

Liekö naiset sitte karhujen kanssa mätsää jos kaikki ghostaa kaikkia.
 
Liittynyt
31.03.2021
Viestejä
1 758
Noin yleisesti homma jatkuu ekasta näkemisestä eteenpäin varmimmin silloin kun kokemus on positiivisempi kuin mitä etukäteen ajatteli. Jos profiilissa on stailatut kuvat jotka kaunistelee todellista olemusta liikaa, niin on iso riski että kohtaaminen kasvokkain onkin pettymys. Ja ei se homma silloin siitä jatku. Ja saman tyypin kanssa homma voisi jatkuakin jos profiilissa olisi rehellisempi eikä tulisi sitä negatiivista yllätystä.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 731
Noin yleisesti homma jatkuu ekasta näkemisestä eteenpäin varmimmin silloin kun kokemus on positiivisempi kuin mitä etukäteen ajatteli. Jos profiilissa on stailatut kuvat jotka kaunistelee todellista olemusta liikaa, niin on iso riski että kohtaaminen kasvokkain onkin pettymys. Ja ei se homma silloin siitä jatku. Ja saman tyypin kanssa homma voisi jatkuakin jos profiilissa olisi rehellisempi eikä tulisi sitä negatiivista yllätystä.
Paradoksi on vaan siinä, että mitään mätsiä ja treffejä ei sitten välttämättä koskaan tulekaan.

Naurettavaa pelleilyähän koko tämä skene on nykyään, se on ihan mitä sama teet niin vituille menee kuitenkin. Ja jos joskus harvoin ei menekään, niin good for you! Onneksi olkoon sitten.
 
Liittynyt
25.05.2019
Viestejä
45
Olen testannut tässä, jos profiilissa ei lue mitään niin voi mennä viikko/pari ei yhtään matchiä.
Kolmen rivin positiivinen teksti, niin tulee sellanen 2-3 matchii viikkoon.
Välillä laittelen kerralla useammalle viestin. niin pari ehkä sanoo moi ja vastaa vastaukseen osaten kysyä mitään. Nämä Suomessa.

Oma Tinder käyttäytyminen Suomessa on että vedän kaikki goldilla oikealle naamataulun mukaan jota voisin panna. Mätsi jos tulee, niin luen tekstin ja poistan lihavat suoraan listoilta.

Globaalia meininkiä.
Jonkin verran aikaa vietän myös Saksa/Itävalta/Italia akselilla ja annan Tinderin olla sijainnin mukaan. Lyhyt esittely teksti englanniksi. Paikallisilta ei periaatteessa ainuttakaan tykkäystä/matchia. Ainoat tykkäykset mitä tulee, niin köyhien naapurimaiden naisilta tsekki, unkari, romania ja ukraina. Ongelmahan tässä onkin sitten, että välimatka onkin yleensä 700-1400km, eli Goldilla vaihtavat sijainnin tänne ja odottavat Budapestin ghetossa länsilompakkoa.

Toimivaksi havaittu Thaimaa, jossa ehdottomasti Gold.
Niin ei tarvitse räpeltää usean kanssa ja hukkua viesteihin, valitset vaan tykkäyksistä kiinnostavan tai pari mätsiksi.
Ovat aktiivisia kirjoittaa, siis 8/10 varmaan heittää jo alkuviestii ja helppo sopia treffit. Yleensä pimpparautakin on höyryävan kuuma.

Muutaman kerran vaihtanut sijainnin Etelä-afrikkaan ja hauska teksti englanniksi. Tykkäyksiä tulee yllättävän paljon ihan molemman värisiltä, sinnehän voisi joskus lentää tinder matkailee.

Toimivista maista vinkkejä?
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 927
Olen testannut tässä, jos profiilissa ei lue mitään niin voi mennä viikko/pari ei yhtään matchiä.
Kolmen rivin positiivinen teksti, niin tulee sellanen 2-3 matchii viikkoon.
Välillä laittelen kerralla useammalle viestin. niin pari ehkä sanoo moi ja vastaa vastaukseen osaten kysyä mitään. Nämä Suomessa.

Oma Tinder käyttäytyminen Suomessa on että vedän kaikki goldilla oikealle naamataulun mukaan jota voisin panna. Mätsi jos tulee, niin luen tekstin ja poistan lihavat suoraan listoilta.

Globaalia meininkiä.
Jonkin verran aikaa vietän myös Saksa/Itävalta/Italia akselilla ja annan Tinderin olla sijainnin mukaan. Lyhyt esittely teksti englanniksi. Paikallisilta ei periaatteessa ainuttakaan tykkäystä/matchia. Ainoat tykkäykset mitä tulee, niin köyhien naapurimaiden naisilta tsekki, unkari, romania ja ukraina. Ongelmahan tässä onkin sitten, että välimatka onkin yleensä 700-1400km, eli Goldilla vaihtavat sijainnin tänne ja odottavat Budapestin ghetossa länsilompakkoa.

Toimivaksi havaittu Thaimaa, jossa ehdottomasti Gold.
Niin ei tarvitse räpeltää usean kanssa ja hukkua viesteihin, valitset vaan tykkäyksistä kiinnostavan tai pari mätsiksi.
Ovat aktiivisia kirjoittaa, siis 8/10 varmaan heittää jo alkuviestii ja helppo sopia treffit. Yleensä pimpparautakin on höyryävan kuuma.

Muutaman kerran vaihtanut sijainnin Etelä-afrikkaan ja hauska teksti englanniksi. Tykkäyksiä tulee yllättävän paljon ihan molemman värisiltä, sinnehän voisi joskus lentää tinder matkailee.

Toimivista maista vinkkejä?
Vinkkejä en osaa antaa, mutta ota tuo meidän Erkki mukaan! Ihan vilpittömästi sanottuna.
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
181
Olen testannut tässä, jos profiilissa ei lue mitään niin voi mennä viikko/pari ei yhtään matchiä.
Kolmen rivin positiivinen teksti, niin tulee sellanen 2-3 matchii viikkoon.
Välillä laittelen kerralla useammalle viestin. niin pari ehkä sanoo moi ja vastaa vastaukseen osaten kysyä mitään. Nämä Suomessa.

Oma Tinder käyttäytyminen Suomessa on että vedän kaikki goldilla oikealle naamataulun mukaan jota voisin panna. Mätsi jos tulee, niin luen tekstin ja poistan lihavat suoraan listoilta.

Globaalia meininkiä.
Jonkin verran aikaa vietän myös Saksa/Itävalta/Italia akselilla ja annan Tinderin olla sijainnin mukaan. Lyhyt esittely teksti englanniksi. Paikallisilta ei periaatteessa ainuttakaan tykkäystä/matchia. Ainoat tykkäykset mitä tulee, niin köyhien naapurimaiden naisilta tsekki, unkari, romania ja ukraina. Ongelmahan tässä onkin sitten, että välimatka onkin yleensä 700-1400km, eli Goldilla vaihtavat sijainnin tänne ja odottavat Budapestin ghetossa länsilompakkoa.

Toimivaksi havaittu Thaimaa, jossa ehdottomasti Gold.
Niin ei tarvitse räpeltää usean kanssa ja hukkua viesteihin, valitset vaan tykkäyksistä kiinnostavan tai pari mätsiksi.
Ovat aktiivisia kirjoittaa, siis 8/10 varmaan heittää jo alkuviestii ja helppo sopia treffit. Yleensä pimpparautakin on höyryävan kuuma.

Muutaman kerran vaihtanut sijainnin Etelä-afrikkaan ja hauska teksti englanniksi. Tykkäyksiä tulee yllättävän paljon ihan molemman värisiltä, sinnehän voisi joskus lentää tinder matkailee.

Toimivista maista vinkkejä?
"Passport bro" meno on noussut nykyään suosituksi ilmiöksi jenkeissä ja muissakin länsimaissa. Jengi tekee esim. etätöitä länsimaiden palkoilla ja elää huomattavasti korkeampaa elintasoa halvemmissa maissa. Paikalliset naiset on tietysti erittäin hyvä bonus.

Kielitaito on tottakai tärkeää. Pelkällä englannilla jengi on on viihtynyt esim. Filippiineillä ja Keniassa. Espanjankielellä sitten E-amerikka haltuun. Toki ihan meidän Euroopan Espanjassa on espanjantaitoiset suomijäbät skorannu paikallisia naisia täysin todistetusti. Yks frendi meni kauniin senoritan kanssa parivuotta sitten naimisiinkin joten ei tarvinnut tämän "passiveljen" edes mennä vieraalle mantereelle.
 

4play

(■_■¬ )
S Y N T H W A V E
NOSTO
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
362
Muuten mä en pääse tästä edelleenkään yli, että naiset vaan treffaa aivan liikaa ylöspäin. Aivan hiton vaikeaa on edes päästä treffeille keskiverto naisten kanssa :D
Markkina-arvon kieltäjät hiljenevät kummasti, kun tosielämästä raportoidaan näitä kokemuksia entistä enemmän :cigar2:

Surullista sinänsä, että trendi menee tuohon suuntaan koko ajan.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
5 115
Markkina-arvon kieltäjät hiljenevät kummasti, kun tosielämästä raportoidaan näitä kokemuksia entistä enemmän :cigar2:

Surullista sinänsä, että trendi menee tuohon suuntaan koko ajan.
Ei sovi itsensä kehittämisen eetokseen, kun kaikki ei olekaan kiinni itsestä ja siitä että viitsii käydä suihkussa ja pestä vaatteet. :smoke:
 
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
1 673
Markkina-arvon kieltäjät hiljenevät kummasti, kun tosielämästä raportoidaan näitä kokemuksia entistä enemmän
Ooh Heititpä kieltämättä pahan.

Kyllä teitä kaikkia sitten varmasti harmittaa, kun tajuatte ettei minun saamattomuus johdukaan minusta, vaan ympäröivästä yhteiskunnasta ja siitä miten kaikki naiset on mahdottomia ylpeitä nirppanokkia, joille ei mikään kelpaa.

Ja niitäpä vasta harmittaakin, ketkä säännöllisesti parisuhteessa seksiä harrastaa, se etten minä saa. Varmaan käyvät suihkussa ja osaavat muitakin taitoja, kuin itkeä netissä markkina-arvosta.
 

4play

(■_■¬ )
S Y N T H W A V E
NOSTO
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
362
:bored:

Kyllä teitä kaikkia sitten varmasti harmittaa, kun tajuatte ettei minun saamattomuus johdukaan minusta, vaan ympäröivästä yhteiskunnasta ja siitä miten kaikki naiset on mahdottomia ylpeitä nirppanokkia, joille ei mikään kelpaa.
Eli sanoisit @Markqq :ua saamattomaksi, kun koko ajan käy treffeillekin pääsy vaikeammaksi? Asia selvä. Eikä todettu, että naisille ei kelpaa mikään, vaan rima nousee pikkuhiljaa, niin kuin se MAT:n hengessä "pitääkin".

Ja niitäpä vasta harmittaakin, ketkä säännöllisesti parisuhteessa seksiä harrastaa, se etten minä saa. Varmaan käyvät suihkussa ja osaavat muitakin taitoja, kuin itkeä netissä markkina-arvosta.
Tämänkin repäisit taas jostain omasta päästäsi. Asioista keskustellaan, eikä "itketä".
 
Liittynyt
05.01.2024
Viestejä
5
Noin yleisesti homma jatkuu ekasta näkemisestä eteenpäin varmimmin silloin kun kokemus on positiivisempi kuin mitä etukäteen ajatteli. Jos profiilissa on stailatut kuvat jotka kaunistelee todellista olemusta liikaa, niin on iso riski että kohtaaminen kasvokkain onkin pettymys. Ja ei se homma silloin siitä jatku. Ja saman tyypin kanssa homma voisi jatkuakin jos profiilissa olisi rehellisempi eikä tulisi sitä negatiivista yllätystä.
Nykyisin on enemmän sääntö kuin poikkeus, että naamakuvat ovat filtteröity ihan naurettavuuksiin asti. Katsopa vaikka Helena Riihituvan tai Anne Kukkohovin kasvokuvia. Näillä leideillä ei tietysti ole pelkoa siitä, etteikö olisi tarjontaa, mutta varmaan melkoinen yllätys nähdä samat naiset ilman meikkiä + överifilttereitä. Tuskin edes tunnistaa.
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
181
Markkina-arvon kieltäjät hiljenevät kummasti, kun tosielämästä raportoidaan näitä kokemuksia entistä enemmän :cigar2:

Surullista sinänsä, että trendi menee tuohon suuntaan koko ajan.
Onko tälläinen "markkina-arvon kieltäjä" sellainen joka ajattelee että ihmisten haluttavuudessa pariutumismarkkinoilla ei ole eroa keskenään, vai mites?

Eli esimerkiksi lyhyellä, laihalla, kasvoistaan rumalla, huumorintajuttomalla ja sosiaalisilta taidoiltaan surkealla miehellä on tälläisen ihmisen mielestä täysin yhtä suuri "markkina-arvo" ja yhtä suuri valikoima kiinnostuneissa naisissa, mitä on vaikkapa pitkällä, atleettisella, kasvoistaan komealla, huumorintajuisella ja sosiaalisilta taidoiltaan lahjakkaalla miehellä?
 
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
1 673
:bored:


Eli sanoisit @Markqq :ua saamattomaksi, kun koko ajan käy treffeillekin pääsy vaikeammaksi? Asia selvä. Eikä todettu, että naisille ei kelpaa mikään, vaan rima nousee pikkuhiljaa, niin kuin se MAT:n hengessä "pitääkin".


Tämänkin repäisit taas jostain omasta päästäsi. Asioista keskustellaan, eikä "itketä".
Pitäisikö sun kokeilla kääntää tuo sun viesti toisinpäin niin ehkä ymmärrät mitä koitan hakea takaa?

Esimerkiksi näin:
Kylläpä markkina-arvon puolesta puhujat rupevat pitämään ääntä, kun tosielämästä raportoidaan jonkun päässeen kahvilaan naisen kanssa entistä enemmän.

Ei mikään kello soita? Ei kyllä se vika on pakko olla siinä RIMASSA, eikä hyppääjässä. Sovitaan sitten niin.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
5 115
Pitäisikö sun kokeilla kääntää tuo sun viesti toisinpäin niin ehkä ymmärrät mitä koitan hakea takaa?

Esimerkiksi näin:
Kylläpä markkina-arvon puolesta puhujat rupevat pitämään ääntä, kun tosielämästä raportoidaan jonkun päässeen kahvilaan naisen kanssa entistä enemmän.

Ei mikään kello soita? Ei kyllä se vika on pakko olla siinä RIMASSA, eikä hyppääjässä. Sovitaan sitten niin.
Mitä nyt taas? Meinaatko että jos joku jossain onnistuu pääsemään treffeille, niin kaikki on vain ja ainoastaan itsestä kiinni, eikä missään muussa kuin itsessä ole koskaan mitään vikaa? :rolleyes:

Onko tälläinen "markkina-arvon kieltäjä" sellainen joka ajattelee että ihmisten haluttavuudessa pariutumismarkkinoilla ei ole eroa keskenään, vai mites?

Eli esimerkiksi lyhyellä, laihalla, kasvoistaan rumalla, huumorintajuttomalla ja sosiaalisilta taidoiltaan surkealla miehellä on tälläisen ihmisen mielestä täysin yhtä suuri "markkina-arvo" ja yhtä suuri valikoima kiinnostuneissa naisissa, mitä on vaikkapa pitkällä, atleettisella, kasvoistaan komealla, huumorintajuisella ja sosiaalisilta taidoiltaan lahjakkaalla miehellä?
Siltä tuo välillä kuulostaa. Toki noita ulkoisia tekijöitä yliarvioidaan usein aika rankasti. Esim. jos joku mies on hyvä soittamaan suutaan ja heittämään supliikkia, tai hyvä vetelemään oikeista naruista niin on oikeasti aivan sama mitä muuten on. Sitten riittää se suihkussa käyminen ja vaatteiden peseminen... :smoke:
 
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
1 673
Meinaatko että jos joku jossain onnistuu pääsemään treffeille, niin kaikki on vain ja ainoastaan itsestä kiinni
No kerro mulle mistä muusta kuin itsestä se on kiinni?

Jos sovin treffit vaikka ensi sunnuntaille niin kyllä se on minusta kiinni kuinka asian hoidan, eikä mistään lapsuuden traumoista, markkina-arvosta tai äitisuhteesta.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
5 115
No kerro mulle mistä muusta kuin itsestä se on kiinni?

Jos sovin treffit vaikka ensi sunnuntaille niin kyllä se on minusta kiinni kuinka asian hoidan, eikä mistään lapsuuden traumoista, markkina-arvosta tai äitisuhteesta.
Ja se, että kuinka hyvin se ylipäätään TARVII hoitaa on kiinni naisesta. Puhumattakaan siitä, että edes saa järjestettyä ne treffit. :facepalm:

Kyseessä vain hieman kärjistäen on siis antsaitsija/valitsija-asetelma. Sun vertauksessa mies hyppää niin korkealle kuin pystyy, mutta nainen on se joka asettaa riman eli päättää kuinka korkealla se on.
 
Viimeksi muokattu:

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 690
On tämä kanssa yksi mielenkiintoinen juttu. Leskimiehenä kun hakee seuraa, niin seksiseuraa tuntuu löytyvän 25-45 haarukkalla (itse siis 40) aika laajasti ja juurikaan ei tarvitse nähdä vaivaa. Mutta pysyvämpää parisuhdetta ei tunnu kyllä tuolla löytyvän mitenkään. Jos jotain hyvää sanoo, niin ainakin nämä about 30ish naiset ovat ihan fiksuja kokonaisuuksia, kun jättää elämäm yli opistom ja tatuoinnit laskuista pois tai lähinnä ei sotkeennu selkeästi Whisky Tango tapauksiin. Sen tosin on huomannut, että kyllä se koulutustaso korreloi vahvasti sen kanssa, että pyöriikö päässä muutakin kuin viini tai matkustus vai ei. Jotenkin myös hassua kun jotkut 35+ vasta haaveilee lapsista, vaikka aika loppupuolta jo biologiassa tikitetellään.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 449
Muuten mä en pääse tästä edelleenkään yli, että naiset vaan treffaa aivan liikaa ylöspäin. Aivan hiton vaikeaa on edes päästä treffeille keskiverto naisten kanssa :D Pitäs asua naapurissa ja sopii tosiaan kuukausi etukäteen treffit. Kyllä mä väitän, että jos naista kiinnostaa, hän raivaa kyllä tilaa sieltä täyteen buukatusta kalenterista.
Ootko nyt ihan varma että sulla hakusessa on keskiverto nainen? Itse näen keskiverto naisen sellaisena perustallaajana, jolla ei ole välttämättä ole intohimoa oikein mihinkään ja päivät ikäänkuin "suoritetaan lävitse" keskiluokkaista unelmaa tavoitellessa. Sut tavanneena voisin ajatella ettet välttämättä ihan tälläisen kanssa pitkään viihtyisi, vaan kaipaat jotain sellaista mikä saa sut inspiroitumaan lisää omista projekteistasi. Tällöin on vaikea nähdä että muu kuin vastaavalla intohimolla itsensä kehittämiseen suhtautuva riittäisi sulle pitkässä juoksussa.

Se hyvä puoli näissä itsensä kehittämiseen posiitivisesti suhtautuvissa yksilöissä on se, että keskinäinen suhde pystyy kehittymään ihan eri sfääreihin kuin ns. fixed mindset -ajattelun omaavilla ihmisillä. Sinuna vaihtaisinkin taktiikkaa kokonaan, kun nyt on selkeästi nähty että nykyinen toimintamalli ei toimi tavoitteidesi mukaisesti. Varmasti jopa muutaman kuukauden tauko treffailusta tekisi hyvää, jolloin saat nollattua huonojen kokemusten tuoman painolastin, samalla oma näkemys kumppanista tarkentuu kun syventyessäsi omiin kiinnostusten pariin lisää. Tämän jälkeen on varmasti paljon helpompaa tehdä itselleen selväksi, mitkä asiat ovat must have -juttuja kumppanilta ja mitkä ovat toissijaisia. Jotenkin musta vaan vaikuttaa että nykyisellään sulla on rima liian korkealla, jolloin ajaudut tavoittelemaan ihmisiä joilla on jo liikaa vaihtoehtoja.

Tässä omat kaksi centtiäni tilanteestasi, en tiedä oliko tästä sitten mitään iloa, mutta toivottavasti herättää jonkunlaista ajatusta tilanteestasi.


Ja se, että kuinka hyvin se ylipäätään TARVII hoitaa on kiinni naisesta. Puhumattakaan siitä, että edes saa järjestettyä ne treffit. :facepalm:

Kyseessä vain hieman kärjistäen on siis antsaitsija/valitsija-asetelma. Sun vertauksessa mies hyppää niin korkealle kuin pystyy, mutta nainen on se joka asettaa riman eli päättää kuinka korkealla se on.
Jos sä oot valkannut itsellesi sopivan treffikumppanin, niin sun ei tarvitse hoitaa mitään, asiat ikäänkuin soljuvat eteenpäin. Tällöin ei tarvitse murehtia mistään rimoista tai muista mielen luomista keinotekoisista esteistä, vaan nauttia toisen seurasta. Toki aina näin ei mene, mutta tällöin on kyse siitä, ettette olleet keskinään yhteensopivia, ei sen kummempaa. Elämä jatkuu tästäkin huolimatta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
1 673
Ja se, että kuinka hyvin se ylipäätään TARVII hoitaa on kiinni naisesta. Puhumattakaan siitä, että edes saa järjestettyä ne treffit. :facepalm:

Kyseessä vain hieman kärjistäen on siis antsaitsija/valitsija-asetelma. Sun vertauksessa mies hyppää niin korkealle kuin pystyy, mutta nainen on se joka asettaa riman eli päättää kuinka korkealla se on.
Joo kaikki varmasti tajusi miten ilkeät ja pahat naiset asettaa riman niin korkealle, että vain promille chad miehistä pääsee siitä tracy rimasta yli.

Haluatko vielä koittaa vastata tuohon minun kysymykseen viestissä mitä lainasit? Jostain kumman syystä päätit olla siihen ainoaan kysymykseen vastaamatta.

Eli mistä muusta kuin itsestä treffeille pääseminen on kiinni?

Toimiiko tämä sama kehäpäätelmä sitten vaikka töitä etsiessä? Voinko syyttää yhteiskuntaa ja naisia siitä, etten nuorena kouluttautunut ja nyt saan vaan paskaa perustyötä nimellistä korvausta vastaan? Naisethan on paremmilla arvosanoilla saattanut minun potentiaalisen opiskelupaikan joskus napata ja näin hankaloittanut minun työllistymistä.

Vai olisiko se kouluttautuminen ja työnhaku ollut minun omalla vastuulla tässä elämässä?
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 731
Joo kaikki varmasti tajusi miten ilkeät ja pahat naiset asettaa riman niin korkealle, että vain promille chad miehistä pääsee siitä tracy rimasta yli.

Haluatko vielä koittaa vastata tuohon minun kysymykseen viestissä mitä lainasit? Jostain kumman syystä päätit olla siihen ainoaan kysymykseen vastaamatta.

Eli mistä muusta kuin itsestä treffeille pääseminen on kiinni?

Toimiiko tämä sama kehäpäätelmä sitten vaikka töitä etsiessä? Voinko syyttää yhteiskuntaa ja naisia siitä, etten nuorena kouluttautunut ja nyt saan vaan paskaa perustyötä nimellistä korvausta vastaan? Naisethan on paremmilla arvosanoilla saattanut minun potentiaalisen opiskelupaikan joskus napata ja näin hankaloittanut minun työllistymistä.

Vai olisiko se kouluttautuminen ja työnhaku ollut minun omalla vastuulla tässä elämässä?
Toi vertaus ei ole mistään kotoisin, mutta faktahan on, että naisilla menee Suomessa miehiä paremmin miltei kaikilla mahdollisilla mittareilla mitattuna, ja taitaa ero vaan kasvaa koko ajan. Ja todellakin parisuhteisiin/seksi-elämään liittyen.

Toki mies voi keskittyä valittamiseen tai itsensä kehittämiseen, mutta ei itse asia siitä miksikään muutu eli ylämäki vaan jyrkkenee koko ajan.

Ja väkisinkin tulee mieleen, että MIKSI VAIVAUTUA, onko se römpötin nyt oikeasti niin ihmeellinen vekotin että sen edessä pitää nöyristellä ja kumarrella ilman mitään tolkkua. No se on makuasia. Kirjaimellisesti.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
5 115
Jos sä oot valkannut itsellesi sopivan treffikumppanin, niin sun ei tarvitse hoitaa mitään, asiat ikäänkuin soljuvat eteenpäin. Tällöin ei tarvitse murehtia mistään rimoista tai muista mielen luomista keinotekoisista esteistä, vaan nauttia toisen seurasta. Toki aina näin ei mene, mutta tällöin on kyse siitä, ettette olleet keskinään yhteensopivia, ei sen kummempaa. Elämä jatkuu tästäkin huolimatta.
Ideaalisesti se näin olisikin, mutta yritin vääntää Rullikselle rautalangasta että asiassa on kaksi osapuolta, kaikki EI ole kiinni miehestä vaan siinä on myös se nainen mukana.


Joo kaikki varmasti tajusi miten ilkeät ja pahat naiset asettaa riman niin korkealle, että vain promille chad miehistä pääsee siitä tracy rimasta yli.

Haluatko vielä koittaa vastata tuohon minun kysymykseen viestissä mitä lainasit? Jostain kumman syystä päätit olla siihen ainoaan kysymykseen vastaamatta.

Eli mistä muusta kuin itsestä treffeille pääseminen on kiinni?

Toimiiko tämä sama kehäpäätelmä sitten vaikka töitä etsiessä? Voinko syyttää yhteiskuntaa ja naisia siitä, etten nuorena kouluttautunut ja nyt saan vaan paskaa perustyötä nimellistä korvausta vastaan? Naisethan on paremmilla arvosanoilla saattanut minun potentiaalisen opiskelupaikan joskus napata ja näin hankaloittanut minun työllistymistä.

Vai olisiko se kouluttautuminen ja työnhaku ollut minun omalla vastuulla tässä elämässä?
Mitä sää nyt taas selität, justhan vastasin siihen kysymykseen? :facepalm: Eli miehen itsensä lisäksi homma on kiinni siitä naisesta.

Ja miten sun koulutusvertaus liittyy yhtään mihinkään?
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
181
Mikä niissä tatuoinneissa ahistaa?
Tatuoinnit eivät varmaan monia ahdista, mutta monet varsinkin tatuoimattomat miehet sanovat että preferoivat vakiintuneeseen parisuhteeseen mielummin puhdasihoista naista kuin tatuoitua naista.

Kaunis naisvartalo on itsessään mestarillinen taideteos. Mikäli tätä tuhritaan musteella niin voisin veikata että planeetan enemmistön miesten mielestä se muuttuu epäviehättävämmäksi.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 731
Mikä niissä tatuoinneissa ahistaa?
Tatuoinnit ei kyllä juuri ketään naista "kaunista" eikä naisellista, vaan helposti niistä tulee vähän ikäviä assosiaatioita liittyen naisen seksuaalihistoriaan esimerkiksi.

Mutta eihän miehillä paljon olisi kyllä varaa nirsoilla tässä asiassa, joten jos tatuointeja joutuu "sietämään" niin se on aika pieni ongelma sitten se.

Tosin "voi olla", että sitä tatuoitua naista ei paljon mitkään puhdasihoiset mammanpojat edes kiinnosta vaan ottaa mieluummin jonkun jännämiehen.
 
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
1 673
miten sun koulutusvertaus liittyy yhtään mihinkään?
Oon lähes 99%, että tajuat miten se tähän liittyy.

Rautalangasta jos nyt vielä kerran yritän.

On miehen omalla vastuulla kouluttautua ja saada työpaikka.
On naisen ja yhteiskunnan vastuulla, että mies saa parisuhteen.

Mikä tässä vertauksessa nyt jäi sulla tajuamatta?
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
5 115
Oon lähes 99%, että tajuat miten se tähän liittyy.

Rautalangasta jos nyt vielä kerran yritän.

On miehen omalla vastuulla kouluttautua ja saada työpaikka.
On naisen ja yhteiskunnan vastuulla, että mies saa parisuhteen.

Mikä tässä vertauksessa nyt jäi sulla tajuamatta?
Se, että mistä sää taas repäisit ton toisen väitteen? Se on just se, mitä EN sanonut. Teeskenteletkö tahallasi idioottia vai oletko oikeasti sellainen? :facepalm:
 
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
1 673
Se, että mistä sää taas repäisit ton toisen väitteen? Se on just se, mitä EN sanonut. Teeskenteletkö tahallasi idioottia vai oletko oikeasti sellainen? :facepalm:
Kunhan yritän ymmärtää miten epäloogisia nämä teidän markkinatalous höpinät ovat ulkoapäin katsottuna. Älä ammu viestintuojaa, sinähän et itse mukamas ymmärtänyt miten koulutusvertaus liittyi aiheeseen.

Minusta mies täällä Suomessa vastaa omasta työllistymisestä ja omasta pariutumisesta. Jos ei jommassa kummassa onnistu, vika löytyy peilistä, sori siitä.
 

4play

(■_■¬ )
S Y N T H W A V E
NOSTO
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
362
Kunhan yritän ymmärtää miten epäloogisia nämä teidän markkinatalous höpinät ovat ulkoapäin katsottuna.
Ironista, että markkina-arvo käsitteenä perustuu siihen, että ihmisten preferenssit ja ominaisuudet muodostavat eräänlaisen kysynnän ja tarjonnan dynamiikan myös deittailussa. Keskustelu ei ole epäloogista, vaan tuo juurikin esiin todellisia mekanismeja, jotka vaikuttavat ihmisten pariutumiskäyttäytymiseen. Näiden ymmärtäminen auttaisi kehittymään ja parantamaan omia mahdollisuuksiaan menestyä.

Minusta mies täällä Suomessa vastaa omasta työllistymisestä ja omasta pariutumisesta. Jos ei jommassa kummassa onnistu, vika löytyy peilistä, sori siitä.
Työmarkkinoilla henkilön mahdollisuudet ei määräydy vain omasta tahdosta ja kyvyistä, vaan myös tarjolla olevista työpaikoista, taloudellisista suhdanteista ja yhteiskunnan rakenteista. Eikun vaan kaikille työttömille toitottamaan, että omaa saamattomuuttanne olette työttömiä. On kyllä empatiakyvytöntä menoa. Sama ajattelu heijastunee tässä ketjussa, miten suhtaudutaan toisten vaikeuksiin deittailussa.

Tragikoomista, että aikoinaan markkina-arvoa haukuttiin liiasta mustavalkoisuudesta, mutta tässähän on vene kääntynyt ihan toiseen suuntaan. Pitkä on ollut matka hollituvasta salin puolelle.

Siitä olen samaa mieltä, että sinkun eikä työttömän ei pidä jäädä kotiin syyttämään olosuhteita, vaan tunnistamaan ja ne ja toimimaan sen mukaisesti, missä havaitsee puutteita. Olkoot ne puutteet ja haasteet sitten ulkoisia tai sisäisiä.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 731
Siitä olen samaa mieltä, että sinkun eikä työttömän ei pidä jäädä kotiin syyttämään olosuhteita, vaan tunnistamaan ja ne ja toimimaan sen mukaisesti, missä havaitsee puutteita. Olkoot ne puutteet ja haasteet sitten ulkoisia tai sisäisiä.
Yhä useammalle on mielekkäämpää antaa vaan olla. Sekä pitkäaikaistyöttömyys että tahdoton naisenpuutteessa eläminen ovat lisääntymässä.

On helppoa sanoa toiselle, että katso peiliin, hae kuu taivaalta, kehitä itseäsi ja ole parempi mies, mutta käytännössä se on yhä jyrkempi mäki kivuttavaksi yhä useammalle ja on vaan helpointa antaa olla. Ja keskittyä ihan johonkin muuhun.

Oman elämänikin kautta kun peilaan, niin olen toki naista välillä saanut tänäkin vuonna, mutta onhan se vaivan määrä ihan naurettavaa suhteessa hyötyyn. Helpointa olisi vaan hommata kiikkustuoli ja muistella vanhoja hyviä aikoja, ja säästää kaikki se aika, raha ja energia mikä kuluu naisten vonkaukseen, joka vain harvoin tuottaa mitään hyvää tulosta.
 
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 641
Toisaalta harmittaa jos ei skoraa, mutta toisaalta jos flaksin myötä muuttuu Trullikseksi jonka mielestä kaikki on vain itsestä kiinni ja ymmärrys muusta katoaa, on tässä jonkinlainen hopeareunus kai sitten. :think:
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 690
Mikä niissä tatuoinneissa ahistaa?
Ei ahdista, mutta ovat aina rumia ja tekevät ihmisestä rumemman. En ole kertaakaan nähnyt tatuoinnin tai kasvolävistyksen tekevän naisesta paremman näköisen. Yleensä näillä on myös oman kokemuksen kautta aika maltillinen koulutustaso, yleissivistys matala ja elämän suhtautuminen melko valkoroskaista.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
5 115
Kunhan yritän ymmärtää miten epäloogisia nämä teidän markkinatalous höpinät ovat ulkoapäin katsottuna. Älä ammu viestintuojaa, sinähän et itse mukamas ymmärtänyt miten koulutusvertaus liittyi aiheeseen.

Minusta mies täällä Suomessa vastaa omasta työllistymisestä ja omasta pariutumisesta. Jos ei jommassa kummassa onnistu, vika löytyy peilistä, sori siitä.
Ai kuka niistä markkinatalousjutuista puhuu? Tietääkseni en itse niistä erityisesti ole jauhanut, justhan sanoin että aivan sama mitä mies on oikeasti kunhan suuta osaa soittaa.

Ja se vertaus on täyttä paskapuhetta kuten valtaosa sun jutuista yleensäkin. :facepalm: Tosin ehkä siitä voisi sen pointin löytää, että molemmat alkaa muuttua yksilön ongelmasta yhteiskunnan ongelmaksi kun rima nousee liian korkealle, ja liian moni alkaa jäädä sen alle.

Ja mitä meinaat että mies vastaa, eikö sitten vastaa jos ei ole mies? :rolleyes:

Mutta aivan helvetin sama, kuten erkkikin sanoi, joku raja mitä sen "römpöttimen" eteen viitsii tehdä...
 
Liittynyt
11.01.2024
Viestejä
597
Mutta aivan helvetin sama, kuten erkkikin sanoi, joku raja mitä sen "römpöttimen" eteen viitsii tehdä...
Yleensäottaen auttaa, jos viitsii käydä edes jossain työntapaisessa. Tai vaikka opiskelee jotain ja tavoittelee parempaa tulevaisuutta. Sitten auttaa vielä vähän enemmän jos käy sellaisissa paremmissa töissä, mistä maksetaan kohtuullista palkkaakin.
Mikäli kuuluu johonkin heikompaan yhteiskuntaluokkaan, niin mahdollisuudet parisuhderintamallakin on varmaan samaa luokkaa kuin siellä työmarkkinoilla.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
5 115
Yleensäottaen auttaa, jos viitsii käydä edes jossain työntapaisessa. Tai vaikka opiskelee jotain ja tavoittelee parempaa tulevaisuutta. Sitten auttaa vielä vähän enemmän jos käy sellaisissa paremmissa töissä, mistä maksetaan kohtuullista palkkaakin.
Mikäli kuuluu johonkin heikompaan yhteiskuntaluokkaan, niin mahdollisuudet parisuhderintamallakin on varmaan samaa luokkaa kuin siellä työmarkkinoilla.
Ei se todellakaan ihan näin suoraan mene, valitettavasti. :D Olisihan se ihan kiva jos asiantuntijatehtävissä työskenteleville tulisi seuraa ovista ja ikkunoista, muttei se ihan niin suoraviivaista ole. :)
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 731
Mikähän on se palkka millä kannattaa alkaa sitten haaveilla deittiseurasta? Ja jos on työtön niin silloinko ei voi pariutua ollenkaan?
Paradoksihan on siinä, että työttömällä on teoriassa enemmän aikaa panostaa naisseuran etsimiseen.

Ja toisaalta jossei löydy, niin mikä on intressi sitten mennä töihinkään tai tehdä yhtään mitään, jossei näytä että pesää on kuitenkaan saamassa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
250 442
Viestejä
4 363 463
Jäsenet
72 633
Uusin jäsen
Rasekowski

Hinta.fi

Ylös Bottom