Mun mielestä toi pituushomma on jo niin normalisoitunutta et en jaksa kyllä ite enää sitä sen suuremmin ihmetellä. Mikäs siinä jos ilmottaa toiveensa suoraan biossa niin voi sit tarvittaessa viskata vasemmalle jos ei omat kortit siihen riitä?
Mut ei sitä miehenä kannata suurempia kriteerejä kirjotella sinne bioon, koska ei se oo niin hyväksyttyä. Eihän se nyt välttämättä ihan tasa-arvon mukasta oo mut en kyllä oikeen enää jaksa ymmärtää sitäkään et tästä asiasta valitetaan aina tolla samalla esimerkillä et wää (sori, vaikka sanoitkin et ei oo yhyy-viesti) jos naiset saa julkisesti vaatia x pituutta, niin miks mä en saa vaatia tiettyä painoa, kuppikokoa tai jotain muuta spesifiä vaatimusta. Eikä se mua haittaa jos jollakin on niin tiukat kriteerit et pituuden takia ei mennä jatkoon. Tuskin ennen ton paljastumista on muutenkaan kerinny kauheen syvällisesti tutustumaan, eikä siitä varmaan muutenkaan ois tullu mitään jos loppupeleissä noin triviaali asia on se mikä katkasee sen kamelin selän. En hetkeekään kyllä usko et jos muuten olis kaikinpuolin täysosuma (no, tääkin jo aika mahotonta lähtökohtasesti) mut pituus ei riitä niin kukaan lähtis yksinomaan sen takia laittamaan poikki jos noin muuten ollaan tonne asti jo keritty.
En kyl noin muutenkaan tiiä et miks ne omat kriteerit pitäis päästä sinne bioon kirjottamaan kaikkien ihmeteltäväks. Kuvista ja biosta voi päätellä aika pitkälle et ollaanko lähelläkään (ja jos on pelkkiä naamakuvia läheltä, niin tiiät jo vastauksen), en nää et kellään ainakaan matchit lähtis nousuun jos biossa lukee et älä oo läski. Painelee ruksia sit jos ei omiin kriteereihin osu niin ei tuu turhia matcheja ihmisten kanssa jotka ei kuitenkaan kiinnosta. Toki eri asia sit jos kuvat on tosi vanhoja tai jotain olennaista jätetty kertomatta, mulla oli muutama vuosi sitten yks tapaus joka jostain syystä oli päättänyt jättää niinkin olennaisen asian kun lapsen mainitsematta biossa. Ja tohon aikaan olin lähempänä 20 kuin 30 iältä, et ei kuitenkaan painittu sellasessa ikäluokassakaan et oletukset olis siihen suuntaan et niitä lapsia todennäkösesti on, kun se et ei oo. Mut ei siinäkään mitään kummosempaa sit ollu, sanoin vaan et tuo kannattais kyllä etukäteen kertoa niin ei tuu yllätyksiä kellekkään ja toivotin hyvät jatkot ja et toivottavasti löytää mitä ikinä onkaan hakemassa.
Toki en oo Tinderissa yms useempaan vuoteen ollu, niin hankala sanoa nykymenosta tarkemmin, mut keskustelusta päätellen ei ainakaan ihan olennaisesti tunnu muuttuneen. Valitettavasti.
Joo en usko myöskään että jollain "jos oot läski, swaippaa vasemmalle" bioilla saavutetaan vastaavaa hyötyä mitä naisten "alle 170cm älä vaivaudu" bioilla. Sen läskiyden nyt näkee jo kuvista olettaen että ne on muuten ihan ajankohtaiset eikä mitään rippijuhla kuvia jolloin sä työnnät sen itse jo vasemmalle jos se on sulle ratkaiseva kriteeri. Pituutta taas voi olla hyvin vaikea arvioida kuvista ja jos se naiselle on tärkeä kriteeri kumppanin valinnassa niin vituttaishan se huomata treffeillä että sieltä saapuu joku 140cm tonttu ihan yhtälailla kuin sitä hoikkaa naista hakevalla miehellä vituttais jos sieltä tuliskin 200kg sotanorsu. Tolleen kärjistetysti. Se on sit eri asia onko jomman kumman vaatiminen enemmän perseestä kuin toisen mutta säästyypä kaikilta aikaa ja vaivaa, varsinkin niiltä naisilta joille oletettavasti niitä likejä satelee ihan eri tahtiin.
Omista viimeisimmistä tinderöinneistä on jo vuosia aikaa ja muistan kyllä että kun hoksasi siinä biossa erikseen mainita oman pituuden niin matchien määrä kyllä nousi ihan huomattavasti. Nykyäänhän sille ilmeisti on ihan oma paikkansakin mihin sen voi ilmoittaa.