Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
375
Mitäs helvettiä, onko ihmiset sekoamassa lopullisesti tai jotain... :D :D :D


Mutta jos saa kysyä, niin mikset ollut ottanut koronarokotetta? Toki eipä niillä enää ole väliä, kun käytännössä kaikki on sen jo saanut joka tapauksessa... :hmm:



Tästä pilkunviilauksena että ei kai persut ainakaan puolueena ole ollut mitenkään erityisen rokotevastaisia? Paremminkin yhdistäisin sen Suomen tapauksessa ihan perinteiseen hörhöilyyn kuin oikeistolaisuuteen. :hmm:
Nää on oikeasti paskatestejä. Jos sulla ei ole vastaväitteitä, olet ulkona. Nää muijat etsii chadeja, jotka nauraa tuollaisille älyttömyyksille. Ihan infona persuista. Ovat konservatiivisia mietoja vasureita. äärioikeisto on kaukana, mutta koska ovat oikeistolaisin puolue(kokoomus enemmän vasemmalla ja vähemmän konservatiivisia) , ovat äärioikeistoa.
 
Liittynyt
29.09.2023
Viestejä
19
Top on joku markkina-arvotyyppien luoma puolijumala, jonka tärkeimmät ominaisuudet ovat ulkonäkö, raha ja menestys.
Vie muiden haluamat naiset tai miehet. Vie ne kaikki, eikä jätä muille mitään. Eikä oikeastaan tarvitse edes viedä, koska tuollaisen nähtyään, kukaan ei ketään muuta edes halua :rofl2:

Edit, vahingossa painoin lähetä...

Luulen että jos parisuhdetta etsii, niin pieni epätäydellisyys profiilissa vetoaa enemmän kuin täydellisyys. Se on aidompaa ja sellaisen seuraan on helpompi kuvitella itsensä omine epätäydellisyyksineen.

Jos jokin piirre hallitsee voimakkaasti, kannattaa se mainita. Vaikka se yleisellä tasolla olisi "negatiivinen" kuten esim. erakkoluonne, voi se toiselle samanlaiselle olla SE tykkäyksen arvoinen. Saattaa todennäköisemmin löytää sellaisen joka ymmärtää kaltaisiaan.

Toki pitää olla jokseenkin jo tutustunut itseänsä. Myöskin eletyt aiemmat suhteet auttavat tietämään mitä haluaa ja etsii.
Jos profiiliteksti on tyhjä niin ajattelen, ettei vielä tiedä kuka on tai mitä haluaa.

Tällai vanhana parasta on että omanikäiset ei halua (ei välttämättä saisi vaikka haluaisi) lapsia ja olemassaolevatkin ovat jo isoja tai aikuisia.
Vanhat tietävät mitä haluavat eivätkä halua enää toistaa aiempien suhteiden virheitä. Nyt saa puhtaalta pöydältä kypsää ja heti ongelmiin tarttuvaa seuraa jonka kanssa rakentaa yhteistä tulevaisuutta.
Ei saa esittää ja se puhuminen pitää vaan uskaltaa aloittaa melkeinpä viimeistään ensitreffeiltä. Myöhemmin omista toiveista kertominen saattaa olla vaikeampaa, varsinkin jos on jo myötäillessään antanut ymmärtää tykkäävänsä jostakin, mistä ei oikeasti tykkäämään.

Aika puhumaton olen aina ollut, mutta huomannut että jos toisesta tykkää, niin se käy aika luonnostaan. Etenkin jos kumpikin omalla esimerkillä uskaltaa kertoa vaikka jotain vähän henkilökohtaisempaa.

Siinä jotain ajatuksia muutamille ekoille tapaamiskerroille - sikäli kun tuntuu että synkkaa toisen kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
375
En tiedä, käsittääkseni se on laatikkoleukainen kirurgi-liikennelentäjä, jolla on jumalattomasti rahaa ja jonka kaikki naiset haluaa. Paitsi minä.
Pakko kysyä mitä sä haluat? Kattelin tänään just FB:n sinkkuryhmiä. Taas oli 51v nainen. Ihan jees näköinen ikäisekseen. mutta ikähaarukka oli 40-50v mies, pitää olla pitkä ja kaikki perinteiset vaatimukset, eikä poikkeuksia. Nuo speksit tarkoittavat, että haluaa parrua nuoremmilta, eikä mitään suhteita. Niitä Antti Lindtmaneja on erittäin pieni määrä, joka haluaa muuta kuin seksiä kymmenen vuotta vanhemmilta naisilta.

Vai onko tää vaan sitä, että yhteiskunta on kertonut naisille, että te ansaitsette kaiken mitä haluatte ja te oikeesti uskotte tuohon?
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
519
Pakko kysyä mitä sä haluat?
Jonkun kivan miehen, jonka kanssa on hauskaa ja turvallista ja jonka kanssa voisi viihtyä pitkään, jolla on jotakuinkin samanlainen elämänasenne ja jonka kanssa voi puhua kaikesta jne tällaisia perusasioita. Tienaan itse omat rahani, joten tienata ei tarvi, voi olla vaikka joku elämäntapatyötön tms. Eikä tarvi olla pidempi tai edes yhtä pitkä ku minä. Pitää tietysti viehättää omaa silmää, mutta sellainen voi sitten olla jonkun toisen mielestä aivan mitäänsanomaton tapaus.
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
138
Mulle iski sinkkuus taas pitkästä aikaa tässä keväällä, ja päätin sitten kokeilla tätä tinderiä. Joo, parin viikon aikana mätsejä on tullut noin parikymmentä, mutta kokemus on aika ahdistava. Nimittäin menin antamaan puhelinnumeroni yhdelle ehdokkaalle ennen ensitapaamista (virhe? Kyllä!), ja nyt olen saanut alakerran levityskuvia (jotka on kyllä tässä vaiheessa varsinkin todella mauttomia), jatkuvaa tarvetta soittaa livepuheluita (ehkä 2-3 kertaa päivässä), kuulustelua että kenen kaverin kanssa meinaan mennä tänään kaljalle; onko se miespuolinen, facebook-kaveripyyntö, vaikken ole hänelle edes kertonut sukunimeäni; mutta jostain hän on sen selvittänyt. Hirvittää ja ahdistaa tällainen henkilö. Lisäksi tämä ihminen puhuu niinkuin olisimme jo parisuhteessa, vaikkemme siis ole edes nähneet livenä. Nyt totta puhuen en edes halua nähdä. En tiedä onko tämä henkilö epätoivoinen, läheisriippuvainen, joku muu kasettitapaus, vai mitä. Pari ihan kivaa ehdokasta on tosin sitten vastapainoksi löytynyt. Saas nähdä mitä tästä kehkeytyy. Treffit normaalin naisen kanssa kyllä piristää mieltä kummasti, vaikkei mitään sen kummempaa siitä seuraisikaan, paitsi ajan polttoa.
 
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
375
Jonkun kivan miehen, jonka kanssa on hauskaa ja turvallista ja jonka kanssa voisi viihtyä pitkään, jolla on jotakuinkin samanlainen elämänasenne ja jonka kanssa voi puhua kaikesta jne tällaisia perusasioita. Tienaan itse omat rahani, joten tienata ei tarvi, voi olla vaikka joku elämäntapatyötön tms. Eikä tarvi olla pidempi tai edes yhtä pitkä ku minä. Pitää tietysti viehättää omaa silmää, mutta sellainen voi sitten olla jonkun toisen mielestä aivan mitäänsanomaton tapaus.
Okei. Ihan järkeviä juttuja sun listalla. Ainoa ongelma on se, että haluat miehen olevan nuorempi, joka ei taas yleensä miehille käy muuta kuin FWB tai yhden illan jutuissa. Ne miehet, jotka sopii sun ehtoihin ja haluavat pidempää suhdetta, haluavat nuorempia mimmejä, jotka mahdollisesti haluavat myös jälkikasvua.

Samanlainen elämänasenne tarkoittanee, että miehen pitää tehdä puolet kotitöistä ja sitten vielä miesten työt, joista joudut sinkkuna maksamaan. Maksatko sille samanhenkiselle jampalle, että tekee ne hommat, joita et itse osaa tehdä saman verran kuin ammattilaiselle, joka tulee tekemään ne hommat jostain firmasta? Ja jos et maksa, niin mitä olet valmis tekemään lisää, jotta olette tasa-arvoisia?

Jos hommatte talon kimpassa, leikkaatko kahden hehtaarin nurmikon sillä työnettävällä ruohonleikkurilla, sillä aikaa kun mies on siivonnut talon, pessyt pyykit ja valmistanut lounaan ja istuu terassilla kaljan kanssa katsoen kun leikkaat nurmikkoa ja kiittää luojaansa, että naiset pystyvät tekemään kaiken minkä mieskin?

Tämä on sitä oikeaa tasa-arvoa, eikä mitään feministien höpöjuttua tasa-arvosta :psmoke:
 
Liittynyt
18.04.2024
Viestejä
349
Mulle iski sinkkuus taas pitkästä aikaa tässä keväällä, ja päätin sitten kokeilla tätä tinderiä. Joo, parin viikon aikana mätsejä on tullut noin parikymmentä, mutta kokemus on aika ahdistava. Nimittäin menin antamaan puhelinnumeroni yhdelle ehdokkaalle ennen ensitapaamista (virhe? Kyllä!), ja nyt olen saanut alakerran levityskuvia (jotka on kyllä tässä vaiheessa varsinkin todella mauttomia), jatkuvaa tarvetta soittaa livepuheluita (ehkä 2-3 kertaa päivässä), kuulustelua että kenen kaverin kanssa meinaan mennä tänään kaljalle; onko se miespuolinen, facebook-kaveripyyntö, vaikken ole hänelle edes kertonut sukunimeäni; mutta jostain hän on sen selvittänyt. Hirvittää ja ahdistaa tällainen henkilö. Lisäksi tämä ihminen puhuu niinkuin olisimme jo parisuhteessa, vaikkemme siis ole edes nähneet livenä. Nyt totta puhuen en edes halua nähdä. En tiedä onko tämä henkilö epätoivoinen, läheisriippuvainen, joku muu kasettitapaus, vai mitä. Pari ihan kivaa ehdokasta on tosin sitten vastapainoksi löytynyt. Saas nähdä mitä tästä kehkeytyy. Treffit normaalin naisen kanssa kyllä piristää mieltä kummasti, vaikkei mitään sen kummempaa siitä seuraisikaan, paitsi ajan polttoa.
Et osaa estää henkilöä, vai mikä tässä nyt on ongelma?
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
907
No nyt sitten vihdoinkin se pituusvaatimus osui omalle kohdalle ihan konkreettisesti.
Aikamme jutusteltua +150cm nainen ilmoitti, että miehen pitää olla todella pitkä, koska eihän siitä muuten ole kuin korkeintaan kaveriksi.
Sitä ennenhän kyseinen henkilö valitteli ettei kelpaa kenellekään, koska miehillä on niin isot vaatimukset.
No ei ole ihmekään, että myös joillain naisilla on vaikeaa seuran löytämisessä.

Täytyy kyllä todeta, että on tää sovellusdeittailu raskasta. Pitkät keskustelutkin saattaa loppua, kuin seinään. Saati sitten oikeasti saada oikein mitään aikaiseksi kenenkään kanssa edes jonkinlaisen tapaamisen suhteen.
Muutama ghoustaus osunut parille viikolle, kun tuli aktivoiduttua enemmänkin.
Sen sijaan ku baariin jaksaa lähteä, niin vähintään joka kuukausi irtoaa seuraa. Siinä vaan ei sitä seulontaa tapahdu samaan tapaan, joten kaikenlaista hiihtäjää saattaa lopulta lähteä mukaan.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 337
Pakko jakaa. Siis mä näin yhtä mimmii toukokuussa ja sitten se näki jotain toistakin mun jälkeen. No siinä aikamme chattailtiin ja se ghostas miut sitten. Aikaa pari kuukautta tästä.
Nyt se laitto mulle viestin (ei sanasta sanaan, poistin sen viestin jo koska ei mua kiinnosta :D), että "Ei ollut tarkoitus ghostaa vaan piti kertoa, että hän jatkaa tämän toisen kanssa ja palaa asiaan mikäli tilanne muuttuu. Kiitos sulle nyt toistaiseksi".

Siis, tässä kohtaa naiset, älkää laittako sille miehelle yhtikäs mitään, saati toisinpäin. :facepalm:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 337
No nyt sitten vihdoinkin se pituusvaatimus osui omalle kohdalle ihan konkreettisesti.
Aikamme jutusteltua +150cm nainen ilmoitti, että miehen pitää olla todella pitkä, koska eihän siitä muuten ole kuin korkeintaan kaveriksi.
Sitä ennenhän kyseinen henkilö valitteli ettei kelpaa kenellekään, koska miehillä on niin isot vaatimukset.
No ei ole ihmekään, että myös joillain naisilla on vaikeaa seuran löytämisessä.

Täytyy kyllä todeta, että on tää sovellusdeittailu raskasta. Pitkät keskustelutkin saattaa loppua, kuin seinään. Saati sitten oikeasti saada oikein mitään aikaiseksi kenenkään kanssa edes jonkinlaisen tapaamisen suhteen.
Muutama ghoustaus osunut parille viikolle, kun tuli aktivoiduttua enemmänkin.
Sen sijaan ku baariin jaksaa lähteä, niin vähintään joka kuukausi irtoaa seuraa. Siinä vaan ei sitä seulontaa tapahdu samaan tapaan, joten kaikenlaista hiihtäjää saattaa lopulta lähteä mukaan.
Hei tähä on pakko yhtä erästä treffikumppania kanssa tuossa jokunen aika sitten. Tinderissä keskusteltiin ja kerran me nähtiin. Nainen oli siis mua vuoden vanhempi YH-äiti. Ei siinä mitään. Mut keskusteltuamme mulla tuli jo pariin kertaa niskakarvat pystyyn, mut ajattelin, että katsotaan tämä kortti nyt pois alta. Muutama poiminta mitä jäi mieleen:

1. Kysyi mun pituutta, koska en ollut sitä profiiliini laittanut. Olin siis mimmiä n. 5cm pidempi enivei. Hän vastas siihen, että "Yritän sulatella tätä tässä" :D
2. Jotai deittihistoriaa käytiin läpi, ja mimmi siinä tokas, että on ihme jos löytää jonkun kanssa kipinää. Hänen sinkkuaikaan oli osunut yksi kenen kanssa kuulemma oli kipinät lennelly, ja 2kk jälkeen miehessä tuli ilmi narsistisia piirteitä (siis hänen mielestään), jolloin veti pelin poikki.
3. Kyseenalaisti mun kiinnostusta häntä kohtaan, koska kerroin, että haluan nähdä livenä, koska ei täällä Tinderissä saa sitä fiilistä toisesta.
4. Oli arskat päässä koko treffien ajan, vaikka itse otin niitä pois ja takaisin vähän winkwink meiningillä, että olisi kiva nähdä toisen silmätkin. Oltiin siis pihalla.

Olihan tuossa jo red flagia ihan tarpeeks olla menemättä reffeille, mutta meninpähä kuitenkin :D
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 407
Viestejä
4 314 056
Jäsenet
72 029
Uusin jäsen
FinnRaggis

Hinta.fi

Ylös Bottom