Nettitreffit + Tinder

Drinkkeri

Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 348
Sorry mutta nämä ulkomaalaiset naiset pitävät hyvää huolta miehestä. Eivät ole huoria, eikä ihmissuhteeseen liity mitään ihmiskauppaa. Ei löydy naista kotimaasta(Suomesta), kun naisten ajattelu on näin lapsen tasolla. Kannattaa laittaa se oma pää kuntoon ja etsiä asiallinen jamppa parisuhteeseen, joka diggaa ankanhuulista ja tekotisseistä :psmoke:

Joo täällä Aasiassa raha on tärkeä asia. Minä maksan kämpän ja muun ylläpidon. Nainen maksaa perheensä elätyksen. Duckface naiset maksavat itse kaiken, koska ovat itsenäisiä naisia. Aasiassa taitaa asiat olla paljon paremmin kuitenkin.
Mutta onko se nainen suhteessa sen takia, että pitää sinusta vai sen takia että suostut elättämään sen ja välillisesti vanhempansa?
 
Liittynyt
29.09.2023
Viestejä
15
Tuo vaimon hankkiminen Aasiasta kuulostaa enemmän sopimus- kuin rakkaussuhteelta.
Mutta sinnehän se sujahtaa spektriin kaikenlaisten muiden suhteiden joukkoon, mitä ihmiset nyt sitten ikinä hakevatkaan.


Mites hei teidän vaikutuspiireissänne: tiedättekö henkilöitä, jotka ovat tyytyväisiä nykypäivän nettitreffailuun parisuhdemielessä?

Itse kuulen lähinnä vain valitusta ja useimmiten tuntuu rehellisesti siltä, että esimerkiksi Tinderin käyttö korreloi voimakkaasti koetun mielenterveyden kanssa (kkerroin=negatiivinen).


(Poissuljetaan siis seksin perässä olevat. Kuulopuheiden perusteella he ovat keskimäärin tyytyväisiä, ainakin miehistä top n. 30% ja suurin osa naisista.)
Pienellä otannalla töissä noin kolmannes on löytänyt nyksän Tinderistä tai vastaavasta ja seukanneet yli vuoden. Siis ainakin pidempää suhdetta hakeneet tuntuvat löytäneen jonkun. Eli uskoisin heidän olevan tyytyväisiä. Nää on iältään 20-30 suunnilleen. Sekä miehiä että naisia.
En ole kuullut valituksia niiltä muutamilta nuorilta sinkuilta, eivät tosin kysyessäni ole myöntäneet Tinderiä käyttävänsä.
40-65 -vuotiaista (noin puolet porukasta) melkein kaikki pidemmissä suhteissa ja muutama meitä lähivuosina eronneita, joista itse ainoa jonka tiedän käyttäneen Tinderiä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
511
Tuo vaimon hankkiminen Aasiasta kuulostaa enemmän sopimus- kuin rakkaussuhteelta.
Mutta sinnehän se sujahtaa spektriin kaikenlaisten muiden suhteiden joukkoon, mitä ihmiset nyt sitten ikinä hakevatkaan.
Oletko ikinä käynyt aasiassa? Jos niin missä valtioissa ja milloin se tapahtui?

Mutta onko se nainen suhteessa sen takia, että pitää sinusta vai sen takia että suostut elättämään sen ja välillisesti vanhempansa?
Millä jaolla suomessa parisuhteet muuten menee? Naiset taitavat lähtökohtaisesti maksaa kaikesta vähemmän koska tienaavat vähemmän ja tasa-arvoinen 50/50 ei suinkaan päde? Eikös suomessakin miehen rahat ole yhteisiä rahoja ja naisen rahat naisen rahoja :) ?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.06.2022
Viestejä
402
IL: "Tinderin teettämässä tutkimuksessa kerrotaan, että lähes kaikki tutkimukseen osallistuneet miehet (91 %) ja naiset (94 %) ajattelevat, että deittailusta on tullut vaikeampaa."


Hyvää mainosta Tinderille: 92,5 % vastaajista on sitä mieltä että deittailu on nykyään vaikeampaa. Tarkoittanee kai että verrattuna Kyllä/Ei-tyylisiä deittisovelluksia edeltäneeseen aikaan, eli deittisivustojen aikaan. Silloin se olikin suurinpiirtein niin, että 25 tuntia profiilien selaamista ja viestittelyä johti keskimäärin yhden uuden naisen tapaamiseen (otoskoko yksi eli meitsi). En tiedä muista, mutta jos lasken että 10 vuodessa käytin noin vartin Tinderiin per päivä niin se tekee 900 tuntia, ja tapasin viisi naista. Keskimäärin siis 180h/nainen, eli noin 7 kertaa enemmän hommaa.

En näe että se on järkevää. Jossain 40 tunnissa menee mun raja. Etenkin kun ennen Tinderiä noin kolmasosa tapaamisista johti toiseen tapaamiseen, ja noin 8 % suhteeseen. Tinderillä prossat 20 % ja 0 %.

Jos ei harrastusten, työn, opiskelujen ja muun vastaavan kautta kohtaa kiinnostavia ihmisiä, niin miksi niitä kohtaisi Tinderissäkään? Ei se tarjonnan paljous mitään helpota tai nopeuta, jos sen ihmismeren kahlaamiseen ainoat hakuehdot on ikä ja etäisyys sinusta. Eri asia, jos voisi rajata profiileja oikeasti merkittävien asioiden suhteen, kuten deittisivustoilla oli mahdollista. Mutta Tinderin kannaltahan se olisi katastrofi: treffiseuraa löytäisi 300 tunnin sijaan jo 20 tunnissa. Mitä useampi löytäisi suhteen niin sitä vähemmän palvelulla olisi käyttäjiä. Tai ehkä käyttäjien määrä kymmenkertaistuisi, mutta miksi kukaan maksaisi Goldista...
 
Liittynyt
29.09.2023
Viestejä
15
Oletko ikinä käynyt aasiassa? Jos niin missä valtioissa ja milloin se tapahtui?


Millä jaolla suomessa parisuhteet muuten menee? Naiset taitavat lähtökohtaisesti maksaa kaikesta vähemmän koska tienaavat vähemmän ja tasa-arvoinen 50/50 ei suinkaan päde? Eikös suomessakin miehen rahat ole yhteisiä rahoja ja naisen rahat naisen rahoja :) ?
Minulla on omat ennakkoluuloni.
Yksi niistä liittyy (_omiin_suhteisiini_) eri kieltä äidinkielenään puhuviin. En voisi kuvitella pääseväni samoille aaltopituuksille jos yhteinen kieli on, mitä meikäläisen ulkomaankielitaito on. Ymmärtämisvaikeuksia meikäläisellä välillä ihan tällä omallakin äidinkielellä.
Niin tätä vasten _itselleni_ miettiessä parisuhdetta Aasiasta (tai mistä hyvänsä muualtakin), jotenkin ajattelin, että silloin se liitto ainakin lähtisi järkipohjalta, että olisi sitten joku jonka kanssa yhdessä elää ja tehdä ja kasvattaa itselleen jälkipolvi.

Toistaiseksi olen toiveikas, että löydän täältä jonkun samankielisen ja -taajuisen sielunkumppanin, ettei minun vielä tarvitsisi ravistella ennakkoluulojani.

Olen kyllä ollut onnekas sikäli, että kun ei ole koskaan ollut rahoilla leveillä, niin on ainakin alusta saakka selvää, että toinen on kiinnostunut minusta eikä rahoistani.
Omissa muutamassa pitkässä suhteessa on kaikki maksettu tulojen mukaan samassa suhteessa, niin että molemmille jää myös omaakin rahaa, esim. jos vaikka välillä opiskellut tai ollut työttömänä - puolin ja toisin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
511
Minulla on omat ennakkoluuloni.
Yksi niistä liittyy (_omiin_suhteisiini_) eri kieltä äidinkielenään puhuviin. En voisi kuvitella pääseväni samoille aaltopituuksille jos yhteinen kieli on, mitä meikäläisen ulkomaankielitaito on. Ymmärtämisvaikeuksia meikäläisellä välillä ihan tällä omallakin äidinkielellä.
Niin tätä vasten _itselleni_ miettiessä parisuhdetta Aasiasta (tai mistä hyvänsä muualtakin), jotenkin ajattelin, että silloin se liitto ainakin lähtisi järkipohjalta, että olisi sitten joku jonka kanssa yhdessä elää ja tehdä ja kasvattaa itselleen jälkipolvi.

Toistaiseksi olen toiveikas, että löydän täältä jonkun samankielisen ja -taajuisen sielunkumppanin, ettei minun vielä tarvitsisi ravistella ennakkoluulojani.

Olen kyllä ollut onnekas sikäli, että kun ei ole koskaan ollut rahoilla leveillä, niin on ainakin alusta saakka selvää, että toinen on kiinnostunut minusta eikä rahoistani.
Omissa muutamassa pitkässä suhteessa on kaikki maksettu tulojen mukaan samassa suhteessa, niin että molemmille jää myös omaakin rahaa, esim. jos vaikka välillä opiskellut tai ollut työttömänä - puolin ja toisin.
Nojoo, kieltämättä moneen ongelmaan törmää jos toisen tarvitsee tulkata ja arvata, että mitkä sanat jäivät sanomatta ja mitä toinen oikeasti tarkoitti käyttäessään väärää sanaa. Puhumattakaan että ei olisi yhteistä kieltä lainkaan. Mahdotonta.

Aasiassa melko usein tosiaan parisuhteet lähtevät järkipohjalta ja tietyt raha-asiat ja varallisuus katsotaan heti että onko about samaa tasoa, sitten katsotaan että mitkä on elämäntavoitteet ja jos ne kohtaa niin sitten mietitään sitä pariutumista ja perhettä. Aasiassa ei niinkään deittailla useita vaan asia päätetään ja suhde aloitetaan omalla kokemuksella suoraviivaisemmin, (joskin täytyy myöntää että kokemusta ei ole kuin yhdestä 10 vuoden suhteesta aasialaisen naisen kanssa). Järki pariutumisessa ennen kaikkea. Siihen kun yhdistää molemminpuolisen seksuaalisen kiinnostuksen toista kohtaan, niin siinä on aika hyvä mahdollisuus onnistua. Jos sitä himoa/halua ei ole taikka riittävästi yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja sitoutumista niin ei se parisuhde aasiassa myöskään toimi, ihmisiä nekin siellä on eikä minkään toisen eläinkunnan edustajia.

Sama asia muuallakin tosin tapahtuu, siis katsotaan että ollaanko samaa tasoa parisuhdemarkkinoilla. Niissä voi olla eri vivahteita toki, mutta isot linjat on about samat. Samaa eläinkunnan lajia kun ollaan euroopassa ja aasiassa.

Perhe on aasiassa myös pariutumisessa oman näkemyksen/kokemuksen mukaan se itsestään selvä tavoite. Suomessa taasen ihmiset saattaa haluta puolison tai kaverin, mutta parisuhteella ei ole välttämättä mitään muuta varsinaista funktiota. Toki muissakin valtioissa on tätä piirrettä että ollaan kuolemassa pois pallolta jättämättä jälkeläisiä, myös aasiassa, esim. Japani ja Kiina, siis riittävissä määrin, mutta länsimaissa se vaikuttaa olevan melko vahva yhteiskunnallinen oire vääristä yhteiskunnallisista arvoista.

Tuo "on ainakin alusta saakka selvää, että toinen on kiinnostunut minusta eikä rahoistani" on aika romanttinen ajatus että ainut mikä merkkaa on (seksuaalinen) vetovoima, on se sitten ulkonäköä tai jotain muuta. Raha on eräänlainen ilmentymä henkilön ominaisuuksista tai taidoista, mutta kyllä sen toisesta aistii että onko kiinnostunut muustakin jos rahaa sattuu olemaan ja myöskin sen tuntee omasta itsestään että onko sitten itse kiinnostunut toisesta, että onko hän samalla tasolla parisuhdetta ajatellen.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 673
Niin kyllähän se raha merkkaa oli missäpäin maailmaa tahansa. Vaikka sanoisi ettei mulle merkkaa, minulla on rahaa elättää itseni. Tuskin silti mitäään pummia katselisi. Tai sitten jotkut on näitä sokeri henkilöitä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 311
Jos ei muuta niin tässä Tinderöinnissä ainakin oppii tekemään rajat ja nostaa yhä korkeammaksi omanarvon tunteen. Tosiaan ku kokee tosi paljon tyhjiä sanoja ja ghostauksia. Tulee vedettyä itse rajoja mitä ei tule suoltamaan ihmisten kanssa.

Ja tuossa oli vaihteeks yks tapaus. Chattailtiin siis vajaa pari viikkoa. Sovittiin treffit sopivalle päivälle. Juttu luisti hyvin. Rupesin myös skeballa treenaa yhtä biisiä mistä hän tykkäs ko tuli musa puheeksi :D Päivää ennen h-hetkeä homma loppu ku seinään ja poisti mätseistä.

Muistakaa, että sillä ei oo mitää väliä mitä te keskustelette, kuinka syvällisesti ja mitä sovitte, seuraavana päivänä toinen voi olla jo ghostannut tai poistanut mätsistä.

Onneksi suurin osa ihmisistä on ja olleet fiksuja (jos ei ghostauksia lasketa).

+ suurin osa naisista elää puhelimessa kiinni, koska ovat sosiaalisempia kuin miehet. Jos mimmit ei oo ulkona viettämässä naiskavereidensa kanssa aikaa, heillä kyllä on enemmän tai vähemmän se luuri kädessä. Jos ei vastaa tai vastaa laiskasti, niin parempi vaan jatkaa matkaa samantien sen sijaan, että yhtään kyselisi perään. Se nyt ei vielä ole pakenemisen paikka jos kuitenkin vastaa ja on se vuorovaikutus kunnollista.

Lopuksi vielä se, että jos toinen keksii syitä miksi ei ole aikaa nähdä tai treffit menee kolmen viikon päähän - todennäköisesti mimmillä ei ole joko tarpeeksi kiinnostusta sua kohtaan tai sillä on muita treffei aikasemmin kiinnostavimpien kandidaattien kanssa. Sitä aikaa kyllä tulee raivattua yksi ilta tunnin tai pari jos toista kiinnostaa. Ei kukaan ole niin kiireinen, että jaksaa enää uskoa näihin "no tää ja seuraavat kaks viikkoa on AIVAN tupaten täyteen buukattu, mutta vois mahdollisesti löytyä ens viikon sunnuntai iltana aikaa" :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 311
Olisiko just ollut viime keväänä tai alkukesästä mätsännyt mimmin kanssa kenen kanssa en sopinut mitää treffejä (tai en edes ehtinyt sopia ku homma levis :D) mut kyselin, että mitä kaikkea jännää kesällä tapahtuu.. Siis tuli vaan mieleen, että mitä tää tekee Tinderissä pitkäaikaisen kumppanin haussa. Aikajanaa ja tekemisiä en täysin muista, mutta jos heinäkuu-elokuu pitäisi kiteyttää: seitsemät festarit, kolme ulkomaanmatkaa, neljät häät, benjihyppy, vaellus lappiin, kolmet tuparit. Ja en edes valehtele. Jotain tähän suuntaan se meni. Tokas kyllä itsekin, että liekö hengissä enää syksyllä :D

Siis superhienoa, että on vilkas ja menevä elämä. On siistiä, että elämässä menee ja tekee sekä kokee asioita, mutta mä vaan mietin, että missä vaiheessa mimmi ehtii treffata ketään :D
 
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 542
Muistakaa, että sillä ei oo mitää väliä mitä te keskustelette, kuinka syvällisesti ja mitä sovitte, seuraavana päivänä toinen voi olla jo ghostannut tai poistanut mätsistä.
Ainakaan itse en kestä kovin montaa tuollaista kokemusta peräkkäin, kyllä tuossa tinderöinnissä vaaditaan paksua nahkaa.. ja silti pitäisi olla avoin/heittäytyä/asettautua alttiiksi, melkoinen dilemma ettenkö sanoisi mutta keille homma toimii niin hyvä heille. Pitää vaan ajoissa tajuta jos hommasta ei meinaa tulla tuolla mitään niin kokeilee jotain muuta.
Olisiko just ollut viime keväänä tai alkukesästä mätsännyt mimmin kanssa kenen kanssa en sopinut mitää treffejä (tai en edes ehtinyt sopia ku homma levis :D) mut kyselin, että mitä kaikkea jännää kesällä tapahtuu.. Siis tuli vaan mieleen, että mitä tää tekee Tinderissä pitkäaikaisen kumppanin haussa. Aikajanaa ja tekemisiä en täysin muista, mutta jos heinäkuu-elokuu pitäisi kiteyttää: seitsemät festarit, kolme ulkomaanmatkaa, neljät häät, benjihyppy, vaellus lappiin, kolmet tuparit. Ja en edes valehtele. Jotain tähän suuntaan se meni. Tokas kyllä itsekin, että liekö hengissä enää syksyllä :D

Siis superhienoa, että on vilkas ja menevä elämä. On siistiä, että elämässä menee ja tekee sekä kokee asioita, mutta mä vaan mietin, että missä vaiheessa mimmi ehtii treffata ketään :D
Uskon että sinä et valehtele, mutta valehteliko nainen (ettet vaan luule että hän ehtisi (sinua) tapaamaan)..:think: No joo, saattoi kertoa tottakin mutta itse tullut vähän skeptiseksi näihin menoihin (on niin helppo tekosyy). Tästä tuli vielä mieleen että ehkä huonoa vaikutusta näillä netti/tinderdeittijutuilla siinä mielessä jos kovin alkaa epäileväiseksi vaikka siihen olisi tuossa ympäristössä monesti aihettakin. Voi siten hankaloittaa toimintaa Tinderin ulkopuolella jos paska pyörii mielessä.. silloin varmaan parempi puuhata jotain muuta kunnes tunnelmat paranee. :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 311
^ Ko muistaa, että ottaa vastuun vain niistä asioista mihin itse voit vaikuttaa. Asiat joihin et itse voi vaikuttaa, it is what it is. Elämänasenne "I dont give a fuck" vie eteenpäin erittäin hyvin. Ja tämä nyt ei tarkoita etteikö kiinnostaisi muut ihmiset, olisi kohtelias, jne.. Enemmänkin elämän mindset.

Mimmi jonka kanssa kestää lähtee treffeille, mä siirryn eteenpäin. Sen kanssa voi juubailla, mutta en jätä yhden kortin varaan. Ihan siks kun tässä on ollut näitä 2-3 viikon turinointia ja ekojen treffien jälkeen tokaistu "kiitos ei ja hei" :D Not worth it.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 542
^ Ko muistaa, että ottaa vastuun vain niistä asioista mihin itse voit vaikuttaa. Asiat joihin et itse voi vaikuttaa, it is what it is. Elämänasenne "I dont give a fuck" vie eteenpäin erittäin hyvin. Ja tämä nyt ei tarkoita etteikö kiinnostaisi muut ihmiset, olisi kohtelias, jne.. Enemmänkin elämän mindset.

Mimmi jonka kanssa kestää lähtee treffeille, mä siirryn eteenpäin. Sen kanssa voi juubailla, mutta en jätä yhden kortin varaan. Ihan siks kun tässä on ollut näitä 2-3 viikon turinointia ja ekojen treffien jälkeen tokaistu "kiitos ei ja hei" :D Not worth it.
Hyvin sanottu ja uskon että helpottaa deittailussa/elämää muutenkin. :thumbsup: Ei välttis helppoa persoonasta riippuen mutta kai sitä pystyy psyykkaamaan itsensä kun tunnistaa tilanteet ja oman tyypillisen tapansa ajatella/toimia.
 
Liittynyt
30.04.2024
Viestejä
58
+ suurin osa naisista elää puhelimessa kiinni, koska ovat sosiaalisempia kuin miehet. Jos mimmit ei oo ulkona viettämässä naiskavereidensa kanssa aikaa, heillä kyllä on enemmän tai vähemmän se luuri kädessä. Jos ei vastaa tai vastaa laiskasti, niin parempi vaan jatkaa matkaa samantien sen sijaan, että yhtään kyselisi perään. Se nyt ei vielä ole pakenemisen paikka jos kuitenkin vastaa ja on se vuorovaikutus kunnollista.

Lopuksi vielä se, että jos toinen keksii syitä miksi ei ole aikaa nähdä tai treffit menee kolmen viikon päähän - todennäköisesti mimmillä ei ole joko tarpeeksi kiinnostusta sua kohtaan tai sillä on muita treffei aikasemmin kiinnostavimpien kandidaattien kanssa. Sitä aikaa kyllä tulee raivattua yksi ilta tunnin tai pari jos toista kiinnostaa. Ei kukaan ole niin kiireinen, että jaksaa enää uskoa näihin "no tää ja seuraavat kaks viikkoa on AIVAN tupaten täyteen buukattu, mutta vois mahdollisesti löytyä ens viikon sunnuntai iltana aikaa" :D
Tuohan on ihan hyvä paikka filteröidä se kuona. Eli pyytää naista laittamaan puhelin laukkuun ja jos ei se onnistu niin poistut paikalta. Selvä merkki, että ei ole parisuhdemateriaalia.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 311
Tuohan on ihan hyvä paikka filteröidä se kuona. Eli pyytää naista laittamaan puhelin laukkuun ja jos ei se onnistu niin poistut paikalta. Selvä merkki, että ei ole parisuhdemateriaalia.
Onneks itse reffeillä ei oo tälläsii naisii ollut paitsi yks. Tai ei se pahasti, mut sil oli puhelin alaspäin ja sit selitteli jotain, että odottaa kaverilta viestii vauvaan liittyen onko poika vai tyttö. Niin tähyili. Ei mennyt niin pahaksi, että olis pitänyt mainita ja lähteä käpälämäkeen.

Mutta helvetin ärsyttävää. Miehet (ja naiset), vähintään mitä voitte tehdä treffeillä on olla läsnä toiselle. Ja ottakaa arskat pois päästä jos ulkona reffaatte, ainakin joksikin aikaa niin näkee toisen silmät.

Oon tehnyt niin, että jos nainen ei vastaa tai jatka keskustelua viikkoon Tinderissä, poistan mätsin suoraan. Joskus tulee näitä vajaa viikon jälkeen "sori, en huomannut viestiä" tai "tää meni täysin ohi!" :facepalm:
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 799
Tosi hyödyllistä olla selektiivinen tuolla Tinderissä kun se alkaa näyttää niitä kerran ruksitettuja profiileja uudestaan.

Plus pahinta on supersuositut profiilit kuten Lola. Edellisellä kerralla opin tämän, se tyhmä systeemi tyrkytti Lolaa joko kolme tai neljä kertaa noin kolmessa viikossa, kunnes annoin sille sen tykkäyksen.
 
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
308
Olipa melkoiset viikot! Melkein jo ajattelin onneni löytävän, mutta toisaalta...

Tinderissä match, joka kerrankin aiheutti minussa kovat reaktiot! Ja mitä vielä, vastapuolessa vieläpä enempi. Ensimmäisten treffien jälkeen armotonta love bombbausta ja hän tuntui todella pitävän minusta niin sisäisesti, kuin ulkoisestikin. Mutta tuo jo ensimmäisillä treffeillä "Sää tunnut jotenki oudolla tavalla niiin hyvältä jo nyt ja "kuvittele miten iso perhe oltaisiin, kun molemmilla lapsia" ja muuta mukavaa juttu vaikutti kyllä jollain tapaa minulle silti eritätin "oudolta". Tuntui, että nyt oli sitä samaa meininkiä kuin aikoinaan oman isomman rakkauden löytyessä, jonka kanssa 15 vuotta sitten menikin teinivuosista eteenpäin. Itsehän kuitenkin pidin jäitä hatussa, koska tää yli-innokkuus oli kuitenkin jotekin outoa...

Vaan ei, ilman mitään draamaa, yhtäkkiä tuli ihan täyskääntö touhuun. "Musta nyt yhtäkkiä tuntuu, että mä en saakkaan tästä mitään irti ja en pääse tästä kuoresta nyt irti. Oot mulle paljon parempaa mitä ansaitsen" ja lähdöt....

Menetinköhän nyt tosissaan sittenkään mitään? Vaikka vituttaakin =)
 
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 542
Olipa melkoiset viikot! Melkein jo ajattelin onneni löytävän, mutta toisaalta...

Tinderissä match, joka kerrankin aiheutti minussa kovat reaktiot! Ja mitä vielä, vastapuolessa vieläpä enempi. Ensimmäisten treffien jälkeen armotonta love bombbausta ja hän tuntui todella pitävän minusta niin sisäisesti, kuin ulkoisestikin. Mutta tuo jo ensimmäisillä treffeillä "Sää tunnut jotenki oudolla tavalla niiin hyvältä jo nyt ja "kuvittele miten iso perhe oltaisiin, kun molemmilla lapsia" ja muuta mukavaa juttu vaikutti kyllä jollain tapaa minulle silti eritätin "oudolta". Tuntui, että nyt oli sitä samaa meininkiä kuin aikoinaan oman isomman rakkauden löytyessä, jonka kanssa 15 vuotta sitten menikin teinivuosista eteenpäin. Itsehän kuitenkin pidin jäitä hatussa, koska tää yli-innokkuus oli kuitenkin jotekin outoa...

Vaan ei, ilman mitään draamaa, yhtäkkiä tuli ihan täyskääntö touhuun. "Musta nyt yhtäkkiä tuntuu, että mä en saakkaan tästä mitään irti ja en pääse tästä kuoresta nyt irti. Oot mulle paljon parempaa mitä ansaitsen" ja lähdöt....

Menetinköhän nyt tosissaan sittenkään mitään? Vaikka vituttaakin =)
Nainen oli ilmeisesti se rakkauspommittaja jos sinä pidit pään kylmänä? Sanoisin että pöpi tapaus kun noin täysin käänsi kelkkansa. Ehkä joku toinen sitten herätti vielä enemmän fiilistä, eipä näistä kai voi tietää. Vaikuttaa kuitenkin että väistit luodin.. ikävämpi tilanne jos olisitte menneet yhteen ja hetken päästä olisi tullut tuo sama repla.
 
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
308
Nainen oli ilmeisesti se rakkauspommittaja jos sinä pidit pään kylmänä? Sanoisin että pöpi tapaus kun noin täysin käänsi kelkkansa. Ehkä joku toinen sitten herätti vielä enemmän fiilistä, eipä näistä kai voi tietää. Vaikuttaa kuitenkin että väistit luodin..
Joo kyllä! Elämä on opettanut olemaan rauhallinen näissä, mutta ehkäpä sitä juuri sopivalla tavalla osasin takaisinkin antaa. Harmi homma, taustat ja muut oli kyllä kunnossa ja elämä. Mutta kyllähän tälläinen yli-innokkuus ja täyskäännös jotain herättää mietteitä...
 
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 542
Joo kyllä! Elämä on opettanut olemaan rauhallinen näissä, mutta ehkäpä sitä juuri sopivalla tavalla osasin takaisinkin antaa. Harmi homma, taustat ja muut oli kyllä kunnossa ja elämä. Mutta kyllähän tälläinen yli-innokkuus ja täyskäännös jotain herättää mietteitä...
Voi tietysti olla että hän alkoi vaan jänistämään jos aiemmin ollut samalla tavalla tunteiden vietävänä tai jotain.. En ole asiantuntija mutta voin arvailla :)
 
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
308
Voi tietysti olla että hän alkoi vaan jänistämään jos aiemmin ollut samalla tavalla tunteiden vietävänä tai jotain.. En ole asiantuntija mutta voin arvailla :)
No yksi olennainen mikä minua vähän mietitytti oli se, että kumpikin exä oli "reppanoita". Edellinen oli kuulemma jättänyt toisen naisen vuoksi koko perheen ja täten mulkku... ja sitä edellinen antoi kuulemma aikaa enempi vain omille harrastuksilleen, entä hänelle. Vähän sellaista "uhriutumista", että kun minä en saa huomiota niin paljon ja tahdon hellyyttä ja rakkautta ja yhteisiä kokemuksia.

No, nyt näitä kun tässä kirjottelee niin sitä ehkä tosiaan tajuaa, että luotihan tässä väistyi :D Mutta kun sitä niin tahtoi uskoa....
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
511
Olipa melkoiset viikot! Melkein jo ajattelin onneni löytävän, mutta toisaalta...

Tinderissä match, joka kerrankin aiheutti minussa kovat reaktiot! Ja mitä vielä, vastapuolessa vieläpä enempi. Ensimmäisten treffien jälkeen armotonta love bombbausta ja hän tuntui todella pitävän minusta niin sisäisesti, kuin ulkoisestikin. Mutta tuo jo ensimmäisillä treffeillä "Sää tunnut jotenki oudolla tavalla niiin hyvältä jo nyt ja "kuvittele miten iso perhe oltaisiin, kun molemmilla lapsia" ja muuta mukavaa juttu vaikutti kyllä jollain tapaa minulle silti eritätin "oudolta". Tuntui, että nyt oli sitä samaa meininkiä kuin aikoinaan oman isomman rakkauden löytyessä, jonka kanssa 15 vuotta sitten menikin teinivuosista eteenpäin. Itsehän kuitenkin pidin jäitä hatussa, koska tää yli-innokkuus oli kuitenkin jotekin outoa...

Vaan ei, ilman mitään draamaa, yhtäkkiä tuli ihan täyskääntö touhuun. "Musta nyt yhtäkkiä tuntuu, että mä en saakkaan tästä mitään irti ja en pääse tästä kuoresta nyt irti. Oot mulle paljon parempaa mitä ansaitsen" ja lähdöt....

Menetinköhän nyt tosissaan sittenkään mitään? Vaikka vituttaakin =)
Olet todennäköisesti paras tietämään mitä on tapahtunut ja onko mielikuva oikea tai onko hommaan käytetty riittävästi aikaa

Pari asiaa mitä itselle tuli mieleen tuosta kuvauksesta. Yksi on se että osa ihmisistä ja naisista, koskee jonkin verran enemmän naisia, on se että he ovat hyvin tunnollisia. Voi olla että naisella on jonkinlainen maailmankuva, voi olla vähän idealistinenkin, että millainen parisuhde tulisi olla ja että millaisen parisuhteen hän haluaisi sinulle antaa osana sitä. Voi olla että naisen elämäntilanne on liian tiukka ja koska on tunnollinen niin kokee ettei pysty antamaan sitä parisuhdetta mitä hän haluaa antaa, niin ei täten halua tai uskalla yrittää rakentaa sitä parisuhdetta koska jo ennakolta kokee uhkaa että se epäonnistuis kun on rakentanut mielessään epärealistiset tavoitteet ja odotukset lyhyellä ajalla.

Voi olla että menetit jotain hyvää jos nyt päästät naisen menemään, voi olla että vältät jotain miltä ehkä haluaisit välttyä. Vaikea sanoa. Usein tunnolliset ihmiset ovat ankarimpia itselleen. Se voi olla pienistä asioista kiinni. Hänen elämäntilanne voi olla myös lapsineen sellainen että seurustelu tekisi siitä vaikeaa tunnetasollakin, siis siinä mielessä että on ne lapset siinä ja haluaisi viettää aikaa sen uuden ihastuksen kanssa ja suunnitella myös deittejä ja samalla kokee ne helposti vaikeaksi kun on niitä velvollisuuksia lasten suuntaan. Eli tarvittaisiin vain jäitä hattuun ja olla armollinen itselleen että pystyy deittailemaan, mutta jos ei tiedosta sitä ja molemmat sitä tiedostaen hyväksy niin vaikeaksi voi mennä.

Tietysti kannattaa myös miettiä ja tarkistella että onko hän luonteeltaan / piirteiltään sulle sopiva ja samalla tiedostaa se ettei näitä asioita hetkessä selvitetä molemmin puolin. Ihmisiin tutustuessa vaan menee paljon aikaa.

Tyhjästä on paha nyhjästä. Yrittämättä ei saa mitään. Jostain syystä nainen haluaa päättää suhdetta kun sanoo että "oot mulle parempaa mitä ansaitsen" niin niin, tuosta tulee vähän mieleen että ne ongelmat on siellä naisen arvomaailmassa ja siitä mitä hän haluaa parisuhteessa antaa ja vastaanottaa. Ne voi olla hetkellisesti siis rakentunut väärille odotuksille ja ajatuksille. Toki on mahdollista sekin, että on jatkuvasti jonkinlainen tuuliviiri tunnetasolla.

hmmm.. luin ajatuksen kanssa vielä uudestaan. Se ei ole järin tyypillistä jos/kun ekoilla treffeillä puhuu jo mielikuvista, että asutaan yhdessä. Se voi olla red flag, ainakin pelkän tekstin tasolla on aika red flag kun otetaan kontekstista irti ja ei tiedä miten sellaiseen keskusteluun on päädytty ja millainen sen naisen muu olemus on.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
308
Olet todennäköisesti paras tietämään mitä on tapahtunut ja onko mielikuva oikea tai onko hommaan käytetty riittävästi aikaa

Pari asiaa mitä itselle tuli mieleen tuosta kuvauksesta. Yksi on se että osa ihmisistä ja naisista, koskee jonkin verran enemmän naisia, on se että he ovat hyvin tunnollisia. Voi olla että naisella on jonkinlainen maailmankuva, voi olla vähän idealistinenkin, että millainen parisuhde tulisi olla ja että millaisen parisuhteen hän haluaisi sinulle antaa osana sitä. Voi olla että naisen elämäntilanne on liian tiukka ja koska on tunnollinen niin kokee ettei pysty antamaan sitä parisuhdetta mitä hän haluaa antaa, niin ei täten halua tai uskalla yrittää rakentaa sitä parisuhdetta koska jo ennakolta kokee uhkaa että se epäonnistuis kun on rakentanut mielessään epärealistiset tavoitteet ja odotukset lyhyellä ajalla.

Voi olla että menetit jotain hyvää jos nyt päästät naisen menemään, voi olla että vältät jotain miltä ehkä haluaisit välttyä. Vaikea sanoa. Usein tunnolliset ihmiset ovat ankarimpia itselleen. Se voi olla pienistä asioista kiinni. Hänen elämäntilanne voi olla myös lapsineen sellainen että seurustelu tekisi siitä vaikeaa tunnetasollakin, siis siinä mielessä että on ne lapset siinä ja haluaisi viettää aikaa sen uuden ihastuksen kanssa ja suunnitella myös deittejä ja samalla kokee ne helposti vaikeaksi kun on niitä velvollisuuksia lasten suuntaan. Eli tarvittaisiin vain jäitä hattuun ja olla armollinen itselleen että pystyy deittailemaan, mutta jos ei tiedosta sitä ja molemmat sitä tiedostaen hyväksy niin vaikeaksi voi mennä.

Tietysti kannattaa myös miettiä ja tarkistella että onko hän luonteeltaan / piirteiltään sulle sopiva ja samalla tiedostaa se ettei näitä asioita hetkessä selvitetä molemmin puolin. Ihmisiin tutustuessa vaan menee paljon aikaa.

Tyhjästä on paha nyhjästä. Yrittämättä ei saa mitään. Jostain syystä nainen haluaa päättää suhdetta kun sanoo että "oot mulle parempaa mitä ansaitsen" niin niin, tuosta tulee vähän mieleen että ne ongelmat on siellä naisen arvomaailmassa ja siitä mitä hän haluaa parisuhteessa antaa ja vastaanottaa. Ne voi olla hetkellisesti siis rakentunut väärille odotuksille ja ajatuksille. Toki on mahdollista sekin, että on jatkuvasti jonkinlainen tuuliviiri tunnetasolla.

hmmm.. luin ajatuksen kanssa vielä uudestaan. Se on kyllä "vähän" poikkeavaa jos/kun ekoilla treffeillä puhuu jo mielikuvista, että asutaan yhdessä. Se voi olla red flag, ainakin pelkän tekstin tasolla on aika red flag kun otetaan kontekstistä irti ja ei tiedä miten sellaiseen keskusteluun on päädytty.
Minä olin kuulemma kuin salama kirkkaalta taivaalta. Äärimmäisen hyvältä tuntuva mies jo pelkästään ensimmäisistä puheluista lähtien. Hänen puoleltaan tällaista epävirallista "vihjailua" sai kuunnella aika tarkkaan. Näillä treffeillä ei edes tapahtunut mitään poikkeavaa, kun sain jopa kuulla lauseen "tunnut kyllä niin hyvältä ihmisenä".

Onhan tuota monenmoista elämässä nähty, mutta tämä oli kyllä oma lukunsa. Lievästi vituttaa silti jotenkin vaikka onnistuin kyllä ehkä sen luodin väistämään....

Voi kuulostaa jokseenkin narsistiselta sanoa, että "En minä mitään", mutta kun nyt voi kyllä hyvällä omalla tunnolla sanoa, että oikeasti en :D Miten voi olla noin tuulella käyvää ihmistä, jolta puuttuu suodatinta innostuksissaan..

Tinderistä on moneksi...Kohti uusia pettymyksiä! :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 542
No yksi olennainen mikä minua vähän mietitytti oli se, että kumpikin exä oli "reppanoita". Edellinen oli kuulemma jättänyt toisen naisen vuoksi koko perheen ja täten mulkku... ja sitä edellinen antoi kuulemma aikaa enempi vain omille harrastuksilleen, entä hänelle. Vähän sellaista "uhriutumista", että kun minä en saa huomiota niin paljon ja tahdon hellyyttä ja rakkautta ja yhteisiä kokemuksia.

No, nyt näitä kun tässä kirjottelee niin sitä ehkä tosiaan tajuaa, että luotihan tässä väistyi :D Mutta kun sitä niin tahtoi uskoa....
Olisiko se rakkauspommitus voinut olla jotain testailua että vastaatko hänen mielestään samalla intensiteetillä ja mieleisellä tavalla. Tuli mieleen siitä jos hän sanoi "ettei saa nyt tästä mitään irti" tms. Niin tai näin niin hieman ihmeellistähän tuollainen ehkä on heti alkuun, ehkä nainen haki "rakkauskänniä" mistä tässä vai olikohan pariutumisketjussa ollaan puhuttu. No joo, koitit ja nyt ei tullut voittoa eikun seuraavaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
511
Minä olin kuulemma kuin salama kirkkaalta taivaalta. Äärimmäisen hyvältä tuntuva mies jo pelkästään ensimmäisistä puheluista lähtien. Hänen puoleltaan tällaista epävirallista "vihjailua" sai kuunnella aika tarkkaan. Näillä treffeillä ei edes tapahtunut mitään poikkeavaa, kun sain jopa kuulla lauseen "tunnut kyllä niin hyvältä ihmisenä".

Onhan tuota monenmoista elämässä nähty, mutta tämä oli kyllä oma lukunsa. Lievästi vituttaa silti jotenkin vaikka onnistuin kyllä ehkä sen luodin väistämään....

Voi kuulostaa jokseenkin narsistiselta sanoa, että "En minä mitään", mutta kun nyt voi kyllä hyvällä omalla tunnolla sanoa, että oikeasti en :D Miten voi olla noin tuulella käyvää ihmistä, jolta puuttuu suodatinta innostuksissaan..

Tinderistä on moneksi...Kohti uusia pettymyksiä! :)
Hänen puhe / kirjoitus tyylinsä on vähän eriskummallinen joka voi viitata poikkeavaan ajatuksen juoksuun, mutta sä oot sen paras selvittämään jos selvittämistä tarvitaan.

Kuitenkin, ihastuminen + työ + lapset saattaa ajaa tunnetasolla ihmisen tunteiden ristiaallokkoon kun kaikkeen ei vaan voi venyä siten kuin ehkä haluaisi. Itselle kävi kerran siten että vasta jälkeenpäin tajusin omalta osalta että tavallaan mokasi orastavan suhteen kun tuntui työ + muu elämä sen verran stressaavalta / kiireiseltä että vaikka nainen vaikutti hyvältä niin päätin sen suhteen kun elämä tuntui liian kiireiseltä. Halusin seesteisyyttä elämään silloin, jälkeenpäin tajusin vain (en siinä hetkessä sitä hoksannut) että työelämän stressi ja kiireet + oma lapsi tuntui kokonaisuutena hieman kaaokselta, ettei pystynyt venymään siihen silloin ja fiilis ei ollut hyvä joten tuntui että parempi lopettaa. Osa syytä oli myös omat odotukset jotka eivät olleet riittävän armollisia itselle ja tälle naiselle, että mitä 2kk aikana on järkevää odottaa suhteelta. Asiat olisivat voineet mennä toisin jos vähintään työelämässä olisi ollut ruuvi ns. löysemmällä, mutta silloin ei ollut ja omat odotukset oli siinä myös yhtälössä epärealistiset, joka ei tilannetta helpottanut.

Olisiko se rakkauspommitus voinut olla jotain testailua että vastaatko hänen mielestään samalla intensiteetillä ja mieleisellä tavalla. Tuli mieleen siitä jos hän sanoi "ettei saa nyt tästä mitään irti" tms. Niin tai näin niin hieman ihmeellistähän tuollainen ehkä on heti alkuun, ehkä nainen haki "rakkauskänniä" mistä tässä vai olikohan pariutumisketjussa ollaan puhuttu. No joo, koitit ja nyt ei tullut voittoa eikun seuraavaan.
Tämäkin kyllä ihan mielenkiintoinen teoria.
 
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 410
Olipa melkoiset viikot! Melkein jo ajattelin onneni löytävän, mutta toisaalta...

Tinderissä match, joka kerrankin aiheutti minussa kovat reaktiot! Ja mitä vielä, vastapuolessa vieläpä enempi. Ensimmäisten treffien jälkeen armotonta love bombbausta ja hän tuntui todella pitävän minusta niin sisäisesti, kuin ulkoisestikin. Mutta tuo jo ensimmäisillä treffeillä "Sää tunnut jotenki oudolla tavalla niiin hyvältä jo nyt ja "kuvittele miten iso perhe oltaisiin, kun molemmilla lapsia" ja muuta mukavaa juttu vaikutti kyllä jollain tapaa minulle silti eritätin "oudolta". Tuntui, että nyt oli sitä samaa meininkiä kuin aikoinaan oman isomman rakkauden löytyessä, jonka kanssa 15 vuotta sitten menikin teinivuosista eteenpäin. Itsehän kuitenkin pidin jäitä hatussa, koska tää yli-innokkuus oli kuitenkin jotekin outoa...

Vaan ei, ilman mitään draamaa, yhtäkkiä tuli ihan täyskääntö touhuun. "Musta nyt yhtäkkiä tuntuu, että mä en saakkaan tästä mitään irti ja en pääse tästä kuoresta nyt irti. Oot mulle paljon parempaa mitä ansaitsen" ja lähdöt....

Menetinköhän nyt tosissaan sittenkään mitään? Vaikka vituttaakin =)
Jarruttelitko sitten liikaa ja sai sen kuvan että et ollut yhtä kiinnostunut hänestä kuin hän oli sinusta? Voin kyllä hyvin ymmärtää ristiriitaiset tunteet...
 
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
308
Jarruttelitko sitten liikaa ja sai sen kuvan että et ollut yhtä kiinnostunut hänestä kuin hän oli sinusta? Voin kyllä hyvin ymmärtää ristiriitaiset tunteet...
No edes. Enempi ehkä sellaista terveempää lähestymistä. No, hölmöläisen hommaa ajatella, että tollainen "salamarakkaus" voisi olla mahdollista =)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 812
Viestejä
4 272 003
Jäsenet
71 562
Uusin jäsen
lissaw96

Hinta.fi

Ylös Bottom