Naiset on sosiaalisempia. Tästä syystä mä tuun yleensä paremmin toimeen naisten kanssa. Naisten kanssa saa yleisesti paremmin keskusteluja eri aiheista.
Moni mies on nykyään täysin hukassa, koska kuluttavat itsensä viihteeseen sen sijaan, että löytäisivät oikeasti elämässään sen mitä haluavat tehdä. Isolla osalla miehestä on se sisäinen draivi luoda tai rakentaa jotain, vaan on helpompi kattella päivät pitkät netflixiä ja juoda kaljaa - eipä ihme, että draivi on kadoksissa.
Yksinäisyys on kuitenkin parempi kuin huono tai väärä seura. Mulla ei oo kovin laajaa kaveri -tai ystäväpiiriä, mut ne antaa enemmän merkitystä kuin 100 kaveria "sinnepäin".
Kävin tuossa aikasemmin reffeillä ja odotukset on aivan nollissa
Mä oon ottanut nykyää sen asenteen, että mimmi saa olla tästä lähin yhteydessä muhun ekana. Kyllä se viestin laittaa jos kiinnostaa. Jatkan matkaa muuten normaalisti. Tässä liian kauan laitellut viestii perään ja toinen "kiltteyttä" ollut mukana.
No, tämä mimmi kyseli perään ja sanoin, että kivvoo oli ja ihan posi vibat jäi. Tokas perään perus kehulitaniat kuten aina ja sitten sen, että kipinää ei ollut tarpeeksi. Tokasin vaan perään, että "tiesin jo lopputuleman, hyvät jatkot sulle!"
---
Kaikista tärkeintä on tehdä omasta sinkkuelämästä NIIN pitkää, tyytyväistä ja hyvää kuin mahdollista. Tällöin ei sen mahdollisen tulevan kumppanin kohdalla enää leviä oma arki ja jutut, vaan se toinen tulee siihen elämään jo olemassa olevan hyvän elämän lisäksi. Toki sitten suhteessa on ne omat kompromissit ja yhteiset asiat, mutta pointtina se sinkkuaikana kehitetty oma elämä pysyy.
Kuten
@gramma tokas, aivan liian monella unohtuu koko muu elämä kärjistäen sen hanipupun kanssa. Sitten jos (vai pitäskö sanoa kun) se homma leviää niin jäädään aika pahasti tyhjän päälle.