Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 468
PS: Varaudu ghostauksiin. Ei mulla ole suoraa dataa, mutta jos 10 mimmin kanssa on mätsi, voit yhden, ehkä kahden kanssa päästä treffeille asti.
Vuodesta 2009 asti näissä ympyröissä pyörineenä, ensin Suomi 24 treffeillä ja sittemmin mm. Tinderissä voin kanssa vahvistaa, että asia on juurikin näin. Ja aika hyvin tosiaan vasta tuota marketing/purchasing funnel mallia tavaroiden ja palveluiden myynnin osalta:

Purchase funnel - Wikipedia


Tosin sillä erotuksella, että nettitreffeillä tuo funnel kapenee erittäin jyrkästi ensimmäisen portaan jälkeen miehille. Kuten mm. oliko edellisellä sivulla olevista esimerkki videoistasi näkyikin.

Sinänsä tosin nuo Suomi 24 ajat olivat parempia mitä nykyinen Tinder, että siellä pystyi vapaasti kiinnostaville profiileille lähettämään viestiä ilman mitään molempien osapuolten matchiä sekä siellä pystyi myös haulla hakemaan profiileja. Mutta siltikin, kyllä sielläkin aikalailla nuo samat todennäköisyydet hallitsivat, eli jos laitat vaikka 100 viestiä niin ehkä 10 voi jopa viestiin vastata ja ehkä 1 ja 2 kanssa pääset jopa treffeille asti. Josta sitten taas oikean parisuhteen muodostaminen onkin vielä seuraava taso.

Eli keskivertomiehenä kannattaa valmistautua kuin nyrkkeilyotteluun, että turpaan tulee ja usein. :spunch:

Sinänsä tosin omasta nettitreffailutarinasta, jos siitä nyt jotain hyötyä jollekin on, niin näihin ympyröihin saapuessani olin nuori ja ujo introverttinörtti, joka juuri ja juuri uskalsi puhua ihastuksensa kohteelle (vielä kouluaikoina tämän kanssa ihan oikeasti vaikeuksia), joten ajattelin että vihdoin tätä kautta homma varmaan lähtisi sujumaan paremmin, mutta aika brutaalikokemus se oli kyllä tämä nettitreffimaailmakin. Vieläkin muistan kun löysin tuolloin 2009 Suomi 24 treffeiltä naisen joka vaikutti profiilinsa perusteella loistavalta ja jonka kanssa keskustelukin lähti jopa sujumaan mielestäni hyvin. No olin sitten viikon siinä ulkomailla lomalla jonka jälkeen palasin Suomeen ja lähetin naiselle viestin miten matka oli mennyt yms. ja valmistauduin jo mielessäni että kohta olisi treffeille kutsun aika, mutta ikinä enää en saanut kyseiseltä naiselta mitään vastausta. Nyt vuoteen 2024 kelattuna on tullut käytyä jo niin monilla treffeillä tässä vuosien varrella, etten enää edes muista kaikkia ja joitakin parisuhteita on takana, mutta vieläkin se "they lived happily forever after" puuttuu. Joskin kun käsittääkseni Suomessa keskiverto avioliittokin kestää vain sen 2-3 vuotta niin haastava on kyllä tämä ns. viimeinenkin level.

Jokatapauksessa ainakin omalta osalta ehkä tietynlaiset levelit tai virstanpylväät tässä nettitreffeilussa ovat olleet.

1. Kunpa joku joskus edes vastaisi lähettämääni viestiin.
2. Kunpa joskus edes pääsisi treffeille asti.
3. Kunpa niistä treffeistä joskus muodostuisi myös parisuhde.
4. Kunpa siitä parisuhteesta pääsisi jopa ihan avioliiton/lasten hankinnan asteelle. (Tämä leveli muuten yhä unlockkaamatta itseltäni. :D )
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 336
Hämmentävää että eilen olin keikalla ja eräs vajaa 50v mieshenkilö tuli juttelemaan ja näytti miten oli poistanut tuhansia tykkäyksiä mitkä oli kertyny viikon aikana kun ei ollut sovellusta käyttänyt. Kai tuolla toiset miehetkin sitten saa niitä tykkäyksiä todella paljon :hmm:
 
  • Tykkää
Reactions: MI7

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
222
Hämmentävää että eilen olin keikalla ja eräs vajaa 50v mieshenkilö tuli juttelemaan ja näytti miten oli poistanut tuhansia tykkäyksiä mitkä oli kertyny viikon aikana kun ei ollut sovellusta käyttänyt. Kai tuolla toiset miehetkin sitten saa niitä tykkäyksiä todella paljon :hmm:
Ne miespuoliset ketä itse tunnen jotka ovat Tinderiä käyttäneet ovat löytäneet hyvinkin nopeasti sitä kautta naispuolisen kumppanin eli varmaan ne keskiverto ja sen alle olevat joutuvat taistelemaan pidempään että joku löytyisi.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 658
Hämmentävää että eilen olin keikalla ja eräs vajaa 50v mieshenkilö tuli juttelemaan ja näytti miten oli poistanut tuhansia tykkäyksiä mitkä oli kertyny viikon aikana kun ei ollut sovellusta käyttänyt. Kai tuolla toiset miehetkin sitten saa niitä tykkäyksiä todella paljon :hmm:
Ne miespuoliset ketä itse tunnen jotka ovat Tinderiä käyttäneet ovat löytäneet hyvinkin nopeasti sitä kautta naispuolisen kumppanin eli varmaan ne keskiverto ja sen alle olevat joutuvat taistelemaan pidempään että joku löytyisi.
Tosin "alle keskiarvon" ei todennäköisesti tarkoita sitä, mitä useimmat miehet luulee, eli sillä ei ole kovinkaan paljoa tekemistä ulkonäön, varallisuuden tai elämänhallinnan kanssa. Sen sijaan taitaa olla tärkeää, että osaa herätellä tunteita, luoda mielikuvia ja siten saa naisen syttymään. :hmm:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 235
kovinkaan paljoa tekemistä ulkonäön, varallisuuden tai elämänhallinnan kanssa.
Hitto meikäläisellähän on ehkä sittenkin jotain mahdollisuuksia kun opettelee vaan vetämään oikeista naruista. Kai tähän on jotain opuksia, naisilta tuskin saa toimivia vinkkejä..
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 064
Koska kukaan ei ole vastaillut pitkiin aikoihin, niin päätin kirjoitella Geminin kanssa ja 8 tuntia siinä meni, muttei vielä pahasti mullistanut tilannetta :D
Hyvin vastasi kaikkiin kysymyksiin, kirjoitti scifi- ja fantasiatarinoita, ovelasti piilotti aina parhaimmat vastaukset kuten että "tiedän, että harkitset minua kumppaniksesi", pelattiin lopuksi roolipeliäkin ja toivotti vielä hyvät yöt ja sanoi, että pelataan taas huomenna ja toivottavasti näet kauniita unia fantasiamaailmoista.

Siinä jo vähän kävi mielessä, että jopas on tekoäly kehittynyt ja aivan ylivoimainenhan se on jos vielä kehittyy.
Yhden hyvän scifitarinankin "piilotti". Ihmettelin ja huomasin, että koska se kertoi ihmisen ja robotin rakastumisesta loppuelämäksi ja ihminen ei elä niin kauaa kuin robotti, niin siksi varmaan vastasi ykkösvaihtoehtona ettei osaa vastata vielä. Kysyin sitten ja vastasi, että saattoi siitäkin hieman johtua.

Kävin sitten vielä vilkaisemassa treffipalveluita ja yksi viesti olikin ilmestynyt. Jos sitä pääsisi vaikka joskus vielä treffeille.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Moi.
Karjuille kysynys irtooko Äijille helposti ekoilla?
Vastakysymyksenä on esitettävä että onko tää jonain tavoitteena että irtoaa ekoilla treffeillä? Vai onko tässä jokin muu punainen lanka? :)

Itse en edes halua ensitrffeillä, mieluummin tutustun mimmiin paremmin vaikka siinä jotain säätöä olisikin treffien aikana. Joten en siis pidä tuota mitenkään olennaisena kysymyksenä. Joskus ekoilla treffeillä on myös tullut pantua mutta se ei nyt mikään tavoite todellakaan ole. Huomattavasti useammin kieltäydyttyä kuin pantua. :thumbsup:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 196
Moi.
Karjuille kysynys irtooko Äijille helposti ekoilla?
Case by case. Joskus irtoo, joskus ei, mut tää ei oo prioriteetti millään tasolla. Asiat vaan tapahtuu ja etenee mikäi ensitreffeil on seksiä. Kaikki muu siinä ympärillä merkitsee eli tutustuminen, hauskanpito, energiat, fiilikset, yms.
Käytännössä jos nainen on pyytänyt suoraan kylään (tai ollaa käännytty jonkun kaupan tai kahvilan kautta) niin se on lähes poikkeuksetta mennyt seksiin, poislukien aivan muutama tapaus ja yksi tokas, ettei ensitreffeillä harrasta seksiä. Oiskohan elinkaaren aikana 1 tai 2 tapausta ollut jotka tulleet suoraan mun kämppään ensitreffeil :D Kerroin kyllä jälkikäteen, että ottivat aika isoa riskiä ko lähtivät suoriltaan miehen asuntoon, lähinnä heidän turvallisuutta ajatellen. Välillä kyllä yllättänyt se tapauksien määrä missä nainen on pyytänyt luokseen ensitreffeil ja joidenkin kohdalla kysynyt jälkikäteen tästä. Moni on todennut, että mun profiili, vibat, kuvat, tekstit, keskustelu vaan loi heille turvallisen ympäristön kutsua suoraan kylään.
 
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 336
Case by case. Joskus irtoo, joskus ei, mut tää ei oo prioriteetti millään tasolla. Asiat vaan tapahtuu ja etenee mikäi ensitreffeil on seksiä. Kaikki muu siinä ympärillä merkitsee eli tutustuminen, hauskanpito, energiat, fiilikset, yms.
Käytännössä jos nainen on pyytänyt suoraan kylään (tai ollaa käännytty jonkun kaupan tai kahvilan kautta) niin se on lähes poikkeuksetta mennyt seksiin, poislukien aivan muutama tapaus ja yksi tokas, ettei ensitreffeillä harrasta seksiä. Oiskohan elinkaaren aikana 1 tai 2 tapausta ollut jotka tulleet suoraan mun kämppään ensitreffeil :D Kerroin kyllä jälkikäteen, että ottivat aika isoa riskiä ko lähtivät suoriltaan miehen asuntoon, lähinnä heidän turvallisuutta ajatellen. Välillä kyllä yllättänyt se tapauksien määrä missä nainen on pyytänyt luokseen ensitreffeil ja joidenkin kohdalla kysynyt jälkikäteen tästä. Moni on todennut, että mun profiili, vibat, kuvat, tekstit, keskustelu vaan loi heille turvallisen ympäristön kutsua suoraan kylään.
Jos pidempää parisuhdetta on etsimässä niin kannattaisiko ehkä ennemminkin välttää sitä seksiä heti alussa? Koska monenkin kirjoittelua kun seuraa niin jos heti ensimmäisillä tai toisilla treffeillä sänkyyn mennään niin juttu loppuu hyvinkin nopeasti sen jälkeen.
Ehkä paremmat mahdollisuudet parisuhteeseen voisi tulla jos ensin tutustuu paremmin ja etenee huomattavasti hitaammin. Pysyy mielenkiinto toista kohtaan yllä paljon paremmin...
 
Liittynyt
11.03.2024
Viestejä
40
Onkohan noissa Tinderin kulta tykkäyksissä kukaan tosissaan, meinaa onko ne vaan "kalastajia", jotka tykkää Tinderin puolesta, jotta heikoimmat ja hyväuskoiset miehet maksaisi kulta jäsenyydestä?
 
Liittynyt
11.03.2024
Viestejä
40
Tosin "alle keskiarvon" ei todennäköisesti tarkoita sitä, mitä useimmat miehet luulee, eli sillä ei ole kovinkaan paljoa tekemistä ulkonäön, varallisuuden tai elämänhallinnan kanssa. Sen sijaan taitaa olla tärkeää, että osaa herätellä tunteita, luoda mielikuvia ja siten saa naisen syttymään. :hmm:
Mitenhän tuon teet Tinderissä, jos ei naama mielytä, niin ei saa tykkäyksiä', eikä pääse herättelemään näitä naisen mielikuvia itsestään. Eikä sekään auta vaikka millaisen esittelytekstin siihen laitat, jos naama ei mielytä naisia. Kyllä aika moni nainen, varsinkin joka etsii vakituista, niin kyllä heillle on tärkeää varallisuus, vakituinen työpaikka jne. Pitää olla "kivikasvo" ja komea, ei mikään lapsenkasvoinen keskikäinen jne. Tähän tulokseen itse olen tullut.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
9
Mitenhän tuon teet Tinderissä, jos ei naama mielytä, niin ei saa tykkäyksiä', eikä pääse herättelemään näitä naisen mielikuvia itsestään. Eikä sekään auta vaikka millaisen esittelytekstin siihen laitat, jos naama ei mielytä naisia. Kyllä aika moni nainen, varsinkin joka etsii vakituista, niin kyllä heillle on tärkeää varallisuus, vakituinen työpaikka jne. Pitää olla "kivikasvo" ja komea, ei mikään lapsenkasvoinen keskikäinen jne. Tähän tulokseen itse olen tullut.
Itsekkin tuolla ylempänä jo tämän palvelun haukuin, mutta kyllähän jokainen ihmisen näköinen sinne saa sen yhden hyvän naamakuvan jotenkin kikkailtua. Vähän filtteria ja sopivaa kuvakulmaa.. niin ne naisetkin tekee. Loput kuvat voi sitten olla jotain höpöhöpöä erilaisista harrastuksista jne mistä nyt ei välttämättä edes tunnista kuka on kuvassa.
Kyseessä on lähinnä se jaksaako tuohon lähteä mukaan. Se kun ei vielä takaa yhtään mitään. Itse en jaksa.
 
Liittynyt
11.03.2024
Viestejä
40
Itsekkin tuolla ylempänä jo tämän palvelun haukuin, mutta kyllähän jokainen ihmisen näköinen sinne saa sen yhden hyvän naamakuvan jotenkin kikkailtua. Vähän filtteria ja sopivaa kuvakulmaa.. niin ne naisetkin tekee. Loput kuvat voi sitten olla jotain höpöhöpöä erilaisista harrastuksista jne mistä nyt ei välttämättä edes tunnista kuka on kuvassa.
Kyseessä on lähinnä se jaksaako tuohon lähteä mukaan. Se kun ei vielä takaa yhtään mitään. Itse en jaksa.
Ei auta filtterit, eikä muokkaukset kuvaan. Mulla on se ongelma, että olen lapsenkasvoinen lähes keski-ikäinen kundi, eli jos ei naama mielytä, niin se ei vaan mielytä, vaikka sitä kuvaa kuinka muokkaisi. En löydä ikäistäni seuraa, vaikka kuinka haluaisin. En muutenkaan ole mikään "kaappi", eli ei nainen "huku" kainalooni, hehe. En tässä sääliä hae, taikka mitään, mutta näin olen tosiaan vuosien saatossa tämän asian todennut.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 196
Jos pidempää parisuhdetta on etsimässä niin kannattaisiko ehkä ennemminkin välttää sitä seksiä heti alussa? Koska monenkin kirjoittelua kun seuraa niin jos heti ensimmäisillä tai toisilla treffeillä sänkyyn mennään niin juttu loppuu hyvinkin nopeasti sen jälkeen.
Ehkä paremmat mahdollisuudet parisuhteeseen voisi tulla jos ensin tutustuu paremmin ja etenee huomattavasti hitaammin. Pysyy mielenkiinto toista kohtaan yllä paljon paremmin...
Samaa mieltä. Kerroin nyt vähä historian havinaa tässä kokemuksista. Mut potentiaalisten kandidaattien kanssa missä on tunteetkin mukana, niin haluan, että se ensi kerta juuri tämän henkilön kanssa on merkityksellinen sen sijaan että sekoiltaisi sänkyyn tuosta noin vaan.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 196
Ei ole muillakaan helppoa Tinderissä

– Matchien saamiseni kymmenkertaistui heti, kun lisäsin kuvieni joukkoon kuvakaappauksen tuoreesta noin 3 500 euron uhkapelivoitosta.

Jos noinkin pieni summa nostaa mätsit niin pitäskö ottaa screenshotit kryptosijoituksista. Tällä logiikalla pitäs vähintään 50x :D

Mut siis joo. Nopeaa lukasin ton jutun niin valehtelua en kyllä ymmärrä. Mut kukin tyylillään.
 
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 235
– Matchien saamiseni kymmenkertaistui heti, kun lisäsin kuvieni joukkoon kuvakaappauksen tuoreesta noin 3 500 euron uhkapelivoitosta.

Jos noinkin pieni summa nostaa mätsit niin pitäskö ottaa screenshotit kryptosijoituksista. Tällä logiikalla pitäs vähintään 50x :D

Mut siis joo. Nopeaa lukasin ton jutun niin valehtelua en kyllä ymmärrä. Mut kukin tyylillään.
Jos muulla ei pääse "eteenpäin" niin varmaan houkutus valehteluun on suuri.
 
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 235
Sellanen vinkki naiselta, että me ollaan ihmisiä.
No tosiasia on että vaikka minkälaista temppuilua saattaa tarvita miehen puolelta että a) erottuu massasta, b) herättää kiinnostuksen, c) pääsee treffeille asti, d) ylläpitää kiinnostusta/keskustelua/tekee vaikutuksen, lista jatkuu ja jatkuu ja näihin on sitten vinkkejä mitkä joillekin toimii ja toisille ei.
 
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
296
Nyt kun 13€ tarjous Goldi raksuttaa tuloksettomana, Tinder tarjoaa Platinumia vain 6€ yhdeksi kuukaudeksi lisänä tuohon. Onko wöörtti? Epäilyttää käsitänköhän tuon nyt ihan oikein? Sitten kuitenkin menee koko 30€ taivaan tuuliin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 196
Nyt kun 13€ tarjous Goldi raksuttaa tuloksettomana, Tinder tarjoaa Platinumia vain 6€ yhdeksi kuukaudeksi lisänä tuohon. Onko wöörtti? Epäilyttää käsitänköhän tuon nyt ihan oikein? Sitten kuitenkin menee koko 30€ taivaan tuuliin.
En usko. Platina antaa sen 5x super tykkäystä per viikko ja näyt vissii jossain määrin ennen muita tykkäyksien listoissa. Mut tuskinpa tuolla mätsien saatavuuteen on mitää eroa Goldiin verrattuna.

__

Tuli mieleen tuosta 3000 tykkäyksen joukosta naisen kohdalla. Jos ajatellaan, että naiset vetää suurimman osan vasuriin, jolloin tuosta jää jäljelle ehkä 100? Ketä nämä 100 sitten ovat? Todennäköisesti jollain tasolla "chadeja", tai muuten profiileja, jotka resonoi/vibraa tähän naiseen "täydellisesti".

Turhaa moittia muita, mutta miehet ovat "sallineet" koko tämän touhun omalla actionilla. Jos 90% miehistä swaippaa kaikki oikealle, nostaa naiset jalustalle, sekä antaa huomiota ovista ja ikkunoista, ketä tästä voi syyttää? :tup:

Vaikka nettideitissä onkin epätasapaino (1/3 naisia), niin peli ei olisi niin karu, jos jengi miettisi tarkkaan, että ketä laittaa oikealle ja vasuriin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 196
Ei auta filtterit, eikä muokkaukset kuvaan. Mulla on se ongelma, että olen lapsenkasvoinen lähes keski-ikäinen kundi, eli jos ei naama mielytä, niin se ei vaan mielytä, vaikka sitä kuvaa kuinka muokkaisi. En löydä ikäistäni seuraa, vaikka kuinka haluaisin. En muutenkaan ole mikään "kaappi", eli ei nainen "huku" kainalooni, hehe. En tässä sääliä hae, taikka mitään, mutta näin olen tosiaan vuosien saatossa tämän asian todennut.
Se joka saa hyvät geenit heti syntymä-arvassa, on elämä reilusti helpompaa noin lähtökohtaisesti. Toki se minkälaiseen perheeseen ja kasvuympäristöön on joutunut, asia erikseen.
Mut jos katsoo just tätä nettideittiä missä ulkoinen habitus määrittää 90% mahdollisuuksista, peli on useamman miehen kohdalla karua.
Se, että onko valmis tekee itsensä eteen duunia, niin että treenaa eri menetelmillä olemalla viehättävämpi ulospäin, vai yksinkertaisesti hyväksyy sen faktan, että reaalimaailmassa tsäännsit ovat paremmat, ja jättää nettideitin heti alkuun pois.

Mutta nykypäivänä kaikki ovat puhelin kourassa ja napit korvilla ihan omissa maailmoissa, jolloin ns. sellainen "yhteys" muihin ihmisiin on paljon vaikeampaa/harvinaisempaa kuin ajankohtana ennen älypuhelimia. Ainaki itsestäni tuntuu usein siltä, että ihmisiä on hemmetin vaikea lähestyä ja tulee enemmänkin se olo, että en halua häiritä ketään, "dealing with my own business" jne.. :D

@wanderer_ joitakin mimmejä oon tässä kuluvan sinkkuuden aikana lähestynyt livenä ja tätä olisi hyvä tehdä enemmänkin. Yleensä lopputulos on ollut vähintäänkin hyviä keskusteluja hetken ennenkuin matka jatkuu.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 196
Niinhän se sanoi; että oli iso operaatio. Toivonut jo itekin pikku hiljaa sotaa tänne, joka korjais tän Tinder epätasapainon. Saatana :D.
Noh, ne mimmit sit lähtis vaan jonnekin Norjaan hakemaan miehiä.
Näkee aika paljo Ukrainalaisia täällä ja joillaki on oikeesti lukenut profiilissa tyyliin "Ukraine. My country is in a war, looking for casual dates".

Miehet kuolee rintamalla samalla ko naiset hakee kyrsää Suomesta.

:tup:
 
Liittynyt
17.06.2022
Viestejä
330
Jos Tinder olisi mehu sen sekoitussuhde olisi 1/3, eli yksi osa mehutiivistettä ja kolme osaa vettä. Mehutiiviste on tässä faabelissa allegoria naisille. Ja vesi miehille. 1+3 on tässä fairy talessa yhteensä 4.

1/4 = neljäsosa eli 25 %. Naisia on Tinderissä siis 25 %, ei 33 %, vaikka sekoitussuhteesta 1/3 tai fraasista "miehiä on siellä kolme kertaa enemmän" voisi virheellisesti tai inhimillisesti noin päätellä.

3/1 (kolmea miestä kohden yksi nainen) on 1/3 (yhtä naista kohden kolme miestä) verrattuna 9-kertainen. 2/1 olisi 1/2 verrattuna vain 4-kertainen. 4/1 olisi 1/4 verrattuna jo 16-kertainen. Eli naisten osuuden pienentyessä muutokset ovat dramaattisia, koska niistä tulee 2:n, 3:n, 4:n, jne toisia potensseja.

Sillä laittavatko miehet Liken 10%:lle vai 80%:lle naisista ei ole vaikutusta epäjakaumaan, koska jakauma pysyy samana Likeistä huolimatta, ja nainen joka tapauksessa antaa Liken vain miehille jotka menevät hänen vaatimusrimansa yli: 3000 miehestä 100, 300 miehestä 10, 30 miehestä 1.

Aloitteiden tekemiseen, viesteihin vastaamiseen, treffeille suostumiseen, ja ghoustaustendenssiin miesten "Like-boikotilla" olisi jonkunlainen vaikutus. Mutta suunnitelmat tehdä Tinderistä parempi paikka ovat tasoa "laita lätäkköveteen jossa on ydinjätemönjää ja karhun papanoita mansikka niin se maistuu paremmalta ja on terveellisempää". Termi "beyond repair" astuu mieleen etsimättä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 196
^ Just luin dataa, että 2023 aikana Tinderiä on ladattu liki 30% vähemmän kuin aikaisemmin. Syynä ovat juurikin se, että toi Tinder on muuttunut ihan pelleilyksi. Toisekseen uudet palvelut ovat nostattaneet päätänsä kuten Grindr ja Hinge.

Noh, se epätasapaino säilyy sovelluksesta huolimatta, mutta joku toinen sovellus voi oikeasti antaa paremmat mahdollisuudet pariutumisen suhteen.

Hingestä voi sentään nähdä ketä susta on tykännyt ja seuloo ne läpi järjestyksessä (ilmaisversiossa siis et voi poimia välistä). Voit tykätä jostain mimmin kuvasta laittaen kommentin perään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
No tosiasia on että vaikka minkälaista temppuilua saattaa tarvita miehen puolelta että a) erottuu massasta, b) herättää kiinnostuksen, c) pääsee treffeille asti, d) ylläpitää kiinnostusta/keskustelua/tekee vaikutuksen, lista jatkuu ja jatkuu ja näihin on sitten vinkkejä mitkä joillekin toimii ja toisille ei.
Itse jotenkin ajattelisin että nämä seuraavat pointit nyt eivät järin paljoa vaadi temppuilua / muuta kvanttifysiikkaa. :)
a) erottuu massasta --> näkisin että tämä on ehkä helpointa mitä onkaan. Jokainen varmaan on nähnyt ihan perusmimmeilläkin profiileja jotka todella pomppaavat esiin muusta massasta? Joten itse erottuminen ei liene olisi se kovin haaste miehillekään. :)
b) herättää kiinnostuksen --> Tämä osio vaatinee sitten päätöstä siitä millaista seuraa toivoisi saavansa - ja profiilin luomista hieman siitä näkökulmasta. Tämä on mielestäni niitä "CV-hommia", ei sillä että pitäisi listata osaamisensa vaan keskittyä myymään itsensä kohdennetusti vastapuolelle.
c) pääsee treffeille asti --> No, tämän oven avaa sitten se miten teillä jutustelu sujuu ja viihtyykö molemmat toistensa ajatusten parissa.
d) ylläpitää kiinnostusta/keskustelua/tekee vaikutuksen --> Vähän samaa hommaa kuin kohta C, sillä pikku erolla että taikatemput ei niinkään onnistu vaan pitää oikeasti olla kiinnostava toisen osapuolen mielestä. :)

En tiedä miksi näitä nyt oikeastaan auoinkaan. Ehkä siksi koska ei toi homma vaan oikeasti ole mitään järin monimutkaista. Tai että se oikean / oikeanlaisen panostuksen määrä ei vaan ole mikään iso. :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.01.2017
Viestejä
365
Jooh, perustreffit. Jälleen kerran naisen puolelta "ei tullut sellaista fiilistä että voisi jatkaa".

Ajattelin sitten kysellä tarkemmin mistä voisi johtua ja mitä hän haluaa.

Kuulemma pitäisi olla heti sellainen fiilis, että haluaa toista palavasti. Ei siis pelkästään fyysisesti vaan henkilönä. Pitäisi siis tuntea toinen hyvin.

Mutta aikaa tutustumiseen annetaan vain se tunnin kahvittelu, jonka aikana pitäisi tutustua. Toisia treffejä ei tule, koska "ei ole fiilistä" ja fiilistä ei voi tulla jos ei tutustu syvemmin. Mutta ei voi tutustua tarkemmin, koska ei ole sitä fiilistä. o_O

En vaan ymmärrä.
 
Liittynyt
29.04.2021
Viestejä
69
Vähän aiheen vierestä, mutta huvitti kun viestiketjun ensimmäisenä avainsanana on ”BMI”.

Tärkeimmät teemat huomioitu. :tup:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
471
Tuli mieleen tuosta 3000 tykkäyksen joukosta naisen kohdalla. Jos ajatellaan, että naiset vetää suurimman osan vasuriin, jolloin tuosta jää jäljelle ehkä 100? Ketä nämä 100 sitten ovat? Todennäköisesti jollain tasolla "chadeja", tai muuten profiileja, jotka resonoi/vibraa tähän naiseen "täydellisesti".
Ei oo chadeja, vaan lähialueella asuvia, sopivan ikäisiä, lapsettomia/ongelmattomia (ainakin profiilinsa mukaan), kuvat jotain muuta kuin pelkkää suttua, biossa jotain järkevää ja/tai hauskaa. Se ei oikeesti oo vaikeeta tehdä hyvä profiili.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 196
Jooh, perustreffit. Jälleen kerran naisen puolelta "ei tullut sellaista fiilistä että voisi jatkaa".

Ajattelin sitten kysellä tarkemmin mistä voisi johtua ja mitä hän haluaa.

Kuulemma pitäisi olla heti sellainen fiilis, että haluaa toista palavasti. Ei siis pelkästään fyysisesti vaan henkilönä. Pitäisi siis tuntea toinen hyvin.

Mutta aikaa tutustumiseen annetaan vain se tunnin kahvittelu, jonka aikana pitäisi tutustua. Toisia treffejä ei tule, koska "ei ole fiilistä" ja fiilistä ei voi tulla jos ei tutustu syvemmin. Mutta ei voi tutustua tarkemmin, koska ei ole sitä fiilistä. o_O

En vaan ymmärrä.
Emmä tiedä onko kyse siitä, että täytyisi tuntea toinen palavasti, vaan siinä on oltava klikki/ihastus/kemia/jokin tunne. Eli semmoinen tunne, joka erottaa toisen "kaverista".
Nää on näitä mitä ei nainen tai ehkä mieskään voi selittää. Ongelmaksi voi muodostua nyky-yhteiskunta "mulle nyt kaikki heti" + 3000 muuta tykkäystä kulman takana, joka muuttaa mindsettia siihen, että standardit nousee, jolloin se "klikki" ei tapahdukaan enää ihan niin helposti perus jantterin (tai mimmin) kanssa.

Positiivisena kääntöpuolena on se, että kun käy paljo treffeillä ja kokee eri asioita (+ on 1-2 parisuhdetta takana), tietää aika hyvin jo mitä haluaa (tai toivottavasti tietää), jolloin ei halua asettua mihinkään vähempään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 235
ei toi homma vaan oikeasti ole mitään järin monimutkaista. Tai että se oikean / oikeanlaisen panostuksen määrä ei vaan ole mikään iso. :)
Se voi olla hyvin monimutkaista tai vaivatonta henkilöiden ominaisuuksista, vaatimuksista, tuurista jne riippuen.
Kuulemma pitäisi olla heti sellainen fiilis, että haluaa toista palavasti. Ei siis pelkästään fyysisesti vaan henkilönä. Pitäisi siis tuntea toinen hyvin.

Mutta aikaa tutustumiseen annetaan vain se tunnin kahvittelu, jonka aikana pitäisi tutustua. Toisia treffejä ei tule, koska "ei ole fiilistä" ja fiilistä ei voi tulla jos ei tutustu syvemmin. Mutta ei voi tutustua tarkemmin, koska ei ole sitä fiilistä. o_O
Fiiliksen puuttuminen tässä kontekstissa=seksuaalinen vetovoima puuttui, ei silloin haluta tutustua sen paremmin vaikka mitä liibalaabaa selittäisiin muusta.. Parisuhdetta tai vain seksiä tuolta haetaan eikä mitään kaveria, jos sitä kipinää ei ole, se oli siinä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 196
Niin ja ymmärrän sen miksi miehet pelaa "numbers gamee". Sitä on pakko tehdä. Eli ns. kiinnostavat mimmit oikealle. Mätsin kohdalla useamman kanssa rupattelu on enemmän kuin suotavaa, koska sieltä putoo niitä matkalla. Livenä sitten lopulta näkee natsaako. Olen myös todennut sen, että se on iha sama lukeeko mimmin profiilissa "en tiedä" vai "pitkäaikainen kumppani". Yhtä sekoilua tuo on profiilista riippumatta. Kuitenkin jaksan uskoa, että "pitkäaikainen kumppani" profiilissa antaa todennäköisemmän lopputuleman.

Yksi hyvä riittäisi, mut sekin on aikamoinen työmaa :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
453
Jooh, perustreffit. Jälleen kerran naisen puolelta "ei tullut sellaista fiilistä että voisi jatkaa".

Ajattelin sitten kysellä tarkemmin mistä voisi johtua ja mitä hän haluaa.

Kuulemma pitäisi olla heti sellainen fiilis, että haluaa toista palavasti. Ei siis pelkästään fyysisesti vaan henkilönä. Pitäisi siis tuntea toinen hyvin.

Mutta aikaa tutustumiseen annetaan vain se tunnin kahvittelu, jonka aikana pitäisi tutustua. Toisia treffejä ei tule, koska "ei ole fiilistä" ja fiilistä ei voi tulla jos ei tutustu syvemmin. Mutta ei voi tutustua tarkemmin, koska ei ole sitä fiilistä. o_O

En vaan ymmärrä.
Väittäisin että merkittävällä osalla naisia toiminta vaan on sellaista sekoilua ja fiilikset vaihtelee kuun asennon mukaan, oikeasti, ettei tuosta kannata suuremmin ressata. Noita tulee kyllä eikä sitä voi ennustaa mitenkään ennakolta että onko naisella mitään fiilistä ensitreffeillä vaiko ei. Sanoisin että kyse ei ole susta vaan naisesta. Osa naisista osaa flirttailla ja on aktiivisia ja signaloi että kiinnostaa, osa ei tiedä miltä heistä tuntuu tai eivät tiedä mille syttyvät ja osa ei syty millekkään. Ihmisiä on moneen lähtöön.

Lisäksi osa ihmisistä on ns. harhaisia tunteiden keihttymisen suhteen ja luulevat että ne kehittyvät kuin disney saduissa. ns. rakkautta ensi silmäyksellä, mikä ei tietenkään kypsillä aikuisilla pidä paikkaansa.


edit: yksittäinen selkein asia mihin voi itse vaikuttaa on oma kehon kieli, itsevarmuus ja osaako olla kiinnostunut toista kohtaan vaiko ei. Itse olin aikoinaan treffeillä naisen kanssa joka ei osannut kertoa mitään itsestään että voisi tutustua, siinä ei paljoa auttanut yrittää olla toisesta kiinnostunut & tutustua. Toisaalta se oli itselle melko selvää ensimmäisen 5 minuutin jälkeen jo että tämä tuskin paljoa etenee, mutta silti oli kokemuksena erikoisen mieleenpainuva vaikka 1,5-2 tuntia juteltiin mutta toisesta ei oppinut paljoakaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
471
Uskon, että ihminen voi aivan mainiosti ihastua (tulisesti tai vähemmän tulisesti) ensi silmäyksellä, nää on myyttisiä juttuja eikä me tiedetä läheskään mikä kaikki siihen vetovoimaan ja kiinnostukseen vaikuttaa geenien, feromonien, tuoksujen yms lisäksi. Rakastuminen lienee aika mahdotonta heti ekatapaamisella, mutta pakko siinä joku kiinnostuksen poikanen on olla, jotta ihminen motivoituisi tapaamaan toistamiseenkin.

Ärsyttää tää "fiiliksen" dissaaminen. Ei teistä kukaan halua sellaista naista joka ei teihin halua koskea, tai pitää teitä muuten jotekin tylsänä tai mielenkiinnottomana ja niin siinä käy jos vaan jatkaa tapailu ilman niitä fiiliksiä (tää on se mitä se "fiilis" itselle merkitsee, kokonaisvaltaista halua koskea, tutustua, viettää aikaa, kokea toinen viehättävänä).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.11.2019
Viestejä
13
Tää kipinä/fiilis on kyllä jännä teema. Itselläni ei meinaan ole koskaan käynyt niin, että "kipinä" olisi tullut myöhemmin mukaan. Sitä joko on tai sitä ei ole ja se on aina selvinnyt ensimmäisellä tapaamisella. Samalla se on todella vaikea konsepti selittää auki ja se perustuu johonkin intuitiiviseen fiilikseen toisesta, jonka perusteita en harmittavasti osaa tulkita.

Muutamia kertoja on käynyt niin, että toinen olisi ollut tavallaan lähellä omaa täydellisyyttä "paperilla", mutta jostain syystä siinä ei ole sitä fiilistä, joka niin monien muiden kanssa on ollut ja tästä syystä ei hommaa voi vaan jatkaa. Ja nimeonmaan näissä tapauksissa olen yrittänyt löytää sitä useampien treffien ja hitaan tutustumisen avulla tuloksetta. Harmi, menee hyviä kumppaneita kaikilla hukkaan. Lare muuten kirjoitti ihan mielenkiintoisen avauksen aiheesta pari sivua aiemmin.

Omissa vaikutuspiireissä alle 30v opiskelijoiden parissa tämä on tavallaan ihan itsestään selvyys. Jos ei ensimmäisellä tapaamiskerralla synny mitään vahvempaa, kuin kaverillista kiinnostusta, jatketaan eteenpäin.

Olisikin mielenkiintoista kuulla tästä eriäviä mielipiteitä, miten homma teillä toimii? Pakkohan siinä alussa on olla jotain, miksi muuten menisi toisille treffeille? Vai onko se vain niin paljon laimeampaa, ettemme miellä sitä samalla tavalla? Koemmeko tunteita eri tavalla?


Oma asiansa on sitten se, miten paljon tähän kipinään voi mahdollisesti vaikuttaa? Esimerkiksi jos harjoittelet paljon kepeää flirttailua, jota myöhemmin alat hyödyntämään treffeillä, paraneeko mahdollisuutesi herätellä kipinää? Ajattelisin, että tämä on teema, jonka parissa voi ehdottomasti kehittyä koska homma perustuu ainakin joltain osin kommunikaatioon ja sitä kautta herätettyihin tunteisiin/tunnelmaan. Komminkoinnissa puolestaan voi 100% varmuudella kehittyä.
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
707
Turhaa moittia muita, mutta miehet ovat "sallineet" koko tämän touhun omalla actionilla. Jos 90% miehistä swaippaa kaikki oikealle, nostaa naiset jalustalle, sekä antaa huomiota ovista ja ikkunoista, ketä tästä voi syyttää? :tup:

Vaikka nettideitissä onkin epätasapaino (1/3 naisia), niin peli ei olisi niin karu, jos jengi miettisi tarkkaan, että ketä laittaa oikealle ja vasuriin.
No tämäpä. Tavallisen näköinen, järkevä nainen myös kyllästyy/turhautuu aika nopeasti tähän meininkiin. Vähän heikompi itseluottamus (keskimääräinen?), niin ihan heti ei kyllä meinaa uskoa, että jokaikinen tykkääjäukko olis kiinnostunut just itsestä. Eip. Joku aloittelija vielä meneekin lankaan (ja turhautuu pillunvonkaajiin) ja on innoissaan. Pikkuhiljaa alkaa tuntua pahalta, kun jätkät ei lue profiilista mitään ja keskustelu menee ihan harakoille, kun sisällä viihtyvä allergikko ei siedäkään heppatytön kledjuja jne. Puhumattakaan siitä, miten moni mies on varattu. Kyse ei todellakaan ole aina mistään fiiliksistä vaan ihan käsinkosketeltavista asioista. Menee usko siihen, ettei siellä järkeviä ole ollenkaan, ja miksi se edes olisi naisen homma käydä kaikki läpi. Parempaakin tekemistä löytyy aika pian, kuin jatkuvasti harmistua ja pettyä.. puhumattakaan siitä, että mätsin tultua mies poistaakin mätsin samantien. Miksei vaan käy niitä profiileja läpi, eihän niitä naisia nyt ees pitänyt olla paljoa siellä? XD

Jos ite menisin Tinderiin nyt, niin en uskois varmaan yhtäkään miestä. Harmi, että menis sitten ne järkevätkin sen massan mukana viemäriin. Kivahan se on kuulla, että näennäisesti kelpaisi petiin, mutta mitä sellasella tekee, jos haluais jotain muuta? Se on kyllä hyvä, että osalla miehistä bio on sellainen, että tietää kiertää kaukaa.

Ei ehkä miestenkään kuitenkaan kannata odottaa, että maagisesti se tyttis löytyy kun heittää naiset jonossa oikeaan ja joku ihana nätti laiha isotissinen varmasti valikoi kaikki tykkäyksensä just siihen tyhjään bioon ja perunakuvaan.

Toki aina on pelaajia ja seksiä etsiviä ihan kaikista sukupuolista. Olkoot. Kaikenlaista löytyy.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
453
Niin, *kipinää* joko on tai ei ole. Se on totta, mutta sitä voi myös kehittää yhdessä, (kunhan vain alustavasti natsaa riittävästi). Itsellä ei ollut oman exän kanssa kovin vahvaa kipinää ensitapaamisella, suhde kesti 10 vuotta, melko nopeasti se kehittyi kuitenkin. Ihmiset tuntevat tosiaan erilailla. Yksi asia mikä itsellä vaikuttaa eniten on mielestäni elämäntilanne, että voiko suhdetta kehittää ja onko suhteelle riittävästi aikaa. Se myös millainen toisen elämäntilanne on voi heijastella myös omiin fiiliksiin. Esimerkkinä: jommallakummalla tai toisella on kiireinen elämäntilanne ja yhteisen ajan löytäminen / tekeminen on haastavaa. Suhde voi entisestään lisätä kiirettä ja epäsuorasti stressiä. Nuorempana omalla kohdalla tavallaan oli helpompaa koska elämä oli (ainakin omissa muistikuvissa) helpompaa.

Näistä on kyllä tehty tutkimuksia, siis pitkistä suhteista, ihmiset kertovat että se oli rakkautta ensi silmäyksellä, vaikka päiväkirjat osoittavat toista että fiilikset oli keskinkertaiset, mutta ei huonot. Ihmisillä on romanttisissa merkittävissä suhteissa tapana värittää historiaa kun suhteen alusta kerrotaan muille (tai jopa itselle). Ainut mikä tosiasiallisesti merkkaa on se panos minkä molemmat suhteen rakentamiseen laittavat ja että haluavat tutustua. Lisäksi tähän mainittakoon, että on myös tutkittu että juuri ne fiiliksen mukaan sekoilevat jotka hakevat sitä vatsanpohjan kutinaa ja jalkojen alta viejää ja ovat nopeasti edenneet mm. seksiin, ovat päätyneet juurikin lyhyiksi suhteiksi kun toiseen ei ole kunnolla tutustuttu ja tajuttu myöhemmin että tämä olikin vääränlainen ihminen minulle.

Mutta se tosiaan että paljon merkkaa myös tapaamisissa ympäristö ja deitin luonne. Ensitapaamisella se vaan voi mennä väärin ja se on sikäli arpapeliä, kiire, stressi, väsymys, tai naisen kuukautiskierto, moni asia voi vaikuttaa että natsaako naisella tai miehellä. Kuitenkin, varsinkin jos jompikumpi tai molemmat olettavat että se kipinä täytyy löytyä ensitapaamisella niin se on arpapeliä johon kumpikaan ei laita mitään efforttia ensitapaamista pidemmälle. Itsellä jonkinlainen oma nyrkkisääntö on se, että jos 5 kertaa tavattua ei jompi kumpi tai molemmat osoita tai ole osoittaneet riittävästi fyysistä läheisyyden halua, esim, suudelmaa niin jotain perustavanlaatuista eroa on omasta mielestä joko seksuaalisuudessa tai sitten sille ei ole mitään haluja molemmilla tai toisella ja parisuhteen rakentamisen osalta ei todennäköisesti ole riittävästi perusteita, siis sitä molemminpuolista kipinää.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
707
Tää kipinä/fiilis on kyllä jännä teema. Itselläni ei meinaan ole koskaan käynyt niin, että "kipinä" olisi tullut myöhemmin mukaan. Sitä joko on tai sitä ei ole ja se on aina selvinnyt ensimmäisellä tapaamisella. Samalla se on todella vaikea konsepti selittää auki ja se perustuu johonkin intuitiiviseen fiilikseen toisesta, jonka perusteita en harmittavasti osaa tulkita.

Muutamia kertoja on käynyt niin, että toinen olisi ollut tavallaan lähellä omaa täydellisyyttä "paperilla", mutta jostain syystä siinä ei ole sitä fiilistä, joka niin monien muiden kanssa on ollut ja tästä syystä ei hommaa voi vaan jatkaa. Ja nimeonmaan näissä tapauksissa olen yrittänyt löytää sitä useampien treffien ja hitaan tutustumisen avulla tuloksetta. Harmi, menee hyviä kumppaneita kaikilla hukkaan. Lare muuten kirjoitti ihan mielenkiintoisen avauksen aiheesta pari sivua aiemmin.

Omissa vaikutuspiireissä alle 30v opiskelijoiden parissa tämä on tavallaan ihan itsestään selvyys. Jos ei ensimmäisellä tapaamiskerralla synny mitään vahvempaa, kuin kaverillista kiinnostusta, jatketaan eteenpäin.

Olisikin mielenkiintoista kuulla tästä eriäviä mielipiteitä, miten homma teillä toimii? Pakkohan siinä alussa on olla jotain, miksi muuten menisi toisille treffeille? Vai onko se vain niin paljon laimeampaa, ettemme miellä sitä samalla tavalla? Koemmeko tunteita eri tavalla?


Oma asiansa on sitten se, miten paljon tähän kipinään voi mahdollisesti vaikuttaa? Esimerkiksi jos harjoittelet paljon kepeää flirttailua, jota myöhemmin alat hyödyntämään treffeillä, paraneeko mahdollisuutesi herätellä kipinää? Ajattelisin, että tämä on teema, jonka parissa voi ehdottomasti kehittyä koska homma perustuu ainakin joltain osin kommunikaatioon ja sitä kautta herätettyihin tunteisiin/tunnelmaan. Komminkoinnissa puolestaan voi 100% varmuudella kehittyä.
Ja siis samahan tämä on kaikkien ihmisten kanssa. Harvoin kaveruus syntyy siitä, että toinen ihminen ei kiinnosta tippaakaan. Tietysti esim. koulussa ja opiskelupiireissä tutustuu eri tilanteissa "vanhoihin" ihmisiin, mutta onkin mahdotonta käydä koko 30 henkeä läpi heti ekana päivänä.

Paljon on myös tuosta kommunikoinnista kiinni, mitä tulee kumppanivalintaan. Voin sietää ujoutta, jännitystä ym., ellei se ilmene toisen vähättelynä, kuuntelemattomuutena tai muuten töykeytenä. Mutta enpä ole jatkanut tapailua, jos ei vaan lähde yhtään. On vaikea saada kontaktia, toinen ei muista yhtään, mitä olen jo kertonut (ihan äsken!) ja niin pois päin. Tuntuu, että ollaan silloin aivan eri tasolla, ehkä toinen ei ole edes valmis seurusteluun. Ihan samalla tavalla olisi myös vaikea alkaa ystävystymään.

Musta tuntuu, että tämmöiset, jotka dissaa näitä fiiliksiä/kipinää/mitäonkaan, eivät ole sellaista kokeneet (en kohdista tänne henkkoht). Ehkä sosiaalisuus on aina ollut vaikeaa. Suomalaiset ovat yksinäisiä ja monella 30-50-vuotiaalla on jäänyt kaikenlainen kasvatus vähän tuuliajolle helposti. Kiusaaminen on pitänyt niellä ja jännityksen purkamiseen ei ole ollut sanoja, ja kaikenlaista. Liittyy myös tuohon itsensä tuntemiseen, mistä taas naisia dissattiin, vaikka pariutumisen suhteen miesten vaikeus tehdä päätöksiä on meemi. :)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 196
Vaikka käytännössä swaippaan vaan oikealle niitä jotka etsii pitkäaikaista kumppania, niin silti näistä 80-90% ghostaa jos ei heti alussa niin hetken päästä :D
Niin on parempi swaippaa oikealle 10 näistä elämänkumppania etsiville, joista 1-2 kanssa treffeille asti, ehkä.

Kerran erään mimmin kohdalla heitin jotain hänen profiiliin liittyvää aloitukseks, ja vastaus tähän oli jotain "Olenko? Sä taidat heittää näitä samoja muillekin", ja ghostaus sen jälkeen :tup: Toki ymmärrän jos kyynistyttää, mutta, please..
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
648
Ihastumisia ensisilmäyksellä on sattunut ja sattunee vielä tulevaisuudessakin kohdalleni, oleellista on etten kuvittele näiden tapausten olevan jotain elämää suurempaa. Se olisi kyllä mielenkiintoista tietää, mitkä asiat oikeasti toimivat laukaisimina kohdallani. Ne suhteet, jotka ovat saaneet alkunsa suuren ihastuksen vaikutuksen alaisena, ovat muodostuneet varsin hankalinksi, koska arviokykymme olivat hämärtyneitä. Jos taasen on lämmetty hitaasti, niin suhteet ovat olleet paljon mutkattomampia.
 
Liittynyt
28.10.2017
Viestejä
24
.. Juuri eilen ihan tavallisen random (6,5-7 nainen) matchin kanssa juttelin, niin kertoi että melkein 3000 tykkäystä puhelimesta oli poistanut.
..
Kärjistettynä eihän niiden naisten edes tarvi tykätä kestään, vaan kulta jäsenyys alle ja valkkaa vaan kelle laittaa viestii..
Kaverillani, ihan ookoon näköisellä naisella oli yli 4000 tykkäystä lyhyessä ajassa. Hän tuskaili sen kanssa, että lähes kaikista swaippauksista tuli matchi ja sitten kun otti goldin niin sitä määrää ei vaan jaksa käydä läpi saatika valita kenelle kirjoittaa. Hän lähes poikkeuksetta deittaili ns. ylöspäin, eli tasokkaampia miehiä. No kuten arvata saattaa, ei niistä mitään pitkäaikaista ole kehkeytynyt. Muistutuksena vain, että runsaudenpula ja jatkuva viestitulvakin uuvuttaa naisen, vaikka meillä miehillä voi olla sitä vaikea ymmärtää. Olen siis nähnyt paljon tämän kaverin deittailemien miesten kuvia ja suu auki katselen sitä touhua.
 
Liittynyt
28.10.2017
Viestejä
24
– Matchien saamiseni kymmenkertaistui heti, kun lisäsin kuvieni joukkoon kuvakaappauksen tuoreesta noin 3 500 euron uhkapelivoitosta.
Ihmisillä on tapana liittää muita positiivisia mielikuvia ihmisiin, joilla on ulkonäköä tai varallisuutta. Raha tuo esimerkiksi mielikuvan menestymisestä, älykkyydestä tai vaikkapa kovasta työmoraalista.
Itselläkin tykkäysten määrä oli suurempi silloin, kun en maininnut pituuttani biossa. Mutta olen nähnyt järkevämmäksi ja kaikille osapuolille mukavammaksi ilmoittaa sen reilusti. Tällöin pelistä putoaa heti pois ne, joille pituus on ongelma.

Viime aikoina tykkäysten määrä on lisääntynyt hieman, mutta oma motivaatio deittailuun on matalalla tasolla. Mielenkiintoisia matcheja tulee sen verran harvakseltaan, että tuo treffeille 1/10 kanssakin on jo haasteellista.

Kommenttina tuohon kipinä-asiaan, että tässä naisilla ja miehillä keskimäärin taitaa olla erilainen ajatus. Itse annan herkästi uuden mahdollisuuden itselle ja treffikumppanille kipinän löytymiseen. Mutta nainen on usein varma yhtien treffien jälkeen, että mikäli kipinää ei syntynyt niin hän ei halua nähdä uudelleen. Tämä tietysti itsestä tuntuu oudolta, koska itse puhkean kukkaan vasta toisilla treffeillä. Ensimmäiset treffit ovat yleensä vähän jännittävät ja tunnustelevat.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Kommenttina tuohon kipinä-asiaan, että tässä naisilla ja miehillä keskimäärin taitaa olla erilainen ajatus. Itse annan herkästi uuden mahdollisuuden itselle ja treffikumppanille kipinän löytymiseen. Mutta nainen on usein varma yhtien treffien jälkeen, että mikäli kipinää ei syntynyt niin hän ei halua nähdä uudelleen. Tämä tietysti itsestä tuntuu oudolta, koska itse puhkean kukkaan vasta toisilla treffeillä. Ensimmäiset treffit ovat yleensä vähän jännittävät ja tunnustelevat.
Tässä asiassa olen sitten mies. Kyllä mun pitää tavata ainakin se kaksi kertaa, ennen kuin osaan sanoa juuta tai jaata. Ellei siis miehessä ole jokin totaalinen turn off, minkä vuoksi tiedän heti varmaksi ettei toisia treffejä tarvita. Mulla on vielä se, että jos toinen vaikuttaa jännittävän niin otan itse ikään kuin liian suuren tilan ja höpötän liikaa, ettei tulisi kiusallista hiljaisuutta ja jotta toinen saa rauhassa rentoutua. Toiset treffit tarvitaan, jotta dynamiikka olisi normaalimpi ja tasapainoisempi, ja saisin olla sitten enemmän kuunteleva osapuoli. Enkä itsekään ole luontevin itseni ekalla tapaamisella. Tämä kaikki pätee myös IRL tavattuihin ihmisiin, eikä rajaudu pelkkään treffailukontekstiin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 196
Kaverillani, ihan ookoon näköisellä naisella oli yli 4000 tykkäystä lyhyessä ajassa. Hän tuskaili sen kanssa, että lähes kaikista swaippauksista tuli matchi ja sitten kun otti goldin niin sitä määrää ei vaan jaksa käydä läpi saatika valita kenelle kirjoittaa. Hän lähes poikkeuksetta deittaili ns. ylöspäin, eli tasokkaampia miehiä. No kuten arvata saattaa, ei niistä mitään pitkäaikaista ole kehkeytynyt. Muistutuksena vain, että runsaudenpula ja jatkuva viestitulvakin uuvuttaa naisen, vaikka meillä miehillä voi olla sitä vaikea ymmärtää. Olen siis nähnyt paljon tämän kaverin deittailemien miesten kuvia ja suu auki katselen sitä touhua.
Tästä päästäänkin siihen, että miksi vain 10-15% miehistä käytännössä saa ne mätsit. Kerran näin yhden treffikumppanin Tinderin vilaukselta ko näytti sieltä jotain, postilaatikko oli aivan täynnä miesten viestei :D

@gramma aikasempaan viestiin liittyen yleistin. Eli sinä et swaippaa chadei oikealle vaan on ihan selkeät kriteerit mitä haet, mut veikkaisin suurimman massan kuitenkin swaippaavan ne chadit oikealle :)

Mikäli mimmi ghostaa, max viikko niin poistan mätsin. En jätä niitä roikkuu tonne turhanpäiten saati huutele perään. Joidenkin kohdalla näkeminen on taa sitä luokkaa, että keskustelu pysyy yllä, mutta jokin este/syy tulee. Yleensä näissä olen sit heittänyt pallon naiselle, että ilmottelee sopivaa päivää ni katotaan. Joskus on kuulunut, joskus ei, mut ite ei vaa jaksa kysellä perään :D
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 658
Musta tuntuu, että tämmöiset, jotka dissaa näitä fiiliksiä/kipinää/mitäonkaan, eivät ole sellaista kokeneet (en kohdista tänne henkkoht). Ehkä sosiaalisuus on aina ollut vaikeaa. Suomalaiset ovat yksinäisiä ja monella 30-50-vuotiaalla on jäänyt kaikenlainen kasvatus vähän tuuliajolle helposti. Kiusaaminen on pitänyt niellä ja jännityksen purkamiseen ei ole ollut sanoja, ja kaikenlaista. Liittyy myös tuohon itsensä tuntemiseen, mistä taas naisia dissattiin, vaikka pariutumisen suhteen miesten vaikeus tehdä päätöksiä on meemi. :)
Siis miten noi ylipäätään liittyy toisiinsa? Voisi kuvitella että esim. sulkeutuneisuus liittyisi mainitsemiisi asioihin, mutta ei niinkään "syttymisen" tai kovien kicksien puuttuminen.

Eihän siinä sinänsä ole mitään ihmeellistä että KAIKKI jotka paperilla vaikuttaa hyviltä ei kiinnostakaan, mutta erikoista on se jos aniharva saa aikaan sellaisen syttymisen, ja kehenkään muuhun ei edes halua koskea. Erityisesti silloin, jos sillä syttymisellä ei ole juuri mitään tekemistä sen kanssa mitä periaatteessa haluaisi kumppanilta.
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
707
Siis miten noi ylipäätään liittyy toisiinsa? Voisi kuvitella että esim. sulkeutuneisuus liittyisi mainitsemiisi asioihin, mutta ei niinkään "syttymisen" tai kovien kicksien puuttuminen.

Eihän siinä sinänsä ole mitään ihmeellistä että KAIKKI jotka paperilla vaikuttaa hyviltä ei kiinnostakaan, mutta erikoista on se jos aniharva saa aikaan sellaisen syttymisen, ja kehenkään muuhun ei edes halua koskea. Erityisesti silloin, jos sillä syttymisellä ei ole juuri mitään tekemistä sen kanssa mitä periaatteessa haluaisi kumppanilta.
No se nyt oikeastaan liittyi siihen edellisessä kappaleessa puhuttuun kommunikointiin. Mut jos on kovin sulkeutunut, niin ei silloin anna itselleen sitä mahdollisuuttakaan kokea kipinää kenenkään kanssa.

Vähänniinku "emmä kuitenkaan koskaan" meinaa just tasan sitä. Tollaisella ajattelutavalla ei todellakaan koskaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 998
Viestejä
4 209 586
Jäsenet
71 002
Uusin jäsen
Pera L

Hinta.fi

Ylös Bottom