Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vähän riippuu miten asiasta puhutaan, mutta toki se voi olla myös kiertoilmaisu kuten sanot. Tuossa Markqq tapauksessa nainen oli ilmeisesti kysynyt että ”ollaankohan sittenkin liian samanlaisia” jonka itse laitan laariin että nainen puhelee mitä puhelee / testaa miten mies reagoi asiaan. Sen sijaan jos toinen sanoo tosissaan että ”minusta tuntuu että ollaan liian samanlaisia että ei tää toimi” niin joko nainen ei tykkää itsestään tai sitten hän käyttää asiaa kiertoilmaisuna ettei natsaa.Kuulkaas nyt. Tuollainen "ollaan liian samanlaisia" on vain yksi tapa ilmoittaa, että ei ole riittävän kiinnostunut toisesta.
Turha keksiä siihen monimutkaisia teorioita.
Vähän riippuu miten asiasta puhutaan, mutta toki se voi olla myös kiertoilmaisu kuten sanot. Tuossa Markqq tapauksessa nainen oli ilmeisesti kysynyt että ”ollaankohan sittenkin liian samanlaisia” jonka itse laitan laariin että nainen puhelee mitä puhelee / testaa miten mies reagoi asiaan. Sen sijaan jos toinen sanoo tosissaan että ”minusta tuntuu että ollaan liian samanlaisia että ei tää toimi” niin joko nainen ei tykkää itsestään tai sitten hän käyttää asiaa kiertoilmaisuna ettei natsaa.
Kuulkaas nyt. Tuollainen "ollaan liian samanlaisia" on vain yksi tapa ilmoittaa, että ei ole riittävän kiinnostunut toisesta.
Turha keksiä siihen monimutkaisia teorioita.
Tosin tälläinen tunne ei liene kovin normaalia että parisuhde yhtäkkiä hallitsee elämää eikä ole kunnolla muuta elämää? Kuulostaa siltä että on jonkinlainen addiktio josta haluat eroon, mutta mitä se auttaa jos langan päässä on toinen nainen?Mulla on selvästi tässä asiassa isoja ongelmia. Homma menee nopeasti erittäin intensiiviseksi ja yhteydenpito toiseen alkaa hallita elämää. Tuntuu, että olisi kovaa ajavan junan kyydissä.
Toiset potee täällä kun ei löydy ketään kenen kanssa pääsisi rakkauskuplaan niin toiset sitten haluavat pois siitä rakkauskuplasta
Olipa ovela siirto naiselta, tämähän alkaa vaikuttamaan videopeliltä Nainen halusi testata rehellisyyttä ja kysyi, että onko tullut kirjoiteltua paljon muiden kanssa tai ovatko muut kirjoittaneet jne. Olin jo jotain siihen vastaamassa, mutta sitten huomasin, että hän vaihtoi hieman aiemmin yhtäkkiä maksulliseksi käyttäjäksi ja täten nyt näkeekin nuo asiat itsekin. Jos olisin vastannut, että onhan nuo kaikki tykänneet, niin hän olisi nähnyt että eipäs olekaan.
Sanoisin, että riippuu omista tavoitteistasi Tinderin suhteen. Goldia annetaan puoleen hintaan melko ahkerasti, joten mikään ohittamaton tarjous se ei ole, jos nyt Tinder on vähän sillain satunnaisessa selailussa ainoastaan. Tositosissaan jos on liikkeellä hommaisin Platinumin suoraan.Näkyy Tinder Gold olevan tarjouksessa nyt. Onko mitään syytä miksi kokeilla tuota vai tekeekö tuolla vaan lompakkoon lovea ?
Tuli taas pitkästä aikaa tinderöityä. Meno ei näköjään ole muuttunut miksikään, taino korkeintaan haastavammaksi. Tosin ikääkin on tullut lisää, niin ehkä se vaikuttaa vaikka ikähaarukkaa on myös säädetty ylöspäin.
Goldi tuli otettua ja jos näiden "tykkäyksien" perusteella pitäisi tehdä jotain analyysiä omasta markkinatasosta, niin sama olisi hirttäytyä samantien tai ainakin heittää hanskat tiskiin. No kivahan se on että mummot ja sairaalloisen lihavat tykkää. No oli siellä pari normaaliakin.
Mutta ei tätä kuitenkaan jaksa. Jos raaka-aine on tätä tasoa ja sieltä sitten joku helmi pitäisi löytää, jonka kanssa pitäisi vielä päästä treffeille ja jotenkin vielä löytää sitä kuuluisaa kemiaakin, noin aika surkea on tuotto-panos suhde.
Muita kautta nyt kuitenkin treffit sovittu kiinnostavan ja perusnätin naisen kanssa, joten ei syytä kuitenkaan vaipua epätoivoon. Syytän vain tinderiä. Ei olisi ollut mitään saumoja tähänkään deittiin tinderin kautta vaikka suunnilleen "samantasoisia" ollaan.
Klassinen naisten shit test Itse hiffaan nämä vasta saatujen rukkasten jälkeen, että miten olisi pitänyt menetellä.Johonki väliin sitten heitti, että hän ei sit halua antaa mitää turhia luuloja mulle
Ihan hyvä kuitti. Tuohan voi vielä helposti kehittyä. Parhaat saaliit ei hevillä antauduKun olin lähdössä ja heitti halit niin tökkäsin nenään ja tavutin "sä. olet. sitten. vain. kaveri"
Klassinen naisten shit test Itse hiffaan nämä vasta saatujen rukkasten jälkeen, että miten olisi pitänyt menetellä.
Ihan hyvä kuitti. Tuohan voi vielä helposti kehittyä. Parhaat saaliit ei hevillä antaudu
Ruma ja rikas mies pärjää markkinoilla paremmin kuin ruma ja rikas nainen. Mielestäni miehelle naisen ulkonäöllä on kuitenkin suurempi merkitys pariutumisen suhteen.
Sanoisin, että riippuu omista tavoitteistasi Tinderin suhteen. Goldia annetaan puoleen hintaan melko ahkerasti, joten mikään ohittamaton tarjous se ei ole, jos nyt Tinder on vähän sillain satunnaisessa selailussa ainoastaan. Tositosissaan jos on liikkeellä hommaisin Platinumin suoraan.
Oma perstuntuma, että paras tuotto/panos suhde olisi ostaa boosteja ja käyttää niitä suosittuina aikoina, mutta tätä hankala arvioida algoritmidatan ollessa pimennossa.
Ok. Kiitti infosta. Mitä Redditiä lukee niin kaikki kehottelee vaan olla antamatta rahojaan ko.lafkalle
Saako sillä sitten rahalle vastinetta? Nytkin 30 Gold tykkäystä, mitä ei näe. Kaikki sitten paljastuu boteksi tai sellaisiksi joihin on itse swaipannut jo vex? Toki olen kyllä
sellaisella alueella, että kilpailu ja hautautuminen on takuulla kovaa.
Kyllä mä olen saanut vastinetta:
- Saa poimittua noita valmiiksi tykättyi mimmei listalta miten lystää.
- Omaa sijaintia voi vaihdella, jolloin tykkäyksiä tulee eri tavalla.
- Supertykkäykset. Usein tulee tykkäys takaisin, mut harvemmin näistä edes treffeille asti päässy.
- Platinumin hyvät puolet tähän päälle on vielä se, että sä näyt ensimmäisinä tykättyjen listoilla mimmille (tai ainakin korkeammalla), jolloin takaisintykkäyksien prosentti kasvaa ainakin omista kokemuksista.
- Olikoha vain platinassa se, että voit laittaa heti viestin tykkäyksen jälkeen.
Tässä kannattaa muistaa balanssi. Joskus ollut parikin kuukautta Goldi ja se homma kuoli aivan totaalisesti jossain kohtaan. Sitten kun oli 2 viikkoa ilmainen, niin alkoi tykkäyksiä taas tulemaan. Tätä logiikkaa en ollenkaan ymmärrä, mutta kannattaa tasapainotella sen maksullisen ja ilmaisversion välillä.
Gold on hyvä sitten, kun on tykkäyksiä reilusti. Sanotaanko pari sataa. Siinä alkaa olla joukossa jo muutama, josta voi mätsin ottaa. Ylivoimaisesti suurin osa silti heitä, jotka on lukemattomia kertoja jo swaipattu vasuriin. Itse ostan suoraan platinumin silloin, kun maksullisen tinderin otan. Se on selkeästi parempi verrattuna goldiin silloin, kun nainen ei ole vielä tykännyt. Platinumilla pääsee pinon päälle, jolloin sut nähdään nopeammin. Välillä on tuntunut maksullisen version olevan rahan menoa, mutta oon kallistunut siihen ajatukseen, että itselle ainakin se on ollut wörtti.Näkyy Tinder Gold olevan tarjouksessa nyt. Onko mitään syytä miksi kokeilla tuota vai tekeekö tuolla vaan lompakkoon lovea ?
Nämä tällaset friendzonen ja säätämisen rajamailla olevat jutut ei tuppaa päättymään hyvin. Jos molemmat tarkkaan tietää missä mennään, niin silloin se voi toimia. Ota tuosta ilo irti, kun oot saanut fiilikset hänestä pois! Tietty jos tarkoitus on olla oikeasti kaveri, niin silloin en lähtis leikittelemään.Näin eilen sitä mimmiä kenen kanssa friendzoneen. // Meil on semmonen tosi outo connection ja seksuaalista kipinää. Johonki väliin sitten heitti, että hän ei sit halua antaa mitää turhia luuloja mulle Ja tokasinkin, että en sitä odotakaan, vaan tää on hauskaa Kun olin lähdössä ja heitti halit niin tökkäsin nenään ja tavutin "sä. olet. sitten. vain. kaveri" ja tokas takas "niin sinäkin", anto pusut huulille, ja tokas että voihan kaverillekin tehdä näin.
Messed shit.
Nämä tällaset friendzonen ja säätämisen rajamailla olevat jutut ei tuppaa päättymään hyvin. Jos molemmat tarkkaan tietää missä mennään, niin silloin se voi toimia. Ota tuosta ilo irti, kun oot saanut fiilikset hänestä pois! Tietty jos tarkoitus on olla oikeasti kaveri, niin silloin en lähtis leikittelemään.
Lopetin kahden vuoden parisuhteen tuossa parisen kuukautta sitten.
Menin aika nopeasti treffisovelluksiin ja mulle kävi samalla tavalla kuin viimeksi, että löysin nopeasti mielenkiintoisen naisen ja edettiin emotionaalisesti tosi lähelle tosiamme.
Tapailtiin, harrastettiin paljon seksiä, naurettin ja nautittin toistemme seurasta. Puhuttiin erittäin paljon syvällisiä ja avattiin kipeitä asioita toisellemme. Viestiteltiin lähes 24/7, kuten myös ennen viimeisen parisuhteen aloitusta kävi.
Tykätään molemmat paljon toisistamme ja meillä on paljon yhteistä. Samanlainen huumorintaju ja mielenkiinnon kohteita.
Itse kuitenkin koen, että etenin taas aivan liian nopeasti. Mun on vaikea hillitä itseäni naisten kanssa. Halusinkin nyt pakittaa ja tavata myös muita naisia ja tehdä sen kerrankin rauhassa itseäni kuunnellen.
Tälle jota tapailen, ei käy se, että näkisin muita ja tapailisin myös häntä samalla. Ei ymmärrä asiaa ja on surullinen. Hänessä ei ole mitään red flageja, vaan käytös on kypsää (toisin kuin omani)
Mun on tosi vaikea irroittautua tästä, koska vaikka mä sanon, että aijon nyt tapailla muita, niin me viestitellään silti koko ajan keskenämme ja huomaan, että ollaan taas ajautumassa yhteen. Ennen kuin olen ehtinyt edes tavata ketään muuta.
Mulla on selvästi tässä asiassa isoja ongelmia. Homma menee nopeasti erittäin intensiiviseksi ja yhteydenpito toiseen alkaa hallita elämää. Tuntuu, että olisi kovaa ajavan junan kyydissä.
Eikä sillä, että olisin valitsemassa huonoa parisuhdetta. Viimeinenkin kaksivuotinen oli ihan hyvä suhde. Haluaisin vain kerrankin kyetä tekemään tämän rauhassa ja rennosti.
Nyt jos Goldilla tykkäilee niin näkyykö ne kaikilla nyt sellaisena "Sait kultatykkäyksen....maksa'
Gold on hyvä sitten, kun on tykkäyksiä reilusti. Sanotaanko pari sataa. Siinä alkaa olla joukossa jo muutama, josta voi mätsin ottaa. Ylivoimaisesti suurin osa silti heitä, jotka on lukemattomia kertoja jo swaipattu vasuriin. Itse ostan suoraan platinumin silloin, kun maksullisen tinderin otan. Se on selkeästi parempi verrattuna goldiin silloin, kun nainen ei ole vielä tykännyt. Platinumilla pääsee pinon päälle, jolloin sut nähdään nopeammin. Välillä on tuntunut maksullisen version olevan rahan menoa, mutta oon kallistunut siihen ajatukseen, että itselle ainakin se on ollut wörtti.
Muut ei näe mitenkään oletko tilannut maksullisia Tinder-jäsenyyksiä, ellet piilota etäisyyttäsi ja/tai ikääsi. Supertykkäyksillä menee ilmoitus vastaanottajalle, mutta niissäkin inflaatio on syönyt niitten alkuperäisen arvon, eli daamit hukkuvat niihinkin.Nyt jos Goldilla tykkäilee niin näkyykö ne kaikilla nyt sellaisena "Sait kultatykkäyksen....maksa'
Tinder väittää, että saa. Tinder+, Tinder Gold, Tinder Platinum ja sitten vielä Tinder Select. Viimeiseksi mainitun hinta ainakin itselle semmoinen 458€ kuukaudessa, että kuka lie maksaa moisesta. Se on toki todettava, että huono profiili ei muutu hyväksi maksullisen jäsenyyden ostamalla, joten tavallaan kuvitteellisesta näkyvyydestä tuossa maksetaan.Tässä se tärkein... eli goldilla ei siis ilmeisesti saa vielä mitään bonusta algoritmin kanssa?
Juu eiköhän tää ollut tässä, kuulostaa liian työläältä ja parempaakin tekemistä on. Kehitin jo itselleni korkeakoulututkinnon ja mediaania korkeamman tulotason ja muutakin mukavaa tässä elämän varrella. Fysiikkakaan aivan paska ole. Jos se ei sitten riitä kuin "rääppeiden" saamiseen tässä palvelussa, niin antaa olla. Parittakoon työpaikan naiset jollekin kaverilleen kun ovat niin tarjoutuneet tekemään. Oikeastaan nyt kun ajattelee, niin ei mua oikeastaan edes kiinnosta tällainen kiiltokuvaselauspalvelu. Jotenkin alkoi myös huvittamaan kun tuli pari tuttuakin vastaan, jotka tiedän ihan tavallisiksi tyypeiksi, mutta sitten on tinderissä vedetty filtterit kaakkoon, exän ottamia 5v vanhoja lomakuvia ja muuta glamouria siellä. Totuus on sitten toisenlainen, mutta aivan taatusti satoja matcheja siellä pyytelemässä treffeille perus pallonaamaa.Perushuttuu miehellä. Et ole ainut. Reilusti suurin osa miehistä "kärsii" tästä.
Karsintatyö on usein valtava jos eksyy maksullisen ostaa (tai ehkä helpompi on vain poimia "hyvät" välistä). Kun nainen ei ole pilannut vielä itseään Tinderissä, niin reffeille pääsee helpostikin tosi nättien (+ mahdollisesti aitojen ja siistien) mimmien kanssa. Toisin sanoen paras taktiikka on ostaa gold/platina, boosti vaikka kerran viikossa ja sieltä sitten poimii oikealle suhteellisen uudet profiilit (no, tätähän ei voi tietää, tarvii vähä lottoarpaa) ja vetää täsmäiskun. Tällei mun kaveri löysi kumppanin
Toki jos vuosikaupalla kehittää itseään fyysisesti, henkisesti, taloudellisesti, jne + päivittää oikein hyvät kuvat ja tekstit, niin kyllä se saanti helpottuu. Hard work pays off.
--
Juu eiköhän tää ollut tässä, kuulostaa liian työläältä ja parempaakin tekemistä on. Kehitin jo itselleni korkeakoulututkinnon ja mediaania korkeamman tulotason ja muutakin mukavaa tässä elämän varrella. Fysiikkakaan aivan paska ole. Jos se ei sitten riitä kuin "rääppeiden" saamiseen tässä palvelussa, niin antaa olla. Parittakoon työpaikan naiset jollekin kaverilleen kun ovat niin tarjoutuneet tekemään. Oikeastaan nyt kun ajattelee, niin ei mua oikeastaan edes kiinnosta tällainen kiiltokuvaselauspalvelu. Jotenkin alkoi myös huvittamaan kun tuli pari tuttuakin vastaan, jotka tiedän ihan tavallisiksi tyypeiksi, mutta sitten on tinderissä vedetty filtterit kaakkoon, exän ottamia 5v vanhoja lomakuvia ja muuta glamouria siellä. Totuus on sitten toisenlainen, mutta aivan taatusti satoja matcheja siellä pyytelemässä treffeille perus pallonaamaa.
Kait tästä jotku jotain saa irti.
Tuossa ei lähtökohtaisesti ole mitään väärää tai huonoa. Fyysinen taso on hauskempi ja antaa enemmän, kun siinä on vähän muutakin mukana kuin pelkät alapäävehkeet. Tai näin omalla osallani. Eikä sitä voi kontrolloida kehen ihastuu ja kehen ei.Fyysisemmälle tasolle eskalointi tuntuu myös pelottavalta, koska koen tarvitsevani siihen tunteita. Perhoset vatsasta vain puuttuu.
Näinhän se menee. Joku voi olla "paperilla" aivan täydellinen, hyvännäköinen, ihana persoona, kaikin puolin yhteensopiva arvojen, tavoitteiden ja tulevaisuudensuunnitelmien osalta jne mutta kun ei. Ei vaan lähe.
Tuli taas pitkästä aikaa tinderöityä. Meno ei näköjään ole muuttunut miksikään, taino korkeintaan haastavammaksi. Tosin ikääkin on tullut lisää, niin ehkä se vaikuttaa vaikka ikähaarukkaa on myös säädetty ylöspäin.
Goldi tuli otettua ja jos näiden "tykkäyksien" perusteella pitäisi tehdä jotain analyysiä omasta markkinatasosta, niin sama olisi hirttäytyä samantien tai ainakin heittää hanskat tiskiin. No kivahan se on että mummot ja sairaalloisen lihavat tykkää. No oli siellä pari normaaliakin.
Mutta ei tätä kuitenkaan jaksa. Jos raaka-aine on tätä tasoa ja sieltä sitten joku helmi pitäisi löytää, jonka kanssa pitäisi vielä päästä treffeille ja jotenkin vielä löytää sitä kuuluisaa kemiaakin, noin aika surkea on tuotto-panos suhde.
Muita kautta nyt kuitenkin treffit sovittu kiinnostavan ja perusnätin naisen kanssa, joten ei syytä kuitenkaan vaipua epätoivoon. Syytän vain tinderiä. Ei olisi ollut mitään saumoja tähänkään deittiin tinderin kautta vaikka suunnilleen "samantasoisia" ollaan.
No älä huoli. Itsekin palasin pitkän ajan jälkeen Tinderiin ja kun ei Goldia ole niin ei noita toteutumattomia matchejä näe, mutta itsellä niitä ilmeisesti jopa about 5 jo useamman päivän aktiivisella swaippailulla, ja yksi melko varmasti transu. Joten siitä sitten vaan rakentamaan. Yhtään uutta toteutunutta matchiä ei muuten vielä tullut.
Mitäs tää niinku käytännössä tarkoittaa? Mikä on pykälää parempi kuva? Itsellä ehkä joskus tulevaisuudessa edessä tuo Tinder-sekoilu, jos oikeasta maailmasta ei löydy mitään.Toki tekemällä hiton hyvän profiilin kasvattaa reippaasti tsäännsei. Ottakaa itsestänne pykälää paremmat kuvat imo.
Mitäs tää niinku käytännössä tarkoittaa? Mikä on pykälää parempi kuva? Itsellä ehkä joskus tulevaisuudessa edessä tuo Tinder-sekoilu, jos oikeasta maailmasta ei löydy mitään.
Voin sanoa, että en todellakaan kuulu mihinkään top 5-10%. Vaikuttaa helvetilliseltä työmaalta tuo Tinder.
Tuo sinkun kiimainen katse olisi syytä hukata, jos aikoo treffeiltä muutakin saada, kuin „ei jatkoon“-lausunnon.-Ei tää välttämättä näin paha ole mitä yllä kirjotin, mut parempi kohdata se mahdollinen totuus kuin odottaa kikkeli syyhyten, että kohta päästään panemaan-
Eikö tää ollutkaan panosovellus no sitten en lataaTuo sinkun kiimainen katse olisi syytä hukata, jos aikoo treffeiltä muutakin saada, kuin „ei jatkoon“-lausunnon.
Mitäs tää niinku käytännössä tarkoittaa? Mikä on pykälää parempi kuva? Itsellä ehkä joskus tulevaisuudessa edessä tuo Tinder-sekoilu, jos oikeasta maailmasta ei löydy mitään.
Voin sanoa, että en todellakaan kuulu mihinkään top 5-10%. Vaikuttaa helvetilliseltä työmaalta tuo Tinder.
Kiitoksia. Itse kanssa ajattelin laittaa noita "action"-kuvia, jos tuonne joskus päädyn. Tulee jonkun verran reissattua työn puolesta. Niin mietin, että pyytäis jotain ohikulkijaa ottaa kuvan noilta reissuilta Suomesta. En tiedä onko noilla kuvilla mitään markkina-arvoa.Se on työmaa ja siihen on aktivoiduttava niin, että sen eteen on tehtävä duunia. Hyvät kuvat lienee muotokuvat tai kaverin ottamat jostain "actionista". Eli semmoset pönöttelykuvat peilin edessä ei riitä ellet osu top 15% ihmisiin ulkonäöltään. Mut joo tällästä se on miehellä. Ja ne jotka saa niitä mätsejä ihmetellen, että eihän se mee näin, kuuluu jo sinne "top" kastiin jollain osa-alueella mikä taas erottaa heidät perus massasta
Hyvät kuvat, täydennetty profiili, massasta erottuva aloitus ja keskustelun vieminen eteenpäin treffeille asti on kutakuinkin sitä mitä miehen täytyy olla valmis tekemään. Tulee näitä yksittäisiä, joiden kanssa se on "effortless", mutta harvemmin. Toki riippuu myös sun omista standardeista.
PS: Varaudu ghostauksiin. Ei mulla ole suoraa dataa, mutta jos 10 mimmin kanssa on mätsi, voit yhden, ehkä kahden kanssa päästä treffeille asti. Mindsetti oltava kunnossa. Tuo nettideitti on raakaa touhua miehille ja se ei mitenkään ole verrannollinen sun oikean elämän markkina-arvoon tai olemukseen.
-Ei tää välttämättä näin paha ole mitä yllä kirjotin, mut parempi kohdata se mahdollinen totuus kuin odottaa kikkeli syyhyten, että kohta päästään panemaan-
Se on työmaa ja siihen on aktivoiduttava niin, että sen eteen on tehtävä duunia. Hyvät kuvat lienee muotokuvat tai kaverin ottamat jostain "actionista". Eli semmoset pönöttelykuvat peilin edessä ei riitä ellet osu top 15% ihmisiin ulkonäöltään. Mut joo tällästä se on miehellä. Ja ne jotka saa niitä mätsejä ihmetellen, että eihän se mee näin, kuuluu jo sinne "top" kastiin jollain osa-alueella mikä taas erottaa heidät perus massasta
Hyvät kuvat, täydennetty profiili, massasta erottuva aloitus ja keskustelun vieminen eteenpäin treffeille asti on kutakuinkin sitä mitä miehen täytyy olla valmis tekemään. Tulee näitä yksittäisiä, joiden kanssa se on "effortless", mutta harvemmin. Toki riippuu myös sun omista standardeista.
PS: Varaudu ghostauksiin. Ei mulla ole suoraa dataa, mutta jos 10 mimmin kanssa on mätsi, voit yhden, ehkä kahden kanssa päästä treffeille asti. Mindsetti oltava kunnossa. Tuo nettideitti on raakaa touhua miehille ja se ei mitenkään ole verrannollinen sun oikean elämän markkina-arvoon tai olemukseen.
-Ei tää välttämättä näin paha ole mitä yllä kirjotin, mut parempi kohdata se mahdollinen totuus kuin odottaa kikkeli syyhyten, että kohta päästään panemaan-
Tämä voi selittyä sillä että itsensä määrittämä markkina-arvo ei ole sama kuin muiden määrittämä.Jos se oikean elämän "markkina-arvo" on kohdallaan, niin eikö kannattaisi keskittää homma sinne Matemaattisestihan tuo tarkoittaa, että oikeassa elämässä saa treffiseuraa pienemmällä vaivalla ja harvemmilla torjunnoilla kuin netissä.
melkein 3000 tykkäystä puhelimesta oli poistanut.
Hitto tähän menis jo yks kokonainen päivä aikaa syylää noi läpi
PS: Varaudu ghostauksiin. Ei mulla ole suoraa dataa, mutta jos 10 mimmin kanssa on mätsi, voit yhden, ehkä kahden kanssa päästä treffeille asti.