Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
37
Viinilasi kädessä poseeraaminen on melkein vielä yleisempää kuin tatuointi. Suhtautuuko muut miehet siihen positiivisesti? Voi olla että mä olen jotain vähemmistöä tässäkin kun en hirveästi juo, ja mulle se alkoholin korostaminen on kyllä turn off.
Nämä vaikuttavat vähän sellaisilta vastaavilta maneereilta kuin miehillä kalasaaliin esittely. Omasta mielestä tosi cool, mutta ei oikeasti vetoa toiseen sukupuoleen lainkaan (vai vetoaako?). Jotenkin hassua havaita miten paljon tiettyjä elementtejä vihaa. Välillä tuntuu, että pyyhkäisee autopilotilla suoraan vasemmalle, jos profiilissa on yksikin kuva, jossa ollaan viinilasin kanssa aurinkorannalla, poseerataan pukuhuoneessa, tai on käytetty liikaa filttereitä - vaikka kannattaisi ehkä harkita vähän tarkemmin.

Itselläni on ollut nyt myös aika kuiva kausi Tinderissä. Laitoin juuri yhden tapailun poikki, kun näkemykset jatkosta eivät osuneet yhteen, mutta muuten ei ole tullut yli kuukauteen mitään mielenkiintoista mätsiä, tai mätsejä juurikaan muutenkaan. Ihan kuin paikka olisi autioitunut, tai minut shadowbännätty. Lisäksi tykkäyksiä tulee lähinnä pitkää suhdetta ja lapsia haluavilta, vaikka olen selkeästi tuonut esille, etten halua lapsia. :/
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 273
Kolmas, olisi ilmeisesti halunutkin treffeille, mutta joku siinä oli että en jaksanut ja lopetin viestittelyn. Taisi polttaa röökiä mikä ei sytytä yhtään, ja kuvista voisi päätellä että ei ehkä menisi ns Erkki-seulasta läpi. :smoke: Ihan nätti kyllä muuten.
Haha.

Erkki-seulasta puheenollen, mulle kävi tänään yöelämässä jopa sellainen hieman itsetuntoa hivelevä ihme, että kolmen hengen tyttöporukasta yksi yritti naittaa kaveriaan mulle. Tulivat ihan oma-aloitteisesti juttusille. Kyseessä oli noin 25+ vuotta minua nuoremmat naiset. Ihan kiva. Ainut pikku ongelma: ruumiinrakenteeltaan olivat kuin yhdestä muotista valettuja, ihan samannäköisiä joka "likka", ja painoa joku 90+ kiloa kullakin. Vaikea sanoa tarkkaan, mutta siis ihan liikaa. Kaikesta päätellen kuitenkin kaksi kolmesta oli varattuja. Onneksi olkoon. Helppoa on elämä naisilla, kaiken voi pistää ranttaliksi ja silti kyrpäparrua ja rakkautta riittää elämässä.

Onneksi jatkoivat matkaa ennen kuin varsinaisesti ehdin keksiä mitään hätävaletta... "Olen varattu" olisi vähän tylsä, mutta ehkä olisin voinut vedota ikäeroon. Mutta ei se ole niin vedenpitävä. Jos vaikka tykkääkin vanhemmista. Toki voisin olla myös homo. Mutta ei nyt oikein sekään. Kaipa se sitten varattu pitää olla näissä tilanteissa. Rehellistä olisi sanoa "ei kiinnosta", mutta ei nyt huvita loukata ketään.
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
712
Voi olla hyviäkin pointteja tuolla tilillä, ei siinä mittää... tosin vain yhden feministinaisen näkökulma taitaa olla tuo. Ehkä nuo hyvät profiilit sitten on sellaisia jotka kolahtaa naisiin yleisesti, en voi vastaankaan väittää. Pitäisi varmaan itse osata raapustella jotain, mutta kun ei osaa, ja samalla pelkää että profiili rupeaa näyttämään enemmän työhakemukselta kuin deittiprofiililta. :cigarbeye: Onelinereilla olen mennyt eikä se kyllä ole mihinkään johtanut.

Tuolla kun on niitä huonoja profiileja sitten listattu niin mietin, että vetoaako kuitenkin joihinkin naisiin ne profiilit joissa on kuva pelkistä tiukoista boxereista tai tekstissä lähinnä seksiin viittaavia juttuja? Naisiin jotka hakevat yhden yön juttua tai tykkäävät rajummista otteista?


Mikähän parku siitä saataisiin kun joku perustaisi vastaavan tilin jossa ruodittaisiin naisten profiileja?
No aika iso parkuhan tuolla on miesten keskuudessa. Mikään ei estä perustamasta toista. Huomaathan, että kaikki eivät ole tilinpitäjän kuvia, vaan hänelle myös lähetetään screenshotteja profiileista, keskusteluista ym. Kommentteja voi lukea ja huomata, että aika yksimielisiä ovat naiset ja miehet, keissi oli perseestä. :D

Pelkät bokserikuvat/bonerin näyttäminen varmaan voi houkutella jonkun naisen. Onnistumisprosentti aikaan suhteutettuna varmaan kutenkin aika pieni.
Rajuista otteista tykkäävä aika varmasti tietää, että väkivaltaista tekstiä suoltava mies ei ymmärrä asioista yhtään mitään. Ei tuolla ainakaan viime aikoina oikein muuta seksiin viittaavaa ole ollut?

Ihan hyvän profiilin saanee jo sillä, ettei se ole tuon näköinen kun nuo.
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
712
Viinilasi kädessä poseeraaminen on melkein vielä yleisempää kuin tatuointi. Suhtautuuko muut miehet siihen positiivisesti? Voi olla että mä olen jotain vähemmistöä tässäkin kun en hirveästi juo, ja mulle se alkoholin korostaminen on kyllä turn off.

Ja tuo mitä @Paalausmestari mainitsi, että joka toinen on jotain maailmanseikkailijoita. Niin tuppaa olemaan, mutta onko naiset keskimäärin, vai onko tinderin väki valikoitunut, vai näyttääkö algoritmi ensimmäisenä niitä?
Naisten viini&matkustelu-toiveita on dissattu jo aika monta vuotta, joten kai se sitten yleistä on. Tykkään mäkin niistä, mutta en niin paljoa, että kuvailisin itseäni niin. Sama pätee kavereihin, vaikken kaikkien profiileista kyllä tiedä.

Mutta jo 10v sitten ihmettelin, mitä ovat nämä helkkarin surffauskuvat miehillä. En tuntenut yhtäkään, joka olisi auttavasti edes kokeillut, mutta Tinderissä joka toinen mies surffasi jossain turkoosinsinisillä aalloilla.
Sittemmin on puhuttu kalakuvista ja nykyään entistä enemmän salikuvista.

Vähän kans itelle sellainen, että (jos etsisin) ois superjees, että mies käy salilla, mutta en haluais, että se yrittää sillä pullistella/ottaa kuvia salilla. Teksti riittää. Kuvasta toki voi käydä ilmi paremmin, että enpä minä tuolle kelpaisi kuitenkaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Haha.

Erkki-seulasta puheenollen, mulle kävi tänään yöelämässä jopa sellainen hieman itsetuntoa hivelevä ihme, että kolmen hengen tyttöporukasta yksi yritti naittaa kaveriaan mulle. Tulivat ihan oma-aloitteisesti juttusille. Kyseessä oli noin 25+ vuotta minua nuoremmat naiset. Ihan kiva. Ainut pikku ongelma: ruumiinrakenteeltaan olivat kuin yhdestä muotista valettuja, ihan samannäköisiä joka "likka", ja painoa joku 90+ kiloa kullakin. Vaikea sanoa tarkkaan, mutta siis ihan liikaa. Kaikesta päätellen kuitenkin kaksi kolmesta oli varattuja. Onneksi olkoon. Helppoa on elämä naisilla, kaiken voi pistää ranttaliksi ja silti kyrpäparrua ja rakkautta riittää elämässä.

Onneksi jatkoivat matkaa ennen kuin varsinaisesti ehdin keksiä mitään hätävaletta... "Olen varattu" olisi vähän tylsä, mutta ehkä olisin voinut vedota ikäeroon. Mutta ei se ole niin vedenpitävä. Jos vaikka tykkääkin vanhemmista. Toki voisin olla myös homo. Mutta ei nyt oikein sekään. Kaipa se sitten varattu pitää olla näissä tilanteissa. Rehellistä olisi sanoa "ei kiinnosta", mutta ei nyt huvita loukata ketään.
Nyt on kyllä pakko kysyä että miksi moinen hivelee itsetuntoa? Ajattelin kun täällä olet kategorisesti haukkunut muut naiset paitsi BMI-suositusten alarajalla olevat läskeiksi ja heihin et koskisi edes metriparrulla. Niin miten tuo nyt sitten yhtäkkiä voi hivellä itsetuntoa kun itselle täysin vastenmielinen "valaslauma" tulee jutulle? :D

Lisäksi en ole ihan varma kauan se hätävaleen keksiminen kestää - mutta jos sitä ei ehtinyt keksiä niin tuskin nuo läskit siinä hirveän kauaa olivat jutulla.

Logiikka vaan ontui tuossa joten oli pakko kysyä. Vaikutti itselle värikynältä koko homma. :) Etenkin huomioiden viestin kirjoitusaika.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 273
Nyt on kyllä pakko kysyä että miksi moinen hivelee itsetuntoa? Ajattelin kun täällä olet kategorisesti haukkunut muut naiset paitsi BMI-suositusten alarajalla olevat läskeiksi ja heihin et koskisi edes metriparrulla. Niin miten tuo nyt sitten yhtäkkiä voi hivellä itsetuntoa kun itselle täysin vastenmielinen "valaslauma" tulee jutulle? :D

Lisäksi en ole ihan varma kauan se hätävaleen keksiminen kestää - mutta jos sitä ei ehtinyt keksiä niin tuskin nuo läskit siinä hirveän kauaa olivat jutulla.

Logiikka vaan ontui tuossa joten oli pakko kysyä. Vaikutti itselle värikynältä koko homma. :) Etenkin huomioiden viestin kirjoitusaika.
A) naiset ei koskaan tule näissä asioissa jutuille. "Koskaan", as in "ikinä".

B) Ikäeroa 25+ vuotta

Joten ihan kiva tuollainenkin kokea tällä vuosituhannella, vaikka painoa olikin puolet liikaa. Tai no vähintään kolmannes.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
391
Muutamilla treffeiilä käynyt ja jutellut naispuolisten kaverien kanssa lähiaikoina, niin kaikilla on punainen rasti salikuvista, pullisteluista, autoista jne. Ja kuulemma pääosin miesten profiilit huonoja. Sitten ne, joiden kanssa tapaa niin paljastuu idiooteiksi. Eli vaikka muuten vaikuttaa ok tyypeiltä. Sitten välittömästi vongataan seksiä tai paljastuu melko pian että pelkkää seksiä ja sitä alaston/boxerikuvaa alkaa tuuppaamaan jos erehtyy puhelinnumeron antamaan heti.

Voi olla ikäluokkakysymys eli puhutaan 35-45 ikäisistä ja nuoremmille maistuu pullistelukuvat ja nuo ns. surffikuvat. Mitä vanhempia, sitä enemmän haluavat tutustua kunnolla, vaikka makkarihommat naisiakin kiinnostaa. Huonot kokemukset jne.. toki ovat sinkkuuduttuaan sitä ihteensä heti paukuttaneet ja hetken oltuaan yksin halutaan muutakin kuin seksiä. Miehillä sinkkuuduttuaan ei ihan yhtä hyvin onnistu tunteeton seksi, kun vastassa on pääosin noita jotka haluaa muutakin. Missä ne pelkän seksin perään olevat tapaavat? Baareissa yms viihteellä kun estot on matalemmat.

Itse olisin unelmamies, en hullumman näköinen näiden naisten kanssa juttujen perusteella, mutta ehkä liian nallekarhuosastoa tai tylsä :)

Ehkä se siitä vielä
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 198
Miusta varmaa tulee isona joku "spiritual healing leader" tai jotai ku siis moni mimmi on tokassut suoraan, että mun kanssa voi keskustella vaikka syvimmät demonit läpi ja voivat olla tosi avoimena. Ei pelkästää tämä edellinen, jonka kanssa siis koin selittämätöntä yhteyttä, mutta muitakin (joiden kanssa ei nyt samallaista fiilistä ole noin muuten tullut). Kyllähä sitä on sit käyty treffeillä ja pantukin menemään, mutta kaverikortti käteen.

Sali -ja autokuva (tosin ulkomailta semmonen erilainen kuva) löytyy. Ihan sama jos ne on suorat ruksit. Laitan sellaset kuvat ja profiilin ku itsestäni hyvältä tuntuu :)

Tiedä sitten mitä ihmeen spicee pitäs vielä lisätä, että toisella nousis romanttisia fiiliksiä. Toki voi ihan hyvin olla väärät ajankohdatkin näiden muutamien kanssa. Enhä mä itsekään alta 6kk eron jälkeen pystynyt millään tasolla luomaan parisuhteellista yhteyttä mimmeihin. Ehkä vasta lähemmäks vuoden päästä alko olemaan siinä kuoseis, että pysty olemaan taas haavoittuvainen.

En oo muute koskaa ymmärtäny sitä, miksi vongataan seksiä tai lähetetään dickpikkei. Kuvottaa jo ajatus. Asiat menee päinvastoin. Välillä jopa yritän, ettei harrastettaisi seksiä, ettei menis liikaa tunnetasolle ainakaa itsellä. Tää edellinen mimmi suorastaan hyppäs päälle ja tokas "pannaanko nyt vähä".
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 198
Itse olisin unelmamies, en hullumman näköinen näiden naisten kanssa juttujen perusteella, mutta ehkä liian nallekarhuosastoa tai tylsä :)
Tää on sinällään pieni ongelma. Mietitään nyt vaikka parisuhdetta, joka lähtökohtaisesti kestäisi loppuelämän. Pohjimmiltaan kun tekee parisuhteesta mahdollisimman "tylsää" ja sellaisen, että arvostetaan niitä pienenpieniä juttuja, se yhteiselon onnellisuus tulee kukoistamaan. Sen sijaan jotku tuppaa haluta ties minkälaista viihdyttäjää ja miestä joka vie ja pistää perhosia vastaan, tiedä sitten.

Mä itse olen antitylsä olemalla aivan hyvää keskusteluseuraa, luon sellaisia "yllätyksiä" mimmille (se voi olla ihan vaan, että nappasen syliin ja työnnän seinää vasten tai jotai muuta pientä jekkua) ja sitten vaikka lähdetään esim. pakohuoneelle katsomaan päästäänkö sieltä ikinä pihalle. Tavallaan just olen sitä mitä aidosti tuon mimmille enkä esitä mitään mikä pitäisi kiinnostusta yllä toiselle, joka sitten on feikkiä.

Tuohon "tylsä mies" ei ole siis yhtä vastausta, koska on mimmejä, jotka arvostaa sitä, että istutaan toisen kainalossa laiturilla tuntitolkulla ja se yhteys on aito. Ja sitten on näitä jotka vaatii päivittäisen helikopteriajelun, jotta ei kyllästy. Kärjistetysti.

Find the right woman.

" I think the problem of the human brain not being designed for a 600:1 rejection to acceptance ratio applies to job applications every bit as much as it does to dating apps. "
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 198
Tässä tuli mieleen just se fakta, että ku tavallaan päätin jo luovuttaa treffaamisen kolmisen viikkoa sitten, keskittyy omiin juttuihin ja sit aktivoitua kesällä, niin silloin Tinder heitti vastaan ihmisen, jonka kanssa kolahti niin, että taas ottaa extra aikansa päästä eteenpäin.

Sanotaanko normaali semmonen kolahdus menee max parissa päivässä ohi, mut sitku kolahtaa oikein kunnolla, ihanku sitä käsittelis jotai pidempiaikaisen suhteen päättymistä. Tunne siitä, että olisi jo tuntenut toisen tosi kauan.

Toki leikkiin ryhdyin mitä yllä kirjotin. Eihän se nyt näin jälkiviisaana järkevää ollut ko siinä sit omat fiilikset vaan syvenee. Vaikka ajattelen nyt asiaa niin, että ne reffit ja ajan mitä sain tämän kanssa kokea on kyllä sellaista, mitä en oikeasti antaisi pois vaikka nyt tuntuukin miltä tuntuu.

Ne superpositiiviset kokemukset on jotain sellaista mitä ei koskaan unohda, ja niiden eteen on valmis ottaa aina sen mahdollisen riskin, iskun tai "tuskan".

--

Miten outoa tää tekeminen onkaan, että heti kun on valmis luovuttaa, niin sitte se kolahtaa jonkun kanssa? :D

E: Päivän mietteitä jälleen. Rupesin funtsii, että miten mulla kolahtaa tällä tavalla. Toki se on fakta, että tunnen vahvasti asioita elämässä, mutta silti. Joskus pari vuotta sitten tokasin edellisen eron jälkeen, että liekö sitä enää ikinä ihastu kehenkään. Mut must tuntuu, että ihastun palavammin kuin koskaan ennen. Mikä varmaa taas kumpuaa siitä, että oon tehnyt aivan mielettömän paljon sisäistä tutkiskelua, viettänyt aikaa yksin. Vähä pelottaa tulevaisuutta katsoen, että mitäs jos nää kolahdukset vaan kasvaa kasvamistaan :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
E: Päivän mietteitä jälleen. Rupesin funtsii, että miten mulla kolahtaa tällä tavalla. Toki se on fakta, että tunnen vahvasti asioita elämässä, mutta silti. Joskus pari vuotta sitten tokasin edellisen eron jälkeen, että liekö sitä enää ikinä ihastu kehenkään. Mut must tuntuu, että ihastun palavammin kuin koskaan ennen. Mikä varmaa taas kumpuaa siitä, että oon tehnyt aivan mielettömän paljon sisäistä tutkiskelua, viettänyt aikaa yksin. Vähä pelottaa tulevaisuutta katsoen, että mitäs jos nää kolahdukset vaan kasvaa kasvamistaan :D
Jos ne kolahdukset tulee kovinkin nopeasti ja voimakkaina, ja niistä toipuminen kestää kauan suhteen kestoon nähden - ja etenkin jos suhdetta ei oikeastaan ole ehtinyt muodostuakaan - niin kyllä mä pysähtyisin tutkailemaan asiaa hiukan lähemmin. Siis jos haluat varjella itseäsi ainakin suuremmilta virhearvioilta ja pettymyksiltä. Sun tarinat kuullostaa aika samankaltaisilta kuin mulla joskus oli. Mähän siis kärsin jonkinasteisesta läheisriippuvuudesta, mikä sai mut tarttumaan ihastumisen tunteeseen ja koukuttumaan orastavaan juttuun liian nopeasti ja liian lujaa.

Yhden erityisen kivuliaan casen jälkeen luin pari kirjaa aiheesta ja aloitin terapian. Ymmärsin, että maalailin omaan pirtaani sopivia haavekuvia näistä ihastusteni kohteista sen sijaan, että olisin nähnyt heidät omana itsenään. Olin siis ollut oikeastaan aika itsekäs. Kivuliainta oli myöntää, että mun niin kovasti kaipaamani yhteys ei ollut todellista näiden ihmisten kanssa ja he tuskin olivat tunteneet samoin. Todennäköisesti he olivat alussa vain imarreltuja saamastaan ihailusta.

Sittemmin mä opin tunnistamaan vaaran merkit itsessäni, ja opin jarruttelemaan sopivasti ennen kuin ryntään asioiden edelle. Osaan nykyään solmia tasapainoisempia ihmissuhteita, kun en enää haksahda mielikuvitukseni tuotoksiin enkä myöskään yritä itse liikaa. Ja tämä koskee ihan kaikkia ihmissuhteita, mulla kun oli nuorempana toksisia ja epätasapainoisia ihmissuhteita enemmän kuin tasapainoisia ja vastavuoroisia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 198
Yhden erityisen kivuliaan casen jälkeen luin pari kirjaa aiheesta ja aloitin terapian.
Hyvää tekstiä ja pistän mietintämyssyä päähän. Mitähä nää kirjat oli nimeltään?

Ja siis ei nää toipumiset kestä kauaa, se tässä onkin huojentavaa, että kolahtaa, mutta nopeasti häipyykin. Mut ei se silti tarkoita, etteikö mulla olisi jotain vastaavanlaista kuten sinulla.

Haavekuvia tosin en juurikaan tee, pystyn hyvin pitämään mielikuvituksen aisoissa. Se ei kuitenkaan poista sitä, että tuntee jotain tosi vahvasti, mikä taas ei ole niin hyvä asia.

Tietoista jarrua ja jäitä hattuun -olemista, mutta jos saisin työkaluja poistattaa tällästä superkolahduksen tunnetta jotain ihmistä kohtaan, I am all ears :D
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Hyvää tekstiä ja pistän mietintämyssyä päähän. Mitähä nää kirjat oli nimeltään?

Ja siis ei nää toipumiset kestä kauaa, se tässä onkin huojentavaa, että kolahtaa, mutta nopeasti häipyykin. Mut ei se silti tarkoita, etteikö mulla olisi jotain vastaavanlaista kuten sinulla.

Haavekuvia tosin en juurikaan tee, pystyn hyvin pitämään mielikuvituksen aisoissa. Se ei kuitenkaan poista sitä, että tuntee jotain tosi vahvasti, mikä taas ei ole niin hyvä asia.

Tietoista jarrua ja jäitä hattuun -olemista, mutta jos saisin työkaluja poistattaa tällästä superkolahduksen tunnetta jotain ihmistä kohtaan, I am all ears :D
Ainakin sellainen on, kuin "Koukuttavat suhteet", kirjoittanut Susanna Ruuhilahti. Muistelisin, että tässä esimerkit oli aika raskaan sarjan läheisriippuvuudesta, eli esim. päihdeongelmaisten ja väkivaltaisten kanssa parisuhteessa jumissa olleista ihmisistä. Mutta "koukuttumisen" mekanismi ja juurisyyt voivat olla samankaltaiset, vaikka ne olisikin itsellä lievempinä. Itse sain tästä kirjasta ahaa-elämyksiä, mutta voihan sulla olla kyse jostain ihan muustakin. Eikä kaikkea tarviikaan yrittää itsessä korjata, mutta mun kohdalla kyse oli asiasta, jonka koin häiritsevänä ja jopa haitallisenakin.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
4 026
Aiemmin oli tapaus, joka vaikutti viestittelytyylin, harrastuksien ja kiinnostuksen kohteiden perusteella aivan täydelliseltä itselleni. Jopa musiikkimakukin täsmäsi. Ihme kyllä livenä oli jäistä ja ei yhtään kemiaa. Näin vielä toisen kerran, jos olisi jäänyt jännityksen piikkiin, mutta ei vain napannut.

Nyt muutama päivä sitten aivan jäätävän hyvännäköinen opiskelijanainen laittoi ekana viestiä. Tämänkin kanssa on paljon yhteisiä harrastuksia. Lisäksi yksi yhteinen tuttu kertoi tämän olevan todella lämmin ja ihana ihminen, kun tuli sattumalta nettideittailut puheeksi. Vaikuttaa aika hyvältä ja treffitkin tiedossa. Nyt pitäisi yrittää olla maalaamatta liikaa pilvilinnoja ainakin ennen näkemistä :D

Olen myös havahtunut siihen, että Tinder voi toimia kavereiden hankkimiseen aika hyvin. Muutenkin tuskaillut viime aikoina, kun kaverit muuttavat valmistumisen jälkeen muualle. Jos ei ole romanttista kemiaa ja/tai suhde ei toimi, mutta yhdessä on kivaa, niin voi nähdä ihan kavereina (ei siis fwb-mielessä). Tämä tuli testattuakin, kun kyselin yhdeltä vanhalta tapailukumppanilta, haluaisiko tämä nähdä pitkästä aikaa. Oli mukava ilta tuon seurauksena ja tuli vaihdeltua paljon kuulumisia. Toki tässä on hyvä varmistaa, ettei leiki omilla tai toisen tunteilla ja että molemmat tietävät, missä mennään. Itselle ei tee hyvää, jos jää roikkumaan friendzonelle ja en halua sitä kyllä toisillekaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
788
Aiemmin oli tapaus, joka vaikutti viestittelytyylin, harrastuksien ja kiinnostuksen kohteiden perusteella aivan täydelliseltä itselleni. Jopa musiikkimakukin täsmäsi. Ihme kyllä livenä oli jäistä ja ei yhtään kemiaa. Näin vielä toisen kerran, jos olisi jäänyt jännityksen piikkiin, mutta ei vain napannut.

Nyt muutama päivä sitten aivan jäätävän hyvännäköinen opiskelijanainen laittoi ekana viestiä. Tämänkin kanssa on paljon yhteisiä harrastuksia. Lisäksi yksi yhteinen tuttu kertoi tämän olevan todella lämmin ja ihana ihminen, kun tuli sattumalta nettideittailut puheeksi. Vaikuttaa aika hyvältä ja treffitkin tiedossa. Nyt pitäisi yrittää olla maalaamatta liikaa pilvilinnoja ainakin ennen näkemistä :D

Olen myös havahtunut siihen, että Tinder voi toimia kavereiden hankkimiseen aika hyvin. Muutenkin tuskaillut viime aikoina, kun kaverit muuttavat valmistumisen jälkeen muualle. Jos ei ole romanttista kemiaa ja/tai suhde ei toimi, mutta yhdessä on kivaa, niin voi nähdä ihan kavereina (ei siis fwb-mielessä). Tämä tuli testattuakin, kun kyselin yhdeltä vanhalta tapailukumppanilta, haluaisiko tämä nähdä pitkästä aikaa. Oli mukava ilta tuon seurauksena ja tuli vaihdeltua paljon kuulumisia. Toki tässä on hyvä varmistaa, ettei leiki omilla tai toisen tunteilla ja että molemmat tietävät, missä mennään. Itselle ei tee hyvää, jos jää roikkumaan friendzonelle ja en halua sitä kyllä toisillekaan.
Tinder tosiaan toimii kavereiden hankkimis alustana myös hyvin vaikkei niitä olisi hakemassakaan.
Itselle jäi muutama todella hieno ihminen kavereiksi joiden kanssa on muutamat festaritkin tullut vedettyä maaliin kun oli parien treffien jälkeen todettu että ei tästä taida pariutumiseen vaadittavaa kemiaa löytyä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 198
Uusi strategia tähä nettideittailuun on selkeä. Ensinnäkin säästän omaa aikaa, siemennestettä, hermoja ja muuta kun muutin profiiliin täysin selväksi mitä haen ja arvostan, toki rennolla asenteella. Tähä lisäksi swaippaan oikealle vain ihmisiä jotka koen arvostavan tai hakevan samaa.

Ja sitten katsotaan kortit jos mätsi tulee ja keskustelu alkaa.

Mut nyt hetken aikaa itselleni vielä :) Kohta on kesä niin alkaa mimmejäki olemaan enemmän alustalla.

Muutama kaverikin on löytynyt ja toukokuun alussa lähden yhden kanssa roadtripille. Että kyllä tuolta jotain käteenkin on jäänyt hyvien (ja huonojen) kokemusten lisäksi noin muuten.

Hitto tää deittipooli kavenee ko ajatus on tapaa mimmi joka on mua lyhyempi. Sitä pituutta ku on 172cm. Kaveri joka on 180cm mietti sitten taas, että onko 179cm liian pitkä hänelle :interested:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.06.2022
Viestejä
341
180 pitkän miehen on turha miettiä onko 179 pitkä nainen liian pitkä hänelle: 179 pitkälle naiselle 180 pitkä mies on liian lyhyt, joten aivan sama mitä 180 pitkä mies ajattelee. 180 pitkä mies harvoin kelpaa edes 175 pitkälle naiselle (julkkikset ja miljonäärit on sitten asia erikseen).

Kaverisuhteissa pituuksilla ei ole väliä. Ulkonäöllä kylläkin: komeat ja kauniit ihmiset harvoin haluavat olla rumien kavereita. Ehkä sama myös toisinpäin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 198
180 pitkän miehen on turha miettiä onko 179 pitkä nainen liian pitkä hänelle: 179 pitkälle naiselle 180 pitkä mies on liian lyhyt, joten aivan sama mitä 180 pitkä mies ajattelee. 180 pitkä mies harvoin kelpaa edes 175 pitkälle naiselle (julkkikset ja miljonäärit on sitten asia erikseen).

Kaverisuhteissa pituuksilla ei ole väliä. Ulkonäöllä kylläkin: komeat ja kauniit ihmiset harvoin haluavat olla rumien kavereita. Ehkä sama myös toisinpäin.
Se karu fakta myös tässä miehen kohdalla on se, että vaikka swaippais 1/10 oikealle eli ainoastaan ne profiilit jotka resonoi (huom. huomioon ottaen myös omat arvot ja standardit), näistä aivan murto-osa swaippaa takaisin. Koska he saavat mätsejä "paremmilta", jotka eivät edes etsi parisuhdetta (tai foolaavat itsensä naisten housuihin), mutta koska mätsi tuli ja mies aloittaa jaarittelut, niin se toivo herää. Sitten ollaankin tietynlaisessa loopissa.

Toki mä edelleen uskon, että tuolta seasta löytyy se "yksi" kenen kanssa sit homma lähtee rulla kuin tanssi, vain aika näyttää :) Se, että tulee mätsi, viestittely rullaa + livenä myös klikkaa + asiat etenee on aivan promillen luokkaa.

PS: Vaikka monella miehellä onkin varmaan surkeat kuvat, niin ihan yhtlailla tulee paljon naisia vastaan jotka on instant left :D
 
Viimeksi muokattu:

4play

(■_■¬ )
S Y N T H W A V E
NOSTO
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
322
Tähä lisäksi swaippaan oikealle vain ihmisiä jotka koen arvostavan tai hakevan samaa.
Filttereistä pistät päälle ne ominaisuudet, mitä ehdottomasti haluat vastapuolesta. Toki tällä nyt kaventaa ihmispoolia entisestään, kun ei kaikki esimerkiksi vastaa lapsitoive-kenttään mitään, mutta jää ainakin varmasti samalla sivulla olevat jäljelle.

Se karu fakta myös tässä miehen kohdalla on se, että vaikka swaippais 1/10 oikealle eli ainoastaan ne profiilit jotka resonoi (huom. huomioon ottaen myös omat arvot ja standardit), näistä aivan murto-osa swaippaa takaisin. Koska he saavat mätsejä "paremmilta", jotka eivät edes etsi parisuhdetta, mutta koska mätsi tuli ja mies aloittaa jaarittelut, niin se toivo herää. Sitten ollaankin tietynlaisessa loopissa.
Markkina-arvohan tuonkin selittää, vaikka se tällä palstalla aggressiivisesti kielletään. Miehille iskee ns. vangin dilemma hyvin nopeasti, jossa swaippaamalla vähemmän oikealle parantaa vain muitten miesten mahdollisuuksia. Yhteinen etu olisi kaikkien swaipata melko tiukalla kammalla :zoom:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 198
Filttereistä pistät päälle ne ominaisuudet, mitä ehdottomasti haluat vastapuolesta. Toki tällä nyt kaventaa ihmispoolia entisestään, kun ei kaikki esimerkiksi vastaa lapsitoive-kenttään mitään, mutta jää ainakin varmasti samalla sivulla olevat jäljelle.


Markkina-arvohan tuonkin selittää, vaikka se tällä palstalla aggressiivisesti kielletään. Miehille iskee ns. vangin dilemma hyvin nopeasti, jossa swaippaamalla vähemmän oikealle parantaa vain muitten miesten mahdollisuuksia. Yhteinen etu olisi kaikkien swaipata melko tiukalla kammalla :zoom:
En muista nyt mut eihän tuossa "free" versiossa päässyt seuloo? Toki täytyy tutustua tuohon tarkemmin.

Mitä tuohon swaippaamiseen tulee niin kun nainen saa aivan tolkuttomasti tykkäyksiä ja siellä olisi seassa se "helmi", niin ei se nainen sitä sieltä vaan löydä. Joten kyllä, jos kaikki miehet oikeasti swaippais oikealle vain niitä ihmisiä, jotka resonoi ja tietävät mitä hakee, peli muuttuisi. Vaan tämä ei tule koskaan tapahtumaan :D

Omaa etua kannattaa siis harjaa sillä, että ostaa platinumin kun alkaa jälleen tosissaan tuohon leikkiin mukaan.

Tavote olis nyt vähintää pari viikkoa - kuukausi ihan vaan reflektoida taas elämää ennen kuin laitan itseni likoon. Liki 2,5v sinkkuuden ja sekoilun jälkeen olen löytänyt ne asiat, jotka tuo mulle merkitystä ja tiedän mitä haluan. Olen kuin olenkin parisuhdeihminen.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 198
Tilasin muuten Tinderiltä nuo tilastot missä näkyy viime vuoden sekoilut. Laittelen sitten tänne kun data tulee säpöön :D

PS: Onko täällä kukaa käyttänyt Bumblea? Kieltämättä sinkkuaikana oon ehkä käynyt kolmella Bumble treffeillä. Kuitenki sielki profiili kunnossa. Siellä ei mätsää kenenkää kanssa tai jos mätsää niin mimmi ei tee aloitusta ollenkaa :D Tai jos tekee, se on "moi" ja sen jälkeen ghostaus ihan sama mitä sinne laittaa. Lähti käpälämäkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.10.2017
Viestejä
84
Tilasin muuten Tinderiltä nuo tilastot missä näkyy viime vuoden sekoilut. Laittelen sitten tänne kun data tulee säpöön :D

PS: Onko täällä kukaa käyttänyt Bumblea? Kieltämättä sinkkuaikana oon ehkä käynyt kolmella Bumble treffeillä. Kuitenki sielki profiili kunnossa. Siellä ei mätsää kenenkää kanssa tai jos mätsää niin mimmi ei tee aloitusta ollenkaa :D Tai jos tekee, se on "moi" ja sen jälkeen ghostaus ihan sama mitä sinne laittaa. Lähti käpälämäkeen.
Mä oon ollu enemmän ku tyytyväinen Bumbleen ja Hingeen. Itse arvotan akateemista, kaupungissa asuvaa, aktiivista naista ja näitä on edellä mainituissa appeissa hyvin prosentuaalisesti edustettuina ainaki 26-31v ikähaarukassa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 198
Bumble ei omalla kohdalla ole lähellekään sama kuin Tinder. Se on aivan kuollut alusta :D Mut se voi johtua juuri siitä, että pitäisi asua oikeasti isossa kaupungissa. Plus se koko systeemi ei vaa toimi. Naiset ei tee aloitteita. Se kuitenkin menee niin, että nainen kirjoittaa "moi", jolloin mies se tekee sen aloitteen joka tapauksessa.

Tässä taas mietin syviä, niin en tiedä teistä muista, mutta sen kyllä tuntee kun alkaa olemaan oikeasti valmis parisuhteeseen. Tietynlainen sielullisen yhteyden kaipuu ja ei kiinnosta enää irtojutut sitten pätkääkään. Ja koen olevani paljon avoimempi ja haavoittuvaisempi ylipäätään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 198
Heitin nuo dates ja casual sex ihan täysin mutulta. Ei aavistustakaan noiden määristä. Ei oo mitää tukkimiehen kirjanpitoa.

MUTTA! En ole takuuvarmasti swaipannut 28508 kertaa :D :D En tiedä mistä tuo ottaa tuota dataa oikeasti. Mä olen viimeiset 1,5v käytännössä valinnut Tinder Goldin alta yksilöitä. Toki en tiedä laskeeko tuo nyt swaippaukset jostai 2019 ajalta jolloin oli epätoivo kaikki oikealle muutaman kuukauden ajan -> tilastot vääristyy. Mut silloinkin vaikea uskoa tuota swaippausmäärää. Tuon datan perusteella swaippaisin 52(?) kertaa päivässä mikä ei kyllä vaan pidä paikkaansa.
my-tinder-insights-swipes-and-matches (1).png

Mietin, että pitäskös sitä koko profiili resetoida ja tehdä uusiks.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
472
Heitin nuo dates ja casual sex ihan täysin mutulta. Ei aavistustakaan noiden määristä. Ei oo mitää tukkimiehen kirjanpitoa.

MUTTA! En ole takuuvarmasti swaipannut 28508 kertaa :D :D En tiedä mistä tuo ottaa tuota dataa oikeasti. Mä olen viimeiset 1,5v käytännössä valinnut Tinder Goldin alta yksilöitä. Toki en tiedä laskeeko tuo nyt swaippaukset jostai 2019 ajalta jolloin oli epätoivo kaikki oikealle muutaman kuukauden ajan -> tilastot vääristyy. Mut silloinkin vaikea uskoa tuota swaippausmäärää. Tuon datan perusteella swaippaisin 52(?) kertaa päivässä mikä ei kyllä vaan pidä paikkaansa.

Mietin, että pitäskös sitä koko profiili resetoida ja tehdä uusiks.
Toi on koko sun tinder-uran ajalta. Itekin kyllä mietin omalla kohdalla, et miten voi olla mahdollisia noin hurjat lukemat, mutta toisaalta, pakko se on uskoa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 198
Toi on koko sun tinder-uran ajalta. Itekin kyllä mietin omalla kohdalla, et miten voi olla mahdollisia noin hurjat lukemat, mutta toisaalta, pakko se on uskoa.
Tää sit selittää. Vuonna 2019 swaippasin varmaan just sen puolen vuoden aikana enemmän kuin nyt mitä olen tehnyt viimeisen parin vuoden janalla. Mutta joo, hurjia lukemia kokonaisuudessaan! Pisin tauko Tinderöinnistä on 50 päivää :D
 
Liittynyt
15.10.2017
Viestejä
84
Bumble ei omalla kohdalla ole lähellekään sama kuin Tinder. Se on aivan kuollut alusta :D Mut se voi johtua juuri siitä, että pitäisi asua oikeasti isossa kaupungissa. Plus se koko systeemi ei vaa toimi. Naiset ei tee aloitteita. Se kuitenkin menee niin, että nainen kirjoittaa "moi", jolloin mies se tekee sen aloitteen joka tapauksessa.

Tässä taas mietin syviä, niin en tiedä teistä muista, mutta sen kyllä tuntee kun alkaa olemaan oikeasti valmis parisuhteeseen. Tietynlainen sielullisen yhteyden kaipuu ja ei kiinnosta enää irtojutut sitten pätkääkään. Ja koen olevani paljon avoimempi ja haavoittuvaisempi ylipäätään.
Oon sun kanssa eri mieltä. Ne naiset ketkä oikeesti kiinnostuneita ni alkaa juttelee Bumbles ja lähettelee kuvia chatissa, kun ovat koiransa kanssa Töölönlahdella. Varmaa toimii just parhaiten Helsinki-Vantaa-Espoo akselilla. :)
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
4 026
Nyt muutama päivä sitten aivan jäätävän hyvännäköinen opiskelijanainen laittoi ekana viestiä. Tämänkin kanssa on paljon yhteisiä harrastuksia. Lisäksi yksi yhteinen tuttu kertoi tämän olevan todella lämmin ja ihana ihminen, kun tuli sattumalta nettideittailut puheeksi. Vaikuttaa aika hyvältä ja treffitkin tiedossa. Nyt pitäisi yrittää olla maalaamatta liikaa pilvilinnoja ainakin ennen näkemistä :D
Mitä ihmettä. Oli varmaan parhaat ensitreffit ikinä. Älyttömän hauskaa ja huumorintajussa selvästi oltiin samalla aallonpituudella. Muutenkin niin herttainen ja ihana ihminen sekä älyttömän nätti. Pakko sanoa, että oma ensitreffien luja itsevarmuus oli kovilla tämän tapauksen kanssa. Oli pakko heti kotiin päästyä kysellä fiiliksiä ja seuraavat treffithän tuoltakin on tulossa. Tuollakin naisella olisi varmasti tuhansia tykkäyksiä Tinderissä ja silti laittoi minulle ekana viestiä :D

Nyt vain jäitä hattuun ja katsottava rauhassa, mihin tämä vie. Ei ole ihan paras mahdollinen yhdistelmä, että ihastun helposti, mutta toisaalta lämpenen hitaasti fyysiselle tasolle ja olen ujo aloitteissa. Jos nainen odottaa räjähtävän rohkeaa pelimiestä, niin siihen en kykene ainakaan selvinpäin. Onneksi aika moni muukin haluaa alkuun ottaa hitaammin ja edellinenkin suhde oli tämmöinen. Ei tunnu hyvältä idealta pakottaa itseään semmoiseen, mitä ei ole ja mikä ei tunnu vielä luontevalta.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 683
Heitin nuo dates ja casual sex ihan täysin mutulta. Ei aavistustakaan noiden määristä. Ei oo mitää tukkimiehen kirjanpitoa.

MUTTA! En ole takuuvarmasti swaipannut 28508 kertaa :D :D En tiedä mistä tuo ottaa tuota dataa oikeasti. Mä olen viimeiset 1,5v käytännössä valinnut Tinder Goldin alta yksilöitä. Toki en tiedä laskeeko tuo nyt swaippaukset jostai 2019 ajalta jolloin oli epätoivo kaikki oikealle muutaman kuukauden ajan -> tilastot vääristyy. Mut silloinkin vaikea uskoa tuota swaippausmäärää. Tuon datan perusteella swaippaisin 52(?) kertaa päivässä mikä ei kyllä vaan pidä paikkaansa.

Mietin, että pitäskös sitä koko profiili resetoida ja tehdä uusiks.
Siellä on kyllä grindattu. :D

Mutta on kyllä tullut paljon mätsejäkin, tosi paljon.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 198
Mitä ihmettä. Oli varmaan parhaat ensitreffit ikinä. Älyttömän hauskaa ja huumorintajussa selvästi oltiin samalla aallonpituudella. Muutenkin niin herttainen ja ihana ihminen sekä älyttömän nätti. Pakko sanoa, että oma ensitreffien luja itsevarmuus oli kovilla tämän tapauksen kanssa. Oli pakko heti kotiin päästyä kysellä fiiliksiä ja seuraavat treffithän tuoltakin on tulossa. Tuollakin naisella olisi varmasti tuhansia tykkäyksiä Tinderissä ja silti laittoi minulle ekana viestiä :D

Nyt vain jäitä hattuun ja katsottava rauhassa, mihin tämä vie. Ei ole ihan paras mahdollinen yhdistelmä, että ihastun helposti, mutta toisaalta lämpenen hitaasti fyysiselle tasolle ja olen ujo aloitteissa. Jos nainen odottaa räjähtävän rohkeaa pelimiestä, niin siihen en kykene ainakaan selvinpäin. Onneksi aika moni muukin haluaa alkuun ottaa hitaammin ja edellinenkin suhde oli tämmöinen. Ei tunnu hyvältä idealta pakottaa itseään semmoiseen, mitä ei ole ja mikä ei tunnu vielä luontevalta.
Tsemppii!

Meitsi just päässy taas edellisestä superkolauksesta siihen, että olemassaolo yksin tuntuu taas hyvältä. Emmä tiedä milloin sitä haluaa itsensä taas likoon laittaa sillä riskillä, että syntyykö molemminpuolinen rakkauskupla vai ei.

Tää nainen muute tokas tuossa, että jos oltaisiin jatkettu tutustumista, niin hän mietti, että pystyttäskö me puhuu edes muuta ku syvällisiä. Eli siis näki tän jotenkin negatiivisena :D

Välil ei ymmärrä naisten ajatuksen juoksua :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 198
Mun silmään tää tyyppi on kyllä komea (ja pitkä). Mielestäni keskiverron yläpuolella, mutta tulokset kertoo puolestaan:




Sitten "giga chad", joka on kyllä mun silmään kymppi. Enivei, päästään siihen ytimeen, että MIKSI nämä superkomeat lihaksikkaat miehet ei sitoudu helpolla. Tarjontaa ilman suurempaa efforttia. Toki noiden lihaksien eteen saa tehdä paljon duunia vaikka genetiikka olisikin paremmalla puolella:




Ihan mielenkiintosia analyysejä kyllä.
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 357
Sitten "giga chad", joka on kyllä mun silmään kymppi. Enivei, päästään siihen ytimeen, että MIKSI nämä superkomeat lihaksikkaat miehet ei sitoudu helpolla. Tarjontaa ilman suurempaa efforttia. Toki noiden lihaksien eteen saa tehdä paljon duunia vaikka genetiikka olisikin paremmalla puolella:
Mulla on muuten tismalleen sama pituus/paino mutta rasvaprosentti on 15 eikä 9 kuten tuolla. Ja ikää toki yli tuplasti. En tiedä paljonko kuva vääristää mutta tuo lihaserottuvuus näyttää vähän turhan hyvältä, kertoo että joko on käytetty muutakin kuin kaurapuuroa tai sitten treenataan joka päivä tiukalla ruokavaliolla + megageenit. Olisi varmaan komea mies ilman noita lihaksiakin, ehkä osa jättää klikkaamatta kun on "liian hyvä" ollakseen totta tai tulee "AI vibat". Mutta kyllä se on nykyään niin että monet naisetkin käyttävät "kaikki keinot" näyttääkseen hyvältä Instagram ym. kuvissa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 198
Mulla on muuten tismalleen sama pituus/paino mutta rasvaprosentti on 15 eikä 9 kuten tuolla. Ja ikää toki yli tuplasti. En tiedä paljonko kuva vääristää mutta tuo lihaserottuvuus näyttää vähän turhan hyvältä, kertoo että joko on käytetty muutakin kuin kaurapuuroa tai sitten treenataan joka päivä tiukalla ruokavaliolla + megageenit. Olisi varmaan komea mies ilman noita lihaksiakin, ehkä osa jättää klikkaamatta kun on "liian hyvä" ollakseen totta tai tulee "AI vibat". Mutta kyllä se on nykyään niin että monet naisetkin käyttävät "kaikki keinot" näyttääkseen hyvältä Instagram ym. kuvissa.
Juu voi toki olla että siellä on parit filterit seassa, who knows. Mut onhan noita Kreikkalaisia patsaita supergenetiikalla. En muista erästä bodaajaa (Lähi-idästä kotoisin. Linkkaan jos löydän), joka ei siis käytä mitään kaurapuuroa vahvempaa (tai näin on kivenkovaan väittänyt kun aikanaa seurasin häntä somessa), mutta näyttää todella treenatulta. Joillakin on vaan siis se fysiikka ja genetiikka tiptop.

Itse olen menossa kohti 8% rasvoja valmentajan kanssa. Matkaa on vielä, mutta laitan varmaa tuonne Urheilu -triidiin sitten jotain kuvaa kun tavotteisiin päästää :)
 
Liittynyt
08.04.2022
Viestejä
294
Onko kukaan kokeillut noita muita deittisovelluksia (Bumble yms.)? Onko ihan kuollutta vai onko noissa oikeasti porukkaa?

Tinderiä on tullut kokeiltua muutamaan otteeseen, mutta ei ole ikinä onnistanut. Nämä deittisovellukset ei ehkä ole oikein oma juttu, mutta jotain pitäisi ehkä vaihteeksi kokeilla jos naisen haluaisi löytää. Sellainen kun tuskin putoaa taivaalta nenän eteen. Edellinen tyttöystävä löytyi sattumalta erään chattisivuston kautta, mutta tuosta on jo vähän aikaa.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
472
Eikös naiset swaippaa vasempaan ~98% joten eipä tuo liene tilastollisesti poikkeavaa kun about 2% on about ok?
Naiset swaippaa vasempaan tinder insightsin tietojen perusteella ~92,5% (edit. miehet vastaavasti ~60%)

Toi 98% oli se osuus miehistä, jotka ei olleet naisten mielestä viehättäviä :D mutta kuten huomaat, miehen ei tarvi olla viehättävä päästäkseen oikeaan. Ja ei, ei tartte olla myöskään lentäjä, kirurgi tms.
 
Liittynyt
17.06.2022
Viestejä
341
Onko kukaan kokeillut noita muita deittisovelluksia (Bumble yms.)? Onko ihan kuollutta vai onko noissa oikeasti porukkaa?
Lovena meni konkurssiin, 0 viestiä kerkesin 1,5 vuodessa saada.

Valossa puolet vaikutti boteilta. Yhden kanssa tulin jutelleeksi yli kaksi lausetta, naisella ei ollut kuvaa, ja riideltiin ties mistä. Sitten uskaltautui laittamaan kuvan, ja ymmärsin miksi salasi kasvojaan. Ei ollut varsinaisesti ruma, mutta epäperinteisen näköinen.

Bumblessa olin 9 vuodessa jutellut nollan kanssa yli lauseen (ehkä 3-4 matchia, joista vain yksi laittoi avausviestin, eli muut matchit poistuivat 24 tunnissa). Vaihdoin opiskelukohtaan Harvard, ja 3-4 päivässä tuli 4 matchia. Huomasin että liikaa aikaa tuhlaantuu viestittelyyn, joten lopetin käyttämästä sovellusta - tajusin etten oikeasti halua tavata yhtäkään matcheistani (syynä esim. luonne, arvot, asenteet, mielipiteet, älykkyys, avoimuus, keskustelutaidot, mielikuvitus, huumorintajuvaje, ja muita syitä eli mitä niitä nyt olikaan). Yksi matcheista taisi poistaa minut kun en 24 tuntiin laittanut viestiä muutaman tunnin juttelun jälkeen, ja yksi teki vastaavassa tilanteessa ilmiannon, eli sain Bumblelta keltaisen kortin.

OKCupid - 90% Afrikassa asuvia naisia jotka laittaneet asuinpaikakseen Norja/Ruotsi. Ei mahdollisuutta selata asuinmaan mukaan, vaan taitaa ottaa 500km säteeltä. Matcheja tulee noin 500 vuodessa, siksi en käytä palvelua. Ei ne naiset minuun halua tutustua, haluavat vaan päästä Suomeen asumaan avioliiton turvin.

Hinge - liikaa vientiä, ja vääränlaisten kanssa, joten en käytä enää. Yhden kanssa olisin mielelläni viestitellyt, mutta ghostasi noin 10 päiväksi heti alkuunsa, syynä joku koulujuttu. Tajusin että oli sit oikea tai keksitty syy niin ei kiitos, ei opiskelijat varsinaisesti kiinnosta. Liikaa kokemuksia naisista jotka tulee viikonlopputreffeille luokseni oikolukemaan graduaan.

Suomalaisista 18-50v sinkkunaisista Tinderiä käyttää tällä viikolla 8 %. Työttömyysprosentti on about samaa luokkaa. Kaikki tiedämme haluaako Nokia pestata pitkäaikaistyöttömiä tai vuokratyöfirmojen ihmisiä. Tinder on samanlainen "romukoppa" (ja sanon tämän itse samassa kopassa olevana). Nokia palkkaa väkeä mieluiten muilta huippufirmoilta, esim. Googlelta. Se on sitä että ei tyydy jonkun yhden tai kahden laarin tarjontaan, vaan tietää arvonsa ja haluaa parasta, kuoria kerman maapallon päältä.

Ne jotka kokevat olevansa vessanpönttöjä vailla siivoojaa tai parturikampaamoja vailla vuokratuolilaista, no miksei sitä sillon voisi Tinderiäkin kurkata. Hyväitsetuntoisille toteaisin että kannattaa ensin kokeilla tutustua 92 %:iin sinkkunaisista, ja jos ei 2-3 vuodessa löydy sopivaa niin kaverin kanssa punaviinipulloa nauttimaan ja varovasti Tinderin tarjontaan tutustumaan - kunhan tiedostaa että siltä tieltä ei välttämättä ole paluuta, aivan kuin alle 20-vuotias ei voi vain asentaa TikTokia ilman elämän lopullista peruuttamatonta muuttumista (huonompaan). Ehdollistuminen, dopamiini, Pavlovin koira, addiktio, ensin pikkurilli ja sitten koko raajat.

Nekin joille "käy hyvin" Tinderissä päätyvät lopulta tulemaan lempatuiksi, koska "olemme liian erilaisia". Sitten sattumalta kohtaavat jossain vuoden päästä ja nainen saa miehen sormia napsauttamalla itselleen. Vrt Torakkasiivoojan tarina.

Voihan se olla että jos hyvin käy niin Tinder-mätchini tulee ensitreffeillä siivoamaan asuntoni, ja videoin sen, ja siitä tulee viraalihitti, ja nainen on vuoden päästä maailmankuulu monimiljonääri. Mutta jos meneekin huonosti niin emme tiskiallasta jynssätessä "rakastu", ja rojujen ja moskan imurointikonmarointiklippi ei menekään viraaliksi, vaan saan ihan vain puhtaan ja siistin asunnon ja nainen vavahtelevan multiorgasmin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 198
Nekin joille "käy hyvin" Tinderissä päätyvät lopulta tulemaan lempatuiksi, koska "olemme liian erilaisia".
Äläs nyt. Edellinen tokas, että ollaanko sittenkin liian samanlaisia, joten tämäkin on uhka.

Hard times make strong men. Helpointa (huom. helvetin vaikeeta) on sinkkuna grindaa itsensä miljonääriksi ja lihaksikkaaksi. Elää loppuelämä ilman naispulaa. Pelin ku kääntää suoraan nollasta tuhanteen vuosikymmenen aikana, ei mitää väliä mitä siinä välissä tapahtuu.
 

senefisti

Super Genius
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
216
Lovena meni konkurssiin, 0 viestiä kerkesin 1,5 vuodessa saada.

Valossa puolet vaikutti boteilta. Yhden kanssa tulin jutelleeksi yli kaksi lausetta, naisella ei ollut kuvaa, ja riideltiin ties mistä. Sitten uskaltautui laittamaan kuvan, ja ymmärsin miksi salasi kasvojaan. Ei ollut varsinaisesti ruma, mutta epäperinteisen näköinen.

Bumblessa olin 9 vuodessa jutellut nollan kanssa yli lauseen (ehkä 3-4 matchia, joista vain yksi laittoi avausviestin, eli muut matchit poistuivat 24 tunnissa). Vaihdoin opiskelukohtaan Harvard, ja 3-4 päivässä tuli 4 matchia. Huomasin että liikaa aikaa tuhlaantuu viestittelyyn, joten lopetin käyttämästä sovellusta - tajusin etten oikeasti halua tavata yhtäkään matcheistani (syynä esim. luonne, arvot, asenteet, mielipiteet, älykkyys, avoimuus, keskustelutaidot, mielikuvitus, huumorintajuvaje, ja muita syitä eli mitä niitä nyt olikaan). Yksi matcheista taisi poistaa minut kun en 24 tuntiin laittanut viestiä muutaman tunnin juttelun jälkeen, ja yksi teki vastaavassa tilanteessa ilmiannon, eli sain Bumblelta keltaisen kortin.

OKCupid - 90% Afrikassa asuvia naisia jotka laittaneet asuinpaikakseen Norja/Ruotsi. Ei mahdollisuutta selata asuinmaan mukaan, vaan taitaa ottaa 500km säteeltä. Matcheja tulee noin 500 vuodessa, siksi en käytä palvelua. Ei ne naiset minuun halua tutustua, haluavat vaan päästä Suomeen asumaan avioliiton turvin.

Hinge - liikaa vientiä, ja vääränlaisten kanssa, joten en käytä enää. Yhden kanssa olisin mielelläni viestitellyt, mutta ghostasi noin 10 päiväksi heti alkuunsa, syynä joku koulujuttu. Tajusin että oli sit oikea tai keksitty syy niin ei kiitos, ei opiskelijat varsinaisesti kiinnosta. Liikaa kokemuksia naisista jotka tulee viikonlopputreffeille luokseni oikolukemaan graduaan.

Suomalaisista 18-50v sinkkunaisista Tinderiä käyttää tällä viikolla 8 %. Työttömyysprosentti on about samaa luokkaa. Kaikki tiedämme haluaako Nokia pestata pitkäaikaistyöttömiä tai vuokratyöfirmojen ihmisiä. Tinder on samanlainen "romukoppa" (ja sanon tämän itse samassa kopassa olevana). Nokia palkkaa väkeä mieluiten muilta huippufirmoilta, esim. Googlelta. Se on sitä että ei tyydy jonkun yhden tai kahden laarin tarjontaan, vaan tietää arvonsa ja haluaa parasta, kuoria kerman maapallon päältä.

Ne jotka kokevat olevansa vessanpönttöjä vailla siivoojaa tai parturikampaamoja vailla vuokratuolilaista, no miksei sitä sillon voisi Tinderiäkin kurkata. Hyväitsetuntoisille toteaisin että kannattaa ensin kokeilla tutustua 92 %:iin sinkkunaisista, ja jos ei 2-3 vuodessa löydy sopivaa niin kaverin kanssa punaviinipulloa nauttimaan ja varovasti Tinderin tarjontaan tutustumaan - kunhan tiedostaa että siltä tieltä ei välttämättä ole paluuta, aivan kuin alle 20-vuotias ei voi vain asentaa TikTokia ilman elämän lopullista peruuttamatonta muuttumista (huonompaan). Ehdollistuminen, dopamiini, Pavlovin koira, addiktio, ensin pikkurilli ja sitten koko raajat.

Nekin joille "käy hyvin" Tinderissä päätyvät lopulta tulemaan lempatuiksi, koska "olemme liian erilaisia". Sitten sattumalta kohtaavat jossain vuoden päästä ja nainen saa miehen sormia napsauttamalla itselleen. Vrt Torakkasiivoojan tarina.

Voihan se olla että jos hyvin käy niin Tinder-mätchini tulee ensitreffeillä siivoamaan asuntoni, ja videoin sen, ja siitä tulee viraalihitti, ja nainen on vuoden päästä maailmankuulu monimiljonääri. Mutta jos meneekin huonosti niin emme tiskiallasta jynssätessä "rakastu", ja rojujen ja moskan imurointikonmarointiklippi ei menekään viraaliksi, vaan saan ihan vain puhtaan ja siistin asunnon ja nainen vavahtelevan multiorgasmin.
Eli yhdeksän vuotta olet kirjoitellut eri deittisovelluksissa, käymättä yksilläkään treffeillä?

Jos näin, niin vika on veli sinussa, ei palveluntarjoajissa..
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
455
Naiset swaippaa vasempaan tinder insightsin tietojen perusteella ~92,5% (edit. miehet vastaavasti ~60%)

Toi 98% oli se osuus miehistä, jotka ei olleet naisten mielestä viehättäviä :D mutta kuten huomaat, miehen ei tarvi olla viehättävä päästäkseen oikeaan. Ja ei, ei tartte olla myöskään lentäjä, kirurgi tms.
hmmm.. nuo videot olivat kyllä sikäli mielenkiintoisia tinder tutkimuksia että ne kuvastavat sitä hyvin että ainakin ne naiset jotka käyttävät noita sovelluksia, (varmaan kuitenkin ihan riittävä läpileikkaus väestöstä) ovat itseasiassa monta kertaa (noin 10-20 kertaa) ulkonäkökeskeisempiä vastakkaisen sukupuolen osalta mitä miehet keskimäärin. Aika jännä sinänsä että nimenomaan miehiähän pidetään vastakkaisen sukupuolen osalta ulkonäkökeskeisinä, mutta ainakin netissä naiset ovatkin monin kerroin ulkonäkökeskeisiä eikä muilla piirteillä ole itseasiassa lainkaan merkitystä eikä naiset ole lainkaan valmiita käyttämään aikaa tutustuakseen toiseen.

Joko naiset ovat äärimmäisen ulkonäkökeskeisiä, tai sitten naisten biologinen "valintamekanismi" vastakkaisen osapuolen osalta ei lainkaan toimi "online".
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 683
Kenenkään valintamekanismi ei toimi online. Ei meitä oo tehty tällaseen.
Luulisin silti että miesten mekanismi toimii keskimäärin vähemmän huonosti, kun ei samalla tavalla tarvi sellaista syttymistä. Toki osalla on se ongelma, että parru sykkii kaikelle mikä liikkuu, mutta se on eri ongelma. :smoke:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 198
hmmm.. nuo videot olivat kyllä sikäli mielenkiintoisia tinder tutkimuksia että ne kuvastavat sitä hyvin että ainakin ne naiset jotka käyttävät noita sovelluksia, (varmaan kuitenkin ihan riittävä läpileikkaus väestöstä) ovat itseasiassa monta kertaa (noin 10-20 kertaa) ulkonäkökeskeisempiä vastakkaisen sukupuolen osalta mitä miehet keskimäärin. Aika jännä sinänsä että nimenomaan miehiähän pidetään vastakkaisen sukupuolen osalta ulkonäkökeskeisinä, mutta ainakin netissä naiset ovatkin monin kerroin ulkonäkökeskeisiä eikä muilla piirteillä ole itseasiassa lainkaan merkitystä eikä naiset ole lainkaan valmiita käyttämään aikaa tutustuakseen toiseen.

Joko naiset ovat äärimmäisen ulkonäkökeskeisiä, tai sitten naisten biologinen "valintamekanismi" vastakkaisen osapuolen osalta ei lainkaan toimi "online".
Tässä on monta juttua mitkä vaikuttaa. Ensinnäkin se, että sukupuolijakauma on epätasainen. Toisekseen naiset saa aivan valtavasti enemmän mätsejä tai huomioo, joka vääristää todellisuudentajun omasta markkina-arvosta. Sori taas mun numeroarvosanat, mutta näillä on helppo havainnoida. Jos vitonen saa mätsin ysiltä, joka vielä aloittaa viestittelyn, niin tottakai homma muuttuu enemmän ulkonäkökeskeiseksi. Juttuhan piilee siinä, että tämä ysi ei missään tapauksessa pariutuisi tämän vitosen kanssa, vaan niinkuin miehet vetää naisia "fuckzoneen", naiset heittää miehiä "friendzoneen". Näin mustavalkosesti ajateltuna. Friendzoneen jääneet naiset Tinderistä, en voisi väittää, etteikö meillä olisi seksuaalista kipinää. Joten tuskinpa sanoisin "ei" mahdollisen tilanteen tullessa. Sitäpaitsi jos olet viehättävän naisen kanssa vaikka ostarilla, muut naiset näkevät sen, että tämä nainen viihtyy kanssasi -> olet selvästi potentiaalinen. Naispuoliset kaverit ovat siis myös mahdollisuus :)

Todellisessa maailmassa naiset ja miehet mätsää about "samaa tasoa", tosin naiset kuitenkin hieman ylöspäin, koska mies on pohjimmiltaan "provider", jos ajetellaan perinteisempää maskuliinis/feminiinis parisuhdetta.

Mutta, kyllä mä väitän, että sekä Tinderissä että reaalimaailmassa miehen ulkonäkö ei ole ykkösprioriteetti siinä kohtaa kun nähdään muita hyviä piirteitä miehessä, mutta on merkittävä tekijä silti.

Ruma ja rikas mies pärjää markkinoilla paremmin kuin ruma ja rikas nainen. Mielestäni miehelle naisen ulkonäöllä on kuitenkin suurempi merkitys pariutumisen suhteen.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 473
Viestejä
4 216 885
Jäsenet
71 059
Uusin jäsen
Olkiluodon pääinsinööri

Hinta.fi

Ylös Bottom