Kyllä mä olen saanut vastinetta:
- Saa poimittua noita valmiiksi tykättyi mimmei listalta miten lystää.
- Omaa sijaintia voi vaihdella, jolloin tykkäyksiä tulee eri tavalla.
- Supertykkäykset. Usein tulee tykkäys takaisin, mut harvemmin näistä edes treffeille asti päässy.
- Platinumin hyvät puolet tähän päälle on vielä se, että sä näyt ensimmäisinä tykättyjen listoilla mimmille (tai ainakin korkeammalla), jolloin takaisintykkäyksien prosentti kasvaa ainakin omista kokemuksista.
- Olikoha vain platinassa se, että voit laittaa heti viestin tykkäyksen jälkeen.
Tässä kannattaa muistaa balanssi. Joskus ollut parikin kuukautta Goldi ja se homma kuoli aivan totaalisesti jossain kohtaan. Sitten kun oli 2 viikkoa ilmainen, niin alkoi tykkäyksiä taas tulemaan. Tätä logiikkaa en ollenkaan ymmärrä, mutta kannattaa tasapainotella sen maksullisen ja ilmaisversion välillä.
Ok eli Goldi sitten tilaukseen! Vuosi sitten eronnut mies pitkästä 15v parisuhteesta. Tässä välissä toki ollut ilmaisen Tinderin kautta pientä säätöä, mutta en ole kokenut olevani valmis mihinkään sen suurempaan ennen kuin tiedän mitä itse haluan elämässäni. Koen myös jotenkin hautautuneeni Tinderissä nykyään ja nyt kun olisi elämä siinä pisteessä, että voisin lähteä hakemaankin jotain niin ei. Liekö kovin yleistäkin?

no sitten en lataa
Matemaattisestihan tuo tarkoittaa, että oikeassa elämässä saa treffiseuraa pienemmällä vaivalla ja harvemmilla torjunnoilla kuin netissä.